печерський районний суд міста києва
Справа № 757/29309/24-к
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
28 червня 2024 року слідчий суддя Печерського районного суду м. Києва ОСОБА_1 ,
за участю секретаря ОСОБА_2 ,
розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання прокурора першого відділу управління процесуального керівництва досудовим розслідуванням та підтримання публічного обвинувачення Департаменту нагляду за додержанням законів Національною поліцією України та органами, які ведуть боротьбу з організованою злочинністю, Офісу Генерального прокурора ОСОБА_3 про накладення арешту на майно у кримінальному провадженні № 12023000000000442 від 08.03.2023, -
ВСТАНОВИВ:
Прокурор першого відділу управління процесуального керівництва досудовим розслідуванням та підтримання публічного обвинувачення Департаменту нагляду за додержанням законів Національною поліцією України та органами, які ведуть боротьбу з організованою злочинністю, Офісу Генерального прокурора ОСОБА_3 , звернувся до слідчого судді з клопотанням про накладення арешту на майно.
З наданих в обґрунтування матеріалів вбачається, що Головним слідчим управлінням Національної поліції України процесуального керівництва Офісу Генерального прокурора здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні, відомості про яке 08.03.2023 внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12023000000000442 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України.
Досудовим розслідуванням встановлено, що посадові особи низки приватних юридичних осіб, зокрема ТОВ «ЛІБУРНА» (ІКЮО 44263503) ТОВ «АГРОТАСК» (ІКЮО 45340274), ТОВ «АГРОСТОР АЛЬФА» (ІКЮО 45406366), ТОВ «СТОУНПРОМ» (ІКЮО 45209206), ТОВ «АГРОСТАНДАРТ ПРОМ» (ІКЮО 45341084), ТОВ «ОРГАНІК УЛЬТРА» (ІКЮО 45161133), ТОВ «ОРГАНІКСІД» (ІКЮО 45392144) та інших суб`єктів господарювання, які мають ознаки фіктивності, із залученням інших осіб, використовуючи банківські установи та неналежний порядок організації вжиття заходів, передбачених Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансування розповсюдження зброї масового знищення» банківськими установами, створили механізм по проведенню фінансових операцій, внаслідок яких, зловживаючи службовим становищем заволодівають коштами в особливо великих розмірах.
Так, до ГСУ надійшли матеріали Департаменту стратегічних розслідувань Національної поліції України щодо виявлених фактів порушення правил проходження митного контролю при експорті, що містять ознаки злочину, зокрема, підробки документів.
Установлено, що до ДСР НП України надійшло повідомлення № 94 про протиправне діяння, що містить ознаки злочину від Координаційно-моніторингової митниці Державної митної служби України про те, що під час опрацювання інформації щодо митного оформлення товарів КММ установлено, що ТОВ «АГРОТАСК» (ІКЮО 45340274) до Львівської, Запорізької, Одеської, Чернівецької та Харківської митниць подано та здійснено оформлення 148 ЕМД типу ЕК 10 АА на товар «олія ріпакова» виробником якої зазначено ПрАТ «Ніженський жирокомбінат», загальною вагою 5 608 270 кг, загальною вартістю згідно ЕМД 2 871255, 74 доларів США.
Окрім того, згідно із повідомленням № 97 КММ ТОВ «АГРОСТОР АЛЬФА» (ІКЮО 45406366) до Львівської, Запорізької, Одеської, Вінницької та Харківської митниць подано та здійснено оформлення 350 ЕМД типу ЕК 10 АА на товар «олія соєва», «олія соняшникова» виробником якої зазначено ПрАТ «Ніженський жирокомбінат», загальною вагою 16 237 740 кг, загальною вартістю згідно ЕМД 6 129 570, 85 доларів США та 1 182 533, 20 євро.
У відповідності до повідомлення № 93 КММ ТОВ «Екстраленд» (нова назва з 05.06.2024 ТОВ «СТОУНПРОМ») (ІКЮО 45209206) до Львівської, Чернівецької, Одеської митниць подано та здійснено оформлення 340 ЕМД типу ЕК 10 АА на товар «олія соєва», «олія соняшникова», «шрот/макуха…» виробником якої зазначено ПрАТ «Ніженський жирокомбінат», загальною вагою 8 130 360 кг, загальною вартістю згідно ЕМД 2 991 266 доларів США та 263 918, 8 євро.
Згідно із повідомленням № 95 КММ ТОВ «АГРОСТАНДАРТ ПРОМ» (ІКЮО 45341084) до Волинської, Львівської, Запорізької, Одеської, Вінницької та Чернівецької митниць подано та здійснено оформлення 258 ЕМД типу ЕК 10 АА на товар «олія соєва», «олія рослинна технічна», «олія соняшникова», «макуха соняшникова» виробником якої зазначено ПрАТ «Ніженський жирокомбінат», загальною вагою 6 250 180 кг, загальною вартістю згідно ЕМД 3 900 883, 20 доларів США та 266 555, 60 євро.
Також, у повідомлені № 92 КММ йдеться про те, що ТОВ «Органік Ультра» (ІКЮО 45161133) до Волинської, Львівської, Запорізької, Одеської, Вінницької та Харківської митниць подано та здійснено оформлення 371 ЕМД типу ЕК 10 АА на товар «олія соєва», «суміш рослинних олій», «олія соняшникова», «шрот/макуха» виробником якої зазначено ПрАТ «Ніженський жирокомбінат», загальною вагою 9 195 141, 4 кг, загальною вартістю згідно ЕМД 5 659 809, 09 доларів США та 448 478, 9 євро.
Відповідно до повідомлення № 96 КММ ТОВ «ОРГАНІКСІД» (ІКЮО 45392144) до Волинської, Запорізької, Одеської та Харківської митниць подано та здійснено оформлення 85 ЕМД типу ЕК 10 АА на товар «олія соняшникова», «шрот/макуха» виробником якої зазначено ПрАТ «Ніженський жирокомбінат», загальною вагою 4 013 930 кг, загальною вартістю згідно ЕМД 1 047 089,5 доларів США та 216 112 євро.
У подальшому, установлено, що згідно документів, поданих до митного оформлення між ПрАТ «Ніженський жирокомбінат» (ІКЮО 00373942) та ТОВ АПК «Магнат» (ІКЮО 34490542) укладено договір про переробку давальницької сировини.
Також установлено, що ТОВ «АГРОТАСК» (ІКЮО 45340274), ТОВ «АГРОСТОР АЛЬФА» (ІКЮО 45406366), ТОВ «СТОУНПРОМ» (ІКЮО 45209206), ТОВ «АГРОСТАНДАРТ ПРОМ» (ІКЮО 45341084), ТОВ «ОРГАНІК УЛЬТРА» (ІКЮО 45161133), ТОВ «ОРГАНІКСІД» (ІКЮО 45392144) для здійснення митного оформлення товарів, надано документи в яких зазначено, що постачальником товарів є ТОВ «Група компаній «Світоч» (ІКЮО 38530617), яке у свою чергу вказує, що придбало товари у ТОВ АПК «МАГНАТ» (ІКЮО 34490542).
Однак, згідно податкових відомостей, ТОВ «Група компаній «Світоч» (ІКЮО 38530617) протягом 2024 року придбання сільськогосподарської продукції не здійснювало. Наявне придбання лише алкогольних напоїв.
Так, 30.05.2024 з метою вибіркової перевірки достовірності наданих документів для здійснення митного оформлення товарів Митницею надіслано запит на адресу одного із постачальників сільськогосподарської продукції, а саме ТОВ «АПК «МАГНАТ» (ІКЮО 34490542).
Згідно отриманої відповіді від 04.06.2024 № 202 ТОВ «АПК «МАГНАТ» (ІКЮО 34490542) повідомлено, що товариство жодних фінансово-господарських взаємовідносин, зокрема із ТОВ «Група компаній «Світоч» (ІКЮО 38530617) та ТОВ «АГРОТАСК» (ІКЮО 45340274), ТОВ «АГРОСТОР АЛЬФА» (ІКЮО 45406366), ТОВ «СТОУНПРОМ» (ІКЮО 45209206), ТОВ «АГРОСТАНДАРТ ПРОМ» (ІКЮО 45341084), ТОВ «ОРГАНІК УЛЬТРА» (ІКЮО 45161133), ТОВ «ОРГАНІКСІД» (ІКЮО 45392144) не мало.
Так, згідно зі статями 544, 569 Митного Кодексу України на працівників митного органу покладено здійснення митного контролю та виконання митних формальностей щодо товарів, транспортних засобів комерційного призначення, що переміщуються через митний кордон України, у тому числі на підставі електронних документів (електронне декларування), за допомогою технічних засобів контролю тощо, аналізу та управління ризиками з метою визначення форм та обсягів митного контролю та забезпечення справляння митних платежів, контроль правильності обчислення, своєчасності та повноти їх сплати, застосування заходів щодо їх примусового стягнення у межах повноважень, визначених законодавством України, організація застосування гарантій забезпечення сплати митних платежів.
Статтею 4 Митного кодексу України визначено, що зона митного контролю - місце, визначене митними органами в пунктах пропуску через державний кордон України або в інших місцях митної території України, в межах якого митні органи здійснюють митні формальності.
Статтею 196 Митного кодексу України встановлено заборону щодо переміщення товарів через митний кордон України з порушенням вимог цього Кодексу та інших законів України.
Вимогами ст. 335 Митного кодексу України, під час переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України декларант, уповноважена ним особа або перевізник залежно від виду транспорту, яким здійснюється перевезення товарів, надають митному органу в паперовій або електронній формі такі документи ти відомості при перевезенні автомобільним транспортом: документи на транспортний засіб, зокрема ті, що містять відомості про його державну реєстрацію (національну належність): транспортні (перевізні) документи (міжнародні товаротранспортні накладні); комерційні документи (за наявності) на товари. що перевозяться, які містять відомості, зокрема, про найменування та адресу перевізника, найменування країни відправлення та країни призначення товарів, найменування та адреси відправника (або продавця) та отримувача товарів; відомості про кількість вантажних місць та вид упаковки; найменування товарів; вага брутто товарів (у кілограмах) або об`єм товарів (У метрах кубічних), крім великогабаритних вантажів.
Згідно ст. 336 Митного кодексу України, митний контроль здійснюється безпосередньо посадовими особами митних органів шляхом: перевірки документів та відомостей, які відповідно до статті 335 цього Кодексу надаються митним органам під час переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України; митного огляду (огляду та переогляду товарів, транспортних засобів комерційного призначення, огляду та переогляду ручної поклажі та багажу, особистого огляду громадян): обліку товарів, транспортних засобів комерційного призначення, що переміщуються через митний кордон України; усного опитування громадян та посадових осіб підприємств; перевірки обліку товарів, що переміщуються через митний кордон України та/або перебувають під митним контролем; направлення запитів до інших державних органів, установ та організацій, уповноважених органів іноземних держав для встановлення автентичності документів, поданих органу доходів і зборів; пост-митний контроль.
Статтею 337 Митного кодексу України визначено порядок перевірки документів та відомостей, які подаються митним органам під час переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України.
Перевірка документів та відомостей, які відповідно до статті 335 цього Кодексу подаються митним органам під час переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон в електронній формі, а саме: документи на транспортний засіб, зокрема ті, що містять відомості про його державну реєстрацію (національну належність): транспортні (перевізні) документи (міжнародні товаротранспортні накладні); комерційні документи (за наявності) на товари, що перевозяться, які містять відомості, зокрема, про найменування та адресу перевізника, найменування країни відправлення та країни призначення товарів, найменування та адреси відправника (або продавця) та отримувача товарів; відомості про кількість вантажних місць та вид упаковки; найменування товарів; вага брутто товарів (у кілограмах) або об`єм товарів (У метрах кубічних), крім великогабаритних вантажів.
Перевірка документів та відомостей, які відповідно до статті 335 цього Кодексу подаються митним органам під час переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, здійснюється візуально, із застосуванням інформаційних технологій (шляхом проведення формакологічного контролю, контролю співставлення, контролю із застосуванням системи управління ризикам) та в інші способи, передбачені цим Кодексом. Контроль із застосуванням системи управління ризиками - це оцінка ризику шляхом аналізу (у тому числі з використанням інформаційних технологій) поданих документів у конкретному випадку переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України з метою обрання форм та обсягу митного контролю, достатніх для забезпечення додержання вимог законодавства України з питань митної справи.
Статтею 558 Митного кодексу України установлено, що митні органи при виконанні покладених на них завдань взаємодіють, у тому числі шляхом обміну інформацією, правоохоронними органами в порядку, встановленому законодавством. У разі виявлення під час здійснення митного контролю та інших заходів, що здійснюються митними органами відповідно до цього Кодексу та інших актів законодавства України, ознак правопорушень, розслідування яких не належить до повноважень митних органів, митні органи зобов`язані письмово повідомляти про це відповідні правоохоронні органи. Правоохоронні органи зобов`язані письмово повідомляти митні органи про виявлені ними порушення митних правил або контрабанду. Правоохоронні органи зобов`язані письмово повідомляти митні органи про наявність оперативної інформації щодо можливих випадків переміщення товарів, у тому числі транспортних засобів особистого користування, транспортних засобів комерційного призначення з порушенням норм законодавства України. У разі наявності такої оперативної інформації від правоохоронних органів митний контроль та митне оформлення здійснюються за письмовим рішенням керівника митного органу, який отримав цю оперативну інформацію, або його заступника в обсягах та у формах, передбачених цим Кодексом.
Наведене свідчить про можливе вчинення злочину посадовими особами та представниками ТОВ «АГРОТАСК» (ІКЮО 45340274), ТОВ «АГРОСТОР АЛЬФА» (ІКЮО 45406366), ТОВ «СТОУНПРОМ» (ІКЮО 45209206), ТОВ «АГРОСТАНДАРТ ПРОМ» (ІКЮО 45341084), ТОВ «ЛОСТПРОМ» (стара назва «ОРГАНІК УЛЬТРА» (ІКЮО 45161133), ТОВ «ОРГАНІКСІД» (ІКЮО 45392144).
Так, згідно із відповіддю Одеської митниці Державної митної служби України № 7.10-4/28.2-01/8.5/11410 від 26.06.2024 у зоні діяльності митного поста «Чорноморськ» Одеської митниці 01.06.2024 та 04.06.2024 підприємством ТОВ «АГРОТАСК» (ІКЮО 45340274) подані та оформлені митні декларації на товар «олія соняшникова…» та що станом на 24.06.2024 вантаж, щодо якого подані митні декларації перебуває у контейнерах MRSU0578736, SUDU7549645, TCLU2281081, MRKU7615525, CAXU6561255, MRKU9651162, MRKU8509528, MRKU8075951, MRKU8320600, MSKU7150081, TCLU6102420, MRKU7600802, MSKU5958255, MRKU7927020, MRSU0561707, CXDU1251296, MRSU0189523, MRKU8967259, TCLU1944913 у зоні митного контролю на території Черномрського рибного порту за адресою: Одеська область, м. Чорноморськ, с. Бурлача Балка, відносно якого, посадові особи ТОВ «АГРОТАСК» (ІКЮО 45340274), подали електронні митні декларації.
Окрім того, згідно відповіді контрольно-моніторингової митниці № 7.9-1/24-1/8.5/2234 від 13.06.2024 на території митного поста №1 «Південний порт» Одеської митниці в зоні митного контролю за адресою: Одеська обл.. Одеський р-н, с. Визирка, 1-ий км автодороги порту «Южний» перебуває транспортний засіб MAN TGX 18.400 з номерним знаком НОМЕР_1 , власником якого є ТОВ «УКРРЕСУРСТРЕЙДИНГ» та причепом FLUID CSP з номерним знаком НОМЕР_2 , власником якого є ТОВ «УКРРЕСУРСТРЕЙДИНГ» із вантажем, щодо якого ТОВ «АГРОТАСК» (ІКЮО 45340274) подано митні декларації, з метою здійснення експортних операцій.
Прокурор зазначає, що у ході досудового слідства у кримінальному провадженні зібрано достатньо доказів та встановлені вагомі обставини, які свідчать, що посадові особи ТОВ «АГРОТАСК» (ІКЮО 45340274), ТОВ «АГРОСТОР АЛЬФА» (ІКЮО 45406366), ТОВ «СТОУНПРОМ» (ІКЮО 45209206), ТОВ «АГРОСТАНДАРТ ПРОМ» (ІКЮО 45341084), ТОВ «ЛОСТПРОМ» (стара назва «ОРГАНІК УЛЬТРА» (ІКЮО 45161133), ТОВ «ОРГАНІКСІД» (ІКЮО 45392144) намагалися здійснити незаконні експортні операції, у тому числі, пов`язані із переміщенням товару через кордон України на підставі документів, що містять ознаки підробки.
Наведене дає підстави вважати, що вантаж, щодо якого посадовими особами ТОВ «АГРОТАСК» (ІКЮО 45340274), ТОВ «АГРОСТОР АЛЬФА» (ІКЮО 45406366), ТОВ «СТОУНПРОМ» (ІКЮО 45209206), ТОВ «АГРОСТАНДАРТ ПРОМ» (ІКЮО 45341084), ТОВ «ЛОСТПРОМ» (стара назва «ОРГАНІК УЛЬТРА» (ІКЮО 45161133), ТОВ «ОРГАНІКСІД» (ІКЮО 45392144) подано електронні митні декларації з ознаками підробки - є об`єктом протиправних дій, а транспортні засоби, за допомогою яких вказані особи намагалися здійснити незаконні експортні операції - знаряддям вчинення злочину.
Постановою слідчого від 27.06.2024 зазначений вантаж, який міститься у вищевказаних контейнерах, щодо яких ТОВ «АГРОТАСК» (ІКЮО 45340274) подано електронні митні декларації, визнано речовими доказами у кримінальному провадженні, оскільки вони є предметом та знаряддям вчинення злочину, тобто відповідають критеріям, визначеним ст. 98 КПК України.
Враховуючи наведене, виникла необхідність у накладенні арешту на майно з метою збереження речових доказів.
Враховуючи положення ч. 2 ст. 172 КПК України, слідчий суддя вважає за доцільне здійснити розгляд провадження без повідомлення підозрюваного, обвинуваченого, іншого власника майна, їх захисника, представника чи законного представника, представника юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, з метою забезпечення арешту майна.
В судове засідання прокурор не з`явився, про місце і час розгляду клопотання повідомлений належним чином. Прокурор подав до суду заяву про розгляд вказаного клопотання у відсутність сторони обвинувачення, клопотання підтримав та просив його задовольнити.
Згідно з нормою ч. 4 ст. 107 КПК України, фіксація під час розгляду клопотання слідчим суддею за допомогою технічних засобів не здійснювалась.
Вивчивши клопотання та долучені до нього матеріали кримінального провадження, слідчий суддя приходить наступного висновку.
Відповідно до ч. 1 ст. 131 КПК України захід забезпечення кримінального провадження застосовується з метою досягнення дієвості цього провадження.
Одним із заходів забезпечення кримінального провадження є арешт майна (ч. 2 ст. 131 КПК України).
Згідно з ч. 1 ст. 170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку. Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі, відчуження.
Відповідно до ч. 2 ст. 170 КПК України арешт майна допускається з метою забезпечення: збереження речових доказів; спеціальної конфіскації; конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи; відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.
У випадку, передбаченому п. 1 ч. 2 ст. 170 КПК України, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 КПК України.
Речовими доказами відповідно до ст. 98 КПК України є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.
Під час судового розгляду клопотання слідчим суддею встановлено, що Головним слідчим управлінням Національної поліції України процесуального керівництва Офісу Генерального прокурора здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні, відомості про яке 08.03.2023 внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12023000000000442 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України.
Згідно із відповіддю Одеської митниці Державної митної служби України № 7.10-4/28.2-01/8.5/11410 від 26.06.2024 у зоні діяльності митного поста «Чорноморськ» Одеської митниці 01.06.2024 та 04.06.2024 підприємством ТОВ «АГРОТАСК» (ІКЮО 45340274) подані та оформлені митні декларації на товар «олія соняшникова…» та що станом на 24.06.2024 вантаж, щодо якого подані митні декларації перебуває у контейнерах MRSU0578736, SUDU7549645, TCLU2281081, MRKU7615525, CAXU6561255, MRKU9651162, MRKU8509528, MRKU8075951, MRKU8320600, MSKU7150081, TCLU6102420, MRKU7600802, MSKU5958255, MRKU7927020, MRSU0561707, CXDU1251296, MRSU0189523, MRKU8967259, TCLU1944913 у зоні митного контролю на території Черномрського рибного порту за адресою: Одеська область, м. Чорноморськ, с. Бурлача Балка, відносно якого, посадові особи ТОВ «АГРОТАСК» (ІКЮО 45340274), подали електронні митні декларації.
Окрім того, згідно відповіді контрольно-моніторингової митниці № 7.9-1/24-1/8.5/2234 від 13.06.2024 на території митного поста №1 «Південний порт» Одеської митниці в зоні митного контролю за адресою: Одеська обл.. Одеський р-н, с. Визирка, 1-ий км автодороги порту «Южний» перебуває транспортний засіб MAN TGX 18.400 з номерним знаком НОМЕР_1 , власником якого є ТОВ «УКРРЕСУРСТРЕЙДИНГ» та причепом FLUID CSP з номерним знаком НОМЕР_2 , власником якого є ТОВ «УКРРЕСУРСТРЕЙДИНГ» із вантажем, щодо якого ТОВ «АГРОТАСК» (ІКЮО 45340274) подано митні декларації, з метою здійснення експортних операцій.
Постановою слідчого від 27.06.2024 зазначений вантаж, який міститься у вищевказаних контейнерах, щодо яких ТОВ «АГРОТАСК» (ІКЮО 45340274) подано електронні митні декларації, визнано речовими доказами у кримінальному провадженні, оскільки вони є предметом та знаряддям вчинення злочину, тобто відповідають критеріям, визначеним ст. 98 КПК України.
В клопотанні прокурора вбачаються підстави для накладення арешту, оскільки вказане майно відповідає критеріям, передбаченим ст. 98 КПК України, визнано речовим доказом у вказаному кримінальному провадженні та метою такого арешту є забезпечення зберігання речових доказів.
З огляду на обставини ймовірно вчиненого кримінального правопорушення, представлених доказів за матеріалами клопотання в їх сукупності, а також на те, що прокурором у клопотанні доведено необхідність накладення арешту на зазначене в клопотанні майно, оскільки в органу досудового розслідування є достатні підстави вважати, що вказане майно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 цього Кодексу, визнано речовими доказами у вказаному кримінальному провадженні та метою такого арешту є забезпечення зберігання речових доказів, тому слідчий суддя з метою забезпечення кримінального провадження та можливого використання майна як доказу у кримінальному провадженні, розумності та співмірності обмеження права власності завданням кримінального провадження, а також враховуючи правову підставу для арешту майна та наслідки арешту майна для інших осіб, дійшов висновку про наявність підстав для задоволення клопотання про арешт майна.
На підставі викладеного та керуючись ст.ст. 98, 131, 132, 170-174, 392, 532 КПК України, слідчий суддя,-
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання - задовольнити.
Накласти арешт на:
- контейнери MRSU0578736, SUDU7549645, TCLU2281081, MRKU7615525, CAXU6561255, MRKU9651162, MRKU8509528, MRKU8075951, MRKU8320600, MSKU7150081, TCLU6102420, MRKU7600802, MSKU5958255, MRKU7927020, MRSU0561707, CXDU1251296, MRSU0189523, MRKU8967259, TCLU1944913 із вантажем «олія соняшникова…» у зоні митного контролю митного поста Чорноморськ» на території Черноморського рибного порту за адресою: Одеська область, м. Чорноморськ, с. Бурлача Балка, відносно якого, посадові особи ТОВ «АГРОТАСК» (ІКЮО 45340274), подали електронні митні декларації;
- транспортний засіб засіб MAN TGX 18.400 з номерним знаком НОМЕР_1 , власником якого є ТОВ «УКРРЕСУРСТРЕЙДИНГ» та причепом FLUID CSP з номерним знаком НОМЕР_2 , власником якого є ТОВ «УКРРЕСУРСТРЕЙДИНГ» із вантажем із вантажем «олія соняшникова…» у зоні митного контролю за адресою: Одеська обл.. Одеський р-н, с. Визирка, 1-ий км автодороги порту «Южний», відносно якого, посадові особи ТОВ «АГРОТАСК» (ІКЮО 45340274), подали електронні митні декларації із позбавленням права на відчуження, розпорядження та користування майном.
Ухвала підлягає негайному виконанню прокурором у кримінальному провадженні № 12023000000000442 від 08.03.2023.
Ухвала слідчого судді може бути оскаржена протягом п`яти днів з дня її оголошення безпосередньо до Київського апеляційного суду.
Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не буде подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після ухвалення рішення судом апеляційної інстанції.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Печерський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 28.06.2024 |
Оприлюднено | 02.07.2024 |
Номер документу | 120077662 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна |
Кримінальне
Печерський районний суд міста Києва
Головко Ю. Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні