Рішення
від 05.07.2024 по справі 480/11607/23
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

05 липня 2024 року Справа № 480/11607/23

Сумський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді - Глазька С.М., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження в приміщенні суду в м. Суми адміністративну справу № 480/11607/23 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "МХП-Урожайна країна" до Відділу державного нагляду (контролю) у Сумській області, Державної служби України з безпеки на транспорті про визнання протиправним та скасування постанови,

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю "МХП-Урожайна країна" звернулося до Сумського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Відділу державного нагляду (контролю) у Сумській області, у якій просить визнати протиправною та скасувати постанову відповідача про застосування адміністративно - господарського штрафу №342752 від 26.06.2023, якою на позивача накладено адміністративно - господарський штраф у розмірі 17000,00 грн.

Позовні вимоги мотивовані протиправністю, на думку позивача, постанови Відділу державного нагляду (контролю) у Сумській області від 26.06.2023 за №342752 про застосування адміністративно-господарського штрафу в сумі 17000,00 грн.

В обґрунтування позовних вимог стосовно протиправності спірної постанови позивач вказує, що відповідач не врахував внесення змін до законодавства, якими врегульовуються особливості перевезення сільськогосподарської техніки.

Ухвалою суду позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі, ухвалено здійснювати розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.

Ухвалою суду від 15.04.2024 залучено до розгляду справи в якості другого відповідача - Державну службу України з безпеки на транспорті (03150, м. Київ, вул. Антоновича, 51, код ЄДРПОУ 39816845).

Скориставшись правом на подання заперечень, представник Відділу державного нагляду (контролю) у Сумській області надав відзив на позовну заяву, у якому зазначив, що 10.05.2023 о 23 год. 50 хв. головним спеціалістом Відділу державного нагляду (контролю) у Рівненській області та старшим державним інспектором Відділу державного нагляду (контролю) у Донецькій області на а/д М-06 267км+100м було проведено перевірку додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт транспортного засобу "SСАNIА", державний номерний знак НОМЕР_1 , свідоцтво про реєстрацію НОМЕР_2 , водій ОСОБА_1 , який належить ТОВ «МХП-УРОЖАЙНА КРАЇНА». Під час перевірки водієм була надана ТТН №107077 від 10.05.2023. З наданої накладної було встановлено, що автомобільний перевізник ТОВ «МХП-УРОЖАЙНА КРАЇНА» здійснює перевезення вантажу - трактору "Fendt-936" та сівалки "Пьотінгер". Так, в момент перевірки виявлено перевищення габаритних норм, а саме: висота транспортного засобу склала 4,09 м (перевищення на 2,25%), ширина 3,0 (перевищення на 15,38%), довжина 22,40 (перевищення на 19,47%), що порушує вимоги п. 22.5 ПДР, без відповідного дозволу, чим порушено ст. 48 Закону України "Про автомобільний транспорт".

За наслідками перевірки посадовими особами відповідача складено акт проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом №020583 від 10.05.2023. Також, посадовою особою Відділу державного нагляду (контролю) в Донецькій області було проведено габаритно-ваговий контроль, за наслідками якого складено довідку №0072351 від 10.05.2023 та акт перевищення транспортним засобом нормативних габаритних параметрів №021069 від 10.05.2023.

За результатами розгляду актів від 10.05.2023 №020583 і №021069 та довідки №0072351 від 10.05.2023 Відділом державного нагляду (контролю) у Сумській області прийнято рішення про винесення постанови про застосування адміністративно-господарського штрафу №342752 за порушення абз. 15 ч. 1 ст. 60 Закону України "Про автомобільний транспорт", а саме перевищення встановлених законодавством габаритних норм понад 10 відсотків, але не більше 20 відсотків при перевезенні неподільного вантажу без відповідного дозволу.

Представник відповідача наголошує, що відповідно до п. 3 Розділу II «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо здійснення функцій технічного регулювання у сфері агропромислового комплексу та машинобудування для агропромислового комплексу» від 17.06.2022 №2296 - IX (далі - Закон №2296 - IX), на який посилається позивач, а саме: «Рух (переміщення) сільськогосподарської техніки за межами населених пунктів, дорогами сіл, селищ, міст здійснюється без обмеження за габаритами таких транспортних засобів у супроводі автомобіля прикриття суб`єкта господарювання. Така сільськогосподарська техніка та автомобілі прикриття обладнуються проблисковими маячками оранжевого кольору без дозволу на їх встановлення». Однак, тлумачення позивачем даної норми є невірним, оскільки п. 3 Розділу II Закон №2296 - IX поширює свою дію, якщо сільськогосподарська техніка здійснює рух власним ходом, а в випадку перевірки 10.05.2023 сільськогосподарська техніка (трактор та сівалка) знаходились на причепі транспортного засобу марки "SСАNIА", державний номерний знак НОМЕР_1 , що вказує на перевезення вантажу.

Відтак, представник відповідача вказує на безпідставність та необґрунтованість аргументів позивача, оскільки проведення перевірки здійснювалось згідно вимог Порядку №1567, а оскаржувана постанова прийнята на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачений законодавством, тому просить відмовити в задоволенні позовних вимог.

Представник Державної служби України з безпеки на транспорті подав до суду відзив, у якому заперечує проти задоволення позову у повному обсязі з аналогічних вищевказаних підстав.

15.05.2024 на адресу суду надійшла відповідь на відзив, у якій позивач спростовує доводи відповідача та наводить мотиви їх відхилення.

Суд, вивчивши матеріали справи, оцінивши наведені сторонами доводи, встановив наступне.

10.05.2023 головним спеціалістом Відділу державного нагляду (контролю) у Рівненській області та старшим державним інспектором Відділу державного нагляду (контролю) у Донецькій області на а/д М-06 267км+100м було проведено перевірку додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт транспортного засобу марки "SСАNIА", державний номерний знак НОМЕР_1 , свідоцтво про реєстрацію НОМЕР_2 , водій ОСОБА_1 , який належить ТОВ «МХП-УРОЖАЙНА КРАЇНА».

Під час перевірки водієм була надана ТТН №107077 від 10.05.2023 (а.с.106).

З наданої накладної було встановлено, що автомобільний перевізник ТОВ «МХП-УРОЖАЙНА КРАЇНА» здійснює перевезення вантажу - трактору "Fendt-936" та сівалки "Пьотінгер".

За наслідками перевірки посадовими особами Відділів державного нагляду (контролю) у Рівненській області та Донецькій області складено акт проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом №020583 від 10.05.2023 (а.с.102).

Так, в момент перевірки виявлено перевищення габаритних норм, встановлених законодавством, а саме: висота т/з склала 4,09 м (перевищення на 2,25%), ширина 3,0 (перевищення на 15,38%), довжина 22,40 (перевищення на 19,47%), що порушує вимоги п. 22.5 ПДР, без відповідного дозволу, чим порушено ст. 48 Закону України "Про автомобільний транспорт", відповідальність за які передбачена абз. 15 ч. 1 ст. 60 Закону України "Про автомобільний транспорт", а саме: перевищення встановлених законодавством габаритних норм понад 10 відсотків, але не більше 20 відсотків при перевезенні неподільного вантажу без відповідного дозволу.

Також, посадовою особою Відділу державного нагляду (контролю) в Донецькій області було проведено габаритно-ваговий контроль, за наслідками якого складено довідку №0072351 від 10.05.2023 (а.с.104) та акт перевищення транспортним засобом нормативних габаритних параметрів №021069 від 10.05.2023 (а.с.17).

Водій транспортного засобу - Михайло Голуб, з актом проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом №020583 від 10.05.2023 та актом перевищення транспортним засобом нормативних габаритних параметрів №021069 від 10.05.2023 ознайомлений, жодних зауважень не надав, про що свідчать його підписи у графах актів.

26.06.2023 Відділом державного нагляду (контролю) у Сумській області винесено постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу №342752, якою постановлено стягнути з позивача штраф у сумі 17000,00 грн (а.с.108).

Не погодившись з даним рішенням, позивачем на зазначену вище постанову було подано скаргу №05/07-23 від 05.07.2023 (а.с.20-25).

За результатами розгляду скарги №05/07-23 від 05.07.2023, Державна служба України з безпеки на транспорті листом від 25.07.2023 повідомила позивача про те, що постанову №342752 від 26.06.2023 залишено без змін, а скаргу позивача без задоволення (а.с.26-29).

Вважаючи протиправною постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу, позивач звернувся до суду з даним позовом.

За приписами ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Засади організації і діяльності автомобільного транспорту визначає Закон України "Про автомобільний транспорт" від 05.04.2001 №2344-III (далі - Закон №2344).

Відповідно до абз. 4 ст. 6 Закону №2344 реалізація державної політики у сфері автомобільного транспорту здійснюється через центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування.

Частинами чотирнадцятою, сімнадцятою та вісімнадцятою ст. 6 Закону №2344 визначено, що державний контроль автомобільних перевізників на території України здійснюється шляхом проведення планових, позапланових і рейдових перевірок (перевірок на дорозі). Рейдові перевірки дотримання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом здійснюються шляхом зупинки транспортного засобу або без такої зупинки посадовими особами центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, та його територіальних органів, які мають право зупиняти транспортний засіб у форменому одязі за допомогою сигнального диска (жезла) відповідно до порядку, затвердженого Кабінетом Міністрів України. У разі проведення позапланових і рейдових перевірок автомобільний перевізник, що буде перевірятися, про час проведення перевірки не інформується.

Відповідно до п. 1 Положення про Державну службу України з безпеки на транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015р. №103, Державна служба України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра інфраструктури і який реалізує державну політику з питань безпеки на наземному транспорті та у сфері безпеки на морському та річковому транспорті (крім сфери безпеки мореплавства суден флоту рибного господарства).

Пунктом 8 зазначеного Положення визначено, що Укртрансбезпека здійснює свої повноваження безпосередньо, через утворені в установленому порядку територіальні органи.

Пунктом 5 Положення передбачено, що Укртрансбезпека відповідно до покладених на неї завдань, зокрема, здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням вимог законодавства на автомобільному, міському електричному, залізничному, морському та річковому транспорті, підготовку пропозицій щодо їх удосконалення, а також законодавства про судноплавство на суднах, у морських і річних портах, територіальних та внутрішніх водах, на внутрішніх водних шляхах.

Процедура здійснення державного контролю за додержанням суб`єктами господарювання, які провадять діяльність у сфері автомобільного транспорту, вимог законодавства про автомобільний транспорт, норм та стандартів щодо організації перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом, норм міжнародних договорів про міжнародне автомобільне сполучення, наявністю відповідних ліцензій і ліцензійних карток, виконання ними ліцензійних умов, а також процедура здійснення державного нагляду за забезпеченням такими суб`єктами господарювання безпеки автомобільних перевезень визначається Порядком здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2006р. №1567 (далі - Порядок №1567).

Відповідно до п. 4 Порядку №1567 державний контроль на автомобільному транспорті здійснюється посадовими особами органу державного контролю (далі посадові особи) у форменому одязі, які мають відповідне службове посвідчення, направлення на перевірку, сигнальний диск (жезл) та індивідуальну печатку, шляхом проведення рейдових перевірок (перевірок на дорозі).

Згідно п. 15 Порядку №1567 під час проведення рейдової перевірки перевіряється, серед іншого, наявність визначених статтями 39 і 48 Закону документів, на підставі яких здійснюються перевезення автомобільним транспортом.

Відповідно до п. 16 Порядку №1567 рейдова перевірка може проводитися однією посадовою особою Укртрансбезпеки.

Габаритно-ваговий контроль проводиться двома посадовими особами Укртрансбезпеки або однією посадовою особою Укртрансбезпеки у разі залучення посадових осіб відповідного підрозділу Національної поліції, Укравтодору, власника (балансоутримувача) пункту габаритно-вагового контролю.

Пунктом 20 Порядку №1567 визначено, що виявлені під час перевірки порушення вимог законодавства та норм і стандартів щодо організації перевезень автомобільним транспортом зазначаються в акті з посиланням на порушену норму.

Згідно з п. 21 Порядку №1567 у разі виявлення в ході перевірки транспортного засобу порушення законодавства про автомобільний транспорт посадовими особами, що провели перевірку, складається акт за формою згідно з додатком 3.

Відповідно до вимог статті 33 Закону України "Про автомобільні дороги" від 08.09.2005 №2862-IV (далі - Закон №2862) рух транспортних засобів, навантаження на вісь, загальна маса або габарити яких перевищують норми, встановлені державними стандартами та нормативно-правовими актами, дозволяється за погодженнями з відповідними органами у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Згідно з пунктом 4 Правил проїзду великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.01.2001 № 30, рух великовагових та великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами здійснюється на підставі дозволу на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, виданим перевізникові уповноваженим підрозділом Національної поліції, або документа про внесення плати за проїзд таких транспортних засобів.

Пунктом 16 Порядку №1567 передбачено можливість здійснення габаритно-вагового контролю під час проведення рейдової перевірки.

Здійснення габаритно-вагового контролю регламентовано Порядком здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27.06.2007 № 879 (далі - Порядок № 879).

Згідно з пунктами 3, 4 Порядку № 879 габаритно-ваговий контроль транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування здійснюється Укртрансбезпекою, її територіальними органами та уповноваженими підрозділами Національної поліції. Робота пунктів габаритно-вагового контролю в частині організації та проведення робіт із зважування транспортних засобів забезпечується Укртрансбезпекою, її територіальними органами, службами автомобільних доріг в Автономній Республіці Крим, областях та м. Севастополі і підприємствами, визначеними в установленому законодавством порядку.

Місце та режим роботи пересувного пункту встановлюється Укртрансбезпекою за погодженням з уповноваженим підрозділом Національної поліції (п.11 Порядку № 879).

Відповідно до пункту 12 Порядку № 879 вимірювальне і зважувальне обладнання для здійснення габаритно-вагового контролю повинне утримуватись у робочому стані; періодично проводиться повірка (метрологічна атестація) такого обладнання з подальшим клеймуванням (пломбуванням) та видачею відповідного свідоцтва спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері метрології.

За приписами пункту 13 Порядку № 879 під час здійснення габаритно-вагового контролю не допускається використання вимірювального і зважувального обладнання, періодична повірка (метрологічна атестація) якого не проведена, а також обладнання, що перебуває у несправному стані.

Пунктами 16, 18 Порядку № 879 визначено, що габаритно-ваговий контроль включає документальний та/або точний контроль. За результатами габаритно-вагового контролю на стаціонарному або пересувному пункті водієві транспортного засобу видається довідка про здійснення габаритно-вагового контролю із зазначенням часу і місця його здійснення, на запит водія - міжнародний сертифікат зважування вантажних транспортних засобів, якщо пункт габаритно-вагового контролю уповноважений видавати такі сертифікати.

Частиною четвертою статті 48 Закону №2344 визначено, що у разі перевезення вантажів з перевищенням габаритних або вагових обмежень обов`язковим документом також є дозвіл, який дає право на рух автомобільними дорогами України, виданий компетентними уповноваженими органами, або документ про внесення плати за проїзд великовагових (великогабаритних) транспортних засобів, якщо перевищення вагових або габаритних обмежень над визначеними законодавством становить менше п`яти відсотків.

Відповідно до п. 22.5 Правил дорожнього руху, затверджених постановою КМУ від 10.10.2001 №1306 рух транспортних засобів та їх составів допускається у разі, коли їх параметри не перевищують, зокрема для транспортного засобу, що перевірявся: зовнішніх габаритів - ширина: 2,6 м.

Відповідно до абз. 15 ч. 1 ст. 60 Закону №2344 за порушення законодавства про автомобільний транспорт до автомобільних перевізників застосовуються адміністративно-господарські штрафи за перевищення встановлених законодавством габаритно-вагових норм понад 10 відсотків, але не більше 20 відсотків при перевезенні неподільного вантажу без відповідного дозволу або подільного вантажу - штраф у розмірі однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Як зазначалось вище, в ході перевірки та здійснення габаритно-вагового контролю було встановлено перевищення габаритних норм, встановлених п.22.5 Правил дорожнього руху України, а саме: висота т/з склала 4,09 м (перевищення на 2,25%), ширина 3,0 (перевищення на 15,38%), довжина 22,40 (перевищення на 19,47%), що зафіксовано в акті проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом за №342752 від 26.06.2023, акті перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів №021069 від 10.05.2023, а також довідці про результати здійснення габаритно-вагового контролю №0072351 від 10.05.2023.

Відповідно до цих результатів габаритні параметри вищевказаного транспортного засобу перевищують нормативно допустимі габаритні обмеження більш ніж на 10%, що дало підставою вважати цей транспортний засіб великогабаритним, для руху якого, за правилами частини четвертої статті 48 Закону № 2344-ІІІ, повинен бути відповідний дозвіл.

Судом встановлено, що такий дозвіл у позивача відсутній, зазначене свідчить про те, що відповідач мав достатні підстави для накладення штрафу відповідно до статті 60 Закону № 2344-ІІІ.

З приводу доводів позивача, що відповідно до п. 3 Розділу II «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо здійснення функцій технічного регулювання у сфері агропромислового комплексу та машинобудування для агропромислового комплексу» від 17.06.2022 №2296, переміщення сільськогосподарської техніки здійснюється без обмеження за габаритами таких транспортних засобів, судом відхиляються з огляду на таке.

Так, відповідно до п. 3 Розділу II «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо здійснення функцій технічного регулювання у сфері агропромислового комплексу та машинобудування для агропромислового комплексу» від 17.06.2022 №2296-IX, рух (переміщення) сільськогосподарської техніки за межами населених пунктів, дорогами сіл, селищ, міст здійснюється без обмеження за габаритами таких транспортних засобів у супроводі автомобіля прикриття суб`єкта господарювання. Така сільськогосподарська техніка та автомобілі прикриття обладнуються проблисковими маячками оранжевого кольору без дозволу на їх встановлення.

З аналізу даної норми слід дійти висновку, що в даному випадку Закон №2296-IX поширює свою дію, якщо сільськогосподарська техніка здійснює рух - власним ходом та/або переміщення. При цьому, за наявності супроводу автомобіля прикриття суб`єкта господарювання, як то передбачено Законом, із відповідно встановленими маячками оранжевого кольору на автомобілі прикритті та сільськогосподарській техніці.

Натомість, у спірному випадку 10.05.2023 сільськогосподарська техніка (трактор та сівалка) знаходились на причепі транспортного засобу марки "SСАNIА", державний номерний знак НОМЕР_1 , що вказує на перевезення вантажу.

Окрім того, у спірних правідносинах вантаж (трактор та сівалка) перевозився на причепі транспортного засобу марки "SСАNIА" без супроводу автомобіля прикриття суб`єкта господарювання та без обладнання проблисковими маячками оранжевого кольору, що підтверджується наданим відповідачем до відзиву відеозаписом.

Отже, беручи до уваги зазначене, суд приходить до висновку, що оскільки факт перевезення вантажу з перевищенням габаритних параметрів підтверджено матеріалами справи, тому відповідач діяв в межах наданих повноважень, відповідно до вимог Закону № 2344-ІІІ, Положення №1567 та Положення № 103.

Враховуючи викладене, суд приходить до висновку про правомірність застосування Відділом державного нагляду (контролю) у Сумській області до позивача адміністративно-господарського штрафу оскаржуваною постановою, що свідчить про необґрунтованість позовних вимог та відсутність підстав для їх задоволення.

Згідно із ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідачем доведено правомірність свого рішення, а тому відсутні підстави для задоволення позовних вимог.

Судові витрати на користь позивача не присуджуються, оскільки в силу приписів ст. 139 КАС України, стягнення таких не передбачено в разі відмови в задоволенні позову.

Керуючись ст.ст. 90, 139, 143, 241-246, 250, 255, 295 КАС України, суд, -

В И Р І Ш И В:

У задоволенні позовних вимог Товариства з обмеженою відповідальністю "МХП-Урожайна країна" до Відділу державного нагляду (контролю) у Сумській області, Державної служби України з безпеки на транспорті про визнання протиправним та скасування постанови відмовити.

Рішення може бути оскаржено до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня складення повного рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя С.М. Глазько

СудСумський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.07.2024
Оприлюднено08.07.2024
Номер документу120209675
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо дорожнього руху, транспорту та перевезення пасажирів, з них транспорту та перевезення пасажирів

Судовий реєстр по справі —480/11607/23

Постанова від 02.10.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Спаскін О.А.

Постанова від 02.10.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Спаскін О.А.

Ухвала від 27.09.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Спаскін О.А.

Ухвала від 03.09.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Спаскін О.А.

Ухвала від 14.08.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Спаскін О.А.

Рішення від 05.07.2024

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

С.М. Глазько

Ухвала від 15.04.2024

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

С.М. Глазько

Ухвала від 31.10.2023

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

С.М. Глазько

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні