КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
09 липня 2024 року м. Кропивницький Справа № 340/739/20
провадження № 2-кас/340/1/24
Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Дегтярьової С.В., розглянувши матеріали у справі
за позовом Державного підприємства "Дослідне господарство "Червоний землероб" Кіровоградської державної судової сільськогосподарської дослідної станції Національної академії аграрних наук України (27241, с.Чарівне, Бобринецький район, Кіровоградська область, ЄДРПОУ 00729913)
до відповідача-1 Державної податкової служби України (04053, м. Київ, Львівська пл. 8, ЄДРПОУ 43005393)
до відповідача-2 Головного управління Державної податкової служби у Кіровоградській області (25006, м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 55, ЄДРПОУ 43995486)
про визнання протиправними та скасування рішень,
УСТАНОВИВ:
Позивач звернувся з позовом до суду, у якому просить:
- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення №00000040510 від 07 лютого 2020 року;
- визнати протиправним та скасувати Рішення Державної податкової служби України про результати розгляду скарг від 03 лютого 2020 року.
4 березня 2020 року Державне підприємство «Дослідне господарство «Червоний Землероб» Кіровоградської державної сільськогосподарської станції Національної академії аграрних наук України звернулося до суду з позовом до Державної податкової служби України, Головного управління ДПС у Кіровоградській області, в якому просило визнати протиправними та скасувати податкове повідомлення рішення № 00000040510 від 07 лютого 2020 року, а також рішення ДПС України про результати розгляду скарги від 03 лютого 2020 року.
На обґрунтування своїх вимог позивач посилався на те, що рішення Чарівненської сільської ради Бобринецького району Кіровоградської області не були оприлюднені у порядку, встановленому статтею 271 Податкового кодексу України (далі ПК України). Через це позивач був позбавлений можливості їх оскаржити і, відповідно, здійснити розрахунок земельного податку. На переконання позивача, ГУ ДПС умисно спотворило офіційну інформацію з метою незаконного стягнення грошових коштів з позивача.
Рішенням Кіровоградського окружного адміністративного суду від 14.01.2021 р. у задоволені позовних вимог відмовлено.
Постановою Третього апеляційного адміністративного суду 03.02.2022 року апеляційну скаргу Державного підприємства «Дослідне господарство «Червоний Землероб» Кіровоградської Державної сільськогосподарської дослідної станції Національної Академії Аграрних Наук України задоволено частково. Рішення Кіровоградського окружного адміністративного суду від 14.01.2021 р. скасовано та прийнято нову постанову. Визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення №00000040510 від 07.02.2020 р. В іншій частині позовних вимог відмовлено.
Постановою Верховного суду від 18.01.2024 р. касаційну скаргу Головного управління ДПС у Кіровоградській області, утвореного як відокремлений підрозділ Державної податкової служби, задоволено частково:
- постанову Третього апеляційного адміністративного суду від 03 лютого 2022 року у справі № 340/739/20 скасовано в частині задоволених позовних вимог;
- рішення Кіровоградського окружного адміністративного суду від 14 січня 2021 року у справі № 340/739/20 скасовано в частині відмови у задоволенні позовних вимог про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 07 лютого 2020 року № 00000040510 в межах визначених податкових зобов`язань зі сплати земельного податку за 2018 рік в сумі 7918194,41 грн. Справу №340/739/20 в цій частині позовних вимог направлено на новий розгляд до Кіровоградського окружного адміністративного суду;
- рішення Кіровоградського окружного адміністративного суду від 14 січня 2021 року у справі № 340/739/20 в частині відмови у задоволенні позовних вимог про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 07 лютого 2020 року №00000040510 в межах визначених податкових зобов`язань зі сплати земельного податку за 2016, 2017 рік в сумі 11873374,08 грн залишено в силі;
- постанову Третього апеляційного адміністративного суду від 03 лютого 2022 року у справі №340/739/20 в частині відмови у задоволенні позовних вимог про визнання протиправним і скасування рішення Державної податкової служби України про результати розгляду скарги залишено без змін.
В результаті автоматичного розподілу відповідно до вимог ст.31 КАС України справу передано на розгляд судді Дегтярьовій С.В.
Ухвалою від 02.02.2024 року суддя Дегтярьова С.В. прийняла справу до свого провадження.
Переданими на розгляд є позовні вимоги про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 07 лютого 2020 року №00000040510 в частині визначених податкових зобов`язань зі сплати земельного податку за 2018 рік в сумі 7918194,41 грн.
Вирішуючи спір між сторонами, суди встановили такі обставини.
На підставі наказу від 13 серпня 2019 року № 1331 ГУ ДПС провело документальну планову виїзну перевірку ДП «ДГ «Червоний Землероб», за результатами якої складено акт від 22 жовтня 2019 року № 18/11-28-05-10/00729913 (т. 1 а. с. 8-13).
В Акті перевірки зроблено висновки про порушення позивачем, зокрема, підпункту 269.1. пункту 269.1 статті 269, підпункту 270.1.1 пункту 270.1 статті 270, підпунктів 271.1, 271.2 статті 271, пункту 277.1 статті 277, підпунктів 286.1, 286.2 статті 286 ПК України, в результаті чого занижено суму земельного податку, зокрема, за 2018 рік на суму 7918194,41 грн. (а.с.12 т.1).
На підстав цих висновків Акта перевірки ГУ ДПС прийняло податкове повідомлення-рішення від 20 листопада 2019 року №00000070510 про нарахування земельного податку в сумі 24009369,87 грн, що включає земельний податок, зокрема, за 2018 рік на суму 7918194,41 грн. (т. 1 а. с. 14).
Не погодившись із цим податковим повідомленням-рішенням позивач подав 03 грудня 2019 року скаргу до ДПС України (т. 1 а. с. 15).
За результатами розгляду скарги ДПС України прийняла рішення від 03 лютого 2020 року № 4215/6/99-00-08-05-06-06, яким відповідно до глави 4 Податкового кодексу України скасувала податкове повідомлення-рішення ГУ ДПС у частині нарахування земельного податку у сумі 4217801,38 грн, в іншій частині податкове повідомлення-рішення залишила без змін, а скаргу частково задовольнила (т. 1 а. с. 16-18).
07 лютого 2020 року ГУ ДПС на підставі Акта перевірки, з урахуванням рішення ДПС України, прийняло податкове повідомлення-рішення № 00000040510, яким збільшено суму податкового зобов`язання за платежем «земельний податок з юридичних осіб» на 19791568,49 грн (т. 1 а. с. 19).
Висновки контролюючого органу ґрунтувалися на такому.
Згідно з даними Держгеокадастру ДП «ДГ «Червоний землероб» використовує земельні ділянки на території Чарівненської сільської ради Бобринецького району Кіровоградської області в загальній кількості 4932,3635 га на підставі державних актів на право постійного користування земельними ділянками. У державних актах зазначено що цільове призначенням (використання) земельної ділянки для ведення товарного сільськогосподарського виробництва.
Відповідно до рішень сесій Чарівненської сільської ради Бобринецького району Кіровоградської області встановлено ставки податку по роках, а саме:
- на 2016 рік, відповідно до підпункту 5.1 пункту 5 рішення двадцять восьмої сесії шостого скликання Чарівненської сільської ради Бобринецького району від 05 липня 2015 року № 169 «Про встановлення плати за землю на території Чарівненської сільської ради на 2016 рік» ставка податку за земельні ділянки, розташовані за межами населених пунктів встановлюється у розмірі 5 відсотків від нормативної грошової оцінки площі ріллі по області;
- на 2017 рік, відповідно до підпункту 5.1 пункту 5 рішення п`ятої сесії сьомого скликання Чарівненської сільської ради Бобринецького району від 14 червня 2016 року № 30 «Про встановлення плати за земно на території Чарівненської сільської рада на 2017 рік» ставка податку за земельні ділянки, розташовані за межами населених пунктів встановлюється у розмірі 5 відсотків від нормативної грошової оцінки площі ріллі по області;
- на 2018 рік, відповідно до підпункту 5.1 пункту 5 рішення одинадцятої сесії сьомого скликання Чарівненської сільської ради Бобринецького району від 10 липня 2017 року № 73 «Про затвердження ставок та пільг із сплати земельного податку на земельні ділянки на території Чарівненської сільської ради на 2018 рік» ставка податку за інші земельні ділянки, нормативну грошову оцінку, яких не проведено, розташовані за межами населених пунктів, встановлюється у розмірі 5 відсотків від нормативної грошової оцінки площі ріллі по області.
Перевіркою встановлено, що позивач не подав декларації з плати за землю за 2016, 2017, 2018, 2019 роки і, відповідно, не сплачував земельний податок.
Встановивши середню нормативну грошову оцінку 1 га ріллі по Кіровоградській області на 2016 2018 роки, коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки, контролюючий орган дійшов висновку, що розмір земельного податку, який підлягав до сплати за період з 01 липня 2016 року по 31 грудня 2018 року становить 19791568,49 грн., зокрема, за 2018 рік - 7918194,41 грн.
Як вказав Верховний Суд, спірні правовідносини у цій справі виникли щодо рішень сільської ради про встановлення місцевих податків та зборів, оприлюднення яких регламентовано підпунктом 12.3.4 пункту 12.3 статті 12 ПК України.
Так, відповідно до підпункту 12.3.4 пункту 12.3 статті 12 ПК України рішення про встановлення місцевих податків та зборів офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування встановлюваних місцевих податків та зборів або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.
Підпунктом 12.3.5 пункту 12.3 статті 12 ПК України встановлено, що у разі якщо сільська, селищна, міська рада або рада об`єднаних територіальних громад, що створена згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, не прийняла рішення про встановлення відповідних місцевих податків і зборів, що є обов`язковими згідно з нормами цього Кодексу, такі податки до прийняття рішення справляються виходячи з норм цього Кодексу із застосуванням їх мінімальних ставок, а плата за землю справляється із застосуванням ставок, які діяли до 31 грудня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування плати за землю.
Згідно з пунктом 12.5 статті 12 ПК України офіційно оприлюднене рішення про встановлення місцевих податків та зборів є нормативно-правовим актом з питань оподаткування місцевими податками та зборами, який набирає чинності з урахуванням строків, передбачених підпунктом 12.3.4 цієї статті.
Водночас, пунктом 3 Розділу II Прикінцеві та перехідні положення Закону України від 07 грудня 2017 року №2245-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році» установлено, що у 2018 році до рішень про встановлення місцевих податків і зборів, прийнятих органами місцевого самоврядування, у тому числі радами об`єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, після 15 липня 2017 року та у 2018 році, не застосовуються вимоги підпункту 4.1.9 пункту 4.1 та пункту 4.5 статті 4, підпункту 12.3.4 пункту 12.3, підпункту 12.4.3 пункту 12.4 та пункту 12.5 статті 12 Податкового кодексу України та Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
Судом встановлено, що всі рішення Чарівненської сільської ради Бобринецького району Кіровоградської області оприлюднено на інформаційному стенді сільської ради, що підтверджується відповідними довідками, зокрема, і рішення №73 від 10.07.2017 року "Про затвердження ставок податку на земельні ділянки на території Чарівненської сільської ради на 2018 рік" (т. 1 а. с. 218-220).
Відповідно до постанови Верховного Суду від 10 грудня 2021 року у справі №0940/2301/18, ухвалена у складі об`єднаної палати Касаційного адміністративного суду. Верховний Суд, відступивши від попередніх висновків, сформулював таку правову позицію. Рішення органів місцевого самоврядування про встановлення місцевих податків і зборів є нормативно-правовим актом з питань оподаткування місцевими податками та зборами, яке приймається на підставі, за правилами й на виконання відповідних приписів ПК України та оприлюднюється у встановленому цим Кодексом порядку. Вказані рішення не належать до регуляторних актів у розумінні Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», у зв`язку з чим дія цього Закону не поширюється на такі рішення. Також зазначено, що як у ПК України, так і в Законі України «Про місцеве самоврядування в Україні», або будь-якому іншому акті законодавства немає норм, якими б був визначений спосіб оприлюднення рішень органів місцевого самоврядування про встановлення місцевих податків та зборів, не встановлено обов`язок опубліковувати ці рішення у офіційних друкованих виданнях та/або у друкованих засобах масової інформації відповідних рад, у місцевих друкованих засобах масової інформації.
Відповідно до частин першої, п`ятої, абзацу першого частини одинадцятої, частини дванадцятої статті 59 Закону України від 21 травня 1997 року № 280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні» (далі Закон № 280/97-ВР) рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень. Акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування нормативно-правового характеру набирають чинності з дня їх офіційного оприлюднення, якщо органом чи посадовою особою не встановлено пізніший строк введення цих актів у дію. Акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування підлягають обов`язковому оприлюдненню та наданню за запитом відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації». Проекти актів органів місцевого самоврядування оприлюднюються в порядку, передбаченому Законом України «Про доступ до публічної інформації», крім випадків виникнення надзвичайних ситуацій та інших невідкладних випадків, передбачених законом, коли такі проекти актів оприлюднюються негайно після їх підготовки. Акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування, які відповідно до закону є регуляторними актами, розробляються, розглядаються, приймаються та оприлюднюються у порядку, встановленому Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
Законом № 280/97-ВР не встановлено, в який спосіб підлягає оприлюдненню рішення органів місцевого самоврядування про встановлення місцевих податків і зборів.
Така позиція висловлена у постановах Верховного Суду від 10 грудня 2021 у справі №0940/2301/18, від 30 грудня 2021 року справа № 677/1846/16-а.
Відповідно до частини п`ятої, шостої статті 13 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» висновки щодо застосування норм права, викладені у постановах Верховного Суду, є обов`язковими для всіх суб`єктів владних повноважень, які застосовують у своїй діяльності нормативно-правовий акт, що містить відповідну норму права. Висновки щодо застосування норм права, викладені у постановах Верховного Суду, враховуються іншими судами при застосуванні таких норм права.
Верховний Суд розглядаючи касаційну скаргу у даному провадженні вказав, що обраний сільською радою порядок офіційного оприлюднення спірних рішень та набрання ними чинності узгоджується з правовим регулюванням спірних правовідносин, чинним станом на час їх виникнення, у зв`язку із чим колегія суддів погодилась з висновками суду першої інстанції про необґрунтованість доводів позивача про недотримання Чарівненською сільською радою процедури офіційного оприлюднення своїх рішень щодо плати за землю на території Чарівненської сільської ради на 2016 2018 роки.
Позивач не навів доводів, що доступ до рішень Чарівненської сільської ради було ускладнено або ж він з яких-небудь причин взагалі не мав можливості ознайомитись з цими рішеннями і не був обізнаний щодо них. Більш того, за змістом довідок, які наявні в матеріалах справи, інформаційний стенд знаходиться навпроти адмінприміщення ДП «ДГ «Червоний землероб». Це дає підстави вважати, що позивач не мав перешкод у тому, щоб дізнатись про наявність таких рішень, про його зміст, сутність урегульованих ним питань і сферу дії та врахувати встановлені ним норми при виконанні податкового обов`язку.
Позивач, достеменно знаючи про наявність у нього обов`язку з плати за землю, не вчинив жодних дій задля його виконання: податкові декларації не подавав і, навіть, мінімальний розмір податку, як це визначено підпунктом 12.3.5 пункту 12.3 статті 12 ПК України, не сплачував (у випадку, якщо вважав, що рішення сільської ради відсутнє).
Позивач у своїй позовній заяві вказав ще одну підставу для скасування податкового повідомлення-рішення в частині визначення земельного податку за 2018 рік. Так, позивач вважав, що ГУ ДПС протиправно застосувало ставку земельного податку у розмірі 5 відсотків від нормативної грошової оцінки площі ріллі по області на підставі підпункту 5.1 пункту 5 рішення одинадцятої сесії сьомого скликання Чарівненської сільської ради Бобринецького району від 10 липня 2017 року № 73 «Про затвердження ставок та пільг із сплати земельного податку на земельні ділянки на території Чарівненської сільської ради на 2018 рік».
Як вказав Верховний Суд в постанові від 18.01.2024 року у даному провадженні, за позицію позивача, пункт 5 Додатку 1 до рішення одинадцятої сесії сьомого скликання Чарівненської сільської ради Бобринецького району від 10 липня 2017 року № 73 регламентує, що ставка податку за земельні ділянки сільськогосподарських угідь за межами населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких не проведено, встановлюється у розмірі: 0,3 % для фізичних осіб від нормативної грошової оцінки площі ріллі по області; 1% для юридичних осіб від нормативної грошової оцінки площі ріллі по області. Додаток 1 до цього рішення встановлює ставку земельного податку за землі сільськогосподарського призначення для ведення товарного сільськогосподарського виробництва в розмірі 1 відсоток.
Визначаючи позивачеві земельний податок за 2018 рік відповідач застосував ставку земельного податку в розмірі 5% від нормативної грошової оцінки площі ріллі по області, а не 1%.
Матеріали справи містять копію рішення одинадцятої сесії сьомого скликання Чарівненської сільської ради Бобринецького району від 10 липня 2017 року № 73 «Про затвердження ставок та пільг із сплати земельного податку на земельні ділянки на території Чарівненської сільської ради на 2018 рік» з додатками, відповідно до пункту 5 якого, ставка податку за земельні ділянки сільськогосподарських угідь за межами населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких не проведено, встановлюється у розмірі:
- 0,3 % для фізичних осіб від нормативної грошової оцінки площі ріллі по області;
- 1% для юридичних осіб від нормативної грошової оцінки площі ріллі по області.
Згідно пункту 5.1. рішення одинадцятої сесії сьомого скликання Чарівненської сільської ради Бобринецького району від 10 липня 2017 року № 73 ставка податку за інші земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких не проведено, розташовані за межами населених пунктів, встановлюється у розмірі 5% від нормативної грошової оцінки одинці площі по області (а.с.68 т.2).
Безспірним питанням у даному провадженні є те, що земельні ділянки за користування якими спірним податковим повідомленням-рішенням позивачу нараховано земельний податок, є сільськогосподарського призначення. В Акті перевірки вказано, що земельні ділянки, які позивач використовував у 2018 році, згідно державних актів на право постійного користування є земельними ділянками для ведення товарного сільськогосподарського виробництва.
Відповідно до таблиці "Ставки земельного податку", що є додатком до рішення одинадцятої сесії сьомого скликання Чарівненської сільської ради Бобринецького району від 10 липня 2017 року № 73, юридичні особи сплачують за користування земельними ділянками сільськогосподарського призначення за межами населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких не проведено для ведення особистого селянського господарства - 1% від нормативної грошової оцінки одинці площі по області; для іншого сільськогосподарського призначення - 5% від нормативної грошової оцінки одинці площі по області.
Таким чином, рішенням одинадцятої сесії сьомого скликання Чарівненської сільської ради Бобринецького району від 10 липня 2017 року № 73 визначено такі ставки земельного податку для юридичних осіб:
- за земельні ділянки сільськогосподарських угідь за межами населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких не проведено, 1% для юридичних осіб від нормативної грошової оцінки площі ріллі по області (пункт 5 Додатку 1);
- за інші земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких не проведено, розташовані за межами населених пунктів - 5% від нормативної грошової оцінки одинці площі по області (пункту 5.1. Додатку 1;
- для ведення особистого селянського господарства - 1% від нормативної грошової оцінки одинці площі по області (Таблиця 1 до рішення);
- для іншого сільськогосподарського призначення - 5% від нормативної грошової оцінки одинці площі по області (Таблиця 1 до рішення);
В розумінні пункту 5.1. Додатку 1, інші земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких не проведено, розташовані за межами населених пунктів, це є ті земельні ділянки, які не охоплюються пунктом 5 Додатку 1 та не входять до Таблиці 1 до рішення.
Підпунктом "а" частини другої ст. 22 Земельного кодексу України від 25 жовтня 2001 року №2768-III, зі змінами та доповненнями, встановлено, що до земель сільськогосподарського призначення належать, зокрема, сільськогосподарські угіддя (рілля, багаторічні насадження, сіножаті, пасовища та перелоги).
Також пп. 14.1.233 п. 14.1 ст. 14 ПКУ визначено, що сільськогосподарські угіддя - це рілля, багаторічні насадження, сіножаті, пасовища та перелоги.
Як встановлено в ході судового розгляду, земельні ділянки за користування якими позивачеві визначено за 2018 рік земельний податок, є земельними ділянками для ведення товарного сільськогосподарського виробництва - КВЕД 01.01., а тому податковому органу належало розраховувати земельний податок за ставкою для земельних ділянок сільськогосподарських угідь за межами населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких не проведено, тобто 1% для юридичних осіб від нормативної грошової оцінки площі ріллі по області (пункт 5 Додатку 1).
В таблиці в Акті перевірки наведено відповідний арифметичний розрахунок земельного податку виходячи із 5%-ої ставки, який складає 7918194,41 грн.
Натомість як правильним є нарахування виходячи із 1%-ої ставки:
(4932,3635 га х 32107,1 грн) х 1% = 1583638,88 грн - сума земельного податку, яку позивач повинен був сплатити у встановленому порядку.
Таким чином, податкове повідомлення-рішення №00000040510 від 07 лютого 2020 року підлягає визнанню протиправним та скасуванню в частині 6334555,53 грн. (7918194,41 грн. - 1583638,88 грн).
Згідно ч.3 ст.139 КАС України, при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.
При зверненні до суду позивачем понесені судові витрати зі сплати судового збору в сумі 2102 грн. (а.с.11).
З огляду на те, що 6334555,53 грн. становить близько третьої частини суми грошового зобов`язання, суд вважає за необхідне стягнути на користь позивача документально підтверджені судові витрати (судовий збір) в такій же частині за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної податкової служби України в Кіровоградській області (2102 : 3 = 700,66 грн.)
Керуючись ст.ст.132, 139, 242-246, 255, 293, 295-297 КАС України, суд, -
В И Р І Ш И В:
Позовні вимоги про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 07 лютого 2020 року №00000040510, винесеного Головним управлінням Державної податкової служби України в Кіровоградській області, яким Державному підприємству "Дослідне господарство "Червоний землероб" Кіровоградської державної судової сільськогосподарської дослідної станції Національної академії аграрних наук України збільшено суму грошового зобов`язання з земельного податку з юридичних осіб в сумі 19791568,49 грн, в частині визначених податкових зобов`язань зі сплати земельного податку за 2018 рік в сумі 7918194,41 грн. - задовольнити частково.
Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення №00000040510 від 07 лютого 2020 року, винесене Головним управлінням Державної податкової служби України в Кіровоградській області, яким Державному підприємству "Дослідне господарство "Червоний землероб" Кіровоградської державної судової сільськогосподарської дослідної станції Національної академії аграрних наук України збільшено суму грошового зобов`язання з земельного податку з юридичних осіб в сумі 19791568,49 грн в частині грошового зобов`язання з земельного податку з юридичних осіб в сумі 6334555,53 грн.
В задоволенні позовних вимог про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення №00000040510 від 07 лютого 2020 року, винесеного Головним управлінням Державної податкової служби України в Кіровоградській області, яким Державному підприємству "Дослідне господарство "Червоний землероб" Кіровоградської державної судової сільськогосподарської дослідної станції Національної академії аграрних наук України збільшено суму грошового зобов`язання з земельного податку з юридичних осіб в сумі 19791568,49 грн в частині грошового зобов`язання з земельного податку з юридичних осіб в сумі 1583638,88 грн. - відмовити.
Стягнути на користь Державного підприємства "Дослідне господарство "Червоний землероб" Кіровоградської державної судової сільськогосподарської дослідної станції Національної академії аграрних наук України (27241, с.Чарівне, Бобринецький район, Кіровоградська область, ЄДРПОУ 00729913) понесені ним судові витрати (судовий збір) у розмірі 700,66 грн. за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної податкової служби у Кіровоградській області (25006, м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 55, ЄДРПОУ 43995486).
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження, а у разі його апеляційного оскарження - з моменту проголошення судового рішення суду апеляційної інстанції. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення суду може бути оскаржено в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення за правилами, встановленими ст.ст.293, 295 - 297 КАС України.
Копію рішення суду надіслати учасникам справи.
Повний текст судового рішення складено 09.07.2024 року в зв`язку з тим, що суддя Дегтярьова С.В. з 01.03.2024 по 17.03.2024, з 30.04.2024 по 02.06.2024, з 17.06.2024 по 01.07.2024, а також з 05.07.2024 по 07.07.2024 не здійснювала правосуддя.
Суддя Кіровоградського
окружного адміністративного суду С.В. ДЕГТЯРЬОВА
Суд | Кіровоградський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 09.07.2024 |
Оприлюднено | 15.07.2024 |
Номер документу | 120298473 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних) |
Адміністративне
Кіровоградський окружний адміністративний суд
С.В. ДЕГТЯРЬОВА
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні