Постанова
від 03.12.2024 по справі 380/19399/23
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

03 грудня 2024 рокуЛьвівСправа № 380/19399/23 пров. № А/857/16893/24

Восьмий апеляційний адміністративний суд в складі колегії:

Головуючого судді Ніколіна В.В.,

суддів Гінди О.М., Качмара В.Я.,

розглянувши у порядку письмового провадження в м. Львові апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Львівській області на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 19 червня 2024 року (суддя Хома О.П., м. Львів) у справі за адміністративним позовом Новокалинівського виробничого управління житлово-комунального господарства до Головного управління ДПС у Львівській області про визнання дії та бездіяльності протиправними,-

ВСТАНОВИВ:

Новокалинівське виробниче управління житлово-комунального господарства (далі Новокалинівське ВУЖКГ) у серпні 2023 року звернулося до суду з адміністративним позовом до Головного управління ДПС у Львівській області, в якому просило: визнати протиправною бездіяльність відповідача щодо несписання безнадійного податкового боргу в сумі 495 746 грн 99 к. за період з 01.12.2019 по 01.04.2020 та в сумі 1 159 115 грн за період з 02.03.2022 по 02.03.2023, що разом становить 1 654 861 грн 99 к.; зобов`язати відповідача прийняти рішення про списання безнадійного податкового боргу Новокалинівського ВУЖКГ в сумі 495 746 грн 99 к. за період з 01.12.2019 по 01.04.2020 та в сумі 1 159 115 грн за період з 02.03.2022 по 02.03.2023, що разом становить 1 654 861 грн 99 к. В обґрунтування позовних вимог зазначає, що ГУ ДПС у Львівській області листом від 04.04.2023 №10547/6/13-01.13-08-06 відмовило позивачу у списанні безнадійного боргу з підстав того, що актами опису від 10.06.2015 №8 на суму 74,4 тис. грн та від 11.08.2020 №33 на суму 742,9 тис. грн описано майно в податкову заставу та зареєстровано в Державному реєстрі обтяжень, яке може бути реалізоване в рахунок погашення податкового боргу по Новокалинівському ВУЖКГ. Вказує, що по акту опису від 10.06.2015 №8 на суму 74,4 тис. грн. заборгованість повністю погашена за рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 08.07.2019 по справі №1.380.2019.002502 та по акті опису майна від 11.08.2020 №33 на суму 742,9 тис. грн також повністю погашена заборгованість за рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 21.09.2020 у справі №380/306/20. Посилаючись на статтю 101 Податкового кодексу України вказує, що списанню підлягає безнадійний податковий борг, у тому числі пеня та штрафні санкції, нараховані на такий податковий борг, стосовно якого минув строк давності, який становить 1095 днів. Звертає увагу і на воєнний стан як на форс-мажорну обставину, на підставі якої виник податковий борг за період з 02.03.2022 по 02.03.2023 в сумі 1 159 115 грн., що засвідчується листом Торгово-промислової палати про засвідчення форс-мажорних обставин від 28.02.2022.

Рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 19 червня 2024 року позов задоволено.

Не погодившись із ухваленим судовим рішенням, його оскаржив відповідач, який із покликанням на неправильне застосування норм матеріального права та порушення норм процесуального права, просить скасувати рішення суду першої інстанції та ухвалити нове про відмову в задоволенні позову. В обґрунтування апеляційних вимог зазначає, що сума, яка є предметом розгляду в даній справі розглядається у Львівському окружному адміністративному суду у справі №380/18269/23 про стягнення податкового боргу. Вказує, що податковий період охоплений позовними вимогами не підпадає під визначення безнадійного боргу в розумінні п. 101.2 ст. 101 ПК України.

Позивач правом подання письмового відзиву на апеляційну скаргу не скористався.

Враховуючи те, що апеляційну скаргу подано на рішення суду першої інстанції, ухвалене в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи (у письмовому провадженні), апеляційний суд вважає за можливе розглядати справу в порядку письмового провадження відповідно до положень пункту 3 частини першої статті 311 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України).

Заслухавши суддю-доповідача, переглянувши справу за наявними у ній доказами, перевіривши законність та обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги, суд апеляційної інстанції приходить до переконання, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судом першої інстанції встановлено та знайшло своє підтвердження під час розгляду апеляційної скарги, що Новокалинівське ВУ ЖКГ зареєстровано як юридичну особу та внесено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із присвоєнням коду ЄДРПОУ 31164710.

Засновником Новокалинівського ВУ ЖКГ є Новокалинівська міська рада.

Рішенням Новокалинівської міської ради №20 від 12.01.2008 затверджено Статут Новокалинівського ВУ ЖКГ.

Відповідно до пункту 1.3. Статуту Підприємство має відокремлене майно, яке відображається на його балансі (самостійному), розрахунковий (поточний) рахунок, в тому числі валютний, в установах банків, діє на умовах повного господарського розрахунку, самоокупності та самофінансування.

Згідно до пункту 4.3.1. Статуту Новокалинівська міська рада вносить у статутний фонд Новокалинівського ВУ ЖКГ майна на суму 34 544 000 (тридцять чотири мільйони п`ятсот сорок чотири тисячі) гривень відповідно до рішення Новокалинівськогої селищної ради від 22.05.2001 №2.

Згідно до свідоцтва Державної податкової адміністрації №18581554 від 26.01.2006 Новокалинівське ВУЖКГ є платником податку на додану вартість.

Актом опису майна від 10.06.2015 №8 податковим керуючим описано майно Новокалинівського ВУЖКГ на загальну суму 74 тис. грн.

Актом опису майна від 11.08.2020 №33 податковим керуючим описано майно Новокалинівського ВУЖКГ на загальну суму 742 931,00 грн.

Рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 08.07.2019 у справі №1.380.2019.002502 задоволено позов ГУ ДПС у Львівській області до Новокалинівського ВУЖКГ про стягнення коштів за податковим боргом з рахунків у банках у сумі 2 146 309,27 грн.

Рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 21.09.2020 у справі №380/306/20 задоволено позов ГУ ДПС у Львівській області до Новокалинівського ВУЖКГ про стягнення коштів за податковим боргом з рахунків у банках у сумі 1 236 820,77 грн.

ГУ ДПС у Львівській області нараховано податковий борг Новокалинівському ВУЖКГ за період з 01.12.2019 по 01.04.2020 в сумі 495 746 грн 99 к. та за період з 02.03.2022 по 02.03.2023 в сумі 1 159 155 грн.

Новокалинівське ВУЖКГ 23.03.2023 звернулося до ГУ ДПС у Львівській області із заявою у відповідності до пунктів 5,6 розділу ІІ Порядку списання безнадійного податкового боргу на загальну суму 1 654 861 грн 99 к., до якої долучено довідку Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1.

ГУ ДПС у Львівській області листом від 04.04.2023 №10547/6/13-01.13-08-06 відмовило позивачу у списанні безнадійного боргу з підстав того, що актами опису від 10.06.2015 №8 на суму 74,4 тис. грн та від 11.08.2020 №33 на суму 742,9 тис. грн описано майно у податкову заставу та зареєстровано в Державному реєстрі обтяжень, яке може бути реалізоване в рахунок погашення податкового боргу по Новокалинівському ВУЖКГ.

Вважаючи відмову ГУ ДПС у Львівській області у списанні безнадійного податкового боргу протиправною, позивач звернувся з відповідним позовом до суду.

Відповідно до статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Статтею 67 Конституції України встановлений обов`язок кожного сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначення вичерпного переліку податків та зборів, що справляються в Україні, порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства, регулюються Податковим кодексом України (далі Податковий кодекс).

За правилами підпункту 16.1.4 пункту 16.1 статті 16 Податкового кодексу платник податків зобов`язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Згідно з пунктом 36.1 статті 36 Податкового кодексу податковим обов`язком визнається обов`язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи.

Підпунктом 14.1.39 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу визначено, що грошове зобов`язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету або на єдиний рахунок як податкове зобов`язання та/або інше зобов`язання, контроль за сплатою якого покладено на контролюючі органи, та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності та пеня.

За змістом підпункту 14.1.162 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу пеня - сума коштів у вигляді відсотків, нарахована на суми податкових зобов`язань та/або на суми штрафних (фінансових) санкцій, не сплачених у встановлені законодавством строки, а також нарахована в інших випадках та порядку, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Відповідно до підпункту 14.1.175 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом.

Отже, невиконання платником податку обов`язку зі сплати узгодженого податкового зобов`язання призводить до набуття таким зобов`язанням статусу податкового боргу, процедура стягнення якого визначається законом.

Проте за наявності певних обставин, визначених законодавством, податковий борг може бути визнаний безнадійним та списаний.

Правила списання безнадійного податкового боргу врегульовані статтею 101 Податкового кодексу, відповідно до пункту 101.1 якої списанню підлягає безнадійний податковий борг, у тому числі пеня та штрафні санкції, нараховані на такий податковий борг.

У пункті 101.2 вказаної статті наведено перелік ознак, що дозволяють відрізнити податковий борг від безнадійного податкового боргу.

Так, під терміном «безнадійний» розуміється, окрім іншого, податковий борг платника податків, у тому числі податкового агента, стосовно якого минув строк давності, встановлений пунктом 102.4 статті 102 цього Кодексу (підпункт 101.2.3).

Контролюючі органи щокварталу здійснюють списання безнадійного податкового боргу. Порядок такого списання встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику (пункт 101.5 статті 101 Податкового кодексу України).

Механізм списання безнадійного податкового боргу визначений Порядком списання безнадійного податкового боргу платників податків, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 28.07.2022 № 220 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 10.08.2022 за № 908/38244 (далі - Порядок № 220).

Списанню підлягає безнадійний податковий борг, у тому числі штрафні санкції, пеня, нараховані на такий податковий борг (пункт 1 розділу ІІ Порядку № 220).

Безнадійним податковим боргом є податковий борг платника податків, у тому числі податкового агента, стосовно якого минув строк давності, встановлений пунктом 102.4 статті 102 глави 9 розділу II Кодексу, - станом на дату прийняття рішення керівником (його заступником або уповноваженою особою) територіального органу ДПС (підпункт 5 пункту 2 розділу ІІ Порядку № 220).

Строки давності та їх застосування визначені статтею 102 Податкового кодексу.

Відповідно до абзацу першого пункту 102.1 статті 102 Податкового кодексу контролюючий орган, крім випадків, визначених пунктом 102.2 цієї статті, має право провести перевірку та самостійно визначити суму грошових зобов`язань платника податків у випадках, визначених цим Кодексом, не пізніше закінчення 1095 дня (2555 дня - у разі проведення перевірки операції відповідно до статей 39 і 39-2 цього Кодексу), що настає за останнім днем граничного строку подання податкової декларації, звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації, визначеної пунктом 133.4 статті 133 цього Кодексу, та/або граничного строку сплати грошових зобов`язань, нарахованих контролюючим органом, а якщо така податкова декларація була надана пізніше, - за днем її фактичного подання. Якщо протягом зазначеного строку контролюючий орган не визначає суму грошових зобов`язань, платник податків вважається вільним від такого грошового зобов`язання (в тому числі від нарахованої пені), а спір стосовно такої декларації та/або податкового повідомлення не підлягає розгляду в адміністративному або судовому порядку.

Пунктом 102.4 статті 102 Податкового кодексу передбачено, що у разі якщо грошове зобов`язання нараховане контролюючим органом до закінчення строку давності, визначеного у пункті 102.1 цієї статті, податковий борг, що виник у зв`язку з відмовою у самостійному погашенні такого грошового зобов`язання, може бути стягнутий протягом наступних 1095 календарних днів з дня виникнення податкового боргу, крім випадків, передбачених абзацом третім пункту 59.1 статті 59 цього Кодексу. Якщо платіж стягується за рішенням суду, строки стягнення встановлюються до повного погашення такого платежу або визначення боргу безнадійним.

Згідно з пунктом 1 розділу ІІІ Порядку № 220 у випадках, передбачених підпунктами 1-5, 7, 8 пункту 2 розділу II цього Порядку, за результатами розгляду документів, необхідних для підтвердження безнадійності податкового боргу, керівник (його заступник або уповноважена особа) територіального органу ДПС за наявності підстав приймає рішення про списання безнадійного податкового боргу, яке оформляється на бланку за формою згідно з додатком до цього Порядку.

За змістом пункту 6 розділу ІІІ Порядку № 220 структурний підрозділ територіального органу ДПС, до функцій якого належить списання безнадійного податкового боргу, здійснює таке списання щокварталу протягом двадцяти календарних днів, наступних за останнім днем кварталу.

Рішення про списання безнадійного податкового боргу вноситься до ІКС не пізніше наступного робочого дня після підписання такого рішення.

Аналізуючи наведені положення законодавства, суд доходить висновку про те, що податковий борг, який протягом 1095 календарних днів з дня його виникнення не був стягнутий податковим органом, визнається безнадійним та підлягає списанню на підставі рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) територіального органу ДПС за результатами розгляду документів, необхідних для підтвердження безнадійності податкового боргу. Звернення платника податків із письмовою заявою про списання безнадійного податкового боргу є обов`язковим лише у випадку, якщо такий податковий борг виник внаслідок форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) (пункт 2 розділу ІІІ Порядку № 220). В усіх інших випадках розгляд питання про списання безнадійного податкового боргу ініціюється контролюючими органами щоквартально та проводиться автоматично, без участі платника податків.

Зазначена позиція суду узгоджується із висновками Верховного Суду, викладеними у постановах від 04.09.2018 у справі № 813/4430/16, від 09.07.2019 у справі № 0240/2269/18-а, від 09.03.2021 у справі № 300/2353/19 та інших.

Податковий орган як на підставу відмови списання безнадійного податкового боргу покликається на те, що актами опису від 10.06.2015 №8 на суму 74,4 тис. грн та від 11.08.2020 №33 на суму 742,9 тис. грн описано майно в податкову заставу та зареєстровано в Державному реєстрі обтяжень, яке може бути реалізоване в рахунок погашення податкового боргу по Новокалинівському ВУЖКГ.

Така підстава не є обґрунтованою, оскільки описане в 2015 та 2020 роках майно, яке перебуває в податковій заставі роками і не було податковим органом реалізовано в рахунок погашення податкового боргу, що утворився за період з 01.12.2019 по 01.04.2020, протягом 1095 календарних днів з дня його виникнення, такий податковий борг визнається безнадійним та підлягає списанню на підставі рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) територіального органу ДПС за результатами розгляду документів, необхідних для підтвердження безнадійності податкового боргу.

Разом з тим, податковий борг в сумі 1 159 115 грн виник у спірний період з 02.03.2022 по 02.03.2023 по податку на додану вартість на підставі самостійно задекларованих позивачем податкових зобов`язань.

Указом Президента України від 24.02.2022 №64/2022 на території України з 24.02.2022 на 30 діб введено воєнний стан, який неодноразово продовжувався та діє дотепер.

Наказом Міністерства фінансів України від 28.07.2022 №220 затверджено Порядок списання безнадійного податкового боргу платників податків (далі Порядку №220).

Відповідно до пункту 6 частини 2 розділу ІІ Порядку №220 податковий борг платника податків, що виник внаслідок форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили),- станом на дату, що настає за граничним строком сплати грошових зобов`язань за період, на який припадає дата, зазначена в документі, що засвідчує факт форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили).

Такий факт форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) підтверджується сертифікатом про форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) (далі - Сертифікат), виданим Торгово-промисловою палатою України або уповноваженими нею регіональними торгово-промисловими палатами.

Відповідно до наявної у матеріалах справи довідки від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1 Торгово-промислова палата України (далі - ТП України) на підставі ст. ст. 14, 14' Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» від 02.12.1997 № 671/97-ВР, Статуту ТП України, цим засвідчує форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили): військову агресію Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні».

Враховуючи це, ТП України підтверджує, що зазначені обставини з 24 лютого 2022 року до їх офіційного закінчення, с надзвичайними, невідворотними та об`єктивними обставинами для суб`єктів господарської діяльності та/або фізичних осіб по договору, окремим податковим та/чи іншим зобов`язанням/обов`язком, виконання яких/-го настало згідно з умовами договору, контракту, угоди, законодавчих чи інших нормативних актів і виконання відповідно яких/-го стало неможливим у встановлений термін внаслідок настання таких форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили).

За встановлених фактичних обставин, ГУ ДПС у Львівській області у відповідності до Порядку №220, отримавши від позивача заяву від 28.03.2023 з довідкою Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1, зобов`язано було визнати безнадійним податковий борг Новокалинівського ВУЖКГ за період з 02.03.2022 по 02.03.2023 як такий, що виник під час форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили).

Стосовно покликань апелянта на те, що сума, яка є предметом розгляду в даній справі, розглядається у Львівському окружному адміністративній справі №380/18269/23 за позовною заявою ГУ ДПС у Львівській області до Новокалинівської міської ради про стягнення податкового боргу в розмірі 4 847 613,42 грн за період з 01.12.2019 року по 20.06.2023, то рішенням від 18.06.2024 у справі №380/18269/23 у задоволенні позову відмовлено повністю.

Також, Законом України «Про внесення змін до деяких законів України щодо діяльності приватних виконавців та примусового виконання судових рішень, рішень інших органів (посадових осіб) у період дії воєнного стану» від 27.07.2022 №2455-ІХ у період дії воєнного стану зупинено на час війни примусове стягнення з населення боргів та комунальні послуги та боргів важливих для економіки під час війни підприємств.

З довідки ІНФОРМАЦІЯ_1 від 20.05.2023 №115 станом на 01.04.2023 встановлено, що заборгованість перед Новокалинівським ВУЖКГ за комунальні послуги становить 5 486 538 грн 89 к.

Апеляційний суд резюмує, що відмова відповідача у списанні безнадійного податкового боргу в сумі 495 746 грн 99 к. за період з 01.12.2019 по 01.04.2020 та в сумі 1 159 115 грн за період з 02.03.2022 по 02.03.2023 свідчить про бездіяльність, яка не відповідає визначеним частиною другою статті 2 КАС України критеріям поведінки відповідача у спірних правовідносинах.

Отже, за результатами розгляду апеляційної скарги колегія суддів суду апеляційної інстанції дійшла висновку, що суд першої інстанції прийняв правильне рішення про задоволення адміністративного позову.

В підсумку, апеляційний суд переглянув оскаржуване рішення суду і не виявив порушень норм матеріального чи процесуального права, які могли призвести до ухвалення незаконного судового рішення, щоб його скасувати й ухвалити нове.

Міркування і твердження апелянта не спростовують правильності правових висновків цього рішення, у зв`язку з чим його апеляційна скарга на рішення суду не підлягає задоволенню.

Згідно із статтею 242 КАС України, рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.

Враховуючи наведене, колегія суддів вважає, що рішення суду першої інстанції відповідає вимогам статті 242 КАС України, підстав для задоволення вимог апеляційної скарги колегією суддів не встановлено.

Відповідно до статті 316 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

На підставі викладеного, колегія суддів, погоджуючись з висновками суду першої інстанції, вважає, що суд дійшов вичерпних юридичних висновків щодо встановлення фактичних обставин справи і правильно застосував до спірних правовідносин норми матеріального та процесуального права. Доводи апеляційної скарги, з наведених вище підстав, висновків суду не спростовують, а зводяться до переоцінки доказів та незгоди з ними.

Керуючись ст. 308, 311, 315, 316, 321, 322, 325, 328 КАС України, суд,-

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Львівській області залишити без задоволення, а рішення Львівського окружного адміністративного суду від 19 червня 2024 року у справі №380/19399/23 без змін.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття та не підлягає оскарженню в касаційному порядку, крім випадків, передбачених пунктом 2 частини п`ятої статті 328 КАС України.

Головуючий суддя В. В. Ніколін судді О. М. Гінда В. Я. Качмар

СудВосьмий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.12.2024
Оприлюднено05.12.2024
Номер документу123479974
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо погашення податкового боргу, з них стягнення податкового боргу

Судовий реєстр по справі —380/19399/23

Постанова від 03.12.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Ніколін Володимир Володимирович

Ухвала від 14.08.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Ніколін Володимир Володимирович

Ухвала від 14.08.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Ніколін Володимир Володимирович

Ухвала від 07.08.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Ніколін Володимир Володимирович

Ухвала від 11.07.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Ніколін Володимир Володимирович

Рішення від 19.06.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Хома Олена Петрівна

Ухвала від 21.08.2023

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Хома Олена Петрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні