Справа № 405/4501/24
провадження № 1-кс/405/1886/24
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
02.07.2024 м. Кропивницький
слідчий суддя Ленінського районного суду м. Кіровограда ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Кропивницькому клопотання старшого слідчого відділу розслідування особливо тяжких злочинів слідчого управління Головного управління Національної поліції в Кіровоградській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань №42024120000000079 від 07.05.2024 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України,-
ВСТАНОВИВ:
старшого слідчого відділу розслідування особливо тяжких злочинів слідчого управління Головного управління Національної поліції в Кіровоградській області ОСОБА_3 звернувся до слідчого судді з клопотанням про тимчасовий доступ до документів, що знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , місцезнаходження: АДРЕСА_1 .
Слідчий у судове засідання не з`явилась, про дату, час та місце розгляду клопотання повідомлений належним чином, по телефону, причини неявки суду невідомі.
Слідчим суддею вжито заходи щодо повідомлення особи у володінні якої перебувають речі та документи про дату, час та місце розгляду клопотання направлено судову повістку, причини неявки суду невідомі.
Оскільки,згідно ч.4ст.163КПК Українивідсутність слідчогота особи,у володінніякої знаходятьсяречі тадокументи,не єперешкодою длярозгляду клопотання,суд визнавможливим розглянутиклопотання завідсутності слідчогота представника ІНФОРМАЦІЯ_1 .
Відповідно до вимог ч. 4 ст. 107 КПК України, враховуючи неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, фіксування за допомогою технічних засобів судового розгляду не здійснювалося.
Дослідивши клопотання та додані до нього матеріали, з урахуванням заяв слідчого та прокурора, слідчий суддя за своїм внутрішнім переконанням, яке ґрунтується на всебічному, повному й неупередженому дослідженні всіх обставин, керуючись законом, оцінивши кожний доказ з точки зору належності, допустимості, достовірності, а сукупність зібраних доказів - з точки зору достатності та взаємозв`язку для прийняття відповідного процесуального рішення, приходить до наступних висновків.
Слідчим суддею встановлено, що у провадженніслідчого управлінняГУНП вКіровоградській областізнаходяться матеріаликримінального провадження,відомості прояке внесенідо Єдиногореєстру досудовихрозслідувань за№ 42024120000000079від 07.05.2024,за ознакамикримінального правопорушення,передбаченого ч.3ст.212 КК України.
До Кіровоградської обласної прокуратури з ІНФОРМАЦІЯ_2 надійшов висновок аналітичного дослідження № 22/11-28-08-07/40125656 від 29.04.2024 відносно ПП « ОСОБА_4 » за період з 01.01.2023 по 31.12.2024. Відповідно до вказаних матеріалів та проведення аналізу наявної інформації встановлено, що у діях службових осіб ПП « ОСОБА_4 » (код НОМЕР_2 ) присутні ознаки правопорушень, пов`язаних з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом. Згідно задекларованих показників декларацій на додану вартість по операціям з продажу товарів (робіт, послуг) за період 03.04.2023 по 31.03.2024 року ПП « ОСОБА_4 » відображено податкові зобов`язання, при цьому сума податкових зобов`язань по зареєстрованих накладних складає на 100435, 00 менше.
Розбіжність між задекларованими зобов`язаннями в деклараціях з податку на додану вартість та податковим зобов`язаннями відповідно до податкових накладних зазначених в Єдиному реєстрі податкових накладних виникла за рахунок включення до декларації з податку на додану вартість за накладними що мають статус в ЄРПН «Реєстрацію зупинено».
За результатами аналізу інформації що фінансових операцій ПП « ОСОБА_4 » здійснювало у наступних контрагентів-постачальників: Іноземне підприємство « ІНФОРМАЦІЯ_3 ».
Відповідно до аналітичного дослідження фінансово-господарських операцій ПП « ОСОБА_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) має 6 найманих працівників, при цьому, у зазначеній податковій звітності не відображено виплату доходів іншим найманим працівникам та фізичним особам.
За результатами аналізу податкової інформації щодо ПП « ОСОБА_4 », встановлено, що Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийнято рішення, недостатність кількість трудових ресурсів, необхідних для здійснення господарської операції в обсягах, зазначених у податковій накладній/розрахунку коригування (за відсутності інформації щодо придбання послуг з виконання робіт, які необхідні для здійснення господарської операції), накопичення залишків нереалізованих товарів за відсутності (недостатності) місць для їх зберігання (власних, орендованих складських приміщень) відповідно до поданої до контрольних органів звітності.
Відповідно до інформації з Єдиного реєстру податкових накладних, на формування показників фінансового результату до оподаткування за період 01.01.2023 року по 31.04.2024 року мало вплив здійснення операцій з постачання напоїв, послуг з просування продукції та операцій з придбання товарів послуг (робіт): напоїв, складських послуг, побутового обладнання та аксесуарів.
За результатами аналізу інформації щодо покупців товарів ПП « ОСОБА_4 » встановлено, що одним із основних покупців було « ОСОБА_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), що здійснювало придбання товарів підприємством за період з 03.04.2023 по 31.04.2024 року.
Також згідно аналізу інформації щодо покупців товарів ПП « ОСОБА_4 » встановлено, що одним із покупців товарів ПП « ОСОБА_4 » було « ОСОБА_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), що здійснювало придбання товарів підприємством за період з 03.04.2023 по 31.04.2024 року.
Відтак, у органу досудового розслідування, з метою встановлення кола причетних осіб до вчинення вказаного кримінального правопорушення, виникла необхідність у проведенні тимчасового доступу до документів, що знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , місцезнаходження:
АДРЕСА_1 ), а саме:
1) документів облікової справи ПП « ОСОБА_4 » (код НОМЕР_2 )
2) договорів про визнання електронних документів, укладених ПП « ОСОБА_4 » (код НОМЕР_2 ) із територіальним органом ІНФОРМАЦІЯ_2 та ІНФОРМАЦІЯ_1 ;
3) заяв про приєднання до договору про визнання електронних документів, повідомлень про надання інформації щодо ЕЦП у електронному вигляді та квитанцій про їх прийняття;
4) квитанцій про прийняття електронних декларацій платника єдиного податку, ПДВ та податку на прибуток ПП « ОСОБА_4 » (код НОМЕР_2 ),поданих заперіод з01.01.2023по 31.03.2024 (квитанції № 1, № 2, квартальні, півріччя, 9 місяців та річні);
5) усі наявні оригінали податкових декларацій платника Єдиного податку, ПДВ та податку на прибуток за звітні (податкові) періоди з 01.01.2023 по 31.03.2024 ПП « ОСОБА_4 » (код НОМЕР_2 );
6) виписки з Єдиного реєстру податкових накладних за період з 01.01.2023 по 31.03.2024 ПП « ОСОБА_4 » (код НОМЕР_2 ) ;
7) перелік осіб із зазначенням їх ідентифікуючих анкетних даних, які у вказаний період часу мали право підпису та здійснювали діяльність від імені ПП « ОСОБА_4 » (код НОМЕР_2 ) (головний бухгалтер, бухгалтери, керівник та його заступники (засновники);
8) відомостей про осіб, яким ПП « ОСОБА_4 » (код НОМЕР_2 ) сплачувало (нараховувало) доходи у вигляді заробітної плати; кількість найманих працівників та обсяги отриманих доходів (форма 1 ДФ) за період з 01.01.2023 по 31.03.2024;
9) електронні Інтернет та ІР-адреси, з яких на адресу податкового органу надходила податкова звітність ПП « ОСОБА_4 » (код НОМЕР_2 ) у період з 01.01.2023 по 31.03.2024;
10) перелік покупців і постачальників (контрагентів), товарів, робіт і послуг із зазначенням їх ідентифікуючих даних ПП « ОСОБА_4 » (код НОМЕР_2 ) за період з 01.01.2023 по 31.03.2024;
11) актів планових, позапланових та камеральних перевірок ПП « ОСОБА_4 » (код НОМЕР_2 ) із зазначенням їх результатів та встановлених порушень; заяв ПП « ОСОБА_4 » (код НОМЕР_2 ) про перехід на іншу систему оподаткування за період з 01.01.2023 по 31.03.2024;
12) листування (тобто всі без виключення документи: заяви, повідомлення, звернення, листи, прийняті рішення за результатами їх розгляду тощо) між ПП « ОСОБА_4 » (код НОМЕР_2 ) та ІНФОРМАЦІЯ_1 (в т.ч. усіма його структурними підрозділами, підпорядкованими територіальними органами тощо) за період з 01.01.2023 по 31.03.2024;
13) всіх без виключення документів, складених за результатами проведення камеральних, документальних (планових або позапланових; виїзних або невиїзних) та фактичних перевірок, які проводились ІНФОРМАЦІЯ_1 щодо ПП « ОСОБА_4 » (код НОМЕР_2 ) ;
14) задекларовані показники обсягів доходів ПП « ОСОБА_4 » (код НОМЕР_2 )за періодз 01.01.2023по 31.03.2024 в розрізі податкових періодів;
15) який статус ПП « ОСОБА_4 » (код НОМЕР_2 ) має на даний час та коли останній раз подавалася податкова звітність із яких видів податків;
16) інформацію щодо обліку руху коштів по особовим рахункам ПП « ОСОБА_4 » (код НОМЕР_2 ) як платника податку, платника ПДВ, ПДФО, ЄСВ, ВЗ за період з 01.01.2023 по 31.03.2024.
Згідно ч.1 ст. 131 КПК України заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.
Відповідно до п.5 ч. 2 ст. 131 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів є заходом забезпечення кримінального провадження.
Відповідно до ч. 1 ст. 160 КПК України, сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.
Згідно ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
Відповідно до ч. 5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Дослідивши матеріали клопотання, яке погоджене прокурором, та подане у відповідності до ст. 160 КПК України, беручи до уваги, що речі та документи, доступ до яких просить надати слідчий, перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 та мають значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні, а також враховуючи, що в інший спосіб довести вказані обставини неможливо, слідчий суддя вважає, що клопотання про надання доступу до документів підлягає задоволенню.
Керуючись ст.ст.132, 132, 159-166, 369-372 КПК України,
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання старшого слідчого відділу розслідування особливо тяжких злочинів слідчого управління Головного управління Національної поліції в Кіровоградській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити.
Надати дозвіл старшому слідчому в ОВС ВР ОТЗ СУ ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_3 , старшому слідчому в ОВС ВР ОТЗ СУ ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_6 , старшому слідчому ВР ОТЗ СУ ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_7 , старшому слідчому в ОВС ВР ОТЗ СУ ГУНП в Кіровоградській області капітану поліції ОСОБА_8 , старшому слідчому ВР ОТЗ СУ ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_9 , старшому слідчому ВР ОТЗ СУ ГУНП в Кіровоградській області майору поліції ОСОБА_10 , слідчому ВР ОТЗ СУ ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_11 , слідчому ВР ОТЗ СУ ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_12 у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань №42024120000000079 від 07.05.2024 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.212 КК України, тимчасовий доступ до документів, що знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , місцезнаходження:
АДРЕСА_1 ), а саме:
1) документів облікової справи ПП « ОСОБА_4 » (код НОМЕР_2 )
2) договорів про визнання електронних документів, укладених ПП « ОСОБА_4 » (код НОМЕР_2 ) із територіальним органом ІНФОРМАЦІЯ_2 та ІНФОРМАЦІЯ_1 ;
3) заяв про приєднання до договору про визнання електронних документів, повідомлень про надання інформації щодо ЕЦП у електронному вигляді та квитанцій про їх прийняття;
4) квитанцій про прийняття електронних декларацій платника єдиного податку, ПДВ та податку на прибуток ПП « ОСОБА_4 » (код НОМЕР_2 ), поданих за період за періодз 01.01.2023по 31.03.2024 (квитанції № 1, № 2, квартальні, півріччя, 9 місяців та річні);
5) усі наявні оригінали податкових декларацій платника Єдиного податку, ПДВ та податку на прибуток за звітні (податкові) періоди з 01.01.2023 по 31.03.2024 ПП « ОСОБА_4 » (код НОМЕР_2 ) ;
6) виписки з Єдиного реєстру податкових накладних за період з 01.01.2023 по 31.03.2024 ПП « ОСОБА_4 » (код НОМЕР_2 ) ;
7) перелік осіб із зазначенням їх ідентифікуючих анкетних даних, які у вказаний період часу мали право підпису та здійснювали діяльність від імені ПП « ОСОБА_4 » (код НОМЕР_2 ) (головний бухгалтер, бухгалтери, керівник та його заступники (засновники);
8) відомостей про осіб, яким ПП « ОСОБА_4 » (код НОМЕР_2 ) сплачувало (нараховувало) доходи у вигляді заробітної плати; кількість найманих працівників та обсяги отриманих доходів (форма 1 ДФ) за період з 01.01.2023 по 31.03.2024;
9) електронні Інтернет та ІР-адреси, з яких на адресу податкового органу надходила податкова звітність ПП « ОСОБА_4 » (код НОМЕР_2 ) у період з 01.01.2023 по 31.03.2024;
10) перелік покупців і постачальників (контрагентів), товарів, робіт і послуг із зазначенням їх ідентифікуючих даних ПП « ОСОБА_4 » (код НОМЕР_2 ) за період з 01.01.2023 по 31.03.2024;
11) актів планових, позапланових та камеральних перевірок ПП « ОСОБА_4 » (код НОМЕР_2 ) із зазначенням їх результатів та встановлених порушень; заяв ПП « ОСОБА_4 » (код НОМЕР_2 ) про перехід на іншу систему оподаткування за період з 01.01.2023 по 31.03.2024;
12) листування (тобто всі без виключення документи: заяви, повідомлення, звернення, листи, прийняті рішення за результатами їх розгляду тощо) між ПП « ОСОБА_4 » (код НОМЕР_2 ) та ІНФОРМАЦІЯ_1 (в т.ч. усіма його структурними підрозділами, підпорядкованими територіальними органами тощо) за період з 01.01.2023 по 31.03.2024;
13) всіх без виключення документів, складених за результатами проведення камеральних, документальних (планових або позапланових; виїзних або невиїзних) та фактичних перевірок, які проводились ІНФОРМАЦІЯ_1 щодо ПП « ОСОБА_4 » (код НОМЕР_2 ) за період з 01.01.2023 по 31.03.2024;
14) задекларовані показники обсягів доходів ПП « ОСОБА_4 » (код НОМЕР_2 )за періодз 01.01.2023по 31.03.2024 в розрізі податкових періодів;
15) який статус ПП « ОСОБА_4 » (код НОМЕР_2 ) має на даний час та коли останній раз подавалася податкова звітність із яких видів податків;
16) інформацію щодо обліку руху коштів по особовим рахункам ПП « ОСОБА_4 » (код НОМЕР_2 ) як платника податку, платника ПДВ, ПДФО, ЄСВ, ВЗ за період з 01.01.2023 по 31.03.2024
Строк дії ухвали визначити до 02.09.2024 року.
Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.
Роз`яснити, що у разі невиконання даної ухвали слідчий суддя має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Оригінал ухвали виготовлено в 2-х прим.
Слідчий суддя ОСОБА_13
Суд | Ленінський районний суд м.Кіровограда |
Дата ухвалення рішення | 02.07.2024 |
Оприлюднено | 17.07.2024 |
Номер документу | 120382450 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Ленінський районний суд м.Кіровограда
Плохотніченко Л. І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні