Ухвала
від 05.07.2024 по справі 320/30022/24
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про відмову у відкритті провадження в адміністративній справі

05 липня 2024 року м. Київ № 320/30022/24

Суддя Київського окружного адміністративного суду Жукова Є.О., ознайомившись з позовною заявою та доданими до неї матеріалами ОСОБА_1

ВСТАНОВИВ:

13 березня 2024 року ОСОБА_1 звернувся до Київського окружного адміністративного суду із позовною заявою «про зобов`язання вчинити певні дії», згідно прохальної частини якої, просить суд (редакція та орфографія оригіналу) :

« 1. Визнати правосуб`єктність Людини , мужчини з ім`ям - В`ячеслав , повне ім`я - ОСОБА_2 (згідно волевиявленню про самовизначення (афідевіт), свідоцтво нотаріуса ), який є власником та бенефіціаром персональних даних громадянина - ОСОБА_1 (згідно свідоцтва про народження), та фізичної особи - ОСОБА_3 ( згідно ПАСПОРТ ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ серії НОМЕР_1 від 21 серпня 1997р. ).

2. Внести зміни до актового запису, який знаходиться у відділенні Дніпровського ЗАГС ( Дніпровський відділ державної реєстрації актів цивільного стану у місті Києві ЦМУ Міністерства юстиції (м. Київ)) за адресою м. Київ бульвар Верховної Ради 8/20.

Ім`я суб`єкта права - ОСОБА_1 замінити на ім`я - ОСОБА_2 (згідно українського правопису ,( написання імен параграф 49. Власні імена людей , Міфологічних осіб , клички тварин),(копія положень додається),згідно волевиявленню про самовизначення (афідевігу ) та свідоцтва нотаріуса).

Внести відомості про громадянство - Українська РСР , СРСР та відомості про національність українець 3.Зобов`язати Міграційну службу яка знаходиться за адресою АДРЕСА_1 , замінити документ - «ПАСПОРТ ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ» серії СН 56781 1, (паперового зразка , паспорт книжечка) виданий Дніпровським РУГУ МВС України від 21 серпня 1997р., на «Паспорт громадянина України» , паперового зразка (паспорт книжечка 1993 р.) який відповідає положенням про паспорт громадянина України затверджене постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992р. № 2235 - ||| , та не звужує Конституційні права людини , мужчини з ім`ям - ОСОБА_2 , внести вірні відомості , правовий статус ОСОБА_4 ( написання згідно українському правопису),

4.Внести відомості про громадянство - Українська РСР, СРСР / Україна.

5.Внести відомості про національність - українець (якщо це не заборонено Законодавством України та передбачено міжнародними договорами ).

6.Паспорт громадянина України не має містити будь яких прихованих контрактів:

без будь яких зобов`язань перед корпорацією - « УКРАЇНА» та іншими корпораціями;

-без опікунів;

-без договорів довірчого управління;

-без передачі прав іншим особам;

-без електронного підпису;

-Обробка персональних даних людини , мужчини з ім`ям - ОСОБА_2 дозволена лише відповідно до сформульованої мети їх обробки.

7.Майно громадянина - ОСОБА_1 зареєстроване на праві власності , визнати власністю людини , мужчини з ім`ям - ОСОБА_2 а саме ;

-земельна ділянка з розташованим на ній житловим будинком який знаходиться за адресою АДРЕСА_2 , (кадастровий номер - 1823487200:02:001:0075),

-земельна ділянка розташована за адресою АДРЕСА_2 , загальною площею 0,8500га, кадастровий номер земельної ділянки 1823487200:02:001:0076.

- гвинтівка Savage Axis кал. 308 Win , № НОМЕР_2 ;

Зобов`язати Головне управління національної поліції у м.Києві , відділ контролю за обігом зброї яке знаходиться за адресою Роговському договір купівлі - продажу мисливської нарізної зброї Savage Axis кал. 308 Win , № НОМЕР_2 ».

Відповідно до протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 25.06.2024 позовна заява №320/30022/24 розподілена судді Жуковій Є.О.

01 липня 2024 року зазначену позовну заяву фактично передано судді Жуковій Є.О.

Відповідно до пункту 4 частини першої статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України (КАС України) суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, чи: належить позовну заяву розглядати за правилами адміністративного судочинства і чи подано позовну заяву з дотриманням правил підсудності.

Відповідно до статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб`єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.

За визначенням пункту 1 частини першої статті 4 Кодексу адміністративного судочинства України адміністративна справа - переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір.

У свою чергу, згідно пункту 2 частини першої статті 4 Кодексу адміністративного судочинства України, публічно-правовий спір - спір, у якому хоча б одна сторона здійснює публічно-владні управлінські функції, в тому числі на виконання делегованих повноважень, і спір виник у зв`язку із виконанням або невиконанням такою стороною зазначених функцій.

Згідно з правилами визначення юрисдикції адміністративних судів щодо вирішення адміністративних справ за статтею 19 Кодексу адміністративного судочинства України юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах, зокрема спорах фізичних чи юридичних осіб із суб`єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи індивідуальних актів), дій чи бездіяльності, крім випадків, коли для розгляду таких спорів законом встановлено інший порядок судового провадження.

У пункті 7 частини першої статті 4 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що суб`єкт владних повноважень - орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їх посадова чи службова особа, інший суб`єкт при здійсненні ними публічно-владних управлінських функцій на підставі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, або наданні адміністративних послуг.

Визначальною ознакою для правильного вирішення спору є характер правовідносин, з яких виник спір. Публічно-правовий спір, на який поширюється юрисдикція адміністративних судів, є спором між учасниками публічно-правових відносин і стосується саме цих відносин.

Публічно-правовим вважається, зокрема, спір, у якому сторони правовідносин виступають одна щодо іншої не як рівноправні і в якому одна зі сторін виконує публічно-владні управлінські функції та може вказувати або забороняти іншому учаснику правовідносин певну поведінку, давати дозвіл на передбачену законом діяльність тощо.

Необхідною ознакою суб`єкта владних повноважень є здійснення ним публічно-владних управлінських функцій. Ці функції суб`єкт повинен виконувати саме в тих правовідносинах, у яких виник спір.

До юрисдикції адміністративного суду належить спір, який виник між двома (кількома) суб`єктами стосовно їх прав та обов`язків у конкретних правових відносинах, у яких хоча б один суб`єкт законодавчо вповноважений владно керувати поведінкою іншого (інших) суб`єкта (суб`єктів), а останній (останні) відповідно зобов`язаний виконувати вимоги та приписи такого суб`єкта владних повноважень.

Отже, необхідною та єдиною ознакою суб`єкта владних повноважень є здійснення цим суб`єктом публічно-владних управлінських функцій, при цьому ці функції повинні здійснюватися суб`єктом саме у тих правовідносинах, у яких виник спір.

Якщо суб`єкт (у тому числі орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа) у спірних правовідносинах не здійснює вказані владні управлінські функції щодо іншого суб`єкта, який є учасником спору, такий спір не має встановлених нормами Кодексу адміністративного судочинства України ознак справи адміністративної юрисдикції, і, відповідно, не повинен вирішуватись адміністративним судом.

Крім цього, суд звертає увагу на наступне.

Положеннями частин першої - третьої статті 49 Цивільного кодексу України (далі - ЦК) визначено, що актами цивільного стану є події та дії, які нерозривно пов`язані з фізичною особою і започатковують, змінюють, доповнюють або припиняють її можливість бути суб`єктом цивільних прав та обов`язків. Актами цивільного стану є народження фізичної особи, встановлення її походження, набуття громадянства, вихід з громадянства та його втрата, досягнення відповідного віку, надання повної цивільної дієздатності, обмеження цивільної дієздатності, визнання особи недієздатною, шлюб, розірвання шлюбу, усиновлення, позбавлення та поновлення батьківських прав, зміна імені, інвалідність, смерть тощо. Державній реєстрації підлягають народження фізичної особи та її походження, громадянство, шлюб, розірвання шлюбу у випадках, передбачених законом, зміна імені, смерть.

Згідно з частиною першою статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану» державна реєстрація актів цивільного стану проводиться з метою забезпечення реалізації прав фізичної особи та офіційного визнання і підтвердження державою фактів народження фізичної особи та її походження, шлюбу, розірвання шлюбу, зміни імені, смерті.

Відповідно до частини першої статті 22 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану» внесення змін до актового запису цивільного стану проводиться відповідним органом державної реєстрації актів цивільного стану за наявності достатніх підстав. За наслідками перевірки зібраних документів орган державної реєстрації актів цивільного стану складає обґрунтований висновок про внесення змін до актового запису цивільного стану або про відмову в цьому. У разі відмови у внесенні змін до актового запису цивільного стану у висновку вказуються причини відмови та зазначається про можливість її оскарження в судовому порядку.

У частині першій статті 315 ЦПК наведено перелік фактів, справи про встановлення яких розглядаються судом. Хоч за змістом частини другої цієї статті зазначений перелік не є вичерпним, проте у судовому порядку можуть бути встановлені тільки ті факти, від яких залежить виникнення, зміна або припинення особистих чи майнових прав фізичних осіб (якщо законом не визначено іншого порядку їх встановлення).

Згідно зі статтею 300 ЦК особа має право на індивідуальність, на збереження своєї національної, культурної, релігійної, мовної самобутності, а також право на вільний вибір форм та способів прояву своєї індивідуальності, якщо вони не заборонені законом та не суперечать моральним засадам суспільства. Таке право підпадає під захист статті 8 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, яка передбачає, що кожна людина має право на повагу до її особистого і сімейного життя. Держава не може втручатися у здійснення цього права інакше ніж згідно із законом та у випадках, необхідних у демократичному суспільстві в інтересах національної і громадської безпеки.

Отже, суд приходить до висновку, що зміст поданого позову, з врахуванням того, що позивачем не визначено відповідача - суб`єкта владних повноважень, в діях чи рішеннях якого позивач вбачає протиправність та порушення своїх прав, та не конкретизовано порушене право позивача, яке підлягає поновленню, дає підстави для висновку, що такі правовідносини не підлягають розгляду в порядку адміністративного судочинства та позбавляє суд можливості роз`яснити заявнику, до юрисдикції якого суду віднесено розгляд такої справи.

Згідно з пунктом 1 частини першої статті 170 Кодексу адміністративного судочинства України суддя відмовляє у відкритті провадження в адміністративній справі, якщо позов не належить розглядати за правилами адміністративного судочинства.

Суд бере до уваги, що Велика Палата Верховного Суду у постанові від 22.03.2018 у справі №П/9901/135/18 (провадження №11-70сап18) зазначила, що поняття «спір, який не підлягає розгляду в порядку адміністративного судочинства» слід тлумачити в більш ширшому значенні, тобто як поняття, що стосується тих спорів, які не підлягають розгляду в порядку адміністративного судочинства, і тих, які взагалі не підлягають судовому розгляду.

З огляну на викладене суд дійшов висновку, що у відкритті провадження в адміністративній справі належить відмовити.

Керуючись пунктом 1 частини першої статті 170, статтями 248, 287 Кодексу адміністративного судочинства України, -

У Х В А Л И В:

1. Відмовити ОСОБА_1 у відкритті провадження в адміністративній справі.

2. Ухвалу про відмову у відкритті провадження в адміністративній справі надіслати позивачу разом із позовною заявою й усіма доданими до неї матеріалами.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та може бути оскаржена до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом п`ятнадцяти днів з дня проголошення (підписання) ухвали.

Суддя Жукова Є.О.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.07.2024
Оприлюднено15.07.2024
Номер документу120297879
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо захисту політичних (крім виборчих) та громадянських прав, зокрема щодо

Судовий реєстр по справі —320/30022/24

Постанова від 15.10.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Файдюк Віталій Васильович

Ухвала від 17.09.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Файдюк Віталій Васильович

Ухвала від 17.09.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Файдюк Віталій Васильович

Ухвала від 05.07.2024

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Жукова Є.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні