Рішення
від 13.02.2024 по справі 160/12383/23
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13 лютого 2024 рокуСправа №160/12383/23

Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Савченка А.В.

при секретарі судового засідання Коростильові П.О.,

за участю:

представника позивача Александрової І.І.

представника відповідача Ткач Т.М.

розглянувши у відкритому судовому засіданні у м.Дніпрі адміністративну справу за правилами загального позовного провадження за позовною заявою Дніпропетровського обласного відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю (вул.Старокозацька,52, м.Дніпро, 49000, код ЄДРПОУ 25005978) до Товариства з обмеженою відповідальністю «СТРОНГ-ІНВЕСТ» (вул.Дружби, бду.4, смт. Новопокровка, Дніпропетровська область, 52441, код ЄДРПОУ 42665037) про стягнення суми адміністративно-господарських санкцій,

установив:

Позивач 06.06.2023 р. звернувся до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовною заявою, в якій просить:

- стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «СТРОНГ-ІНВЕСТ» на користь держави в особі Дніпропетровського обласного відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю суму адміністративно-господарських санкцій за незабезпечення виконання нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю за 2022 рік у розмірі 238299,46 грн.

В обґрунтування заявлених позовних вимог позивачем зазначено, що відповідно до вимог Закону України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні» від 21.03.1991 року №875 (далі Закон № 875) підприємства, установи, організації, фізичні особи, які використовують найману працю, зобов`язані виділяти та створювати робочі місця для працевлаштування осіб з інвалідністю. Невиконання нормативу робочих місць у кількості, визначеній у ч.1 ст.19 Закону №875, тягне за собою накладення адміністративно-господарських санкцій, які самостійно сплачуються такими підприємствами, установами, організаціями, фізичними особами до 15 квітня, наступного за роком, в якому відбулось порушення нормативу. Відповідно до розрахунку сум адміністративно-господарських санкцій, що підлягають сплаті у зв`язку з невиконанням нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю за 2022 рік, надісланого відповідачу, середньооблікова чисельність штатних працівників, що працювали у відповідача за 2022 рік, склала 166 осіб. Таким чином, середньооблікова чисельність осіб з інвалідністю, відповідно до нормативу, встановленого ч. 1 ст. 19 Закону №875, у відповідача 7 осіб. Середньооблікова чисельність штатних працівників, яким встановлено інвалідність, у роботодавця склала 4 особи, що є меншим ніж встановлено нормативом. Таким чином, за 3 робочих місця, призначених для працевлаштування осіб з інвалідністю та не зайнятих особами з інвалідністю у 2022 році, відповідач до 15.04.2023 р. повинен був самостійно сплатити адміністративно-господарські санкції у розмірі 238299,46 грн. Однак, адміністративно-господарські санкції відповідачем не сплачені, у зв`язку із чим позивач був змушений звернутись до суду із цим позовом.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 08.06.2023 р. відкрито провадження в цій адміністративній справі та призначено справу до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

Крім того, цією ухвалою суду було витребувано

у позивача:

- письмові пояснення та докази на їх підтвердження про те, чи направлявся на адресу відповідача розрахунок адміністративно-господарських санкцій із вимогою їх сплати;

- докази отримання відповідачем розрахунку санкцій (в разі надіслання/вручення);

- докази перебування відповідача на обліку у Дніпропетровському обласному відділенні Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю;

У відповідача:

- докази щодо вжиття заходів для дотримання нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю у 2022 році;

- копії звітів за ф. №3-ПН Інформація про попит на робочу силу (вакансії) за 2022 рік з відміткою про їх прийняття відповідним центром зайнятості;

- копії оголошень у друкованих засобах масової інформації або розміщених в мережі Інтернет про наявність вакансій для працевлаштування осіб з інвалідністю у 2022 році (у разі наявності).

10 липня 2023 року від відповідача надійшов відзив, в якому зазначено, що відповідач протягом 2022 року звітував до відповідного центру зайнятості про попит на робочу силу (вакансії), де вказував про наявність вакансій для працевлаштування осіб з інвалідністю. Доказом, який свідчить про вжиття заходів зі створення робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю та інформування органів зайнятості про наявність вільних робочих місць для осіб з інвалідністю є звіти за формою № 3-ПН. Необхідна кількість вакансій для працевлаштування осіб з інвалідністю не були заповнені з незалежних від нього причин, зокрема, через ненаправлення Державною службою зайнятості до відповідача таких соціально вразливих осіб для подальшого працевлаштування. Наведене вище свідчить про відсутність порушень Закону № 875 з боку відповідача та вжиття ним всіх належних заходів з забезпечення працевлаштування осіб з інвалідністю, що виключає накладення адміністративно-господарських санкцій.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 10.11.2023 р. вирішено:

Розгляд справи за позовною заявою Дніпропетровського обласного відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю до Товариства з обмеженою відповідальністю «СТРОНГ-ІНВЕСТ» про стягнення суми адміністративно-господарських санкцій здійснювати за правилами загального позовного провадження.

Підготовче засідання призначити на 30.11.2023 р. о 14:15 год.

Засідання відбудеться у приміщенні Дніпропетровського окружного адміністративного суду за адресою: м. Дніпро, вул. Академіка Янгеля, 4, зала судових засідань №10.

Витребувати у Товариства з обмеженою відповідальністю «СТРОНГ-ІНВЕСТ»:

- штатні розклади за 2022 р.;

- податкові розрахунки сум доходу, нарахованих (сплачених) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску з доказами їх надсилання за 2022 р.;

- докази щодо кількості працівників, що працювали на підприємстві у 2022 р. (помісячно).

21.11.2023 р. від відповідача на виконання ухвали суду надані додаткові докази.

29.11.2023 р. від відповідача надійшли письмові пояснення у справі, де вказано, що відсутня вина підприємства у недотриманні нормативу з працевлаштування осіб з інвалідністю; підприємство вживало заходів щодо працевлаштування осіб з інвалідністю, подавало звіти 3-ПН, а відмов у працевлаштуванні не було. Крім того, підприємство розташоване в районі проведення активних бойових дій, що спричиняє порушення звичної господарської діяльності і це, зокрема, становило реальну небезпеку для працівників, у тому числі осіб з інвалідністю. Всі ці обставини вплинули на можливість працевлаштування осіб з інвалідністю.

30.11.2023 р. відкладено судове засідання.

08.12.2023 р. від позивача надійшли письмові заперечення на пояснення у справі.

21.12.2023 р. закрито підготовче судове засідання та призначено розгляд справи по суті.

25.01.2024 р. оголошено перерву у зв`язку з повітряною тривогою.

У судовому засіданні, дослідивши матеріали справи та докази, проаналізувавши зміст норм матеріального права, що регулюють спірні правовідносини, суд доходить висновку про відмову у задоволенні позовних вимог, з огляду на таке.

Відповідно до розрахунку сум адміністративно-господарських санкцій, що підлягають сплаті у зв`язку з невиконанням нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю за 2022 рік середньооблікова чисельність штатних працівників, що працювали у відповідача за рік, 166 осіб, середньооблікова чисельність штатних працівників, яким відповідно до чинного законодавства встановлено інвалідність, 4 особи, норматив робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю (4 відсотки середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб, - у кількості одного робочого місця, округлені до цілого значення), 7 особи, Фонд оплати праці штатних працівників 13185903,27 грн., середня річна заробітна плата штатного працівника 79433,15 грн., сума коштів адміністративно-господарських санкцій за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю 238299,46 грн.

Як вбачається з наданої позивачем квитанції від 17.04.2023 р., в ній зазначено, що розрахунок сум адміністративно-господарських санкцій, що підлягають сплаті у зв`язку з невиконанням нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю, розміщено в електронному кабінеті відповідача на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України 17.04.2023 р.

Судом також встановлено та матеріалами справи підтверджено, що відповідачем до територіального органу Державної служби зайнятості подавалась звітність «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)» за формою №3-ПН 23.11.2022 року (3 вакансії) та 02.06.2023 року (4 вакансії), у якій була відображена наявність вакансій на посади, із зазначенням працевлаштування осіб з інвалідністю.

Згідно з ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Положення про Фонд соціального захисту інвалідів, затверджене наказом Міністерства соціальної політики України від 14.04.2011 N 129, передбачає, що Фонд соціального захисту інвалідів відповідно до покладених на нього завдань здійснює контроль за виконанням підприємствами нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів та сплатою ними адміністративно-господарських санкцій і пені.

Спеціальним законом, який визначає основи соціальної захищеності інвалідів в Україні і гарантує їм рівні з усіма іншими громадянами можливості для участі в економічній, політичній і соціальній сферах життя суспільства, створення необхідних умов, які дають можливість інвалідам вести повноцінний спосіб життя згідно з індивідуальними здібностями і інтересами, є Закон 875.

Згідно з ч. 3 ст. 18 Закону N 875, підприємства, установи, організації, фізичні особи, які використовують найману працю, зобов`язані виділяти та створювати робочі місця для працевлаштування осіб з інвалідністю, у тому числі спеціальні робочі місця, створювати для них умови праці з урахуванням індивідуальних програм реабілітації і забезпечувати інші соціально-економічні гарантії, передбачені законодавством, надавати державній службі зайнятості інформацію, необхідну для організації працевлаштування осіб з інвалідністю, і звітувати Фонду соціального захисту інвалідів про зайнятість та працевлаштування осіб з інвалідністю у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Як встановлено ч. ч. 1-3 ст. 19 Закону N 875, для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій осіб з інвалідністю, фізичних осіб, які використовують найману працю, установлюється норматив робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю у розмірі чотирьох відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб, - у кількості одного робочого місця.

Підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій осіб з інвалідністю, фізичні особи, які використовують найману працю, самостійно розраховують кількість робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю відповідно до нормативу, встановленого частиною першою цієї статті, і забезпечують працевлаштування осіб з інвалідністю. При розрахунках кількість робочих місць округлюється до цілого значення.

Підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій осіб з інвалідністю, фізичні особи, які використовують найману працю, самостійно здійснюють працевлаштування осіб з інвалідністю у рахунок нормативів робочих місць виходячи з вимог статті 18 цього Закону.

У відповідності до статті 20 Закону N 875 підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій осіб з інвалідністю, фізичні особи, які використовують найману працю, де середньооблікова чисельність працюючих осіб з інвалідністю менша, ніж установлено нормативом, передбаченим статтею 19 цього Закону, щороку сплачують відповідним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарські санкції, сума яких визначається в розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, в установі, організації, у тому числі на підприємстві, в організації громадських організацій осіб з інвалідністю, у фізичної особи, яка використовує найману працю, за кожне робоче місце, призначене для працевлаштування особи з інвалідністю і не зайняте особою з інвалідністю. Для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій осіб з інвалідністю, фізичних осіб, де працює від 8 до 15 осіб, розмір адміністративно-господарських санкцій за робоче місце, призначене для працевлаштування особи з інвалідністю і не зайняте особою з інвалідністю, визначається в розмірі половини середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, в установі, організації, у тому числі на підприємстві, в організації громадських організацій осіб з інвалідністю, у фізичної особи, яка використовує найману працю. Положення цієї частини не поширюється на підприємства, установи і організації, що повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів.

Адміністративно-господарські санкції розраховуються та сплачуються підприємствами, установами, організаціями, у тому числі підприємствами, організаціями громадських організацій осіб з інвалідністю, фізичними особами, зазначеними в частині першій цієї статті, самостійно в строк до 15 квітня року, наступного за роком, в якому відбулося порушення нормативу, встановленого частиною першою статті 19 цього Закону.

Разом з тим, відповідно до ч. 1 ст. 218 Господарського кодексу України, підставою господарсько-правової відповідальності учасника господарських відносин є вчинене ним правопорушення у сфері господарювання.

Частиною другої вказаної статті передбачено, що учасник господарських відносин відповідає, зокрема, за порушення правил здійснення господарської діяльності, якщо не доведе, що він вжив усіх залежних від нього заходів для недопущення господарського правопорушення.

Тобто, суб`єкт звільняється від відповідальності, зокрема, за порушення правил здійснення господарської діяльності (тобто від адміністративно-господарських санкцій), якщо доведе, що ним вжито усіх залежних від нього заходів для недопущення правопорушення. Підприємство не несе відповідальності за невиконання нормативу працевлаштування осіб з інвалідністю, якщо воно розробило необхідні заходи по створенню для них робочих місць, зокрема, створило робочі місця для таких осіб та своєчасно, достовірно, в повному обсязі проінформувало відповідні установи, але фактично не працевлаштувало інваліда з причин незалежних від нього: відсутність осіб з інвалідністю, відмова особи з інвалідністю від працевлаштування на підприємство, наявність протипоказань за станом здоров`я особи для роботи на відповідній посаді.

Така правова позиція викладена, зокрема, у постановах Верховного Суду від 03.08.2023 у справі №120/4975/22, від 22 серпня 2023 року у справі № 120/2403/20-а та від 04.10.2023 у справі №640/14143/21.

Належить також зазначити, що в силу вимог п. 4 ч. 3 ст. 50 Закону України від 05.07.2012 N 5067-VI "Про зайнятість населення" (у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) роботодавці зобов`язані: своєчасно та в повному обсязі у порядку, затвердженому центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції, за погодженням з центральним органом виконавчої влади із забезпечення реалізації державної політики у галузі статистики, подавати територіальним органам центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції, інформацію про: попит на робочу силу (вакансії); заплановане масове вивільнення працівників у зв`язку із змінами в організації виробництва і праці, у тому числі ліквідацією, реорганізацією або перепрофілюванням підприємств, установ, організацій, скороченням чисельності або штату працівників підприємства, установи, організації незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання за два місяці до вивільнення.

Отже, своєчасно та в повному обсязі надавши інформацію про попит на вакансії підприємство, фактично, вживає усіх залежних від нього передбачених законом заходів для відповідності середньооблікової чисельності працюючих інвалідів установленим нормативам, тобто заходів для недопущення господарського правопорушення.

На виконання пункту 4 частини 3 статті 50 Закону № 5067 Наказом Міністерства соціальної політики України від 31.05.2013 за № 316 «Про затвердження форми звітності № 3-ПН «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)» та Порядку її подання» (далі - Наказ № 316), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17 червня 2013 року за № 988/23520, затверджені форма звітності № 3-ПН «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)» та Порядок подання форми звітності № 3-ПН «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)».

Пунктом 5 розділу І цього Порядку визначено, що форма № 3-ПН подається за наявності у роботодавця попиту на робочу силу (вакансії) не пізніше ніж через три робочі дні з дати відкриття вакансії. Датою відкриття вакансії є наступний день після створення робочого місця чи припинення трудових відносин з працівником, робоче місце якого стає вакантним, або дата, починаючи з якої може бути укладений трудовий договір з найманим працівником.

Наказ Міністерства соціальної політики України від 31.05.2013 за № 316 втратив чинність 07.07.2022 на підставі Наказу Міністерства економіки України 12 квітня 2022 року, № 827-22.

Окрім того, Наказом Міністерства економіки України 12 квітня 2022 року, № 827-22 «Про затвердження форми звітності № 3-ПН «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)» та Порядку її подання» (далі - Наказ № 827-22), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25 травня 2022 року за № 565/37901, затверджені форма звітності № 3-ПН «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)» та Порядок подання форми звітності № 3-ПН «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)».

Згідно з пунктом 1.5. розділу І Порядку, затвердженого Наказом № 827-22, форма № 3-ПН заповнюється та подається роботодавцем до філії міжрегіонального/регіонального центру зайнятості (або до міського, районного, міськрайонного центру зайнятості - до дати припинення їхньої діяльності) (далі - центр зайнятості) незалежно від місцезнаходження роботодавця з дня виникнення в нього потреби в підборі працівників та/або з дати відкриття вакансії, але не пізніше ніж через три робочі дні з дати відкриття вакансії. Датою відкриття вакансії є наступний день після створення нового робочого місця чи припинення трудових відносин з працівником, робоче місце якого стає вакантним, або дата, починаючи з якої може бути укладений трудовий договір з найманим працівником.

Отже, підприємства, установи, організації, фізичні особи, які використовують найману працю, зобов`язані: виділяти та створювати робочі місця для працевлаштування осіб з інвалідністю, у тому числі спеціальні робочі місця з урахуванням індивідуальних програм реабілітації; надавати державній службі зайнятості необхідну для організації працевлаштування інвалідів інформацію у порядку, передбаченому Законом "Про зайнятість населення"; у разі невиконання такого нормативу - сплачувати адміністративно-господарські санкції.

При цьому, своєчасно та у повному обсязі надавши інформацію про попит на вакансії підприємство, фактично, вживає усіх залежних від нього передбачених законом заходів для відповідності середньооблікової чисельності працюючих інвалідів установленим нормативам, тобто заходів для недопущення господарського правопорушення.

З приводу того факту, що відповідачем 23.11.2022 року та 02.06.2023 року до територіального органу Державної служби зайнятості подавалась звітність «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)» за формою №3-ПН, у якій була відображена наявність вакансій на посади, із зазначенням працевлаштування осіб з інвалідністю, суд зазначає таке.

Спірні правовідносини стосуються перевірки наявності підстав для застосування адміністративно-господарських санкцій за незабезпечення виконання нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю за 2022 рік, тому звітність «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)» за формою №3-ПН, яка подана відповідачем до центру зайнятості 02.06.2023 року не стосується спірних правовідносин та суд не може її прийняти у якості належного доказу.

Аналізуючи звітність «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)» за формою №3-ПН, подану 23.11.2022 року до територіального органу Державної служби зайнятості, суд зазначає таке.

Як зазначено зокрема, у постановах Верховного Суду від 03.08.2023 у справі №120/4975/22, від 22 серпня 2023 року у справі № 120/2403/20-а та від 04.10.2023 у справі №640/14143/21 періодичності подачі звітності за формою №3-ПН законодавством не встановлено, а передбачено, що така звітність подається не пізніше 3 робочих днів з дати відкриття вакансії, тобто передбачено одноразове інформування про кожну вакансію. Тому, якщо роботодавець одноразово подав звітність форми № 3-ПН «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)» у строк не пізніше 3 робочих днів з дати відкриття вакансії, він виконав обов`язок своєчасно та в повному обсязі у встановленому порядку подати інформацію про попит на робочу силу (вакансії). Це означає, що в такому випадку учасник господарських відносин вжив залежних від нього передбачених законодавством заходів для відповідності середньооблікової чисельності працюючих інвалідів установленим нормативам, тобто заходів для недопущення господарського правопорушення.

Як вбачається зі штатного розпису ТОВ «СТРОНГ-ІНВЕСТ» з 04.01.2022 року затверджено та введено штат у кількості 160,3 одиниці. Отже, вже станом на цей час у підприємства існував обов`язок подати звітність форми № 3-ПН «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)» щодо наявності вакансії для працевлащтування осіб з інвалідністю.

Проте, у спірних правовідносинах встановлено, що звітність «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)» за формою №3-ПН подана лише 23.11.2022 року, що не може вважатись виконанням обов`язку подання такої звітності не пізніше 3 робочих днів з дати відкриття вакансії, оскільки до спірних правовідносин належить перевірка обставин щодо непрацевлаштування осіб з інвалідністю за весь 2022 року від його початку.

Отже, у цьому випадку, суд не може визнати, що учасник господарських відносин вжив залежних від нього передбачених законодавством заходів для відповідності середньооблікової чисельності працюючих інвалідів установленим нормативам, тобто заходів для недопущення господарського правопорушення.

Стосовно доводів відповідача, що необхідна кількість вакансій для працевлаштування осіб з інвалідністю не були заповнені з незалежних від нього причин, зокрема, через ненаправлення Державною службою зайнятості до відповідача таких соціально вразливих осіб для подальшого працевлаштування, суд зазначає, що, дійсно, у підприємства відсутній обов`язок самостійно здійснювати пошук осіб для зайняття вакансій, призначених для осіб з інвалідністю. Однак, у разі незабезпечення нормативу працевлаштування таких осіб, у підприємства наявний обов`язок своєчасно, протягом 3 робочих днів з дня відкриття вакансії, проінформувати про це центр зайнятості.

Суд також не може погодитись із доводами відповідача стосовно того, що оскільки підприємство розташоване в районі проведення активних бойових дій, що спричиняє порушення звичної господарської діяльності і це, зокрема, становило реальну небезпеку для працівників, у тому числі осіб з інвалідністю і всі ці обставини вплинули на можливість працевлаштування осіб з інвалідністю.

Як вже суд зазначав, підприємство не має обов`язку самостійно здійснювати пошук осіб з інвалідністю для їх працевлаштування, що, дійсно, може мати складнощі у зазначених обставинах. Однак, законодавство не пов`язує з вказаними обставинами можливість підприємства не виконувати своєчасно обов`язок щодо інформування центру зайнятості про наявність вакансій.

Беручи до уваги вище наведене, суд дійшов висновку про задоволення позову з викладених підстав.

Керуючись ст. 241 246, 250 КАС України, суд

вирішив:

Позов Дніпропетровського обласного відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю до Товариства з обмеженою відповідальністю «СТРОНГ-ІНВЕСТ» про стягнення суми адміністративно-господарських санкцій задовольнити.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «СТРОНГ-ІНВЕСТ» на користь держави в особі Дніпропетровського обласного відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю суму адміністративно-господарських санкцій за незабезпечення виконання нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю за 2022 рік у розмірі 238 299,45 грн.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до ст.255 КАС України та може бути оскаржене в порядку та у строки, встановлені ст.ст.295, 297 КАС України.

Повний текст складено 25.06.2024 р.

Суддя А.В. Савченко

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.02.2024
Оприлюднено28.06.2024
Номер документу119997251
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо соціального захисту (крім соціального страхування), з них осіб з інвалідністю

Судовий реєстр по справі —160/12383/23

Постанова від 21.11.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Баранник Н.П.

Ухвала від 24.09.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Баранник Н.П.

Ухвала від 25.07.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Баранник Н.П.

Рішення від 13.02.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Савченко Артур Владиславович

Рішення від 13.02.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Савченко Артур Владиславович

Ухвала від 10.11.2023

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Савченко Артур Владиславович

Ухвала від 08.06.2023

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Савченко Артур Владиславович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні