Ухвала
від 21.06.2024 по справі 392/985/24
МАЛОВИСКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 392/985/24

Провадження № 1-кс/392/275/24

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21 червня 2024 року м. Мала Виска

Слідчий суддя Маловисківського районного суду Кіровоградської області ОСОБА_1 , секретар судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Мала Виска клопотання заступника начальника СВ ВП №1 (м. Мала Виска) Новоукраїнського районного відділу поліції ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_3 у кримінальному провадженні, відомості про яке внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42024122020000010 від 12.02.2024 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, про надання тимчасового доступу до речей та документів,-

В С Т А Н О В И В :

заступник начальника СВ ВП №1 (м. Мала Виска) Новоукраїнського РВП ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_3 за погодженням з прокурором Маловисківського відділу Новоукраїнської окружної прокуратури ОСОБА_4 , звернулася до суду із зазначеним клопотанням, в якому просила надати тимчасовий доступ до речей та документів (у тому числі електронних), які становлять банківську таємницю та знаходяться у володінні АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » по банківському рахунку розрахункового рахунку НОМЕР_1 , який належить фізичній особі підприємцю ОСОБА_5 за період з 14.12.2021 по 20.03.2022.

Клопотання мотивовано тим, що на адресу Маловисківського відділу Новоукраїнської окружної прокуратури надійшов Акт позапланового фінансового аудиту господарської діяльності ІНФОРМАЦІЯ_2 за період 01.10.2020 по 30.09.2023. Встановлено, що відповідно до розпорядження голови ІНФОРМАЦІЯ_3 в період з 24.10.2023 по 13.11.2023 фахівцями ІНФОРМАЦІЯ_4 проведено позаплановий фінансовий аудит господарської діяльності ІНФОРМАЦІЯ_2 . За результатами контрольного заходу, встановлено ряд фінансових порушень з боку службових осіб ІНФОРМАЦІЯ_2 на загальну суму близько 3 млн грн. В ході проведення перевірки стану збереження та використання активів встановлено, що згідно з бухгалтерським обліком станом на 31.10.2023 на обліку у Закладі перебувало 17,358 тонн пелет, проте при фактичній перевірці наявності пелет на території закладу виявлено їх відсутність та ознаки їх зберігання. Згідно пояснень кочегарів закладу для здійснення опалення пелети не використовувались та їх взагалі не бачили.

Відповідно до договору постачання товару № 206 від 14 грудня 2021 року, укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_5 та фізичною особою підприємцем ОСОБА_5 , закладом придбано 10 т пелетів деревних на загальну суму 49750 грн. Відповідно до договору постачання товару № 207 від 14 грудня 2021 року, укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_5 та фізичною особою підприємцем ОСОБА_5 , закладом придбано 10 т пелетів деревних на загальну суму 49100 грн.

Допитаний в якості свідка ОСОБА_6 , який виконує обов`язки завідуючого господарством в ІНФОРМАЦІЯ_6 психоневрологічному інтернаті надав покази, що з 2020 року пелети до закладу не надходили. Допитаний в якості свідка ОСОБА_7 , який працює на посаді електрика в Новомиргородському психоневрологічному інтернаті надав аналогічні покази.

Під час проведення досудового розслідування виникла необхідність в проведенні тимчасового доступу до речей і документів, які перебувають у володінні Акціонерного товариства комерційного банку « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), юридична адреса: АДРЕСА_1 щодо розрахункового рахунку НОМЕР_1 , який належить фізичній особі підприємцю ОСОБА_5 (код НОМЕР_3 ) за період з 14.12.2021 по 20.03.2022, а саме: документи про рух коштів з по секундною реєстрацією із зазначенням часу (дат, годин, хвилин, секунд) проведення платежів, розшифровкою кореспондентів, призначення платежу по розрахунковим рахункам, що стосується надходження коштів від ІНФОРМАЦІЯ_2 (код за ЄДРПОУ НОМЕР_4 в рамках оплати закупівлі послуг за договорами № 207 від 14.12.2021 та № 206 від 14.12.2021; скопійованих на магнітний носій відомостей про рух коштів з по-секундною реєстрацією із зазначенням часу проведення платежів ( дат, годин, хвилин, секунд), призначення платежу, розшифровкою кореспондентів (назва, код за ЄДРПОУ, номер рахунку, назва банку, МФО банку), розшифровкою кредитових та дебетових оборотів, з вхідним та вихідним залишком за кожен операційний день, загальним обсягом кредитових та дебетових оборотів по розрахунковим рахункам; заяв про відкриття (закриття) рахунків, договорів розрахунково касового обслуговування рахунків, корінців повідомлень від платника податків про відкриття рахунку в установі банку, довідок про взяття на облік платника податків, страхового свідоцтва, статутних документів, копії паспорта фізичної особи підприємця, копій довідок фізичних осіб платників податків; роздруківок протоколів обліку інформації, в яких відображаються IP адреси з яких користувались Інтернетом і при цьому надсилали до банку платіжні документи; актів інсталяції системи ІНФОРМАЦІЯ_8 , регенерації ключів, встановлення комунікаційної системи, актів приймання передачі виконаних робіт, з зазначенням адрес та телефонів за якими встановлено та через які здійснювався зв`язок з сервером банку по вказаних рахунках; довіреності ФОП ОСОБА_5 на осіб, які мають право отримувати як на паперовому носії так і в електронному вигляді відомості, інформацію про рух коштів по рахункам, отримувати готівкові кошти, чекові книжки; акт виконаних робіт, яким підтверджено факт встановлення системи Клієнт-Банк та передачі банком електронного шифру (ключа) уповноваженому представнику фізичної особи підприємця, регенерації ключів; карток із зразками підписів та відбитку печатки ФОП « ОСОБА_5 », що діяли на протязі періоду з моменту відкриття рахунку, а також наявні копії паспортів осіб, яким надано право підпису та розпорядження коштами ФОП; платіжних доручень ФОП ОСОБА_5 у тому числі на сплату податків, зборів, обов`язкових платежів по рахунку; заяв на видачу готівки ФОП ОСОБА_5 ; інформацію відносно ФОП ОСОБА_5 , яка була зібрана банківською установою при укладанні угод по наданню відповідних послуг та інше; інформацію про організаційно- правову структуру ФОП ОСОБА_5 , його керівників, напрями діяльності, осіб, які правомочні здійснювати правочини від імені ФОП, в тому числі, що пов`язано з переміщенням та зняттям грошових коштів по поточних рахунках; заяв на отримання чекових книжок по рахункам ФОП ОСОБА_5 заяв на встановлення системи « ІНФОРМАЦІЯ_8 » ФОП ОСОБА_5 ; актів передачі ключів програмного комплексу « ІНФОРМАЦІЯ_8 » по рахункам; чеків на отримання готівкових коштів та платіжних доручень по рахункам ФОП ОСОБА_5 ; кредитних договорів укладених між ФОП ОСОБА_5 та банківською установою в період з 14.12.2021 по 20.03.2022; договорів поворотної (безповоротної) фінансової допомоги (позики) наданих чи отриманих ФОП ОСОБА_5 за період з 14.12.2021 по 20.03.2022; інформації щодо звітності банківської установи відносно ФОП ОСОБА_5 в тому числі аудиторських та інших перевірок, порядок проведення яких передбачений чинним законодавством та внутрішніми нормативними документами даної банківської установи.

Тимчасовий доступ до даних документів надасть органу досудового розслідування можливість встановити фактичні обставини вчинення ймовірного злочину, які можуть мати доказове значення під час судового розгляду, при цьому підтвердження обставин, які передбачається довести за допомогою цих документів в інший спосіб є неможливим.

На підставі викладеного, з метою встановлення всіх обставин вчинення кримінального правопорушення, а також використання як доказів відомостей які містять охоронювану законом таємницю, у зв`язку із неможливістю іншими способами отримати зазначені докази, виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу до речей і документів.

Учасники на розгляд клопотання не з`явились, заступником начальника ІНФОРМАЦІЯ_9 ОСОБА_3 подано заяву, в якій просила розглянути клопотання у її відсутність, клопотання підтримала в повному обсязі.

Особа, у володінні якої знаходяться речі і документи, в судове засідання не з`явилася, про поважність причин своєї неявки суд не повідомила, з клопотанням про перенесення розгляду клопотання до суду не зверталася.

Відповідно до положень ч. 4 ст. 107 КПК України, враховуючи неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, фіксування за допомогою технічних засобів судового розгляду не здійснювалося.

Дослідивши клопотання та долучені до нього матеріали кримінального провадження, якими воно обґрунтовується, слідчий суддя дійшов висновку про часткове задоволення клопотання з таких підстав.

За змістом частини 1 статті 159КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Відповідно до п. 4 ч. 2 ст.160 КПК України, у клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів зазначається зокрема: підстави вважати, що речі і документи перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи.

Відповідно до пункту 5 частини 1 статті 162 КПК України до охоронюваної законом таємниці, яка міститься в речах і документах, належить відомості, які можуть становити банківську таємницю.

Відповідно до пунктів 1, 2 частини 5 статті 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

Відповідно до абзацу 1 частини 6 статті 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Приписами статті 60 Закону України «Про банки і банківську діяльність» передбачено, що інформація щодо діяльності та фінансового стану клієнта, яка стала відомою банку у процесі обслуговування клієнта та взаємовідносин з ним чи третім особам при наданні послуг банку, є банківською таємницею.

Згідно положень статті 62 Закону України «Про банки і банківську діяльність» інформація щодо юридичних та фізичних осіб, яка містить банківську таємницю, розкривається банками за рішенням суду.

Встановлено, що клопотання про тимчасовий доступ до речей та документів подано в рамках кримінального провадження відомості про яке внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № № 42024122020000010від 12.02.2024 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.

Матеріалами клопотання підтверджується наявність обґрунтованої підозри щодо вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, що підтверджується наступними доказами: витягом з ЄРДР у кримінальному провадженню № 42024122020000010 від 12.02.2024; копією рапорту начальника Маловисківського відділу Новоукраїнської окружної прокуратури ОСОБА_8 про виявлення кримінального правопорушення від 12.02.2024 року; копією акта позапланового фінансового аудиту господарської діяльності ІНФОРМАЦІЯ_2 за період з 01.10.2020 року по 30.09.2023 року від 28.11.2023 року №9; копією договору на закупівлю послуг №206, №207 від 14.12.2021 року, з якого вбачається, що замовником є ІНФОРМАЦІЯ_5 , а постачальником фізична особа підприємець ОСОБА_5 , який має р/р НОМЕР_1 в ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », копією платіжних доручень №№813, 814 від 17.12.2021 року, в яких вбачається перерахування коштів ІНФОРМАЦІЯ_10 на ФОП " ОСОБА_5 " р/р НОМЕР_1 відкритий в АТ КБ " ІНФОРМАЦІЯ_7 ".

Дослідивши матеріали клопотання, яке погоджене процесуальним прокурором у кримінальному проваджені, слідчий суддя зазначає, що останнє подане у відповідності до вимог ст.160 КПК України, речі та документи дійсно перебувають у володінні АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », та мають суттєве значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні, відомості, які в них містяться, можуть бути використані як докази, так як іншим способом встановити осіб, причетних до вчинення кримінального правопорушення не можливо, враховується також, що відповідно до ст.60 Закону України «Про банки і банківську діяльність» інформація щодо діяльності та фінансового стану клієнта, яка стала відомою банку у процесі обслуговування клієнта та взаємовідносин з ним чи третім особам при наданні послуг банку, є банківською таємницею, та в інший спосіб довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів, неможливо, що виправдовує застосування такого заходу забезпечення кримінального провадження як тимчасовий доступ до речей та документів.

Враховуючи викладене, слідчий суддя вважає, що клопотання підлягає задоволенню, з наданням слідчим, які здійснюють досудове розслідування у даному кримінальному провадженні дозволу на проведення тимчасового доступу до банківських документів по банківському рахунку НОМЕР_5 НОМЕР_1 , який знаходяться у володінні АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » з період за період 14.12.2021 по 20.03.2022.

Керуючись ст.ст.160-164 КПК України, -

П О С Т А Н О В И В :

Клопотання - задовольнити.

Надати дозвіл слідчому СВ ВП № 1 ( м. Мала Виска) Новоукраїнського ВП ГУНП в Кіровоградській області слідчому СВ ВП № 1 ( м. Мала Виска), Новоукраїнського ВП ГУНП в Кіровоградській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_9 , слідчому СВ ВП № 1 ( м. Мала Виска), Новоукраїнського ВП ГУНП в Кіровоградській області лейтенанту поліції ОСОБА_10 , слідчому СВ ВП № 1 ( м. Мала Виска), Новоукраїнського ВП ГУНП в Кіровоградській області лейтенанту поліції ОСОБА_11 , старшому слідчому СВ ВП № 1 ( м. Мала Виска), Новоукраїнського ВП ГУНП в Кіровоградській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_12 , заступнику начальника СВ ВП № 1 ( м. Мала Виска) Новоукраїнського РВП ГУНП в Кіровоградській області капітану поліції ОСОБА_13 , старшому слідчому СВ ВП № 1 ( м. Мала Виска), Новоукраїнського ВП ГУНП в Кіровоградській області капітану поліції ОСОБА_14 , на тимчасовий доступ до речей і документів, що знаходяться у володінні Акціонерного товариства комерційного банку « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), юридична адреса: АДРЕСА_2 , з можливістю вилучення їх належним чином завірених копій на паперовому та електронному носіях у відділенні акціонерного товариства комерційний банк « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за адресою: АДРЕСА_3 , щодо розрахункового рахунку НОМЕР_1 , який належить фізичній особі підприємцю ОСОБА_5 (код НОМЕР_3 ) за період з 14.12.2021 по 20.03.2022, а саме:

-документи про рух коштів з по секундною реєстрацією із зазначенням часу (дат, годин, хвилин, секунд) проведення платежів, розшифровкою кореспондентів, призначення платежу по розрахунковим рахункам, що стосується надходження коштів від ІНФОРМАЦІЯ_2 (код за ЄДРПОУ НОМЕР_4 в рамках оплати закупівлі послуг за договорами № 207 від 14.12.2021 та № 206 від 14.12.2021;

-скопійованих на магнітний носій відомостей про рух коштів з по-секундною реєстрацією із зазначенням часу проведення платежів ( дат, годин, хвилин, секунд), призначення платежу, розшифровкою кореспондентів (назва, код за ЄДРПОУ, номер рахунку, назва банку, МФО банку), розшифровкою кредитових та дебетових оборотів, з вхідним та вихідним залишком за кожен операційний день, загальним обсягом кредитових та дебетових оборотів по розрахунковим рахункам;

-заяв про відкриття (закриття) рахунків, договорів розрахунково касового обслуговування рахунків, корінців повідомлень від платника податків про відкриття рахунку в установі банку, довідок про взяття на облік платника податків, страхового свідоцтва, статутних документів, копії паспорта фізичної особи підприємця, копій довідок фізичних осіб платників податків;

-роздруківок протоколів обліку інформації, в яких відображаються IP адреси з яких користувались Інтернетом і при цьому надсилали до банку платіжні документи;

-актів інсталяції системи ІНФОРМАЦІЯ_8 , регенерації ключів, встановлення комунікаційної системи, актів приймання передачі виконаних робіт, з зазначенням адрес та телефонів за якими встановлено та через які здійснювався зв`язок з сервером банку по вказаних рахунках;

-довіреності ФОП ОСОБА_5 на осіб, які мають право отримувати як на паперовому носії так і в електронному вигляді відомості, інформацію про рух коштів по рахункам, отримувати готівкові кошти, чекові книжки;

-акт виконаних робіт, яким підтверджено факт встановлення системи Клієнт-Банк та передачі банком електронного шифру (ключа) уповноваженому представнику фізичної особи підприємця, регенерації ключів;

-карток із зразками підписів та відбитку печатки ФОП « ОСОБА_5 », що діяли на протязі періоду з моменту відкриття рахунку, а також наявні копії паспортів осіб, яким надано право підпису та розпорядження коштами ФОП;

-платіжних доручень ФОП ОСОБА_5 у тому числі на сплату податків, зборів, обов`язкових платежів по рахунку;

-заяв на видачу готівки ФОП ОСОБА_5 ;

-інформацію відносно ФОП ОСОБА_5 , яка була зібрана банківською установою при укладанні угод по наданню відповідних послуг та інше;

-інформацію про організаційно- правову структуру ФОП ОСОБА_5 , його керівників, напрями діяльності, осіб, які правомочні здійснювати правочини від імені ФОП, в тому числі, що пов`язано з переміщенням та зняттям грошових коштів по поточних рахунках;

-заяв на отримання чекових книжок по рахункам ФОП ОСОБА_5

-заяв на встановлення системи « ІНФОРМАЦІЯ_8 » ФОП ОСОБА_5 ;

-актів передачі ключів програмного комплексу « ІНФОРМАЦІЯ_8 » по рахункам;

-чеків на отримання готівкових коштів та платіжних доручень по рахункам ФОП ОСОБА_5 ;

-кредитних договорів укладених між ФОП ОСОБА_5 та банківською установою в період з 14.12.2021 по 20.03.2022;

-договорів поворотної (безповоротної) фінансової допомоги (позики) наданих чи отриманих ФОП ОСОБА_5 за період з 14.12.2021 по 20.03.2022;

-інформації щодо звітності банківської установи відносно ФОП ОСОБА_5 в тому числі аудиторських та інших перевірок, порядок проведення яких передбачений чинним законодавством та внутрішніми нормативними документами даної банківської установи.

Строк дії ухвали визначити до 21.08.2024 року.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів (частина 1 статті 166 КПК України).

Ухвала не оскаржується і підлягає негайному виконанню.

Слідчий суддя ОСОБА_15

СудМаловисківський районний суд Кіровоградської області
Дата ухвалення рішення21.06.2024
Оприлюднено26.06.2024
Номер документу119947395
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —392/985/24

Ухвала від 15.07.2024

Кримінальне

Маловисківський районний суд Кіровоградської області

Кавун Т. В.

Ухвала від 26.06.2024

Кримінальне

Маловисківський районний суд Кіровоградської області

Бадердінова А. В.

Ухвала від 21.06.2024

Кримінальне

Маловисківський районний суд Кіровоградської області

Бадердінова А. В.

Ухвала від 17.06.2024

Кримінальне

Маловисківський районний суд Кіровоградської області

Бадердінова А. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні