Рішення
від 09.07.2024 по справі 200/3932/24
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

09 липня 2024 року Справа№200/3932/24

Суддя Донецького окружного адміністративного суду Давиденко Т.В.

розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення

(виклику) сторін адміністративний позов ОСОБА_1

до відповідача Квартирно-експлуатаційного відділу міста Луганськ

про визнання протиправною бездіяльності, зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 , місце проживання: АДРЕСА_1 ) звернувся до Донецького окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Квартирно-експлуатаційного відділу міста Луганськ (ЄДРПОУ 07652214, юридична адреса: 84122, Донецька обл., Краматорський р-н, м. Слов`янськ, вул. Поштова, буд. 20) про визнання протиправною бездіяльності щодо ненадання оновленого грошового атестату та оновленої довідки про розмір щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премії для обчислення пенсії за формою, передбаченою додатком 8 до Постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.1992 року № 393 (зі змінами), із зазначенням оновленого розміру складових грошового забезпечення, а саме: посадового окладу (тарифний розряд 26) 7540,00 грн., окладу за військовим званням (майор) 1890,00 грн., надбавки за вислугу років (35% від посадового окладу з урахуванням окладу за військовим званням) 3300,50 грн., надбавки за особливості проходження служби (65 відсотків від посадового окладу з урахуванням окладу за військовим званням та надбавки за вислугу років) 8274,83 грн., та премії (140% від посадового окладу) 10556,00 грн., відповідно до статті 43 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», та пункту 7 Постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.1992 року № 393 (зі змінами) з урахуванням зміни розміру грошового забезпечення на підставі рішення Донецького окружного адміністративного суду від 21.11.2022 року, яке залишено без змін постановою Першого апеляційного адміністративного суду від 20.03.2023 року у справі № 200/4115/22, та зміни розміру вислуги років відповідно до рішення Донецького окружного адміністративного суду від 01.06.2023 року, яке залишено без змін постановою Першого апеляційного адміністративного суду від 10.10.2023 року у справі № 200/1329/23, зобов`язання підготувати та надати оновлений грошовий атестат та оновлену довідку про розмір щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премії для обчислення пенсії за формою, передбаченою додатком 8 до Постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.1992 року № 393 (зі змінами), із зазначенням оновленого розміру складових грошового забезпечення, а саме: посадового окладу (тарифний розряд 26) 7540,00 грн., окладу за військовим званням (майор) 1890,00 грн., надбавки за вислугу років (35% від посадового окладу з урахуванням окладу за військовим званням) 3300,50 грн., надбавки за особливості проходження служби (65 відсотків від посадового окладу з урахуванням окладу за військовим званням та надбавки за вислугу років) 8274,83 грн., та премії (140% від посадового окладу) 10556,00 грн., відповідно до статті 43 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», та пункту 7 Постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.1992 року № 393 (зі змінами) з урахуванням зміни розміру грошового забезпечення на підставі рішення Донецького окружного адміністративного суду від 21.11.2022 року, яке залишено без змін постановою Першого апеляційного адміністративного суду від 20.03.2023 року у справі № 200/4115/22, та зміни розміру вислуги років відповідно до рішення Донецького окружного адміністративного суду від 01.06.2023 року, яке залишено без змін постановою Першого апеляційного адміністративного суду від 10.10.2023 року у справі № 200/1329/23, стягнення витрат на професійну правничу допомогу у розмірі 5000,00 грн.

Доводи позовної заяви обґрунтовує тим, що рішенням Донецького окружного адміністративного суду від 19.12.2023 року у справі № 200/4797/23 було встановлено право позивача на отримання оновленого грошового атестату у зв`язку з проведеним перерахунком розміру його грошового забезпечення на виконання рішення суду у справі № 200/4115/22. Однак, в даному рішенні суду не було зазначено ані відсоткове, ані числове значення сум грошового забезпечення позивача, які мають бути зазначені в оновленому грошовому атестаті та довідці про розмір щомісячних додаткових видів грошового забезпечення для перерахунку пенсії позивача.

Враховуючи викладене, просить задовольнити позовні вимоги в повному обсязі.

У відзиві на адміністративний позов відповідач вказав на його безпідставність та зазначив, що на виконання рішення суду у справі №200/4797/23 від 19.12.2023 року було надано особисто позивачу оновлений грошовий атестат за вих № 524/428 від 19.02.2024 року та оновлену довідку за №524/427 від 19.02.2024 року. Зазначені документи 20.02.2024 року отримані особисто, про що свідчить підпис позивача на других примірниках цих документів.

Вказує на те, що відповідно до норм статті 7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2021 рік», Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік» прожиткового мінімуму для працездатних осіб в розмірі 2481,00 грн не може бути застосований, як базовий, для обчислення посадового окладу за 26 тарифним розрядом, до позивача, як військовослужбовця, тому зазначена вимога позивача не підлягає задоволенню у зв`язку з невідповідністю нормам закону.

Враховуючи наведене, просить у задоволенні адміністративного позову відмовити в повному обсязі.

Відповідно до ч. 5 ст. 262 Кодексу адміністративного судочинства України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.

Враховуючи відсутність клопотань сторін щодо розгляду справи у судовому засіданні, справа розглядається за правилами спрощеного позовного провадження без проведення судового засідання та повідомлення сторін.

Дослідивши матеріали справи, доводи позовної заяви, відзиву, суд з`ясував наступні обставини справи.

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , місце проживання: АДРЕСА_1 , паспорт НОМЕР_2 , в період з 12.07.2021 року по 25.05.2022 року проходив військову службу в Квартирно-експлуатаційному відділі міста Луганськ.

Наказом начальника КЕВ м. Луганськ (по стройовій частині) від 12.07.2021 року № 136 майора ОСОБА_1 , призначеного наказом Головнокомандувача Збройних Сил України від 30.06.2021 року № 248 (по особовому складу) на посаду заступника начальника відділу головного інженера КЕВ м. Луганськ Сил логістики Збройних Сил України, з 12 липня 2021 року зараховано до списків особового складу, на всі види забезпечення.

Наказом начальника КЕВ м. Луганськ (по стройовій частині) від 25.05.2022 року № 103 майора ОСОБА_1 , заступника начальника відділу головного інженера КЕВ м. Луганськ Сил логістики Збройних Сил України, звільненого наказом Командувача Сил Логістики Збройних Сил України (по особовому складу) від 29.04.2022 року № 85 у запас, з 25.05.2022 року виключено зі списків особового складу КЕВ м. Луганськ та всіх видів забезпечення.

Рішенням Донецького окружного адміністративного суду від 21.11.2022 року, яке залишено без змін постановою Першого апеляційного адміністративного суду від 20.03.2023 року у справі № 200/4115/22, зобов`язано Квартирно-експлуатаційний відділ міста Луганськ здійснити перерахунок та виплату грошового забезпечення ОСОБА_1 за період з 12.07.2021 року по 31.12.2021 року, з урахуванням розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого статтею 7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2021 рік», помноженого на відповідний тарифний коефіцієнт, за період з 01.01.2022 року по 25.05.2022 року з урахуванням розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого статтею 7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік», помноженого на відповідний тарифний коефіцієнт, з урахуванням виплачених сум.

12.04.2023 року ОСОБА_1 звернувся до КЕВ м. Луганськ з заявою щодо видачі оновленого грошового атестату та довідки про розмір додаткових видів грошового забезпечення та премії, з урахуванням перерахунку розміру грошового забезпечення, проведеного на виконання рішення суду у справі № 200/4115/22.

Листом КЕВ м. Луганськ від 12.05.2023 року № 524/1091 ОСОБА_1 повідомлений про наступне: «1. Грошовий атестат, який був доданий до особової справи вих. № 04 дск від 29.09.2022 року, був відправлений 06.10.2022 року в ІНФОРМАЦІЯ_2 , фельд`єгерською поштою через в/ч НОМЕР_3 . 2. Рішення Донецького окружного адміністративного суду від 21.11.2022 року, яке залишено без змін постановою Першого апеляційного адміністративного суду від 20.03.2023 року у справі № 200/4115/22, знаходиться на стадії виконання. Розрахунки та клопотання вих. № 524/1006 від 02.05.2023 року передані до Департаменту фінансів Міністерства оборони України до подальшого опрацювання. 3. Після остаточного розрахунку, Вам буде надана довідка».

Відповідно до виписки по картковому рахунку ОСОБА_1 , остаточний розрахунок при звільненні з КЕВ м. Луганськ проведений 14.06.2023 року (виплата недоотриманих сум грошового забезпечення в загальному розмірі 66851,68 грн.).

21.06.2023 року ОСОБА_1 повторно звернувся до КЕВ м. Луганськ з заявою щодо видачі оновленого грошового атестату та довідки про розмір додаткових видів грошового забезпечення та премії, з урахуванням перерахунку розміру грошового забезпечення, проведеного на виконання рішення суду у справі № 200/4115/22.

Листом КЕВ м. Луганськ від 19.07.2023 року № 524/1627 ОСОБА_1 повідомлений про наступне: «Відповідно до Наказу Міністерства оборони України № 280 від 22.05.2017 року «Про організацію фінансового забезпечення військових частин, установ та організацій Збройних Сил України» (зі змінами) пункт 11.1 визначено, що грошовий атестат видається військовослужбовцю військовою частиною, в якій він перебуває на грошовому забезпеченні […]. У зв`язку з тим, що на теперішній час Ви не є військовослужбовцем, та не перебуваєте на грошовому забезпеченні в Квартирно-експлуатаційному відділі міста Луганськ, видача Вам грошового атестату КЕВ міста Луганськ не можлива. Видача окремої довідки про розмір додаткових видів грошового забезпечення та премії не передбачена «Положенням з бухгалтерського обліку в Збройних Силах України». затвердженого наказом Міністра оборони України від 19 грудня 2014 року № 905. Керуючись положенням вище визначених нормативно-правових актів повідомляємо про відсутність підстав для надання Вам документів, визначених в заяві від 21 червня 2023 року».

Рішенням Донецького окружного адміністративного суду від 19.12.2023 року у справі № 200/4797/23 зобов`язано Квартирно-експлуатаційний відділ міста Луганськ підготувати та надати ОСОБА_1 оновлений грошовий атестат та оновлену довідку про розмір щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премії для обчислення пенсії відповідно до статті 43 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», та пункту 7 Постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.1992 року № 393 (зі змінами) у зв`язку зі зміною розміру грошового забезпечення на підставі рішення Донецького окружного адміністративного суду від 21.11.2022 року у справі № 200/4115/22.

На виконання зазначеного рішення суду КЕВ м. Луганськ ОСОБА_1 виданий оновлений грошовий атестат (вих. № 524/428 від 19.02.2024 року). Згідно зазначеного грошового атестату, головному інженеру майору ОСОБА_1 , виплачені такі види грошового забезпечення: посадовий оклад за 26 тарифним розрядом: 5360,00 грн.; оклад за військовим званням (майор): 1340,00 грн.; надбавка за вислугу років у розмірі 8 років 6 місяців (30%) 2010,00 грн.; надбавка за особливості проходження служби (65%) 5661,50 грн.; премія (140%) 7504,00 грн.

В оновленому грошовому атестаті також зазначено, що на виконання рішення Донецького окружного адміністративного суду від 21.11.2022 року у справі № 200/4115/22, здійснено перерахунок та виплату грошового забезпечення за період з 12.07.2021 року по 31.12.2021 року, з урахуванням розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого статтею 7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2021 рік», помноженого на відповідний тарифний коефіцієнт, за період з 01.01.2022 року по 25.05.2022 року з урахуванням розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого статтею 7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік», помноженого на відповідний тарифний коефіцієнт, з урахуванням виплачених сум, в загальній сумі 66851,68 грн.

КЕВ м. Луганськ надано ОСОБА_1 довідку від 19.02.2024 року № 524/427, відповідно до якої загальна сума перерахованих та виплачених додаткових видів грошового забезпечення на підставі рішення Донецького окружного адміністративного суду від 21.11.2022 року у справі № 200/4115/22, за період з 12.07.2021 року по 13.06.2022 року становить 47056,93 грн.

Рішенням Донецького окружного адміністративного суду від 01.06.2023 року, яке залишено без змін постановою Першого апеляційного адміністративного суду від 10.10.2023 року у справі № 200/1329/23, зобов`язано Квартирно експлуатаційний відділ міста Луганськ визначити ОСОБА_1 вислугу років в розмірі: 8 років 6 місяців 19 днів у календарному обчисленні, 1 рік 10 місяців 6 днів у пільговому обчисленні, загальна вислуга 10 років 4 місяці 25 днів, внести відповідні зміни до наказу від 01.03.2023 № 34 та до військової особової справи в частині вислуги років.

Зміни до наказу начальника КЕВ м. Луганськ (по стройовій частині) від 01.03.2023 року № 34 в частині визначення розміру вислуги років ОСОБА_1 , на виконання рішення суду у справі № 200/1323/23, були внесені наказом начальника КЕВ міста Луганськ (по стройовій частині) від 29.11.2023 року № 225.

21.05.2024 року ОСОБА_1 звернувся до КЕВ м. Луганськ зз заявою щодо наданняоновленого грошового атестату та оновленої довідки про розмір щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премії для обчислення пенсії із зазначенням оновленого розміру складових грошового забезпечення, а саме: посадового окладу (тарифний розряд 26) 7540,00 грн., окладу за військовим званням (майор) 1890,00 грн., надбавки за вислугу років (35% від посадового окладу з урахуванням окладу за військовим званням) 3300,50 грн., надбавки за особливості проходження служби (65 відсотків від посадового окладу з урахуванням окладу за військовим званням та надбавки за вислугу років) 8274,83 грн., та премії (140% від посадового окладу) 10556,00 грн. відповідно до статті 43 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», та пункту 7 Постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.1992 року № 393 (зі змінами) з урахуванням зміни розміру грошового забезпечення на підставі рішення Донецького окружного адміністративного суду від 21.11.2022 року, яке залишено без змін постановою Першого апеляційного адміністративного суду від 20.03.2023 року у справі № 200/4115/22, та зміни розміру вислуги років відповідно до рішення Донецького окружного адміністративного суду від 01.06.2023 року, яке залишено без змін постановою Першого апеляційного адміністративного суду від 10.10.2023 року у справі № 200/1329/23.

Станом на час розгліду справи відповідь на зазначене звернення ОСОБА_1 не надано.

Між сторонами немає розбіжностей щодо обставин справи, встановлених судом, в позовній заяві позивач просить задовольнити позовні вимоги у повному обсязі.

Проаналізувавши встановлені обставини справи та норми законодавства України, яке регулює спірні правовідносини, суд вважає позовну заяву такою, що підлягає задоволенню, з наступних підстав.

Статтею 19 Конституції України встановлено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Згідно статті 8, частини другої статті 19 Конституції України в Україні визнається і діє принцип верховенства права, Конституція України має найвищу юридичну силу, її норми є нормами прямої дії, а тому органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч.1 ст.2 Закону України «Про військовий обов`язок і військову службу» військова служба є державною службою особливого характеру, яка полягає у професійній діяльності придатних до неї за станом здоров`я і віком громадян України (за винятком випадків, визначених законом), іноземців та осіб без громадянства, пов`язаній із обороною України, її незалежності та територіальної цілісності. Час проходження військової служби зараховується громадянам України до їх страхового стажу, стажу роботи, стажу роботи за спеціальністю, а також до стажу державної служби.

Проходження військової служби здійснюється громадянами України у добровільному порядку (за контрактом) або за призовом (ч. 2 ст.2 Закону України «Про військовий обов`язок і військову службу»).

Спеціальним законом, який визначає основні засади державної політики у сфері соціального захисту військовослужбовців та членів їх сімей, встановлює єдину систему їх соціального та правового захисту, гарантує військовослужбовцям та членам їх сімей в економічній, соціальній, політичній сферах сприятливі умови для реалізації їх конституційного обов`язку щодо захисту Вітчизни та регулює відносини у цій галузі, є Закон України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей».

Так, у зв`язку з особливим характером військової служби, яка пов`язана із захистом Вітчизни, військовослужбовцям надаються визначені законом пільги, гарантії та компенсації (частина 2 статті 1-2 Закону України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей»).

Частиною першою статті 9 Закону України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» обумовлено, що держава гарантує військовослужбовцям достатнє матеріальне, грошове та інші види забезпечення в обсязі, що відповідає умовам військової служби, стимулює закріплення кваліфікованих військових кадрів. Частиною другою вказаної статті встановлено, що до складу грошового забезпечення входять: посадовий оклад, оклад за військовим званням; щомісячні додаткові види грошового забезпечення (підвищення посадового окладу, надбавки, доплати, винагороди, які мають постійний характер, премія); одноразові додаткові види грошового забезпечення.

Згідно частини другої, третьої статті 9 Закону України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» до складу грошового забезпечення входять: посадовий оклад, оклад за військовим званням, щомісячні додаткові види грошового забезпечення (підвищення посадового окладу, надбавки, доплати, винагороди, які мають постійний характер, премія); одноразові додаткові види грошового забезпечення. Грошове забезпечення визначається залежно від посади, військового звання, тривалості, інтенсивності та умов військової служби, кваліфікації, наукового ступеня і вченого звання військовослужбовця.

Питання складу грошового забезпечення військовослужбовців було предметом розгляду Великої Палати Верховного Суду у справі № 522/2738/17.

Ухвалюючи постанову від 06.02.2019 року у зазначеній справі Велика Палата дійшла висновків про те, що згідно з частинами другою та третьою статті 9 Закону України "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей" до складу грошового забезпечення входять: посадовий оклад, оклад за військовим званням, щомісячні додаткові види грошового забезпечення (підвищення посадового окладу, надбавки, доплати, винагороди, які мають постійний характер, премія); одноразові додаткові види грошового забезпечення. Грошове забезпечення визначається залежно від посади, військового звання, тривалості, інтенсивності та умов військової служби, кваліфікації, наукового ступеня і вченого звання військовослужбовця.

Таким чином, до складу грошового забезпечення військовослужбовців входять чотири види складових: посадовий оклад; оклад за військовим званням; щомісячні додаткові види грошового забезпечення; одноразові додаткові види грошового забезпечення.

Тобто, до грошового забезпечення військовослужбовців як обрахункової величини не включаються одноразові додаткові види грошового забезпечення, зокрема щорічні, щоквартальні, разові додаткові види грошового забезпечення, крім щомісячних, або тих, що виплачуються раз на місяць.

Такий принциповий підхід застосовується незалежно від виду виплат.

Аналогічна позиція висловлена у постанові Великої Палати Верховного Суду від 10.11.2021 року у справі № 825/997/17 та у постанові Верховного Суду від 21.12.2021 року у справі № 820/3423/18.

Спеціальним законом, який регулює правовідносини у сфері пенсійного забезпечення громадян України із числа осіб, які перебували на військовій службі, є, зокрема, Закон України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби та деяких інших осіб».

Так, статтею 43 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби та деяких інших осіб» передбачено, що пенсії особам офіцерського складу, прапорщикам і мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам, які мають право на пенсію за цим Законом, та членам їх сімей обчислюються з розміру грошового забезпечення, враховуючи відповідні оклади за посадою, військовим (спеціальним) званням, процентну надбавку за вислугу років, щомісячні додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії в розмірах, установлених законодавством, з якого було сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, а до 1 січня 2011 року - страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Норма статті 43 наведеного Закону міститься в розділі V «Обчислення пенсії», тобто в загальному розділі, та безпосередньо визначає складові грошового забезпечення для обчислення пенсій. При цьому під обчисленням слід розуміти процес отримання результату за допомогою дій над числами, кожне з яких є конкретним цифровим вираженням розміру складових грошового забезпечення.

Питання перерахунку раніше призначених пенсій регламентовано статтею 63 Закону України №Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби та деяких інших осіб№, згідно із якою перерахунок раніше призначених пенсій військовослужбовцям, особам, які мають право на пенсію за цим Законом та членам їх сімей у зв`язку із введенням в дію цього Закону провадиться за документами, що є у пенсійній справі, а також додатковими документами, поданими пенсіонерами на час перерахунку.

Якщо пенсіонер згодом подасть додаткові документи, які дають право на подальше підвищення пенсії, то пенсія перераховується за нормами цього Закону. При цьому перерахунок провадиться за минулий час, але не більш як за 12 місяців з дня подання додаткових документів і не раніше, ніж з дня введення в дію цього Закону.

Усі призначені за цим Законом пенсії підлягають перерахунку у зв`язку з підвищенням грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за цим Законом, на умовах, у порядку та розмірах, передбачених Кабінетом Міністрів України. У разі якщо внаслідок перерахунку пенсій, передбаченого цією частиною, розміри пенсій звільненим із служби військовослужбовцям, особам, які мають право на пенсію за цим Законом, є нижчими, зберігаються розміри раніше призначених пенсій.

Тобто, Кабінетом Міністрів України надане право на встановлення умов та порядку перерахунку пенсій, а також розміри складових грошового забезпечення для такого перерахунку.

Відповідно до пункту 7 Постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.1993 року № 393 пенсії обчислюються з розміру грошового забезпечення, з якого було сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, а до 1 січня 2011 р. - страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування з урахуванням таких його видів:

відповідного окладу за посадою (для поліцейських, відряджених до органів державної влади, установ та організацій із залишенням на службі в Національній поліції, які отримували при цьому грошове забезпечення та звільнені із служби безпосередньо з посад у таких органах, установах та організаціях, - відповідних окладів, установлених за рівнозначними (аналогічними) посадами в Національній поліції), окладу/доплати за військовим (спеціальним) званням (для осіб рядового і начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту - щомісячної надбавки за спеціальне звання) та відсоткової надбавки/доплати за вислугу років у розмірах, установлених за останньою штатною посадою, займаною перед звільненням;

щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення, крім щомісячних надбавок (доплат), установлених особам, які мають право на пенсію за вислугу років згідно із законодавством і залишені за їх згодою та в інтересах справи на службі) та премії. Розмір щомісячних додаткових видів грошового забезпечення та премії визначається за 24 останні календарні місяці служби підряд перед звільненням. Середня сума щомісячних додаткових видів грошового забезпечення та премії визначається шляхом ділення на 24 загальної суми цих видів грошового забезпечення за 24 останні календарні місяці служби підряд перед звільненням.

Грошовий атестат виписується на кожного військовослужбовця окремо, підписується командиром військової частини і начальником фінансового органу і засвідчується особистим підписом власника грошового атестата та відтиском гербової печатки з найменуванням частини, зазначеної в атестаті. Військовослужбовцям, які звільняються з військової служби, грошові атестати видаються під підпис у картках особових рахунків військовослужбовців, в яких зазначаються дати видачі, серії та номери виданих грошових атестатів. У районному (міському) військовому комісаріаті грошові атестати звільнених військовослужбовців реєструються в алфавітній книзі із зазначенням у ній військового звання, прізвища, ім`я та по батькові військовослужбовця, серії і номера грошового атестата. Після реєстрації грошові атестати військовослужбовців, які мають право на пенсійне забезпечення долучаються до документів, що подаються до обласного військового комісаріату для призначення пенсії, а грошові атестати інших військовослужбовців до їх особових справ.

Порядок подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», затверджено постановою ПФ України № 3-1 від 30.01.2007, відповідно до пункту 4 якого заява про переведення з одного виду пенсії на інший, про перерахунок пенсії подається до органу, що призначає пенсію, заявником за місцем проживання, а при необхідності - його законним представником за місцем його проживання.

Відповідно до пункту 7 Порядку №3-1 для призначення пенсії за вислугу років і по інвалідності подаються такі документи: заява про призначення пенсії (додаток 1); грошовий атестат, або довідка про розмір грошового забезпечення, і довідка про додаткові види грошового забезпечення, які заявник отримував протягом останніх 24 місяців підряд перед місяцем звільнення з військової служби.

Таким чином, Порядком №3-1 у зазначеній редакції не передбачалась форма довідки про додаткові види грошового забезпечення, які заявник отримував протягом останніх 24 місяців підряд перед місяцем звільнення з військової служби, а така форма затверджена була Департаментом фінансів Міністерства оборони України листом від 28.03.2018 № 248/3/6/855.

Постановою Правління Пенсійного фонду України від 02.03.2023 № 10-1 внесені зміни до Порядку № 3-1, яким викладено зазначений Порядок у новій редакції.

Згідно пункту 2 Розділу ІІ Порядку № 3-1 (у новій редакції) до заяви про призначення пенсії за вислугу років, по інвалідності додаються такі документи: грошовий атестат та довідка про щомісячні додаткові види грошового забезпечення та премію для призначення пенсії відповідно до Закону України Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб (додаток 8 до цього Порядку).

Тобто, після внесення змін до Порядку №3-1 Постановою Правління Пенсійного фонду України затверджено форму довідки про щомісячні додаткові види грошового забезпечення та премію для призначення пенсії відповідно до Закону України Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб (додаток 8 до цього Порядку).

Відповідно до п.1 Порядку проведення перерахунку пенсії, призначених відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби та деяких інших осіб», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №45 від 13.02.2008 (далі по тексту - Постанова №45), пенсії призначені відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби та деяких інших осіб», у зв`язку з підвищенням грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, державний орган, з якого особа була звільнена із служби, видає довідку про розмір грошового забезпечення, що враховується для перерахунку пенсії.

З урахуванням висновків суду, викладених у судовому рішенні у справі №200/4797/23 про перерахунок та виплату грошового забезпечення позивачу, суд доходить висновку, що відповідачу належить внести зміни до грошового атестату та довідки про розмір щомісячних додаткових видів грошового забезпечення для подальшого перерахунку пенсії позивача.

Відповідно до пункту 23 вказаного Порядку перерахунок раніше призначених пенсій проводиться органами, що призначають пенсії, в порядку, установленому статтею 63 Закону, пенсіонери подають органам, що призначають пенсії, додаткові документи, які дають право на підвищення пенсії.

Пунктом 24 наведеного Порядку встановлено, що про виникнення підстав для проведення перерахунку пенсій згідно зі статтею 63 Закону уповноважені структурні підрозділи зобов`язані у п`ятиденний строк після прийняття відповідного нормативно правового акта, на підставі якого змінюється хоча б один з видів грошового забезпечення для відповідних категорій осіб, або у зв`язку з уведенням для зазначених категорій військовослужбовців нових щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, встановлених законодавством, повідомити про це орган, що призначає пенсії. Органи, що призначають пенсії, протягом п`яти робочих днів після надходження такого повідомлення подають до відповідних уповноважених структурних підрозділів списки осіб, яким необхідно провести перерахунок пенсії (додаток 5). Після одержання списків осіб уповноважені структурні підрозділи зазначають у них зміни розмірів грошового забезпечення для перерахунку раніше призначених пенсій і в п`ятиденний строк після надходження передають їх до відповідних органів, що призначають пенсії.

Тотожні за змістом положення щодо процедури перерахунку раніше призначених пенсій військовослужбовців у разі зміни розміру їх грошового забезпечення містяться у пунктах 2, 3 Порядку проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 45 від 13.02.2008 року.

Таким чином, підставою для вчинення дій, спрямованих на перерахунок раніше призначених пенсій, може бути як відповідна заява пенсіонера та додані до неї документи, так і рішення, прийняте Кабінетом Міністрів України, про що визначені державні органи повідомляють орган ПФ України.

Разом із цим, до моменту отримання належної довідки від відповідача в пенсійного органу не виникає обов`язку з перерахунку пенсії позивача.

Як встановлено судом, позивачу після звільнення з військової служби призначена пенсія відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб».

У зв`язку зі зміною розмірів грошового забезпечення позивач набув право на перерахунок пенсії з моменту її призначення, передумовою чого має бути видача оновленої довідки про розмір щомісячних додаткових видів грошового забезпечення та грошового атестату.

Положення статті 51 Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби та деяких інших осіб" визначають: при настанні обставин, які тягнуть за собою зміну розміру пенсій, призначених військовослужбовцям строкової служби та їх сім`ям, перерахунок таких пенсій провадиться відповідно до строків, встановлених частиною четвертою статті 45 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" (частина перша);

перерахунок пенсій, призначених особам офіцерського складу, прапорщикам і мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам, які мають право на пенсію за вказаним Законом та членам їх сімей, провадиться з першого числа місяця, що йде за місяцем, в якому настали обставини, що тягнуть за собою зміну розміру пенсії. Якщо при цьому пенсіонер набув права на підвищення пенсії, різницю в пенсії за минулий час може бути виплачено йому не більш як за 12 місяців (частина друга);

перерахунок пенсій у зв`язку із зміною розміру хоча б одного з видів грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на такий перерахунок згідно з вказаним Законом, або у зв`язку із введенням для зазначених категорій осіб нових щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, встановлених законодавством, не проведений з вини органів Пенсійного фонду України та/або державних органів, які видають довідки для перерахунку пенсії, провадиться з дати виникнення права на нього без обмеження строком (частина третя).

Оскільки судом встановлена протиправна бездіяльность відповідача щодо ненадання оновленого грошового атестату та оновленої довідки про розмір щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премії для обчислення пенсії за формою, передбаченою додатком 8 до Постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.1992 року № 393 (зі змінами), із зазначенням оновленого розміру складових грошового забезпечення, а саме: посадового окладу (тарифний розряд 26) 7540,00 грн., окладу за військовим званням (майор) 1890,00 грн., надбавки за вислугу років (35% від посадового окладу з урахуванням окладу за військовим званням) 3300,50 грн., надбавки за особливості проходження служби (65 відсотків від посадового окладу з урахуванням окладу за військовим званням та надбавки за вислугу років) 8274,83 грн., та премії (140% від посадового окладу) 10556,00 грн., відповідно до статті 43 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», та пункту 7 Постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.1992 року № 393 (зі змінами) з урахуванням зміни розміру грошового забезпечення на підставі рішення Донецького окружного адміністративного суду від 21.11.2022 року, яке залишено без змін постановою Першого апеляційного адміністративного суду від 20.03.2023 року у справі № 200/4115/22, та зміни розміру вислуги років відповідно до рішення Донецького окружного адміністративного суду від 01.06.2023 року, яке залишено без змін постановою Першого апеляційного адміністративного суду від 10.10.2023 року у справі № 200/1329/23, суд вважає позовні вимоги в цій частині такими, що підлягають задоволенню з зобов`язанням відповідача підготувати та надати оновлений грошовий атестат та оновлену довідку про розмір щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премії для обчислення пенсії за формою, передбаченою додатком 8 до Постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.1992 року № 393 (зі змінами), із зазначенням оновленого розміру складових грошового забезпечення, а саме: посадового окладу (тарифний розряд 26) 7540,00 грн., окладу за військовим званням (майор) 1890,00 грн., надбавки за вислугу років (35% від посадового окладу з урахуванням окладу за військовим званням) 3300,50 грн., надбавки за особливості проходження служби (65 відсотків від посадового окладу з урахуванням окладу за військовим званням та надбавки за вислугу років) 8274,83 грн., та премії (140% від посадового окладу) 10556,00 грн., відповідно до статті 43 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», та пункту 7 Постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.1992 року № 393 (зі змінами) з урахуванням зміни розміру грошового забезпечення на підставі рішення Донецького окружного адміністративного суду від 21.11.2022 року, яке залишено без змін постановою Першого апеляційного адміністративного суду від 20.03.2023 року у справі № 200/4115/22, та зміни розміру вислуги років відповідно до рішення Донецького окружного адміністративного суду від 01.06.2023 року, яке залишено без змін постановою Першого апеляційного адміністративного суду від 10.10.2023 року у справі № 200/1329/23.

Щодо позовних вимог про стягнення витрат на професійну правничу допомогу у розмірі 5000,00 грн., суд враховує наступне.

Види судових витрат визначені статтею 132 Кодексу адміністративного судочинства України, частиною 1 якої встановлено, що судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи.

Відповідно до частини 3 зазначеної норми до витрат, пов`язаних з розглядом справи, належать витрати:

1) на професійну правничу допомогу;

2) сторін та їхніх представників, що пов`язані із прибуттям до суду;

3) пов`язані із залученням свідків, спеціалістів, перекладачів, експертів та проведенням експертиз;

4) пов`язані з витребуванням доказів, проведенням огляду доказів за їх місцезнаходженням, забезпеченням доказів;

5) пов`язані із вчиненням інших процесуальних дій або підготовкою до розгляду справи.

Статтею 134 Кодексу адміністративного судочинства України запроваджений принцип співмірності витрат на оплату послуг адвоката, відповідно до частини 5 якої розмір витрат на оплату послуг адвоката має бути співмірним із:

1) складністю справи та виконаних адвокатом робіт (наданих послуг);

2) часом, витраченим адвокатом на виконання відповідних робіт (надання послуг);

3) обсягом наданих адвокатом послуг та виконаних робіт;

4) ціною позову та (або) значенням справи для сторони, в тому числі впливом вирішення справи на репутацію сторони або публічним інтересом до справи.

Згідно ч. 9 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України при вирішенні питання про розподіл судових витрат суд враховує:

1) чи пов`язані ці витрати з розглядом справи;

2) чи є розмір таких витрат обґрунтованим та пропорційним до предмета спору з урахуванням ціни позову, значення справи для сторін, в тому числі чи міг результат її вирішення вплинути на репутацію сторони або чи викликала справа публічний інтерес;

3) поведінку сторони під час розгляду справи, що призвела до затягування розгляду справи, зокрема, подання стороною явно необґрунтованих заяв і клопотань, безпідставне твердження або заперечення стороною певних обставин, які мають значення для справи, безпідставне завищення позивачем позовних вимог тощо.

Тобто, нормами Кодексу адміністративного судочинства України закладені критерії оцінки як співмірності витрат на оплату послуг адвоката, а саме, адекватності ціни за надані адвокатом послуги відносно складності та важливості справи, витраченого на ведення справи часу, так і критерії пов`язаності цих витрат із веденням саме цієї судової справи, а не іншої справи.

Витрати, що підлягають сплаті за послуги адвоката, визначаються у порядку, встановленому Законом України Про адвокатуру та адвокатську діяльність, статтею 30 якого визначено, що гонорар є формою винагороди адвоката за здійснення захисту, представництва та надання інших видів правової допомоги клієнту. Порядок обчислення гонорару (фіксований розмір, погодинна оплата), підстави для зміни розміру гонорару, порядок його сплати, умови повернення тощо визначаються в договорі про надання правової допомоги. При встановленні розміру гонорару враховуються складність справи, кваліфікація і досвід адвоката, фінансовий стан клієнта та інші істотні обставини. Гонорар має бути розумним та враховувати витрачений адвокатом час.

Таким чином, при визначенні суми відшкодування судових витрат суд має виходити з критерію реальності адвокатських витрат, встановлення їхньої дійсності та необхідності, а також критерію розумності їхнього розміру, виходячи з конкретних обставин справи та запровадження певних запобіжників від можливих зловживань з боку учасників судового процесу та осіб, які надають правничу допомогу, зокрема, неможливості стягнення необґрунтовано завищених витрат на правничу допомогу.

При цьому, суд не зобов`язаний присуджувати стороні, на користь якої відбулося рішення, всі його витрати на адвоката, якщо, керуючись принципами справедливості та верховенством права, встановить, що розмір гонорару, визначений стороною та його адвокатом, є завищеним, зважаючи на складність справи та витрачений адвокатом час.

Згідно ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Суд зазначає, в якості доказів надання та оплати адвокатських послуг позивачем наданий договір про надання правової допомоги від 30.08.2023 року № 329/2, акт прийому передачі виконаних робіт договору від 30.08.2023 року № 329/2, квитанція № 2 від 14.06.2024 року про сплату послуг у наданні правової допомоги до договору про надання правової допомоги від 30.08.2023 року № 329/2 в сумі 5000,00 грн., які містять посилання на вчинення адвокатом процесуальних дій та підготовку до розгляду саме цієї адміністративної справи, а не іншої справи.

Відповідно до ч. 1 ст. 90 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Суд вважає, що позивачем надані належні докази в підтвердження реальності адвокатських витрат, їхньої дійсності та необхідності, а також розумності їхнього розміру, тобто, фактичного та обґрунтованого понесення витрат.

Ті самі критерії застосовує Європейський суд з прав людини, присуджуючи судові витрат на підставі ст. 41 Конвенції.

Зокрема, згідно практики Європейського суду з прав людини, заявник має право на компенсацію судових та інших витрат, якщо буде доведено, що такі витрати були фактичними і неминучими, а їхній розмір - обґрунтованим (рішення у справі East/West Alliance Limited проти України, заява №19336/04, п. 269).

Враховуючи викладене та те, що позивачем надані належні докази реальності адвокатських витрат, їхньої дійсності та необхідності, розумності їхнього розміру, тобто, фактичного та обґрунтованого понесення витрат, суд приходить до висновку про наявність підстав для стягнення з відповідача на користь позивача правничі витрати в сумі 5000,00 грн.

Згідно ч. 1 ст. 90 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Згідно ч. 2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Відповідачем не надано суду жодного доказу правомірності дій щодо припинення виплати доплати до пенсії у спірних взаємовідносинах в розумінні зазначеної норми Закону.

Враховуючи наведене, суд вважає позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню в повному обсязі.

Відповідно до ч. 1 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

На підставі викладеного, керуючись Конституцією України, Законом України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», Законом України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей», Кодексом адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В :

Адміністративний позов ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 , місце проживання: АДРЕСА_1 ) до Квартирно-експлуатаційного відділу міста Луганськ (ЄДРПОУ 07652214, юридична адреса: 84122, Донецька обл., Краматорський р-н, м. Слов`янськ, вул. Поштова, буд. 20) про визнання протиправною бездіяльності щодо ненадання оновленого грошового атестату та оновленої довідки про розмір щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премії для обчислення пенсії за формою, передбаченою додатком 8 до Постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.1992 року № 393 (зі змінами), із зазначенням оновленого розміру складових грошового забезпечення, а саме: посадового окладу (тарифний розряд 26) 7540,00 грн., окладу за військовим званням (майор) 1890,00 грн., надбавки за вислугу років (35% від посадового окладу з урахуванням окладу за військовим званням) 3300,50 грн., надбавки за особливості проходження служби (65 відсотків від посадового окладу з урахуванням окладу за військовим званням та надбавки за вислугу років) 8274,83 грн., та премії (140% від посадового окладу) 10556,00 грн., відповідно до статті 43 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», та пункту 7 Постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.1992 року № 393 (зі змінами) з урахуванням зміни розміру грошового забезпечення на підставі рішення Донецького окружного адміністративного суду від 21.11.2022 року, яке залишено без змін постановою Першого апеляційного адміністративного суду від 20.03.2023 року у справі № 200/4115/22, та зміни розміру вислуги років відповідно до рішення Донецького окружного адміністративного суду від 01.06.2023 року, яке залишено без змін постановою Першого апеляційного адміністративного суду від 10.10.2023 року у справі № 200/1329/23, зобов`язання підготувати та надати оновлений грошовий атестат та оновлену довідку про розмір щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премії для обчислення пенсії за формою, передбаченою додатком 8 до Постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.1992 року № 393 (зі змінами), із зазначенням оновленого розміру складових грошового забезпечення, а саме: посадового окладу (тарифний розряд 26) 7540,00 грн., окладу за військовим званням (майор) 1890,00 грн., надбавки за вислугу років (35% від посадового окладу з урахуванням окладу за військовим званням) 3300,50 грн., надбавки за особливості проходження служби (65 відсотків від посадового окладу з урахуванням окладу за військовим званням та надбавки за вислугу років) 8274,83 грн., та премії (140% від посадового окладу) 10556,00 грн., відповідно до статті 43 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», та пункту 7 Постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.1992 року № 393 (зі змінами) з урахуванням зміни розміру грошового забезпечення на підставі рішення Донецького окружного адміністративного суду від 21.11.2022 року, яке залишено без змін постановою Першого апеляційного адміністративного суду від 20.03.2023 року у справі № 200/4115/22, та зміни розміру вислуги років відповідно до рішення Донецького окружного адміністративного суду від 01.06.2023 року, яке залишено без змін постановою Першого апеляційного адміністративного суду від 10.10.2023 року у справі № 200/1329/23, стягнення витрат на професійну правничу допомогу у розмірі 5000,00 грн. задовольнити повністю.

Визнати протиправною бездіяльность Квартирно-експлуатаційного відділу міста Луганськ щодо ненадання ОСОБА_1 оновленого грошового атестату та оновленої довідки про розмір щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премії для обчислення пенсії за формою, передбаченою додатком 8 до Постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.1992 року № 393 (зі змінами), із зазначенням оновленого розміру складових грошового забезпечення, а саме: посадового окладу (тарифний розряд 26) 7540,00 грн., окладу за військовим званням (майор) 1890,00 грн., надбавки за вислугу років (35% від посадового окладу з урахуванням окладу за військовим званням) 3300,50 грн., надбавки за особливості проходження служби (65 відсотків від посадового окладу з урахуванням окладу за військовим званням та надбавки за вислугу років) 8274,83 грн., та премії (140% від посадового окладу) 10556,00 грн., відповідно до статті 43 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», та пункту 7 Постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.1992 року № 393 (зі змінами) з урахуванням зміни розміру грошового забезпечення на підставі рішення Донецького окружного адміністративного суду від 21.11.2022 року, яке залишено без змін постановою Першого апеляційного адміністративного суду від 20.03.2023 року у справі № 200/4115/22, та зміни розміру вислуги років відповідно до рішення Донецького окружного адміністративного суду від 01.06.2023 року, яке залишено без змін постановою Першого апеляційного адміністративного суду від 10.10.2023 року у справі № 200/1329/23.

Зобов`язати Квартирно-експлуатаційний відділ міста Луганськ підготувати та надати ОСОБА_1 оновлений грошовий атестат та оновлену довідку про розмір щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премії для обчислення пенсії за формою, передбаченою додатком 8 до Постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.1992 року № 393 (зі змінами), із зазначенням оновленого розміру складових грошового забезпечення, а саме: посадового окладу (тарифний розряд 26) 7540,00 грн., окладу за військовим званням (майор) 1890,00 грн., надбавки за вислугу років (35% від посадового окладу з урахуванням окладу за військовим званням) 3300,50 грн., надбавки за особливості проходження служби (65 відсотків від посадового окладу з урахуванням окладу за військовим званням та надбавки за вислугу років) 8274,83 грн., та премії (140% від посадового окладу) 10556,00 грн., відповідно до статті 43 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», та пункту 7 Постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.1992 року № 393 (зі змінами) з урахуванням зміни розміру грошового забезпечення на підставі рішення Донецького окружного адміністративного суду від 21.11.2022 року, яке залишено без змін постановою Першого апеляційного адміністративного суду від 20.03.2023 року у справі № 200/4115/22, та зміни розміру вислуги років відповідно до рішення Донецького окружного адміністративного суду від 01.06.2023 року, яке залишено без змін постановою Першого апеляційного адміністративного суду від 10.10.2023 року у справі № 200/1329/23.

Стягнути з Квартирно-експлуатаційного відділу міста Луганськ (ЄДРПОУ 07652214, юридична адреса: 84122, Донецька обл., Краматорський р-н, м. Слов`янськ, вул. Поштова, буд. 20) (за рахунок бюджетних асигнувань) на користь ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 , місце проживання: АДРЕСА_1 ) правничі витрати, пов`язані з розглядом справи, в сумі 5000,00 грн.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Учасники справи, а також особи, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси та (або) обов`язки, мають право оскаржити в апеляційному порядку рішення суду першої інстанції повністю або частково, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції.

Суддя Т.В. Давиденко

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.07.2024
Оприлюднено15.07.2024
Номер документу120296870
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи, що виникають з відносин публічної служби, зокрема справи щодо

Судовий реєстр по справі —200/3932/24

Ухвала від 24.01.2025

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гайдар Андрій Володимирович

Ухвала від 31.12.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Давиденко Т.В.

Постанова від 04.11.2024

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Ухвала від 15.08.2024

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Ухвала від 15.08.2024

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Рішення від 09.07.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Давиденко Т.В.

Ухвала від 17.06.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Давиденко Т.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні