Справа № 420/4872/24
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
24 червня 2024 року м. Одеса
Одеський окружний адміністративний суд в складі:
головуючого судді: Самойлюк Г.П.
при секретарі: Драник О.О.
сторін:
позивач: не з`явився;
відповідач: ОСОБА_1
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Одесі справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІО ТРАСТ» до Головного управління ДПС в Одеській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії,
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
До Одеського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІО ТРАСТ» до Головного управління ДПС в Одеській області, Державної податкової служби України, в якій позивач просить суд:
- визнати протиправними та скасувати Рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області:
- № 10167538/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким було відмовлено у реєстрації ПН № 20 від 02.10.2023 року;
- № 10167542/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким було відмовлено у реєстрації ПН № 23 від 03.10.2023 року;
- № 10167541/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким було відмовлено у реєстрації ПН № 34 від 06.10.2023 року;
- № 10167539/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким було відмовлено у реєстрації ПН № 35 від 06.10.2023 року;
- № 10167540/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким було відмовлено у реєстрації ПН № 41 від 09.10.2023 року;
- № 10167537/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким було відмовлено у реєстрації ПН № 47 від 12.10.2023 року;
- № 10167536/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким було відмовлено у реєстрації ПН № 48 від 12.10.2023 року;
- № 10167535/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким було відмовлено у реєстрації ПН № 49 від 12.10.2023 року;
- № 10167534/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким було відмовлено у реєстрації ПН № 50 від 12.10.2023 року;
- № 10167531/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким було відмовлено у реєстрації ПН № 56 від 14.10.2023 року;
- № 10167530/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі накладних, яким було відмовлено у реєстрації ПН № 57 від 14.10.2023 року;
- № 10167529/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким було відмовлено у реєстрації ПН № 58 від 14.10.2023 року;
- № 10167526/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким було відмовлено у реєстрації ПН № 61 від 15.10.2023 року;
- № 10167525/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким було відмовлено у реєстрації ПН № 76 від 17.10.2023 року;
- № 10167524/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким було відмовлено у реєстрації ПН № 85 від 19.10.2023 року;
- № 10167522/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким було відмовлено у реєстрації ПН № 88 від 20.10.2023 року;
- № 10167520/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким було відмовлено у реєстрації ПН № 89 від 20.10.2023 року;
- № 10167518/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким було відмовлено у реєстрації ПН № 102 від 23.10.2023 року;
- № 10167517/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким було відмовлено у реєстрації ПН № 103 від 24.10.2023 року;
- № 10167515/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким було відмовлено у реєстрації ПН № 108 від 25.10.2023 року;
- № 10167514-43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким було відмовлено у реєстрації ПН № 111 від 26.10.2023 року;
- № 10167513/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким було відмовлено у реєстрації ПН № 114 від 27.10.2023 року;
- № 10167512/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким було відмовлено у реєстрації ПН № 115 від 27.10.2023 року;
- № 10167509/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким було відмовлено у реєстрації ПН № 119 від 29.10.2023 року;
- № 10167508/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким було відмовлено у реєстрації ПН № 123 від 30.10.2023 року;
- № 10167507/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким було відмовлено у реєстрації ПН № 124 від 30.10.2023 року;
- № 10167504/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким було відмовлено у реєстрації ПН № 140 від 31.10.2023 року;
- № 10167503/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким було відмовлено у реєстрації ПН № 141 від 31.10.2023 року;
- № 10167502/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким було відмовлено у реєстрації ПН № 142 від 31.10.2023 року;
- № 10167501/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким було відмовлено у реєстрації ПН № 2 від 01.11.2023 року;
- №10167499/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким було відмовлено у реєстрації ПН № 6 від 02.11.2023 року;
- № 10167498/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким було відмовлено у реєстрації ПН № 7 від 02.11.2023 року;
- № 10167500/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким було відмовлено у реєстрації ПН № 8 від 02.11.2023 року;
- № 10167496/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким було відмовлено у реєстрації ПН № 16 від 06.11.2023 року;
- № 10167497/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким було відмовлено у реєстрації ПН № 17 від 06.11.2023 року;
- № 10167495/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким було відмовлено у реєстрації ПН № 55 від 13.11.2023 року;
- № 10167494/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким було відмовлено у реєстрації ПН № 70 від 15.11.2023 року;\
- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкові накладні ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛІО ТРАСТ» № 20 від 02.10.2023 року, № 23 від 03.10.2023 року, № 34 від 06.10.2023 року, № 35 від 06.10.2023 року, № 41 від 09.10.2023 року, № 47 від 12.10.2023 року, № 48 від 12.10.2023 року, № 49 від 12.10.2023 року, № 50 від 12.10.2023 року, № 56 від 14.10.2023 року, № 57 від 14.10.2023 року, № 58 від 14.10.2023 року, № 61 від 15.10.2023 року, № 76 від 17.10.2023 року, № 85 від 19.10.2023 року, № 88 від 20.10.2023 року, № 89 від 20.10.2023 року, № 102 від 23.10.2023 року, № 103 від 24.10.2023 року, № 108 від 25.10.2023 року, № 111 від 26.10.2023 року, № 114 від 27.10.2023 року, № 115 від 27.10.2023 року, № 119 від 29.10.2023 року, № 123 від 30.10.2023 року, № 124 від 30.10.2023 року, № 140 від 31.10.2023 року, № 141 від 31.10.2023 року, № 142 від 31.10.2023 року, № 2 від 01.11.2023 року, № 6 від 02.11.2023 року, № 7 від 02.11.2023 року, № 8 від 02.11.2023 року, № 16 від 06.11.2023 року, № 17 від 06.11.2023 року, № 55 від 13.11.2023 року, № 70 від 15.11.2023 року, на отримувача ТОВ «СВІТАНОК ОДЕСА ОІЛ».
Також позивач просить стягнути з відповідача сплачений судовий збір.
В обґрунтування позовних вимог зазначено, що позивачем складено і направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні № 20 від 02.10.2023 року, № 23 від 03.10.2023 року, № 34 від 06.10.2023 року, № 35 від 06.10.2023 року, № 41 від 09.10.2023 року, № 47 від 12.10.2023 року, № 48 від 12.10.2023 року, № 49 від 12.10.2023 року, № 50 від 12.10.2023 року, № 56 від 14.10.2023 року, № 57 від 14.10.2023 року, № 58 від 14.10.2023 року, № 61 від 15.10.2023 року, № 76 від 17.10.2023 року, № 85 від 19.10.2023 року, № 88 від 20.10.2023 року, № 89 від 20.10.2023 року, № 102 від 23.10.2023 року, № 103 від 24.10.2023 року, № 108 від 25.10.2023 року, № 111 від 26.10.2023 року, № 114 від 27.10.2023 року, № 115 від 27.10.2023 року, № 119 від 29.10.2023 року, № 123 від 30.10.2023 року, № 124 від 30.10.2023 року, № 140 від 31.10.2023 року, № 141 від 31.10.2023 року, № 142 від 31.10.2023 року, № 2 від 01.11.2023 року, № 6 від 02.11.2023 року, № 7 від 02.11.2023 року, № 8 від 02.11.2023 року, № 16 від 06.11.2023 року, № 17 від 06.11.2023 року, № 55 від 13.11.2023 року, № 70 від 15.11.2023 року.
Стосовно зазначених податкових накладних позивачем отримано квитанції про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, згідно яких реєстрацію вищевказаних податкових накладних прийнято; реєстрація зупинена. Запропоновано надати додаткові документи.
На виконання зазначених пропозицій в квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних щодо надання пояснень та документів, позивачем направлено та подано у електронному вигляді на адресу податкового органу повідомлення про подання пояснень та копії документів щодо зупинених податкових накладних на підтвердження реальності здійснення операцій, реєстрацію яких було зупинено.
Рішеннями про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 0167538/43672556 від 14.12.2023; № 10167542/43672556 від 14.12.2023; № 10167541/43672556 від 14.12.2023; № 10167539/43672556 від 14.12.2023; № 10167540/43672556 від Д14.12.2023; № 10167537/43672556 від 14.12.2023; № 10167536/43672556 від 14.12.2023; № 10167535/43672556 від 14.12.2023; № 10167534/43672556 від 14.12.2023; № 10167531/43672556 від 14.12.2023; № 10167530/43672556 від 14.12.2023; № 10167529/43672556 від 14.12.2023; № 10167526/43672556 від 14.12.2023; № 10167525/43672556 від 14.12.2023; № 10167524/43672556 від 14.12.2023; № 10167522/43672556 від 14.12.2023; № 10167520/43672556 від 14.12.2023; № 10167518/43672556 від 14.12.2023; № 10167517/43672556 від 14.12.2023; № 10167515/43672556 від 14.12.2023; № 10167514/43672556 від 14.12.2023; № 10167513/43672556 від 14.12.2023; № 10167512/43672556 від 14.12.2023; № 10167509/43672556 від 14.12.2023; № 10167508/43672556 від 14.12.2023; № 10167507/43672556 від 14.12.2023; № 10167504/43672556 від 14.12.2023; № 10167503/43672556 від 14.12.2023; № 10167502/43672556 від 14.12.2023; № 10167501/43672556 від 14.12.2023; № 10167499/43672556 від 14.12.2023; № 10167498/43672556 від 14.12.2023; № 10167500/43672556 від 14.12.2023; № 10167496/43672556 від 14.12.2023; № 10167497/43672556 від 14.12.2023; № 10167495/43672556 від 14.12.2023; № 10167494/43672556 від 14.12.2023 року позивачу відмовлено у реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Вважаючи рішення Головного управління ДПС в Одеській області про відмову в реєстрації податкових накладних протиправними, позивач звернувся до суду з даним позовом.
Ухвалою від 19.02.2024 року відкрито провадження в адміністративній справі та визначено, що розгляд справи буде проводитись за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи на підставі ст. 262 КАС України у межах строків, визначених ст. 258 КАС України та з урахуванням встановлених сторонам строків для подання заяв по суті.
05.03.2024 року за вх.№ ЕС/9562/24 від Головного управління ДПС в Одеській області надійшов відзив на позовну заяву, в обґрунтування якого зазначено, що позивач направив податкові накладні на реєстрацію, проте їх реєстрація зупинена.
Відповідач зазначає, що разом з Повідомленням про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування на розгляд Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування Головного управління ДПС в Одеській області позивачем надані банківські виписки, що ймовірно складені з порушеннями чинного законодавства, так як у зазначеному документі відсутні обов`язкові реквізити, а саме підпис надавача платіжних послуг та підпис особи, що здійснювала платіжну операцію.
Представник навів зміст нормативних актів щодо спірних правовідносин, обставини справи та зазначив, що пункти 12,13 Порядку №1246 дають підстави для висновку, що законодавець встановлює перелік обов`язкової для фіксації в рамках квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної інформації. Без деталізації такого роду інформації відповідна квитанція не може вважатися належним чином оформленою. При цьому, квитанція про зупинення реєстрації додаткової накладної повинна фіксувати: 1) порядковий номер та дату складення податкової накладної; 2) конкретний критерій або ж критерії, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної; 3) пропозицію про надання платником податків пояснень та/або перелік конкретних документів, що є достатніми для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної.
Платник податку направив засобами електронного зв`язку повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено. Однак, за оскарженим рішенням відмовлено в реєстрації зазначених вище податкових накладних
З огляду на надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства, Комісією винесені оскаржувані рішення про відмову в реєстрації податкових накладних.
Також представник відповідача вважає, що позовні вимоги в частині зобов`язання ДПС України зареєструвати в ЄРПН податкові накладні є передчасними, в той час, як належним способом захисту порушеного права є зобов`язання контролюючого органу повторно розглянути питання щодо реєстрації податкових накладних.
Ухвалою від 19.04.2024 року вирішено розгляд справи № 420/4872/24 проводити за правилами загального позовного провадження зі стадії проведення підготовчого засідання. Підготовче засідання призначено на 16.05.2024 року.
Підготовче засідання призначене на 16.05.2024 року перенесено на 23.05.2024 року у зв`язку з відсутністю електроенергії в будівлі суду.
Ухвалою від 23.05.2024 року, яка занесена до протоколу судового засідання, закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті на 16.06.2024 року.
Ухвалою від17.06.2024 року, яка занесена до протоколу судового засідання, судове засідання відкладено на 24.06.2024 року.
Від представника позивача 19.06.2024 року (вх.№ЕС/25067/24) надійшла заява про розгляд справи без участі позивача та його представника.
Представник відповідача в судовому засіданні проти позову заперечував та просив відмовити в його задоволенні у повному обсязі.
Заслухавши пояснення представника відповідача, розглянувши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши надані учасниками судового процесу докази в їх сукупності, суд,-
ВСТАНОВИВ:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛІО ТРАСТ», код ЄДРПОУ 43672556 є юридичною особою та зареєстровано в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 19.06.2020 року
Основним видом діяльності є КВЕД 46.12 Діяльність посередників у торгівлі паливом, рудами, металами та промисловими хімічними речовинами; 46.71 Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами; 46.75 Оптова торгівля хімічними продуктами; 46.90 - Неспеціалізована оптова торгівля; 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна; 49.41Вантажний автомобільний транспорт; 52.29 Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту.
В межах здійснення господарської діяльності з метою отримання прибутку від господарської діяльності ТОВ «ЛІО ТРАСТ» (Перевізник) 30.09.2021 року укладено з ТОВ «СВІТАНОК ОДЕСА ОІЛ» Договір № 30092021 ТП перевезення ПММ автомобільним транспортом.
Відповідно до п. 1.1 Договору Перевізник зобов`язується приймати до перевезення вантаж (паливно-мастильні матеріали) та здійснювати виконання перевезень такого вантажу автомобільним транспортом від пункту завантаження до пункту призначення, які вказуються Замовником, а замовник зобов`язується сплати за послугу передбачену договором плату.
На виконання абзацу 1 пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України ТОВ «ЛІО ТРАСТ» за результатами перевезення в жовтні та листопаді 2023 року направило до податкового органу податкові накладні на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних, а саме № 20 від 02.10.2023 року, № 23 від 03.10.2023 року, № 34 від 06.10.2023 року, № 35 від 06.10.2023 року, № 41 від 09.10.2023 року, № 47 від 12.10.2023 року, № 48 від 12.10.2023 року, № 49 від 12.10.2023 року, № 50 від 12.10.2023 року, № 56 від 14.10.2023 року, № 57 від 14.10.2023 року, № 58 від 14.10.2023 року, № 61 від 15.10.2023 року, № 76 від 17.10.2023 року, № 85 від 19.10.2023 року, № 88 від 20.10.2023 року, № 89 від 20.10.2023 року, № 102 від 23.10.2023 року, № 103 від 24.10.2023 року, № 108 від 25.10.2023 року, № 111 від 26.10.2023 року, № 114 від 27.10.2023 року, № 115 від 27.10.2023 року, № 119 від 29.10.2023 року, № 123 від 30.10.2023 року, № 124 від 30.10.2023 року, № 140 від 31.10.2023 року, № 141 від 31.10.2023 року, № 142 від 31.10.2023 року, № 2 від 01.11.2023 року, № 6 від 02.11.2023 року, № 7 від 02.11.2023 року, № 8 від 02.11.2023 року, № 16 від 06.11.2023 року, № 17 від 06.11.2023 року, № 55 від 13.11.2023 року, № 70 від 15.11.2023 року.
Відповідно до отриманих квитанцій в якості підстави для зупинення реєстрації податкових накладних зазначено: Обсяг постачання товару/послуги 49.41, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.
03.10.2023 року контролюючим органом направлено повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН №9644902/770002944, а саме копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній.
10.10.2023 року позивачем надано додаткові пояснення та документи на підтвердження отримання передплати за Договором.
Комісією ГУ ДПС прийнято рішення № 0167538/43672556 від 14.12.2023; № 10167542/43672556 від 14.12.2023; № 10167541/43672556 від 14.12.2023; № 10167539/43672556 від 14.12.2023; № 10167540/43672556 від Д14.12.2023; № 10167537/43672556 від 14.12.2023; № 10167536/43672556 від 14.12.2023; № 10167535/43672556 від 14.12.2023; № 10167534/43672556 від 14.12.2023; № 10167531/43672556 від 14.12.2023; № 10167530/43672556 від 14.12.2023; № 10167529/43672556 від 14.12.2023; № 10167526/43672556 від 14.12.2023; № 10167525/43672556 від 14.12.2023; № 10167524/43672556 від 14.12.2023; № 10167522/43672556 від 14.12.2023; № 10167520/43672556 від 14.12.2023; № 10167518/43672556 від 14.12.2023; № 10167517/43672556 від 14.12.2023; № 10167515/43672556 від 14.12.2023; № 10167514/43672556 від 14.12.2023; № 10167513/43672556 від 14.12.2023; № 10167512/43672556 від 14.12.2023; № 10167509/43672556 від 14.12.2023; № 10167508/43672556 від 14.12.2023; № 10167507/43672556 від 14.12.2023; № 10167504/43672556 від 14.12.2023; № 10167503/43672556 від 14.12.2023; № 10167502/43672556 від 14.12.2023; № 10167501/43672556 від 14.12.2023; № 10167499/43672556 від 14.12.2023; № 10167498/43672556 від 14.12.2023; № 10167500/43672556 від 14.12.2023; № 10167496/43672556 від 14.12.2023; № 10167497/43672556 від 14.12.2023; № 10167495/43672556 від 14.12.2023; № 10167494/43672556 від 14.12.2023 року про відмову в реєстрації податкових накладних.
Рішення прийняті з підстав ненаданням / частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку.
Не погоджуючись з рішеннями про відмову в реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних ТОВ «ЛІО ТРАСТ» подало скарги на вказані рішення.
Рішеннями Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних скарги залишено без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних залишено без змін.
Позивач, вважаючи протиправними рішення Комісії ГУ ДПС, звернувся до суду з даним позовом.
Розглянувши подані документи і матеріали, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності, суд приходить до висновку, що позов підлягає задоволенню, з огляду на наступне.
Спеціальним законом з питань оподаткування, який установлює порядок погашення зобов`язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов`язкових платежів), нарахування і сплату пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків і визначає заходи, які вживаються контролюючим органом з метою погашення платниками податків податкового боргу є Податковий Кодекс України.
За правилами п.185.1 ст.185 ПКУ операції платників податку з постачання товарів та послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, є об`єктом оподаткування податком на додану вартість.
Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг, в силу вимог п.187.1 ст.187 ПКУ вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Відповідно до п.201.7 ст.201 ПКУ податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).
Пунктом 201.1 ст.201 ПКУ встановлений обов`язок платника податків на дату виникнення податкових зобов`язань скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в ЄРПН у встановлений цим Кодексом термін.
Згідно із п.201.10 ст.201 ПКУ при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в ЄРПН та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в ЄРПН платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту. Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 01.07.2017 в ЄРПН платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.
На виконання вказаних вище норм законодавства позивачем сформовані податкові накладні № 20 від 02.10.2023 року, № 23 від 03.10.2023 року, № 34 від 06.10.2023 року, № 35 від 06.10.2023 року, № 41 від 09.10.2023 року, № 47 від 12.10.2023 року, № 48 від 12.10.2023 року, № 49 від 12.10.2023 року, № 50 від 12.10.2023 року, № 56 від 14.10.2023 року, № 57 від 14.10.2023 року, № 58 від 14.10.2023 року, № 61 від 15.10.2023 року, № 76 від 17.10.2023 року, № 85 від 19.10.2023 року, № 88 від 20.10.2023 року, № 89 від 20.10.2023 року, № 102 від 23.10.2023 року, № 103 від 24.10.2023 року, № 108 від 25.10.2023 року, № 111 від 26.10.2023 року, № 114 від 27.10.2023 року, № 115 від 27.10.2023 року, № 119 від 29.10.2023 року, № 123 від 30.10.2023 року, № 124 від 30.10.2023 року, № 140 від 31.10.2023 року, № 141 від 31.10.2023 року, № 142 від 31.10.2023 року, № 2 від 01.11.2023 року, № 6 від 02.11.2023 року, № 7 від 02.11.2023 року, № 8 від 02.11.2023 року, № 16 від 06.11.2023 року, № 17 від 06.11.2023 року, № 55 від 13.11.2023 року, № 70 від 15.11.2023 року та засобами телекомунікаційного зв`язку подано їх на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних, проте реєстрація податкових накладених зупинена, з підстав визначених в квитанція про зупинення реєстрації податкових накладних.
Позивачем направлено повідомлення щодо подання пояснень та копії документів відносно здійснення господарської операції за вказаними податковими накладними.
Пунктом 201.16 ст.201 ПКУ встановлено, що реєстрація ПН/РК в ЄРПН може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Згідно з п.6 Порядку №1165, У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Платник податку отримує інформацію щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, через електронний кабінет.
Пунктами 10,11 Порядку встановлено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації ПН/РК зазначаються:
1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування;
2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;
3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.
Тобто згідно з п.11 Порядку №1165 при зупиненні реєстрації податкової накладної зазначається пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.
Пунктами 4,5 Порядку №520 встановлено, що у разі зупинення реєстрації ПН/РК в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у ПН/РК, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в Реєстрі.
Перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:
договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;
розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Згідно з пунктами 9,10,11 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.
Комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію/ відмову в реєстрації ПН/РК в Реєстрі за формою згідно з додатком до цього Порядку.
Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації ПН/РК в Реєстрі в разі:
ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;
та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до п.5 цього Порядку;
та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
У той же час п.3 Порядку №520 встановлено, що Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до п.4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації ПН/РК в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому ст.42 Кодексу.
Таким чином, норми Порядку №520 визначають строк для надання пояснень та копій документів (365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в ПН/РК) и строк для прийняття рішення Комісією (5 днів з дня отримання документів).
Порядок №520 не регламентує питання дій контролюючого органу при отриманні документів, які на його думку, на відміну від думки платника податків, не є достатніми для реєстрації податкової накладної, але при наявності у платника надати ці документи може надати до спливу 365 днів.
Тобто зміст переліку документів, встановлений п.5 Порядку №520 свідчить про те, що він є загальним і повинен диференціюватися в залежності від того, яка господарська операція покладена в основу виникнення податкових зобов`язань з ПДВ, тобто узгоджуватися з вимогами, як п. 185.1 ст. 185, так і п.187.1 ст.187 ПКУ.
При таких обставинах, суд вважає, що контролюючий орган повинен при зупиненні реєстрації податкової накладної не лише запропонувати надати документи, а навести їх конкретний перелік, оскільки в п.5 Порядку №520 наведений приблизний та не вичерпний («може включати») перелік документів необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації ПН/РК в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі.
В іншому випадку така підстава для прийняття рішення про відмову в реєстрації ПН/РК в Реєстрі як ненадання платником податку копій документів відповідно до п.5 цього Порядку не може бути застосована.
Пунктами 10,11 Порядку встановлено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
Твердження представника відповідачів, що рішення відповідають встановленим п.10, 11 Порядку №1165 вимогам до квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної суд оцінює критично та вважає обґрунтованими доводи позивача, що Комісія як суб`єкт владних повноважень повинна вказувати конкретний перелік необхідних їй документів для вирішення питання щодо реєстрації податкової накладної.
Судом встановлено, що реєстрація податкових накладних позивача була зупинена з пропозицією надання додаткових документів без визначення його переліку, що неможливо вважати мотивованою вимогою контролюючого органу. Оскільки така вимога є передумовою подальшого дослідження наданих документів та прийняття рішення про реєстрацію або про відмову в реєстрації податкових накладних, дослідження наданих документів та прийняття оскаржуваних рішень про відмову в реєстрації податкових накладних з підстав неповноти надання документів не є правомірними. Таким чином, позовні вимоги позивача про визнання протиправним та скасування рішення Комісії про відмову в реєстрації податкових накладних підлягають задоволенню.
Позивач зазначив, що він надав необхідні документи, які на його думку є достатніми для реєстрації податкової накладної та підтверджують реальність господарської діяльності позивача.
Суд критично оцінює доводи представника відповідача про ненадання позивачем документів для реєстрації податкових накладних також з огляду на те, що у квитанціях про зупинення ПН не наведено будь-якого переліку документів, які позивачу необхідно надати.
Крім того, представник як суб`єкт владних повноважень, який повинен довести правомірність прийнятого рішення, не навів жодного доводу щодо невідповідності наданих документів вимогам законодавства, а також їх недостатності для реєстрації податкових накладних.
Суд критично оцінює твердження представника відповідача, викладені у відзиві на позовну заяву щодо підстав прийняття рішень про відмову в реєстрації податкових накладних, а саме - на надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства, Комісією винесені оскаржувані рішення про відмову в реєстрації податкових накладних, оскільки як вбачається з матеріалів справи, оскаржувані рішення прийняті з іншої підстави, а саме - ненадання/ частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку.
Не спроможним суд вважає посилання представника відповідача, що в квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної зазначається лише пропозиція надати документи у підтвердження операції, а обов`язком довести реальність операції й підтвердити їх документами лежить на платнику податків.
Також суд критично оцінює представника відповідача, викладені у відзиві на позовну заяву щодо того, що позивачем надані банківські виписки, що ймовірно складені з порушеннями чинного законодавства, так як у зазначеному документі відсутні обов`язкові реквізити, а саме підпис надавача платіжних послуг та підпис особи, що здійснювала платіжну операцію, оскільки в матеріалах справи наявні платіжні документи, сформовані в електронній формі, в яких, зокрема, наявний підпис надавача платіжних послуг.
Питання тлумачення та застосовування національного законодавства є, перш за все, компетенцією національних органів влади. Проте суд повинен перевірити, чи породжує спосіб тлумачення та застосування національного законодавства наслідки, що відповідають принципам Конвенції, як вони тлумачаться у світлі практики Суду (п.41 рішення Європейського Суду з прав людини по справі «Будченко проти України», рішення у справі «Скордіно проти Італії»).
Згідно з усталеною практикою Європейського суду з прав людини закон має відповідати якісним вимогам, насамперед вимогам «доступності», «передбачуваності» та «зрозумілості»; громадянин повинен мати змогу отримати адекватну інформацію за обставин застосування правових норм у конкретному випадку; норма не може розглядатися як «закон», якщо вона не сформульована з достатньою чіткістю, щоб громадянин міг регулювати свою поведінку; громадянин повинен мати можливість передбачити, наскільки це розумно за конкретних обставин, наслідки, до яких може призвести певна дія.
Крім того, одним з основних принципів податкового законодавства України є презумпція правомірності рішень платника податку в разі, якщо норма закону чи іншого нормативно-правового акта, виданого на підставі закону, або якщо норми різних законів чи різних нормативно-правових актів припускають неоднозначне (множинне) трактування прав та обов`язків платників податків або контролюючих органів, внаслідок чого є можливість прийняти рішення на користь як платника податків, так і контролюючого органу.
Суд вважає, що відсутність в оскаржуваних рішеннях мотивів їх прийняття позбавляє взагалі можливості позивача навести аргументи щодо їх неправомірності. Акт індивідуальної дії не відповідає вимогам обґрунтованості та вмотивованості. Проте саме невідповідність акту індивідуальної дії вимогам обґрунтованості та вмотивованості призводить до його протиправності. Вказана правова позиція викладена в постановах Верховного Суду (від 04.12.2018 року по справі №821/1173/17, від 09.07.2019 року у справі №140/2093/18).
Частиною 5 ст.242 КАС України визначено, що при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.
Верховний Суд у постанові від 02.04.2019 року (справа №822/1878/18, адміністративне провадження №К/9901/4668/19) зазначив, що загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття. Враховуючи, суперечливість нормативного регулювання, наведене та проаналізоване вище, як підстави застосування презумпції правомірності рішень платника (підпункт 4.1.4 п.4.1 ст.4 ПКУ), а також вимоги принципів правової визначеності та передбачуваності, Суд погоджується з висновками судів попередніх інстанцій щодо безпідставності зупинення реєстрації податкової накладної Товариства та протиправності рішення податкового органу про відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Виходячи із системного тлумачення норм права, наведених вище, суд доходить висновку, що наявність повноважень - це одна з обставин, які входять до предмета доказування у справах цієї категорії, але не єдина. Надання податковому органу відповідних повноважень - це лише передумова подальшої реалізації його управлінських функцій, результатом реалізації чого є прийняття рішення, законність якого підлягає перевірці судом при розгляді справи.
Крім того, в постанові від 22.07.2019 по справі №815/2985/18 Верховного Суду наявні висновки, які є сталою судовою практикою щодо вимог до актів індивідуальної дії. В постанові зазначено, що Суд вважає за доцільне наголосити, що прозорість адміністративних процедур є ефективним запобіжником державному свавіллю. Вмотивоване рішення демонструє особі, що вона була почута, дає стороні можливість апелювати проти нього. Лише за умови прийняття обґрунтованого рішення може забезпечуватися належний публічний та, зокрема, судовий контроль за адміністративними актами суб`єкта владних повноважень.
Про дотримання податковим органом вимог обґрунтованості під час прийняття відповідного акта індивідуальної дії свідчитиме належна мотивація його висновку, зокрема зі встановленням обставин, що мають значення для реєстрації податкової накладної, а також за умови посилання на докази, якими такі обставини обґрунтовані, із зазначенням причин їх прийняття чи відхилення.
І навпаки, не наведення мотивів прийнятих рішень не дає змоги суду встановити дійсні підстави та причини, за яких цей орган дійшов саме таких висновків, надати їм належну правову оцінку, та встановити законність, обґрунтованість, пропорційність прийнятого рішення. Оскільки відповідач-2 у рішенні від 28 грудня 2017 року №495390/23216458, продублював норму Постанови №190, тобто зазначив загальну, неконкретизовану та неоднозначну причину відмови у реєстрації податкової накладної, Суд дійшов висновку, що Державна фіскальна служба України прийняла невмотивоване рішення, оскільки його зміст не дає чіткого розуміння обставин, за яких було прийняте негативне для платника податків рішення.
Таким чином, вказаний правовий висновок Верховного Суду підтверджує обґрунтованість позовних вимог позивача.
Всупереч вимогам ч.2 ст.77 КАС України представники відповідачів не спростували належними та допустимими доказами твердження позивача про наявність всіх первинних документів щодо здійснення господарської операції, не надалі жодного доказу, що господарські операції не здійснювались, а надані документи не підтверджували здійснення вказаних операцій.
Не зазначення документів в квитанції про зупинення ПН/РК, які необхідно подати платнику податків для її реєстрації, не зазначення конкретного переліку документів, які не були надані та стали підставою для прийняття оскаржуваного рішення про відмову у реєстрації ПН, позбавили платника податків у встановленому законодавством порядку надати ці документи, навести свої аргументи.
Щодо аналізу господарських операцій між позивачем та його контрагентом, то в даній справі суд не надає оцінку реальності їх здійснення, оскільки це питання повинно досліджуватись під час здійснення податкового контролю, що відповідно до п. 61.1 ст. 61 ПК України включає в себе систему заходів, що вживаються контролюючими органами та координуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки, проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.
Факт зупинення реєстрації податкової накладної не позбавляє контролюючий орган діяти на підставі, у межах повноважень та у спосіб визначений законодавством, зокрема при зупиненні податкової накладної у рішенні визначити перелік документів, як і платнику податків необхідно надати для реєстрації податкової накладної.
Крім того, зупинення реєстрації податкової накладної та відмови у її реєстрації в ЄРПН не спростовує факту здійснення господарських операцій визначених укладеним договором, що підтверджується первинними документами.
Не зазначення документів в квитанції про зупинення ПН/РК, які необхідно подати платнику податків для їх реєстрації, не зазначення конкретного переліку документів, які не були надані та стали підставою для прийняття оскаржуваних рішень про відмову у реєстрації ПН, позбавили платника податків у встановленому законодавством порядку надати ці документи, навести свої аргументи. На думку самого позивача він надав достатні первинні документи, які підтверджують реальність здійснення господарської операції та підтверджують наявність підстав для реєстрації податкових накладних.
Таким чином суд дійшов висновку, що відповідач не спростував належними та допустимими доказами наведені позивачем доводи, а тому позовні вимоги в частині визнання протиправними та скасування рішень Комісії ГУ ДПС № 0167538/43672556 від 14.12.2023; № 10167542/43672556 від 14.12.2023; № 10167541/43672556 від 14.12.2023; № 10167539/43672556 від 14.12.2023; № 10167540/43672556 від Д14.12.2023; № 10167537/43672556 від 14.12.2023; № 10167536/43672556 від 14.12.2023; № 10167535/43672556 від 14.12.2023; № 10167534/43672556 від 14.12.2023; № 10167531/43672556 від 14.12.2023; № 10167530/43672556 від 14.12.2023; № 10167529/43672556 від 14.12.2023; № 10167526/43672556 від 14.12.2023; № 10167525/43672556 від 14.12.2023; № 10167524/43672556 від 14.12.2023; № 10167522/43672556 від 14.12.2023; № 10167520/43672556 від 14.12.2023; № 10167518/43672556 від 14.12.2023; № 10167517/43672556 від 14.12.2023; № 10167515/43672556 від 14.12.2023; № 10167514/43672556 від 14.12.2023; № 10167513/43672556 від 14.12.2023; № 10167512/43672556 від 14.12.2023; № 10167509/43672556 від 14.12.2023; № 10167508/43672556 від 14.12.2023; № 10167507/43672556 від 14.12.2023; № 10167504/43672556 від 14.12.2023; № 10167503/43672556 від 14.12.2023; № 10167502/43672556 від 14.12.2023; № 10167501/43672556 від 14.12.2023; № 10167499/43672556 від 14.12.2023; № 10167498/43672556 від 14.12.2023; № 10167500/43672556 від 14.12.2023; № 10167496/43672556 від 14.12.2023; № 10167497/43672556 від 14.12.2023; № 10167495/43672556 від 14.12.2023; № 10167494/43672556 від 14.12.2023 року є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.
Суд також дійшов до висновку про задоволення вимоги позивача про зобов`язання ДПС України зареєструвати в ЄРПН податкові накладні «ЛІО ТРАСТ» № 20 від 02.10.2023 року, № 23 від 03.10.2023 року, № 34 від 06.10.2023 року, № 35 від 06.10.2023 року, № 41 від 09.10.2023 року, № 47 від 12.10.2023 року, № 48 від 12.10.2023 року, № 49 від 12.10.2023 року, № 50 від 12.10.2023 року, № 56 від 14.10.2023 року, № 57 від 14.10.2023 року, № 58 від 14.10.2023 року, № 61 від 15.10.2023 року, № 76 від 17.10.2023 року, № 85 від 19.10.2023 року, № 88 від 20.10.2023 року, № 89 від 20.10.2023 року, № 102 від 23.10.2023 року, № 103 від 24.10.2023 року, № 108 від 25.10.2023 року, № 111 від 26.10.2023 року, № 114 від 27.10.2023 року, № 115 від 27.10.2023 року, № 119 від 29.10.2023 року, № 123 від 30.10.2023 року, № 124 від 30.10.2023 року, № 140 від 31.10.2023 року, № 141 від 31.10.2023 року, № 142 від 31.10.2023 року, № 2 від 01.11.2023 року, № 6 від 02.11.2023 року, № 7 від 02.11.2023 року, № 8 від 02.11.2023 року, № 16 від 06.11.2023 року, № 17 від 06.11.2023 року, № 55 від 13.11.2023 року, № 70 від 15.11.2023 року, на отримувача ТОВ «СВІТАНОК ОДЕСА ОІЛ» днем її фактичного надходження на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних, з огляду на наступне.
Відповідно до пунктів 2, 10 ч.2 ст.245 КАС України, у разі задоволення позову суд може прийняти рішення про: визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень; інший спосіб захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень, який не суперечить закону і забезпечує ефективний захист таких прав, свобод та інтересів.
Відповідно до пунктів 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246 податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій, зокрема, набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення).
Внесення відомостей до Реєстру на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, здійснюється з дотриманням вимог цього Порядку. При цьому вимоги абзацу десятого пункту 12 цього Порядку не застосовуються до податкової накладної та/або розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в установленому порядку. Датою внесення відомостей до Реєстру вважається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням.
Відповідно до абзацу 22 пункту 201.10 ст.201 ПКУ, відсутність факту реєстрації платником податку продавцем товарів/послуг податкових накладних в ЄРПН не дає права покупцю на включення сум податку на додану вартість до податкового кредиту та не звільняє продавця від обов`язку включення суми податку на додану вартість, вказаної в податковій накладній, до суми податкових зобов`язань за відповідний звітний період.
Таким чином, з метою уникнення будь-яких негативних наслідків для платника податків щодо права на формування податкового кредиту, суд дійшов висновку про необхідність зобов`язання ДПСУ провести реєстрацію податкових накладних в ЄРПН.
Такий спосіб захисту про зобов`язання відповідача вчинити відповідні дії узгоджується зі статтею 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (право на ефективний засіб юридичного захисту), відповідно до якої кожен, чиї права та свободи, визнані в цій Конвенції, було порушено, має право на ефективний засіб юридичного захисту в національному органі, навіть якщо таке порушення було вчинене особами, які здійснювали свої офіційні повноваження.
Відповідно до частини першої статті 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
Частиною другою статті 2 КАС України передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1)на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2)з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3)обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4)безсторонньо (неупереджено); 5)добросовісно; 6)розсудливо; 7)з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Згідно з ч.1-2 ст.77 КАС України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.
Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що відповідач не спростував належними та допустимими доказами наведені позивачем доводи, а тому позовні вимоги є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.
Відповідно до ч.1 ст.139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Суд вважає, що по даній справі з відповідача за рахунок бюджетних асигнувань підлягають стягненню на користь позивача судові витрати зі сплати судового збору у розмірі 112 036,00 грн.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 2, 6, 7, 8, 9, 10, 77, 90, 139, 242-246, 250, 251, 255, 262, 295, 297 КАС України, суд
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІО ТРАСТ» (пр-т. 40 річчя Визволення, 2Б, смт. Доброслав, Одеський р-н., Одеська обл., 65031, Код ЄДРПОУ 43672556) до Головного управління ДПС в Одеській області (вул. Семінарська, 5, м. Одеса, 65044, код ЄДРПОУ ВП44069166), Державної податкової служби України Львівська площа, 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії задовольнити.
Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС України в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10167538/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким відмовлено у реєстрації ПН № 20 від 02.10.2023 року.
Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС України в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10167542/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким відмовлено у реєстрації ПН № 23 від 03.10.2023 року.
Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС України в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №10167541/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким відмовлено у реєстрації ПН № 34 від 06.10.2023 року.
Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС України в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10167539/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким відмовлено у реєстрації ПН № 35 від 06.10.2023 року.
Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС України в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10167540/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким відмовлено у реєстрації ПН № 41 від 09.10.2023 року.
Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС України в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №10167537/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким відмовлено у реєстрації ПН № 47 від 12.10.2023 року.
Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС України в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10167536/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким відмовлено у реєстрації ПН № 48 від 12.10.2023 року.
Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС України в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10167535/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким відмовлено у реєстрації ПН № 49 від 12.10.2023 року.
Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС України в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10167534/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким відмовлено у реєстрації ПН № 50 від 12.10.2023 року.
Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС України в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10167531/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким відмовлено у реєстрації ПН № 56 від 14.10.2023 року.
Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС України в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10167530/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі накладних, яким відмовлено у реєстрації ПН № 57 від 14.10.2023 року.
Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС України в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10167529/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким відмовлено у реєстрації ПН № 58 від 14.10.2023 року.
Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС України в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10167526/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким відмовлено у реєстрації ПН № 61 від 15.10.2023 року.
Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС України в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10167525/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким відмовлено у реєстрації ПН № 76 від 17.10.2023 року.
Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС України в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10167524/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким відмовлено у реєстрації ПН № 85 від 19.10.2023 року.
Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС України в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10167522/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким відмовлено у реєстрації ПН № 88 від 20.10.2023 року.
Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС України в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10167520/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким відмовлено у реєстрації ПН № 89 від 20.10.2023 року.
Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС України в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10167518/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким відмовлено у реєстрації ПН № 102 від 23.10.2023 року.
Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС України в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10167517/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким відмовлено у реєстрації ПН № 103 від 24.10.2023 року.
Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС України в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10167515/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким відмовлено у реєстрації ПН № 108 від 25.10.2023 року.
Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС України в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10167514-43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким відмовлено у реєстрації ПН № 111 від 26.10.2023 року.
Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС України в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10167513/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким відмовлено у реєстрації ПН № 114 від 27.10.2023 року.
Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС України в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10167512/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким відмовлено у реєстрації ПН № 115 від 27.10.2023 року.
Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС України в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10167509/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким відмовлено у реєстрації ПН № 119 від 29.10.2023 року.
Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС України в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10167508/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким відмовлено у реєстрації ПН № 123 від 30.10.2023 року.
Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС України в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10167507/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким відмовлено у реєстрації ПН № 124 від 30.10.2023 року.
Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС України в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10167504/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким відмовлено у реєстрації ПН № 140 від 31.10.2023 року.
Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС України в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10167503/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким відмовлено у реєстрації ПН № 141 від 31.10.2023 року.
Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС України в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10167502/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким відмовлено у реєстрації ПН № 142 від 31.10.2023 року.
Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС України в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10167501/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким відмовлено у реєстрації ПН № 2 від 01.11.2023 року.
Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС України в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №10167499/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким відмовлено у реєстрації ПН № 6 від 02.11.2023 року.
Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС України в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10167498/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким відмовлено у реєстрації ПН № 7 від 02.11.2023 року.
Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС України в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10167500/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким відмовлено у реєстрації ПН № 8 від 02.11.2023 року.
Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС України в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10167496/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким відмовлено у реєстрації ПН № 16 від 06.11.2023 року.
Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС України в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10167497/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким відмовлено у реєстрації ПН № 17 від 06.11.2023 року.
Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС України в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10167495/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким відмовлено у реєстрації ПН № 55 від 13.11.2023 року.
Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС України в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних 10167494/43672556 від 14.12.2023 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким відмовлено у реєстрації ПН № 70 від 15.11.2023 року.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкові накладні ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛІО ТРАСТ» № 20 від 02.10.2023 року, № 23 від 03.10.2023 року, № 34 від 06.10.2023 року, № 35 від 06.10.2023 року, № 41 від 09.10.2023 року, № 47 від 12.10.2023 року, № 48 від 12.10.2023 року, № 49 від 12.10.2023 року, № 50 від 12.10.2023 року, № 56 від 14.10.2023 року, № 57 від 14.10.2023 року, № 58 від 14.10.2023 року, № 61 від 15.10.2023 року, № 76 від 17.10.2023 року, № 85 від 19.10.2023 року, № 88 від 20.10.2023 року, № 89 від 20.10.2023 року, № 102 від 23.10.2023 року, № 103 від 24.10.2023 року, № 108 від 25.10.2023 року, № 111 від 26.10.2023 року, № 114 від 27.10.2023 року, № 115 від 27.10.2023 року, № 119 від 29.10.2023 року, № 123 від 30.10.2023 року, № 124 від 30.10.2023 року, № 140 від 31.10.2023 року, № 141 від 31.10.2023 року, № 142 від 31.10.2023 року, № 2 від 01.11.2023 року, № 6 від 02.11.2023 року, № 7 від 02.11.2023 року, № 8 від 02.11.2023 року, № 16 від 06.11.2023 року, № 17 від 06.11.2023 року, № 55 від 13.11.2023 року, № 70 від 15.11.2023 року, на отримувача ТОВ «СВІТАНОК ОДЕСА ОІЛ» днем її фактичного надходження на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІО ТРАСТ» (пр-т. 40 річчя Визволення, 2Б, смт. Доброслав, Одеський р-н., Одеська обл., 65031, Код ЄДРПОУ 43672556) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС в Одеській області (вул. Семінарська, 5, м. Одеса, 65044, код ЄДРПОУ ВП44069166) судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 112 036,00 грн. (сто дванадцять тисяч тридцять шість гривень, 00 коп.)
Рішення набирає законної сили у порядку ст.255 КАС України.
Рішення може бути оскаржене у порядку та строки встановлені ст.295-297 КАС України.
Повний текст рішення виготовлено та підписано 02.07.2024 року.
Суддя Самойлюк Г.П.
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 02.07.2024 |
Оприлюднено | 04.07.2024 |
Номер документу | 120125744 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Самойлюк Г.П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні