Ухвала
від 15.07.2024 по справі 392/985/24
МАЛОВИСКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 392/985/24

Провадження № 1-кс/392/306/24

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

15 липня 2024 року м. Мала Виска

Слідчий суддя Маловисківського районного суду Кіровоградської області ОСОБА_1 , секретар ОСОБА_2 , розглянувши клопотання заступника начальника СВ ВП № 1 (м. Мала Виска) Новоукраїнського РВП ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_3 , за погодженням з начальником Маловисківського відділу Новоукраїнської окружної прокуратури Кіровоградської області ОСОБА_4 , у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42024122020000010 від 12.02.2024 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України,

про тимчасовий доступ до речей і документів,

ВСТАНОВИВ:

Заступник начальника СВ ВП № 1 (м. Мала Виска) Новоукраїнського РВП ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_3 , за погодженням з начальником Маловисківського відділу Новоукраїнської окружної прокуратури Кіровоградської області ОСОБА_4 , звернулися до суду із зазначеним клопотанням, посилаючись на те, що на адресу Маловисківського відділу Новоукраїнської окружної прокуратури надійшов Акт позапланового фінансового аудиту господарської діяльності ІНФОРМАЦІЯ_1 за період 01.10.2020 року по 30.09.2023 року. Встановлено, що відповідно до розпорядження голови ІНФОРМАЦІЯ_2 в період з 24.10.2023 року по 13.11.2023 року фахівцями ІНФОРМАЦІЯ_3 проведено позаплановий фінансовий аудит господарської діяльності ІНФОРМАЦІЯ_1 . За результатами контрольного заходу, встановлено ряд фінансових порушень з боку службових осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 на загальну суму близько 3 млн гривень.

В ході проведення перевірки стану збереження та використання активів встановлено, що згідно з бухгалтерським обліком станом на 31.10.2023 року на обліку у Закладі перебувало 17,358 тоннпелет, проте при фактичній перевірці наявності пелет на території закладу виявлено їх відсутність та ознаки їх зберігання. Згідно пояснень кочегарів закладу для здійснення опалення пелетине використовувались та їх взагалі не бачили.

Відповідно до договору постачання товару № 1 від 13.01.2022 року, укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_4 та фізичною особою - підприємцем ОСОБА_5 , закладом придбано 35 т пелетів з лушпиння соняшника на загальну суму 157500 гривень.

Відповідно до договору постачання товару № 1 від 17.01.2023 року, укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_4 та фізичною особою - підприємцем ОСОБА_5 , закладом придбано 34 т пелетів деревних на загальну суму 204000 гривень.

Допитаний в якості свідка ОСОБА_6 , який виконує обов`язки завідуючого господарством в ОСОБА_7 психоневрологічному інтернаті надав покази, що з 2020 року пелети до закладу не надходили. Допитаний в якості свідка ОСОБА_8 , який працює на посаді електрика в Новомиргородському психоневрологічному інтернаті надав аналогічні покази.

Допитаний в якості свідка ОСОБА_9 надав покази, що в період з 2018 року по 29.12.2023 року він перебував на посаді завідувача господарства в Новомиргородському психоневрологічному інтернаті та в період з 2021 року по 2023 рік заклад отоплювали за допомогою вугілля, дров, паливні пелети були наявні лише до початку війни, але чи в 2020 році чи в 2021 році він не пам`ятає. В період з 2022 року по 2023 рік пелети не постачались, проте ним за вказівкою головного бухгалтера та в.о. директора закладу формувались відомості на видачу паливних пелетів, проте насправді дані матеріали не видавались.

Під час проведення досудового розслідування виникла необхідність в проведенні тимчасового доступу до речей і документів, які перебувають у володінні Акціонерного товариства«Укрсиббанк», щодо розрахункового рахунку НОМЕР_1 , який належить фізичній особі підприємцю ОСОБА_5 .

Слідча зазначила, що з метою встановлення всіх обставин вчинення кримінального правопорушення, а також використання як доказів відомостей які містять охоронювану законом таємницю, у зв`язку із неможливістю іншими способами отримати зазначені докази, виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу до речей і документів.Проведення вказаної слідчої дії забезпечує отримання відомостей, які в своїй сукупності будуть використанні як доказ у кримінальному провадженні, сприятимуть встановленню всіх осіб, причетних до скоєння кримінального правопорушення при цьому дані відомості неможливо отримати в інший спосіб, а їх подальше вилучення не перешкодить діяльності вказаної установи.

Дослідивши клопотання та додані до нього матеріали, слідчий суддя дійшов наступного висновку.

Відповідно до ст. 2 КПК України, завданнями кримінального провадження є захист особи, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, охорона прав, свобод та законних інтересів учасників кримінального провадження, а також забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності в міру своєї вини, жоден невинуватий не був обвинувачений або засуджений, жодна особа не була піддана необґрунтованому процесуальному примусу і щоб до кожного учасника кримінального провадження була застосована належна правова процедура.

Відповідно до положень ч. 1 ст. 91 КПК України, доказуванню підлягають: подія кримінального правопорушення (час, місце, спосіб та інші обставини вчинення кримінального правопорушення), винуватість обвинуваченого у вчиненні кримінального правопорушення, форма вини, мотив і мета вчинення кримінального правопорушення. Частиною 2 зазначеної статті передбачено, що доказування полягає у збиранні, перевірці та оцінці доказів з метою встановлення обставин, що мають значення для кримінального провадження.

Відповідно до ч. 1 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх.

Згідно пункту 5 частини 1 статті 162 КПК України, до охоронюваної законом таємниці, яка міститься в речах і документах, належать відомості, які можуть становити банківську таємницю.

Положеннями ч. 5 ст. 163 КПК України, визначено, що слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи, самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

Відповідно ч.1 до ст. 60 Закону України "Про банки і банківську діяльність", інформація щодо діяльності та фінансового стану клієнта, яка стала відомою банку у процесі обслуговування клієнта та взаємовідносин з ним або стала відомою третім особам при наданні послуг банку або виконанні функцій, визначених законом, а також визначена у цій статті інформація про банк є банківською таємницею.

Згідно п.2 ч.1 ст. 62 Закону України "Про банки і банківську діяльність", інформація щодо юридичних та фізичних осіб, яка містить банківську таємницю, розкривається банками за рішенням суду.

Слідчим суддею встановлено, що 12.02.2024 року до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено відомості по кримінальному провадженні № 42024122020000010 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.

Матеріалами справи підтверджується, що існує обґрунтована підозра щодо вчинення кримінального правопорушення, передбаченого частиною 4 статті 191 КК України, а саме: рапортом начальника ІНФОРМАЦІЯ_5 про виявлення кримінального правопорушення від 12.02.2024 року; актом позапланового фінансового аудиту господарської діяльності ІНФОРМАЦІЯ_6 за період з 01.10.2020 року по 30.09.2023 рік за № 9 від 28.11.2023 року; рекомендаціями ІНФОРМАЦІЯ_7 про результати позапланового фінансового аудиту господарської діяльності ІНФОРМАЦІЯ_1 за період з 01.10.2020 року по 30.09.2023 року за № 437 від 13.12.2023 року; договором № 1 про закупівлю товарів від 17.01.2023 року; додатковою угодою № 1 від 18.01.2023 року до договору постачання товару № 1 від 17.01.2023 року; додатковою угодою № 2 від 06.10.2023 року до договору № 1 від 17.01.2023 року; поясненнями ФОП ОСОБА_10 щодо зміни системи оподаткування за вих. № 2 від 15.08.2023 року; додатком № 2 до договору № 1 від 17.01.2023 року (якісні показники твердого палива); додатковою угодою № 3 від 21.12.2023 року до договору № 1 від 17.01.2023 року; додатком № 1 до договору № 1 від 17.01.2023 року (специфікація на постачання твердого палива); видатковою накладною № ПП-000184 від 04.07.2023 року; платіжною інструкцією № 342 від 12.07.2023 року; платіжною інструкцією № 172 від 13.04.2023 року; листом директора ІНФОРМАЦІЯ_8 за № 985 від 10.07.2024 року; договором № 1 на постачання товару від 13.01.2022 року; платіжним дорученням № 19 від 24.01.2022 року; протоколом допиту свідка ОСОБА_9 від 04.07.2024 року; протоколом допиту свідка ОСОБА_6 від 05.06.2024 року.

Ураховуючи, що документи, які знаходяться у володінні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », можуть мати важливе значення, оскільки містять інформацію, яка може бути використана як доказ у зазначеному кримінальному провадженні, за допомогою якої можливо встановити осіб, причетних до вчинення даного кримінального правопорушення, іншим способом не можливо довести дані обставини, тому слідчий суддя вважає, що клопотання підлягає задоволенню.

Керуючись статтями 159, 162, 163 КПК України,

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання задовольнити.

Надати по кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42024122020000010 від 12.02.2024 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст.191 КК України заступнику начальника СВ ВП № 1 (м. Мала Виска) Новоукраїнського РВП ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_3 , старшим слідчим СВ ВП № 1 (м. Мала Виска) Новоукраїнського РВП ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , слідчим СВ ВП № 1 (м. Мала Виска) Новоукраїнського РВП ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , дозвіл на тимчасовий доступ до речей і документів, що знаходяться у володінні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (ЄДРПОУ: НОМЕР_2 , АДРЕСА_1 ) у відділенні банкуАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » ( АДРЕСА_2 ), з можливістю вилучення їх належним чином завірених копій в електронному та паперовому вигляді, щодо розрахункового рахунку № НОМЕР_1 , який належить фізичній особі підприємцю ОСОБА_5 (код НОМЕР_3 )за період з 24.01.2022 року по 24.03.2022 року та з 17.01.2023 року по 12.09.2023 року, а саме:

документи про рух коштів з по-секундною реєстрацією із зазначенням часу (дат, годин, хвилин, секунд) проведення платежів, розшифровкою кореспондентів, призначення платежу по розрахунковим рахункам, що стосується надходження коштів від ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_4 в рамках оплати закупівлі послуг за договорами № 1 від 13.01.2022 року та № 1 від 17.01.2023 року;

скопійованих на магнітний носій відомостей про рух коштів з по-секундною реєстрацією із зазначенням часу проведення платежів (дат, годин, хвилин, секунд), призначення платежу, розшифровкою кореспондентів (назва, код за ЄДРПОУ, номер рахунку, назва банку, МФО банку), розшифровкою кредитових та дебетових оборотів, з вхідним та вихідним залишком за кожен операційний день, загальним обсягом кредитових та дебетових оборотів по розрахунковим рахункам;

заяв про відкриття (закриття) рахунків, договорів розрахунково-касового обслуговування рахунків, корінців повідомлень від платника податків про відкриття рахунку в установі банку, довідок про взяття наоблік платника податків, страхового свідоцтва, статутних документів, копії паспорта фізичної особи підприємця, копій довідок фізичних осіб платників податків;

роздруківок протоколів обліку інформації, в яких відображаються IP-адреси з яких користувались Інтернетом і при цьому надсилали до банку платіжні документи;

актів інсталяції системи « ІНФОРМАЦІЯ_10 », регенерації ключів, встановлення комунікаційної системи, актів приймання-передачі виконаних робіт, з зазначенням адрес та телефонів за якими встановлено та через які здійснювався зв`язок з сервером банку по вказаних рахунках;

довіреності ФОП ОСОБА_5 на осіб, які мають право отримувати як на паперовому носії так і в електронному вигляді відомості, інформацію про рух коштів по рахункам, отримувати готівкові кошти, чекові книжки;

акт виконаних робіт, яким підтверджено факт встановлення системи Клієнт-Банк та передачі банком електронного шифру (ключа) уповноваженому представнику фізичної особи підприємця, регенерації ключів;

карток із зразками підписів та відбитку печатки ФОП « ОСОБА_5 », що діяли на протязі періоду з моменту відкриття рахунку, а також наявні копії паспортів осіб, яким надано право підпису та розпорядження коштами ФОП;

платіжних доручень ФОП ОСОБА_5 у тому числі на сплату податків, зборів, обов`язкових платежів по рахунку;

заяв на видачу готівки ФОП ОСОБА_5 ;

інформацію відносно ФОП ОСОБА_5 , яка була зібрана банківською установою при укладанні угод по наданню відповідних послуг та інше;

інформацію про організаційно-правову структуру ФОП ОСОБА_5 , його керівників, напрями діяльності, осіб, які правомочні здійснювати правочини від імені ФОП, в тому числі, що пов`язано з переміщенням та зняттям грошових коштів по поточних рахунках;

заяв на отримання чекових книжок по рахункам ФОП ОСОБА_5

заяв на встановлення системи « ІНФОРМАЦІЯ_11 » ФОП ОСОБА_5 ;

актів передачі ключів програмного комплексу « ІНФОРМАЦІЯ_10 » по рахункам; чеків на отримання готівкових коштів та платіжних доручень по рахункам ФОП ОСОБА_5 ;

кредитних договорів укладених між ФОП ОСОБА_5 та банківською установою в період з 24.01.2022 року по 24.03.2022 року та з 17.01.2023 року по 12.09.2023 року;

договорів поворотної (безповоротної) фінансової допомоги (позики) наданих чи отриманих ФОП ОСОБА_5 за період з 24.01.2022 року по 24.03.2022 року таз 17.01.2023 року по 12.09.2023 року;

інформації щодо звітності банківської установи відносно ФОП ОСОБА_5 в тому числі аудиторських та інших перевірок, порядок проведення яких передбачений чинним законодавством та внутрішніми нормативними документами даної банківської установи.

Строк дії ухвали два місяці, з дня її постановлення, тобто з 15.07.2024 року по 15.09.2024 року.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положенням Кримінально-процесуального кодексу України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя

СудМаловисківський районний суд Кіровоградської області
Дата ухвалення рішення15.07.2024
Оприлюднено19.07.2024
Номер документу120439729
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —392/985/24

Ухвала від 15.07.2024

Кримінальне

Маловисківський районний суд Кіровоградської області

Кавун Т. В.

Ухвала від 26.06.2024

Кримінальне

Маловисківський районний суд Кіровоградської області

Бадердінова А. В.

Ухвала від 21.06.2024

Кримінальне

Маловисківський районний суд Кіровоградської області

Бадердінова А. В.

Ухвала від 17.06.2024

Кримінальне

Маловисківський районний суд Кіровоградської області

Бадердінова А. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні