Ухвала
від 24.06.2024 по справі 906/47/24
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

майдан Путятинський, 3/65, м. Житомир, 10002, тел. (0412) 48 16 20,

e-mail: inbox@zt.arbitr.gov.ua, web: https://zt.arbitr.gov.ua,

код ЄДРПОУ 03499916

УХВАЛА

"24" червня 2024 р. м. Житомир Справа № 906/47/24

Господарський суд Житомирської області у складі:

судді: Кравець С.Г.,

секретаря судового засідання: Круглецької А.І.,

розглядаючи справу

за позовом: Заступника керівника Житомирської обласної прокуратури в інтересах держави

в особі Кабінету Міністрів України

до: 1) Народицької селищної ради Коростенського району Житомирської області

2) Народицької селищної військової адміністрації Коростенського району Житомирської

області

про усунення перешкод у користуванні та розпорядженні земельними ділянками шляхом

скасування державної реєстрації права та зобов`язання повернення земельних ділянок,

за участю представників сторін:

від позивача: Нечипоренко І.П. - виписка з ЄДРЮОФОПГФ,

від відповідача-1: Скок В.С. - адвокат, ордер серія АІ №1625105 від 24.06.2024,

від відповідача-2: Скок В.С. - адвокат, ордер серія АІ №1625074 від 10.06.2024,

прокурор: Ревелюк Т.О. - службове посвідчення №071187 від 01.03.2023,

ВСТАНОВИВ:

Заступник керівника Житомирської обласної прокуратури в інтересах держави в особі Кабінету Міністрів України звернувся до Господарського суду Житомирської області з позовом до Народицької селищної ради Коростенського району Житомирської області та Народицької селищної військової адміністрації Коростенського району Житомирської області в якому просить:

- усунути перешкоди державі в особі Кабінету Міністрів України у здійсненні права користування та розпорядження земельними ділянками шляхом:

1. Скасування державної реєстрації права комунальної власності Народицької селищної ради Коростенського району Житомирської області на земельні ділянки загальною площею 359,2962 га з кадастровим номером 823786600:08:000:0328 площею 83,4397 га; з кадастровим номером 1823784400:02:002:0001 площею 39,5866 га; з кадастровим номером 1823783400:02:000:0008 площею 30,834 га; з кадастровим номером 1823786600:05:000:0001 площею 88,2761 га, з кадастровим номером 1823786600:06:000:0059 площею 117,1598 га.

2. Зобов`язання Народицької селищної ради, Народицької селищної військової адміністрації повернути державі в особі Кабінету Міністрів України земельні ділянки:

з кадастровим номером 1823786600:08:000:0328 площею 83,4397 га;

з кадастровим номером 1823784400:02:002:0001 площею 39,5866 га;

з кадастровим номером 1823783400:02:000:0008 площею 30,834 га;

з кадастровим номером 1823786600:05:000:0008 площею 3,6340 га;

з кадастровим номером 1823786600:05:000:0007 площею 69,9862 га;

з кадастровим номером 1823786600:05:000:0006 площею 14,6559 га;

з кадастровим номером 1823786600:06:000:0065 площею 68,3952 га;

з кадастровим номером 1823786600:06:000:0066 площею 48,7646 га.

Ухвалою суду від 11.06.2024 продовжено строк підготовчого провадження та відкладено підготовче засідання на 24.06.2024. Роз`яснено учасникам справи право подати письмові пояснення на: клопотання Народицької селищної військової адміністрації Коростенського району Житомирської області від 11.06.2024 про долучення доказів; клопотання Народицької селищної військової адміністрації Коростенського району Житомирської області від 11.06.2024 про призначення комплексної судової експертизи; заяву Народицької селищної військової адміністрації Коростенського району Житомирської області від 11.06.2024 про залучення третіх осіб.

До початку судового засідання до господарського суду надійшли:

1. 24.06.2024 через загальний відділ канцелярії суду Житомирською обласною прокуратурою подано заперечення №15/1-226вих-24 від 21.06.2024, відповідно до яких прокурор просить суд:

- визнати поважними причини несвоєчасного подання Житомирською обласною прокуратурою доказів, поновити строк та долучити до матеріалів справи: інформаційну записку щодо радіаційного обстеження поля розташованого поблизу с.Базар Народицького району Житомирської області, віднесеного до зони безумовного (обов`язкового) відселення проведеного Державним спеціалізованим підприємством "Екоцентр"; лист ГУ Держгеокадастру у Житомирській від 14.07.2021 №10-6-0.47-3787/2-21; акт перевірки дотримання вимог земельного законодавства за об`єктом-земельної ділянки від 13.07.2021 №583 ДК/530/АП/09/01/-21.

- відмовити у задоволенні: клопотання відповідача-2 від 10.06.2024 №1006/1 про долучення доказів; клопотання відповідача-2 від 10.06.2024 №1006/2 про призначення комплексної судової експертизи з питань землеустрою та інженерно-екологічної експертизи; заяви відповідача-2 від 10.06.2024 №1006/3 про залучення третіх осіб.

2. 24.06.2024 через загальний відділ канцелярії суду Житомирською обласною прокуратурою подано клопотання №15/1-227вих-24 від 21.06.2024, відповідно до яких прокурор просить суд:

- визнати поважними причини несвоєчасного подання Житомирською обласною прокуратурою доказів, поновити строк та долучити до матеріалів справи: копії витягів з загальнодержавних та регіональних друкованих засобів масової інформації із картами забруднень радіонуклідами; матеріали Житомирської обласної проектно-розвідувальної станції хімізації сільського господарства; протокол допиту директора КП "Народицька районна спеціалізована станція по догляду за землями зони безумовного відселення" Нестерчука М.П. з додатками; лист Управління екології та природних ресурсів Житомирської обласної військової адміністрації від 25.12.2023 №3634/1-8-4-2111; лист Міндовкілля від 13.12.2023 №25/2-22/13248-23 з додатками; лист ДАЗВ від 19.12.2023 №03-3919/12-23 з додатками; протокол допиту головного спеціаліста сектору з наукової роботи ДАЗВ Сови С.I.; протокол допиту завідувача лабораторії радіологічного захисту Національного наукового центру радіаційної медицини, гематології та онкології НАМН України Масюка С.В.; рішення №6 дисциплінарної палати Центральної експертно-кваліфікаційної комісії при Міністерстві юстиції України.

3. 24.06.2024 через систему "Електронний суд" від представника відповідача-1 - Народицької селищної ради Коростенського району Житомирської області - Фомичева О.В. надійшла заява від 22.06.2024 про розгляд справи без його участі.

4. 24.06.2024 через загальний відділ канцелярії суду представником відповідача-2 - Народицької селищної військової адміністрації Коростенського району Житомирської області подано клопотання №2406/1 від 24.06.2024 про уточнення питань на експертизу. Відповідно до даного клопотання представник відповідача-2 просить суд на вирішення комплексної судової експертизи з питань землеустрою та інженерно-екологічної експертизи у справі №906/47/24 поставити наступні питання:

1. Щодо експертизи з питань землеустрою: Чи відповідає Проект встановлення меж зон відчуження та безумовного (обов`язкового) відселення в господарствах Народицького району Житомирської області, розроблений Житомирським філіалом Інституту землеустрою Української академії аграрних наук та затверджений рішенням виконавчого комітету Житомирської обласної ради народних депутатів від 15.02.1994, вимогам земельного законодавства та іншим нормативним документам з питань землеустрою та землекористування, а також вимогам Закону України "Про правовий режим території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи", чинним на момент розроблення та затвердження проекту?

2. Щодо інженерно-екологічної експертизи:

- Яка щільність забруднення ґрунту ізотопами цезію та/або стронцію та/або плутонію земельних ділянок з кадастровими номерами: 1823786600:08:000:0328 площею 83,4397 га; 1823784400:02:002:0001 площею 39,5866 га; 1823783400:02:000:0008 площею 30,834 га; 1823786600:05:000:0008 площею 3,6340 га; 1823786600:05:000:0007 площею 69,9862 га; 1823786600:05:000:0006 площею 14,6559 га; 1823786600:06:000:0065 площею 68,3952 га; 1823786600:06:000:0066 площею 48,7646 га, що розташовані на території Народицької селищної ради Коростенського району Житомирської області; станом на дату проведення експертизи?

- Чи відносяться ділянки з кадастровими номерами: 1823786600:08:000:0328 площею 83,4397 га; 1823784400:02:002:0001 площею 39,5866 га; 1823783400:02:000:0008 площею 30,834 га; 1823786600:05:000:0008 площею 3,6340 га; 1823786600:05:000:0007 площею 69,9862 га; 1823786600:05:000:0006 площею 14,6559 га; 1823786600:06:000:0065 площею 68,3952 га; 1823786600:06:000:0066 площею 48,7646 га, станом на дату проведення експертизи за щільністю забруднення ґрунту ізотопами цезію та/або стронцію та/або плутонію до зони безумовного (обов`язкового) відселення радіаційно небезпечних земель згідно статті 3 ЗУ "Про правовий режим території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи" та/або зони гарантованого добровільного відселення радіоактивно забруднених земель згідно статті 4 Закону України "Про правовий режим території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи"? Якщо так, то до якої саме зони?

5. 24.06.2024 через загальний відділ канцелярії суду представником позивача - Кабінету Міністрів України подано письмові пояснення №33261/12.5 від 24.06.2024 у яких, серед іншого, представник позивача вказує на те, що законодавчий статус Кабінету Міністрів України визначено як вищий колегіальний орган у системі органів виконавчої влади, який не є юридичною особою та не являється розпорядником бюджетних коштів, відтак, відсутні підстави для покладення витрат на Кабінет Міністрів України за проведення комплексної судової експертизи з питань землеустрою та інженерно-екологічної експертизи, у разі призначення такої судом.

У судовому засіданні 24.06.2024 представник відповідача-2 - Народицької селищної військової адміністрації Коростенського району Житомирської області підтримав подане клопотання від 11.06.2024 про долучення доказів, відповідно до якого відповідач-2 просить суд: визнати поважними причини несвоєчасного подання даних доказів та долучити до матеріалів справи копію адвокатського запиту Адвокатського об`єднання "Правова та економічна безпека" №2905 від 29.05.2024 до Державного архіву Житомирської області; копію листа Державного архіву Житомирської області №К-2926/02 від 04.06.2024.

Прокурор та представник позивача заперечили проти задоволення даного клопотання.

Розглядаючи клопотання відповідача-2 - Народицької селищної військової адміністрації Коростенського району Житомирської області від 11.06.2024 про поновлення строку та долучення доказів, господарський суд зазначає таке.

За приписами частини 1 статті 13 ГПК України судочинство у господарських судах здійснюється на засадах змагальності сторін.

Згідно з ст.73 ГПК України доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.

Частиною 1 статті 119 ГПК України передбачено, що суд за заявою учасника справи поновлює пропущений процесуальний строк, встановлений законом, якщо визнає причини його пропуску поважними, крім випадків, коли цим Кодексом встановлено неможливість такого поновлення.

Розглянувши клопотання Народицької селищної військової адміністрації Коростенського району Житомирської області 11.06.2024, господарський суд, на підставі ст.119 ГПК України поновлює відповідачу-2 строк для подання доказів та долучає до матеріалів справи клопотання від 11.06.2024 до якого додано: копію адвокатського запиту Адвокатського об`єднання "Правова та економічна безпека" №2905 від 29.05.2024 до Державного архіву Житомирської області та копію листа Державного архіву Житомирської області №К-2926/02 від 04.06.2024.

Суд зазначає, що у матеріалах справи міститься заява Народицької селищної військової адміністрації Коростенського району Житомирської області від 11.06.2024 про залучення третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача - Кабінету Міністрів України: Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України, Національної академії наук України; Міністерства аграрної політики та продовольства України; Державної інспекції ядерного регулювання України; Державного агентства України з управління зоною відчуження.

Представник відповідачів-1,2 підтримав дану заяву та просив суд її задовольнити.

Прокурор заперечила проти залучення третіх осіб з підстав, наведених у поданих Житомирською обласною прокуратурою запереченнях №15/1-226вих-24 від 21.06.2024.

Розглянувши заяву Народицької селищної військової адміністрації Коростенського району Житомирської області від 11.06.2024 про залучення третіх осіб, господарський суд прийшов до висновку про наявність підстав для її задоволення.

Так, відповідно до частин 1, 2 статті 50 ГПК України, треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача до закінчення підготовчого провадження у справі або до початку першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження, у разі коли рішення у справі може вплинути на їхні права або обов`язки щодо однієї із сторін. Їх може бути залучено до участі у справі також за заявою учасників справи. Якщо суд при вирішенні питання про відкриття провадження у справі або при підготовці справи до розгляду встановить, що рішення господарського суду може вплинути на права та обов`язки осіб, які не є стороною у справі, суд залучає таких осіб до участі у справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору.

Про залучення третіх осіб до участі у справі суд постановляє ухвалу, в якій зазначає, на які права чи обов`язки такої особи та яким чином може вплинути рішення суду у справі (ч.4 ст.50 ГПК України).

Отже, підставою для залучення особи до участі у справі в якості третьої особи без самостійних вимог є обґрунтоване твердження про вплив на права та/або обов`язки третіх осіб у майбутньому у відносинах зі сторонами справи в разі задоволення або відмови у задоволенні позову.

1. Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України (Міндовкілля) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України. Міндовкілля є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, основними завданнями якого є забезпечення формування державної політики у сфері, серед іншого, охорони навколишнього природного середовища, екологічної та в межах повноважень, передбачених законом, біологічної і генетичної безпеки; управління відходами, зокрема радіоактивними, з небезпечними хімічними речовинами; подолання наслідків Чорнобильської катастрофи; радіаційного захисту (Положення про Міндовкілля, затверджене постановою КМУ від 25.06.2020 № 614).

2. Державне агентство України з управління зоною відчуження є центральним органом виконавчої влади, основними завданнями якого, серед іншого, є реалізація державної політики у сфері управління зоною відчуження і зоною безумовного (обов`язкового) відселення, подолання наслідків Чорнобильської катастрофи (Положення про ДАЗВ, затверджене постановою КМУ від 22.10.2014 р. № 564). ДАЗВ відповідно до покладених на нього завдань у сфері подолання наслідків Чорнобильської катастрофи, серед іншого, проводить загальну оцінку радіаційної обстановки на території зон, що зазнали радіоактивного забруднення, радіоекологічний моніторинг на цій території, здійснює методичне керівництво та координацію робіт з визначення радіаційної обстановки, в тому числі обстеження радіоактивно забруднених територій та обґрунтування переліку критеріїв, за якими проводиться розмежування категорій зон радіоактивно забруднених територій.

3. Міністерство аграрної політики та продовольства України є центральним органом виконавчої влади, що забезпечує, зокрема, формування та реалізацію державної політики земельних відносин, землеустрою, у сфері Державного земельного кадастру, державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі в частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів (Положення про Міністерство аграрної політики та продовольства України, затверджене постановою КМУ від 17.02.2021 р. №124).

4. Державна інспекція ядерного регулювання України є центральним органом виконавчої влади, який відповідно до покладених на нього завдань, серед іншого, готує загальнодержавні та інші програми з безпеки використання ядерної енергії; координує діяльність центральних та місцевих органів виконавчої влади, що згідно із законодавством відповідають за забезпечення ядерної та радіаційної безпеки; норми, правила з ядерної та радіаційної безпеки (Положення про Держатомрегулювання, затверджене постановою КМУ від 20.08.2014 №363.

5. Національна академія наук України є вищою науковою самоврядною організацією України, що заснована на державній власності, яка, сере іншого, організує і здійснює фундаментальні та прикладні дослідження з найважливіших проблем природничих, технічних, суспільних і гуманітарних наук (п. 1.5. Статуту НАН України).

З врахуванням викладеного, суд залучає до участі у справі третіми особами, які не заявляють самостійних вимог щодо предмету спору на стороні позивача - Кабінету міністрів України: Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України (код ЄДРПОУ 43672853; 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 35); Національну академію наук України (код ЄДРПОУ 00019270; 01601, м. Київ, вул. Володимирська, 54); Міністерство аграрної політики та продовольства України (код ЄДРПОУ 37471967; 01001, м. Київ, вулиця Хрещатик, 24); Державну інспекцію ядерного регулювання України (код ЄДРПОУ 21721086; 01011, м. Київ, вул. Арсенальна, 9/11); Державне агентство України з управління зоною відчуження (код ЄДРПОУ 37536183; 01133, м. Київ, бульвар Лесі Українки, буд. 26).

Враховуючи те, що 24.06.2024 Житомирською обласною прокуратурою було подано заперечення №15/1-226вих-24 від 21.06.2024 з додатками та клопотання №15/1-227вих-24 від 21.06.2024 з додатками, відповідно до яких прокурор, серед іншого, просить суд поновити строк на подання доказів та долучити їх до матеріалів справи, господарський суд, приймає до уваги те, що дані докази мають значний обсяг, а також те, що представники позивача та відповідачів-1,2 не мали змоги підготувати власну позицію щодо даних доказів, відтак, суд вважає за необхідне відкласти вирішення питання про долучення даних документів до наступного судового засідання. Крім того, у зв`язку з необхідністю з`ясування позиції третіх осіб щодо призначення у справі експертизи, суд також вважає за необхідне відкласти вирішення клопотання Народицької селищної військової адміністрації Коростенського району Житомирської області від 11.06.2024 про призначення комплексної судової експертизи.

За приписами ч.2 ст.183 ГПК України, суд відкладає підготовче засідання в межах визначеного цим Кодексом строку підготовчого провадження у випадках: 1) визначених частиною другою статті 202 цього Кодексу; 2) залучення до участі або вступу у справу третьої особи, заміни неналежного відповідача, залучення співвідповідача; 3) в інших випадках, коли питання, визначені частиною другою статті 182 цього Кодексу, не можуть бути розглянуті у даному підготовчому засіданні.

У разі відкладення підготовчого засідання або оголошення перерви підготовче засідання продовжується зі стадії, на якій засідання було відкладене або у ньому була оголошена перерва (ч. 7 ст. 183 ГПК України).

Згідно ч.1 ст. 177 ГПК України, завданнями підготовчого провадження є: остаточне визначення предмета спору та характеру спірних правовідносин, позовних вимог та складу учасників судового процесу; з`ясування заперечень проти позовних вимог; визначення обставин справи, які підлягають встановленню, та зібрання відповідних доказів; вирішення відводів; визначення порядку розгляду справи; вчинення інших дій з метою забезпечення правильного, своєчасного і безперешкодного розгляду справи по суті.

У зв`язку із залученням до участі у справу третіх осіб, з метою повного, всебічного та об`єктивного розгляду справи, дотримання процесуальних прав, господарський суд вважає за необхідне продовжити строк підготовчого провадження та відкласти підготовче засідання на іншу дату.

Керуючись статтями 120, 177, 182-183, 234-235 ГПК України, господарський суд,

УХВАЛИВ:

1. Залучити до участі у справі в якості третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача - Кабінету Міністрів України:

- Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України (код ЄДРПОУ 43672853; 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 35);

- Національну академію наук України (код ЄДРПОУ 00019270; 01601, м. Київ, вул. Володимирська, 54 );

- Міністерство аграрної політики та продовольства України (код ЄДРПОУ 37471967; 01001, м. Київ, вулиця Хрещатик, 24);

- Державну інспекцію ядерного регулювання України (код ЄДРПОУ 21721086; 01011, м. Київ, вул. Арсенальна, 9/11);

- Державне агентство України з управління зоною відчуження (код ЄДРПОУ 37536183; 01133, м. Київ, бульвар Лесі Українки, буд. 26).

2. Продовжити строк підготовчого провадження та відкласти підготовче засідання на "28" серпня 2024 р. о 10:00 в приміщенні Господарського суду Житомирської області, в залі судових засідань № 731 , про що повідомити учасників справи.

3. Прокуратурі, позивачу та відповідачам - 1,2 надіслати залученим третім особам листами з описом вкладення або з використанням системи "Електронний суд" заяви по суті справи (копії позовної заяви; відзиву на позовну заяву; відповіді на відзив; заперечень), а також клопотання Народицької селищної військової адміністрації Коростенського району Житомирської області від 11.06.2024 про призначення експертизи.

4. Роз`яснити третім особам - Міністерству захисту довкілля та природних ресурсів України, Національній академії наук України, Міністерству аграрної політики та продовольства України, Державній інспекції ядерного регулювання України, Державному агентству України з управління зоною відчуження право завчасно до дати судового засідання, яке призначене на 28.08.2024, подати:

- письмові пояснення щодо суті позовних вимог;

- письмові пояснення на клопотання Народицької селищної військової адміністрації Коростенського району Житомирської області від 11.06.2024 про призначення комплексної судової експертизи з питань землеустрою та інженерно-екологічної експертизи.

Вказані пояснення надіслати суду та сторонами у справі, про що суду надати відповідні докази.

5. Роз`яснити учасникам справи:

- що вони мають право брати участь у судовому засіданні в режимі відеоконференції поза межами приміщення суду, в тому числі, з використанням власних технічних засобів;

- рекомендувати учасникам судового процесу надавати процесуальні документи до суду через підсистему "Електронний суд".

6. При направленні у судове засідання уповноважених представників сторін, останнім мати при собі, відповідно до ст.60 Господарського процесуального кодексу України, документи, що підтверджують повноваження представників.

Ухвала суду набирає законної сили 24.06.2024 та оскарженню не підлягає.

Суддя Кравець С.Г.

Надіслати:

1 - Кабінету Міністрів України (код ЄДРПОУ 00031101) (01008, м. Київ, вул. Грушевського 12/2) (рек.),

2 - Народицькій селищній раді Коростенського району Житомирської області - Електронний Суд,

3 - Народицькій селищній військовій адміністрації Коростенського району Житомирської області та представнику - Електронний Суд,

4 - Житомирській обласній прокуратурі - Електронний Суд.

5 - Міністерству захисту довкілля та природних ресурсів України - Електронний Суд,

6 - Національній академії наук України - Електронний Суд,

7 - Міністерству аграрної політики та продовольства України - Електронний Суд,

8 - Державній інспекції ядерного регулювання України - Електронний Суд,

9 - Державному агентству України з управління зоною відчуження - Електронний Суд.

СудГосподарський суд Житомирської області
Дата ухвалення рішення24.06.2024
Оприлюднено28.06.2024
Номер документу119991195
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із земельних відносин

Судовий реєстр по справі —906/47/24

Ухвала від 24.10.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Кравець С.Г.

Ухвала від 16.10.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Кравець С.Г.

Ухвала від 16.09.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Кравець С.Г.

Ухвала від 10.09.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Кравець С.Г.

Ухвала від 28.08.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Кравець С.Г.

Ухвала від 24.06.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Кравець С.Г.

Ухвала від 11.06.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Кравець С.Г.

Ухвала від 15.05.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Кравець С.Г.

Ухвала від 09.04.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Кравець С.Г.

Ухвала від 28.02.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Кравець С.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні