Ухвала
від 15.07.2024 по справі 914/1415/24
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

79014, м. Львів, вул. Личаківська, 128

УХВАЛА

15.07.2024 Справа № 914/1415/24

Господарський суд Львівської області у складі судді Морозюка А.Я.,

за участю секретаря Гудими Р.О.

розглянувши у судовому засіданні матеріали заяви: Товариства з обмеженою відповідальністю "Біоенерджітранс", смт Іванків Іванківського району Київської області

про відкриття провадження у справі про банкрутство Державного підприємства "Санаторно-курортний лікувальний центр "Шкло" (81050, Львівська обл., Яворівський р-н, смт Шкло, вул. Курортна, буд. 1, ідентифікаційний код 32673458)

за участю представників:

від кредитора: Курмаз О.В. - адвокат

від боржника: не з`явився

від Кабінету Міністрів України: Павлішевська В.В. - самопредставництво

від Львівської обласної державної адміністрації: Старий Р.В. - провідний спеціаліст

ВСТАНОВИВ:

На розгляд Господарського суду Львівської області надійшла заява Товариства з обмеженою відповідальністю "Біоенерджітранс" про відкриття провадження у справі про банкрутство Державного підприємства "Санаторно-курортний лікувальний центр "Шкло" (81050, Львівська обл., Яворівський р-н, смт Шкло, вул. Курортна, буд. 1, ідентифікаційний код 32673458), з підстав наявності підтвердженої судовими рішеннями заборгованості Державного підприємства "Санаторно-курортний лікувальний центр "Шкло" перед заявником в загальному розмірі 3 116 151 грн. 51 коп.

У заяві про відкриття провадження у справі про банкрутство Державного підприємства "Санаторно-курортний лікувальний центр "Шкло" ініціюючим кредитором запропоновано призначити розпорядником майна у справі арбітражного керуючого Лукашука Віталія Васильовича.

До заяви про відкриття провадження у справі про банкрутство додано заяву арбітражного керуючого Лукашука Віталія Васильовича(свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) №1885 від 21.12.2018) про участь у справі про банкрутство Державного підприємства "Санаторно-курортний лікувальний центр "Шкло". У заяві арбітражний керуючий Лукашук В.В. відзначив, що 06.10.2023 відповідно до ч. 9 ст. 96 КУзПБ він успішно склав іспит в Харківському національному автомобільно-транспортному університеті та отримав свідоцтво №06/63пдп від 06.10.2023 про проходження підготовки про банкрутство державних підприємств та господарських товариств у статутному капіталі яких більше 50 відсотків (часток) належних державі (свідоцтво додається).

Ухвалою суду від 01.07.2024 (після усунення заявником недоліків на виконання ухвали суду від 10.06.2024 про залишення заяви без руху) заяву прийнято до розгляду; підготовче засідання суду призначено на 15.07.2024.

12.07.2024 від боржника на адресу суду надійшло клопотання, в якому боржник просить відкласти підготовче засідання, призначене на 15.07.2024, у зв`язку з неможливістю забезпечити явку уповноваженого представника.

15.07.2024 від заявника через систему "Електронний суд" надійшло клопотання від 15.07.2024, яким повідомляється про відсутність обставин, передбачених п.2 ч. 1 ст. 175 ГПК України.

Представник боржника в підготовче засідання 15.07.2024 не з`явився, як вище зазначено подав суду клопотання про відкладення підготовчого засідання.

Представник заявника вважає за можливе розглядати заяву про відкриття провадження у справі про банкрутство за відсутності боржника. Вимоги заяви про банкрутство боржника підтримав, також підтримав кандидатуру арбітражного керуючого Лукашука Віталія Васильовича на призначення розпорядником майна у справі. Також представник заявника повідомив, що як зазначалося у заяві про відкриття провадження у справі про банкрутство, у ТзОВ "Біоенерджітранс" відсутні оригінали судових наказів Господарського суду Львівської області по справам про стягнення заборгованості з ДП Санаторій "Шкло", які долучені до даної заяви у зв`язку з тим, що такі накази були подані на примусове виконання до органів виконавчої служби. Зазначені накази роздруковані з сайту Єдиного державного реєстру судових рішень. Судове рішення по справі №914/2449/23 було доставлено Кредитору до Електронного кабінету.

Представник Кабінету Міністрів України просить відкласти розгляд справи в підготовчому засіданні та надати можливість ознайомитися з матеріалами справи, так як ухвала суду від 01.07.2024 про призначення підготовчого засідання надійшла на адресу представника КМУ лише 12.07.2024 р.

Представник Львівської ОДА не заперечує проти задоволення клопотання про перенесення підготовчого засідання.

Заслухавши пояснення присутніх в судовому засіданні учасників, врахувавши клопотання боржника та представника КМУ про відкладення підготовчого засідання, з метою надання можливості представнику КМУ ознайомитися з матеріалами справи, суд дійшов висновку про відкладення підготовчого засідання суду.

Також представник заявника в судовому засіданні заявив клопотання про забезпечення його участі в наступному судовому засіданні в режимі відеоконференції поза межами приміщення суду з використанням власних технічних засобів.

Стаття 4 Кодексу України з процедур банкрутства регламентує заходи щодо запобігання банкрутству боржника - юридичної особи та позасудові процедури.

Відповідно до частини 1 ст. 4 Кодексу України з процедур банкрутства, засновники (учасники, акціонери) боржника, власник майна (орган, уповноважений управляти майном) боржника, центральні органи виконавчої влади, органи Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування в межах своїх повноважень зобов`язані своєчасно вживати заходів для запобігання банкрутству боржника.

Відповідно до частини 2 ст. 4 Кодексу України з процедур банкрутства, у разі виникнення ознак банкрутства керівник боржника зобов`язаний надіслати засновникам (учасникам, акціонерам) боржника, власнику майна (органу, уповноваженому управляти майном) боржника відомості щодо наявності ознак банкрутства.

Відповідно до частини 3 ст. 4 Кодексу України з процедур банкрутства, засновники (учасники, акціонери) боржника, власники майна (орган, уповноважений управляти майном) боржника, кредитори боржника, інші особи в межах заходів щодо запобігання банкрутству боржника можуть надати боржнику фінансову допомогу в розмірі, достатньому для погашення грошових зобов`язань боржника перед кредиторами, у тому числі зобов`язань щодо сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), страхових внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне та інше соціальне страхування і відновлення платоспроможності боржника (санація боржника до відкриття провадження у справі про банкрутство).

Відповідно до отриманого судом Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на 05.06.2024 року, Державне підприємство "Санаторно-курортний лікувальний центр "Шкло" за організаційно-правовою формою юридичної особи є державним підприємством, органом уповноваженим управляти державним майном є Державна судова адміністрація України, м.Київ,вул.Липська, будинок 18/5.

Відповідно до частини 15 ст.96 Кодексу України з процедур банкрутства, копії судових рішень у провадженнях у справах про банкрутство державних підприємств або господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі або на балансі яких перебувають об`єкти державної власності, що в процесі приватизації (корпоратизації) не увійшли до статутних капіталів цих підприємств, крім інших учасників, надсилаються органу, уповноваженому управляти державним майном.

Відповідно до частини 2 ст. 96 Кодексу України з процедур банкрутства, Кабінет Міністрів України вживає заходів для запобігання банкрутству державних підприємств та господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі, визначає оптимальні шляхи відновлення їх платоспроможності та координує дії відповідних органів виконавчої влади.

Відповідно до частини 3 ст. 96 Кодексу України з процедур банкрутства, органи виконавчої влади приймають рішення щодо: доцільності надання державної підтримки неплатоспроможним підприємствам; розроблення заходів, спрямованих на забезпечення захисту інтересів держави і вибір оптимальних шляхів реструктуризації та погашення боргових зобов`язань; проведення аналізу фінансового стану боржника, його санації та погодження плану санації; доцільності виключення відповідних суб`єктів господарювання з переліку підприємств, що є об`єктами права державної власності, які не підлягають приватизації, та застосування до них процедури санації чи ліквідації.

Відповідно до частини 5 ст. 96 Кодексу України з процедур банкрутства, з метою запобігання банкрутству державних підприємств та господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі, може застосовуватися порука.

Відповідно до частини 6 ст. 96 Кодексу України з процедур банкрутства, відкриття провадження у справі про банкрутство за заявою боржника не є підставою для припинення повноважень органу, уповноваженого управляти майном боржника, щодо управління відповідним об`єктом державної власності.

Відповідно до частини 7 ст. 96 Кодексу України з процедур банкрутства, у разі якщо боржник є державним підприємством або господарським товариством, у статутному капіталі якого більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі, господарський суд залучає до участі у справі про банкрутство представників органу, уповноваженого управляти державним майном, з повідомленням про відкриття провадження у справі про банкрутство такого підприємства.

Враховуючи наведені положення Кодексу, з метою реалізації відповідних повноважень органами, визначеними ст.96 Кодексу України з процедур банкрутства, суд дійшов висновку надіслати примірники даної ухвали Кабінету Міністрів України, Львівській обласній державній адміністрації, Державній судовій адміністрації України.

Статтею 197 ГПК України встановлено можливість проведення судового засідання в режимі відеоконференції поза межами приміщення суду за заявою учасників справи. Частиною третьою вказаної статті зазначено про можливість проведення судового засідання в режимі відеоконференції поза межами приміщення суду згідно з вимогами Положення про Єдину судову інформаційно-телекомунікаційну систему.

Рішенням Вищої ради правосуддя від 17 серпня 2021 року № 1845/0/15-21 затверджено Положення про порядок функціонування окремих підсистем (модулів) Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи, яким визначено порядок функціонування в судах та органах системи правосуддя, зокрема, підсистеми відеоконференцзв`язку.

З врахуванням наведеного, суд дійшов висновку забезпечити участь представника заявника адвоката Курмаз О.В. в наступному судовому засіданні в режимі відеоконференції поза межами приміщення суду з використанням власних технічних засобів з урахуванням технічних можливостей у суді.

Дату підготовчого засідання визначено з врахуванням періоду перебування судді у щорічній відпустці (серпень 2024 р., згідно графіку відпусток).

Керуючись ст.ст. 2, 28, 34, 35, 96, п. 2-1 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу України з процедур банкрутства, ст.ст.12, 197, 216, 234 ГПК України, суд-

УХВАЛИВ:

1. Підготовче засідання суду відкласти на: 09.09.2024 на 14:00 год. Засідання відбудеться у приміщенні Господарського суду Львівської області за адресою: 79014; м. Львів, вул. Личаківська, 128.

2. Боржнику: виконати вимоги ухвали суду від 01.07.2024.

3. Викликати в судове засідання заявника, боржника.

4. Забезпечити участь представника ТзОВ "Біоенерджітранс" адвоката Курмаз О.В. в судовому засіданні, призначеному на 09.09.2024 р. на 14:00 год. в режимі відеоконференції поза межами приміщення суду з використанням власних технічних засобів, відповідно до Положення про порядок функціонування окремих підсистем (модулів) Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи, затвердженого Рішенням Вищої ради правосуддя від 17 серпня 2021 року № 1845/0/15-21.

5. Копію ухвали надіслати Товариству з обмеженою відповідальністю "Біоенерджітранс", Державному підприємству "Санаторно-курортний лікувальний центр "Шкло", арбітражному керуючому Лукашуку В.В., Кабінету Міністрів України, Львівській обласній державній адміністрації, Державній судовій адміністрації України.

Ухвала набирає законної сили з моменту її прийняття.

Веб-адреса сторінки на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі інтернет, за якою учасники справи можуть отримати інформацію по справі, що розглядається - http://lv.arbitr.gov.ua /sud5015/.

Суддя Морозюк А.Я.

СудГосподарський суд Львівської області
Дата ухвалення рішення15.07.2024
Оприлюднено19.07.2024
Номер документу120452657
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи

Судовий реєстр по справі —914/1415/24

Ухвала від 18.11.2024

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Желік Максим Борисович

Ухвала від 04.11.2024

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Желік Максим Борисович

Ухвала від 17.10.2024

Господарське

Господарський суд Львівської області

Морозюк А.Я.

Ухвала від 16.10.2024

Господарське

Господарський суд Львівської області

Морозюк А.Я.

Ухвала від 09.09.2024

Господарське

Господарський суд Львівської області

Морозюк А.Я.

Ухвала від 15.07.2024

Господарське

Господарський суд Львівської області

Морозюк А.Я.

Ухвала від 10.07.2024

Господарське

Господарський суд Львівської області

Морозюк А.Я.

Ухвала від 01.07.2024

Господарське

Господарський суд Львівської області

Морозюк А.Я.

Ухвала від 10.06.2024

Господарське

Господарський суд Львівської області

Морозюк А.Я.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні