Ухвала
від 10.07.2024 по справі 569/8934/24
РІВНЕНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

Справа № 569/8934/24

1-кс/569/4661/24

10 липня 2024 року м. Рівне

Слідчий суддя Рівненського міського суду Рівненської області ОСОБА_1 , при секретарі судового засідання ОСОБА_2 , розглянув клопотання слідчого відділу розслідування особливо тяжких злочинів слідчого управління ГУНП в Рівненській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів (інформації),

ВСТАНОВИВ:

Слідчий відділу розслідування особливо тяжких злочинів слідчого управління ГУНП в Рівненській області ОСОБА_3 за погодженням із прокурором який здійснює процесуальне керівництво у кримінальному провадженні Рівненської обласної прокуратури ОСОБА_4 звернувся до суду з клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, які перебувають у володінні AT « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_1 шляхом надання можливості ознайомитися із ними та вилучити їх.

В обґрунтування клопотання вказав, що групою слідчих слідчого управління Головного управління Національної поліції в Рівненській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №42023180000000076 від 23.08.2023 за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.

З матеріалів клопотання вбачається, що службові особи одного з органів місцевого самоврядування, за попередньої змови з службовими особами комунального підприємства та суб`єкта господарювання, в умовах воєнного стану, шляхом завищення вартості матеріалів та виконаних робіт, заволоділи грошовими коштами при здійсненні будівництва об`єкта інфраструктури.

Попередня правова кваліфікація кримінального правопорушення: ч. 4 ст. 191 КК України.

В подальшому, проведеними слідчими (розшуковими) діями здобуто достовірні відомості, що службові особи ІНФОРМАЦІЯ_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 та комунального підприємства ІНФОРМАЦІЯ_2 « ІНФОРМАЦІЯ_3 », діючи за попередньою змовою із окремими службовими особами суб`єктів господарювання у період 2022-2024 років зловживаючи своїм службовим становищем, всупереч інтересам служби, внесли завідомо неправдиві відомості до актів приймання-передачі товарів та послуг, а також виконаних робіт форми КБ-2в, в частині штучного завищення об`ємів, вартості робіт та використаних матеріалів, матеріальних ресурсів, у тому числі постачання товарно-матеріальних цінностей, які не відповідають вимогам проектно-кошторисної документації, ДБН, ДСТУ, ГОСТ, СНиП, ТУ, тендерним документаціям замовників робіт та/або послуг, надання послуг та постачання товарів у неповному об`ємі, внаслідок чого бюджету ІНФОРМАЦІЯ_4 нанесено матеріальної шкоди (збитків) у великих розмірах, зокрема, за результатами виконання робіт в ході будівництва транспортабельної модульної котельні понад 2 МВт(з гідронними котлами) по АДРЕСА_2 на замовлення комунального підприємства ІНФОРМАЦІЯ_2 « ІНФОРМАЦІЯ_3 ».

Крім того, службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 та комунального підприємства ІНФОРМАЦІЯ_2 « ІНФОРМАЦІЯ_3 », під час вчинення злочину, до схеми заволодіння бюджетними коштами залучалось AT«ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та інші СГД.

Відомості про вищевказані факти вчинення кримінального правопорушення, а також інші знаряддя вчинення правопорушення та документи перебувають у володінні AT«ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », яке здійснювало виготовлення проектно- кошторисної документації по об`єкту: «будівництво транспортабельної модульної котельні в АДРЕСА_2 ».

Таким чином, виникла необхідність вилучити документи щодо взаємовідносин комунального підприємства Костопільської міської ради « ІНФОРМАЦІЯ_5 » з AT«ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », в ході виготовлення проектно кошторисної документації, здійснення авторського нагляду та безпосереднього виконання робіт по об`єкту: «будівництво транспортабельної модульної котельні в АДРЕСА_2 ».

Дані документи знаходяться у володінні AT«ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_1 .

У разі їх відсутності у матеріалах даних документів, це істотно ускладнить забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування даного кримінального правопорушення та притягнення до відповідальності осіб, які вчинили злочин, передбачений ч. 4 ст. 191 КК України.

В інший спосіб, окрім як за допомогою вказаних документів, довести обставини вчинення кримінального правопорушення неможливо.

Слідчий відділу розслідування особливо тяжких злочинів слідчого управління ГУНП в Рівненській області ОСОБА_3 подав суду заяву про розгляд клопотання у його відсутність, просив задовольнити.

Відповідно до ч.4 ст.107 КПК України, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження під час розгляду питань слідчим суддею, крім вирішення питання про проведення негласних слідчих (розшукових) дій, та в суді під час судового провадження є обов`язковим. У разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цьогоКодексусудове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.

Враховуючи те, що учасники процесуальної дії не з`явились в судове засідання, слідчий суддя вважає за можливим розглянути дане клопотання без застосування технічних засобів фіксування.

Дослідивши клопотання та додані до нього матеріали, слідчий суддя прийшов до висновку, що клопотання підлягає до задоволення із наступних підстав.

Згідно ч. 1 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до електронних інформаційних систем, комп`ютерних систем або їх частин, мобільних терміналів систем зв`язку здійснюється шляхом зняття копії інформації, що міститься в таких електронних інформаційних системах, комп`ютерних системах або їх частинах, мобільних терміналах систем зв`язку, без їх вилучення.

Згідно ч.7 ст.163 КПК України слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

Враховуючи, що слідчим доведено наявність достатніх підстав вважати, що вказані ним речі і документи (інформація) знаходяться у володінні AT « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_1 , мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, а відомості, що містяться в даних документах можуть бути використані як докази, також використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів, слідчий суддя прийшов до висновку, що слід надати дозвіл на тимчасовий доступ до речей і документів (інформації).

На підставі вищенаведеного та керуючись ст. ст. 131, 132, 159, 162-164 КПК України, слідчий суддя

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання задовольнити.

Надати дозвіл слідчому відділу розслідування особливо тяжких злочинів слідчого управління ГУНП в Рівненській області ОСОБА_5 на тимчасовий доступ до речей та документів, які перебувають у володінні з можливістю їх вилучення (здійснення їх виїмки), котрі перебувають у володінні AT«ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_1 - документи щодо взаємовідносин комунального підприємства Костопільської міської ради « ІНФОРМАЦІЯ_3 » з AT«ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », в ході виготовлення проектно кошторисної документації, здійснення авторського нагляду та безпосереднього виконання робіт по об`єкту: «будівництво транспортабельної модульної котельні в АДРЕСА_2 », за період 2022-2024 років, а саме: Копії установчих та організаційно-розпорядчих документів AT«ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (статут, штатний розпис тощо); Копії колективного договору, трудові угоди, цивільно-правові угоди, договори, контракти, рішення, розпорядження, накази про призначення на посади та функціональні обов`язки, повноваження, посадові інструкції, а також інші документи відносно всіх працівників AT«ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », які були задіяні в ході виготовлення проектно-кошторисної документації по об`єкту: «будівництво транспортабельної модульної котельні в АДРЕСА_2 », накази про прийняття, звільнення, переміщення, тимчасове виконання обов`язків протягом 2022-2024 років; Оригінали документів щодо розробки та виготовлення проектно-кошторисної документації, проведення експертизи проектно-кошторисної документації по об`єкту: «Будівництво транспортабельної модульної котельні в АДРЕСА_2 » та здійснення авторського нагляду в ході будівництва даної котельні, зокрема: договори на розробку та виготовлення проектно-кошторисної документації, зміни до них, додаткові угоди, додатки до договорів, акти приймання - передачі, а також платіжні доручення, платіжні інструкції та інші платіжні документи щодо проведення розрахунків за договорами на розробку та виготовлення проектно-кошторисної документації по об`єкту: «Будівництво транспортабельної модульної котельні в АДРЕСА_2 »;документи, що стосуються виконання проектно-вишукувальних робіт, а також документи на підставі яких були складені технічні завдання при здійсненні закупівель, розрахунки очікуваної вартості; акти обстеження, акти невідповідності, технічні завдання, технічні умови, розрахунки з технічних завдань, дефектні акти, завдання на проектування (коригування), інші документи; документи, які подавалися замовником та підрядними організаціями, щодо підтвердження вартості матеріалів, устаткування, обладнання, товарно-матеріальних цінностей та які стали підставою для включення їх при розроблені проектно-кошторисної документації: матеріали проектно-кошторисної документації по об`єкту: «Будівництво транспортабельної модульної котельні в АДРЕСА_2 » (в паперовій та електронній формах); договори підряду (субпідряду), додаткові угоди, додатки до них укладені між ЛІ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » підрядниками (субпідрядниками), які залучались до виконання робіт з виготовлення проектно-кошторисної документації но об`єкту: «Будівництво транспортабельної модульної котельні в АДРЕСА_2 ». а також документи щодо оплати за даними договорами; акти приймання-передачі, листування. переписка підрядниками (субпідрядниками), які залучались до виконання робіт з виготовлення проектно-кошторисної документації по об`єкту: «Будівництво транспортабельної модульної котельні в АДРЕСА_2 »; документи щодо взаємовідносин АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) в ході виконання робіт з виготовлення проектно-кошторисної документації по об`єкту: «Будівництво транспортабельної модульної котельні в АДРЕСА_2 », протягом 2022-2024 років, в т.ч. договори, додаткові угоди, додатки до договорів (угод) акти приймання-передачі. листування, кореспонденція, доповідні записки, документи щодо оплати за договорами тощо; усе листування між замовником, виконавцями робіт (підрядниками, субпідрядниками). проектантами (авторським наглядом), технічним наглядом та експертами, зміни в проектно- кошторисній документації (коригування), зміни в експертизі проектно-кошторисної документації: документація, що стосується здійснення авторського нагляду по об`єкту: «Будівництво транспортабельної модульної котельні в АДРЕСА_2 », в т .н. накази, рішення, розпорядження про призначення відповідальних осіб на об`єктах, договори, угоди (додаткові угоди) на здійснення авторського нагляду із визначенням повноважень осіб, які здійснювали нагляд, журнали проведення авторського нагляду, усе листування осіб, що здійснювали авторський нагляд із проектантами та виконавцями робіт, документи щодо проведених комісійних оглядів місць робіт та відповідні акти обстеження місць робіт, доповідні записки, в т.ч. на внесення змін до проектно-кошторисної документації, акти наданих послуг, платіжні доручення, платіжні інструкції, протоколи лабораторних досліджень будівельних матеріалів та інших ТМЦ. платіжні доручення та/або платіжні інструкції щодо оплати робіт : Копії колективного договору, трудових договорів (угод), цивільно-правових угод, договорів, контрактів, рішень, розпоряджень, наказів про призначення на посади, функціональних обов`язків, повноважень, посадових інструкцій, а також інших документів відносно всіх працівників AT«ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », які були безпосередньо задіяні ю виконання будівельних робіт по об`єкту; «будівництво транспортабельної модульної котельні в АДРЕСА_2 », накази про прийняття, звільнення, переміщення, тимчасове виконання обов`язків протягом 2022-2024 років; Копії табелів обліку робочого часу всіх працівників АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ». які були задіяні до виконання будівельних робітпо об`єкту: «Будівництво транспортабельної модульної котельні в АДРЕСА_2 », накази про прийняття, звільнення, переміщення, тимчасове виконання обов`язків протягом 2022- 2024 років.; Копії документів щодо перебування на лікарняному, у відпустці (з долученням заяв, наказів, розпоряджень, рішень тощо) або інші документи які стали підставою для законної відсутності на робочому місці протягом 2022-2024 років всіх працівників АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », які були задіяні до виконання будівельних робі і по об`єкту: «будівництво транспортабельної модульної котельні в АДРЕСА_2 ».; Оригінали всієї технічної, юридичної, фінансової та бухгалтерської документації, що стосується виконання робіт, надання послуг та закупівлі матеріалів в ході будівництва мереж газопостачання (зовнішні та внутрішні мережі) по об`єкту: «будівництво транспортабельної модульної котельні в АДРЕСА_2 », в тому числі: укладені угоди, договори (генпідряду, підряду, субпідряду, постачання товарів. надання послуг, виконання робіт), додаткові угоди, додатки до договорів, календарні плани та плани фінансування до угод та договорів: договір № 03А330-14064-22/110-1 від 04.08.2022; додаткова угода № ДУ-1103А330-14064-22 від 23.03.2023 до договору) №03А330-14064-22/110-1 від 04.08.2022; договір № 29А330-023302-23 від 24.11.2023; виконавча документація на проведення робіт (в т.ч. надання послуг на приєднання до газорозподільної системи що не є стандартним) за вищевказаними договорами (додатковими угодами), робочі проекти, пояснювальні записки, відомості обсягів робіт, журнали виконання робіт, акти звірки виконаних будівельних робіт, дефектні акти, відомості ресурсів тощо; розрахунки матеріальних затрат виконавців. генпідрядників. підрядників, субпідрядників, розрахунки використання машино-годин виконавцями, генпідрядними, підрядниками, субпідрядниками, калькуляції (специфікації) на виконані роботи та інші документ: листування між AT«ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ІНФОРМАЦІЯ_8 , комунальним підприємством ІНФОРМАЦІЯ_2 « ІНФОРМАЦІЯ_3 », виконавцями робіт, постачальниками товарів та послуг, особами які здійснювали технічний і авторський нагляд та проектантами, акти приймання-передачі. завдання на коригування тощо; акти здачі-приймання виконаних (підрядних) робіт форми № КБ-2в (з відомостями витрат матеріалів та ресурсів, розрахунками загальновиробничих витрат, розрахунками рівня заробітної плати при визначенні вартості робіт на об`єкті, договірних цін), довідки про вартість виконаних робіт та витрати форми КБ-З, акти прихованих робіт відомості ресурсів, довідки про вартість виконаних робіт, акти проведення взаємозвірок. об`єктні та локальні кошториси, відомості ресурсів до договірної ціни укладених договорів, кошториси наданих послуг, табелі обліку робочого часу осіб залучених до виконання робіт, розрахунково-платіжні відомості по нарахуванню та виплаті заробітної плати працівникам тощо за договором № 03А330-14064-22/110-1 від 04.08.2022 (додаткова угода № ДУ-1103А330-14064-22 від 23.03.2023); акти здачі-приймання викопаних (підрядних) робіт форми № КБ-2в (з відомостями витрат матеріалів та ресурсів, розрахунками загальновиробничих витрат, розрахунками рівня заробітної плати при визначенні вартості робіт па об`єкті, договірних цін), довідки про вартість виконаних робіт та витрати форми КБ-З. акти прихованих робіт відомості ресурсів, довідки про вартість виконаних робіт, акти проведення взаємозвірок, об`єктні та локальні кошториси, відомості ресурсів до договірної ціни укладених договорів, кошториси наданих послуг, табелі обліку робочого часу осіб залучених до виконання робіт, розрахунково-платіжні відомості по нарахуванню та виплаті заробітної плати працівникам тощо за договором № 29А330-023302-23 від 24.11.2023; документи щодо виконання вищевказаних робіт за вищевказаними договорами (додатковими угодами): дати, часовий проміжок виконання робіт, кількість людино-годин, наряди- табелі на працівників (із вказанням П.І.Б. працівників, їх посади, категорії та розряду), які безпосередньо виконували вищевказані роботи, інформація про відповідальну особу AT«ОІІЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за виконання будівельно-монтажних робіт за вищевказаними договорами (наказ про призначення); копії положення про Костопільську дільницю (філію, відділення) АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », наказ (рішення, розпорядження) про утворення (ліквідацію) дільниці (філії), наказ (рішення, розпорядження) про призначення керівника (директора, відповідальної або уповноваженої особи), а також старшого (головного) інженера, начальника та майстра ІНФОРМАЦІЯ_9 , відділення) АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », їхні посадові обов`язки: копії положення про Березнівську дільницю (філію, відділення) АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », наказ (рішення, розпорядження) про утворення (ліквідацію) дільниці (філії), наказ (рішення, розпорядження) про призначення керівника (директора, відповідальної або уповноваженої особи), а також ІНФОРМАЦІЯ_10 посадові обов`язки, накази про відрядження та відрядні листи (документи що підтверджують відрядження) ІНФОРМАЦІЯ_10 на територію обслуговування Костопільської дільниці АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » протягом 2022-2023 років; документи щодо використання машин та механізмів в ході виконання зобов`язань за вищевказаними договорами (додатковими угодами): відомості про автотранспорт та спеціальну техніку (документи щодо права власності на автотранспорт та спеціальну техніку, документи щодо використання орендованого автотранспорту та спеціальної техніки, договір оренди та акти приймання-передачі автотранспорт та спеціальної техніки, шляхові листи на автотранспорт та спеціальну техніку за період виконання зобов`язань за договорами); перелік обладнання, виробів, матеріалів інших ресурсів, а також документи щодо їх закупівлі в третіх суб`єктів, в ході виконання зобов`язань за вищевказаними договорами (додатковими угодами), документи про наявність облікованих за АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » товарно-матеріальних цінностей, які в подальшому були використані в ході виконання робіт за вищевказаними договорами, договори про закупівлю обладнання, виробів та матеріалів які в подальшому були використані в ході виконання робіт за вищевказаними договорами (з долученням, видаткових накладних, податкових накладних, товарно-транспортних накладних, паспорти, сертифікати, документи щодо проведення розрахунків за даними договорами) тощо: документи, що підтверджують придбання товарів робіт та послуг в третіх суб`єктів для виконання договірних зобов`язань перед КП КМР « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за вищевказаними договорами (додатковими угодами), в т.ч, угоди, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, податкові накладні, акти наданих послуг, акти приймання-передачі, акти поставки товару, сертифікати, паспорти, свідоцтва відповідності, документи щодо проведення розрахунків тощо: листування АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » із КП КМР « ІНФОРМАЦІЯ_3 » з обґрунтуваннями, щодо внесення змін до проектно-кошторисної документації, в частині збільшення вартості робіт, матеріалів, обладнання, виробів та інших ресурсів, в ході виконання зобов`язань за вищевказаними договорами (додатковими угодами): інформацію та документи, щодо закупівлі комерційного вузла обліку газу шафового ВОГ-Ш-Ф-1ЛБ-80-ЕК80 з лічильником ItronDeltaSE G(1:200) та коректором ФЛОУТЕК ТМ-2-3- 4 Рабс = 0.1-0.4 МПа. з долученням договорів про закупівлю товарів (в г.ч. окремих комплектуючих частин), актів приймання-передачі, видаткових накладних, податкових накладних, товарно- транспортних накладних, паспортів, сертифікатів), які встановлені (відповідно до проектно- кошторисної документації), в ході виконання зобов`язань за вищевказаними договорами (додатковими угодами); інформацію та документи, щодо закупівлі ШГРП 1-6/8-2Л-65x80-3/0.05 А/ НОМЕР_4 ,які встановлені (відповідно до проектно-кошторисної документації), в ході виконання зобов`язань за вищевказаними договорами (додатковими угодами), з долученням договорів про закупівлю товарів (в т.ч. окремих комплектуючих частин), актів приймання-передачі, видаткових накладних, податкових накладних, товарно-транспортних накладних, паспортів, сертифікатів): юридичні, фінансові та бухгалтерські документи, щодо закупівлі матеріалів та їх подальшого використання по об`єкту; «Будівництво транспортабельної модульної котельні в АДРЕСА_2 » та які використовувались в ході виконання зобов`язань за вищевказаними договорами (додатковими угодами), в т.ч. договори, акти приймання-передачі, накладні, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, податкові накладні, паспорти па матеріали та обладнання, сертифікати якості і відповідності та інше: платіжні доручення, платіжні інструкції. а також бухгалтерські документи щодо проведення розрахунків за даними договорами: журнали виконання робіт, акти початку виконання робіт, акти завершення виконання робіт, декларації/повідомлення про початок підготовчих чи будівельних робіт, дозвіл на початок виконання будівельних робіт, декларації/сертифікати готовності об`єктів до експлуатації, оригінали спеціальних журналів з окремих видів робіт, журнали по всіх об`єктам тощо; кореспонденція, інші підтверджуючі юридичні та бухгалтерські документи щодо взаємовідносин AT«ОПЕРАТОР ЕАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » із ІНФОРМАЦІЯ_11 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , комунальним підприємством Костопільської міської ради « ІНФОРМАЦІЯ_3 » щодо будівництва мереж газопостачання по об`єкту: «Будівництво транспортабельної модульної котельні в АДРЕСА_2 » (зовнішніх та внутрішніх мереж газопостачання), Оригінали документації, що стосуються здійснення технічного нагляду в ході- будівництва транспортабельної модульної котельні в АДРЕСА_2 . зокрема: накази, рішення, розпорядження про призначення інженерів технічного нагляд) чи відповідальних осіб на об`єктах, журнали проведення технічного нагляду по об`єкту: «будівництво транспортабельної модульної котельні в АДРЕСА_2 »; листування АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » із ОСОБА_6 по об`єкту: «будівництво транспортабельної модульної котельні в АДРЕСА_2 »; документи щодо проведених комісійних оглядів місця робіт та відповідні акти обстеження місць робіт, доповідні записки інженерів технічного нагляду, в тому числі на внесення змін до проектно-кошторисної документації.

Встановити строк дії ухвали терміном на два місяці з моменту постановлення.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених речей та документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя Рівненського міського суду Рівненської області ОСОБА_7

СудРівненський міський суд Рівненської області
Дата ухвалення рішення10.07.2024
Оприлюднено15.07.2024
Номер документу120334906
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —569/8934/24

Ухвала від 10.07.2024

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Денисюк П. Д.

Ухвала від 10.07.2024

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Денисюк П. Д.

Ухвала від 22.05.2024

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Денисюк П. Д.

Ухвала від 22.05.2024

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Денисюк П. Д.

Ухвала від 22.05.2024

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Денисюк П. Д.

Ухвала від 22.05.2024

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Денисюк П. Д.

Ухвала від 14.05.2024

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Денисюк П. Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні