Ухвала
від 01.07.2024 по справі 752/3343/24
ГОЛОСІЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 752/3343/24

Провадження № 1-кс/752/5155/24

У Х В А Л А

про тимчасовий доступ до речей та документів

01 липня 2024 року Слідчий суддя Голосіївського районного суду м. Києва ОСОБА_1 при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні Голосіївського районного суду м. Києва подане в рамках кримінального провадження № 42023100000000495 від 10.10.2023, за ознаками злочину, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, клопотання старшого слідчого в особливо важливих справах слідчого управління Головного управління Національної поліції у м. Києві ОСОБА_3 , погоджене прокурором відділу Київської міської прокуратури ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей та документів,-

встановив:

до слідчого судді Голосіївського районного суду м. Києва надійшло клопотання старшого слідчого в особливо важливих справах слідчого управління Головного управління Національної поліції у м. Києві ОСОБА_3 , погоджене прокурором відділу Київської міської прокуратури ОСОБА_4 в рамках кримінального провадження № 42023100000000495 від 10.10.2023 про тимчасовий доступ до речей та документів, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , юридична адреса - АДРЕСА_1 .

Слідчий в судове засідання не з`явився, подав заяву в якій просив розглядати клопотання за його відсутності, підтримав вимоги клопотання, просив його задовольнити.

Також, у клопотанні просив дане клопотання розглядати без участі особи, у володінні якої знаходяться речі та документи, на підставі ч. 2 ст. 163 КПК України.

У зв`язку з неприбуттям у судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі та на підставі ч.4 ст.107 КПК України фіксування кримінального провадження в суді за допомогою технічних засобів не здійснюється.

Перевіривши клопотання та матеріали, якими воно обґрунтовується, приходжу до наступних висновків.

Із матеріалів клопотання вбачається, що Слідчою групою слідчого управління Головного управління Національної поліції у місті Києві проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні за 42023100000000495 від 10.10.2023, за ознаками злочину, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.

Проведення досудового розслідування в кримінальному провадженні доручено слідчій групі та визначено місцем проведення досудового розслідування Голосіївський район міста Києва, за місцем знаходженням адміністративної будівлі ІНФОРМАЦІЯ_2 , за адресою: АДРЕСА_2 .

Відповідно до ст. 160 КПК України, сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.

Згідно ч. 1 ст. 131 КПК України заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.

Пунктом 5, 6 ч. 2 ст. 131 КПК України передбачені такі види заходів забезпечення кримінального провадження, як тимчасовий доступ до речей і документів і тимчасове вилучення майна.

Відповідно до ст. 159 КПК України, - тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитись з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

У відповідності до ч.6 ст. 163 КПК України, слідчий суддя,суд постановлює ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливості іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Відповідно до п.7 ч.1 ст. 162 КПК України, до охоронюваної законом таємниці, яка міститься в речах і документах, належить інформація, яка знаходиться в операторів та провайдерів телекомунікацій, про зв`язок, абонента, надання телекомунікаційних послуг, у тому числі отримання послуг, їх тривалості, змісту, маршрутів передавання тощо.

Відповідно до ч. 2 ст. 163 КПК України якщо сторона кримінального провадження, яка звернулася з клопотанням, доведе наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, клопотання може бути розглянуто слідчим суддею, судом без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться.

В обґрунтування клопотання слідчим зазначено, що до Київської міської прокуратури з УСР в місті Києві ДСР НПУ надійшли матеріали щодо проведення закупівлі, за якою поставлено великовантажні мототранспортні засоби (сміттєвози), а саме:

- ІНФОРМАЦІЯ_3 . Замовник: КК «ІНФОРМАЦІЯ_5». Укладено договір з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) на поставку великовантажних мототранспортних засобів (сміттєвозів) в кількості 9 штук, на суму: 52 279 020,00 грн. Договір № 40-19 від 16.08.2023.

Проведеним аналізом операцій з придбання вказаних сміттєвозів, моделі: «Сміттєвоз із заднім завантаженням СБМ-403/1 на шасі JAC N200 СБМ» встановлено, що службові особи КК « ІНФОРМАЦІЯ_5 » маючи на меті вчинити розкрадання коштів комунальної корпорації, закупили вищевказану спецтехніку по завищеним цінам, спричинивши збитки підприємству.

Встановлено, що службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) завищили комерційну пропозицію, уклали дилерський договір та закупили техніку у виробника завершених транспортних засобів сміттєвозів (машини дорожні комбіновані із змінним устаткуванням) -

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) за завищеними цінами. Також встановлено, що між офіційним дистриб`ютором торгівельної марки «JAC» ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) та

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) був укладений дилерський договір і лист щодо можливості поставки вищевказаних автомобілів до КК « ІНФОРМАЦІЯ_5 » перед проходженням процедури нанесення відповідного устаткування у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ).

В ході досудового розслідування встановлено, що покупцем даних сміттєвозів на шасі JAC N200 було підприємство ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), яке в подальшому реалізувало підконтрольному підприємству з спільними бенефіціарами вантажні автомобілі, а саме до

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), для нанесення відповідного устаткування на вантажні машини відповідно до вимог замовника. В подальшому, готова продукція з маркуваннями та з встановленням кузова самоскида, була реалізована до ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за значно завищеною ціною. Після чого, дана техніка була прийнята замовником та підписаний звіт про виконання договору. Сума оплати здійснена у повному обсязі.

Крім того, встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) закупило машини "ШАССІ" JAC 200 у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), а останні придбали їх у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), а самі контейнера у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), які останні купили в Турецькій Республіці, імпорт в Україну.

Також, встановлено, що за результатами проведення державної закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_10 , 07.12.2023 між ІНФОРМАЦІЯ_11 (Замовник) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (Постачальник) укладено договір № 07-12-1, відповідно до якого Постачальник поставив на адресу Замовника - сміттєвоз з заднім завантаженням СБМ- 403/1 на шасі JAC N200 вартістю 4 630 050, 00 грн.

Таким чином, встановлено, щослужбовими особами КК « ІНФОРМАЦІЯ_5 », за попередньою змовою із службовими особами

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », зловживаючи своїм службовим становищем, шляхом проведення відкритих торгів на загальну суму 52 279 020,00 грн. щодо закупівлі великовантажних мототранспортних засобів (сміттєвозів) за завищеними цінами, здійснено розтрату коштів державного бюджету у сумі понад 1 млн. грн.

Причетність службових осіб комунальної корпорації « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та ряду суб`єктів господарської діяльності, підтверджується зібраними матеріалами кримінального провадження.

Відповідно до п.п. п. 4 Положення про Державну податкову службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06.03.2019 р. № 227, ІНФОРМАЦІЯ_13 відповідно до покладених на неї завдань, зокрема:

-здійснює контроль за дотриманням вимог податкового законодавства, законодавства щодо адміністрування єдиного внеску та законодавства з інших питань, контроль за дотриманням якого покладено на ДПС;

-здійснює контроль за правомірністю бюджетного відшкодування податку на додану вартість;

-здійснює реєстрацію та веде облік платників податків, платників єдиного внеску, об`єктів оподаткування та об`єктів, пов`язаних з оподаткуванням, проводить диференціацію платників податків;

-забезпечує достовірність та повноту ведення обліку платників податків (платників єдиного внеску), об`єктів оподаткування та об`єктів, пов`язаних з оподаткуванням;

-забезпечує в межах повноважень, передбачених законом, формування та ведення Державного реєстру фізичних осіб - платників податків, інших реєстрів, банків і баз даних, ведення яких покладено законодавством на ДПС, а також реєстру страхувальників Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування;

-забезпечує ведення обліку податків, зборів, платежів;

-здійснює адміністрування податків, зборів, платежів, єдиного внеску, у тому числі проводить відповідно до законодавства перевірки та звірки платників податків (платників єдиного внеску);

-контролює своєчасність подання платниками податків (платниками єдиного внеску) передбаченої законом звітності (декларацій, розрахунків та інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків, зборів, платежів), своєчасність, достовірність, повноту нарахування та сплати податків, зборів, платежів, єдиного внеску;

-застосовує до платників податків (платників єдиного внеску) передбачені законом фінансові (штрафні) санкції (штрафи) за порушення вимог податкового законодавства чи законодавства з інших питань, контроль за дотриманням якого покладено на ДПС;

-вживає заходів для виявлення, аналізу та перевірки фінансових операцій, які можуть бути пов`язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванням тероризму у випадках та межах повноважень, передбачених законом;

-здійснює сервісне обслуговування платників податків (платників єдиного внеску), зокрема надає адміністративні послуги.

Згідно з п.п. 7 та 12 пункту 5 Положення про Державну податкову службу України, ДПС з метою організації своєї діяльності забезпечує згідно із законодавством надання державним органам інформації з реєстрів, банків і баз даних, ведення яких покладено законодавством на ДПС; організовує роботу з ведення діловодства та архівного зберігання документів відповідно до встановлених правил.

На даний час виникла необхідність у вилученні завірених належним чином документів, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , з метою встановлення всіх фактів незаконного переправлення через державний кордон України військовозобов`язаних чоловіків.

У зв`язку з цим, з метою забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування кримінального провадження та встановлення обставин вчинення кримінального правопорушення, зокрема для отримання документів, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , у яких наявні відомості щодо причетності до вчинення кримінального правопорушення осіб, які налагодили механізм розтрати бюджетних коштів,що можуть бути використані як доказ у вказаному провадженні, на даний час виникла необхідність у вилученні завірених належним чином копій документів за періодз 01.01.2021 по дату винесення ухвали, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , юридична адреса - АДРЕСА_1 .

Документи та інформація, тимчасовий доступ до яких планується отримати містять відомості, щодо обставин кримінального провадження, які підлягають доказуванню та мають значення документів у кримінальному провадженні за № 42023100000000495 від 10.10.2023.

Слідчим у клопотанні доведено, що вказані документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

Дану інформацію неможливо отримати в інший спосіб та неможливо довести обставини, які передбачається довести за допомогою інформації, яка знаходиться у володінні: ІНФОРМАЦІЯ_1 , юридична адреса - АДРЕСА_1 .

У клопотанні слідчий просить надати тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні товариства, за період з 01.01.2021 по дату поставлення ухвали. Слідчий суддя вважає необхідним скоротити період, за який слідчому може бути надано тимчасовий доступ до документів, визначивши його початком 01.06.2023, що відповідає періоду вчинення кримінального правопорушення. Такий період є обґрунтованим і достатнім для досягнення вказаної слідчим мети цього заходу забезпечення кримінального провадження.

Беручи до уваги викладене вище, та враховуючи, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказана інформація має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання підлягає частковому задоволенню.

Керуючись ст. ст. 131, 132, 159-166 КПК України, слідчий суддя -

постановив:

клопотання - задовольнити частково.

Надати слідчому в особливо важливих справах СУ ГУНП у місті Києві ОСОБА_3 , слідчому слідчого відділення розслідування злочинів у сфері транспорту слідчого відділу Дніпровського управління поліції ГУНП у м. Києві ОСОБА_5 та слідчим групи слідчих, а також прокурорам групи прокурорів у кримінальному провадженні № № 42023100000000495 від 10.10.2023 дозвіл на тимчасовий доступ до документів, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , юридична адреса - АДРЕСА_1 , з можливістю вилучення належним чином завірених копій документів, , за періодз 01.06.2023по дату постановлення ухвали, а саме:

?Щодо проведених документальних (планових, позапланових; виїзних, невиїзних) перевірок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ),

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), у тому числі, але не обмежуючись:

-накази про призначення перевірок;

-акти або довідки про результати проведення документальних (планових, позапланових; виїзних, невиїзних) перевірок;

-податкові повідомлення-рішення, що винесені за результатами проведення документальних (планових, позапланових; виїзних, невиїзних) перевірок, а також документи, підтверджуючі сплату коштів за відповідними ППР або існування недоїмки.

?Щодо відомостей стосовно IP-адрес, якими користуються для подачі електронної звітності наступні підприємства: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ),

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), з обов`язковим зазначенням усіх наявних відомостей про місцезнаходження електронних пристроїв, з яких подається звітність.

?Декларації з податку на прибуток ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ),

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ),

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ).

?Декларації з податку на додану вартість з усіма додатками, у тому числі, але не обмежуючись, Додаток 5 (розшифровки податкових зобов`язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів), подані

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ),

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ).

?Звіти про фінансові результати (Звіти про сукупний дохід) за формою № 2, подані ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ),

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ).

?Документи за Формою № 1 «Баланс (Звіт про фінансовий стан)», подані ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ),

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ).

?Повідомлення за формою 20-ОПП, подані

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ),

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ). У разі неповного та несвоєчасного подання вказаними підприємствами повідомлень за формою 20-ОПП, прошу надати інформацію щодо такого факту та підтверджуючі документи.

?Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма 1ДФ), поданий ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ),

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ).

Відомості про відкриті, а також закриті банківські рахунки, які значаться за ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ),

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ).

Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення. Вона є обов`язковою для осіб, які беруть участь у кримінальному провадженні, а також для всіх фізичних та юридичних осіб, органів державної влади та місцевого самоврядування, їх службових осіб, і підлягає виконанню на всій території України.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів, слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала залишається в силі протягом двох місяців з дня її постановлення.

Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї може бути подане під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

СудГолосіївський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення01.07.2024
Оприлюднено02.07.2024
Номер документу120077313
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —752/3343/24

Ухвала від 01.07.2024

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Машкевич К. В.

Ухвала від 02.07.2024

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Машкевич К. В.

Ухвала від 02.07.2024

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Машкевич К. В.

Ухвала від 01.07.2024

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Машкевич К. В.

Ухвала від 04.04.2024

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Машкевич К. В.

Ухвала від 04.04.2024

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Машкевич К. В.

Ухвала від 04.04.2024

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Машкевич К. В.

Ухвала від 04.04.2024

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Машкевич К. В.

Ухвала від 04.04.2024

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Машкевич К. В.

Ухвала від 20.02.2024

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Машкевич К. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні