Справа №694/1491/24
провадження № 2-а/694/9/24
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
28.06.2024 року м. Звенигородка
Суддя Звенигородського районного суду Черкаської області Сакун Д.І., вирішуючи питання про відкриття провадження за матеріалами адміністративного позову ОСОБА_1 до ІНФОРМАЦІЯ_1 «про скасування постанови в справі про адміністративне правопорушення»,
встановив:
Позивач, ОСОБА_1 подав адміністративний позов до Звенигородського районного суду Черкаської області у якому заявив позовні вимоги до ІНФОРМАЦІЯ_1 «про скасування постанови в справі про адміністративне правопорушення», а саме:
- Скасувати постанову про накладення адміністративного стягнення по справі про адміністративне правопорушення від 08.06.2024 №242, винесену начальником ІНФОРМАЦІЯ_1 , полковником ОСОБА_2 стосовно ОСОБА_1 , про накладення адміністративного стягнення у вигляді штрафу за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ст.. 210-1 КУпАП.
- Закрити відносно ОСОБА_1 , провадження по справі про накладення адміністративного стягнення у вигляді штрафу за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 210-1 КУпАП, за відсутністю складу та події правопорушення,.
Вирішуючи питання про відкриття провадження суддя виходить з наступного.
Так, згідно до Положення про територіальні центри комплектування та соціальної підтримки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 лютого 2022 р. № 154, П. 1 - Територіальні центри комплектування та соціальної підтримки є органами військового управління, що забезпечують виконання законодавства з питань військового обов`язку і військової служби, мобілізаційної підготовки та мобілізації.
Територіальні центри комплектування та соціальної підтримки утворюються в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі, інших містах, районах, районах у містах.
Аб. 3 п. 3 - Районні територіальні центри комплектування та соціальної підтримки як структурні підрозділи територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки Автономної Республіки Крим, областей, мм. Києва та Севастополя підпорядковуються відповідному територіальному центру комплектування та соціальної підтримки Автономної Республіки Крим, області, мм. Києва та Севастополя, на території відповідальності якого вони перебувають згідно з адміністративно-територіальним устроєм України.
Згідно до ч. 1 ст. 25 КАС України, адміністративні справи з приводу оскарження індивідуальних актів, а також дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень, які прийняті (вчинені, допущені) стосовно конкретної фізичної чи юридичної особи (їх об`єднань), вирішуються за вибором позивача адміністративним судом за зареєстрованим у встановленому законом порядку місцем проживання (перебування, знаходження) цієї особи-позивача або адміністративним судом за місцезнаходженням відповідача, крім випадків, визначених цим Кодексом.
Таким чином, як вбачається з даних відображених у копії витягу з Єдиного державного демографічного реєстру долученої позивачем до позову, місцем реєстрації позивача ОСОБА_1 є с. Антонівка Шполянського району Черкаська обл.
Згідно до п. 7 Положення про територіальні центри комплектування та соціальної підтримки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 лютого 2022 р. № 154, - Територіальні центрикомплектування тасоціальної підтримки Автономної Республіки Крим, областей, мм. Києва та Севастополя є юридичними особами публічного права, мають самостійний баланс, реєстраційні рахунки в органах Казначейства.
Місце юридичною адресою ІНФОРМАЦІЯ_2 , код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , структурним підрозділом якого є ІНФОРМАЦІЯ_3 ,є адреса: АДРЕСА_1 .
За приписами частини 1 статті 5 КАС України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси.
Разом з тим, Європейський суд з прав людини у рішенні «Голдер проти Великої Британії» від 21.02.1975 наголошує, що право на доступ до правосуддя не є абсолютним, відтак, в кожному випадку позивач при зверненні до суду із позовом повинен дотримуватися норм процесуального законодавства.
Так, відповідно до п.4 ч.1 ст.171 КАС України суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, чи належить позовну заяву розглядати за правилами адміністративного судочинства і чи подано позовну заяву з дотриманням правил підсудності.
Ч. 5 ст. 171 КАС України визначено, що якщо за результатами отриманої судом інформації буде встановлено, що справа не підсудна цьому суду, суд надсилає справу за підсудністю в порядку, встановленомустаттею 29цього Кодексу.
Відповідно до п.2 ч.1 ст.29 КАС України суд передає адміністративну справу на розгляд іншого адміністративного суду, якщо при відкритті провадження у справі суд встановить, що справа належить до територіальної юрисдикції (підсудності) іншого суду.
Згідно з ч.8 ст.29 КАС України, передача адміністративної справи з одного суду до іншого на підставі відповідної ухвали, яка підлягає оскарженню, здійснюється не пізніше наступного дня після закінчення строку на оскарження такої ухвали, а в разі подання апеляційної скарги - після залишення її без задоволення.
На підставі ч.6 ст.29 КАС України питання про передачу адміністративної справи, крім випадку, визначеного пунктами 4 - 6 ч.1 цієї статті, суд вирішує ухвалою. Ухвалу про передачу адміністративної справи з одного адміністративного суду до іншого може бути оскаржено.
З урахуванням викладеного, враховуючи що заявляючи позовні вимог позивачем не залучено як відповідача юридичну особу, а тому застосуванню підлягають правила визначення підсудності за місцем проживання позивача ОСОБА_1 , адреса реєстрації якого є: с. Антонівка Шполянського району, що підтверджено довідкою з Єдиного державного демографічного реєстру, яка територіально віднесена до Шполянського районного суду Черкаської області.
На підставі зазначеного, вирішуючи питання про відкриття провадження у справі, встановив, що позов подано до суду без дотримання правил територіальною підсудності, а тому в порядку ст.. 29 КАС України, вважаю необхідним передати справу разом із заявою про забезпечення позову для розгляду до Шполянського районного суду Черкаської області.
Керуючись ст.ст.19, 27, 29, 30, 248, 256, 295 КАС України, суддя -
ухвалив:
Адміністративну справу № 694/1491/24 (провадження 2-а/694/9/24) за позовом ОСОБА_1 до ІНФОРМАЦІЯ_1 «про скасування постанови в справі про адміністративне правопорушення», передати на розгляд за територіальною підсудністю Шполянського районного суду Черкаської області.
Роз`яснити учасникам справи, що передача справи з одного суду до іншого здійснюється не пізніше наступного дня після закінчення строку на оскарження такої ухвали, а в разі подання апеляційної скарги після залишення її без задоволення.
Копію ухвали направити учасникам справи.
Ухвала набирає законної сили з моменту підписання та може бути оскаржена в апеляційному порядку протягом 15 днів з моменту її складення до Шостого апеляційного адміністративного суду.
Суддя Д.І.Сакун
Суд | Звенигородський районний суд Черкаської області |
Дата ухвалення рішення | 28.06.2024 |
Оприлюднено | 04.07.2024 |
Номер документу | 120137409 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо дорожнього руху, транспорту та перевезення пасажирів, з них |
Адміністративне
Звенигородський районний суд Черкаської області
Сакун Д. І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні