Рішення
від 25.06.2024 по справі 751/11230/23
НОВОЗАВОДСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЧЕРНІГОВА

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

25 червня 2024 року місто Чернігів

Справа №751/11230/23

Провадження №2/751/14/24

Н о в о з а в о д с ь к и й р а й о н н и й с у д м і с т а Ч е р н і г о в а

в складі: головуючого - судді Маслюк Н. В.

секретаря судового засідання Пилипович А. Я., Деркач О.М., Клименко К.Є.

учасники справи:

позивач ОСОБА_1

відповідачі Чернігівська обласна спілка споживчих товариств, Чернігівська міська рада

третя особа ОСОБА_2

представник позивача ОСОБА_3

представник відповідача Чернігівської обласної спілки споживчих товариств Маковецький В`ячеслав Леонідович

представник відповідача Чернігівської міської ради Неговська Оксана Миколаївна

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду м. Чернігова у порядку загального позовного провадження цивільну справу за позовом ОСОБА_1 до Чернігівської обласної спілки споживчих товариств, Чернігівської міської ради, третя особа: ОСОБА_2 , про зобов`язання вчинити певні дії,

Встановив:

І. Стислий виклад позиції позивача

ОСОБА_1 звернулася до суду з позовом про зобов`язання Чернігівську обласну спілку споживчих товариств передати до комунальної власності територіальної громади міста Чернігова квартиру АДРЕСА_1 , а Чернігівську міську раду прийняти від Чернігівської обласної спілки споживчих товариств квартиру АДРЕСА_1 по акту приймання-передачі (а.с.1-13).

Заявлені вимоги позивач обґрунтовує тим, що з 23 травня 1997 року разом з чоловіком та дитиною зареєстрована в квартирі АДРЕСА_1 . Вказана квартира була отримана чоловіком у 1997 році для проживання разом із сім`єю з трьох осіб. Після смерті чоловіка вона за власні кошти в установленому порядку, за згодою Чернігівської обласної спілки споживчих товариств «Облспоживспілка», облаштувала квартиру внаслідок проведеної реконструкції кімнат № НОМЕР_1 , № НОМЕР_2 , АДРЕСА_2 . Проте, право власності на неї не зареєструвала. Позивач неодноразово зверталася до Чернігівської міської ради із заявою та відповідними документами з метою приватизації вказаної квартири. Втім їй було відмовлено оскільки квартира не перебуває у комунальній власності територіальної громади м. Чернігова. Приватизація даного житла можлива після передачі його у власність територіальної громади міста. У зв`язку з чим вона зверталась до Чернігівської обласної спілки споживчих товариств, яка зверталася до Фонду комунального майна Чернігівської міської ради з клопотанням щодо прийняття квартири АДРЕСА_1 в комунальну власність територіальної громади міста Чернігова для подальшої її приватизації, але в результаті їй відмовлено в задоволенні заяви щодо безоплатної передачі вказаної квартири у власність територіальної громади міста Чернігова через відсутність у Чернігівської облспоживспілки пакету документів, який вимагає надати Фонд комунального майна Чернігівської міської ради.

ІІ. Заяви (клопотання) учасників справи та інші процесуальні дії у справі

Ухвалою Новозаводського районного суду м. Чернігова від 22 грудня 2023 року відкрито провадження у даній справі за правилами спрощеного позовного провадження.

У встановлений судом строк від відповідача - Чернігівської міської ради, надійшов відзив (а.с.97-101), відповідно якого просив відмовити у задоволенні позовних вимог в повному обсязі. Зазначає, що для розгляду питання щодо передачі квартири у комунальну власність територіальної громади м. Чернігова Чернігівській обласній спілці споживчих товариств запропоновано було надати відповідний пакет документів, а саме: рішення на передачу у комунальну власність територіальної громади м. Чернігова власника або органу уповноваженого управляти майном; технічну документація на об`єкт передачі; витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обмежень або зареєстровані в установленому порядку правовстановлюючі документи на нерухоме майно; акт обстеження квартири; витяг з Реєстру будівельної діяльності щодо інформації про технічні інвентаризації Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва на квартиру; виписку з бухгалтерського балансу, складеного на останню звітну дату про первісну та залишкову балансову вартість об`єкта передачі або у випадках передбачених законодавством, звіт про оцінку майна, виконаний суб`єктом оціночної діяльності. Станом на 02.01.2024 документів не надано. Право власності на зазначену вище квартиру досі не зареєстровано в установленому законодавством порядку, що позбавляє можливості Чернігівську міську раду прийняти зазначену вище квартиру до комунальної власності міста і в подальшому зареєструвати право власності на неї у встановленому законодавством порядку.

Також відповідач Чернігівська обласна спілка споживчих товариств надав відзив (а.с.104-107) з підстав якого просив відмовити у задоволенні позову. Посилався на те, що Чернігівська обласна спілка споживчих товариств є юридичною особою належною до приватної форми власності. Майно Чернігівської обласної спілки споживчих товариств є приватною формою власності і не відноситься ні до державної, ні до комунальної форми власності. Закон України «Про передачу об`єктів права державної та комунальної власності» визначає основні засади передачі об`єктів права державної власності у комунальну власність територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах або у спільну власність територіальних громад сіл, селищ, міст, а також об`єктів права комунальної власності у державну власність безоплатно або шляхом обміну. Тому, вимоги вказаного закону напряму не поширюються на відносини Чернігівської облспоживспілки. Об`єкт нерухомості - квартира в будинку АДРЕСА_3 , передана на баланс Чернігівської обласної спілки споживчих товариств від КП «Житлово-експлуатаційна дільниця» Чернігівської облспоживспілки в квітні 2013 року. Нежитлова будівля гуртожитку по АДРЕСА_3 та п`ятиповерхова прибудова до неї по АДРЕСА_3 в 1975 році були побудовані кооперативними підприємствами, зокрема Будівельним монтажним управлінням Чернігівської облспоживспілки, що наразі ліквідовані. Правовстановлюючий документ на будівлю гуртожитку, квартири в ньому та/або кімнати №56, №57, АДРЕСА_2 у Чернігівської облспоживспілки відсутні. Чернігівська облспоживспілка не заперечує всі права власності ОСОБА_1 на квартиру АДРЕСА_1 , але не має можливості передати квартиру територіальній громаді міста Чернігова, оскільки передала квартиру ОСОБА_1 14 січня 2020 року і квартира АДРЕСА_4 з того часу не перебуває на балансі Чернігівської облспоживспілки.

Позивач подала відповідь на відзив (а.с.130-131) де просила відхилити безпідставні доводи відповідачів, викладені у відзиві. До відзиву Чернігівська обласна спілка споживчих товариств додала договір купівлі-продажу квартири від 14.01.2020, який укладено у простій письмовій формі, пояснюючи це відсутністю у продавця правовстановлюючих документів на будівлю гуртожитку, квартиру АДРЕСА_4 в ньому та/або кімнати № НОМЕР_1 , 57, АДРЕСА_2 . Вказаний договір нотаріально не посвідчувався, державна реєстрації його не вчинялася, а тому можна дійти висновку, що вказаний договір, як і акт приймання-передачі основних засобів та видаткова накладна, не можуть свідчити про перехід права власності на спірну квартиру.

Ухвалою суду від 11.03.2024 року здійснено перехід з розгляду справи в порядку спрощеного позовного провадження до розгляду справи в порядку загального позовного провадження.

Ухвалою суду від 23.04.2024 закрито підготовче провадження та призначено справу до розгляду по суті.

У судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримала та просила їх задовольнити з підстав, викладених у позові та відповіді на відзив.

Представник відповідача Чернігівської обласної спілки споживчих товариств у судовому засіданні позовні вимоги не визнав, просив відмовити у задоволенні позову повністю, з підстав викладених у відзиві.

Представник відповідача Чернігівської міської ради у судовому засіданні щодо позовних вимог покладалася на розсуд суду.

Третя особа ОСОБА_2 у судове засідання не прибув, про день, час та місце судового засідання повідомлений.

Після перерви, сторони у судове засідання не прибули, про день, час та місце розгляду справи повідомлені належним чином. Надіслали заяви про продовження розгляду справи без їх участі.

Згідно ст. 223 ЦПК України, суд ухвалив продовжити розгляд справи у відсутність сторін на підставі наявних у справі доказів.

У відповідності до ч. 2 ст. 247 ЦПК України після перерви фіксування судового процесу за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося.

ІІІ. Фактичні обставини, встановлені судом та зміст спірних правовідносин

З 03.11.1990 позивач перебувала у зареєстрованому шлюбі з ОСОБА_4 , що підтверджується копією свідоцтва про укладення шлюбу (а.с.19).

ІНФОРМАЦІЯ_1 у подружжя ОСОБА_5 народилася дитина - ОСОБА_2 (а.с.20).

27 травня 1997 року на підставі рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради №58 від 17.03.1997 виключено із гуртожитків за клопотанням спільного колективного будівельно-монтажного підприємства Чернігівської облспоживспілки у зв`язку з переобладнанням кімнат першого поверху гуртожитку по АДРЕСА_5 ; ОСОБА_4 з сім`єю із трьох осіб видано ордер № НОМЕР_3 на квартиру АДРЕСА_1 (а.с.21, 22зв).

Згідно копії свідоцтва про смерть ІНФОРМАЦІЯ_2 ІНФОРМАЦІЯ_3 помер ОСОБА_4 (а.с.23зв).

Згідно з рішенням виконавчого комітету Чернігівської міської ради «Про будівництво» №278 від 22.10.2012 виконавчий комітет Чернігівської міської ради затвердив та надав містобудівні умови і обмеження забудови земельної ділянки ОСОБА_1 для реконструкції кімнат № НОМЕР_1 , АДРЕСА_6 , для улаштування квартири за згодою Чернігівської обласної спілки споживчих товариств «Облспоживспілка» (а.с.24-41).

Постановою Чернігівської обласної спілки споживчих товариств №68 від 11.04.2013 дозволено ОСОБА_1 продати кімнати, переобладнані під квартиру АДРЕСА_1 за залишковою вартістю 5 513,00 грн (а.с.115).

Згідно договору купівлі-продажу від 14.01.2020 Чернігівська обласна спілка споживчих товариств передала у власність ОСОБА_1 квартиру АДРЕСА_1 . У зв`язку з чим 14.01.2020 складено акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів та видаткова накладна №1 від 14.01.2020 (а.с.116, 117, 118).

Згідно технічного паспорту на квартиру АДРЕСА_1 , виготовленого ТОВ «Трудовий колектив Чернігівського міжміського бюро технічної інвентаризації» 03.11.2021, вказана квартира має загальну площу 42,3 кв.м, житлову площу 26,1 кв.м. Квартира розташована на першому поверсі будинку та складається із коридору площею 7,2 кв.м, кімнати площею 17,1 кв.м, кімнати площею 9,0 кв.м, кухні площею 6,0 кв.м, санвузла площею 3,0 кв.м. На топографічному плані міста Чернігова мірилом 1:2000 вказаний житловий будинок, позначений під АДРЕСА_5 (а.с.42-44).

Згідно інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна від 03.12.2021 та відповідно до Інформаційної довідки №4659 від 29.05.2023, право власності на квартиру АДРЕСА_1 не зареєстровано (а.с.45).

Відповідно до інформаційної довідки ТОВ «Трудовий колектив Чернігівського обласного бюро технічної інвентаризації» від 29.05.2023 станом на 31.12.2012 право власності на квартиру АДРЕСА_1 не зареєстровано.

ОСОБА_1 та ОСОБА_2 зареєстровані за адресою: АДРЕСА_7 , що підтверджується довідками Управління адміністративних послуг №15755 від 16.11.2021 та №15991 від 19.11.2021 (а.с.54, 56).

Згідно особового рахунку № НОМЕР_4 , відкритого в КП «Новозаводське» Чернігівської міської ради, ОСОБА_1 є наймачем квартири АДРЕСА_1 . Разом з нею зареєстрований її син - ОСОБА_2 ІНФОРМАЦІЯ_1 (а.с.47).

За утримання житла позивач сплачує комунальні послуги, що підтверджується дублікатами квитанцій (а.с.47-53).

Згідно довідок Гучинської сільської ради та ПАТ «Державний ощадний банк України» від 2017 року, у період з 01.01.1993 до 21.04.1994 ОСОБА_1 та ОСОБА_2 не приймали участі у приватизації Державного житлового фонду, житловий приватизаційний чек не використовували (а.с.54зв-55, 57).

26.11.2021 позивач зверталася до Чернігівської міської ради із заявою та відповідними документами з метою приватизації квартири АДРЕСА_1 , але їй було повідомлено, що спірна квартира не перебуває у комунальній власності територіальної громади м. Чернігова (а.с.61).

Крім того, 23.08.2023 позивач зверталася до Чернігівської обласної спілки споживчих товариств із заявою про передачу квартири безоплатно у власність територіальної громади м. Чернігова, яка в свою чергу звернулася до Фонду комунального майна Чернігівської міської ради про можливість прийняти квартиру в комунальну власність територіальної громади м. Чернігова для подальшої її приватизації (а.с.62-63).

Втім згідно листа Фонду комунального майна Чернігівської міської ради №7-4/587 від 13.09.2023 зазначено, що для розгляду питання передачі квартири у комунальну власність потрібно надати Фонду наступний пакет документів: рішення власника на передачу майна у комунальну власність територіальної громади м. Чернігова; технічну документацію на об`єкт передачі; витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обмежень або зареєстровані в установленому порядку правовстановлюючі документи на нерухоме майно та документи, що посвідчують право на земельну ділянку; акт обстеження квартири; витяг з реєстру будівельної діяльності щодо інформації про технічні інвентаризації Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва на квартиру; звіт про оцінку майна, виконаний суб`єктом оціночної діяльності (а.с.65).

Згідно рішення двадцятої сесії Чернігівської міської ради шостого скликання від 27 квітня 2012 року «Про надання згоди на безоплатну передачу у комунальну власність територіальної громади м. Чернігова житлового фонду та об`єктів соціальної інфраструктури», міська рада надавала згоду на безоплатну передачу у комунальну власність територіальної громади м. Чернігова квартир АДРЕСА_8 , АДРЕСА_9 , АДРЕСА_10 , АДРЕСА_11 , АДРЕСА_12 , АДРЕСА_13 , АДРЕСА_14 , АДРЕСА_15 у п`ятиповерховій житловій прибудові до гуртожитку по АДРЕСА_3 , які перебувають на балансі Чернігівської обласної спілки споживчих товариств. Згідно з пунктом 1.3 та додатком до цього рішення міської ради, затверджено перелік зовнішніх мереж електро-, водопостачання, водовідведення та приміщення насосної станції з вмонтованим обладнанням, які передаються у комунальну власність територіальної громади м. Чернігова. До даного Переліку включено, зокрема, зовнішні мережі водопостачання та водовідведення до п`ятиповерхової житлової прибудови АДРЕСА_3 , балансоутримувачем (власником) яких значиться Чернігівська обласна спілка споживчих товариств (а.с.66-73).

Розпорядженням Чернігівської міської ради №86-р від 30.08.2022 створено комісію з питань передачі у комунальну власність територіальної громади м. Чернігова об`єктів житлового фонду та благоустрою (а.с.101-102).

Відповідно до інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, ОСОБА_1 , на підставі договору дарування, є власником житлового будинку АДРЕСА_16 (а.с.223).

ІV. Норми права, які застосував суд та оцінка аргументів сторін

За загальним правилом статей 15, 16 ЦК України кожна особа має право на захист свого цивільного права у разі його порушення, невизнання або оспорювання. Кожна особа за захистом свого особистого немайнового або майнового права та інтересу має право звернутися до суду, який може захистити цивільне право або інтерес в один із способів, визначених частиною першою статті 16 ЦК України, або й іншим способом, що встановлений договором або законом.

У частині третій статті 9 ЖК УРСР визначено, що громадяни мають право на приватизацію квартир (будинків) державного житлового фонду, житлових приміщень у гуртожитках, які перебувають у власності територіальних громад, або придбання їх у житлових кооперативах, на біржових торгах, шляхом індивідуального житлового будівництва чи одержання у власність на інших підставах, передбачених законом.

Відповідно до ч. 1 ст. 1 Закону України «Про приватизацію державного житлового фонду», приватизація державного житлового фонду - це відчуження квартир (будинків), житлових приміщень у гуртожитках, призначених для проживання сімей та одиноких осіб, кімнат у квартирах та одноквартирних будинках, де мешкають два і більше наймачів, та належних до них господарських споруд і приміщень (підвалів, сараїв і т. ін.) державного житлового фонду на користь громадян України.

Державний житловий фонд - це житловий фонд місцевих Рад народних депутатів та житловий фонд, який знаходиться у повному господарському віданні чи оперативному управлінні державних підприємств, організацій, установ.

За змістом ч. ч. 4, 5 ст. 5 вказаного закону, право на приватизацію квартир (будинків) державного житлового фонду з використанням житлових чеків одержують громадяни України, які постійно проживають в цих квартирах (будинках) або перебували на обліку потребуючих поліпшення житлових умов до введення в дію цього Закону.

Кожний громадянин України має право приватизувати займане ним житло безоплатно в межах номінальної вартості житлового чеку або з частковою доплатою один раз.

Закон України «Про передачу об`єктів права державної та комунальної власності» регулює відносини, пов`язані з передачею об`єктів права державної власності у комунальну власність територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах або у спільну власність територіальних громад сіл, селищ, міст, а також об`єктів права комунальної власності у державну власність.

Згідно ч. 1 ст. 2 Закону України «Про передачу об`єктів права державної та комунальної власності», об`єктами передачі згідно з цим Законом є, зокрема, об`єкти житлового фонду (у тому числі гуртожитки як об`єкти нерухомого майна, житлові комплекси та/або їх частини).

За змістом ч. 1, 2, 3 ст. 4-1 Закону України «Про передачу об`єктів права державної та комунальної власності», передача об`єктів житлового фонду, гуртожитків та інших об`єктів соціальної інфраструктури здійснюється у порядку, встановленому цим Законом, з урахуванням особливостей, визначених цією статтею. Ініціатива щодо передачі об`єктів житлового фонду, гуртожитків та інших об`єктів соціальної інфраструктури у комунальну власність може виходити відповідно від органів, визначених статтею 3 цього Закону, підприємств, на балансі яких перебувають ці об`єкти, а також господарських товариств, створених у процесі приватизації (корпоратизації). Рішення щодо передачі об`єктів житлового фонду, гуртожитків та інших об`єктів соціальної інфраструктури у комунальну власність приймаються органами, уповноваженими управляти державним майном, самоврядними організаціями за згодою відповідних сільських, селищних, міських, районних у містах рад, а у спільну власність територіальних громад сіл, селищ, міст - за згодою районних або обласних рад.

Передача об`єктів здійснюється комісією з питань передачі об`єктів, до складу якої входять представники виконавчих органів відповідних рад, місцевих органів виконавчої влади, органів, уповноважених управляти державним майном, самоврядних організацій, фінансових органів, підприємств, трудових колективів підприємств, майно яких підлягає передачі. Утворює комісію з питань передачі об`єктів та призначає її голову виконавчий орган відповідної сільської, селищної, міської, районної у місті ради, якщо інше не передбачено законом, - у разі передачі об`єктів у комунальну власність територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах (ст. 6 Закону України «Про передачу об`єктів права державної та комунальної власності»).

Рішенням Чернігівської міської ради від 06.03.2014 (39 сесія 6 скликання) затверджено Положення про порядок передачі у комунальну власність територіальної громади м. Чернігова об`єктів соціальної інфраструктури.

Відповідно до пункту 19 Положення для звернення про передачу об`єктів житлового фонду у комунальну власність територіальної громади м. Чернігова від осіб, визначених пунктом четвертим цього Положення, до звернення додаються рішення про передачу у комунальну власність територіальної громади м. Чернігова власника або органу уповноваженого управляти майном; технічна документація на об`єкт передачі житлового фонду (технічний паспорт, документ, що відповідно до вимог законодавства засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об`єкта, плани зовнішніх мереж); витяг з Державного реєстру прав на нерухоме майно та їх обтяжень або зареєстровані в установленому порядку правовстановлюючі документи на нерухоме майно та документи, що посвідчують право на земельну ділянку; акти обстеження інженерної інфраструктури.

Згідно з пунктом 6 частини першої статті 5 Закону України «Про забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків» передача житлових приміщень у гуртожитках у власність громадян здійснюється на підставі рішення органу місцевого самоврядування.

Тобто, питання передачі спірних об`єктів ставиться у залежність від того, чи буде прийняте органом місцевого самоврядування рішення про прийняття чи неприйняття у комунальну власність спірного житла. Крім того, такі питання вирішуються виключно на пленарних засіданнях міської ради.

Відповідно до частин першої, третьої статті 14 Закону України «Про забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків» гуртожитки (як об`єкти нерухомого майна, житлові комплекси та/або їх частини), на які поширюється дія цього Закону, передаються у власність відповідних територіальних громад згідно з цим Законом у порядку та строки, визначені затвердженою законом Загальнодержавною цільовою програмою передачі гуртожитків у власність територіальних громад. Гуртожитки, включені до статутних капіталів товариств, передаються у власність територіальних громад відповідно до цього Закону на безкомпенсаційній основі, зокрема за згодою власника гуртожитку - за його рішенням.

Відповідно до пункту 4 частини першої статті 5 Закону України «Про забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків» передача гуртожитків, включених до статутних капіталів товариств, у тому числі тих, що в подальшому були передані такими товариствами до статутних капіталів інших юридичних осіб або відчужені в інший спосіб, у власність територіальних громад здійснюється на добровільних (договірних) умовах або, у разі відмови органів управління (уповноважених осіб) власників гуртожитків від такої передачі, - за рішенням суду за поданням органу місцевого самоврядування.

Згідно ст.182 ЦК України право власності та інші речові права на нерухомі речі, обтяження цих прав, їх виникнення, перехід і припинення підлягають державній реєстрації.

Частиною 4 статті 334 ЦК України передбачено, що права на нерухоме майно, які підлягають державній реєстрації, виникають з моменту такої реєстрації. Дана вимога також зазначена в ст. 4 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

Аналіз вище зазначених правових норм свідчить про те, що реєстрація прав на нерухоме майно є обов`язковою.

Згідно інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна від 03.12.2021 та відповідно до Інформаційної довідки №4659 від 29.05.2023, право власності на квартиру АДРЕСА_1 не зареєстровано.

У матеріалах справи відсутнє рішення органу місцевого самоврядування про надання згоди на безоплатну передачу у комунальну власність територіальної громади м. Чернігова спірної квартири, у тому числі кімнат № НОМЕР_1 , № НОМЕР_2 , АДРЕСА_2 .

Отже, здійснити передачу квартири до комунальної власності, за умови дотримання відповідної процедури та наданням відповідного пакету документів, може лише його власник або особа, у повному господарському віданні або в оперативному управлінні якої перебував житловий фонд, чого у даному випадку дотримано не було.

Таким чином, суд, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок в їх сукупності за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженню наявних у справі доказів, системний аналіз положень чинного законодавства України, враховуючи встановлені судом обставини справи, дійшов висновку, що позовні вимоги є необґрунтованими та задоволенню не підлягають.

V. Розподіл судових витрат

Позивачем понесені та документально підтвердженні витрати по сплаті судового збору у розмірі 2 147,20 грн (а.с.14, 85).

У зв`язку з відмовою у задоволенні позову, відповідно п.2 ч. 2 ст. 141 ЦПК України, понесені позивачем судові витрати не підлягають відшкодуванню.

На підставі наведеного, керуючись ст. ст. 4, 12, 19, 141, 258, 259, 265, 268, 273, 354, 355 ЦПК України, ст.ст. 11, 16, 182, 334 ЦК України, суд, -

Вирішив:

У задоволенні позову ОСОБА_1 до Чернігівської обласної спілки споживчих товариств, Чернігівської міської ради, третя особа: ОСОБА_2 , про зобов`язання вчинити певні дії відмовити повністю.

На рішення суду може бути подана апеляційна скарга до Чернігівського апеляційного суду протягом тридцяти днів з дня складання повного судового рішення. Учасник справи, якому рішення суду не було вручено у день його проголошення або складання, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Повний текст рішення суду складено 05.07.2024.

Позивач ОСОБА_1 (місце проживання: АДРЕСА_17 , РНОКПП НОМЕР_5 )

Відповідач Чернігівська обласна спілка споживчих товариств (місцезнаходження: просп. Перемоги, буд.139 м. Чернігів, 14013, код ЄДРПОУ 01775660)

Відповідач - Чернігівська міська рада (місцезнаходження: вул. Магістратська, буд.7 м. Чернігів 14000, код ЄДРПОУ 34339125)

Третя особа - ОСОБА_2 (місце проживання: АДРЕСА_17 , РНОКПП НОМЕР_6 )

Суддя Н. В. Маслюк

СудНовозаводський районний суд м.Чернігова
Дата ухвалення рішення25.06.2024
Оприлюднено12.07.2024
Номер документу120268398
СудочинствоЦивільне
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах щодо права власності чи іншого речового права на нерухоме майно (крім землі), з них: про приватну власність, з них: визнання права власності

Судовий реєстр по справі —751/11230/23

Рішення від 25.06.2024

Цивільне

Новозаводський районний суд м.Чернігова

Маслюк Н. В.

Рішення від 25.06.2024

Цивільне

Новозаводський районний суд м.Чернігова

Маслюк Н. В.

Ухвала від 23.04.2024

Цивільне

Новозаводський районний суд м.Чернігова

Маслюк Н. В.

Ухвала від 08.04.2024

Цивільне

Новозаводський районний суд м.Чернігова

Маслюк Н. В.

Ухвала від 08.04.2024

Цивільне

Новозаводський районний суд м.Чернігова

Маслюк Н. В.

Ухвала від 11.03.2024

Цивільне

Новозаводський районний суд м.Чернігова

Маслюк Н. В.

Ухвала від 11.03.2024

Цивільне

Новозаводський районний суд м.Чернігова

Маслюк Н. В.

Ухвала від 11.03.2024

Цивільне

Новозаводський районний суд м.Чернігова

Маслюк Н. В.

Ухвала від 11.03.2024

Цивільне

Новозаводський районний суд м.Чернігова

Маслюк Н. В.

Ухвала від 30.01.2024

Цивільне

Новозаводський районний суд м.Чернігова

Маслюк Н. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні