Ухвала
від 10.07.2024 по справі 752/13188/23
ГОЛОСІЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 752/13188/23

Провадження № 1-кс/752/5275/24

У Х В А Л А

про тимчасовий доступ до речей та документів

10 липня 2024 року слідчий суддя Голосіївського районного суду м. Києва ОСОБА_1 при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні Голосіївського районного суду м. Києва клопотання старшого слідчого відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого управління Головного управління Національної поліції у м. Києві ОСОБА_3 , погоджене прокурором у кримінальному провадженні- заступником начальника відділу Київської міської прокуратури ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей та документів в рамках кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 22022000000000027 від 28.01.2022 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України, -

встановив:

до слідчого судді Голосіївського районного суду м. Києва надійшло клопотання старшого слідчого відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого управління Головного управління Національної поліції у м. Києві ОСОБА_3 , погоджене прокурором у кримінальному провадженні- заступником начальника відділу Київської міської прокуратури ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей та документів в рамках кримінального провадження, № 22022000000000027 від 28.01.2022 року, що знаходиться у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , що зареєстрована за адресою: АДРЕСА_1 .

Слідчий надав заяву про розгляд клопотання за його відсутності, просив клопотання задовольнити з викладених підстав.

Також, у клопотанні просив дане клопотання розглядати без участі власників вказаних речей.

У зв`язку з неприбуттям у судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі та на підставі ч.4 ст.107 КПК України фіксування кримінального провадження в суді за допомогою технічних засобів не здійснюється.

Перевіривши клопотання та матеріали, якими воно обґрунтовується приходжу до наступних висновків.

Слідчим суддею встановлено, що в провадженні слідчого управління ГУ НП у місті Києві знаходиться кримінальне провадження, внесене до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 22022000000000027 від 28.01.2022 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України.

Проведення досудового розслідування в кримінальному провадженні доручено слідчій групі та визначено місцем проведення досудового розслідування Голосіївський район міста Києва, за місцем знаходженням адміністративної будівлі Головного управління Національної поліції у місті Києві, за адресою: АДРЕСА_2 .

Процесуальне керівництво у кримінальному провадженні здійснюється Київською міською прокуратурою.

Відповідно до ст. 159 КПК України встановлено, що тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити з них їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Тимчасовий доступ до електронних інформаційних систем, комп`ютерних систем або їх частин, мобільних терміналів систем зв`язку здійснюється шляхом зняття копії інформації, що міститься в таких електронних інформаційних системах, комп`ютерних системах або їх частинах, мобільних терміналах систем зв`язку, без їх вилучення.

Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Згідно з ч. 1 ст. 160 КПК України, слідчий має право звернутися до слідчого суді під час досудового розслідування із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів за погодженням з прокурором.

Відповідно до ч. 2 ст. 163 КПК України якщо сторона кримінального провадження, яка звернулася з клопотанням, доведе наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, клопотання може бути розглянуто слідчим суддею, судом без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться.

В обгрунтування клопотання слідчим зазначено, що у 2018-2019 роках ІНФОРМАЦІЯ_2 , було закуплено роботи по розробці, створенню та введенню в експлуатацію дослідно - конструкторської роботи ДКР шифр ІНФОРМАЦІЯ_15 (державні контракти №3-13/18 від 22.12.2018 та №3-15/19 від 26.06.2019).

Генеральним підрядником за дослідно-конструкторською роботою шифр « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (далі - ДКР « ІНФОРМАЦІЯ_15 ») є ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та відповідно до договорів підряду і додаткових угод, до виконання робіт залучено ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

ІНФОРМАЦІЯ_5 було проведено ревізію щодо фінансово - господарської діяльності ІНФОРМАЦІЯ_6 за період з 01.01.2018 по 30.08.2021. Проведеним заходом встановлено низку порушень допущених під час укладання державних контрактів між ІНФОРМАЦІЯ_7 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »

Під час ревізії проведено зустрічну звірку у виконавця ДКР - ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з метою документального та фактичного підтвердження виду, обсягу і якості операцій та розрахунків що здійснювались між Товариством та Агентством з 01.01.2018 по 31.08.2021.

Зустрічною звіркою встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в кошторисі фактичних накладних витрат Товариством за січень - липень 2019 року збільшено показники складових загальновиробничих та адміністративних витрат що є порушень пункту 8 контракту що призвело до невідповідності показників, відображених Товариством у калькуляції договірної ціни за Контрактом до показників бухгалтерського обліку Товариством та як наслідком призвело до завищення вартості ДКР за Контрактом №3-13/18 на суму 243309,12 гривень.

Окрім того , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » до калькуляції розшифровки витрат, що є додатками до Протоколу погодження договірної ціни на виконання робіт за державним оборонним замовленням. Який є додатком до акта приймання - передачі від 25.09.2019 №1, включено показник - статтю витрат «Основна заробітна плата виробничих працівників» сумою більшій від узгодженої у калькуляції визначення орієнтовної ціни дослідно - конструкторської роботи «ІНФОРМАЦІЯ_15». Що є додатком до контракту. Зазначене призвело до завищення вартості ДКР за контрактом на загальну суму 1093904,87 гривень, які ДКА прийняв та оплатив (попереднє авансування) у повному обсязі.

Одночасно встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » до виконання контракту залучило ФОП ОСОБА_5 , ФОП ОСОБА_6 , ФОП ОСОБА_7 , ФОП ОСОБА_8 , ФОП ОСОБА_9 та інші загальною кількістю 11 осіб, які одночасно є штатними співробітниками вказаного товариства, що виконали роботи на загальну уму 5 552 060 гривень.

Встановлено, що директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » і ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » являється ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , уродженець м. Сімферополь АР Крим, ІПН НОМЕР_2 , зареєстрований за адресою АДРЕСА_3 та фактично проживає за адресою: АДРЕСА_4 . ОСОБА_7 також є бенефіціарним власником « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (у розмірі 30 відсотків).

На момент початку роботи за ДКР « ІНФОРМАЦІЯ_15 » директором вказаних товариств був ОСОБА_10 , ІНФОРМАЦІЯ_9 , уродженець Німеччини, ІПН НОМЕР_3 , зареєстрований за адресою: АДРЕСА_5 , мобільний телефон НОМЕР_4 .

При цьому ОСОБА_10 є кінцевим бенефіціарним власником «НВЦ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та частковим (частка 70 відсотків) бенефіціарним власником «Н.В.Ц. « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

Участь вказаної особи у подальшій діяльності товариств, яка стосується ДКР « ІНФОРМАЦІЯ_15 » підтверджується його посадою - радник директора та фактом його підпису в актах прийому-передачі за ДКР « ІНФОРМАЦІЯ_15 ».

Також, відповідно до договору підряду № 23 від 01.04.2021, укладеним між ТОВ НВЦ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », керівником проекту ДКР « ІНФОРМАЦІЯ_15 » та підписантом від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » є ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_9 , уродженка м. Біла Церква Київської обл., ІПН НОМЕР_5 , яка зареєстрована за адресою: АДРЕСА_6 та фактично проживає за адресою: АДРЕСА_4 , мобільний телефон НОМЕР_6 . Підписи вказаної посадової особи також наявні в актах прийому-передачі за ДКР « ІНФОРМАЦІЯ_15 ».

Крім того, встановлено ряд приміщень та транспортних засобів, які знаходяться у власності ТОВ та використовуються вказаними посадовими особами підприємств у протиправній діяльності.

Зокрема, відповідно до правовстановчих документів, юридична адреса реєстрації обох товариств АДРЕСА_1 . Проте вказана будівля використовується як склад і там можуть розміщуватися складові частини і компоненти ДКР « ІНФОРМАЦІЯ_15 ». Фактична адреса місцезнаходження офісних і виробничих приміщень обох товариств АДРЕСА_7 (вказане також підтверджується договором про доставку спеціальної та секретної кореспондеції між « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ДП Спеціального зв`язку). Відповідно до договорів (НВЦ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » договір № 0410/21-с від 04.10.2021, «Н.В.Ц. « ІНФОРМАЦІЯ_1 » № 0510/21-с від 05.10.2021) про субаренду з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_7 ) вказана будівля знаходиться в оренді та на правах власності належить ОСОБА_11 , ІНФОРМАЦІЯ_11 (батько ОСОБА_10 ).

Окрім цього було встановлено, що в період з 01.01.2018 по 31.08.2021 ряд фізичних осіб-підприємців, афілійованих з посадовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », мали господарські відносини та здійснювали розрахунки за договорами щодо надання послуг із розробки та налагодження спеціального програмного забезпечення інформаційно-аналітичної системи, проектної документації, налагодження і налаштування обладнання, а також послуг з тестування, тощо.

Зокрема:

фізична особа-підприємець ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_12 , РНОКПП НОМЕР_8 , зареєстрована за адресою: АДРЕСА_8 та фактично проживає за адресою: АДРЕСА_9 , м.т. НОМЕР_9 , згідно договорів від 22.12.2018 № 22-1218/9 та від 03.07.2019 № 3-719/18Д надавала послуги ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в рамках виконання ДКР « ІНФОРМАЦІЯ_15 »;

фізична особа-підприємець ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , РНОКПП НОМЕР_2 , зареєстрований за адресою АДРЕСА_3 та фактично проживає за адресою: АДРЕСА_4 , м.т. НОМЕР_10 , згідно договорів від 22.12.2018 № 22-1218/1 та від 03.07.2019 № 3-719/14Д надавала послуги ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в рамках виконання ДКР « ІНФОРМАЦІЯ_15 »;

фізична особа-підприємець ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_9 , РНОКПП НОМЕР_5 , зареєстрована за адресою: АДРЕСА_6 та фактично проживає за адресою: АДРЕСА_4 , м.т. НОМЕР_6 , згідно договорів від 22.12.2018 № 22-1218/3 та від 03.07.2019 № 3-719/4Д надавала послуги ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в рамках виконання ДКР « ІНФОРМАЦІЯ_15 »;

фізична особа-підприємець - ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_13 , РНОКПП НОМЕР_11 , зареєстрований за адресою: АДРЕСА_10 та фактично проживає за адресою: АДРЕСА_11 , м.т. НОМЕР_12 , згідно договорів від 22.12.2018 № 22-1218/5 та від 03.07.2019 № 3-719/20Д надавала послуги ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в рамках виконання ДКР « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (станом на 2019 рік перебував на різних посадах у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »).

Також, встановлено, що ОСОБА_7 , ОСОБА_8 та ОСОБА_9 під час виконання робіт за договорами субпідряду в рамках ДКР « ІНФОРМАЦІЯ_15 » були залучені до виконання робіт, як посадові особи підрядних організацій.

Згідно ч. 5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1. перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2. самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3. не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Згідно ч. 6 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Слідчим в клопотанні доведено, що вказані відомості мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

Дану інформацію неможливо отримати в інший спосіб та неможливо довести обставини, які передбачається довести за допомогою інформації, яка що знаходиться у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , що зареєстрована за адресою: АДРЕСА_1 .

Беручи до уваги викладене вище, та враховуючи, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказана інформація має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання підлягає задоволенню.

Керуючись ст. ст. 131, 132, 159-166 КПК України, слідчий суддя -

постановив:

Клопотання задовольнити.

Надати дозвіл старшому слідчому слідчого управління Головного управління Національної поліції у місті Києві ОСОБА_3 , ОСОБА_12 на тимчасовий доступ до документів, з можливістю вилучення завірених належним чином копій документів, які знаходиться у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , що зареєстрована за адресою: АДРЕСА_1 , а саме:

-Контрактів №3-13/18 від 22.12.2018 та №3-15/19 від 26.06.2019 укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_14 код ЄДРПОУ НОМЕР_13 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ;

-Акти приймання-передачі до контрактів №3-13/18 від 22.12.2018 та №3-15/19 від 26.06.2019;

-Кошторисна та звітна документації до контрактів №3-13/18 від 22.12.2018 та №3-15/19 від 26.06.2019;

-Додаткові угоди (документи, що стали підставою для укладення;

-додаткових угод до контрактів №3-13/18 від 22.12.2018 та №3-15/19 від 26.06.2019;

-Положення про підрозділи (з посадовими обов?язками включно), що були учасниками, та /або підписантами, документації в рамках ДКР шифр « ІНФОРМАЦІЯ_15 » до контрактів №3-13/18 від 22.12.2018 та №3-15/19 від 26.06.2019;

-Робочу документацію щодо погодження кошторисних та звітних документів в рамках ДКР шифр « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (протоколи нарад, службові записки) до контрактів №3-13/18 від 22.12.2018 та №3-15/19 від 26.06.2019;

-Документація, що передувала і стала причиною для укладення контракту № 3-15/19 від 26.06.2019 до контрактів №3-13/18 від 22.12.2018 та №3-15/19 від 26.06.2019;

-Накази про призначення, звільнення, табеля виходу на роботу, заяви/ накази на відпустку, посадові обов`язки, інші документи наявні в особовій справі щодо працівників товариства, а саме: ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_12 , РНОКПП НОМЕР_8 ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_9 , РНОКПП НОМЕР_5 ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_13 , РНОКПП НОМЕР_11 , ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , РНОКПП НОМЕР_2 , ОСОБА_10 , ІНФОРМАЦІЯ_9 , РНОКПП: НОМЕР_3 ;

-Договору підряду № 23 від 01.04.2021, укладеним між ТОВ НВЦ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;

-Договорів укладених між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ФОП ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_14 , ФОП ОСОБА_15 , ФОП ОСОБА_16 , ФОП ОСОБА_17 , ФОП ОСОБА_18 , ФОП ОСОБА_19 , ФОП ОСОБА_5 , ФОП ОСОБА_20 , ФОП ОСОБА_21 , ФОП ОСОБА_9 , ФОП ОСОБА_22 , ФОП ОСОБА_23 , ФОП ОСОБА_7 , ФОП ОСОБА_24 , ФОП ОСОБА_25 , ФОП ОСОБА_26 , ОСОБА_27 , ФОП ОСОБА_28 ФОП ОСОБА_29 , ФОП ОСОБА_30 , ФОП ОСОБА_31 , ФОП ОСОБА_32 , ФОП ОСОБА_22 , додаткових угод та додатків до вказаного договору, акти приймання-передачі, довідки про вартість виконаних робіт, акти приймання виконаних робіт (надання послуг), накладні (видаткові, податкові, товарно-транспортні), платіжні доручення, банківські виписки та інших розрахункових документів, реєстрів отриманих та виданих податкових накладних, рахунків-фактур, товарно-транспортних накладних, сертифікатів, ліцензії, довіреностей, документів, що підтверджують факт виконання робіт згідно договору, їх передачу та взяття на облік (акти прийому-передачі, акти інвентаризації), актів виконаних робіт/наданих послуг.

Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення. Вона є обов`язковою для осіб, які беруть участь у кримінальному провадженні, а також для всіх фізичних та юридичних осіб, органів державної влади та місцевого самоврядування, їх службових осіб, і підлягає виконанню на всій території України.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів, слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала залишається в силі протягом двох місяців з дня її постановлення.

Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї може бути подане під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудГолосіївський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення10.07.2024
Оприлюднено15.07.2024
Номер документу120313123
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —752/13188/23

Ухвала від 10.07.2024

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Машкевич К. В.

Постанова від 06.11.2023

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Чередніченко Н. П.

Ухвала від 26.07.2023

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Плахотнюк К. Г.

Ухвала від 26.07.2023

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Плахотнюк К. Г.

Постанова від 21.09.2023

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Чередніченко Н. П.

Постанова від 05.07.2023

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Чередніченко Н. П.

Постанова від 05.07.2023

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Чередніченко Н. П.

Постанова від 06.07.2023

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Чередніченко Н. П.

Постанова від 06.07.2023

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Чередніченко Н. П.

Постанова від 06.07.2023

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Чередніченко Н. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні