Рішення
від 20.06.2024 по справі 560/5953/24
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 560/5953/24

РІШЕННЯ

іменем України

20 червня 2024 рокум. Хмельницький

Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Шевчука О.П. розглянувши адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "ЕКОПРОПАК" до Головного управління ДПС у Хмельницькій області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся до суду з позовом до Головного управління ДПС у Хмельницькій області, в якому просить визнати протиправними та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Хмельницькій області № 53747 від 12.12.2023 про відповідність платника податку на додану вартість Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКОПРОПАК" критеріям ризиковості платника податку. Зобов`язати Головне управління ДПС у Хмельницькій області виключити Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКОПРОПАК" з переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості.

В обґрунтування позову позивач посилається на те, що відповідач протиправно відніс товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКОПРОПАК" до переліку ризикових платників податків, оскільки вважає, що підприємство не відповідає жодному з критеріїв ризиковості. Позивач вказує, що рішення відповідача про віднесення товариства з обмеженою відповідальністю "ЕКОПРОПАК" до переліку ризикових платників прийнято без жодної мотивації підстав та причин віднесення позивача до критеріїв ризиковості, отже підлягає скасуванню.

Ухвалою суду відкрито спрощене позовне провадження без повідомлення (виклику) сторін, сторонам встановлено порядок та строки для виконання процесуальних дій.

Відповідачем подано до суду відзив на позовну заяву, в якому останній зазначив, що Головне управління ДПС у Хмельницькій області приймаючи оскаржуване рішення діяло на підставі, у межах повноважень та у спосіб, визначений чинним законодавством України, а тому відсутні підстави для задоволення позовних вимог.

Дослідивши наявні в матеріалах справи належні та допустимі докази, суд враховує наступне.

Суд встановив, що з 18.07.2017 ТОВ "Екопропак" здійснює виробництво паперових виробів господарсько-побутового та санітарно-гігієнічного призначення та зареєстроване платником ПДВ.

22.12.2022 року відповідно до протоколу засідання Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 22.12.2022 року №233 прийнято рішення №72528 Комісією Головного управління ДПС у Хмельницькій області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку. ТОВ "Екопропак" (код 41465674) відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. У контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній / розрахунку коригування, в тому числі при значних обсягах придбання та реалізації товарів відсутність трудових ресурсів, складських приміщень та транспортних засобів. За даними ЄРПН та АІС Податковий блок встановлено великий обсяг придбання та реалізації товарів при відсутності трудових ресурсів. Відсутня інформація щодо наявності складських приміщень та транспортних засобів для здійснення господарської діяльності.

ТОВ "Екопропак" подано повідомлення №1 від 05.12.2023 року про надання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку.

12.12.2023 року Комісією Головного управління ДПС у Хмельницькій області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийнято рішення №53747 щодо відповідності ТОВ «Екопропак» (код 41465674) критерію ризиковості, який відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку (код податкової інформації 03 - відсутність необхідних умов та/або обсягів матеріальних ресурсів для виробництва товарів, виконання робіт або надання послуг в обсягах, відображених в податковій накладній/розрахунку коригування; 07 - недостатня кiлькiсть трудових ресурсiв, необхiдних для здiйснення господарської операцiї в обсягах, зазначених у податковiй накладнiй/розрахунку коригування (за вiдсутностi iнформацiї щодо придбання послуг з виконання робiт, якi необхiднi для здiйснення господарської операцiї); 12 - постачання товарів платнику податку, щодо якого прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості; 13 - придбання товарів від платника податку, щодо якого прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості.

Підставою для винесення вказаного рішення слугувало те, що при значних обсягах придбання та реалізації товарів відсутні трудові ресурси, складські приміщення та транспортні засоби.

Вважаючи рішення від 12.12.2023 року №53747 контролюючого органу протиправним, позивач звернувся до суду з вказаним позовом за захистом порушеного права.

Надаючи правову оцінку обставинам справи, суд зазначає наступне.

Згідно з п.6 Порядку № 1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено та/або подано податкову накладну / розрахунок коригування для реєстрації в Реєстрі, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація такої податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється.

Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня. У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку. Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення (додаток 4). У рішенні зазначається підстава та інформація, за якою встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

У разі відповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку згідно з пунктом 8 додатка 1 у відповідних полях рішення зазначаються детальна інформація, за якою встановлено відповідність критеріям ризиковості платника податку, тип операції (придбання/постачання), період здійснення господарської операції, код згідно з УКТЗЕД / Державним класифікатором / умовним кодом товару, податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції, дата включення платника податку, задіяного в ризиковій операції, до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

Порядком № 1165 також визначено Критерії ризиковості платника податку на додану вартість (додаток 1 до порядку).

Згідно п. 8 Додатку 1 до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платник відноситься до ризикових платників податку в разі, якщо у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній / розрахунку коригування.

Довідник кодів податкової інформації, що стала підставою для розгляду питання про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, визначається ДПС та затверджується відповідним наказом, який оприлюднюється на офіційному веб-сайті ДПС.

Наказом ДПС України від 11 січня 2023 року N 17 «Про затвердження довідника кодів податкової інформації» затверджено довідник кодів податкової інформації, яка є підставою для прийняття рішення про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку.

Згідно п. 6 Порядку №1165 Комісією регіонального рівня розглядається питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, у разі виявлення обставин та/або отримання інформації, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, та/або отримання інформації та копій відповідних документів від платника податку, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Інформація та копії документів подаються платником податку до ДПС в електронній формі засобами електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг", "Про електронні довірчі послуги" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого Мінфіном.

Документами, необхідними для розгляду питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, можуть бути: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури / інвойси, акти приймання передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством; інші документи, що підтверджують невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Інформацію та копії документів, подані платником податку, комісія регіонального рівня розглядає протягом семи робочих днів, що настають за датою їх надходження, та приймає відповідне рішення.

За результатами розгляду інформації та копій документів комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, яке платник податку отримує в електронному кабінеті у день його прийняття.

Відповідно до протоколу засідання Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 12.12.2023 року №281, 12.12.2023 року прийнято рішення №53747 щодо відповідності ТОВ «Екопропак» (код 41465674) критерію ризиковості, який відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку.

В оскаржуваному рішенні відображено код «3» - відсутність необхідних умов та/або обсягів матеріальних ресурсів для виробництва товарів, виконання робіт або надання послуг в обсягах, відображених в податковій накладній/розрахунку коригування; код «07» - недостатня кiлькiсть трудових ресурсiв, необхiдних для здiйснення господарської операцiї в обсягах, зазначених у податковiй накладнiй/розрахунку коригування (за вiдсутностi iнформацiї щодо придбання послуг з виконання робiт, якi необхiднi для здiйснення господарської операцiї); код «12» - постачання товарів платнику податку, щодо якого прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості; код «13» - придбання товарів від платника податку, щодо якого прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості.

Як зазначено в протоколі засідання Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 12.12.2023 року №281, ТОВ "Екопропак" (код 41465674) подано повідомлення №1 від 05.12.2023 року про надання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості.

Однак, подані документи не відображають у повному обсязі провадження фінансово-господарської діяльності підприємства, при цьому позивачем не надано підтверджуючі документи щодо наявних власних чи орендованих складських приміщень, щодо чисельності працюючих, складські документи тощо.

Суд встановив, що згідно матеріалів справи керівником, засновником, головним бухгалтером є ОСОБА_1 .

При цьому, ОСОБА_1 є пов`язаною особою з наступними підприємствами: - ТОВ "Бізнес-Центр Перший" (2225.ГУ ДПС у Хмельницькій обл.); - ПП "БІЗНЕС ПАРАЛЕЛЬ" (2225. ГУ ДПС у Хмельницькій обл.); - ПП "МЕДІА ПРОЖЕКТ" (2225. ГУ ДПС у Хмельницькій обл.); - ТОВ "АЛЬВІВО" (2225. ГУ ДПС у Хмельницькій обл.); - ПП "ВОЛОЧИСЬК -ДОБРОБУТ" (2204. ГУ ДПС у Хмельницькій обл.); - ТОВ "ІЗЯСЛАВ ДОБРОБУТ" (2208. ГУ ДПС у Хмельницькій обл.); - ТОВ "ЯРМОЛИНЦІ ДОБРОБУТ" (2221. ГУ ДПС у Хмельницькій обл.); - ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ОРІЙ" (2220. ГУ ДПС у Хмельницькій обл.); - ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ В.І.К." (2225. ГУ ДПС у Хмельницькій обл.); - ТОВ "МОЦАРЕЛЛА" (541. ГУ ДПС у Хмельницькій обл.); - ТОВ "РУДКОМ" (2225. ГУ ДПС у Хмельницькій обл.).; - ТОВ "СЕФІТ" (2225. ГУ ДПС у Хмельницькій обл.).; - ТОВ "ПОДІЛЛЯ ВУДТРЕЙД" (2225. ГУ ДПС у Хмельницькій обл.); - ТОВ "КАРТА УКРАЇНЦЯ" (2225. ГУ ДПС у Хмельницькій обл.); - ТОВ "СЛУЖБА ПОВСЯКДЕННОЇ ДОСТАВКИ" (2225. ГУ ДПС у Хмельницькій обл.); - ТОВ "СТАР-КАР ЛОГІСТИК" (2225. ГУ ДПС у Хмельницькій обл.); - ТОВ "СТАР-КАР МАРКЕТ" (2225. ГУ ДПС у Хмельницькій обл.); - ТОВ "СМАРТ СОЛАР СЕРВІС" (2225. ГУ ДПС у Хмельницькій обл.); - ТОВ "КАНПАК" (2225. ГУ ДПС у Хмельницькій обл.).; - ТОВ "САТУМ" (2225. ГУ ДПС у Хмельницькій обл.

Крім того, чисельність працюючих осіб складає 0 осіб згідно Додатку 4 ДФ "Вiдомостi про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фiзичних осiб та вiйськового збору" за 3 кв. 2023 року.

Згідно поданих декларацій за січень-грудень 2022 року р.1.1= 8677,5 тис. грн., р. 18= 0 тис. грн. ряд 21 = 142,1 тис. грн. Згідно поданої податкової декларації з ПДВ за січень - жовтень 2023 р., р.1.1= 7,6 тис. грн., р. 18=0 тис. грн., ряд 21 = 293,4 тис. грн. Сума ліміту станом на 07.12.2023 становить 294,7 тис.грн.

Згідно даних ЄРПН протягом періоду з 01.01.2022р. по 30.12.2022р. ТОВ "ЕКОПРОПАК" основними покупцями є: - ТОВ "ЕКО-ПАПІР УКРАЇНА" (610.ГУ ДПС у Житомирській області (Коростишівська ДПІ); період жовтень, листопад, грудень 2022 р., номенклатура товару - супниця, салатниця, контейнер, кришка, (коди УКТЗЕД 4823699000, 3923509000), на загальну суму 3161,5 тис грн. в т.ч. ПДВ 526,9 тис.грн. Рішення від 25.05.2023 про відповідність платника критеріям ризиковості п.8 Критеріям ризиковості платника податку. - ТОВ "Паперова фабрика" (610.ГУ ДПС у Житомирській області (Коростишівська ДПІ) в вересні 2022 року, номенклатура товару - прямокутна салатниця, кришка (код УКТЗЕД 4823699000, 3923509000) на загальну суму 745,3 тис грн. в т.ч. ПДВ 124,2 тис.грн. Рішення від 06.06.2023 про відповідність платника критеріям ризиковості п.8 Критеріям ризиковості платника податку. - ТОВ "ЧАДО" (2225.ГУ ДПС У Хмельницькій області; номенклатура товару салатниця, кришка, контейнер крафтовий, супниця (код УКТЗЕД 4823699000) на суму 6110,6 тис грн. - ПП "БАР-СЕРВІС ЛЬВІВ" (1305.ГУ ДПС У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛ. (ФРАНКІВСЬКИЙ Р-Н М.ЛЬВОВА); номенклатура товару: супниця, контейнер крафтовий, трубочка паперова, кришка (код УКТЗЕД 4823699000, 3923509000) на суму 2035,1 тис.грн. - ТОВ "ПЕТРІВКА-ХОРЕКА" (2654.ГУ ДПС У М.КИЄВІ (ОБОЛОНСЬКИЙ Р-Н М.КИЄВА); номенклатура товару : супниця, салатниця, контейнер крафтовий, підстаканник, кришка, упаковка крафт. Код УКТЗЕД 4823699000, на суму 4098,0 тис грн. - ТОВ "ОХОРОННА ФІРМА "ОРІОН" (1309.ГУ ДПС У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (М. ДРОГОБИЧ); номенклатура товару бушлат, гольф пік сель, шапка чорна, берци, портупея (коди УКТЗЕД 6101209000, 6107210000, 6117808090, 6103109000, 6403519500, 4203300000), на суму 206,0 тис грн.

Згідно даних ЄРПН протягом в 2023 році ТОВ "ЕКОПРОПАК" відправлено на реєстрацію ПН №3 від 12.04.2023 покупець ТОВ "НІ.КА" (2225.ГУ ДПС У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ.); номенклатура товару супниця (код УКТЗЕД 4823699000) на загальну суму 9,2 тис грн., яка зі статусом «реєстрація зупинена».

Згідно даних ЄРПН протягом періоду з 01.01.2022р. по 31.12.2022р. ТОВ "ЕКОПРОПАК" основними постачальниками є: - ТОВ "ЕКОПІКНІК УКРАЇНА" (2225.ГУ ДПС У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ.; номенклатура товару : кришка, паперова ємкість, паперова супниця, паперова салатниця, паперовий контейнер, тарілка, миска, кришка (код УКТЗЕД 4823699000, 4823691000, 3923509000) на суму 32819,3 тис грн. - ТОВ 1МПЕКС СІЛЬВЕРПАК (2225.ГУ ДПС У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ.); період жовтень, грудень 2022р., номенклатура товару: кришка, контейнер, салатниця, супниця (код УКТЗЕД 4823699000, 3923509000) на суму 1882,7 тис грн. в т.ч. ПДВ 313,7 тис.грн.

Рішення від 18.08.2023 про відповідність платника критеріям ризиковості п.8 Критеріям ризиковості платника податку. - ТОВ «ЧАДО» (2225.ГУ ДПС У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ.; номенклатура товару зошити клітинка, учнівські зошити. Коди УКТЗЕД 4820200000, на суму 2310,0 тис грн..

Згідно даних ЄРПН протягом періоду з 01.01.2023р. по 07.12.2023р. ТОВ "ЕКОПРОПАК" основними постачальниками є: - ТОВ "ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ КЛЮЧІВ "УКРАЇНА" (2657.ГУ ДПС У М.КИЄВІ (СВЯТОШИНСЬКИЙ Р-Н М.КИЄВА); номенклатура : обробка даних, постачання КП. - ТОВ "АВТОЛОГІСТІК" (1552.ГУ ДПС В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ (МАЛИНОВСЬКА ДПІ); номенклатура : перебування на території для підготовки АТЗ вантажопід`ємністю більше 10 тонн для проведення митних процедур. - ТОВ "ЕКОПІКНІК УКРАЇНА" (2225.ГУ ДПС У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ.; номенклатура товару: Кришка поліпропіленова. Код УКТЗЕД 3923509000 на суму 79,7тис грн.

За результатами вказаних операцій відповідачем встановлено ризики, а саме: - 03 відсутність необхідних умов та/або обсягів матеріальних ресурсів для виробництва товарів, виконання робіт або надання послуг в обсягах, відображених в податковій накладній/розрахунку коригування; - 07 недостатня кiлькiсть трудових ресурсiв, необхiдних для здiйснення господарської операцiї в обсягах, зазначених у податковiй накладнiй/розрахунку коригування (за вiдсутностi iнформацiї щодо придбання послуг з виконання робiт, якi необхiднi для здiйснення господарської операцiї); - 13 придбання товарів від платника податку, щодо якого прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості ТОВ «ІМПЕКС СІЛЬВЕРПАК»; - 12 постачання товарів платнику податку, щодо якого прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості ТОВ "ЕКО-ПАПІР УКРАЇНА", ТОВ "ПАПЕРОВА ФАБРИКА".

Згідно з висновком Верховного Суду викладених у постанові від 29.09.2020 у справі №440/1385/19, використання контролюючим органом податкової інформації, наявної в інформаційних системах ДФС, або внесення інформації в такі бази за результатами її опрацювання у певний спосіб, зокрема, віднесення позивача до платників, які відповідають критеріям ризиковості, є лише службовою діяльністю працівників податкового органу на виконання своїх професійних обов`язків в порядку передбаченому ПК та є одним із заходів щодо збору, опрацювання та використання інформації, необхідної для виконання покладених на відповідача функцій та завдань. Безпосередньо рішення Комісії по віднесенню платника податків до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості, без прийняття рішення про відмову у реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригувань, не порушує права та інтереси позивача. Включення Комісією контролюючого органу платника податків до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості, є передумовою зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. У подальшому відповідність критеріям ризиковості має бути спростовано платником податків шляхом подання на вимогу податкового органу переліку документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, і лише ненадання платником податку відповідних письмових пояснень та запитуваних копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування є підставою для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування.

Суд звертає увагу, що саме рішення контролюючого органу про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування призведе до певних негативних правових наслідків для платника податків, та, вважаючи таке рішення контролюючого органу неправомірним, особа може звернутись до суду за захистом своїх прав. У межах цього спору підставами позову, серед іншого, можуть бути доводи щодо неправомірності дій контролюючого органу по віднесенню до переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості.

Відповідно до частини п`ятої статті 242 КАС при виборі і застосування норми до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

Суд зазначає, що Комісія, приймаючи рішення з посиланням на те, що у контролюючих органах наявна податкова інформація, належним чином обґрунтувала, на підставі якої інформації комісія дійшла такого висновку та надала належні, допустимі докази в підтвердження цієї інформації.

Враховуючи наведене, суд дійшов висновку, що рішення Комісії № 53747 від 12.12.2023 є правомірним, а тому підстави для його скасування відсутні.

Оскільки рішення Комісії ГУ ДПС у Хмельницькій області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №53747 від 12.12.2023 року, згідно з яким Товариство з обмеженою відповідальністю «Екопропак» визнано таким, що відповідає критеріям ризиковості платника податку, на час перегляду справи судом не скасоване, тому заявлена вимога до ГУ ДПС у Хмельницькій області зобов`язання ГУ ДПС у Хмельницькій області виключити Товариство з обмеженою відповідальністю «Екопропак» з переліку ризикових платників податків, є передчасною, та не підлягає задоволенню.

З урахуванням вищенаведеного, суд дійшов до висновку, що позовні вимоги не підлягають задоволенню.

Відповідно до ч.1ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі.

Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

В задоволенні адміністративного позову товариства з обмеженою відповідальністю "ЕКОПРОПАК" до Головного управління ДПС у Хмельницькій області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії - відмовити.

Підстави для розподілу судових витрат відсутні.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Позивач:Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКОПРОПАК" (пров. Проїзний, 10,м. Хмельницький,Хмельницький р-н, Хмельницька обл.,29010 , ідентифікаційний номер - 41465674) Відповідач:Головне управління ДПС у Хмельницькій області (вул. Пилипчука, 17,м. Хмельницький,Хмельницька обл., Хмельницький р-н,29001 , код ЄДРПОУ - 44070171)

Головуючий суддя О.П. Шевчук

СудХмельницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.06.2024
Оприлюднено24.06.2024
Номер документу119876941
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —560/5953/24

Постанова від 20.11.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Залімський І. Г.

Ухвала від 26.09.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Залімський І. Г.

Ухвала від 26.07.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Залімський І. Г.

Рішення від 20.06.2024

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Шевчук О.П.

Ухвала від 23.04.2024

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Шевчук О.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні