Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
Харків
05 липня 2024 року № 520/5019/24
Суддя Харківського окружного адміністративного суду Рубан В.В., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Фермерського господарства АГРО-ЖУК (вул. Полтавський Шлях, буд.181А, кв.16, м. Харків, 61097, код ЄДРПОУ44012036) до Головного управління ДПС у Харківській області (вул. Пушкінська, буд.46,м. Харків, 61057, код ЄДРПОУ43983495), Державної податкової служби України (пл. Львівська, 8,м. Київ,04053, ЄДРПОУ43005393) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії, -
В С Т А Н О В И В:
До Харківського окружного адміністративного суду звернувся позивач, Фермерське господарство АГРО-ЖУК з адміністративним позовом до Головне управління ДПС у Харківській області, Державної податкової служби України в якому просить суд:
- визнати протиправними та скасувати рішення Головного управління ДПС у Харківській області від 22.12.2023 року №10233753/44012036 про відмову в реєстрації в ЄРПН податкової накладної № 1 від 01.11.2023 року, від 30.01.2024 №10461982/44012036 про відмову в реєстрації в ЄРПН податкової накладної № 2 від 02.11.2023 року та від 30.01.2024 №10461986/44012036 про відмову в реєстрації в ЄРПН податкової накладної № 3 від 01.11.2023 року;
- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні № 1 від 01.11.2023 року, № 2 від 02.11.2023 року № 3 від 01.11.2023 року, подані Фермерським господарством АГРО-ЖУК.
Ухвалою від 04.03.2024 р. позовну заяву залишено без руху.
Ухвалою від 25.03.2024р. прийнято до розгляду позовну заяву та відкрито спрощене провадження.
Ухвалою від 09.04.2024 р. клопотання представника відповідача Головного управління ДПС у Харківській області про розгляд справи за участю представників залишено без задоволення.
В обґрунтування позову зазначено, що спірними у даній справі рішеннями відмовлено у реєстрації податкових накладних. На думку позивача, контролюючим органом не надано належної мотивації підстав та причин віднесення податкових накладних до ризикових. Так, позивачем зазначено, що спірні рішення є незаконними та такими, що порушують його права, оскільки позивачем надано усі документи з приводу господарської операції, що стали підставою для складення та реєстрації податкових накладних.
Представником відповідача у поданому до суду відзиві на позов вказано, що відповідач проти заявленого позову заперечує з підстав його необґрунтованості та недоведеності. При цьому, представником відповідача вказано, що оскаржуване позивачем рішення прийняте у відповідності до норм діючого законодавства.
Дослідивши наявні в матеріалах справи докази, проаналізувавши доводи позову, відзиву на нього, суд встановив наступне.
Фермерське господарство «АГРО-ЖУК» є юридичною особою, зареєстрованою 20.05.2021 відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» з присвоєнням ідентифікаційного коду юридичної особи 4401036, перебуває на обліку у ГУ ДПС у Харківській області, зареєстроване за юридичною податковою адресою: Україна, 62203, Харківська обл., смт Золочів, проїзд Разіна, будинок 5Б.
Фермерське господарство «АГРО-ЖУК» - фермерське господарство сімейного типу, яке діє за рахунок та силами його членів, зокрема: ОСОБА_1 , ОСОБА_2 .
Між Фермерським господарство «АГРО-ЖУК» (далі ФГ«АГРО-ЖУК» ) та ТОВ «Янтар-21А» укладено договір поставки № 301023-ЯН від 30.10.2023 (далі Договір).
Відповідно до пункту 1.1. Договору, Постачальник зобов`язується у власність Покупця сільськогосподарські культури українського походження врожаю 2022-2023 (надалі Товар), а Покупець зобов`язується прийняти та оплатити Товар відповідно до умов даного Договору.
На виконання Договору підписано Специфікацію №1 від 30 жовтня 2023 року на + /- 300 тон на загальну вартість 1 110 132, 00 грн., в тому числі ПДВ.
В процесі виконання вищезазначених Договору та Специфікації, сторони дійшли згоди щодо постачання кукурудзи урожаю 2023 року у вказаному вище об`ємі, у зв`язку з чим ФГ «АГРО-ЖУК» виставило ТОВ «Янтар-21А» рахунок на оплату.
Вищезазначений рахунок частково оплачений ТОВ «Янтар-21А», що підтверджується довідкою від 01.12.2023 року на суму 917709,12 грн. ФГ «АГРО-ЖУК» передачу товару, що підтверджується видатковими накладними №1 від 01.11.2023 року, №2 від 02.11.2023 року та №3 від 03.11.2023 року відповідно до яких ФГ «АГРО-ЖУК» передало, а ТОВ «Янтар-21А» прийняло кукурудзи урожаю 2023 року.
Транспортування здійснювалось за рахунок та силами ФГ «АГРО-ЖУК» на автомобілі DAF CF 75.310 AX3405KC, що належить ОСОБА_1 , у відповідності з свідоцтвом про реєстрацію ТЗ НОМЕР_1 з причепом, що належить ОСОБА_1 , у відповідності з свідоцтвом про реєстрацію ТЗ НОМЕР_2 .
Факт зміни майнового стану ФГ «АГРО-ЖУК» та його контрагента перевезення, підтверджується ТТН №01/11/2023/1 від 01.11.2023 року, №01/11/2023/2 від 01.11.2023 року, №01/11/2023/3 від 01.11.2023 року, №01/11/2023/4 від 01.11.2023 року, №02/11/2023/1 від 02.11.2023 року, №02/11/2023/2 від 02.11.2023 року, №02/11/2023/3 від 02.11.2023 року, №02/11/2023/4 від 02.11.2023 року та ТТН №03/11/2023/1 від 03.11.2023 року, №03/11/2023/2 від 03.11.2023 року, №03/11/2023/3 від 03.11.2023 року, №03/11/2023/4 від 03.11.2023 року.
Постачання відбувалось з території складу ФГ «АГРО-ЖУК» площею 732,20 м.кв., що належить ОСОБА_2 на праві власності у відповідності до витягу з державного реєстру прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності №227104547.
Для виготовлення вказаної вище продукції ФГ «АГРО-ЖУК» використовує земельні ділянки 271.1 кв.м та 0.061 га для ведення особистого селянського господарства на яких знаходиться, зокрема, ангар для с/х техніки, що належить ОСОБА_2 на праві власності у відповідності до витягів з державного реєстру прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності №290755623 та №290759229.
Об`єми посівних площ (в га) сільськогосподарських культур ФГ «АГРО-ЖУК» підтверджуються відповідним звітом під урожай 2023 року №4-сг.
Засіяно у 2023 році було загалом 154,89 га землі.
Обсяги виробництва сільськогосподарських культур ФГ «АГРО-ЖУК» підтверджуються відповідним звітом про збирання врожаю на 01.11.2023 року №37-сг.
Для того щоб засіяти вказані об`єми сільськогосподарських культур ФГ «АГРО-ЖУК» за договором поставки №07/12 від 07.12.2022 року закупило 1,5 тон посівного насіння кукурудзи, що підтверджується видатковою накладною №07/12 від 07.12.2022 року.
На виконання вимог ст. 187, 201 ПК України ФГ «АГРО-ЖУК» складено та направлено для реєстрації в ЄРПН податкові накладні №1 від 01.11.2023 року, № 2 від 02.11.2023 року та № 3 від 03.11.2023 року.
Відповідно до квитанцій про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних реєстрацію надісланих ФГ «АГРО-ЖУК» податкових накладних зупинено.
В квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних вказано наступне: «Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 (зі змінами), реєстрація податкової накладної від 03.11.2023 №3 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 1005, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій (додаток 3 Порядку). Додатково повідомляємо: показник "D"=3.0217%, "P"=0 Пропонуємо надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».
З метою реєстрації податкових накладних №1 від 01.11.2023 року, № 2 від 02.11.2023 року та №3 від 03.11.2023 року ФГ «АГРО-ЖУК» надані пояснення з копіями документів.
За результатами розгляду наданих позивачем документів комісією регіонального рівня направлено у відповідності до п. 9 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Міністерства фінансів України № 520 від 12.12.2019 (зі змінами та доповненнями) (далі - порядку № 520) повідомлення №10120315/44012036 від 08.12.2023 (щодо податкової накладної № 1 від 01.11.2023 року), №10413930/44012036 від 22.01.2024 (щодо податкової накладної № 2 від 02.11.2023 року), № 10413931/44012036 від 22.01.2024 (щодо податкової накладної № 3 від 01.11.2023) про необхідність надання додаткових пояснень та/ або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку з пропозицією щодо надання платником податку додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування.
З метою підтвердження реальності здійснених господарських операцій за вищевказаними податковими накладними та їх реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, ФГ «АГРО-ЖУК» за допомогою програми електронного документообігу надіслав контролюючому органу пояснення та копії документів, які підтверджують сутність господарських операцій та реальний рух активів за ними.
За наслідками розгляду таких пояснень та копій документів Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН ГУ ДПС у Харківській області прийнято рішення від 22.12.2023 року №10233753/44012036 про відмову в реєстрації в ЄРПН податкової накладної № 1 від 01.11.2023 року, від 30.01.2024 №10461982/44012036 про відмову в реєстрації в ЄРПН податкової накладної № 2 від 02.11.2023 року та від 30.01.2024 №10461986/44012036 про відмову в реєстрації в ЄРПН податкової накладної № 3 від 01.11.2023 року.
Вважаючи зазначені рішення відповідача протиправними та такими, що порушує права підприємства, позивач звернувся з даним позовом до суду.
Надаючи оцінку заявленим позовним вимогам та запереченням проти них, суд зазначає наступне.
На підтвердження здійснення господарських взаємовідносин позивачем до суду надано первинні документи, які надавались позивачем відповідачу до та після зупинення реєстрації податкової накладної.
Відповідно до п.187.1 ст.187 Податкового кодексу України, датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій товариства є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій.
Первинні документи складаються під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкуванню оброблення даних на підставі первинних документів складаються зведені облікові документи товариства.
Пунктом 201.10 статті 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.
Відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
На виконання цієї норми Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 11 грудня 2019 року № 1165, якою затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (надалі - Порядок №1165).
Згідно з приписами пункту 4 Порядку №1165 у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.
Пунктом 5 Порядку №1165 передбачено, що платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку, показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку. Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій.
Відповідно до вимог пункту 6 Порядку №1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється. Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня. У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється (пункт 7 Порядку №1165).
Відповідно до пункту 10 Порядку №1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації (пункт 11 Порядку №1165).
Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку (пункт 25 Порядку № 1165).
Механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України, визначає Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений наказом Міністерства фінансів України 12.12.2019 №520 (далі по тексту - Порядок №520).
Відповідно до пунктів 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 11 Порядку №520 прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).
Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.
У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.
Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України Про електронні документи та електронний документообіг, Про електронні довірчі послуги та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.
Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Реєстрі в разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Виходячи зі змісту вказаних норм, суд приходить до висновку, що рішення про реєстрацію/відмову у реєстрації податкових накладних приймається за результатами оцінки наданих підприємством документів.
Надані позивачем до контролюючого органу, а також до суду, первинні бухгалтерські документи підтверджують вчинення господарської операції та настання обставин, з якими закон пов`язує виникнення податкових зобов`язань та права виписки податкової накладної.
Суд зазначає, що до позивача було встановлено критерії оцінки ступеня ризиків, проте не враховано надані позивачем документи на усунення вказаних ризиків.
З огляду на наявність передбачених законодавством документів, які свідчать про проведення господарських операцій, та на те, що такі документи були надані контролюючому органу, останній не мав правових підстав для відмови позивачу у реєстрації податкових накладних.
За таких обставин, суд приходить до висновку, що рішення Головного управління ДПС у Харківській області від 22.12.2023 року №10233753/44012036 про відмову в реєстрації в ЄРПН податкової накладної № 1 від 01.11.2023 року, від 30.01.2024 №10461982/44012036 про відмову в реєстрації в ЄРПН податкової накладної № 2 від 02.11.2023 року та від 30.01.2024 №10461986/44012036 про відмову в реєстрації в ЄРПН податкової накладної № 3 від 01.11.2023 року є необґрунтованим, а тому підлягає скасуванню.
Враховуючи висновки суду про скасування оскаржуваного рішення, суд, з метою належного захисту прав позивача, вважає за необхідне зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні № 1 від 01.11.2023 року, № 2 від 02.11.2023 року № 3 від 01.11.2023 року складені ФГ АГРО-ЖУК.
Згідно ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Згідно з ч. 2 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню.
Судові витрати розподіляються відповідно до статті 139 КАС України.
На підставі викладеного, керуючись ст. 19 Конституції України, ст.ст. 246, 250, 255, 295 КАС України, суд, -
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов Фермерського господарства АГРО-ЖУК (вул. Полтавський Шлях, буд.181А, кв.16, м. Харків, 61097, код ЄДРПОУ44012036) до Головного управління ДПС у Харківській області (вул. Пушкінська, буд.46,м. Харків, 61057, код ЄДРПОУ43983495), Державної податкової служби України (пл. Львівська, 8,м. Київ,04053, ЄДРПОУ43005393) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити.
Визнати протиправними та скасувати рішення Головного управління ДПС у Харківській області від 22.12.2023 року №10233753/44012036 про відмову в реєстрації в ЄРПН податкової накладної № 1 від 01.11.2023 року, від 30.01.2024 №10461982/44012036 про відмову в реєстрації в ЄРПН податкової накладної № 2 від 02.11.2023 року та від 30.01.2024 №10461986/44012036 про відмову в реєстрації в ЄРПН податкової накладної № 3 від 01.11.2023 року.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні № 1 від 01.11.2023 року, № 2 від 02.11.2023 року № 3 від 01.11.2023 року, подані Фермерським господарством АГРО-ЖУК.
Стягнути на користь Фермерського господарства АГРО-ЖУК (вул. Полтавський Шлях, буд.181А, кв.16, м. Харків, 61097, код ЄДРПОУ44012036) судовий збір в розмірі 9084 (дев`ять тисяч вісімдесят чотири) грн., в тому числі: за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Харківській області (вул. Пушкінська, буд.46,м. Харків, 61057, код ЄДРПОУ43983495) у розмірі 4542 (чотири тисячі п`ятсот сорок дві) грн. та за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (Львівська площа, буд. 8,м. Київ,04053, код ЄДРПОУ43005393) у розмірі 4542 (чотири тисячі п`ятсот сорок дві) грн..
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Учасник справи, якому повне рішення суду не були вручені у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження: на рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Строк на апеляційне оскарження також може бути поновлений в разі його пропуску з інших поважних причин, крім випадків, визначених частиною другою статті 299 цього Кодексу.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Суддя Рубан В.В.
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 05.07.2024 |
Оприлюднено | 15.07.2024 |
Номер документу | 120351914 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних) |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Рубан В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні