П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 560/5953/24
Головуючий суддя 1-ої інстанції - Шевчук О.П.
Суддя-доповідач - Залімський І. Г.
20 листопада 2024 року
м. Вінниця
Сьомий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:
головуючого судді: Залімського І. Г.
суддів: Сушка О.О. Мацького Є.М. ,
розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕКОПРОПАК" на рішення Хмельницького окружного адміністративного суду від 20 червня 2024 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕКОПРОПАК" до Головного управління ДПС у Хмельницькій області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,
В С Т А Н О В И В :
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКОПРОПАК" звернулося до Хмельницького окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДПС у Хмельницькій області, в якому просило суд:
- визнати протиправними та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Хмельницькій області № 53747 від 12.12.2023 про відповідність платника податку на додану вартість Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКОПРОПАК" критеріям ризиковості платника податку;
- зобов`язати Головне управління ДПС у Хмельницькій області виключити Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКОПРОПАК" з переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості.
Рішенням Хмельницького окружного адміністративного суду від 20.06.2024 у задоволенні позову відмовлено.
Не погоджуючись із вказаним судовим рішенням, позивач подав апеляційну скаргу, в якій просить рішення Хмельницького окружного адміністративного суду від 20.06.2024 скасувати, прийняти нове рішення про задоволення позовних вимог в повному обсязі, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм права, невідповідність висновків суду обставинам справи, що призвело до невірного вирішення справи та прийняття необґрунтованого рішення.
В обґрунтування апеляційної скарги зазначено, що відомості про те, що керівником, засновником, головним бухгалтером ТОВ "ЕКОПРОПАК" є ОСОБА_1 , який пов`язаний з іншими товариствами є лише статистичними даними, які самі по собі не можуть свідчити про вчинення підприємством порушень та не підтверджує ризиковість платника податків.
Жодних доказів незаконності, фіктивності, ризиковості діяльності судом не наведено.
Первинне рішення про віднесення платника податків до ризикових № 72528 від 22.12.2022 було прийняте комісією не за наслідками подання позивачем для реєстрації податкової накладної та суду не надано доказів, які б вказували на наявність ознак ризиковості здійснення операцій у певній поданій на реєстрацію податковій накладній, що зумовило б включення товариства до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.
Суд першої інстанції посилається, що у контролюючого органу наявна податкова інформація, не наводить на підставі якої інформації комісія дійшла такого висновку та не посилається на допустимі докази в підтвердження цієї інформації. Відповідачем не надано до суду жодних доказів, які досліджувався в ході засідання комісії та які вказують на наявність ознак ризиковості здійснення операцій, що зумовило включення позивача до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, як і не надано доказів того, що контролюючий орган досліджував обставини господарської діяльності позивача станом на момент прийняття оскаржуваних рішень.
Відповідач подав відзив на апеляційну скаргу позивача в якому вказав на законність та обґрунтованість оскаржуваного судового рішення, а також на безпідставність доводів апеляційної скарги. Зауважив, що за даними ЄРПН та АІС Податковий блок встановлено: код «3» - відсутність необхідних умов та/або обсягів матеріальних ресурсів для виробництва товарів, виконання робіт або надання послуг в обсягах, відображених в податковій накладній/розрахунку коригування; код «07» - недостатня кiлькiсть трудових ресурсiв, необхiдних для здiйснення господарської операцiї в обсягах, зазначених у податковiй накладнiй/розрахунку коригування (за вiдсутностi iнформацiї щодо придбання послуг з виконання робiт, якi необхiднi для здiйснення господарської операцiї); код «12» - постачання товарів платнику податку, щодо якого прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості; код «13» - придбання товарів від платника податку, щодо якого прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості.
Ухвалою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 26.09.2024, з урахуванням п.3 ч.1 ст.311 КАС України, суд вирішив розглядати дану справу в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.
Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів дійшла наступних висновків.
Як вірно встановлено судом першої інстанції, з 18.07.2017 ТОВ "ЕКОПРОПАК" здійснює виробництво паперових виробів господарсько-побутового та санітарно-гігієнічного призначення та зареєстроване платником ПДВ.
22.12.2022 відповідно до протоколу засідання Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 22.12.2022 року №233 прийнято рішення №72528 Комісією Головного управління ДПС у Хмельницькій області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку. ТОВ "ЕКОПРОПАК" (код 41465674) відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. У контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній / розрахунку коригування, в тому числі при значних обсягах придбання та реалізації товарів відсутність трудових ресурсів, складських приміщень та транспортних засобів. За даними ЄРПН та АІС Податковий блок встановлено великий обсяг придбання та реалізації товарів при відсутності трудових ресурсів. Відсутня інформація щодо наявності складських приміщень та транспортних засобів для здійснення господарської діяльності.
ТОВ "ЕКОПРОПАК" подано повідомлення №1 від 05.12.2023 про надання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку.
12.12.2023 Комісією Головного управління ДПС у Хмельницькій області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийнято рішення №53747 щодо відповідності ТОВ "ЕКОПРОПАК" (код 41465674) критерію ризиковості, який відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку (код податкової інформації 03 - відсутність необхідних умов та/або обсягів матеріальних ресурсів для виробництва товарів, виконання робіт або надання послуг в обсягах, відображених в податковій накладній/розрахунку коригування; 07 - недостатня кiлькiсть трудових ресурсiв, необхiдних для здiйснення господарської операцiї в обсягах, зазначених у податковiй накладнiй/розрахунку коригування (за вiдсутностi iнформацiї щодо придбання послуг з виконання робiт, якi необхiднi для здiйснення господарської операцiї); 12 - постачання товарів платнику податку, щодо якого прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості; 13 - придбання товарів від платника податку, щодо якого прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості.
Підставою для винесення вказаного рішення слугувало те, що при значних обсягах придбання та реалізації товарів відсутні трудові ресурси, складські приміщення та транспортні засоби.
Позивач вважає протиправним рішення від 12.12.2023 №53747, а тому звернувся до суду.
Відмовляючи у задоволенні позову, суд першої інстанції виходив з того, що Комісія, приймаючи рішення з посиланням на те, що у контролюючих органах наявна податкова інформація, належним чином обґрунтувала, на підставі якої інформації комісія дійшла такого висновку та надала належні, допустимі докази в підтвердження цієї інформації.
Колегія суддів погоджується із вказаним висновком суду першої інстанції та враховує наступне.
Відповідно до пункту 5 Порядку з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165 (Порядок №1165) платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).
Додатком 1 до Порядку №1165 установлено Критерії ризиковості платника податку на додану вартість, зокрема, п. 8 У контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.
Пунктом 6 Порядку №1165 передбачено, що у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.
У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.
Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення (додаток 4).
У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Документами, необхідними для розгляду питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, можуть бути: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством; інші документи, що підтверджують невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Інформацію та копії документів, подані платником податку, комісія регіонального рівня розглядає протягом семи робочих днів, що настають за датою їх надходження, та приймає відповідне рішення.
За результатами розгляду інформації та копій документів комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, яке платник податку отримує в електронному кабінеті у день його прийняття (додаток 4).
Виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.
Якщо комісією регіонального рівня протягом семи робочих днів, що настають за датою надходження зазначеної інформації та документів, не прийнято відповідного рішення, платник податку виключається з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.
У разі надходження до контролюючого органу відповідного рішення суду, яке набрало законної сили, комісія регіонального рівня виключає платника податку з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.
Комісія регіонального рівня постійно проводить моніторинг щодо відповідності/невідповідності платників податку критеріям ризиковості платника податку.
Відповідно до пункту 25 Порядку №1165 комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Комісія регіонального рівня діє в межах повноважень, визначених цим Порядком та Порядком прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим Мінфіном.
Згідно із пунктом 44 Порядку №1165 Комісія контролюючого органу перевіряє подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні).
Таким чином, при здійсненні опрацювання податкових накладних, направлених для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, податковий орган проводить моніторинг відповідності/не відповідності критеріям ризиковості платника податку або здійсненої господарської операції. При цьому, форма рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку передбачає зазначення контролюючим органом конкретної податкової інформації, яка стала підставою для прийняття вказаного рішення на підставі пункту 8 Критеріїв.
Відповідно до протоколу засідання Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 12.12.2023 року №281, 12.12.2023 року прийнято рішення №53747 щодо відповідності ТОВ "ЕКОПРОПАК" (код 41465674) критерію ризиковості, який відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку.
В оскаржуваному рішенні відображено код «3» - відсутність необхідних умов та/або обсягів матеріальних ресурсів для виробництва товарів, виконання робіт або надання послуг в обсягах, відображених в податковій накладній/розрахунку коригування; код «07» - недостатня кiлькiсть трудових ресурсiв, необхiдних для здiйснення господарської операцiї в обсягах, зазначених у податковiй накладнiй/розрахунку коригування (за вiдсутностi iнформацiї щодо придбання послуг з виконання робiт, якi необхiднi для здiйснення господарської операцiї); код «12» - постачання товарів платнику податку, щодо якого прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості; код «13» - придбання товарів від платника податку, щодо якого прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості.
В протоколі засідання Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 12.12.2023 №281 вказано, що ТОВ "ЕКОПРОПАК" (код 41465674) подано повідомлення №1 від 05.12.2023 року про надання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості.
Разом з цим, подані документи не відображають у повному обсязі провадження фінансово-господарської діяльності підприємства, при цьому позивачем не надано підтверджуючі документи щодо наявних власних чи орендованих складських приміщень, щодо чисельності працюючих, складські документи тощо.
Згідно матеріалів справи керівником, засновником, головним бухгалтером є ОСОБА_1 . При цьому, ОСОБА_1 є пов`язаною особою з наступними підприємствами: ТОВ "Бізнес-Центр Перший"; ПП "БІЗНЕС ПАРАЛЕЛЬ" (2225. ГУ ДПС у Хмельницькій обл.); ПП "МЕДІА ПРОЖЕКТ" (2225. ГУ ДПС у Хмельницькій обл.); ТОВ "АЛЬВІВО" (2225. ГУ ДПС у Хмельницькій обл.); ПП "ВОЛОЧИСЬК -ДОБРОБУТ" (2204. ГУ ДПС у Хмельницькій обл.); ТОВ "ІЗЯСЛАВ ДОБРОБУТ" (2208. ГУ ДПС у Хмельницькій обл.); ТОВ "ЯРМОЛИНЦІ ДОБРОБУТ" (2221. ГУ ДПС у Хмельницькій обл.); ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ОРІЙ" (2220. ГУ ДПС у Хмельницькій обл.); ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ В.І.К." (2225. ГУ ДПС у Хмельницькій обл.); ТОВ "МОЦАРЕЛЛА" (541. ГУ ДПС у Хмельницькій обл.); ТОВ "РУДКОМ" (2225. ГУ ДПС у Хмельницькій обл.).; - ТОВ "СЕФІТ" (2225. ГУ ДПС у Хмельницькій обл.); ТОВ "ПОДІЛЛЯ ВУДТРЕЙД" (2225. ГУ ДПС у Хмельницькій обл.); ТОВ "КАРТА УКРАЇНЦЯ" (2225. ГУ ДПС у Хмельницькій обл.); ТОВ "СЛУЖБА ПОВСЯКДЕННОЇ ДОСТАВКИ" (2225. ГУ ДПС у Хмельницькій обл.); ТОВ "СТАР-КАР ЛОГІСТИК" (2225. ГУ ДПС у Хмельницькій обл.); ТОВ "СТАР-КАР МАРКЕТ" (2225. ГУ ДПС у Хмельницькій обл.); ТОВ "СМАРТ СОЛАР СЕРВІС" (2225. ГУ ДПС у Хмельницькій обл.); - ТОВ "КАНПАК" (2225. ГУ ДПС у Хмельницькій обл.); ТОВ "САТУМ" (2225. ГУ ДПС у Хмельницькій обл.
Чисельність працюючих осіб складає 0 осіб згідно Додатку 4 ДФ "Вiдомостi про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фiзичних осiб та вiйськового збору" за 3 кв. 2023 року.
Відповідно поданих декларацій за січень-грудень 2022 року р.1.1= 8677,5 тис. грн, р. 18= 0 тис. грн ряд 21 = 142,1 тис. грн. Згідно поданої податкової декларації з ПДВ за січень - жовтень 2023 р., р.1.1= 7,6 тис. грн, р. 18=0 тис. грн, ряд 21 = 293,4 тис. грн. Сума ліміту станом на 07.12.2023 становить 294,7 тис.грн.
Згідно із даними ЄРПН у період з 01.01.2022 по 30.12.2022 ТОВ "ЕКОПРОПАК" основними покупцями є:
- ТОВ "ЕКО-ПАПІР УКРАЇНА" (610. ГУ ДПС у Житомирській області (Коростишівська ДПІ); період жовтень, листопад, грудень 2022 р., номенклатура товару - супниця, салатниця, контейнер, кришка, (коди УКТЗЕД 4823699000, 3923509000), на загальну суму 3161,5 тис грн. в т.ч. ПДВ 526,9 тис.грн. Рішення від 25.05.2023 про відповідність платника критеріям ризиковості п.8 Критеріям ризиковості платника податку.
- ТОВ "Паперова фабрика" (610.ГУ ДПС у Житомирській області (Коростишівська ДПІ) в вересні 2022 року, номенклатура товару - прямокутна салатниця, кришка (код УКТЗЕД 4823699000, 3923509000) на загальну суму 745,3 тис грн. в т.ч. ПДВ 124,2 тис.грн. Рішення від 06.06.2023 про відповідність платника критеріям ризиковості п.8 Критеріям ризиковості платника податку.
- ТОВ "ЧАДО" (2225.ГУ ДПС У Хмельницькій області; номенклатура товару салатниця, кришка, контейнер крафтовий, супниця (код УКТЗЕД 4823699000) на суму 6110,6 тис грн. - ПП "БАР-СЕРВІС ЛЬВІВ" (1305.ГУ ДПС У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛ. (ФРАНКІВСЬКИЙ Р-Н М.ЛЬВОВА); номенклатура товару: супниця, контейнер крафтовий, трубочка паперова, кришка (код УКТЗЕД 4823699000, 3923509000) на суму 2035,1 тис.грн.
- ТОВ "ПЕТРІВКА-ХОРЕКА" (2654.ГУ ДПС У М.КИЄВІ (ОБОЛОНСЬКИЙ Р-Н М.КИЄВА); номенклатура товару : супниця, салатниця, контейнер крафтовий, підстаканник, кришка, упаковка крафт. Код УКТЗЕД 4823699000, на суму 4098,0 тис грн.
- ТОВ "ОХОРОННА ФІРМА "ОРІОН" (1309.ГУ ДПС У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (М. ДРОГОБИЧ); номенклатура товару бушлат, гольф пік сель, шапка чорна, берци, портупея (коди УКТЗЕД 6101209000, 6107210000, 6117808090, 6103109000, 6403519500, 4203300000), на суму 206,0 тис грн.
Протягом в 2023 році ТОВ "ЕКОПРОПАК" відправлено на реєстрацію ПН №3 від 12.04.2023 покупець ТОВ "НІ.КА" (2225.ГУ ДПС У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ.); номенклатура товару супниця (код УКТЗЕД 4823699000) на загальну суму 9,2 тис грн., яка зі статусом «реєстрація зупинена».
У період з 01.01.2022 по 31.12.2022 основними постачальниками ТОВ "ЕКОПРОПАК" є:
- ТОВ "ЕКОПІКНІК УКРАЇНА" (2225.ГУ ДПС У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ.; номенклатура товару : кришка, паперова ємкість, паперова супниця, паперова салатниця, паперовий контейнер, тарілка, миска, кришка (код УКТЗЕД 4823699000, 4823691000, 3923509000) на суму 32819,3 тис грн.
- ТОВ ІМПЕКС СІЛЬВЕРПАК (2225.ГУ ДПС У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ.); період жовтень, грудень 2022р., номенклатура товару: кришка, контейнер, салатниця, супниця (код УКТЗЕД 4823699000, 3923509000) на суму 1882,7 тис грн. в т.ч. ПДВ 313,7 тис.грн. Рішення від 18.08.2023 про відповідність платника критеріям ризиковості п.8 Критеріям ризиковості платника податку.
- ТОВ «ЧАДО» (2225.ГУ ДПС У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ.; номенклатура товару зошити клітинка, учнівські зошити. Коди УКТЗЕД 4820200000, на суму 2310,0 тис грн..
Згідно даних ЄРПН протягом періоду з 01.01.2023р. по 07.12.2023р. ТОВ "ЕКОПРОПАК" основними постачальниками є:
- ТОВ "ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ КЛЮЧІВ "УКРАЇНА" (2657.ГУ ДПС У М.КИЄВІ (СВЯТОШИНСЬКИЙ Р-Н М.КИЄВА); номенклатура : обробка даних, постачання КП.
- ТОВ "АВТОЛОГІСТІК" (1552.ГУ ДПС В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ (МАЛИНОВСЬКА ДПІ); номенклатура : перебування на території для підготовки АТЗ вантажопід`ємністю більше 10 тонн для проведення митних процедур.
- ТОВ "ЕКОПІКНІК УКРАЇНА" (2225.ГУ ДПС У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ.; номенклатура товару: Кришка поліпропіленова. Код УКТЗЕД 3923509000 на суму 79,7 тис грн.
За результатами вказаних операцій відповідачем встановлено ризики, а саме: - 03 відсутність необхідних умов та/або обсягів матеріальних ресурсів для виробництва товарів, виконання робіт або надання послуг в обсягах, відображених в податковій накладній/розрахунку коригування; - 07 недостатня кiлькiсть трудових ресурсiв, необхiдних для здiйснення господарської операцiї в обсягах, зазначених у податковiй накладнiй/розрахунку коригування (за вiдсутностi iнформацiї щодо придбання послуг з виконання робiт, якi необхiднi для здiйснення господарської операцiї); - 13 придбання товарів від платника податку, щодо якого прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості ТОВ «ІМПЕКС СІЛЬВЕРПАК»; - 12 постачання товарів платнику податку, щодо якого прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості ТОВ "ЕКО-ПАПІР УКРАЇНА", ТОВ "ПАПЕРОВА ФАБРИКА".
Як обґрунтовано вказав суд першої інстанції, Комісія, приймаючи рішення з посиланням на те, що у контролюючих органах наявна податкова інформація, належним чином обґрунтувала, на підставі якої інформації комісія дійшла такого висновку та надала належні, допустимі докази в підтвердження цієї інформації.
Таким чином, апеляційний суд погоджується із висновком суду першої інстанції про те, що рішення Комісії № 53747 від 12.12.2023 є правомірним, а тому підстави для його скасування відсутні.
На підставі викладеного, судова колегія вважає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права і прийшов до обґрунтованого висновку про відмову в задоволенні позовних вимог, а доводи апеляційної скарги не спростовують висновки суду першої інстанції.
Згідно з пунктом 1 частини 1 статті 315 та статті 316 КАС України, за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Таким чином, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга підлягає залишенню без задоволення, а рішення суду першої інстанції - без змін.
Керуючись ст.ст. 243, 250, 308, 311, 315, 316, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд
П О С Т А Н О В И В :
апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕКОПРОПАК" залишити без задоволення, а рішення Хмельницького окружного адміністративного суду від 20 червня 2024 року - без змін.
Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та оскарженню не підлягає.
Головуючий Залімський І. Г. Судді Сушко О.О. Мацький Є.М.
Суд | Сьомий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 20.11.2024 |
Оприлюднено | 22.11.2024 |
Номер документу | 123182183 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних |
Адміністративне
Сьомий апеляційний адміністративний суд
Залімський І. Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні