Постанова
від 23.07.2024 по справі 127/39699/23
ВІННИЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД

Справа № 127/39699/23

Провадження № 22-ц/801/1517/2024

Категорія: 56

Головуючий у суді 1-ї інстанції Воробйов В. В.

Доповідач:Голота Л. О.

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23 липня 2024 рокуСправа № 127/39699/23м. Вінниця

Вінницький апеляційний суд у складі колегії суддів судової палати з розгляду цивільних справ:

Головуючого судді - Голоти Л.О. (суддя-доповідач),

суддів Рибчинського В. П., Копаничук С. Г.,

розглянув у порядку письмовогопровадження справу № 127/39699/23 за позовом Департаменту соціальної політики Вінницької міської ради до ОСОБА_1 , за участю третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору Міністерство соціальної політики України, Міністерство цифрової трансформації України, про стягнення надміру виплачених коштів,

за апеляційною скаргою ОСОБА_1 на рішення Вінницького міського суду Вінницької області від 10.05.2024, ухвалене у складі судді Воробйова В.В. в приміщенні суду в м. Вінниця, повний текст рішення складено 10.05.2024, -

в ст ан о в и в :

22.12.2023 Департамент соціальної політики Вінницької міської ради звернувся до суду з позовом (вх № 105165) до ОСОБА_1 , за участю третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору Міністерство соціальної політики України, Міністерство цифрової трансформації України, про стягнення надміру виплачених коштів, в якому просив стягнути з відповідача на користь позивача надміру виплачені кошти допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам за лютий 2023 року в розмірі 2000,00 грн.

Позовні вимоги обґрунтовано тим, що в управлінні соціального захисту населення (Правобережне) департаменту соціальної політики Вінницької міської ради знаходилася на обліку відповідач, яка отримувала допомогу на проживання внутрішньо переміщеним особам, відповідно до постанови КМУ № 332 від 20.03.2022 «Деякі питання виплати допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам».

13.05.2022 ОСОБА_1 подала до управління соціального захисту населення (Правобережне) (структурного підрозділу департаменту соціальної політики Вінницької міської ради) заяву про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи та заяву про надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам.

Згідно з довідкою від 13.05.2022 № 509-5001582812 про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, зареєстроване місце проживання відповідача: АДРЕСА_1 , фактичне місце проживання/перебування: АДРЕСА_2 .

Рішенням від 18.05.2022 про призначення допомоги переміщеним особам на проживання, ОСОБА_1 призначено, відповідно до положень Порядку № 332, з 1.05.2022 по 30.06.2022 допомогу на проживання внутрішньо переміщеним особам у розмірі 2000,00 грн щомісячно. В подальшому відповідачу допомога надавалась відповідно до п. 3 Порядку № 332 у розмірі 2000,00 грн. щомісячно.

6.01.2023 ОСОБА_1 скористалася послугою «Скасування статусу ВПО» через Портал Дія, проте через відсутність технічної можливості допомога припинена не була.

Лише в лютому 2023 в Єдиній інформаційній системі соціальної сфери, після оновлення і внесення в ЄІССС функції припинення допомоги для внутрішньо переміщених осіб на проживання при подачі повідомлення через Портал Дія, позивачем виявлено факт самостійного зняття ОСОБА_1 з обліку та здійснено розрахунок переплати надміру виплаченої допомоги за лютий 2023 року у розмірі 2000,00 грн.

З огляду на викладене, за період з 1.02.2023 по 28.02.2023 виникла переплата в розмірі 2000,00 грн..

Ухвалою від 23.01.2024 залучено до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору Міністерство цифрової трансформації України /а. с. 56/.

Рішенням Вінницького міського суду Вінницької області від 10.05.2024 позов задоволено. Стягнуто з ОСОБА_1 на користь Департаменту соціальної політики Вінницької міської ради надміру виплачені кошти допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам за період з 1.02.2023 по 28.02.2023 включно в розмірі 2000,00 грн. Стягнуто з ОСОБА_1 на користь Департаменту соціальної політики Вінницької міської ради витрати на оплату судового збору в сумі 2684,00 грн.

Не погоджуючись із рішенням суду першої інстанції, ОСОБА_1 подано апеляційну скаргу (вх. № 5849 від 10.06.2024), в якій, посилаючись на неправильне застосування норм матеріального права та порушення норм процесуального права, неповноту з`ясування обставин справи, просить скасувати рішення суду з направленням справи на розгляд за встановленою законом підсудністю.

Основними доводами апеляційної скарги є те, що суд першої інстанції порушив положення статті 27 ЦПК України, згідно якої позови до фізичної особи пред`являються в суд за зареєстрованим у встановленому законом порядку місцем її проживання або перебування, якщо інше не передбачено законом, тоді як місцем реєстрації місця проживання відповідача є АДРЕСА_1 , тому суд повинен був направити справу за територіальною підсудністю до Ленінського районного суду м. Миколаєва. Суд першої інстанції необґрунтовано відмовив в задоволенні клопотання відповідача про передачу справи за підсудністю. Судом першої інстанції не надано належної оцінки доводам відповідача, що у відповідача відповідно до статті 1215 ЦК України відсутній обов`язок повертати допомогу, надану фізичній особі як засіб до існування, яка була виплачена позивачем добровільно, так як дії відповідача були добросовісні.

18.06.2024 до Вінницького апеляційного суду надійшов відзив на апеляційну скаргу (вх № 6217 від 18.06.2024) Департаменту соціальної політики Вінницької міської ради, в якому посилаючись на необґрунтованість доводів апеляційної скарги, просить залишити її без задоволення, а рішення суду першої інстанції без змін.

Справа розглядається в порядку частини першої статті 369 ЦПК України без повідомлення учасників справи. Згідно з частиною тринадцятою статті 7 ЦПК України розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами, якщо цим Кодексом не передбачено повідомлення учасників справи. У такому випадку судове засідання не проводиться.

ОСОБА_1 подано апеляційну скаргу на рішення Вінницького міського суду Вінницької області від 10.05.2024 у справі з ціною позову 2000 грн, що є менше ста розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб (302800 грн).

Перевіривши матеріали справи і обговоривши підстави апеляційної скарги, апеляційний суд прийшов до наступних висновків.

Суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними в ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги (частина перша статті 367 ЦПК України).

Судове рішення повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права із дотриманням норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин, на які сторони посилаються як на підставу своїх вимог і заперечень, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні (стаття 263 ЦПК України).

Рішення суду першої інстанції відповідає вимогам статті 263 ЦПК України з таких підстав.

У справі встановлено наступні обставини.

13.05.2022 ОСОБА_1 звернулася до Департаменту соціальної політики Вінницької міської ради із заявою про взяття її на облік як переміщену особу, згідно постанови КМУ № 509 від 01.10.2014 «Про облік внутрішньо переміщених осіб» /а. с. 6/.

Відповідачці було видано довідку № 509-5001582812 від 13.05.2022 року про взяття її на облік внутрішньо переміщеної особи, в якій зазначено зареєстроване місце проживання відповідача: АДРЕСА_1 , фактичне місце проживання/перебування: АДРЕСА_2 /а. с. 7/.

13.05.2022 ОСОБА_1 звернулася до Управління соціального захисту населення (Правобережне) департаменту соціальної політики міської ради із заявою про надання їй допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам. У заяві остання зазначила, що усвідомлює, що наведені нею відомості, які вплинули на надання допомоги, будуть перевірені згідно із законодавством /а. с. 8/.

18.05.2022 позивачем на підставі поданих документів відповідачем було прийнято рішення про призначення допомоги на проживання внутрішньо переміщеній особі в розмірі 2000,00 грн. щомісячно з 1.05.2022 по 30.06.2022 /а. с. 9/.

В подальшому відповідачу допомога наддавалась відповідно до пункту 3 Порядку № 332 в розмірі 2000 грн щомісячно /а. с. 3/.

6.01.2023 відповідач скористалась послугою «Скасування статусу ВПО» через Портал Дія /а. с. 4/.

Відповідно до витягу з Єдиної інформаційної системи соціальної сфери № 50509_650999 по типу допомоги: допомога на проживання внутрішньо переміщеним особам по заявнику ОСОБА_1 , 23.02.2023 виплату допомоги призупинено (блоковано) відповідачу в зв`язку із самостійним зняттям з обліку довідки ВПО через дію /а. с. 4/.

Згідно з розрахунком переплати від 27.04.2023 сума переплати за період з 1.02.2024 по 28.02.2023 складає 2000,00 грн /а. с. 4, 17/.

5.05.2023, 2.06.2023 та 5.06.2023 позивачем було надіслано відповідачу лист про повернення надміру виплачених коштів, які залишенні відповідачем без виконання./а. с. 18-21/.

На аркуші справи 19 знаходиться відмова відповідача адресована Департаменту соціальної політики Вінницької міської ради щодо повернення коштів в розмірі 2000 грн.

Задовольняючи позов, суд першої інстанції виходив з того, що позовні вимоги є обґрунтованими, а тому наявні правові підстави для задоволення позовних вимог.

Висновок суду першої інстанції про задоволення позовних вимог зроблено за повного з`ясування обставин справи, правильного застосування норм матеріального та процесуального права з огляду на наступне.

Призначення допомоги здійснюється відповідно до Порядку надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2022 № 332 (далі Порядок № 332).

Допомога надається особам, які перемістилися з тимчасово окупованої території Російською Федерацією території України, а також території адміністративно-територіальних одиниць, де проводяться бойові дії та що визначені в переліку адміністративно-територіальних одиниць, на території яких платникам єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, які перебувають на обліку на відповідній території, може надаватися допомога в рамках Програми «єПідтримка», затвердженому розпорядженням Кабінету Міністрів України від 6.03.2022 № 204 (пункт 2 Порядку № 332).

Відповідно до пункту 3 Порядку № 332, в редакції, яка діяла на момент призначення і виплати допомоги, допомога надається щомісячно з місяця звернення на період введення воєнного стану та одного місяця після його припинення чи скасування на кожну внутрішньо переміщену особу, відомості про яку включено до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб, у таких розмірах: для осіб з інвалідністю та дітей - 3000 гривень; для інших осіб - 2000 гривень. Допомога виплачується за повний місяць незалежно від дати звернення за її наданням. Починаючи з травня 2022 р. допомога надається внутрішньо переміщеним особам, які перемістилися з території територіальних громад, що розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні), а також внутрішньо переміщеним особам, у яких житло зруйноване або непридатне для проживання внаслідок пошкодження і які подали заявку на відшкодування відповідних втрат, зокрема через Єдиний державний веб портал електронних послуг.

Внутрішньо переміщені особи несуть відповідальність за достовірність інформації, наданої для отримання допомоги (пункт 5 Порядку № 332).

Пунктом першим постанови Кабінету Міністрів України від 16.04 2022 № 457 «Про підтримку окремих категорій населення, яке постраждало у зв`язку з військовою агресією російської федерації проти України» установлено, що для підтримки окремих категорій населення, яке постраждало у зв`язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, надається внутрішньо переміщеним особам, відомості про яких включено до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб, - допомога на проживання внутрішньо переміщеним особам відповідно до Порядку надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2022 № 332 «Деякі питання виплати допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам».

Управлінням соціального захисту населення (Правобережне) департаменту соціальної політики Вінницької міської ради заява про взяття на облік внутрішньо переміщених осіб, довідка про взяття на облік ВПО відповідача отримані з Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб (Порядок створення, ведення та доступу до відомостей Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 22.09.2016 № 646).

Згідно з пунктом 3 частини другої статті 19 Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб» № 1706-VII (далі - Закон № 1706-VII), у разідобровільного поверненнядо покинутогопостійного місцяпроживання внутрішньо переміщена особа зобов`язанаповідомити проце структурнийпідрозділ з питань соціального захисту населення районних, районних у місті Києві державних адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі утворення) рад за місцем отримання довідки не пізніш як за три дні до дня від`їзду.

Згідно з пунктом 3 частини першої статті 12 Закону № 1706-VII підставою для скасування дії довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи та внесення відомостей про це в Єдину інформаційну базу даних про внутрішньо переміщених осіб є обставини, за яких внутрішньо переміщена особа: повернулася до покинутого місця постійного проживання.

Відповідно до пункту 9-1 Порядку № 509 (в редакції на момент подання відповідачем повідомлення 19.12.2022 через Портал Дія), заявник має право подати до уповноваженого органу повідомлення про зміну фактичного місця проживання/перебування або про добровільне повернення до покинутого постійного місця проживання (далі - повідомлення) через Портал Дія.

Повідомлення може бути подано через Портал Дія заявником, який пройшов автентифікацію з використанням інтегрованої системи автентифікації, електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України « Про електронні довірчі послуги» або інших засобів електронної ідентифікації, які дають змогу однозначно встановити особу заявника.

Повідомлення в електронній формі формується автоматично засобами Порталу Дія у довільній формі, придатній для сприйняття його змісту.

У повідомленні зазначаються такі відомості про заявника: прізвище ,ім`я, по батькові (за наявності); дата народження; серія (за наявності) та номер паспорта громадянина України або документа, що посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус; найменування органу, який видав паспорт громадянина України або документ, що посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус, дата видачі та строк дії (за наявності) паспорта/документа; реєстраційний номер облікової картки платника податків; відомості про нове фактичне місця проживання/перебування; актуалізовані раніше подані відомості, зазначені в абзацах одинадцятому-чотирнадцятому пункту 3 цього Порядку; електронна адреса для офіційного листування, контактний номер телефону. Формування повідомлення в електронній формі завершується після накладення електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису заявника.

Сформоване повідомлення передається засобами Порталу Дія через інформаційні системи Мінсоцполітики до уповноважених органів за попереднім і новим фактичним місцем проживання/перебування заявника.

Уповноважений орган за новим фактичним місцем проживання/перебування заявника розглядає отримане повідомлення відповідно до положень цього Порядку та протягом одного робочого дня вносить відповідні зміни до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб.

Взяття на облік заявника за новим фактичним місцем проживання/перебування здійснюється відповідно до пункту 9 цього Порядку.

Інформація про зміну фактичного місця проживання/перебування відображається з використанням інформаційних систем Мінсоцполітики в Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб та передається через інформаційні системи Мінсоцполітики до Порталу Дія.

Засобами Порталу Дія в автоматичному режимі повідомляється заявнику про результат розгляду повідомлення. Замовлення та формування електронної довідки разом з унікальним електронним ідентифікатором (С)К.-кодом, штрих-кодом, цифровим кодом) із зазначенням нового фактичного місця проживання/перебування заявника здійснюється відповідно до положень цього Порядку.

Відповідно до пункту 29 Порядку № 332 у разі неправомірної або повторної виплати отримувачу допомоги за певний період суми такої виплаченої допомоги повертаються отримувачем добровільно або за вимогою органу соціального захисту населення.

Орган соціального захисту населення з моменту виявлення факту надміру перерахованої (виплаченої) допомоги визначає обсяг неправомірно або повторно отриманих коштів та протягом 30 робочих днів повідомляє про це уповноваженій особі або отримувачу шляхом надсилання повідомлення з використанням засобів поштового/ електронного зв`язку (із застосуванням засобів електронного сповіщення Єдиної системи (за технічної можливості)/засобами мобільного зв`язку, які забезпечують фіксацію повідомлення або виклику.

Орган соціального захисту населення має право здійснити перерахунок надміру виплачених коштів допомоги отримувачу за рахунок наступних виплат.

У разі неповернення надміру виплачених коштів добровільно в установлені строки орган соціального захисту населення вирішує питання про їх стягнення в судовому порядку.

Кошти надміру перерахованої (виплаченої) допомоги повертаються отримувачами та банками на небюджетні рахунки органів соціального захисту населення, відкриті в Казначействі.

Загальні підстави для виникнення зобов`язання у зв`язку з набуттям, збереженням майна без достатньої правової підстави визначені нормами глави 83 ЦК України.

Відповідно до частини першої статті 1212 ЦК України особа, яка набула майно або зберегла його у себе за рахунок іншої особи (потерпілого) без достатньої правової підстави (безпідставно набуте майно), зобов`язана повернути потерпілому це майно. Особа зобов`язана повернути майно і тоді, коли підстава, на якій воно було набуте, згодом відпала.

Відповідно до статті 1215 ЦК України, не підлягають поверненню безпідставно набуті допомоги, надані фізичній особі як засіб до існування, якщо їх виплата проведена юридичною особою добровільно, за відсутності рахункової помилки з її боку і недобросовісності з боку набувача.

За змістом зазначеної норми, допомога, в даному випадку допомога переміщеним особам на проживання, не підлягає поверненню у випадку, якщо її виплата проведена юридичною особою добровільно, за відсутності рахункової помилки та відсутності недобросовісності з боку набувача.

Аналіз положень статті 1215 ЦК України дає підстави для висновку про те, що за загальним правилом безпідставно набута особою допомога не підлягає поверненню, натомість закон встановлює два виключення з цього правила: по-перше, якщо її виплата є результатом рахункової помилки з боку особи, яка проводила цю виплату; по-друге, у разі недобросовісності з боку набувача.

Таким чином, повернення надмірно виплаченої суми щомісячної допомоги передбачає стягнення зазначеної суми у випадку, якщо така надмірна сплата відбулась з вини набувача, а саме, через зловживання, зокрема у випадку надання недостовірної інформації або взагалі ненадання відповідної інформації.

Суд першої інстанції дійшов обґрунтованого висновку, з яким погоджується також суд апеляційної інстанції, про те, що за відсутності технічної можливості припинення допомоги для внутрішньо переміщених осіб на проживання при подачі повідомлення через Портал Дія «Скасування статусу ВПО», допомога припинена відповідачу не була і тільки у лютому 2023 в ЄІССС після оновлення і внесення в ЄІССС функції припинення допомоги для внутрішньо переміщених осіб на проживання при подачі повідомлення через Портал Дія «Скасування статусу ВПО», позивачем виявлено факт самостійного зняття ОСОБА_1 з обліку внутрішньо переміщених осіб та здійснено переплату надміру виплаченої відповідачу допомоги внутрішньо переміщеним особам за лютий 2023 року в розмірі 2000 грн. Відповідач знала про обставини, що можуть вплинути на отримання щомісячної допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам та не повідомила позивача про них, тому, кошти в розмірі 2000 грн підлягають поверненню відповідачем позивачу, як набуті без достатньої правової підстави.

Твердження відповідача про те, що у неї відсутній обов`язок повертати кошти позивачу в силу положень статті 1215 ЦК України, згідно якої не підлягає поверненню безпідставно набута, зокрема, допомога, надана фізичній особі як засіб до існування, якщо їх виплата проведена юридичною особою добровільно, за відсутності рахункової помилки з її боку, недобросовісності з боку відповідача, колегія суддів відхиляє, адже в лютому 2023 ОСОБА_1 не мала статусу внутрішньо переміщеної особи, так як самостійно подала повідомлення про зняття з обліку, і як наслідок не мала права на отримання допомоги внутрішньо переміщеним особам. Тому доводи відповідача про те, що виплачена допомога за лютий 2023 була надана відповідачу як засіб до існування є хибним /а. с. 49 зворот/.

Доводи апеляційної скарги про те, що суд першої інстанції порушив положення статті 27 ЦПК України, згідно якої позови до фізичної особи пред`являються в суд за зареєстрованим у встановленому законом порядку місцем її проживання або перебування, якщо інше не передбачено законом, тоді як місцем реєстрації місця проживання відповідача є АДРЕСА_1 , тому місцевий суд повинен був направити справу за територіальною підсудністю до Ленінського районного суду м. Миколаєва, апеляційний суд вважає безпідставними, оскільки відповідно до довідки управління соціального захисту населення (Правобережне) Департаменту соціальної політики Вінницької міської ради від 13.05.2022 № 509-50011582812 про взяття на обліку внутрішньо переміщеної особи останнє відоме зареєстроване місце проживання ОСОБА_1 АДРЕСА_2 /а. с. 28/.

Позови до відповідача, місце реєстрації проживання або перебування якого невідоме, пред`являються за місцезнаходженням майна відповідача чи за останнім відомим зареєстрованим його місцем проживання або перебування чи постійного його заняття (роботи) (частина дев`ята статті 28 ЦПК України).

Відповідачем не надано суду відомостей про те, що на час звернення позивача до суду з позовом відповідач відповідно до пункту 9-1 Порядку № 509 подала до уповноваженого органу повідомлення про зміну фактичного місця проживання/перебування або про добровільне повернення до покинутого постійного місця проживання.

Крім цього, з відзиву на позовну заяву вбачається, що відповідач виїхала на тимчасове проживання за корон у Канаду/а. с. 45/.

З огляду на зазначене безпідставними колегія суддів вважає аргументи апеляційної скарги про те, що суд першої інстанції необґрунтовано відмовив в задоволенні клопотання відповідача про передачу справи за підсудністю.

За таких обставин, доводи апеляційної скарги правильних висновків суду не спростовують.

Згідно з статтею 375 ЦПК України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Ураховуючи наведене, апеляційний суд вважає, що зазначені в апеляційній скарзі аргументи суттєвими не являються та не дають підстав для висновку про неправильне застосування судом першої інстанції норм матеріального та порушення норм процесуального права.

Щодо розподілу судових витрат.

Згідно з частиною першою, другоюстатті 141 ЦПК Українисудовий збір покладається на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог. Інші судові витрати, пов`язані з розглядом справи, покладаються: 1) у разі задоволення позову - на відповідача; 2) у разі відмови в позові - на позивача; 3) у разі часткового задоволення позову - на обидві сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.

Оскільки у задоволенні апеляційної скарги відмовлено, підстав для розподілу судових витрат, понесених відповідачем у зв`язку з переглядом справи в суді апеляційної інстанції, немає.

Керуючись частиноючетвертою статті258,частиною першоюстатті 259,статтями 367,369, 375, 382, 384, 389, 390 ЦПК України, суд апеляційної інстанції, -

п о с т а н о в и в :

Апеляційну скаргу ОСОБА_1 залишити без задоволення.

Рішення Вінницького міського суду Вінницької області від 10.05.2024 у даній справі залишити без змін.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дня її прийняття, є остаточною, касаційному оскарженню не підлягає, крім випадків, передбачених пунктом 2 частини третьої статті 389 ЦПК України.

Головуючийсуддя Л. О. Голота

Судді: В. П. Рибчинський

С. Г. Копаничук

СудВінницький апеляційний суд
Дата ухвалення рішення23.07.2024
Оприлюднено25.07.2024
Номер документу120541019
СудочинствоЦивільне
КатегоріяСправи у спорах про недоговірні зобов’язання, з них про повернення безпідставно набутого майна (коштів)

Судовий реєстр по справі —127/39699/23

Постанова від 23.07.2024

Цивільне

Вінницький апеляційний суд

Голота Л. О.

Ухвала від 12.06.2024

Цивільне

Вінницький апеляційний суд

Голота Л. О.

Рішення від 10.05.2024

Цивільне

Вінницький міський суд Вінницької області

Воробйов В. В.

Ухвала від 22.03.2024

Цивільне

Вінницький міський суд Вінницької області

Воробйов В. В.

Ухвала від 22.03.2024

Цивільне

Вінницький міський суд Вінницької області

Воробйов В. В.

Ухвала від 23.01.2024

Цивільне

Вінницький міський суд Вінницької області

Воробйов В. В.

Ухвала від 29.12.2023

Цивільне

Вінницький міський суд Вінницької області

Воробйов В. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні