Рішення
від 03.07.2024 по справі 300/503/24
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"03" липня 2024 р. справа № 300/503/24

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд в складі головуючого судді Шумея М.В., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ТзОВ «ТС-ПАРТНЕР» до Головного управління ДПС в Івано-Франківській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення

ВСТАНОВИВ:

ТзОВ «ТС-ПАРТНЕР» звернулося до суду з адміністративним позовом до Головного управління ДПС в Івано-Франківській області, в якому просить суд визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 06.10.2023 року №010336/0701, згідно якого зменшено розмір від`ємного значення суми податку на додану вартість за березень 2023 року на 76 515 грн.

Позовні вимоги мотивовані прийняттям Головним управлінням ДПС в Івано-Франкіської області протиправного податкового повідомлення-рішення від 06.10.2023 року №010336/0701.

Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 26.01.2024 року відкрито провадження в адміністративній справі за позовом ТзОВ «ТС-ПАРТНЕР» до Головного управління ДПС в Івано-Франківській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення.

13.02.2024 року від Головного управління ДПС в Івано-Франківській області до суду надійшов відзив на позовну заяву, згідно якого відповідач заперечує щодо доводів викладених у позовній заяві та просить відмовити у задоволенні позову в повному обсязі.

Розглянувши позовну заяву в порядку визначеному ст. 262 Кодексу адміністративного судочинства України, дослідивши письмові докази, що містяться в матеріалах адміністративної справи, відзив на позов, судом встановлено наступні обставини.

Судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «ТС-Партнер» (надалі ТОВ «ТС Партнер», скаржник) 09.10.2023 року супровідним листом від 06.10.2023 №14569/6/09-19-07-01-06 отримало від Головного управління ДПС в Івано-Франківській області податкові повідомлення-рішення:

- від 06.10.2023 №010333/0701, згідно якого зменшено суму бюджетного відшкодування з податку на додану вартість за червень 2023 року на 422 509 грн та застосовано штрафні (фінансові) санкції (штраф) у розмірі 105 627 грн;

- від 06.10.2023 року №010336/0701, згідно якого зменшено розмір від`ємного значення суми податку на додану вартість за березень 2023 року на 76 515 грн.

Вказані податкові повідомлення-рішення винесені на підставі висновків, викладених в акті перевірки від 12.09.2023 №9992/09-19-07-01/37042732.

ТОВ «ТС-Партнер» не погоджуючись з висновками, викладеними в акті перевірки від 12.09.2023 №9992/09-19-07-01/37042732, керуючись п.86.7 ст.86 Податкового кодексу України, подало заперечення від 25.09.2023 №44/2023 (реєстраційний індекс вхідної кореспонденції ГУ ДПС в Івано-Франківській області №32724/6 від 27.09.2023).

Однак, згідно відповіді на заперечення від 05.10.2023 №14497/6/09-19-07-01-06, за результатами розгляду заперечення висновки акту перевірки 12.09.2023 №9992/09-19-07-01/37042732 залишено без змін.

ТОВ «ТС-Партнер» вважаючи, що висновки, викладені в акті перевірки від 12.09.2023 №9992/09-19-07-01/37042732, про порушення ТОВ «ТС-Партнер» норм Податкового кодексу України ґрунтуються виключно на припущеннях, а винесені податкові повідомлення-рішення від 06.10.2023 №010333/0701 та №010336/0701 не відповідають фактичним обставинам та вимогам чинного законодавства України, подало скаргу до Державної податкової служби України (ДПС). Державна податкова служба України розглянула скаргу ТОВ «ТС-Партнер» (вх. №34973/6 від 26.10.2023) на податкові повідомлення-рішення ГУ ДПС в Івано-Франківській області від 06.10.2023 №010333/0701 та №010336/0701 та прийняла рішення від 22.12.2023 №37809/6/99-00-06-01-04-06.

Згідно рішення про результати розгляду скарги від 22.12.2023 №37809/6/99-00-06-01- 04-06 ДПС скасувала податкові повідомлення-рішення ГУ ДПС в Івано-Франківській області від 06.10.2023 №010333/0701, №010336/0701 в частині, встановленого перевіркою заниження податкових зобов`язань на 422 509,00 грн і у відповідній частині штрафні санкції, в іншій частині зазначені ППР залишила без змін, а скаргу - частково задовольнила.

Оскільки податковим повідомленням-рішенням від 06.10.2023 №010333/0701 зменшено суму бюджетного відшкодування з податку на додану вартість за червень 2023 року саме на 422 509 грн та застосовано штрафні (фінансові) санкції (штраф) у розмірі 105 627 грн, то враховуючи рішення про результати розгляду скарги від 22.12.2023 №37809/6/99-00-06-01-04-06, вказане податкове повідомлення-рішення скасоване ДПС.

Однак, податкове повідомлення-рішення від 06.10.2023 року №010336/0701, згідно якого зменшено розмір від`ємного значення суми податку на додану вартість за березень 2023 року на 76 515 грн залишено без змін, і з урахуванням строків давності може бути оскаржене до суду. ТОВ «ТС-Партнер» вважає, що податкове повідомлення-рішення від 06.10.2023 року №010336/0701, згідно якого зменшено розмір від`ємного значення суми податку на додану вартість за березень 2023 року на 76 515 грн, не відповідає вимогам чинного законодавства України, а тому є протиправним та підлягає скасуванню.

Враховуючи вищенаведене, позивач вважаючи, що його права порушені звернувся до суду з відповідним адміністративним позовом.

Відповідно до ч. 2ст. 19 Конституції Україниоргани державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбаченіКонституцієюта законами України.

Частиною 1ст. 9 КАС Українивстановлено, що суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч. 2ст. 2 КАС Україниу справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбаченіКонституцієюта законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Зазначені критерії є вимогами для суб`єкта владних повноважень, який приймає відповідне рішення, вчиняє дії чи допускає бездіяльність.

Як встановлено судом, під час розгляду адміністративної справи, на підставі направлення від 22.08.2023 року № 2361, виданого Головним управлінням Державної податкової служби в Івано-Франківській області головним державним інспектором відділу планових перевірок управління податкового аудиту Головного управління ДПС в Івано-Франківській області,відповідно до пп.20.1.4 п.20.1 ст.20, пп. 75.1.2 п.75.1 ст.75, пп.78.1.8 п.78.1 ст.78, п.82.2 ст.82 глави 8, п.200.11 ст.200, пп.69.2 п.69 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI, із внесеними змінами та доповненнями, та наказу ГУ ДПС в Івано-Франківській області від 16.08.2023 № 1421-п проведена позапланова виїзна документальна перевірка Товариства з обмеженою відповідальністю «ТС-ПАРТНЕР» з питань законності декларування заявленого до відшкодування з бюджету податку на додану вартість та від`ємного значення з податку на додану вартість, яке становить більше 100 тис. грн по податковій декларації з податку на додану вартість за червень 2023 року від 20.07.2023 № 9179001077 з урахуванням періодів декларування від`ємного значення та поданих уточнюючих розрахунків, відповідно до затвердженого плану перевірки, наведеного у додатку 1 до акта перевірки., та складено акт від 12.09.2023 року № 9992/09-19-07-01/37042732.

За результатами проведеної перевірки встановлено порушення ТОВ «ТС-ПАРТНЕР» вимог п.п. 14.1.36 п. 14.1 ст. 14, п. 189.1 ст. 189, п. 198.1 п. 198.2, п. 198.3, п. 198.5, п. 198.6 ст. 198, п. 200.1, п. 200.4 ст. 200, п. 201.1 ст. 201, п. 20 Податкового кодексу України, в результаті чого встановлено:

-завищення суми від`ємного значення, яка підлягає бюджетному відшкодуванню (показник рядка 20.2 декларації) всього в сумі 659 485,00 грн, в т.ч.: за липень 2022 року в сумі 125 880,00 грн, листопад 2022 року в сумі 30 061,00 грн, грудень 2022 року в сумі 81 035,00 грн, червень 2023 року в сумі 422 509,00 гривень;

-завищення суми від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного періоду (показник декларації) за червень 2023 року на 76 515,00 гривень.

Перевіркою зроблено висновок, що ТзОВ «ТС-ПАРТНЕР» протягом періоду, що перевіряється, відображало у бухгалтерському обліку та фінансовій звітності операції із ТОВ «Уніплит» (код ЄДРПОУ 30905968), які фактично не відбулися а тільки відображені на первинних документах, які також не є чинними у зв`язку з тим, що договір укладено з порушенням вимоги закону (є нікчемним). Перевіркою встановлено, що 02.01.2014 між ТзОВ «Уніплит» (Орендодавець) та ТОВ «ТС-Партнер» (Орендар), укладено договір оренди нежитлових приміщень №5/14. Згідно умов даного договору Орендодавець передає, а Орендар приймає у строкове платне користування нежитлові приміщення загальною площею 50 м/кв., за адресою: вул. Заводська 4, Долинський район, Івано-Франківська область.

Приймання передача, об`єкта, що орендується здійснюється двосторонньою комісією, що складається із представників сторін. При передачі об`єкта, що орендується складається акт прийому-передачі, який підписується членами двосторонньої комісії. Термін оренди складає 30 місяців з моменту прийняття об`єкта, що орендується, за актом прийому-передачі. Розмір орендної плати становить 10,00 грн, з ПДВ за 1м/кв, тобто орендна плата за один місяць за об`єкт оренди становить 500, 00 грн., з ПДВ. Орендна плата сплачується в безготівковому порядку на розрахунковий рахунок Орендодавця не пізніше 5-го числа наступного за звітним місяцем, на підставі виставленого рахунку Орендодавцем. Орендар отримує та споживає електроенергію з джерел постачання Орендодавця. В зв`язку із відсутністю договору у орендаря з організаціями, що надають комунальні послуги, сторони дійшли згоди про відшкодування об`єму спожитих комунальних послуг та витрат понесених Орендодавцем. Орендар відшкодовує витрати понесені Орендодавцем за спожиту електроенергію. Відшкодування здійснюється, згідно показників лічильника встановленого Орендарем.

Відповідно до акту прийому-передачі від 02.01.2014 до договору оренди нежитлових приміщень №5/14 від 02.01.2014, складеного між ТзОВ «Уніплит» (Орендодавець) та ТзОВ «ТС-Партнер» (Орендар), ТзОВ «Уніплит» передає, а ТзОВ «ТС-Партнер» приймає в оренду об`єкт, що орендується, нежитлові приміщення загальною площею 50 м/кв., за адресою: вул. Заводська 4, Долинський район, Івано-Франківська область.

15.01.2014 між ТзОВ «Уніплит» (Орендодавець) та ТОВ «ТС-Партнер» (Орендар), укладено додаткову угоду №1 до договору оренди нежитлових приміщень №5/14 від 02.01.2014, якою внесли зміни до пункту 4.4. договору оренди нежитлових приміщень №5/14 від 02.01.2014: « 4.4. У зв`язку із відсутністю договору Орендаря з енергопостачальною організацією, що надає послуги з електропостачання, Орендар отримує та споживає на власні господарські потреби електроенергію з джерел постачання Орендодавця. Оплата фактично спожитої електричної енергії (відшкодування витрат електроенергії) здійснюється Орендарем щомісячно окремим платежем. Вартість спожитої Орендарем на власні господарські потреби електроенергії визначається за регульованим тарифом, що обумовлюється Договором про постачання електричної енергії, який укладений між Орендодавцем і постачальником електричної енергії. Обсяг спожитої Орендарем електричної енергії визначається на підставі показників приладу обліку електричної енергії, що встановлений Орендарем на об`єкті, що орендується».

13.07.2016 між ТзОВ «Уніплит» (Орендодавець) та ТОВ «ТС-Партнер» (Орендар), укладено додаткову угоду №2 до договору оренди нежитлових приміщень №5/14 від 02.01.2014, якою внесли зміни до пункту 3.1. договору оренди нежитлових приміщень №5/14 від 02.01.2014: « 3.1. Даний договір діє по 31.12.2017 року. Якщо жодна із сторін не надішле письмову заяву іншій стороні щодо припинення його дії не пізніше, ніж за 30 календарних днів до закінчення строку дії цього договору, його дія продовжується на кожний наступний календарний рік».

Частиною першою статті 627 ЦК України визначено, що сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.

У даному випадку, договір №5/14 від 02.01.2014 за своєю правовою природою є договором оренди нерухомого майна, тобто між сторонами виникли правовідносини, які підпадають під правове регулювання, в т. ч., глави 58 ЦК України.

Відповідно до статті 793 Цивільного кодексу України договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) укладається у письмовій формі. Договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню. Крім того, статтею 794 Цивільного кодексу України визначено, що право користування нерухомим майном, яке виникає на підставі договору найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини), укладеного на строк не менш як три роки, підлягає державній реєстрації відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень». Згідно зі статтею 654 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає із звичаїв ділового обороту.

З метою забезпечення правильного і однакового застосування господарськими судами норм законодавства у розгляді справ у спорах, пов`язаних з орендою (наймом) майна, пленумом Вищого господарського суду України видано постанову від 29.05.2013 №12 «Про деякі питання практики застосування законодавства про оренду (найм) майна».

Відповідно до пункту 2.9 вказаної Постанови, якщо із закінченням строку договору найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) його дію було продовжено і наведене призвело до збільшення загального строку користування орендованим майном, який складає понад три роки, це не може бути підставою для визнання такого договору нікчемним у зв`язку з відсутністю його нотаріального посвідчення та державної реєстрації, якщо на момент укладення такого договору він відповідно до частини другої статті 215 Цивільного кодексу України відповідав вимогам частини другої статті 793 та статті 794 Цивільного кодексу України. У разі якщо внаслідок внесення змін до договору така його істотна умова, як строк його дії, сторонами визначено більшим, ніж три роки (а саме, якщо додатковою угодою відповідним чином змінюється пункт договору, який передбачав менше ніж трирічний строк), то за загальним правилом, передбаченим статтею 654 Цивільного кодексу України, відповідна додаткова угода чи договір у редакції такої угоди підлягають нотаріальному посвідченню, якщо інше не встановлено договором.

Таким чином, у випадку неодноразової пролонгації договору оренди будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) на підставі статті 764 Цивільного кодексу України (строк дії якого менший трьох років) немає підстав для його нотаріального посвідчення та державної реєстрації.

Враховуючи вищенаведене та те, що законом визначено обов`язок нотаріального посвідчення договору оренди нерухомого майна лише у випадку укладення договору на строк більше трьох років, а на момент укладення вказаний договір оренди сторонами укладено на строк, який не перевищував 3 років, з урахуванням того, що жодна зі сторін такого правочину з вимогою про визнання недійсним договору №5/14 від 02.01.2014 на підставі недодержання вимог нотаріального посвідчення до суду не зверталась, суд вважає помилковими висновки податкового органу щодо нікчемності укладеного між ТОВ «Уніплит» та ТОВ «ТС-Партнер» договору оренди нежитлових приміщень №5/14 від 02.01.2014 на підставі статті 220 ЦК України.

Щодо безпідставності та необґрунтованості висновків податкового органу, наведених в акті перевірки, про те, що у ТОВ «ТС-Партнер» відсутня необхідність подачі електричної енергія від орендованих нежитлових приміщень до Виробничого будинку ТОВ «ТС Партнер», який знаходиться за адресою вул. Драгоманова, 19, суд зазначає наступне.

Як встановлено судом, в ході проведення перевірки посадові особи ТОВ «ТС-Партнер» не заперечували укладення договорів про постачання електроенергії з ПАТ «Прикарпаттяобленерго» та з ТОВ «Прикарпатенерготрейд». Водночас зазначалось, що наданої згідно вказаних договорів потужності електроенергії 250 кВт (з дозволеною потужністю 230 кВт) не вистачало для забезпечення належного виробництва підприємства, загальна необхідна потужність виробництва складала 500 кВт, що і зумовило необхідність в укладені з ТОВ «Уніплит» договору оренди нежитлового приміщення та отримання електроенергії необхідної потужності з джерел постачання ТОВ «Уніплит» у господарській діяльності ТОВ «ТС-Партнер».

Необхідність оренди нежитлового приміщення та отримання електроенергії з джерел постачання ТОВ «Уніплит» у господарській діяльності ТОВ «ТС-Партнер» не зважаючи на укладений з ПАТ «Прикарпаттяобленерго» договір постачання електричної енергії, підтверджується наявністю у ТОВ «ТС-Партнер» виробничих будівель (побутово-офісного приміщення, Деревообробних цехів №1 та №2, сушильного господарства), наявністю та використання в господарській діяльності обладнання та устаткування великої потужності, а також обсягами переробленої сировини.

ТОВ «ТС-Партнер» в орендованому нежитловому приміщенні площеню 50 кв.м. за адресою: вул. Заводська, 4, смт.Вигода, Івано-Франківська обл., з метою обліку електроенергії встановлено два лічильники з заводськими номерами №17000472 та №17000443, про що контролюючий орган повідомлено під час попередньої перевірки.

Під час перевірки ТОВ «ТС-Партнер» надавалися пояснення, що на кожне 1 число місяця, особа, відповідальна за електрогосподарство ТОВ «ТС-Партнер», знімає показники лічильників і передає їх інженеру енергетику ТОВ «Уніплит». Після проведення звірки показників, між сторонами підписується відповідний акт зняття показників лічильника по витратах електричної енергії ТОВ «ТС-Партнер» згідно договору №5/14 від 02.01.2014 року. З урахуванням вказаного акту, ТОВ «Уніплит» оформляється акт надання послуг (оренди майна та відшкодування витрат електроенергії).

Зокрема, протягом періоду, що перевірявся, на виконання умов договору оренди нежитлових приміщень №5/14 від 02.01.2014 року, інженером ВГМ ТОВ «Уніплит» Головатою М.М. складено, а ТОВ «ТС-Партнер» і ТОВ «Уніплит» акти зняття показників лічильника по витратах електричної енергії по ТОВ «ТС-Партнер».

На виконання умов договору оренди нежитлових приміщень №5/14 від 02.01.2014 року оформлено відповідні акти надання послуг (оренда майна, відшкодування витрат електроенергії).

Також суд зазначає, що оцінка реальності здійснення господарських операцій ТОВ «ТС Партнер» із ТОВ «Уніплит» (код ЄДРПОУ 30905968) вже надана судом, зокрема у рішенні Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 19.09.2023 року по справі №300/6070/21.

Згідно ч. 4 ст. 78 КАС України, обставини, встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.

Частиною 1 статті 2 КАС України визначено, що завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Відповідно до частини 2 статті 2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень суб`єктів владних повноважень, суди перевіряють, зокрема, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії).

Згідно статті 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Частиною першою та другою статті 77 КАС України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Виходячи з системного аналізу положень законодавства України та доказів, наявних у матеріалах справи, суд приходить до висновку, що адміністративний позов підлягає до задоволення.

Щодо розподілу судових витрат, суд зазначає, наступне.

Відповідно до ч.1ст.139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цьогоКодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Таким чином з урахування задоволення позовних вимог, суд приходить висновку про необхідність стягнути за рахунок бюджетних асигнувань відповідача частину сплаченого позивачем судового збору в розмірі 3 028,00 грн.

На підставі статті 129-1 Конституції України, керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 06.10.2023 року №010336/0701, згідно якого зменшено розмір від`ємного значення суми податку на додану вартість за березень 2023 року на 76 515 грн.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС в Івано-Франківській області на користь ТзОВ "ТС-ПАРТНЕР" (ЄРДПОУ: 37042732) судовий збір у розмірі 3028,00 грн.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня складення повного судового рішення.

Апеляційна скарга подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя Шумей М.В.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.07.2024
Оприлюднено05.07.2024
Номер документу120152804
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних)

Судовий реєстр по справі —300/503/24

Ухвала від 13.08.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Сеник Роман Петрович

Ухвала від 13.08.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Сеник Роман Петрович

Ухвала від 13.08.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Сеник Роман Петрович

Рішення від 03.07.2024

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Шумей М.В.

Ухвала від 26.01.2024

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Шумей М.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні