Рішення
від 03.07.2024 по справі 440/429/24
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

03 липня 2024 року м. ПолтаваСправа № 440/429/24

Полтавський окружний адміністративний суд у складі судді Бойка С.С., розглянувши у письмовому провадженні за правилами спрощеного позовного провадження справу №440/429/24 за позовом ОСОБА_1 до Територіального управління Служби судової охорони у Полтавській області про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії,

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 звернувся до Полтавського окружного адміністративного суду з позовом до Територіального управління Служби судової охорони у Полтавській області, в якому просить суд:

- визнати протиправною та скасувати відмову відповідача оформлену листом від 08.01.2024 № 47.05-12, щодо зарахування до вислуги років для обчислення стажу служби в Службі судової охорони, періоди роботи в державних органах;

- зобов`язати Територіальне управління Служби судової охорони у Полтавській області перерахувати ОСОБА_1 вислугу років у Службі судової охорони відповідно до пункту 5 розділу І Положення про проходження Служби співробітниками Служби судової охорони з урахуванням змін, внесених рішенням Вищої ради правосуддя №2236/0/15-21 від 18.11.2021, та зарахувати до вислуги років для обчислення стажу служби в Службі судової охорони час роботи в державних органах, а саме: в органах прокуратури (прокуратура Кобеляцького району Полтавської області) з 07.08.2001 по 03.11.2004 роки (3 роки 02 місяці 27 днів); державна виконавча служба Полтавської області з 13.12.2005 по 13.03.2007 (1 рік 3 місяці 1 день); головне управління юстиції у Полтавській області з 14.03.2007 по 25.04.2008 (1 рік 1 місяць 12 днів); головне територіальне управління юстиції у Полтавській області з 07.07.2017 по 12.12.2019 (2 роки 5 місяців 6 днів); територіальне управління Служби судової охорони у Полтавській області з 16.12.2019 по 18.05.2020 (0 років 5 місяців 3 дні); територіальне управління Служби судової охорони у Полтавській області з 19.05.2020 по 01.01.2024 ( 3 роки 7 місяців 13 днів).

В якості підстави для звернення до суду заявник вказує на обставини порушення відповідачем, як роботодавцем, прав позивача через відмову у зарахуванні періодів його роботи до стажу служби в органах Служби судової охорони. Зазначає, що незарахування відповідачем зазначених періодів до стажу служби у Службі судової охорони суперечить приписам закону, а посилання відповідача на відсутність посади, яку обімає ОСОБА_1 , у затвердженому переліку посад, як на підставу відмови у зарахуванні йому спірних періодів до стажу служби в органах Служби судової охорони, є необґрунтованими та безпідставними.

Ухвалою судді Полтавського окружного адміністративного суду від 16.01.2024 позовну заяву залишено без руху.

Після усунення недоліків позовної заяви, ухвалою судді Полтавського окружного адміністративного суду від 22.01.2024 позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження та призначено справу до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи (у письмовому провадженні).

У відзиві на позовну заяву представник відповідача висловив свої заперечення проти задоволення позову. Зазначив, що відповідно до приписів пункту "и" статті 17 Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" та абзацу 12 пункту 1 постанови КМ України №393 час роботи в державних органах у разі переходу на службу в Службу судової охорони на посади середнього і вищого складу згідно з переліком посад, що затверджується головою Служби судової охорони зараховується до вислуги років для призначення пенсії. При цьому, наказом голови Служби судової охорони від 24.10.2022 №454 "Про затвердження Переліку посад співробітників Служби судової охорони середнього та вищого складу, на яких, у разі переходу на службу до Служби судової охорони, до вислуги років для призначення пенсії зараховується час роботи в державних органах" затверджено перелік посад середнього і вищого складу, в якому посада "головний спеціаліст (служба зв`язку, інформатизації та ТЗО) територіального управління Служби судової охорони у Полтавській області" відсутня. Також зазначає, що в період служби в Службу судової охорони з 19.05.2020 по 01.08.2023 ОСОБА_1 мав спеціальні звання - "рядовий Служби" та "капрал Служби" і відносився до молодшого складу співробітників Служби судової охорони. Спеціальне звання середнього складу співробітників Служби - "Лейтенант Служби" ОСОБА_1 присвоєно лише 01.08.2023, відповідно до наказу ТУ ССО у Полтавській області від 01.08.2023 №421о/с.

Розгляд справи, відповідно до ч. 5 ст. 262 КАС України, здійснюється в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи за наявними у справі матеріалами.

Суд, вивчивши матеріали справи, встановив наступні обставини та відповідні до них правовідносини.

ОСОБА_1 16.12.2019 на підставі наказу від 13.12.2019 №85к прийнятий на роботу до Територіального управління Служби судової охорони у Полтавській області на посаду завідувача складу (зв`язкк та ТЗО) господарського взводу.

18.05.2020 ОСОБА_1 на підставі наказу ТУ ССО у Полтавській області від 18.05.2020 №114к звільнений за угодою сторін, відповідно до п.1 ст. 36 КЗпП.

19.05.2020 ОСОБА_1 , на підставі наказу ТУ ССО у Полтавській області від 19.05.2020 №118к , як переможець конкурсу, прийнятий на службу у Службу судової охорони у Полтавській області та призначений на посаду контролера І категорії (завідувач складу зв`язку та ТЗО) відділення зберігання господарського взводу та йому присвоєно звання молодшого складу - рядовий Служби судової охорони.

07.06.2020 ОСОБА_1 звільнений зі служби у зв`язку із скороченням штату.

01.01.2021 ОСОБА_1 призначений на посаду контролера І категорії 2 відділення комендантського взводу ТУССО у Полтавській області.

07.06.2021 ОСОБА_1 наказом ТУ ССО у Полтавській області №321к від 07.06.2021 призначений на посаду контролера І категорії (інженера інформаційно-телекомунікаційних систем) господарського взводу.

Наказом ТУ ССО у Полтавській області від 01.08.2023 №561/ос ОСОБА_1 з 01.08.2023 призначений на посаду головного спеціаліста (служби зв`язку, інформації та ТЗО).

Наказом ТУ ССО у Полтавській області від 03.01.2024 №6/ос "Про оголошення вислуги років співробітникам" до вислуги років для виплати надбавки за стаж служби ОСОБА_1 , зараховано 03 роки 07 місяців 13 днів.

05.01.2024 позивач звернувся до керівництва Управління з рапортом №47.23-26/вн щодо зарахування до стажу служби в ССО періодів роботи в державних органах, а саме:

- в органах прокуратури (прокуратура Кобеляцького району Полтавської області) з 07.08.2001 по 03.11.2004 роки (3 роки 02 місяці 27 днів);

- Державній виконавчій службі Полтавської області з 13.12.2005 по 13.03.2007 (1 рік 3 місяці 1 день);

- Головному управлінні юстиції у Полтавській області з 14.03.2007 по 25.04.2008 (1 рік 1 місяць 12 днів);

- Головному територіальному управлінні юстиції у Полтавській області з 07.07.2017 по 12.12.2019 (2 роки 5 місяців 6 днів);

- Територіальному управлінню Служби судової охорони у Полтавській області з 16.12.2019 по 18.05.2020 (0 років 5 місяців 3 дні);

- Територіальному управлінню Служби судової охорони у Полтавській області з 19.05.2020 по 01.01.2024 (3 роки 7 місяців 13 днів).

У відповідь начальник Управління листом від від 08 січня 2024 року №47.05-12, повідомив позивача, про те, що на теперішній час наказом тимчасового виконувача обов`язків Голови Служби судової охорони від 24.10.2022 р. №454 «Про затвердження переліку посад співробітників Служби судової охорони середнього та вищого складу, на яких, у разі переходу на службу до Служби судової охорони, до вислуги років для призначення пенсії зараховується час роботи в державних органах», посада «головний спеціаліст (служби зв`язку, інформатизації та ТЗО) територіального управління Служби судової охорони у Полтавській області в даному переліку відсутня, а тому, з цього витікає, що зазначений мною час роботи в державних органах не може бути зарахований до стажу служби в Службі судової охорони. Також повідомлено позивача, що наказом Територіального управління Служби судової охорони у Полтавській області від 03.01.2024 №6/ос "Про оголошення вислуги років співробітникам" ОСОБА_1 до вислуги років для виплати надбавки за стаж служби зарахований період служби в Територіальному управлінні Служби судової охорони у Полтавській області з 19.05.2020 по 01.01.2024.

Вважаючи протиправними мотиви відмови у зарахуванні до стажу служби в Службі судової охорони спірних періодів роботи, позивач звернулася до суду з цим позовом.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступного.

Служба судової охорони, відповідно до статті 161 Закону України від 02.06.2016 №1402-VIII "Про судоустрій і статус суддів" (надалі - Закон №1402-VIII), є державним органом у системі правосуддя для забезпечення охорони та підтримання громадського порядку в судах.

Порядок проходження служби співробітниками Служби судової охорони регулюється цим Законом та положенням, яке затверджується Вищою радою правосуддя за поданням Голови Служби судової охорони, погодженим з Державною судовою адміністрацією України (ч. 2 ст. 1621 Закону №1402-VIII).

Рішенням Вищої ради правосуддя від 04.04.2019 №1052/0/15-19 затверджено Положення про проходження служби співробітниками Служби судової охорони (надалі - Положення).

Відповідно до п. 5 Положення у попередній редакції, час проходження служби у Службі зараховується до страхового стажу, стажу роботи за спеціальністю, а також до стажу державної служби, стажу служби в поліції, інших правоохоронних органах.

До стажу служби у Службі зараховується стаж служби в поліції, органах внутрішніх справ, військова служба в Збройних Силах України, Службі безпеки України, Державній прикордонній службі України, Національній гвардії України, Управлінні державної охорони України та інших військових формуваннях, утворених відповідно до закону.

Рішенням Вищої ради правосуддя від 18.11.2021 №2236/0/15-21 були внесені зміни до Положення, згідно з якими пункт 5 розділу І викладено в такій редакції:

"Час проходження служби у Службі зараховується до страхового стажу, стажу роботи за спеціальністю, а також до стажу державної служби, стажу служби в поліції, інших правоохоронних органах.

Стаж служби у Службі дає право на встановлення співробітнику надбавки за стаж служби, надання додаткової оплачуваної відпустки.

До стажу служби у Службі (у календарному обчисленні) зараховуються періоди, визначені Законом України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" та постановою Кабінету Міністрів України від 17 липня 1992 року № 393 "Про порядок обчислення вислуги років, призначення та виплати пенсій і грошової допомоги особам офіцерського складу, прапорщикам, мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ, поліцейським, співробітникам Служби судової охорони та членам їх сімей"."

Умови, норми і порядок пенсійного забезпечення громадян України із числа осіб, які перебували на військовій службі, службі в органах внутрішніх справ, осіб начальницького і рядового складу Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України, державній пожежній охороні, Державній службі спеціального зв`язку та захисту інформації України, органах і підрозділах цивільного захисту, податковій міліції чи Державній кримінально-виконавчій службі України, та деяких інших осіб, які мають право на пенсію за цим Законом визначає Закон України від 09.04.1992 №2262-ХІІ "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" (надалі - Закон №2262-ХІІ).

Відповідно до пункту "и" частини першої статті 17 Закону №2262-ХІІ, особам з числа військовослужбовців (крім військовослужбовців строкової служби) рядового, сержантського, старшинського та офіцерського складу, іншим особам, зазначеним у пунктах "б"-"д", "з" статті 12 цього Закону, які мають право на пенсію за цим Законом, до вислуги років для призначення пенсії зараховуються час роботи в державних органах у разі переходу на військову службу в органи і військові формування Служби безпеки України, Управління державної охорони України, органи внутрішніх справ, Національну поліцію, Національне антикорупційне бюро України, державну пожежну охорону, Державну службу спеціального зв`язку та захисту інформації України, органи і підрозділи цивільного захисту, податкову міліцію, Бюро економічної безпеки України або Державну кримінально-виконавчу службу України на посади офіцерського та начальницького складу згідно з переліками посад, затверджуваними відповідно Службою безпеки України, Управлінням державної охорони України, Міністерством внутрішніх справ України, Національною поліцією, Національним антикорупційним бюро України, Державною службою спеціального зв`язку та захисту інформації України, центральними органами виконавчої влади, що забезпечують формування державної політики у сферах виконання кримінальних покарань, цивільного захисту, пожежної і техногенної безпеки, державної фінансової політики, а також у разі переходу на службу до Служби судової охорони на посади середнього і вищого складу згідно з переліком посад, що затверджується Головою Служби судової охорони.

Постановою Кабінету Міністрів України від 22.05.2019 №435 "Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 17 липня 1992 р. №393" доповнено порядок обчислення вислуги років у новоствореному державному органі - Службі судової охорони. Зокрема, абзац 12 пункту 1 Постанови №393 зі змінами викладений у наступній редакції: "час роботи в державних органах у разі переходу на військову службу або службу в органи Служби безпеки, Управління державної охорони, органи внутрішніх справ, Національну поліцію, державну пожежну охорону, Державну службу спеціального зв`язку та захисту інформації, органи і підрозділи цивільного захисту, податкову міліцію або Державну кримінально-виконавчу службу на посади офіцерського та начальницького складу згідно з переліками посад, що затверджуються відповідно Службою безпеки, Управлінням державної охорони, Міністерством внутрішніх справ, Державною службою спеціального зв`язку та захисту інформації, Міністерством юстиції, Міністерством фінансів, а також у разі переходу на службу до Служби судової охорони на посади середнього і вищого складу згідно з переліком посад, що затверджується Головою Служби судової охорони".

Отже, особам, які мають право на призначення пенсії на підставі Закону №2262-ХІІ, до вислуги років для призначення пенсії зараховується час роботи у державних органах у разі переходу на службу до Служби судової охорони на посади середнього і вищого складу згідно з переліком посад, що затверджується головою Служби судової охорони, і відповідно до стажу служби у Службі судової охорони.

Статтею 62 Закону України "Про пенсійне забезпечення" визначено, що основним документом, що підтверджує стаж роботи, є трудова книжка. Порядок підтвердження наявного трудового стажу при відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Зі змісту записів трудової книжки серії НОМЕР_1 , виданої на ім`я ОСОБА_1 від 01.09.1996, вбачається, що позивач працював: у Прокуратурі Полтавської області на посаді помічника прокурора Кобеляцького району з 07.08.2001 по 03.11.2004; Державної виконавчої служби Полтавської області на посаді старшого державного виконавця відділу примусового виконання рішень державної виконавчої служби Полтавської області та на посаді головного державного виконавця відділу примусового виконання рішень державної виконавчої служби Полтавської області з 13.12.2005 по 13.03.2007; Головному управлінні юстиції у Полтавській області на посаді провідного спеціаліста відділу державної виконавчої служби з 25.07.2007 по 25.04.2008; Головному територіальному управлінні юстиції у Полтавській області на посаді оператора комп`ютерного набору І категорії та на посаді головного спеціаліста відділу матеріально-технічного забезпечення з 12.05.2017 по 12.12.2019; Територіальному управлінні служби судової охорони у Полтавській області на посаді завідувача складу (зв`язку та ТЗО) господарського взводу з 16.12.2019 по 18.05.2020. З 19.05.2020 прийнятий на службу до Територіального управління Служби судової охорони у Полтавській області.

На момент виникнення спірних правовідносин перелік посад співробітників Служби судової охорони середнього та вищого складу, на яких, у разі переходу на службу до Служби судової охорони, до вислуги років для призначення пенсії зараховується час роботи в державних органах, ще не був затверджений.

Незважаючи на це суд визнає безпідставними твердження відповідача про те, що позивач не обіймав посад за переліком, затвердженим наказом Служби судової охорони "Про затвердження Переліку посад співробітників Служби судової охорони середнього та вищого складу, на яких, у разі переходу на службу до Служби судової охорони, до вислуги років для призначення пенсії зараховується час роботи в державних органах" №454 від 24.10.2022 з урахуванням наступного.

Верховний Суд, вирішуючи спори щодо призначення пенсій та зарахування стажу для осіб, визначених Законом України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", неодноразово зазначав про те, що цей Закон для окремих категорій осіб передбачає гарантії формування вислуги років, необхідної для призначення та нарахування пенсії. Реалізація зазначеної гарантії не повинна залежати від невиконання державними органами, покладених на них обов`язків, зокрема, щодо створення та затвердження списку посад. Правовідносини, що виникають в процесі реалізації права на встановлену державою гарантію для окремих категорій осіб як складової їхнього правового статусу, будуються на принципі юридичної визначеності. Зазначений принцип не дозволяє державі посилатися на відсутність певного нормативного акта, який визначає механізм реалізації прав та свобод громадян, закріплених у конституційних та інших актах.

Крім того, принцип юридичної визначеності, закріплений у Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод означає, що зацікавлені особи повинні мати змогу покладатися на зобов`язання, взяті державою, навіть якщо такі зобов`язання містяться у законодавчому акті, який загалом не має автоматичної прямої дії. Така дія зазначеного принципу пов`язана з іншим принципом - відповідальності держави, який полягає у тому, що держава не може посилатися на власне порушення зобов`язань для запобігання відповідальності - в даному випадку відсутність визначеного переліку посад середнього і вищого складу Служби судової охорони для обрахунку стажу.

Якщо держава чи орган публічної влади схвалили певну концепцію, в даному випадку це надання для співробітників Служби судової охорони певних гарантій, а саме - реалізацію права на зарахування до вислуги років для призначення пенсії часу роботи в державних органах у разі переходу на службу до Служби судової охорони на посади середнього і вищого складу згідно з переліком посад, що затверджується головою Служби судової охорони за правилами, встановленими п. "и" ч. 1 ст. 17 Закону №2262-ХІІ, держава, в даному випадку в особі Управління, безпідставно відступаючи від гарантованих позивачу прав та правомірних сподівань не зарахувала до стажу періоди служби у державних органах особі, на яку поширюється дія Закону №2262-ХІІ.

Такі висновки сформульовані Верховним Судом у постановах від 14.08.2019 у справі №1740/2508/18, від 20.09.2019 у справі №813/904/15, від 18.11.2019 №813/5876/15.

Статтею 164 Закону "Про судоустрій і статус суддів" установлюються спеціальні звання співробітників Служби судової охорони.

Зокрема, спеціальними званнями середнього складу є молодший лейтенант Служби судової охорони; лейтенант Служби судової охорони; старший лейтенант Служби судової охорони; капітан Служби судової охорони; майор Служби судової охорони; підполковник Служби судової охорони; полковник Служби судової охорони; (п. 2 ч. 1 ст. 164 Закону України "Про судоустрій і статус суддів").

Суд зазначає, що відповідно до наказу Управління від 01.08.2023 №421о/с ОСОБА_1 присвоєно перше спеціальне звання середнього складу співробітникам служби судової охорони - лейтенант Служби судової охорони, відповідно до наказу Управління №651-к ОСОБА_1 призначено на посаду головного спеціаліста (служби зв`язку, інформації та ТЗО) Територіального управління Служби судової охорони у Полтавській області.

Також судом встановлено, що наказом ТУ ССО у Полтавській області від 03.01.2024 №6/ос "Про оголошення вислуги років співробітникам" до вислуги років для виплати надбавки за стаж служби ОСОБА_1 , зараховано період служби в Територіальному управлінні Служби судової охорони у Полтавській області з 19.05.2020 по 01.01.2024 - 03 роки 07 місяців 13 днів.

Отже, відповідач протиправно відмовив у зарахуванні до служби в Службі судової охорони попередні спірні періоди роботи позивача в державних органах, а саме періоди: в органах прокуратури (прокуратура Кобеляцького району Полтавської області) з 07.08.2001 по 03.11.2004 роки; Державній виконавчій службі Полтавської області з 13.12.2005 по 13.03.2007; Головному управлінні юстиції у Полтавській області з 14.03.2007 по 25.04.2008; Головному територіальному управлінні юстиції у Полтавській області з 07.07.2017 по 12.12.2019; Територіальному управлінню Служби судової охорони у Полтавській області з 16.12.2019 по 18.05.2020, з огляду на що для відновлення порушених прав позивача суд зобов`язує відповідача зарахувати відповідні періоди роботи позивача у державних органах до служби у Службі судової охорони.

Разом з цим, оскільки період служби в Територіальному управлінні Служби судової охорони у Полтавській області з 19.05.2020 по 01.01.2024 відповідачем зарахований до вислуги років для виплати надбавки за стаж, суд вважає вимоги позивача, щодо зобов`язання відповідача зарахувати цей період, безпідставними.

Відтак позов слід задовольнити частково.

За таких обставин, згідно з приписами частини 3 статті 139 КАС України, на користь позивача слід стягнути 1/2 частини судового збору, сплаченого при зверненні до суду з цим позовом, тобто 605,60 грн.

Керуючись статтями 241-245 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В:

Позов ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_2 ; АДРЕСА_1 ) до Територіального управління Служби судової охорони у Полтавській області (код ЄДРПОУ 43229200; вул. Соборності,17, м. Полтава, 36000) про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити частково.

Визнати протиправною відмову Територіального управління Служби судової охорони у Полтавській області щодо зарахування до стажу служби у Службі судової охорони часу роботи ОСОБА_1 у державних органах: органах прокуратури (прокуратура Кобеляцького району Полтавської області) з 07.08.2001 по 03.11.2004 роки; Державній виконавчій службі Полтавської області з 13.12.2005 по 13.03.2007; Головному управлінні юстиції у Полтавській області з 14.03.2007 по 25.04.2008; Головному територіальному управлінні юстиції у Полтавській області з 07.07.2017 по 12.12.2019; Територіальному управлінню Служби судової охорони у Полтавській області з 16.12.2019 по 18.05.2020.

Зобов`язати Територіальне управління Служби судової охорони у Полтавській області зарахувати до стажу служби ОСОБА_1 у Службі судової охорони час роботи в органах прокуратури (прокуратура Кобеляцького району Полтавської області) з 07.08.2001 по 03.11.2004 роки; Державній виконавчій службі Полтавської області з 13.12.2005 по 13.03.2007; Головному управлінні юстиції у Полтавській області з 14.03.2007 по 25.04.2008; Головному територіальному управлінні юстиції у Полтавській області з 07.07.2017 по 12.12.2019; Територіальному управлінню Служби судової охорони у Полтавській області з 16.12.2019 по 18.05.2020.

В решті вимог - позов залишити без задоволення.

Стягнути на користь ОСОБА_1 за рахунок бюджетних асигнувань Територіального управління Служби судової охорони у Полтавській області частину витрат, що пов`язані зі сплатою судового збору, у сумі 605 (шістсот п`ять) грн 60 коп.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржене в апеляційному порядку до Другого апеляційного адміністративного суду впродовж тридцяти днів з моменту його підписання.

Суддя С.С. Бойко

СудПолтавський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.07.2024
Оприлюднено05.07.2024
Номер документу120153998
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи, що виникають з відносин публічної служби, зокрема справи щодо проходження служби, з них

Судовий реєстр по справі —440/429/24

Постанова від 02.10.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Присяжнюк О.В.

Ухвала від 05.08.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Присяжнюк О.В.

Ухвала від 05.08.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Присяжнюк О.В.

Рішення від 03.07.2024

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

С.С. Бойко

Ухвала від 22.01.2024

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

С.С. Бойко

Ухвала від 16.01.2024

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

С.С. Бойко

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні