Ухвала
від 12.07.2024 по справі 345/1699/22
КАЛУСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа №345/1699/22

Провадження № 1-кп/345/50/2024

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

12.07.2024 року м. Калуш

Калуський міськрайонний суд Івано-Франківської області

в складі головуючого судді ОСОБА_1 ,

з участю секретар судового засідання ОСОБА_2 ,

прокурора ОСОБА_3 ,

захисника ОСОБА_4 ,

обвинуваченого ОСОБА_5

розглянувши у відкритому судовому засіданні кримінальне провадження про обвинувачення ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця с.Старуня, Богородчанського району Івано-Франківської області, зареєстрованого в АДРЕСА_1 , жителя АДРЕСА_2 , громадянина України, з вищою освітою, провідного інженера технічного нагляду комунального підприємства Івано-Франківської обласної ради «Будінвест», одруженого, не судимого, у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченогоч. 1 ст. 367 КК України, -

встановив:

в провадженні Калуського міськрайонного суду Івано-Франківської області перебуває кримінальне провадження про обвинувачення ОСОБА_5 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 367 КК України.

Кримінальне правопорушення вчинено за наступних обставин.

06.03.2019 у відповідності до наказу начальника Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області №7-К, ОСОБА_5 прийнято на роботу та призначено на посаду начальника відділу якості та здійснення технічного нагляду Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області.

У відповідності до «Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об`єкта архітектури», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 903 від 11.07.2007, технічний нагляд забезпечує замовник протягом усього періоду будівництва об`єкта з метою здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва або зміни такого об`єкта. Технічний нагляд здійснюють особи, що мають виданий відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційний сертифікат. Технічний нагляд зобов`язаний вести щоденний технічний контроль за якісним виконанням будівельно-монтажних і спеціальних робіт відповідно до затвердженої технічної документації, нормативним документам. У звітний період інженер технічного нагляду зобов`язаний прийняти від підрядника виконані за місяць роботи. При цьому, виконати обміри обсягів цих робіт, перевірити якість їх виконання.

У своїй діяльності ОСОБА_5 керувався посадовою інструкцією начальника відділу якості та здійснення технічного нагляду Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області (далі Посадова інструкція), яка затверджена 02.01.2020 директором Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області, та з якою ОСОБА_5 ознайомлений.

У відповідності до п.п. 2.1, 2.2, 2.3, 2.9, 2.10, 2.12, 2.14, 2.17, 2.18 та 2.24 посадової інструкції, ОСОБА_5 :

- приймає участь у розгляді проектно-кошторисної документації, її комплектності і якості;

- приймає участь у перевірці правильності формування договірної ціни на стадії укладення договорів на будівництві закріплених об`єктів;

- приймає участь у перевірці калькуляцій на вироби і конструкції, поставлених підрядною організацією;

- перевіряє обсяги виконаних робіт і оформляє їх прийомку до оплати по формі №КБ-2в, при умові якісного виконання і відповідності їх проекту та будівельним нормам;

- разом із генпідрядними або субпідрядними організаціями проводить перевірку виконаних заховуваних робіт. Підписує акти на приховані роботи, на випробування обладнання;

- здійснює технічний нагляд за будівництвом, реконструкцією і капітальним ремонтом об`єктів і контроль за відповідністю обсягів та якості виконаних робіт проектам, технічним умовам, стандартам і нормативним актам;

- систематично контролює якість і технологічну послідовність виконання будівельно-монтажних робіт та пусконалагоджувальних робіт, відповідність їх проекту, технічним умовам, діючим будівельним нормам, а також наявність паспортів на матеріали і конструкції;

- приймає участь у процесі погодження зміни проектних рішень, заміну конструкцій та матеріалів, з проектними організаціями в процесі будівництва;

- контролює виконання рішень, зауважень приписів представників контролюючих органів і авторського нагляду;

- приймає участь у роботі комісії по перевірці обсягів виконаних робіт за угодами з іншими організаціями.

Таким чином, уповноважений працівник технічного нагляду зобов`язаний вести облік оплачених будівельно-монтажних робіт, а підписуючи акти прийняття виконаних робіт підтверджує їх виконання, що в свою чергу дає підстави оплатити їх вартість.

В абзацах 3, 4, 5 постанови Пленуму Верховного Суду України № 5 від 26.04.2002 «Про судову практику у справах про хабарництво» передбачено, що організаційно-розпорядчі обов`язки це обов`язки по здійсненню керівництва галуззю промисловості, трудовим колективом, ділянкою роботи, виробничою діяльністю окремих працівників на підприємствах, в установах чи організаціях незалежно від форми власності. Адміністративно-господарськими обов`язками є обов`язки по управлінню або розпорядженню державним, колективним чи приватним майном (установлення порядку його зберігання, переробки, реалізації, забезпечення контролю за цими операціями тощо).

Особа є службовою не тільки тоді, коли вона здійснює відповідні функції чи виконує обов`язки постійно, а й тоді, коли вона робить це тимчасово або за спеціальним повноваженням, за умови, що зазначені функції чи обов`язки покладені на неї правомочним органом або правомочною службовою особою.

Отже, ОСОБА_5 , перебуваючи на посаді начальника відділу якості, контролю та здійснення технічного нагляду УКБ в Івано-Франківській області, маючи право підпису від УКБ, будучи наділеним організаційно-розпорядчими і адміністративно-господарськими функціями та, виконуючи їх за спеціальними повноваженнями, відповідно допримітки 1до ст.364КК України та ч.3ст.18КК Україниє службовою особою.

При цьому, ОСОБА_5 , будучи службовою особою, наділеною організаційно-розпорядчими та адміністративно-господарськими функціями, у порушення вимог зазначених нормативних актів, належним чином не виконував свої службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, не передбачив можливості настання суспільно-небезпечних наслідків, маючи обов`язок і можливості їх передбачити, що призвело до заподіяння істотної шкоди державним інтересам за наступних обставин.

Так, 15.05.2020 Управлінням капітального будівництва в Івано-Франківській області оголошено про проведення відкритих торгів з будівництва об`єкту «Амбулаторія монопрактики сімейної медицини по АДРЕСА_3 , - нове будівництво (ДК 021:2015 - 45215000-7 Будівництво закладів охорони здоров`я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень» очікувана вартість 1 096 978,00 грн.

За результатами розгляду та оцінки тендерних пропозицій, 04.06.2020 ТОВ «Лідер-Плюс», ЄДРПОУ 39628401 (далі підрядник), визнано переможцем в проведенні відкритих торгів і як наслідок, 22.06.2020 між Управлінням капітального будівництва в Івано-Франківській області та ТОВ «Лідер-Плюс» укладено договір № 125 на проведення робіт по об`єкту «Амбулаторія монопрактики сімейної медицини по вул. Скородинського, 103-б в с. Підмихайля Калуського району - нове будівництво (ДК 021:2015 - 45215000-7 Будівництво закладів охорони здоров`я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень» на суму 1014000,00 (один мільйон чотирнадцять тисяч) грн. із сумою зобов`язань сторін в межах бюджетних призначень на 2020 рік у сумі 667852,00 (шістсот шістдесят сім тисяч вісімсот п`ятдесят дві) грн. терміном виконання робіт до 31.08.2020. Додатковою угодою № 105/д до вказаного договору підряду від 26.06.2020 визначено, що підрядник завершить виконання робіт до 15.01.2021 з правом дострокового виконання.

Умовами договору та додаткової угоди встановлено, що ТОВ «Лідер-Плюс» зобов`язувалось виконати на замовлення Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області (замовникові) будівельні роботи, зазначені в договірній ціні відповідно до проектної документації та умов договору, а саме по об`єкту «Амбулаторія монопрактики сімейної медицини по вул. Скородинського, 103-б в с. Підмихайля Калуського району - нове будівництво (ДК 021:2015 - 45215000-7 Будівництво закладів охорони здоров`я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень».

На підставі наказу директора Управлінням капітального будівництва в Івано-Франківській області ОСОБА_6 №31-тн від 18.04.2019 начальника відділу якості, здійснення технічного нагляду Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області ОСОБА_5 призначено відповідальним за здійснення технічного нагляду за будівництвом на вище вказаному об`єкті.

В подальшому, у службових осіб ТОВ «Лідер-Плюс», матеріали відносно яких виділено в окреме провадження, виники протиправний умисел, спрямований на незаконне заволодіння бюджетними коштами. ОСОБА_7 , будучи директором ТОВ «Лідер-Плюс», шляхом зловживання своїм службовим становищем, усвідомлюючи суспільно-небезпечний характер своїх дій, передбачаючи суспільно-небезпечні наслідки та бажаючи їх настання, видав акт приймання виконаних будівельних робіт № 101 за липень 2020 року та довідку про вартість виконаних будівельних робіт за вказаний місяць, в якій маючи умисел на заволодіння бюджетними коштами, завищив вартість поставленого обладнання, зазначив обладнання, яке фактично не було поставлено на об`єкт будівництва, таким чином зазначив виконання робіт, які не виконувались та надав вказані документи до Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області (м. Івано-Франківськ, вул. Павла Тичини 8а), які стали підставою оплати бюджетних коштів за виконані роботи.

У відповідності до висновку експерта від 10.05.2022 встановлено, що будівельні роботи, які виконані ТОВ «Лідер-Плюс» по об`єкту «Амбулаторія монопрактики сімейної медицини по вул. Скородинського, 103-б в с. Підмихайля Калуського району - нове будівництво (ДК 021:2015 - 45215000-7 Будівництво закладів охорони здоров`я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень» не відповідають фактичним обсягам виконаних будівельних робіт, окремих елементів, конструкцій, виробів, матеріалів, які можливо встановити не руйнівним методом. Вартість не виконаних будівельних робіт складає 257749 грн. з ПДВ.

Вказаний актнадав начальникувідділу якостіта здійсненнятехнічного наглядуУКБ вІвано-Франківськійобласті ОСОБА_5 , який неналежно віднісся до виконання своїх службових обов`язків через несумлінне ставлення до них, не перевіривши належним чином фактичне виконання будівельних робіт на об`єкті «Амбулаторія монопрактикисімейної медицинис.ПідмихайляКалуськогоь району-нове будівництво»,а самепридбання тапоставку медичногообладнання,особисто підписавнаданий йому Акт приймання виконаних будівельних робіт №101за липень2020рокувід03.07.2020, завірив відтиском своєї печатки

На підставі вказаного Акту приймання виконаних будівельних робіт на рахунок ТзОВ «Лідер-Плюс`зайво перераховано грошові кошти в сумі 257749 грн. з ПДВ.

Таким чином, внаслідок неналежного виконання ОСОБА_5 своїх службових обов`язків через несумлінне ставлення до них та підписання без перевірки фактичних об`ємів виконаних робіт при здійсненні технічного нагляду під час виконання підрядних робіт, відображених у Акті приймання виконаних будівельних робіт №101за липень2020рокувід 03.07.2020, у який директором ТОВ «Лідер Плюс» було внесено неправдиві відомості про придбання медичного обладнання, яке не придбане та не поставлене, державним інтересам в особі Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області завдано істотної матеріальної шкоди (збитків) на загальну суму 257749 гривень, що становить 245,24 неоподаткованих мінімумів доходів громадян.

05.07.2024 прокурором оголошено змінений обвинувальний акт, згідно якого ОСОБА_5 обвинувачується у вчиненні службової недбалості, тобто неналежному виконанні службовою особою своїх службових обов`язків через несумлінне ставлення до них, що спричинило істотну шкоду державним інтересам тобто у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 367 КК України.

В судовому засіданні обвинувачений ОСОБА_5 заявив клопотанняпро звільнення його від кримінальної відповідальності на підставі ч.1 ст.49КК України у зв`язку із закінченням строків давності та закриття кримінального провадження.

Захисник обвинуваченого підтримав клопотання обвинуваченого ОСОБА_5 та просили звільнити його від кримінальної відповідальності у зв`язку із закінченням строків давності.

Прокурор не заперечив проти задоволення даного клопотання та закриття кримінального провадження у зв`язку із закінченням строків давності.

Представник потерпілого в судове засідання не з`явився, однак подав суду заяву про проведення судових засідань у його відсутності. Щодо зміненого обвинувачення не заперечує. При визначенні міри покарання покладається на розсуд суду.

Суд, заслухавши думку учасників судового засідання, думку прокурора, який не заперечив щодо звільнення обвинуваченого від кримінальної відповідальності у зв`язку із закінченням строків давності та закриття кримінального провадження, дослідивши матеріали кримінального провадження, вважає клопотання обвинуваченого таким, що підлягає задоволенню з наступних підстав.

Згідно обвинувального акта дії ОСОБА_5 кваліфіковано за ч. 1 ст. 367 ККУкраїни на підставі зібраних доказів, що містяться у матеріалах кримінального провадження.

Подія мала місце 03.07 2020 року.

Ч. 4 ст.286КПК України визначено, що якщо під час судового розгляду сторона у кримінальному провадженні звернеться до суду з клопотанням про звільнення обвинуваченого від кримінальної відповідальності, суд має невідкладно розглянути таке клопотання.

Санкція ч. 1 ст. 367 ККУкраїни передбачає покарання у виді штрафу від двох тисяч до чотирьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправних робіт на строк до двох років, або обмеження волі на строк до трьох років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.

Відповідно до ст.12КК України кримінальне правопорушення, передбачене ч. 1 ст.367КК України відноситься до нетяжких злочинів.

Згідно ст.49КК України - особа звільняється від кримінальної відповідальності, якщо з дня вчинення нею злочину і до дня набрання вироком законної сили минули такі строки: 1) два роки - у разі вчинення кримінального проступку, за який передбачене покарання менш суворе, ніж обмеження волі; 2) три роки - у разі вчинення кримінального проступку, за який передбачено покарання у виді обмеження волі, чи у разі вчинення нетяжкого злочину, за який передбачено покарання у виді позбавлення волі на строк не більше двох років; 3) п`ять років - у разі вчинення нетяжкого злочину, крім випадку, передбаченого у пункті 2 цієї частини; 4) десять років - у разі вчинення тяжкого злочину; 5) п`ятнадцять років - у разі вчинення особливо тяжкого злочину.

Згідно п. 1 ч. 2 ст.284КПК України - кримінальне провадження закривається судом у зв`язку зі звільненням особи від кримінальної відповідальності.

Згідно ч. 1 ст.285КПК України особа звільняється від кримінальної відповідальності у випадках, передбачених законом України про кримінальну відповідальність.

Відповідно до ч. 1 ст.286КПК України звільнення від кримінальної відповідальності за вчинення кримінального правопорушення здійснюється судом.

За правилами ч. 8 ст.284КПК України закриття кримінального провадження на підставі, передбаченій п. 1 ч. 2 цієї статті, не допускається, якщо підозрюваний, обвинувачений проти цього заперечує. В цьому разі розгляд кримінального провадження продовжується в загальному порядку, передбаченому цим Кодексом.

На час звернення обвинуваченого до суду з клопотанням про звільнення від кримінальної відповідальності з дня вчинення кримінального правопорушення пройшло більше трьох років.

Враховуючи, що з дня вчинення ОСОБА_5 кримінального правопорушення минуло більше трьох років, обвинувачений клопоче про звільнення його від кримінальної відповідальності, суд приходить до висновку, що у відповідності до вимог ст.49КК України минули строки притягнення його до кримінальної відповідальності, а тому обвинуваченого слід звільнити від кримінальної відповідальності, а кримінальне провадження щодо нього закрити.

Стосовно заявленого цивільного позову Калуської окружної прокуратури в інтересах держави в особі Ліквідаційної комісії Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області цивільного позову (а.с.38-45) суд зазначає наступне.

Порядок вирішення цивільного позову в кримінальному провадженні регламентований главою 9 КПК України.

Нормами кримінального процесуального закону, зокрема ст. 129 КПК України, встановлено, що рішення про повне або часткове задоволення цивільного позову може бути винесене лише у разі визнання обвинуваченого винним у вчиненні кримінального правопорушення і ухвалення обвинувального вироку чи винесення постанови про застосування до особи примусових заходів виховного або медичного характеру.

Вирішення цивільного позову при звільненні особи від кримінальної відповідальності із закриттям провадження по справі суперечить вказаним вище нормам закону.

Враховуючи системний аналіз зазначених норм КПК, суд дійшов висновку, що цивільний позов не підлягає розгляду у випадках закриття кримінального провадження як на досудовому розслідуванні, так і в суді.

В той же час, у випадку закриття кримінального провадження на встановлених КПК підставах, суд зобов`язаний роз`яснити цивільному позивачеві його право пред`явити аналогічний позов у порядку цивільного судочинства.

Тому, у зв`язку зі звільненням обвинуваченого ОСОБА_5 від кримінальної відповідальності у зв`язку зі спливом строків давності притягнення до кримінальної відповідальності, заявлений цивільний позов Калуської окружної прокуратури в інтересах держави в особі Ліквідаційної комісії Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області слід залишити без розгляду, що за змістом ч.7 ст.128КПК України не перешкоджає пред`явленню позову в порядку цивільного судочинства.

Процесуальні витрати за проведення судових експертиз в сумі 13214,20 грн. (т.1 а.с. 179, 221, т.2, а.с.11) слід стягнути із обвинуваченого в дохід держави.

Питання про долю речових доказів слід вирішити згідно ст. 100 КПК України.

На підставі наведеного та керуючись ст.49КК України та ст. ст. 284-286, 288 КПК України, суд -

постановив:

Клопотання обвинуваченого задовольнити.

Звільнити ОСОБА_5 від кримінальної відповідальності за вчинення кримінального правопорушення (проступку), передбаченого ч. 1 ст. 367 КК України,на підставі п. 3 ч.1 ст.49КК України у зв`язку з закінченням строків давності, а кримінальне провадження щодо нього закрити.

Речові докази:

-документи, вилучені в ТОВ «Лідер-Плюс»:

1. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень 2020 року на 1 арк.,

2. Акт №101 приймання виконаних будівельних робіт за липень 2020 року на 4 арк.,

3. Відомість ресурсів до Акту виконаних робіт № 101-02-2-1-2-1-6 на 3 арк.,

4. Рахунок № 1-1. Загальновиробничі витрати на 1 арк.,

5. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень 2020 року на 2 арк.,

6. Акт №101-3 приймання виконаних будівельних робіт на 5 арк.,

7. Відомість ресурсів до Акту виконаних робіт № 101-3 на 4 арк.,

8. Рахунок № 1-1. Загальновиробничі витрати на 1 арк.,

9. Рахунок № 1-1. Загальновиробничі витрати на 1 арк.,

10. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за жовтень 2020 року на 2 арк.,

11. Акт №101-2.1 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2020 року на 4 арк.,

12. Відомості ресурсів до Акту виконаних робіт № 101-2.1 на 2 арк.,

13. Рахунок № 1-1. Загальновиробничі витрати на 1 арк.;

- документи, вилучені в Окружній прокуратурі м.Івано-Франківськ:

1. Договір підряду № 125 від 22.06.2020 року на 8 арк.,

2. Додаткова угода № 105/д до договору підряду № 125 на виконання робіт на 1 арк.,

3. Додаткова угода № 92/д до договору підряду № 125 на виконання робіт на 1 арк.,

4. Зміни до плану фінансування на 1 арк.,

5. План фінансування на 2020 рік на 1 арк.,

6. Внутрішньобудівельний титул будови (об`єкта) на 2020 рік на 1 арк.,

7. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень 2020 року на 1 арк.,

8. Платіжне доручення № 106 на 1 арк.,

9. Платіжне доручення № 9 на 1 арк.,

10. Платіжне доручення № 189 на 1 арк.,

11. Титул будови (об`єкта) на 2020 рік на 1 арк.,

12. Календарний графік виконаних робіт в 2020 році на 1 арк.,

13. Договірна ціна в 2020 році на 2 арк.,

14. Договірна ціна в 2020 році на 2 арк.,

15. План фінансування на 2020 рік на 1 арк.,

16. План фінансування на 1 арк.,

17. Внутрішньобудівельний титул будови (об`єкта) на 2020 рік на 1 арк.,

18. Титул будови (об`єкта) на 2020 рік на 1 арк.,

19. Календарний графік виконаних робіт в 2020 році на 1 арк.,

20. Акт №101 приймання виконаних будівельних робіт за липень 2020 року на 4 арк.,

21. Відомість ресурсів до Акту виконаних робіт № 101 на 3 арк.,

22. Розрахунок № 1-1. Загальновиробничі витрати на 1 арк.,

23. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за жовтень 2020 року на 2 арк.,

24. Акт № 101-2.1 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2020 року на 4 арк.,

25. Відомість ресурсів до Акту виконаних робіт № 101-2.1 на 2 арк.,

26. Розрахунок № 1-1. Загальновиробничі витрати на за жовтень 2020 року 1 арк.,

27. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень 2020 року на 2 арк.,

28. Акт № 101-3 приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2020 року на 5 арк.,

29. Відомість ресурсів до Акту виконаних будівельних робіт № 101-3 на 4 арк.,

30. Розрахунок № 1-1. Загальновиробничі витрати на за вересень 2020 року 1 арк.,

31. Розрахунок № 1-1. Загальновиробничі витрати на 1 арк.;

- документи, вилучені в Івано-Франківській РДА:

1. Реєстраційну справу ТОВ «Лідер-Плюс» № 1-116-001549-03 на 20 арк.,

які зберігаються при матеріалах кримінального провадження, - повернути за належністю;

- документи на CD-R диску із написом «вх.5469 ВБ від 13.05.2022», який вилучено в ПАТ «Приват Банк»:

1. Рух коштів по рахунку ТОВ «Лідер-Плюс» (ЄДРПОУ 39628401) за № НОМЕР_1 за період часу від 01.06.2020 року по 31.10.2020 року із зазначенням рахунків, з яких та на які платежами було перераховано грошові кошти.

2. Документи, що ідентифікують власника рахунку № НОМЕР_1 , документи (чеки та квитанції) щодо отримання коштів, договору про відкриття рахунку та його обслуговування, паролів та доступів ТОВ «Лідер-Плюс» (ЄДРПОУ 39628401) в період часу від 01.06.2020 року по 31.10.2020 року.;

- документи, видрукувані з інформаційного ресурсу в мережі інтернет «Опендатабот», а саме відомості про юридичних осіб на 5 арк.;

- документи, вилучені в УКБ в Івано-Франківській області:

1. Копія наказу УКБ в Івано-Франківській області № 7-К від 06.03.2019 про прийняття на посаду ОСОБА_5 на 1 арк.,

2. Копія наказу № 31-тн від 18.04.2019 Про призначення відповідального за здійснення технічного нагляду за будівництвом на 1 арк.,

3. Копія посадової інструкції начальника відділу якості, здійснення технічного нагляду та інвестиційно-кошторисної роботи УКБ в Івано-Франківській області ОСОБА_5 на 5 арк.,

4. Довідка про доходи, видана ОСОБА_5 на 1 арк.;

- документи, вилучені в ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , жителя

АДРЕСА_4 . Копія кваліфікаційного сертифікату на ім`я ОСОБА_5 № 000415 на 1 арк.,

які знаходяться при матеріалах судової справи, - зберігати там же.

Стягнути з ОСОБА_5 в дохід держави витрати за проведення судових експертиз в сумі 13214,20 грн.

Цивільний позов Калуської окружної прокуратури в інтересах держави в особі Ліквідаційної комісії Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області про стягнення з ОСОБА_5 шкоди, заподіяної внаслідок вчинення кримінального правопорушення на суму 257749,00 грн., залишити без розгляду.

Ухвала може бути оскаржена до Івано-Франківського апеляційного суду через Калуський міськрайонний суд Івано-Франківської області шляхом подачі апеляції протягом семи діб з дня її проголошення.

Головуючий

СудКалуський міськрайонний суд Івано-Франківської області
Дата ухвалення рішення12.07.2024
Оприлюднено15.07.2024
Номер документу120330775
СудочинствоКримінальне
КатегоріяЗлочини проти власності Привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем

Судовий реєстр по справі —345/1699/22

Ухвала від 12.07.2024

Кримінальне

Калуський міськрайонний суд Івано-Франківської області

Сухарник І. І.

Ухвала від 19.12.2023

Кримінальне

Калуський міськрайонний суд Івано-Франківської області

Сухарник І. І.

Ухвала від 19.09.2023

Кримінальне

Калуський міськрайонний суд Івано-Франківської області

Сухарник І. І.

Ухвала від 16.03.2023

Кримінальне

Калуський міськрайонний суд Івано-Франківської області

Сухарник І. І.

Постанова від 06.02.2023

Кримінальне

Калуський міськрайонний суд Івано-Франківської області

Сухарник І. І.

Постанова від 27.10.2022

Кримінальне

Калуський міськрайонний суд Івано-Франківської області

Сухарник І. І.

Ухвала від 15.09.2022

Кримінальне

Калуський міськрайонний суд Івано-Франківської області

Сухарник І. І.

Ухвала від 08.07.2022

Кримінальне

Калуський міськрайонний суд Івано-Франківської області

Сухарник І. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні