Ухвала
від 20.06.2024 по справі 752/12976/24
ГОЛОСІЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 752/12976/24

Провадження №: 1-кс/752/5021/24

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

20.06.2024 слідчий суддя Голосіївського районного суду міста Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю прокурора ОСОБА_3 , захисника ОСОБА_4 , підозрюваного ОСОБА_5 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в місті Києві клопотання Прокурора відділу процесуального керівництва досудовим розслідуванням та підтримання публічного обвинувачення Департаменту протидії порушенням прав людини у правоохоронній та пенітенціарній сферах Офісу Генерального прокурора ОСОБА_3 , про продовження строку відсторонення від посади стосовно:

ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянина України, зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 , фактично проживає за адресою: АДРЕСА_2 , раніше не судимого,

підозрюваного у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого частиною другою статті 367 КК України, у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 72024101000000027 від 07 червня 2024 року,

ВСТАНОВИВ:

Прокурор відділу процесуального керівництва досудовим розслідуванням та підтримання публічного обвинувачення Департаменту протидії порушенням прав людини у правоохоронній та пенітенціарній сферах Офісу Генерального прокурора ОСОБА_3 звернувся до слідчого судді Голосіївського районного суду міста Києва з клопотанням про продовження відсторонення від посади стосовно ОСОБА_5 , підозрюваного у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого частиною другою статті 367 КК України, у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 72024101000000027 від 07 червня 2024 року.

В обгрунтування поданого клопотання прокурор послався на те, що детективами Територіального управління БЕБ у м. Києві проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні № 72024101000000027 від 07 червня 2024 року за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених частиною п`ятою статті 191, частиною другою статті 209, частиною другою статті 28 частиною першою статті 366, частиною другою статті 367 КК України.

Досудовим розслідуванням установлено, що розпорядженням Кабінету Міністрів України від 13 вересня 2017 року № 684-р «Про утворення державної установи «Центр охорони здоров`я Державної кримінально-виконавчої служби України» утворена державна установа «Центр охорони здоров`я Державної кримінально-виконавчої служби України» (далі - ДУ «ЦОЗ ДКВС України»).

ДУ «ЦОЗ ДКВС України» є бюджетним неприбутковим закладом охорони здоров`я, що проводить господарську діяльність з медичної практики та створений для забезпечення виконання завдань Державної кримінально-виконавчої служби України із надання якісних медичних послуг засудженим, особам узятим під варту, та військовополоненим, медичного забезпечення персоналу ДКВС України, державного санітарно-епідеміологічного нагляду в місцях провадження господарської діяльності ДУ «ЦОЗ ДКВС України» та на їх територіях.

ДУ «ЦОЗ ДКВС України» належить до сфери управління Міністерства юстиції України. Діяльність ДУ «ЦОЗ ДКВС України» спрямовується та координується заступником Міністра юстиції України відповідно до розподілу обов`язків.

У своїй діяльності ДУ «ЦОЗ ДКВС України» керується Конституцією та законами України, указами Президента України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, Положенням про Міністерство юстиції України, наказами Мін`юсту, іншими актами законодавства та Положенням.

ДУ «ЦОЗ ДКВС України» є юридичною особою, має печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням, самостійний баланс, рахунки в органах Державної казначейської служби України.

Майно ДУ «ЦОЗ ДКВС України» перебуває у державній власності, використовується виключно для забезпечення виконання його завдань, закріплюється за ним на правах оперативного управління та не може бути об`єктом застави. Джерелами формування майна ДУ «ЦОЗ ДКВС України» є кошти Державного бюджету України.

ДУ «ЦОЗ ДКВС України» та Філії укладають в межах компетенції з підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності договори, меморандуми для забезпечення виконання основних завдань і функцій, передбачених положеннями про них та здійснюють фінансово-господарську діяльність відповідно до законодавства.

Відповідно до пункту 3 Розділу IV положення про ДУ «ЦОЗ ДКВС України», затвердженого наказом Міністерства юстиції України № 1311/5 від 04 квітня 2022 року, одним із функцій ДУ «ЦОЗ ДКВС України» є забезпечення проведення в межах компетенції закупівель товарів робіт і послуг за державні кошти відповідно до вимог законодавства для забезпечення власних потреб та потреб щодо забезпечення організації охорони здоров`я в установах виконання покарань, слідчих ізоляторах, таборах для тримання військовополонених, дільницях для тримання військовополонених.

Наказом Міністерства юстиції України №2500/к від 04 липня 2018 року, ОСОБА_5 з 15 липня 2018 року призначено на посаду директора державної установи «Центр охорони здоров`я Державної кримінально-виконавчої служби України» на умовах контракту.

04 липня 2018 року між в.о. Державного секретаря, керівника Секретаріату Державного секретаря Міністерства юстиції України ОСОБА_6 , яка діє на підставі Положення про Міністерство юстиції України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 липня 2014 року № 228 з однієї сторони та ОСОБА_5 з іншої сторони уклали контракт про призначення ОСОБА_5 на посаду директора ДУ «ЦОЗ ДКВС України»).

Відповідно до наказу Міністерства юстиції України № 908/к від 12 травня 2021 року, термін дії контракту від 04 липня 2018 року з директором ДУ «ЦОЗ ДКВС України» ОСОБА_5 продовжено до 15 липня 2024 року.

Згідно умов контракту, укладеного з ОСОБА_5 , як директором ДУ«ЦОЗ ДКВС України», передбачено, що він як керівник установи:

Пункт 1. зобов`язується безпосередньо і через адміністрацію державної установи «Центр охорони здоров`я Державної кримінально-виконавчої служби України» (далі - заклад) здійснювати поточне управління (керівництво) закладом, ефективну діяльність закладу, раціональне використання і збереження закріпленого за закладом майна, раціональний добір кадрів, створювати умови для забезпечення надання медичної допомоги засудженим та особам, узятим під варту, організації надання медичної допомоги персоналу ДКВС України, державного санітарно-епідеміологічного нагляду в установах виконання покарань і слідчих ізоляторах ДКВС України, що належать до сфери управління Міністерства юстиції, а Орган управління майном зобов`язується створювати належні умови для матеріального забезпечення і організації праці Керівника;

Пункт 4. здійснює поточне (оперативне) керівництво закладом, організовує його господарську, соціально-побутову та іншу діяльність, забезпечує виконання закладом завдань, передбачених законодавством, Положенням про Державну установу «Центр охорони здоров`я Державної кримінально-виконавчої служби України» і цим контрактом;

Пункт 5.7. забезпечує раціональне та ефективне цільове використання бюджетних коштів, що передбачені для утримання закладу та надання безоплатної медичної допомоги;

Пункт 7.1. діє від імені закладу, представляє його інтереси на підприємствах, в установах та організаціях;

Пункт 7.2. укладає від імені закладу правочини відповідно до законодавства;

Пункт 7.4. розпоряджається коштами закладу в межах обсягів та у порядку, визначеному законодавством.

Відповідно до положення про ДУ «ЦОЗ ДКВС України», передбачені наступні повноваження директора ДУ «ЦОЗ ДКВС України»:

Пункт 3.1. здійснює керівництво діяльністю ЦОЗ ДКВС України;

Пункт 3.2. організовує роботу ЦОЗ ДКВС України, забезпечує якісне й ефективне виконання покладених на нього завдань та функцій згідно з цим положенням;

Пункт 3.6. забезпечує ефективне, результативне та цільове використання бюджетних коштів.

Пункт 4.1. у межах компетенції дає працівникам ЦОЗ ДКВС України вказівки та доручення, заслуховує їх доповіді про результати роботи і приймає відповідні рішення;

пункт 4.2. вимагає від працівників ЦОЗ ДКВС України дотримання законодавчих і нормативно-правових актів, а також подання звітних даних документів, довідок, пояснень, матеріалів службових розслідувань та інших матеріалів і документів, необхідних для виконання покладених на ЦОЗ ДКВС України завдань.

З огляду на положення частини третьої статті 18 КК України, як стверджує прокурор, відповідно до займаної посади ОСОБА_5 наділений організаційно-розпорядчими та адміністративно-господарськими функціями, а тому відповідно до статті 18 КК України та положень пункту 1 примітки до статті 364 КК України є службовою особою.

Так, у невстановлений досудовим розслідуванням час, але не пізніше 27 вересня 2022 року директору ДУ «ЦОЗ ДКВС України» ОСОБА_5 , надійшла доповідна записка без реєстраційного номеру та дати від начальника відділу громадського здоров`я ДУ «ЦОЗ ДКВС України» ОСОБА_7 щодо необхідності закупівлі тест-систем для діагностики вірусного гепатиту В та С на 2023 рік, з метою діагностування осіб, що перебувають в місцях позбавлення волі. У даній доповідній записці зазначено, що потреба у закупівлі швидких тестів для скринінгу вірусного гепатиту В та С на 2023 рік складає 43 000 шт. кожного, при цьому, вартість однієї тест-системи відповідно до наданої вартості встановленої фахівцями відділу контролю за лікарськими засобами та виробами медичного призначення ДУ «ЦОЗ ДКВС України» становить 163,20 грн, а загальна вартість закупівлі 14 035 200 грн

Вказану службову записку ОСОБА_5 передав заступнику директора з медичних питань ДУ «ЦОЗ ДКВС України» ? голові Постійної робочої групи за напрямком «Медичне обладнання та вироби медичного призначення» ДУ «ЦОЗ ДКВС України» ОСОБА_8 з резолюцією «для подальшої роботи».

Наказом ДУ «ЦОЗ ДКВС України» № 66-ОД від 18 березня 2019 року «Про забезпечення профільного супроводу закупівель та розподілу лікарських засобів, медичного обладнання та виробів медичного призначення», затверджено положення про Постійні робочі групи ДУ «ЦОЗ ДКВС України» з підготовки медико-технічних вимог та перевірки відповідності номенклатури необхідних лікарських засобів, медичного обладнання та виробів медичного призначення, що плануються до закупівлі». Цим же наказом створено Постійні робочі групи у визначеному згідно додатків 1-7 складі, у відповідності до напрямів.

Відповідно до пункту 4 вказаного положення, основними завданнями Постійних робочих груп є:

- визначення щорічної потреби в лікарських засобах, медичному обладнанні та виробах медичного призначення для надання медичної допомоги засудженим та особам, узятим під варту в розрізі захворюваності (з урахуванням залишків);

- підготовка Заявки на проведення процедур закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти (далі - Заявка) з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (медико-технічні вимоги);

- проведення розподілу матеріальних цінностей, отриманих централізованими поставками з урахуванням реєстру хворих, наявних залишків матеріальних цінностей в закладах охорони здоров`я Державної кримінально?виконавчої служби України;

- надання консультативної допомоги структурним підрозділам та Тендерному комітету (далі - Комітет) ЦОЗ ДКВС України, а також філіям ЦОЗ ДКВС України під час проведення процедур закупівель та виконання договорів про закупівлю;

- участь у розгляді звернень, вимог, скарг учасників процедури закупівлі з питань, що стосуються тендерної документації в частині технічних, якісних та кількісних характеристик (медико-технічних вимог);

- розгляд пропозицій щодо внесення змін до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (медико-технічних вимог);

- підготовка висновків щодо відповідності тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі вимогам тендерної документації в частині технічних, якісних та кількісних характеристик (медико-технічних вимог).

Також, відповідно до наказу ДУ «ЦОЗ ДКВС України» № 335-ОД від 24 грудня 2020 року, внесено зміни до наказу № 66-ОД від 18 березня 2019 року, а саме до пункту 4 Положення про Постійні робочі групи ДУ «ЦОЗ ДКВС України» з підготовки медико-технічних вимог та перевірки відповідності номенклатури необхідних лікарських засобів, медичного обладнання та виробів медичного призначення, що плануються до закупівлі, доповнивши його підпунктами 8-10 наступного змісту (щодо основних завдань Постійних робочих груп):

- визначення медико-технічних характеристик медичного обладнання на основі вивчення відкритих джерел інформації, у тому числі електронних;

- визначення орієнтовної вартості медичного обладнання, яке планується для закупівлі проводиться із відкритих джерел інформації, у тому числі електронних;

- визначення та обґрунтування переліку медичних закладів до яких планується поставка та встановлення медичного обладнання, що закуповується.

Наказом ДУ «ЦОЗ ДКВС України» № 82-ОД від 25 березня 2021 року внесено зміни у додаток 6 до наказу ДУ «ЦОЗ ДКВС України» від 18 березня 2019 року № 66-ОД та змінено склад Постійної робочої групи за напрямком «Медичне обладнання та вироби медичного призначення», до складу вказаної групи включено: заступника директора з медичних питань ДУ «ЦОЗ ДКВС України» ? голова Постійної робочої групи ОСОБА_8 , провідний економіст планово?економічного сектору ? секретар Постійної робочої групи ОСОБА_9 та інші члени постійної робочої групи відповідно до додатку 6.

27 вересня 2022 року відбулось засідання Постійної робочої групи за напрямом «Медичне обладнання та вироби медичного призначення» щодо підготовки медико-технічних вимог до закупівлі виробів медичного призначення, за результатами якого складено протокол № 27.

Згідно вказаного протоколу, доповідачем на засіданні Постійної робочої групи був ОСОБА_7 , присутні: Голова робочої групи ОСОБА_8 , та члени робочої групи ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 . Відповідно до порядку денного, на вказаному засіданні визначались об`єми закупівлі та медико-технічні вимоги до предмету закупівлі.

Так, під час доповіді ОСОБА_7 повідомив про необхідність закупівлі тест-систем для діагностики вірусного гепатиту В та С на 2023 рік, з метою діагностування осіб, що перебувають в місцях позбавлення волі. При цьому, ОСОБА_7 зазначив, що потреба у закупівлі швидких тестів для скринінгу вірусного гепатиту В та С на 2023 рік складає 43 000 шт. кожного.

Також у протоколі № 27 зазначено, що фахівцями відділу контролю за лікарськими засобами та виробами медичного призначення ДУ «ЦОЗ ДКВС України» здійснено середньоринковий моніторинг цін на тест-системи для визначення гепатиту С та В, який є додатком до протоколу. У вказаному протоколі зазначено, що загальна вартість закупівлі становить 14 035 008 гривень.

Так, з метою формування очікуваної вартості предмету закупівлі, працівниками відділу контролю за лікарськими засобами та виробами медичного призначення ДУ «ЦОЗ ДКВС України», не беручи до уваги інформацію щодо ринкової вартості при закупівлях швидких тестів для виявлення НВsAg вірусу гепатиту В та швидких тестів для виявлення антитіл до вірусу гепатиту С розміщеної в елекронній системі публічих закупівель Prozorro, здійснено ринковий моніторинг цін на тести для скринінгу вірусного гепатиту В та С на веб-сайті ІНФОРМАЦІЯ_3 за пошуковими параметрами «Cito Test HBsAg» та «Cito Test HCV».

Водночас, зазначення саме таких пошукових параметрів значно обмежило пошук необхідного для закупівлі товару та призвело до невірного визначення ринкової вартості на вказаний товар, внаслідок чого відбулось придбання вказаних медичних матеріалів за ціною, яка в 4 та більше разів перевищує ринкову вартість на товарному ринку України. Відповідні скріншоти веб-сайту ІНФОРМАЦІЯ_3 долучено як додатки до протоколу № 27.

За результатами проведення засідання, членами робочої групи на підставі здійсненої доповіді та наданих скріншотів з проведеним моніторингом ринкової ціни на медичні товари, колективно ухвалено рішення, яким визначено обсяги закупівлі та медико-технічні вимоги предмету закупівлі, а саме щодо необхідності закупити тести для визначення антитіл вірусу гепатиту С, ціна за одиницю 159,25 грн у кількості 43000 штук; тести для визначення вірусу гепатиту В, ціна за одиницю 159,20 грн у кількості 43000 штук; тест?смужки Accu-Chec Active № 50, ціна за одиницю 333 грн у кількості 1026 упаковок, з визначенням загальної ціни закупівлі ?14 035 008 гривень.

У подальшому, начальником відділу контролю за лікарськими засобами та виробами медичного призначення ДУ «ЦОЗ ДКВС України» ОСОБА_14 , на підставі протоколу Постійної робочої групи за напрямом «Медичне обладнання та вироби медичного призначення» (від 27.09.2022 № 27), скеровано на ім`я директора ОСОБА_5 службову записку без реєстраційного номеру та дати, якою направлено погоджену заявку на здійснення закупівлі тестів з метою оголошення процедури закупівлі.

Вказану службову записку, ОСОБА_5 передав начальнику відділення державних закупівель юридичного відділу ДУ «ЦОЗ ДКВС України» ОСОБА_15 , з резолюцією «до відповідної роботи».

За результатами ухвалення вказаного рішення, 27 жовтня 2022 року ДУ «ЦОЗ ДКВС України» оприлюднено в електронній системі публічних закупівель Prozorro оголошення за № UA-2022-10-27-011564-a про придбання медичних матеріалів. Строк кінцевого подання тендерних пропозицій ? 13 листопада 2022 року. Очікувана вартість закупівлі ? 14 035 008 грн з ПДВ.

Також, у невстановлений досудовим розслідуванням час, але не пізніше 08 листопада 2022 року начальник відділу контролю за лікарськими засобами та виробами медичного призначення ДУ «ЦОЗ ДКВС України» ОСОБА_14 скерувала на ім`я директора ОСОБА_5 службову записку без реєстраційного номеру та дати, про необхідність зменшення кількісті тест-смужок Accu-Chek Active № 50 на 270 упаковок та необхідність додати тест-смужки Dirui 11 № 100 у кількості 100 упаковок. Також, у вказаній службовій записці зазначено, що враховуючи вкрай обмежене фінансування, ДУ «ЦОЗ ДКВС України» не має можливості самостійно здійснювати доставку до регіонів України товару зі складу ДУ «ЦОЗ ДКВС України», а тому необхідно внести зміни до тендерної документації на закупівлю медичних матеріалів (швидкі тести для визначення гепатиту В і С, тест-смужки Accu-Chek Active № 50 та тест-смужки Dirui 11 № 100), оголошення UA-2022-10-27-011564-а, щодо визначення місць поставки.

Вказану службову записку ОСОБА_5 передав начальнику відділення державних закупівель юридичного відділу ЦОЗ ДКВС України ОСОБА_15 , з резолюцією «до відповідної роботи».

08 листопада 2022 року на підставі вказаної службової записки в електронній системі публічних закупівель Prozorro оголошення за № UA-2022-10-27-011564-a внесено зміни до тендерної документації, а саме зазначено місця поставок та кількість медичних товарів, котрі необхідно закупити, а саме: швидкий тест для визначення антитіл до вірусу гепатиту C - 43 000 штук; швидкий тест для визначення HBsAg вірусу гепатиту В - 43 000 штук; тест-смужки Accu-Chek Active № 50 - 756 упаковок; тест-смужки Dirui 11 № 100 - 100 упаковок».

У подальшому, 30 листопада 2022 року за результатами розгляду тендерних пропозицій розміщених в електронній системі закупівель Prozorro прийнято рішення про визначення переможця та намір укласти договір, відповідно до якого переможцем є товариство з обмеженою відповідальністю «8 ЖИТТІВ» (код ЄДРПОУ 44357580) (далі - ТОВ «8 ЖИТТІВ»), що за результатом оцінки надало найбільш економічну вигідну ціну, а саме 14 034 160 гривень.

Надалі директор ДУ «ЦОЗ ДКВС України» ОСОБА_5 , не передбачаючи можливість того, що внаслідок неналежного виконання ним своїх службових обов`язків можуть бути спричинені тяжкі наслідки державним інтересам, але, враховуючи займану посаду та покладені на нього посадові обов`язки, повинен був і міг їх передбачити, в результаті неналежного виконання своїх службових обов`язків через несумлінне ставлення до них, не забезпечив раціональне використання і збереження закріпленого за закладом майна, раціональне та ефективне використання бюджетних коштів, що виразилося в незабезпечені належного проведення аналізу ринкових цін на медичні товари, за результатами чого 23 грудня 2022 року у невстановлений досудовим розслідуванням час та місці, уклав договір № 94 про закупівлю, предметом договору відповідно до ДК 021:2015 - 33140000-3 - Медичні матеріали з ТОВ «8 ЖИТТІВ» в особі директора ОСОБА_16 .

У клопотанні прокурор зазначає, що відповідно підписаного ОСОБА_5 додатку № 1 до договору № 94 від 23 грудня 2022 року, специфікація на поставку товару передбачає придбання наступного: швидкий тест для визначення антитіл вірусу гепатиту С, в кількості 43000 шт., ціна за одиницю 190,39 грн (виробник Ешур Тек. Китай), загальна вартість з ПДВ 8 186 770 грн; швидкий тест для визначення HBsAg вірусу гепатиту В, в кількості 43000 шт., ціна за одиницю 124,80 грн (виробник Ешур Тек. Китай) загальна вартість з ПДВ 5 366 400 грн; тест-смужки Accu-Chec Active № 50, в кількості 756 шт., ціна за одиницю 481 грн (виробник Німеччина), загальна вартість з ПДВ 363 636 грн; тест-смужки Dirui 11 № 100, в кількості 100 шт., ціна за одиницю 1173,54 грн (виробник КНР), загальна вартість з ПДВ 117 354 грн. Загальна ціна договору становить 14 034 160 грн.

Також, 23 грудня 2022 року у невстановлений досудовим розслідуванням час та місці, між директором ДУ «ЦОЗ ДКВС України» в особі директора ОСОБА_5 та ТОВ «8 ЖИТТІВ» в особі директора ОСОБА_16 укладено додаткову угоду № 1 до договору № 94 від 23 грудня 2022 року про внесення змін до Договору про закупівлю від 23 грудня 2022 року № 94, наступного змісту:

Пункт 1. керуючись пунктом 1 частини п`ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 1.4., 10.1. та підпунктом 1 пункту 10.3. Договору сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі медичних матеріалів.

Пункт 2. Ціну договору зменшити на 4 157 568,00 грн (чотири мільйона сто п`ятдесят сім тисяч п`ятсот шістдесят вісім гривень 00 копійок) з ПДВ, у тому числі ПДВ 271 990,42 грн (двісті сімдесят одна тисяча дев`ятсот дев`яносто гривень, 42 копійки)

Пункт 3. Пункт 3.2. Договору викласти в такій редакції: «3.2. Ціна цього Договору становить 9 876 592,00 гривень (дев`ять мільйонів вісімсот сімдесят шість тисяч п`ятсот дев`яносто дві гривні 00 копійок) з ПДВ, у тому числі ПДВ 646 132,19 грн (шістсот сорок шість тисяч сто тридцять дві гривні, 19 копійок). Викласти додаток 1 до Договору у новій редакції, що додається.

Пункт 4. Всі інші умови Договору №94 від 23.12.2022 року залишаються без змін.

Відповідно до підписаного ОСОБА_5 додатку № 1 до договору № 94 від 23 грудня 2022 року (в редакції ДУ №1 від 23 грудня 2022 року), специфікація на поставку товару передбачає придбання наступного: швидкий тест для визначення антитіл вірусу гепатиту С, в кількості 30200 шт., ціна за одиницю 190,39 грн (виробник Ешур Тек. Китай), загальна вартість з ПДВ 5 749 778 грн; швидкий тест для визначення HBsAg вірусу гепатиту В, в кількості 30200 шт., ціна за одиницю 124,80 грн (виробник Ешур Тек. Китай) загальна вартість з ПДВ 3 768 960 грн; тест-смужки Accu-Chec Active № 50, в кількості 500 шт., ціна за одиницю 481 грн (виробник Німеччина), загальна вартість з ПДВ 363 636 грн; тест?смужки Dirui 11 № 100, в кількості 100 шт., ціна за одиницю 1173.54 грн (виробник КНР), загальна вартість з ПДВ 117 354 грн. Загальна ціна товарів становить 9 876 592 гривень.

На підставі укладеного договору, та погоджених ОСОБА_5 платіжних доручень 28 грудня 2022 року, ДУ «ЦОЗ ДКВС України» на рахунок ТОВ «8 ЖИТТІВ» перераховано кошти Державного бюджету України на загальну суму 9 876 592 гривень.

При цьому, досудовим розслідуванням установлено, що ринкова вартість швидкого тесту для визначення антитіл вірусу гепатиту С становить 28,61 грн, а вартість швидкого тесту для визначення HBsAg вірусу гепатиту В - 28,70 грн за одиницю, тобто ціна медичних товарів на 7 787 986 грн перевищує їх ринкову вартість від загальної суми договору та додаткової угоди № 1.

Таким чином, як вказано у клопотанні, ОСОБА_5 у відповідності до частини третьої статті 18 КК України, будучи службовою особою, яка постійно обіймає в установі посаду, пов`язану з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських функцій, не забезпечив раціональне використання і збереження закріпленого за закладом майна, раціональне та ефективне використання бюджетних коштів, неналежно виконуючи свої службові обов`язки, які виразилися в неналежній організації роботи при проведенні закупівель медичних товарів, перевірки пакетів документів для проведення процедур закупівель згідно з вимогами визначеними Законом України «Про публічні закупівлі», наказами та положеннями установи, не організував належного визначення орієнтовної вартості медичних товарів, які планувалися для закупівлі, спричинив тяжкі наслідки державним інтересам.

У результаті неналежного виконання своїх службових обов`язків через несумлінне ставлення до них ОСОБА_5 , уклав договір про закупівлю медичних товарів за завищеною вартістю, та забезпечив перерахування на рахунок ТОВ «8 Життів» грошових коштів на суму 9 876 592 грн, у результаті чого спричинено тяжкі наслідки охоронюваним законом державним інтересам, а саме ОСОБА_5 ДУ «ЦОЗ ДКВС України» спричинено збитки у виді втрати активів державної установи у розмірі 7 787 976 грн, що відповідно до примітки ст. 364 КК України є тяжкими наслідками, що у двісті п`ятдесят і більше разів перевищують неоподатковуваний мінімум доходів громадян.

23 квітня 2024 року ОСОБА_5 повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого частиною другою статті 367 КК України.

Підозрюваний ОСОБА_5 на момент вчинення злочину та на теперішній час обіймає посаду директора державної установи «Центр охорони здоров`я Державної кримінально-виконавчої служби України», а вчинення ним злочину стало можливим завдяки його службовому становищу.

Обставинами, що дають підстави підозрювати ОСОБА_5 у вчиненні кримінального правопорушення передбаченого частиною другою статті 367 КК України, як зазначає прокурор, є зібрані під час досудового розслідування докази: матеріали Головного управління СБ України у м. Києві та Київській області; аналітичний продукт №2.3/35-23 від 23 серпня 2023 року; протокол огляду від 06 квітня 2024 року; висновок почеркознавчої експертизи №175/1 від 29 лютого 2024 року; висновок комплексної судової товарознавчої та економічної експертизи від 13 березня 2024 року №29411/23- 53/29412/23-71; повідомлення про підозру ОСОБА_5 ; інші матеріали кримінального провадження в своїй сукупності.

Підозрюваний ОСОБА_5 на момент вчинення кримінального правопорушення та по теперішній час обіймає посаду директора державної установи «Центр охорони здоров`я Державної кримінально-виконавчої служби України», а вчинення ним кримінального правопорушення стало можливим завдяки його службовому становищу.

Продовжуючи працювати на посаді директора державної установи «Центр охорони здоров`я Державної кримінально-виконавчої служби України», ОСОБА_5 буде мати можливість впливати на свідків вчинення кримінального правопорушення та протиправно перешкоджатиме кримінальному провадженню шляхом здійснення впливу на інших учасників вчинення кримінального правопорушення.

Прокурор вказує, що санкція кримінального правопорушення, передбаченого частиною другою статті 367 КК України, у вчиненні якого підозрюється ОСОБА_5 , передбачає покарання у вигляді позбавлення волі на строк від двох до п`яти років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років та зі штрафом від двохсот п`ятдесяти до семисот п`ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Крім того, як зазначає прокурор у своєму клопотанні, частиною п`ятою статті 651 Закону України «Про запобігання корупції» прямо передбачено, що особа, якій повідомлено про підозру у вчиненні нею кримінального правопорушення у сфері службової діяльності, підлягає відстороненню від виконання повноважень на посаді в порядку, визначеному законом.

25 квітня 2024 року ухвалою слідчого судді Голосіївського районного суду міста Києва підозрюваного ОСОБА_5 відсторонено від посади директора державної установи «Центр охорони здоров`я Державної кримінально-виконавчої служби України», визначивши строк дії ухвали до 23 червня 2024 року.

Постановою заступника Генерального прокурора від 17 червня 2024 року строк досудового розслідування у кримінальному провадженні № 72024101000000027 продовжено до трьох місяців, тобто до 23 липня 2024 року.

18 червня 2024 року досудове розслідування у кримінальному провадженні № 72024101000000027 від 07 червня 2024 року за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених частиною п`ятою статті 191, частини другої статті 209, частини другої статті 28 частини першої статті 366, частини другої статті 367 КК України, завершено.

Враховуючи викладене, а також те, що обставини, які стали підставою для відсторонення від посади, продовжують існувати , а сторона обвинувачення не мала можливості забезпечити досягнення цілей, заради яких було здійснено відсторонення від посади, іншими способами протягом дії попередньої ухвали, прокурор зазначає, що виникла необхідність у продовженні строку відсторонення від посади на два місяці.

У зв`язку з чим, враховуючи, що у матеріалах кримінального провадження, як стверджує прокурор, вбачається наявність достатніх підстав вважати, що для припинення кримінального правопорушення чи запобігання вчиненню іншого, припинення або запобігання протиправній поведінці підозрюваного, щодо перешкоджання кримінальному провадженню, забезпечення відшкодування шкоди, завданої кримінальним правопорушенням, прокурор просив продовжити строк відсторонення ОСОБА_5 від посади директора державної установи «Центр охорони здоров`я Державної кримінально-виконавчої служби України» строком на 2 місяці.

В судовому засіданні прокурор ОСОБА_3 підтримав клопотання та просив його задовольнити.

Захисник ОСОБА_4 заперечував проти задоволення клопотання прокурора та просив у його задоволенні відмовити, з огляду на те, що у клопотанні не зазначено та не доводиться обставини, визначені пунктами 1,2 частини другої статті 158 КПК України, оскільки протягом двох місяців досудового розслідування стороною обвинувачення не встановлено жодних фактів неналежної процесуальної поведінки його підзахисного та будь-яких дій щодо впливу на свідків або перешкоджанню кримінальному провадженню; стороною обвинувачення не зазначено про наявність цілей заради яких було здійснено відсторонення та жодним чином не обгрунтовується, що сторона обвинувачення не мала можливості забезпечити досягнення цілей, заради яких було здійснено відсторонення від посади, іншими способами протягом дії попередньої ухвали.

Також, захисник зазначив, що дане клопотання не підлягає розгляду слідчими суддями Голосіївського районного суду міста Києва, оскільки Територіальне управління БЕБ у м. Києві знаходиться за адресою: 03150, місто Київ, вулиця Німецька, будинок 1/32, що не відноситься до юрисдикції Голосіївського районного суду міста Києва, тобто, дане клопотання, на думку захисника, підлягає розгляду слідчими суддями Печерського районного суду міста Києва.

Також, захисник зазначив, що підрозділ детективів є структурним підрозділом Територіального управління БЕБ у м. Києві, а відділ детективів із розслідування кримінальних проваджень у бюджетній сфері та міжнародної технічної допомоги Підрозділу детективів Територіального управління БЕБ у м. Києві не є органом досудового розслідування у даному кримінальному провадженні.

Захисник наголошує, що сторона обвинувачення просить про відсторонення на строк поза межами строку досудового розслідування, що не передбачено КПК України.

Захисник просить врахувати й міцність соціальних зв`язків, зокрема, постійне місце проживання та реєстрації, наявність дружини та сина, а також звернути увагу, що у разі продовження відсторонення від посади, на дружину його підзахисного буде покладено непомірний тягар повного матеріального забезпечення ОСОБА_5 .

У зв`язку з чим, захисник просив відмовити у задоволенні клопотання прокурора.

Підозрюваний ОСОБА_5 підтримав позицію свого захисника та просив відмовити у задоволенні клопотання прокурора.

Заслухавши думку учасників процесу, дослідивши копії матеріалів, якими прокурор обґрунтовує доводи клопотання, документи надані стороною захисту, слідчий суддя приходить до такого висновку.

Згідно статті 2 КПК України завданням кримінального провадження є захист особи, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, охорона прав, свобод та законних інтересів учасників кримінального провадження, а також забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності в міру своєї вини, жоден невинуватий не був обвинувачений або засуджений, жодна особа не була піддана необґрунтованому процесуальному примусу і щоб до кожного учасника кримінального провадження була застосована належна правова процедура.

Відповідно положень статті 131 КПК України заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.

Пунктом 4 частини другої статті 131 КПК України, відсторонення від посади є одним із заходів забезпечення кримінального провадження.

Згідно частини третьої статті 132 КПК України, застосування заходів забезпечення кримінального провадження не допускається, якщо слідчий, дізнавач, прокурор не доведе, що:

1) існує обґрунтована підозра щодо вчинення кримінального правопорушення такого ступеня тяжкості, що може бути підставою для застосування заходів забезпечення кримінального провадження;

2) потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні слідчого, дізнавача, прокурора;

3) може бути виконане завдання, для виконання якого слідчий, дізнавач, прокурор звертається із клопотанням.

Частиною другою статті 155 КПК України закріплено вичерпний перелік вимог щодо змісту клопотання про відсторонення.

Так, у клопотанні зазначаються: 1) короткий виклад обставин кримінального правопорушення, у зв`язку з яким подається клопотання; 2) правова кваліфікація кримінального правопорушення із зазначенням статті (частини статті) закону України про кримінальну відповідальність; 3) виклад обставин, що дають підстави підозрювати особу у вчиненні кримінального правопорушення, і посилання на обставини; 4) посада, яку обіймає особа; 5) виклад обставин, що дають підстави вважати, що перебування на посаді підозрюваного, обвинуваченого сприяло вчиненню кримінального правопорушення; 6) виклад обставин, що дають підстави вважати, що підозрюваний, обвинувачений, перебуваючи на посаді, знищить чи підробить речі і документи, які мають суттєве значення для досудового розслідування, незаконними засобами впливатиме на свідків та інших учасників кримінального провадження або протиправно перешкоджатиме кримінальному провадженню іншим чином; 7) перелік свідків, яких слідчий, прокурор вважає за необхідне допитати під час розгляду клопотання.

Частинами першою-другою статті 154 КПК України визначено, що відсторонення від посади може бути здійснено щодо особи, яка підозрюється або обвинувачується у вчиненні злочину.

Відсторонення від посади здійснюється на підставі рішення слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження на строк не більше двох місяців. Строк відсторонення від посади може бути продовжено відповідно до вимог статті 158 цього Кодексу.

Відсторонення від посади можна визначити як тимчасове, вимушене недопущення особи, яка перебуває у певних службових відносинах з органами державної влади та місцевого самоврядування, підприємствами, установами чи організаціями, до виконання своїх функціональних обов`язків з підстав і в порядку, передбачених КПК України.

Наведене в сукупності свідчить, що законодавець пов`язує застосування такого заходу для запобігання негативних наслідків, які можуть виникнути у зв`язку із виконанням підозрюваною особою своїх функціональних обов`язків.

Частиною другою статті 157 КПК України визначено, що при вирішенні питання про відсторонення від посади слідчий суддя, суд зобов`язаний врахувати такі обставини:

1) правову підставу для відсторонення від посади;

2) достатність доказів, які вказують на вчинення особою кримінального правопорушення;

3) наслідки відсторонення від посади для інших осіб.

За приписами частини першої статті 158 КПК України, прокурор має право звернутися з клопотанням про продовження строку відсторонення від посади, яке розглядається в порядку, передбаченому статтею 156 цього Кодексу.

Відповідно до частини другої статті 158 КПК України слідчий суддя, суд відмовляє у продовженні строку відсторонення від посади, якщо прокурор не доведе, що: 1) обставини, які стали підставою для відсторонення від посади, продовжують існувати; 2) сторона обвинувачення не мала можливості забезпечити досягнення цілей, заради яких було здійснено відсторонення від посади, іншими способами протягом дії попередньої ухвали.

Слідчим суддею встановлено, що детективами Територіального управління БЕБ у м. Києві проводиться досудове розслідування кримінального провадження, яке внесене до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 72024101000000027 від 07 червня 2024 року за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених частиною п`ятою статті 191, частиною другою статті 209, частиною другою статті 28, частиною першою статті 366, частиною другою статті 367 КК України.

Вказані матеріали досудового розслідування постановою прокурора відділу процесуального керівництва досудовим розслідуванням та підтримання публічного обвинувачення Департаменту протидії порушень прав людини у правоохоронній та пенітенціарниій сферах Офісу Генерального прокурора від 07 червня 2024 року були виділені з матеріалів досудового розслідування № 42023000000000996 від 16 червня 2023 року в окреме провадження.

23 квітня 2024 року ОСОБА_5 повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого частиною другою статті 367 КК України, а саме у вчиненні службової недбалості.

Ухвалою слідчого судді Голосіївського районного суду міста Києва від 25 квітня 2024 року (справа № 752/7284/23) ОСОБА_5 відсторонено від посади директора державної установи «Центр охорони здоров`я Державної кримінально-виконавчої служби України», до 23 червня 2024 року.

Постановою заступника Генерального прокурора ОСОБА_17 від 17 червня 2024 року продовжено строк досудового розслідування у кримінальному провадженні № 72024101000000027 від 07 червня 2024 року до трьох місяців, тобто, до 23 липня 2024 року.

Наявність обґрунтованої підозри вчинення ОСОБА_5 кримінального правопорушення підтверджується дослідженими в судовому засіданні доказами, зокрема, матеріалами Головного управління СБ України у м. Києві та Київській області; аналітичним продуктом №2.3/35-23 від 23 серпня 2023 року; протоколом огляду від 06 квітня 2024 року; висновком почеркознавчої експертизи №175/1 від 29 лютого 2024 року; висновком комплексної судової товарознавчої та економічної експертизи від 13 березня 2024 року №29411/23-53/29412/23-71; іншими матеріалами кримінального провадження в своїй сукупності.

Надаючи оцінку обґрунтованості підозри, варто звернути увагу, що відповідно до практики Європейського суду з прав людини термін «обґрунтована підозра» у скоєнні кримінального правопорушення передбачає наявність фактів або інформації, які могли б переконати об`єктивного спостерігача, що відповідна особа могла вчинити злочин. При цьому, тлумачення поняття «обґрунтованості» залежить від усіх обставин справи (рішення від 22 жовтня 1997 року у справі «Ердагоз проти Туреччини», № 21890/93, § 51; рішення від 30 серпня 1990 року у справі «Фокс, Кемпбелл і Хартлі проти Сполученого Королівства», серія A № 182, § 32).

На переконання слідчого судді, наведені в клопотанні обставини в сукупності та додані до нього матеріали кримінального провадження, якими обґрунтовані доводи клопотання, дають підстави вважати, що підозра у вчиненні ОСОБА_5 кримінального правопорушення, передбаченого частиною другою статті 367 КК України є обґрунтованою. При цьому слідчий суддя враховує усталену практику ЄСПЛ (наприклад, пункт 32 рішення у справі Fox, Campbell and Hartley v. the United Kingdom від 30 серпня 1990 року (заяви № 12244/86, 12245/86; 12383/86), згідно якої термін «обґрунтована підозра» означає, що існують факти або інформація, які можуть переконати об`єктивного спостерігача в тому, що особа, про яку йдеться, могла вчинити правопорушення (пункт 175 рішення ЄСПЛ від 21 квітня 2011 року у справі «Нечипорук і Йонкало проти України» (заява № 42310/04).

Водночас, слід наголосити, що слідчий суддя не вправі вирішувати ті питання, які повинен вирішувати суд при розгляді кримінального провадження по суті, тобто не вправі оцінювати докази з точки зору їх достатності і допустимості для встановлення вини чи її відсутності у фізичної або юридичної особи за вчинення злочину, а лише зобов`язаний на підставі розумної оцінки сукупності отриманих доказів визначити, що причетність тієї чи іншої особи до вчинення кримінального правопорушення є вірогідною та достатньою для застосування щодо неї заходів забезпечення кримінального провадження.

Наказом Міністерства юстиції України №2500/к від 04 липня 2018 року, ОСОБА_5 з 15 липня 2018 року призначено на посаду директора державної установи «Центр охорони здоров`я Державної кримінально-виконавчої служби України» на умовах контракту.

04 липня 2018 року між в.о. Державного секретаря, керівника Секретаріату Державного секретаря Міністерства юстиції України ОСОБА_6 , яка діє на підставі Положення про Міністерство юстиції України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 липня 2014 року № 228 з однієї сторони та ОСОБА_5 з іншої сторони уклали контракт про призначення ОСОБА_5 на посаду директора ДУ «ЦОЗ ДКВС України»).

Відповідно до наказу Міністерства юстиції України № 908/к від 12 травня 2021 року, термін дії контракту від 04 липня 2018 року з директором ДУ «ЦОЗ ДКВС України» ОСОБА_5 продовжено до 15 липня 2024 року.

Як передбачено частиною третьою статті 18 КК України службовими особами є особи, які постійно, тимчасово чи за спеціальним повноваженням здійснюють функції представників влади чи місцевого самоврядування, а також постійно чи тимчасово обіймають в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах чи організаціях посади, пов`язані з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських функцій, або виконують такі функції за спеціальним повноваженням, яким особа наділяється повноважним органом державної влади, органом місцевого самоврядування, центральним органом державного управління із спеціальним статусом, повноважним органом чи повноважною службовою особою підприємства, установи, організації, судом або законом.

Згідно Пленуму Верховного суду від 26 квітня 2002 року № 5, організаційно-розпорядчі обов`язки - це обов`язки по здійсненню керівництва галуззю промисловості, трудовим колективом, ділянкою роботи, виробничою діяльністю окремих працівників на підприємствах, в установах чи організаціях незалежно від форми власності. Такі функції виконують, зокрема, керівники міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, державних, колективних чи приватних підприємств, установ і організацій, їх заступники, керівники структурних підрозділів (начальники цехів, завідуючі відділами, лабораторіями, кафедрами), їх заступники, особи, які керують ділянками робіт (майстри, виконроби, бригадири тощо).

Адміністративно-господарські обов`язки - це обов`язки по управлінню або розпорядженню державним, колективним чи приватним майном (установлення порядку його зберігання, переробки, реалізації, забезпечення контролю за цими операціями тощо). Такі повноваження в тому чи іншому обсязі є у начальників планово-господарських, постачальних, фінансових відділів і служб, завідуючих складами, магазинами, майстернями, ательє, їх заступників, керівників відділів підприємств, відомчих ревізорів та контролерів тощо.

Таким чином, ОСОБА_5 перебуваючи з 15 липня 2018 на посаді директора державної установи «Центр охорони здоров`я Державної кримінально-виконавчої служби України», обіймав посаду, пов`язану з виконанням організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських функцій, тобто являється службовою особою, який вчинив службову недбалість за наступними обставинами.

Посада, яку обіймає ОСОБА_5 , надає йому можливість доступу до документів, які мають важливе значення для встановлення істини у кримінальному провадженні та можливість як самостійно, так і шляхом надання відповідних вказівок підлеглим працівникам, приховати чи скласти завідомо неправдиві документи з метою створення собі штучного алібі непричетності до вчинення інкримінованого йому кримінального правопорушення, а також можливість впливати на свідків, з метою зміни ними своїх показів або відмови від дачі показів та уникнення від кримінальної відповідальності.

Враховуючи зазначене, в матеріалах кримінального провадження наявні достатні ризики того, що ОСОБА_5 , перебуваючи у подальшому на вищевказаній посаді, зможе негативно вплинути на подальший хід досудового розслідування кримінального провадження, зокрема останній може перешкоджати кримінальному провадженню шляхом незаконного впливу на свідків, знищити чи підробити документи, які мають значення для досудового розслідування.

Тобто обставини, які стали підставою для відсторонення від посади, продовжують існувати на даній стадії досудового розслідування.

Сторона обвинувачення довела, що не мала можливості забезпечити досягнення цілей, заради яких було здійснено відсторонення від посади, іншими способами протягом дії попередньої ухвали.

Вимоги прокурора мають обґрунтовану правову підставу. Також слідчий суддя не вбачає негативних наслідків відсторонення підозрюваного від посади для інших осіб. При цьому, відсторонення від посади ще не є звільненням з посади.

З урахуванням викладених ризиків та особи підозрюваного, обставин вчинення ним кримінального правопорушення, слідчий суддя приходить до висновку про необхідність продовження строку відсторонення підозрюваного ОСОБА_5 від займаної посади в межах строку досудового розслідування, тобто до 23 липня 2024 року включно.

Щодо тверджень захисника про порушення територіальної юрисдикції, слідчий суддя зазначає таке.

Згідно частин першої, другої статті 132 КПК України заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються на підставі ухвали слідчого судді або суду, за зинятком випадків, передбачених цим Кодексом. Клопотання про застосування заходів забезпечення кримінального провадження на підставі ухвали слідчого судді подається, зокрема до місцевого суду, в межах територіальної юрисдикції якого знаходиться орган досудового розслідування, якщо інше не передбачено пунктом 2 цієї частини.

Відповідно частини другої статті 38 КПК України, досудове слідство здійснюють: 1) слідчі підрозділи: а) органів Національної поліції; б) органів безпеки; в) органів, що здійснюють контроль за додержанням податкового законодавства; г) органів Державного бюро розслідувань.

Щодо підсудності даного клопотання слідчий суддя вважає, що клопотання підсудне Голосіївському районному суду міста Києва, оскільки відповідно до наказу Керівника Територіального управління БЕБ у м. Києві № 24 від 01 квітня 2024 року «Про внесення змін до наказу Територіального управління БЕБ у м. Києві від 13.11.2023 № 76 «Про визначення місця знаходження структурного підрозділу» відповідно до статті 18 Закону України «Про Бюро економічної безпеки України», статей 32, 218 КПК України, керуючись наказом Бюро економічної безпеки України від 05 вересня 2023 року № 247 «ро затвердження положень про територіальні управління Боро економічної безпеки України», яким затверджено Положення про Територіальне управління БЕБ у м. Киеві, у зв`язку з організаційно-штатними змінами внесено зміни до наказу Територіального управління БЕБ у м. Києві від 13 листопада 2023 року № 76 «Про визначення місця знаходження струкгурного підрозділу» такі зміни: 1)пункт І викласти в такій редакції: «Визначити місце знаходження Відділу детективів із розслідування кримінальних проваджень у бюджетній сфері та міжнародної технічної допомоги Підрозділу детективів (на правах самостійного Управління) Територіального управління БЕБ у м. Києві за адресою: місто Київ, Голосіївський район, вулиця Казимира Малевича, будинок 84.

Керуючись статтями 154-158 КПК України, слідчий суддя

УХВАЛИВ:

Клопотання Прокурора відділу процесуального керівництва досудовим розслідуванням та підтримання публічного обвинувачення Департаменту протидії порушенням прав людини у правоохоронній та пенітенціарній сферах Офісу Генерального прокурора ОСОБА_3 , про продовження строку відсторонення від посади стосовно ОСОБА_5 - задовольнити частково.

Продовжити стосовно підозрюваного ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , строк відсторонення від посади директора державної установи «Центр охорони здоров`я Державної кримінально-виконавчої служби України», в межах строку досудового розслідування, тобто до 23 липня 2024 року включно.

Контроль за виконанням ухвали покласти на заступника керівника відділу Підрозділу детективів Територіального управління БЕБ у м. Києві ОСОБА_18 .

Ухвала може бути оскаржена безпосередньо до Київського апеляційного суду протягом 5 днів з дня її оголошення.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудГолосіївський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення20.06.2024
Оприлюднено19.07.2024
Номер документу120427789
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про відсторонення від посади

Судовий реєстр по справі —752/12976/24

Ухвала від 23.09.2024

Кримінальне

Київський апеляційний суд

Мельник Ярослав Сергійович

Ухвала від 12.09.2024

Кримінальне

Київський апеляційний суд

Матвієнко Юлія Олександрівна

Ухвала від 21.08.2024

Кримінальне

Київський апеляційний суд

Кагановська Тетяна Володимирівна

Ухвала від 15.07.2024

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Дмитрук Н. Ю.

Ухвала від 19.06.2024

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Митрофанова А. О.

Ухвала від 20.06.2024

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Митрофанова А. О.

Ухвала від 19.06.2024

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Митрофанова А. О.

Ухвала від 20.06.2024

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Митрофанова А. О.

Ухвала від 19.06.2024

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Митрофанова А. О.

Ухвала від 19.06.2024

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Митрофанова А. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні