П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 120/6348/23 Головуючий суддя 1-ої інстанції - Заброцька Людмила Олександрівна
Суддя-доповідач - Ватаманюк Р.В.
18 липня 2024 року м. Вінниця
Сьомий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:
головуючого судді: Ватаманюка Р.В.
суддів: Капустинського М.М. Сапальової Т.В. ,
розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Департаменту гуманітарної політики Вінницької обласної державної адміністрації на рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 15 грудня 2023 року у справі за адміністративним позовом Громадської організації "Вінницька обласна асоціація міні-футболу (ФУТЗАЛУ)" до Департаменту гуманітарної політики Вінницької обласної державної адміністрації про визнання дій протиправними, зобов"язання вчинити дії,
В С Т А Н О В И В :
І. КОРОТКИЙ ЗМІСТ ПОЗОВНИХ ВИМОГ
Позивач звернувся із позовом до Вінницького окружного адміністративного суду в якому просив:
Визнати протиправними дії Департаменту гуманітарної політики Вінницької обласної державної адміністрації щодо відмови у включенні до календарного плану фізкультурно-оздоровчих та спортивнихзаходів Вінницької області на 2023 рік спортивних заходів з проведення у Вінницькій області змагань з футзалу на 2023 рік, що були заплановані Громадською спілкою «Вінницька обласна асоціація міні-футболу (футзалу)» та надані разом із листом від 09.12.2022 № 09/12.
Зобов`язати Департамент гуманітарної політики Вінницької обласної державної адміністрації включити до календарного плану фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів Вінницької області спортивні заходи з проведення у Вінницькій області змагань з футзалу, що заплановані Громадською спілкою «Вінницька обласна асоціація міні-футболу (футзалу)».
ІІ. ЗМІСТ СУДОВОГО РІШЕННЯ СУДУ ПЕРШОЇ ІНСТАНЦІЇ
Рішенням Вінницького окружного адміністративного суду від 15.12.2023 позов задоволено повністю.
Приймаючи оскаржуване рішення суд першої інстанції виходив з того, що на момент прийняття рішення про відхилення пропозицій позивача, у відповідача не було належних та достовірних доказів, які б свідчили про наявність правових підстав для їх відхилення.
ІІІ. ДОВОДИ АПЕЛЯЦІЙНОЇ СКАРГИ
Не погоджуючись із рішенням суду першої інстанції, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій просить суд скасувати вказане рішення та прийняти нове, яким відмовити в задоволенні позову повністю.
В обґрунтування апеляційної скарги апелянт вказав, що судом першої інстанції безпідставно не враховано те, що Громадська організація «Асоціація Футзалу України», колективним членом якої можливо є позивач не отримувала статус національної спортивної федерації з такого виду спорту як футзал.
Навіть якщо позивач і має статус колективного члена вищевказаної громадської організації, він не є осередком відповідної всеукраїнської спортивної федерації, оскільки Громадська організація «Асоціація Футзалу України» такого статусу не отримувала.
Натомість Громадська організація «Асоціація Футзалу України», колективним членом якої є позивач є колективним членом Громадської спілки «Українська асоціація футболу».
Зазначено, що зобов`язання відповідача включити спортивні заходи запропоновані позивачем до календарного плану фізкультурно-оздоровчих спортивних заходів та спортивних змагань Вінницької області є втручанням в дискреційні повноваження відповідача.
ІV. ВІДЗИВ НА АПЕЛЯЦІЙНУ СКАРГУ
Позивач правом подання письмового відзиву на апеляційну скаргу не скористався, що в силу вимог ч. 4 ст. 304 КАС України не перешкоджає перегляду рішення суду першої інстанції.
V. РУХ СПРАВИ У СУДІ АПЕЛЯЦІЙНОЇ ІНСТАНЦІЇ
Ухвалою суду від 05.02.2024 відкрито апеляційне провадження у справі та призначено справу до апеляційного розгляду в порядку письмового провадження.
Враховуючи, що рішення суду першої інстанції прийняте у порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін, а в матеріалах справи достатньо доказів для прийняття законного і обґрунтованого рішення, колегія суддів визнала за можливе розглянути справу в порядку письмового провадження на підставі п.3 ч.1 ст.311 КАС України.
VІ. ФАКТИЧНІ ОБСТАВИНИ СПРАВИ, ВСТАНОВЛЕНІ СУДОМ ПЕРШОЇ ІНСТАНЦІЇ
Громадська спілка «Вінницька обласна асоціація міні-футболу (футзалу)» (код ЄДРПОУ 38944370) зареєстрована, як юридична особа 22.10.2013, юридична адреса: 21000, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Замостянська, будинок 16.
13.12.2022 Громадська спілка «Вінницька обласна асоціація міні-футболу (футзалу)» подала до Департаменту гуманітарної політики Вінницької обласної державної адміністрації лист від 09.12.2022 № 09/12, який зареєстровано за № 3843/01-21/12.22.
Відповідно до змісту цього листа позивач зазначив, що є колективним членом Асоціації футзалу України та враховуючи значні досягнення вінницьких футзальних команд, які здобули призові місця на всеукраїнських змаганнях просив внести до календарного плану фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів Вінницької області на 2023 рік футзальні змагання, які має проводити Громадська спілка «Вінницька обласна асоціація міні-футболу (футзалу)», а також укласти договір про співпрацю. До зазначеного листа позивачем додано план футзальних змагань Вінницької області на 2023 рік.
Доданий до листа план змагань з футзалу на 2023 рік містив відомості про назву змагань, період та місце їх проведення, організацію учасників, загальну кількість спортсменів та планові витрати.
Листом від 30.12.2022 № 01.03.1-4361 відповідач повідомив, що розглянув подане звернення щодо включення запропонованих заходів до календарного плану фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів Вінницької області на 2023 рік та за результатами розгляду якого, посилаючись на положення пунктів 3, 4 Положення про Департамент, який затверджений розпорядженням Голови обласної державної адміністрації від 17.02.2021 № 96 поінформував позивача, що його членство, згідно листа від 12.10.2022 № 1361 було призупинено і відповідно до тристороннього договору про співпрацю між Вінницькою облдержадміністрацією, УАФ та Вінницькою ОАФ єдиним громадським об`єднанням, яке має право розвивати футбол та його різновиди, в тому числі футзал визнано громадську спілку «Вінницька обласна асоціація футболу» або її членів, які мають відповідні укладені договори про співпрацю.
Відповідно до змісту листа від 12.10.2022 № 1361 Громадська спілка «Українська асоціація футболу» (код ЄДРПОУ 14279566) повідомляє про те, що Громадська спілка «Вінницька обласна асоціація футболу» є її постійним членом та має статус регіональної асоціації (федерації) футболу, на підставі чого було делеговано реалізацію повноважень з питань розвитку футболу та його різновидів у Вінницькій області.
Також, в листі повідомлено, що рішенням Виконкому Громадської спілки «Вінницька обласна асоціація футболу» було призупинено членство Громадської спілки «Вінницька обласна асоціація міні-футболу (футзалу)».
На підставі цього, Громадська спілка «Українська асоціація футболу» повідомила, що єдиним громадським об`єднанням, яка має право розвивати футбол та його різновиди є Громадська спілка «Вінницька обласна асоціація футболу» або її члени, які мають відповідні укладені договори про співпрацю.
Одночасно, з листом від 30.12.2022 № 01.03.1-4361 Департаментом гуманітарної політики Вінницької обласної державної адміністрації було прийнято наказ від 30.12.2022 № 478, яким затверджено календарний план фізкультурно-оздоровчих спортивних заходів Вінницької області на 2023 рік.
Вказаний наказ прийнято посилаючись на статтю 6 Закону України «Про місцеві державні адміністрації України», Єдиний календарний план фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів на 2023 рік, затверджений наказом Міністерства молоді та спорту України від 23.12.2022 № 5088, наказ Міністерства молоді та спорту України від 28.05.2022 № 1587 «Про деякі питання проведення всеукраїнських спортивних змагань в умовах воєнного стану», а також керуючись Положенням про Департамент гуманітарної політики обласної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 17.02.2021 № 96.
Доданий до наказу календарний фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів Вінницької області на 2023 рік містив відомості про назву змагань, період та місце їх проведення, організацію учасників, загальну кількість спортсменів та планові витрати.
Отримавши лист відповідача від 30.12.2022 позивач звернувся до відповідача із листом від 30.01.2023 № 30/01, в якому зазначив, що в листі 30.12.2022 № 01.03.1-4361 відсутні відомості про прийняте рішення за результатами розгляду його пропозицій. Також, в листі позивач звернув увагу на тому, що він є колективним членом саме Асоціації футзалу України, і звернення стосувалось саме внесення до календарного плану фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів Вінницької області на 2023 рік футзальних, а не футбольних змагань.
Крім того, в листі позивач розмежував такі види спорту, як футбол та футзал, а також вказав про те, що підставою для відмови в затвердженні календарного плану може бути лише невідповідність пропозиції вимогам порядку.
У зв`язку із чим, Громадська спілка «Вінницька обласна асоціація міні-футболу (футзалу)» просила розглянути поданий 09.12.2022 лист № 09/12 та повідомити про прийняте рішення за результатами її розгляду.
Листом від 13.03.2023 № 01.03.2-1179 відповідач повідомив позивача, що наказом Департаменту від 30.12.2022 за № 478 затверджено календарний план фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів Вінницької області на 2023 рік, в тому числі з футзалу, на підставі укладеної з іншим громадським об`єднанням угоди.
Не погоджуючись з таким рішенням та діями відповідача, позивач звернувся до суду з цим позовом.
VІІ. ПОЗИЦІЯ СЬОМОГО АПЕЛЯЦІЙНОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДУ
Апеляційний суд погоджується з висновками суду першої інстанції за такими доводами.
Відповідно до ч.2 ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно статті 45 Закону України «Про фізичну культуру і спорт» від 24.12.1993 № 3808-XII (далі Закон № 3808-XII) спортивні змагання і заходи, які включені до Єдиного календарного плану фізкультурно-оздоровчих, спортивних заходів та спортивних змагань України, календарних планів фізкультурно-оздоровчих, спортивних заходів та спортивних змагань Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя, календарних планів фізкультурно-оздоровчих, спортивних заходів та спортивних змагань районів, міст, селищ та сіл визнаються, як офіційні фізкультурно-оздоровчі заходи та спортивні змагання і заходи.
У відповідності до абзацу четвертого статті 1 Закону № 3808-XII єдиний календарний план фізкультурно-оздоровчих, спортивних заходів та спортивних змагань України - документ, у якому на відповідний рік визначаються організаційні та фінансові питання щодо забезпечення проведення відповідних заходів та який затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері фізичної культури та спорту, у встановленому ним порядку.
Частиною четвертою статті 45 Закону № 3808-XII встановлено, що порядок складання календарних планів, а також вимоги до змісту положення (регламенту) про офіційні фізкультурно-оздоровчі заходи або спортивні змагання затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері фізичної культури та спорту.
Наказом Міністерства молоді та спорту України від 05.05.2015 № 1341, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України, Міністерстві юстиції України 27.05.2015 за № 619/27064, затверджено Порядок складання календарних планів фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів (далі Порядок № 1341).
Згідно підпункту 2 пункту 2 Порядку № 1341 календарні плани фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів областей складаються та затверджуються структурними підрозділами з фізичної культури і спорту місцевих державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування з урахуванням пропозицій відповідних місцевих державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування, на території яких планується проведення цих заходів, закладів фізичної культури та спорту комунальної форми власності, осередків відповідних всеукраїнських спортивних федерацій.
До календарних планів фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів, у відповідності до пункту 4 Порядку № 1341 включаються заходи, зокрема громадських об`єднань фізкультурно-спортивної спрямованості.
Згідно пункту 3 Порядку № 1341 до Єдиного календарного плану фізкультурно-оздоровчих, спортивних заходів та спортивних змагань України включаються міжнародні спортивні заходи - за поданням відповідних всеукраїнських спортивних федерацій.
У разі надходження пропозицій до календарних планів фізкультурно-оздоровчих, спортивних заходів та спортивних змагань від двох та більше всеукраїнських спортивних федерацій з одного виду спорту (їх осередків) враховуються пропозиції всеукраїнської спортивної федерації (її осередку), яка має статус національної спортивної федерації.
Відповідно до статті 20 Закону № 3808-XII спортивні федерації (асоціації, спілки, об`єднання тощо) (далі - спортивні федерації) - громадські об`єднання фізкультурно-спортивної спрямованості, основними завданнями яких є: забезпечення інтересів членів відповідних спортивних федерацій у сфері спорту, в тому числі сприяння захисту їх соціальних, економічних, творчих, вікових, національно-культурних та інших інтересів; сприяння розвитку відповідного виду (видів) спорту шляхом участі у розробленні та виконанні відповідних програм; залучення різних груп населення до фізкультурно-оздоровчої та спортивної діяльності; сприяння підготовці спортсменів національних збірних команд та забезпечення їх участі в офіційних міжнародних спортивних змаганнях; організація та проведення фізкультурно-оздоровчих, спортивних заходів та спортивних змагань; участь у здійсненні кадрового забезпечення розвитку відповідного виду (видів) спорту; сприяння розвитку міжнародного співробітництва у сфері фізичної культури і спорту.
Спортивні федерації діють на підставі статуту.
У найменуванні спортивної федерації зазначається вид спорту, розвитку якого вона сприяє.
Спортивні федерації можуть мати всеукраїнський або місцевий статус.
Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері фізичної культури та спорту, може надати спортивній федерації статус національної спортивної федерації.
Статус національної спортивної федерації надається лише одній спортивній федерації з відповідного виду спорту, яка має всеукраїнський статус.
Статус всеукраїнської спортивної федерації надається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері фізичної культури та спорту, у порядку передбаченому Положенням про надання на конкурсних засадах спортивній федерації статусу національної та позбавлення такого статусу, яке затверджене постановою Кабінетом Міністрів України від 18.01.2012 № 22.
Частиною другою статті 39 Закону № 3808-XII встановлено, що порядок визнання видів спорту в Україні, включення їх до відповідного реєстру та порядок ведення цього реєстру визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері фізичної культури та спорту.
Так, наказом Міністерства молоді та спорту України від 11.03.2015 № 639 затверджено Реєстр визнаних видів спору в Україні.
Відповідно до вказаного реєстру футбол внесено до переліку олімпійських видів спорту (І.050), а футзал віднесено до неолімпійських та національних видів спорту (ІІ.104).
Відтак судом першої інстанції вірно враховано, що в Україні футзал визнаний як окремий вид спорту, відмінний від футболу, а тому враховуючи положення статті 20 Закону № 3808-XII спортивна федерація, яка здійснює розвиток футзалу в Україні може набути статус всеукраїнської (національної) у порядку передбаченому постановою Кабінетом Міністрів України від 18.01.2012 №22.
Відповідно до відомостей, що розміщені на офіційному веб-порталі Міністерства молоді та спорту, як органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері фізичної культури та спорту, Громадській спілці «Українська асоціація футболу» (код ЄДРПОУ 14279566), яка до 2019 року мала назву Всеукраїнська спортивна громадська організація «Федерація футболу України» на підставі наказу Держмолодьспорту від 29.12.2012 № 5262 «Про надання статусу національної спортивним федераціям» надано статус національної спортивної федерації з олімпійських видів спорту з такого виду спорту, як футбол.
В свою чергу, вказана громадська спілка не отримувала статус спортивної федерації зі статусом національної федерації з такого неолімпійського виду спорту, як футзал, що підтверджується відомостями, які розміщені на офіційному веб-порталі Міністерства молоді та спорту.
Відтак судом першої інстанції вірно вказано, що твердження Департаменту гуманітарної політики Вінницької обласної державної адміністрації щодо правомірності застосування положення абзацу другого пункту 3 Порядку № 1341 та віддання переваги пропозиціями Громадської спілки «Вінницька обласна асоціація футболу», як осередку всеукраїнської спортивної федерації з футзалу є помилковими та такими, що прийняті без урахування усіх обставин, що мають значення для прийняття відповідного рішення.
Разом з тим слід зазначити, що Порядок № 1341 не містить чітких підставі для відмови в прийнятті пропозицій щодо включення фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів, однак з аналізу змісту цього Порядку, а також Закону України «Про фізичну культуру і спорт» вбачається, що підставою для відхилення може були:
1. Невідповідність поданих пропозицій вимогам, що передбачені пунктам 4, 5 або 6 Порядку № 1341, щодо виду спорту відносно якого подано пропозицію або форми і змісту інформації, яка має бути подана до структурного підрозділу з фізичної культури і спорту місцевих державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування;
2. Надходження пропозицій до календарних планів фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів від двох та більше всеукраїнських спортивних федерацій з одного виду спорту (їх осередків), одна із яких має статус національної спортивної федерації. В такому випадку враховуються пропозиції саме спортивної федерації, якій надано статус національної.
Проте з листа позивача від 09.12.2022, рішення відповідача у формі листа від 30.12.2022, а також матеріалів справи, вбачається, що жодної із вищезазначеної підстав на момент відхилення пропозицій позивача не існувало.
При цьому судом першої інстанції вірно враховано пояснення позивача про те, що Порядком № 1341 не передбачено такої підстави для відмови у внесенні до календарного плану фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів, як наявність укладеного договору про співпрацю.
Разом з тим, згідно Договору № 08/ф від 04.01.2022, що укладений між Департаментом гуманітарної політики Вінницької обласної державної адміністрації та громадською спілкою «Вінницька обласна асоціація футболу», його предметом є співпраця між сторонами, з метою розвитку футболу та його різновидів на території Вінницької області. За цим Договором департамент уповноважив, тобто надав право на організацію обласних заходів на території Вінницької області, а громадська спілка «Вінницька обласна асоціація футболу» отримавши таке право, взяла на себе зобов`язання не передавати їх третій стороні.
Тобто Департамент гуманітарної політики Вінницької обласної державної адміністрації не делегував свої повноваження з розвитку футболу та його різновидів на території Вінницької області, іншій стороні Договору, а надав лише відповідне право. При цьому обмеження щодо передачі такого права третім особам, діяли саме щодо громадської спілки «Вінницька обласна асоціація футболу», а не Департаменту. Також, підписуючи такий Договір, з аналізу його змісту, вбачається, що відповідач не був обмежений в укладенні договорів з питань розвитку відмінного від футболу видів спорту, в тому числі футзалу.
Крім того враховуючи положення цього Договору, відповідачем не було взято будь-яких зобов`язань щодо надання переваги саме громадській спілці «Вінницька обласна асоціація футболу», у разі надходження пропозицій до календарних планів фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів від двох та більше всеукраїнських спортивних федерацій з одного виду спорту (їх осередків), оскільки така перевага може суперечити Порядку № 1341, а тому суд дійшов висновку, що посилання відповідача на зазначений Договір, як самостійну підставу для відхилення пропозицій позивача, щодо включення до календарного плану фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів Вінницької області на 2023 рік футзальних змагань є необґрунтованим та суперечить положенням чинного законодавства.
В апеляційній скарзі скаржник вказує про те, що позивач не відноситься до осередку всеукраїнської спортивної федерації громадської організації «Асоціація Футзалу України», оскільки остання за своєю організаційно-правовою формою може приймати до складу членів лише фізичних осіб, а також зазначає про відсутність статусу колективного члена вищевказаної асоціації у зв`язку із не поданням до суду рішення про надання позивачу статусу члена (учасника) громадської організації «Асоціація Футзалу України» та статуту Громадської спілки «Вінницька обласна Асоціація міні-футболу (футзалу)».
Стосовно таких доводів відповідача слід зазначити, що наведені обставини не слугували підставою для відхилення пропозицій позивача відповідачем, як суб`єктом владних повноважень. Не ставились під сумнів ці обставини і під час підготовки відповіді на звернення позивача від 30.01.2023.
Щодо доводів скаржника про те, що позивач не може мати статус члена (учасника) громадської організації «Асоціація Футзалу України» слід вказати, що статутом громадської організації «Асоціація Футзалу України» встановлено, а саме:
в пункті 2.1. зазначено, що Громадська організація «АСОЦІАЦІЯ ФУТЗАЛУ УКРАЇНИ» є самостійним добровільним об`єднанням, яке прагне сприяти розвитку і піднесенню футзалу на території України;
в пункті 2.4. передбачено, що АФУ формується з числа членів, а саме: організацій (асоціацій), галузевих фізкультурно-спортивних товариств, ліг, які визнають її за орган, що здійснює управління з усіх питань, що стосуються футзалу на території України;
в пункті 4.2. передбачено, що членами (учасниками) Асоціації футзалу України можуть бути, як фізичні особи, так і юридичні особи, приватного права, в тому числі громадські об`єднання зі статусом юридичної особи, за умови, що ці особи відповідають за організацію та вирішення пов`язаних з футзалом питань на своїй території, поділяють мету Асоціації футзалу України, Статутні завдання і бажають сприяти її діяльності у розвитку футзалу.
Крім того, з аналізу пункту 2.9 Статуту вбачається, що Асоціація футзалу України поряд з повноваженнями щодо своїх членів (учасників), які передбачені чинним законодавством України для громадських об`єднань і цим Статутом, користується повноваженнями щодо розвитку футзалу, які делеговані Федерацією футболу України (з 2019 року Футбольна асоціація України), а саме правом представляти український футзал в українських та міжнародних спортивних організаціях, з правом вирішення усіх питань стосовно участі України та українських клубів/команд з футзалу в міжнародних змаганнях з футзалу, а також правом на проведення всеукраїнських змагань з футзалу, використовуючи рекомендації ФФУ стосовно арбітрів та спостерігачів арбітражу для обслуговування змагань під егідою ФІФА, УЄФА.
Вказаний Статут Громадської організації «АСОЦІАЦІЯ ФУТЗАЛУ УКРАЇНИ» не був визнаний нечинним або скасованим за рішенням суду, а тому зміст його положень не може ставитись під сумнів.
При цьому відповідачем не було надано до суду доказів щодо відсутності статусу колективного члена громадської організації «Асоціація Футзалу України» у позивача, який не ставився під сумнів до його звернення до суду із цим позовом.
Судом першої інстанції вірно вказано, що на момент прийняття рішення про відхилення пропозицій позивача, у відповідача мали б бути належні та достовірні докази, які б свідчили про наявність зазначених у відзиві обставин, і про такі обставини та причини відхилення пропозицій відповідач зобов`язаний був зазначити в своєму рішенні, яке оформлено у вигляді листа, що відповідало б вимогам принципу належного урядування.
Крім того, суд враховує, що відповідач, направляючи лист від 30.12.2022, не здійснив повідомлення позивача про прийняття або відхилення поданих ним пропозицій, що спонукало позивача повторно направити звернення, а надаючи відповідь на лист від 09.12.2022 в день затвердження календарного плану фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів Вінницької області на 2023 рік відповідач фактично створив умови, якими позбавив позивача права на наданнях відповідних зауважень та/або пояснень з подальшим можливим включенням запланованих заходів до відповідного календарного плану.
Наведені скаржником обґрунтування апеляційної скарги ідентичні тим, що були викладені у відзиві на позов та яким надавалася правова оцінка в суді першої інстанції. Інших доводів, які б підтверджували правомірність дій відповідача не наведено.
Відтак колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції пронаявність правоих підстав для задоволення позову шляхом визнання протиправними дій відповідача та зобов`язання відповідача включити до календарного плану фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів Вінницької області спортивні заходи з проведення у Вінницькій області змагань з футзалу, що заплановані Громадською спілкою «Вінницька обласна асоціація міні-футболу (футзалу)».
VІІІ. ВИСНОВОК ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ РОЗГЛЯДУ АПЕЛЯЦІЙНОЇ СКАРГИ
Оскільки доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції, колегія суддів вважає, що суд першої інстанції ухвалив оскаржуване рішення відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права, а тому підстави для його скасування або зміни відсутні.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 315, 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Керуючись ст.ст. 243, 250, 308, 311, 315, 316, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд
П О С Т А Н О В И В :
апеляційну скаргу Департаменту гуманітарної політики Вінницької обласної державної адміністрації залишити без задоволення, а рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 15 грудня 2023 року - без змін.
Постанова суду набирає законної сили відповідно до ст. 325 КАС України та оскарженню не підлягає, крім випадків передбачених п. 2 ч. 5 ст. 328 КАС України.
Головуючий Ватаманюк Р.В. Судді Капустинський М.М. Сапальова Т.В.
Суд | Сьомий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 18.07.2024 |
Оприлюднено | 22.07.2024 |
Номер документу | 120489954 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації державної політики у сфері освіти, науки, культури та спорту |
Адміністративне
Сьомий апеляційний адміністративний суд
Ватаманюк Р.В.
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Заброцька Людмила Олександрівна
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Заброцька Людмила Олександрівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні