Справа№751/6674/24
Провадження №1-кс/751/1686/24
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
(вступна та резолютивна частини)
02 серпня 2024 року місто Чернігів
Слідчий суддя Новозаводського районного суду міста Чернігова ОСОБА_1
з участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,
слідчого ОСОБА_3 ,
власників майна ОСОБА_4 , ОСОБА_5 та їх представника адвоката ОСОБА_6 ,
власника майна ОСОБА_7 та її представника адвоката ОСОБА_8 ,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі судового засідання клопотання старшого слідчого СУ ГУНП в Чернігівській області ОСОБА_3 про арешт майна у кримінальному провадженні № 12024270000000533 від 04.01.2024 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України,
Встановив:
На підставі ч. 2 ст. 376 КПК України, у зв`язку з тим, що складання повного тексту ухвали вимагає значного часу, оголошується її резолютивна частина.
Повний текст ухвали буде оголошено 06 серпня 2024 року о 10 годині 50 хвилин.
Ухвалив:
Клопотання задовольнити.
1. Накласти арешт на вилучене майно в ході проведення обшуку квартири у кримінальному провадженні за № 12024270000000533 від 04.01.2024, що проводився 22.07.2024 на підставі ухвали слідчого судді Новозаводського районного суду м. Чернігова від 19.07.2024 (справа № 751/6459/24, провадження № 1-кс/751/1640/24) за адресою: АДРЕСА_1 , яка на праві власності належить ОСОБА_7 , а саме:
- банківську картку «Альфа Банк» номер НОМЕР_1 , яка належить ОСОБА_7 ;
- два блокноти з чорновими записами, які належать ОСОБА_7 ;
- системний блок Леново серійний номер НОМЕР_2 , який належить ОСОБА_7 ;
- звітність КП «Спеціалізований комбінат комунального-побутового обслуговування» за 2020-2021 роки всього на 59 арк., яка належить ОСОБА_7 .
2. Накласти арешт на вилучене майно в ході проведення обшуку квартири у кримінальному провадженні за № 12024270000000533 від 04.01.2024, що проводився 22.07.2024 на підставі ухвали слідчого судді Новозаводського районного суду м. Чернігова від 17.07.2024 (справа № 751/6350/24, провадження № 1-кс/751/1597/24) за адресою: АДРЕСА_2 , яка на праві власності належить ОСОБА_9 , а саме:
- копію виписки з державного реєстру юридичних осіб на ФОП ОСОБА_10 на 1 арк., яка належить ФОП ОСОБА_10 та перебувала у користуванні ОСОБА_9 ;
- копію витягу з реєстру платників єдиного податку ФОП ОСОБА_10 , який належить ФОП ОСОБА_10 та перебувала у користуванні ОСОБА_9
- папірець жовтого кольору з написом Vh20040716@gmail.com, Vh2004, Vh1607, який належить ОСОБА_9 .
3. Накласти арешт на вилучене майно в ході проведення обшуку у кримінальному провадженні за № 12024270000000533 від 04.01.2024, що проводився 22.07.2024 на підставі ухвали слідчого судді Новозаводського районного суду м. Чернігова від 03.07.2024 (справа № 751/5930/24, провадження № 1-кс/751/1481/24) за адресою: АДРЕСА_3 , де фактично розташований виробничий комбінат «Яцево», а саме:
- 27 документів зі зразками підпису ОСОБА_4 , всього на 44 арк., які належать КП «Спеціальний комбінат комунально-побутового обслуговування» Чернігівської міської ради (код ЄДРПОУ 03357636);
- 26 документів, пов`язаних з ФОП ОСОБА_11 , які належать КП «Спеціальний комбінат комунально-побутового обслуговування» Чернігівської міської ради (код ЄДРПОУ 03357636).
- 4 аркуші експериментальних відтисків печаті КП «Спеціальний комбінат комунально-побутового обслуговування» Чернігівської міської ради (код ЄДРПОУ 03357636), які належать КП «Спеціальний комбінат комунально-побутового обслуговування» Чернігівської міської ради (код ЄДРПОУ 03357636).
4. Накласти арешт на вилучене майно в ході проведення обшуку будинку у кримінальному провадженні за № 12024270000000533 від 04.01.2024, що проводився 22.07.2024 на підставі ухвали слідчого судді Новозаводського районного суду м. Чернігова від 17.07.2024 (справа № 751/6349/24, провадження № 1-кс/751/1596/24) за адресою: АДРЕСА_4 , який на праві власності в розмірі частки 1/2 належить ОСОБА_12 , а саме:
- виписку з ЄДР юридичних осіб, ФОП та ГО на ФОП ОСОБА_13 на 5 арк, яка належить ОСОБА_13 ;
- квитанцію до платіжної інструкції на переказ готівки від 09.08.2023, які належать ОСОБА_12 ;
- витяг з реєстру платників податку від 15.08.2023 на ФОП ОСОБА_13 на 3 арк., який належить ОСОБА_13 ;
- податкову інформацію за попередньо наданою згодою платника податків станом на 15.08.2023 на ФОП ОСОБА_13 на 2 арк., яка належить ОСОБА_13 ;
- штамп КП «СККПО» ЧМР, код 03357636, який належить КП «Спеціальний комбінат комунально-побутового обслуговування» Чернігівської міської ради (код ЄДРПОУ 03357636);
- квитанції до платіжних інструкцій на переказ готівки №6 від 12.02.2024, №7 від 12.02.2024, №16 від 08.01.2024, №17 від 08.01.2024, №17 від 05.03.2024, №18 від 05.03.2024, №38 від 02.10.2023, №29 від 08.09.2023, №30 від 08.09.2023, №37 від 02.10.2023, №33 від 02.11.2023, №34 від 02.11.2023, №25 від 04.12.2023, №26 від 04.12.2023, №77 від 13.06.2023, №78 від 13.06.2023, №79 від 13.06.2023, №80 від 13.06.2023, №81 від 13.06.2023, №23 від 03.04.2023, №27 від 03.04.2023, №39 від 03.07.2023, №38 від 03.07.2023, №42 від 03.07.2023, №41 від 03.07.2023, №40 від 03.07.2023, які належать ОСОБА_12 ;
- лист ФОП ОСОБА_13 від 07.06.2024 на 2 арк., який належить ОСОБА_13 ;
- довідку АТ «Ощадбанк», видану ФОП ОСОБА_13 від 11.08.2023 копія і оригінал всього на 2 арк., які належать ОСОБА_13 ;
- договір банківського обслуговування АТ «Ощадбанк» № НОМЕР_3 на 3 арк., який належить ОСОБА_12 ;
- податкову декларацію ФОП ОСОБА_13 за період 2023 року з додатком, всього на 5 арк., яка належить ОСОБА_13 ;
- виписку по рахунку за період з 01.01.2023 по 31.12.2023 ФОП ОСОБА_13 на 3 арк., яка належить ОСОБА_13 ;
- договір про закупівлю від 01.11.2023 б/н на 2 арк;
- рахунки всього на 22 арк;
- накладні всього на 22 арк;
- печатку ФОП ОСОБА_13 , яка належить ОСОБА_13 ;
- договір про закупівлю б/н від 20.10.2023 на 2 арк., який належить ОСОБА_13 ;
- договір про закупівлю б/н від 02.10.2023 на 2 арк., який належить ОСОБА_13 ;
- договір № 98 від 06.09.2023 на 2 арк., який належить ОСОБА_13 ;
- договір про закупівлю б/н від 01.09.2023 на 2 арк., який належить ОСОБА_13 ;
- печатку ФОП « ОСОБА_14 », яка належить ОСОБА_14 ;
- квитанції в кількості 21 штук, які належать ОСОБА_12 ;
- копію паспорту на ім`я ОСОБА_14 на 4 арк., яка належить ОСОБА_12 ;
- витяг з реєстру платників податку від 12.10.2015 ФОП « ОСОБА_14 » на 2 арк., яка належить ОСОБА_14 ;
- виписку з ЄДР на ФОП « ОСОБА_14 » на 2 арк (оригінал та копія)., яка належить ОСОБА_14 ;
- схематичні зображення кованих виробів на 25 арк., які належать ОСОБА_12 ;
- договір на відкриття банківського рахунку на ФОП « ОСОБА_14 » на 3 арк., які належать ОСОБА_12 ;
- квитанцію № 9 від 21.10.2015 на 1 арк., яка належить ОСОБА_12 ;
- виписку по банківським рахункам з 01.01.2017 по 31.12.2017 на ФОП « ОСОБА_14 » на 2 арк., яка належить ОСОБА_14 ;
- виписку по банківським рахункам з 01.01.2018 по 18.07.2018 на ФОП « ОСОБА_14 » на 1 арк., яка належить ОСОБА_14 ;
- податкову декларацію ФОП « ОСОБА_14 » на 1 арк., яка належить ОСОБА_14 ;
- форму № Д5 ФОП « ОСОБА_14 » за 2019 рік на 2 арк., яка належить ОСОБА_14 ;
- квитанції в кількості 24 штук, які належать ОСОБА_12 ;
- платіжне доручення № 1 від 17.04.2018 на 1 арк., яке належить ОСОБА_12 ;
- виписку по рахунку з 01.01.2018 по 14.02.2018 на ФОП « ОСОБА_14 » на 1 арк., яка належить ОСОБА_14 ;
- договір про закупівлю б/н без дати на 2 арк., який належить ОСОБА_14 ;
- договір про закупівлю № 38 від 25.01.2018 на 2 арк., який належить ОСОБА_14 ;
- квитанції в кількості 19 штук, які належать ОСОБА_12 ;
- договір № 141 від 01.11.2015 на 2 арк., який належить ОСОБА_14 ;
- договір про закупівлю №9 від 17.01.2019 на 2 арк., який належить ОСОБА_14 ;
- форму № Д5 ФОП « ОСОБА_14 » за 2018 рік на 2 арк., яка належить ОСОБА_14 ;
- рахунки в кількості 40 штук, які належать ОСОБА_12 ;
- накладні в кількості 43 штук, які належать ОСОБА_12 ;
- виписку по рахунку з 01.01.2018 по 18.07.2018 на ФОП « ОСОБА_14 » на 1 арк., яка належить ОСОБА_14 ;
- виписку по рахунку з 01.01.2020 по 17.06.2020 на ФОП « ОСОБА_14 » на 2 арк., яка належить ОСОБА_14 ;
- виписку по рахунку з 01.01.2019 по 01.01.2020 на ФОП « ОСОБА_14 » на 2 арк., яка належить ОСОБА_14 ;
- форму №Д5 ФОП « ОСОБА_14 » за 2020 рік на 3 арк., яка належить ОСОБА_14 ;
- довідку АТ «Ощадбанк» № 123 076-48/10 від 22.01.2021 на 1 арк., яка належить ОСОБА_14 ;
- довідку АТ «Ощадбанк» ФОП « ОСОБА_14 » б/н без дати на 1 арк., яка належить ОСОБА_14 ;
- договір банківського обслуговування №584142826201028115950 від 28.10.2020 на 4 арк., яка належить ОСОБА_14 ;
- форму №Д5 ФОП « ОСОБА_14 » за 2015 рік на 3 арк.. яка належить ОСОБА_14 ;
- квитанції в кількості 48 штук, які належать ОСОБА_12 ;
- чорновий запис із зазначенням стаціонарного номеру телефону НОМЕР_4 та мобільного номеру телефону НОМЕР_5 з підписом ОСОБА_15 101 каб., які належать ОСОБА_12 ;
- індивідуальний договір про відкриття та обслуговування банківського рахунку від 12.03.2016 на 2 арк., який належить ОСОБА_14 ;
- форму №Д5 ФОП « ОСОБА_14 » за 2016 рік на 3 арк., яка належить ОСОБА_14 ;
- договори про закупівлю всього на 12 арк., які належать ОСОБА_14 ;
- банківську картку АТ «Ощадбанк» № НОМЕР_6 на ім`я ОСОБА_14 , яка належить ОСОБА_14 ;
- договори про закупівлю всього на 24 арк. укладені між ФОП « ОСОБА_14 » та КП «СККПО» ЧМР, яка належить ОСОБА_14 ;
- книгу обліку доходів ФОП « ОСОБА_14 » №220 на 99 сторінках від 12.10.2015, яка належить ОСОБА_14 ;
- договори про закупівлю всього на 12 арк. укладені між ФОП « ОСОБА_14 » та КП «СККПО» ЧМР, які належить ОСОБА_14 ;
- рахунки та накладні всього в кількості 40 штук, які належить ОСОБА_14 ;
- квитанції в кількості 4 штуки, які належать ОСОБА_14 ;
- податкову декларацію платника ЄП ФОП « ОСОБА_14 » за 2023 рік з додатком всього на 5 арк., яка належить ОСОБА_14 ;
- виписку по банківському рахунку з 01.11.2022 по 01.01.2023 на 2 арк, яка належить ОСОБА_14 ;
- рахунки та накладні всього в кількості 44 штуки, які належить ОСОБА_14 ;
- квитанції в кількості 34 штуки, які належать ОСОБА_14 ;
- платіжні інструкції № 54 від 10.04.2023, № 53 від 10.04.2023, які належить ОСОБА_14 ;
- платіжні доручення: № 4 від 03.03.2021, № 3 від 03.03.2021, № 8 від 05.04.2021, № 7 від 05.04.2021, № 17 від 05.05.2021, № 18 від 05.05.2021, які належать ОСОБА_14 ;
- виписку по банківському рахунку ФОП « ОСОБА_14 » з 01.01.2022 по 05.01.2022 на 1 арк., яка належить ОСОБА_14 ;
- виписку по банківському рахунку ФОП « ОСОБА_14 » з 01.01.2021 по 25.08.2021 на 1 арк., яка належить ОСОБА_14 ;
- рекомендоване повідомлення про вручення поштового відправлення від 25.02.2022;
- рахунки та накладні всього в кількості 118 штук, які належить ОСОБА_14 ;
- податкову декларацію ФОП « ОСОБА_14 » за 2022 рік з додатком всього на 9 арк.. яка належить ОСОБА_14 ;
- відповідь з Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області ФОП « ОСОБА_14 » від 07.06.2024 на 2 арк., яка належить ОСОБА_14 ;
- податкове повідомлення-рішення від 28.08.2023 на 2 арк., які належать ОСОБА_12 ;
- акт від 25.08.2023 на 10 арк., які належать ОСОБА_12 ;
- податкове повідомлення-рішення від 28.08.2023 на 1 арк., які належать ОСОБА_12 ;
- акт №8324 на 10 арк., які належать ОСОБА_12 ;
- податкову декларацію ФОП « ОСОБА_10 » за 2023 рік на 5 арк., яка належить ОСОБА_10 ;
- виписку по банківським рахункам ФОП « ОСОБА_10 » з 24.09.2020 по 31.12.2020 на 2 арк., яка належить ОСОБА_10 ;
- виписку по банківським рахункам ФОП « ОСОБА_10 » за 2021 рік на 2 арк.. яка належить ОСОБА_10 ;
- виписка по банківським рахункам ФОП « ОСОБА_10 » за 2021 рік на 1 арк., яка належить ОСОБА_10 ;
- виписку з ЄДР ФОП на ФОП « ОСОБА_10 » на 7 арк.. яка належить ОСОБА_10 ;
- довідку АТ «Ощадбанк» на ФОП « ОСОБА_10 » від 24.09.2020 на 1 арк., яка належить ОСОБА_10 ;
- запит про отримання витягу з реєстру платників ЄП ФОП « ОСОБА_10 » на 6 арк., яка належить ОСОБА_10 ;
- книгу обліку доходів ФОП « ОСОБА_10 » № 1040 на 95 сторінках, яка належить ОСОБА_10 ;
- квитанції в кількості 11 штук, які належить ОСОБА_10 ;
- платіжне доручення №23 від 13.10.2021 ФОП « ОСОБА_10 », № 34 від 03.12.2021, які належить ОСОБА_10 ;
- квитанцію № 34 від 29.08.2023, яка належить ОСОБА_10 ;
- виписку по рахунку від 05.01.2022, яка належить ОСОБА_10 ;
- квитанції до платіжних інструкцій від 01.05.2023 які належить ОСОБА_10 ;
- квитанції в кількості 16 штук, які належить ОСОБА_10 ;
- договір про закупівлю №154 від 11.09.2020, який належить ОСОБА_10 ;
- договір про закупівлю №197 від 01.12.2020, який належить ОСОБА_10 ;
- накладні в кількості 18 штук, які належить ОСОБА_10 ;
- рахунки в кількості 18 штук, які належить ОСОБА_10 ;
- договір про закупівлю №б/н за 2023 рік, який належить ОСОБА_10 ;
- накладні в кількості 7 штук з рахунками до них, які належить ОСОБА_10 ;
- договір про закупівлю №149 26.10.2021, який належить ОСОБА_10 ;
- накладні з рахунками до них в кількості 21 штука, які належить ОСОБА_10 ;
- печатку ФОП « ОСОБА_10 », яка належить ОСОБА_10 ;
- лист Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області ФОП « ОСОБА_9 » № 260506-14/1591-2024 від 02.05.2024 та лист
№ 260506-14/2027-2024 від 07.06.2024, які належать ОСОБА_9 ;
- банківську картку АТ «Ощадбанк» НОМЕР_7 на ім`я ОСОБА_16 , яка належать ОСОБА_9 ;
- печатку ФОП « ОСОБА_9 », яка належать ОСОБА_9 ;
- договір банківського рахунку НОМЕР_8 від 07.11.2020, який належать ОСОБА_9 ;
- заяву на видачу КПК 2020/ЄР/063-001311, яка належить ОСОБА_9 ;
- копію грошового чеку ФОП « ОСОБА_9 » від 15.07.2020, яка належить ОСОБА_9 ;
- книгу обліку доходів ФОП « ОСОБА_9 » № 3436, яка належить ОСОБА_9 ;
- договір-анкету відкриття банківського рахунку № НОМЕР_9 , який належить ОСОБА_9 ;
- виписку з банківського рахунку ФОП « ОСОБА_9 » з 26.06.2019 по 02.07.2020, яка належить ОСОБА_9 ;
- заяву про застосування спрощеної системи оподаткування від 20.06.2019;
- податкову декларацію ФОП « ОСОБА_9 » за 2019 рік, яка належить ОСОБА_9 ;
- податкову декларацію ФОП « ОСОБА_9 » за 2023 рік, яка належить ОСОБА_9 ;
- виписку по рахунку ФОП « ОСОБА_9 » за 2023 рік, яка належить ОСОБА_9 ;
- довідку з АТ «Ощадбанк» №123.076/48-19 від 26.04.2021;
- договір банківського обслуговування №620900326210426153407 від 26.04.2021;
- копію паспорта ОСОБА_9 з копією ІПН, які належать ОСОБА_9 ;
- виписку з ЄДР НОМЕР_10 та ФОП на ФОП « ОСОБА_9 » з додатками, які належать ОСОБА_9 ;
- лист від ФОП « ОСОБА_9 » до Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 09.05.2024, який належить ОСОБА_9 ;
- чекову книжку ФОП « ОСОБА_9 », яка належить ОСОБА_9 ;
- банківську картку НОМЕР_11 , яка належить ОСОБА_9 ;
- чекову книжку на 25 чеків ФОП « ОСОБА_9 », ;
- чеки в кількості 5 штук;
- квитанції в кількості 25 штук;
- 2 платіжні доручення;
- виписку по рахунку ФОП « ОСОБА_9 » з 28.04.2021 по 25.08.2021, яка належить ОСОБА_9 ;
- квитанції в кількості 21 штук;
- 5 договорів про закупівлю між ФОП « ОСОБА_9 » та КП «СККПО» ЧМР, які належать ОСОБА_9 ;
- накладні в кількості 25 штук, які належить ОСОБА_9 ;
- виписку по рахунку ФОП « ОСОБА_9 » з 01.01.2020 по 02.07.2020, яка належить ОСОБА_9 ;
- виписку по рахунку ФОП « ОСОБА_9 » з 26.06.2019 по 27.12.2019, яка належить ОСОБА_9 ;
- 2 договори про закупівлю між ФОП « ОСОБА_9 » та КП «СККПО» ЧМР, які належать ОСОБА_9 ;
- накладні з рахунками в кількості 22 штуки, які належать ОСОБА_9 ;
- виписку по рахунку ФОП « ОСОБА_9 » з 01.07.2020 по 15.12.2020;
- договір про закупівлю № 93 від 03.05.2021;
- накладні з рахунками в кількості 20 штук;
- 2 договори про закупівлю між ФОП « ОСОБА_9 » та КП «СККПО» ЧМР, які належать ОСОБА_9 ;
- накладні з рахунками в кількості 22 штук;
- 2 договори про закупівлю між ФОП « ОСОБА_9 » та КП «СККПО» ЧМР, які належать ОСОБА_9 ;
- накладні з рахунками в кількості 20 штук;
- 14 договорів про закупівлю між ФОП « ОСОБА_9 » та КП «СККПО» ЧМР, які належать ОСОБА_9 ;
- накладні з рахунками в кількості 20 штук;
- податкову декларацію ФОП « ОСОБА_9 », яка належить ОСОБА_9 ;
- квитанції в кількості 11 штук;
- квитанції АТ «Ощадбанк» в кількості 43 штук;
- грошові кошти номіналом по 500 гривень в кількості 40 купюр, на загальну суму 20 000 гривень та квитанцію, які належать ОСОБА_9 ;
- грошові кошти номіналом по 100 гривень в кількості 2 купюри; номіналом по 200 гривень в кількості 4 купюри; номіналом по 500 гривень в кількості 8 купюр; номіналом по 1000 гривень в кількості 15 купюр та дві квитанції, кожна на суму 20 000 гривень, грошові кошти на загальну суму 20 000 гривень, які належать ОСОБА_9 ;
- грошові кошти номіналом по 1000 гривень в кількості 15 купюр; номіналом по 500 гривень в кількості 8 купюр; номіналом по 200 гривень в кількості 4 купюри; номіналом по 100 гривень в кількості 2 купюри та квитанцію, на суму 20 000 гривень, грошові кошти на загальну суму 20 000 гривень, які належать ОСОБА_9 ;
- грошові кошти номіналом по 500 гривень в кількості 10 купюр; номіналом по 1000 гривень в кількості 15 купюр та квитанція, на суму 20 000 гривень, грошові кошти на загальну суму 20 000 гривень, які належать ОСОБА_9 ;
- грошові кошти номіналом по 100 гривень в кількості 2 купюри; номіналом по 200 гривень в кількості 4 купюри; номіналом по 500 гривень в кількості 8 купюр; номіналом по 1000 гривень в кількості 15 купюр та квитанцію, на суму 20 000 гривень, грошові кошти на загальну суму 20 000 гривень, які належать ОСОБА_9 ;
- грошові кошти номіналом по 100 гривень в кількості 2 купюри; номіналом по 200 гривень в кількості 4 купюри; номіналом по 500 гривень в кількості 8 купюр; номіналом по 1000 гривень в кількості 15 купюр та квитанцію, на суму 20 000 гривень, грошові кошти на загальну суму 20 000 гривень, які належать ОСОБА_9 ;
- грошові кошти номіналом по 500 гривень в кількості 8 купюр; номіналом по 1000 гривень в кількості 16 купюр та квитанцію, на суму 20 000 гривень, грошові кошти на загальну суму 20 000 гривень, які належать ОСОБА_9 ;
- грошові кошти номіналом по 200 гривень в кількості 11 купюр; номіналом по 500 гривень в кількості 7 купюр; номіналом по 1000 гривень в кількості 15 купюр, грошові кошти на загальну суму 22 700 гривень, які належать ОСОБА_9 ;
- грошові кошти номіналом по 100 гривень в кількості 2 купюри; номіналом по 200 гривень в кількості 4 купюри; номіналом по 500 гривень в кількості 8 купюр; номіналом по 1000 гривень в кількості 15 купюр та квитанцію, на суму 20 000 гривень, грошові кошти на загальну суму 20 000 гривень, які належать ОСОБА_9 ;
- грошові кошти номіналом по 500 гривень в кількості 66 купюр; номіналом по 1000 гривень в кількості 7 купюр та 2 квитанції кожна на суму по 20 000 гривень, грошові кошти на загальну суму 40 000 гривень, які належать ОСОБА_9 ;
- грошові кошти номіналом по 100 гривень в кількості 2 купюри; номіналом по 200 гривень в кількості 4 купюри; номіналом по 500 гривень в кількості 8 купюр; номіналом по 1000 гривень в кількості 15 купюр та квитанція, на суму по 20 000 гривень, грошові кошти на загальну суму 20 000 гривень, які належать ОСОБА_9 ;
- грошові кошти номіналом по 100 гривень в кількості 2 купюри; номіналом по 200 гривень в кількості 4 купюри; номіналом по 500 гривень в кількості 8 купюр; номіналом по 1000 гривень в кількості 15 купюр та квитанцію, на суму по 20 000 гривень, грошові кошти на загальну суму 20 000 гривень, які належать ОСОБА_9 ;
- грошові кошти номіналом по 500 гривень в кількості 90 купюр, грошові кошти на загальну суму 45 000 гривень. які належать ОСОБА_9 ;
- грошові кошти номіналом по 500 гривень в кількості 151 купюра, грошові кошти на загальну суму 75 500 гривень, які належать ОСОБА_9 ;
- грошові кошти номіналом по 1000 гривень в кількості 126 купюр, грошові кошти на загальну суму 126 000 гривень, які належать ОСОБА_9 ;
- грошові кошти номіналом по 1000 гривень в кількості 148 купюр, грошові кошти на загальну суму 148 000 гривень, які належать ОСОБА_9 ;
- грошові кошти номіналом по 500 гривень в кількості 151 купюри, грошові кошти на загальну суму 75 500 гривень, які належать ОСОБА_9 ;
- грошові кошти номіналом по 500 гривень в кількості 142 купюр, грошові кошти на загальну суму 71 000 гривень, які належать ОСОБА_9 .
5. Накласти арешт на вилучене майно в ході проведення обшуку приміщень КП «Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування» ЧМР у кримінальному провадженні за № 12024270000000533 від 04.01.2024, що проводився 22.07.2024 на підставі ухвали слідчого судді Новозаводського районного суду м. Чернігова від 03.07.2024 (справа № 751/5928/24, провадження № 1-кс/751/1479/24) за адресою: АДРЕСА_5 , а саме:
- Договір про закупівлю №149 від 01.05.2024, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №148 від 29.04.2024, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №147 від 18.04.2024, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №146 від 15.04.2024, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №145 від 12.04.2024, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №144 від 10.04.2024, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №128 від 08.04.2024, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №127 від 05.04.2024, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №126 від 04.04.2024, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №125 від 02.04.2024, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №139 від 17.04.2024, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №138 від 16.04.2024, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №137 від 15.04.2024, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №124 від 15.03.2024, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №123 від 08.03.2024, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №122 від 06.03.2024, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №121 від 12.02.2024, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №99 від 25.03.2024, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №98 від 22.03.2024, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №97 від 18.03.2024, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №96 від 15.03.2024, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №95 від 04.03.2024, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №69 від 21.02.2024, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №55 від 06.02.2024, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №50 від 05.02.2024, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №48 від 02.02.2024, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №44 від 01.02.2024, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №12 від 10.01.2024, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №10 від 09.01.2024, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №7 від 03.01.2024, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №3 від 02.01.2024, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №133 від 26.03.2024, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №132 від 22.03.2024, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №131 від 07.03.2024, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №130 від 02.02.2024, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №129 від 01.02.2024, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №90 від 06.03.2024, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №89 від 05.03.2024, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №88 від 04.03.2024, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №87 від 01.03.2024, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №86 від 14.02.2024, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №85 від 12.02.2024, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №84 від 06.02.2024, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №83 від 05.02.2024, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №38 від 07.02.2024, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №27 від 18.01.2024, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №22 від 16.01.2024, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №14 від 12.01.2024, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №12 від 03.01.2024, на 2 арк.;
- Інвентаризаційний опис №___ основних засобів від _.11.2023, на 2 арк.;
- Відомість №1 за січень 2024, на 4 арк.;
- Відомість №1 за лютий 2024, на 4 арк.;
- Відомість №1 за березень 2024, на 5 арк.;
- Відомість №1 за квітень 2024, на 5 арк.;
- Відомість №1 за травень 2024, на 5 арк.;
- Відомість №1 за червень 2024, на 5 арк.;
- Відомість №1 за червень 2024 по рахунку 631, на 1 арк.;
- Накладну №6 від 12.07.2023, на 1 арк.;
- Накладну №7/1 від 12.07.2023, на 1 арк.;
- Накладну №6 від 12.07.2023, на 1 арк.;
- Накладну №7/2 від 12.07.2023, на 1 арк.;
- Накладну №10/1 від 30.08.2023, на 1 арк.;
- Накладну №10/2 від 30.08.2023, на 1 арк.;
- Накладну №11 від 30.08.2023, на 1 арк.;
- Накладну №24 від 12.07.2024, на 1 арк.;
- Накладну №25 від 16.07.2024, на 1 арк.;
- Накладну №22-І від 02.07.2024, на 1 арк.;
- Накладну №1 від 03.01.2024, на 1 арк.;
- Накладну №2 від 04.01.2024, на 1 арк.;
- Накладну №3 від 05.01.2024, на 1 арк.;
- Накладну №4 від 12.01.2024, на 1 арк.;
- Накладну №5 від 16.01.2024, на 1 арк.;
- Накладну №6 від 18.01.2024, на 1 арк.;
- Накладну №7 від 01.02.2024, на 1 арк.;
- Накладну №8 від 02.02.2024, на 1 арк.;
- Накладну №9 від 05.02.2024, на 1 арк.;
- Накладну №10 від 06.02.2024, на 1 арк.;
- Накладну №11 від 07.02.2024, на 1 арк.;
- Накладну №12 від 12.02.2024, на 1 арк.;
- Накладну №13 від 14.02.2024, на 1 арк.;
- Накладну №1-І від 12.02.2024, на 1 арк.;
- Накладну №14 від 01.03.2024, на 1 арк.;
- Накладну №15 від 04.03.2024, на 1 арк.;
- Накладну №16 від 05.03.2024, на 1 арк.;
- Накладну №17 від 06.03.2024, на 1 арк.;
- Накладну №18 від 07.03.2024, на 1 арк.;
- Накладну №19 від 22.03.2024, на 1 арк.;
- Накладну №20 від 26.03.2024, на 1 арк.;
- Накладну №9 від 29.04.2024, на 1 арк.;
- Накладну №19/04 від 19.04.2024, на 1 арк.;
- Накладну №1 від 02.04.2024, на 1 арк.;
- Накладну №2 від 04.04.2024, на 1 арк.;
- Накладну №3 від 05.04.2024, на 1 арк.;
- Накладну №4 від 08.04.2024, на 1 арк.;
- Накладну №5 від 10.04.2024, на 1 арк.;
- Накладну №6 від 12.04.2024, на 1 арк.;
- Накладну №7 від 15.04.2024, на 1 арк.;
- Накладну №8 від 18.04.2024, на 1 арк.;
- Накладну №20 від 18.04.2024, на 1 арк.
- Накладну №21 від 20.06.2024, на 1 арк.;
- Накладну №2 від 04.04.2024, на 1 арк.;
- Накладну №22 від 24.06.2024, на 1 арк.
- Накладну №23 від 26.06.2024, на 1 арк.;
- Накладну №20 від 14.06.2024, на 1 арк.;
- Накладну №21 від 26.06.2024, на 1 арк.;
- Накладну №11 від 02.05.2024, на 1 арк.;
- Накладну №10 від 01.05.2024, на 1 арк.;
- Накладну №12 від 03.05.2024, на 1 арк.;
- Накладну №13 від 06.05.2024, на 1 арк.;
- Накладну №14 від 07.05.2024, на 1 арк.;
- Накладну №15 від 08.05.2024, на 1 арк.;
- Накладну №16 від 10.05.2024, на 1 арк.;
- Накладну №17 від 16.05.2024, на 1 арк.;
- Накладну №18 від 20.05.2024, на 1 арк.;
- Накладну №19 від 24.05.2024, на 1 арк.;
- Накладну №1 від 04.03.2024, на 1 арк.;
- Накладну №2 від 04.03.2024, на 1 арк.;
- Накладну №3 від 04.03.2024, на 1 арк.;
- Накладну №4 від 04.03.2024, на 1 арк.;
- Накладну №5 від 04.03.2024, на 1 арк.;
- Накладну №6 від _.03.2024, на 1 арк.;
- Накладну №7 від _.03.2024, на 1 арк.;
- Накладну №8 від _.03.2024, на 1 арк.;
- Накладну №9 від _.03.2024, на 1 арк.;
- Накладну №10 від _.03.2024, на 1 арк.;
- Накладну №11 від _.03.2024, на 1 арк.;
- Накладну №12 від _.03.2024, на 1 арк.;
- Накладну №13 від _.03.2024, на 1 арк.;
- Накладну №14 від _.03.2024, на 1 арк.;
- Накладну №15 від _.03.2024, на 1 арк.;
- Накладну №16 від _.03.2024, на 1 арк.;
- Акт від _.0-6.2024, на 1 арк.;
- Відомість №1 за липень 202_, на 5 арк.;
- Відомість №1 за січень 2021, на 5 арк.;
- Відомість №1 за лютий 2021, на 4 арк.;
- Відомість №1 за березень 2021, на 5 арк.;
- Відомість №1 за квітень 2021, на 5 арк.;
- Відомість №1 за травень 2021, на 5 арк.;
- Відомість №1 за червень 2021, на 4 арк.;
- Відомість №1 за серпень 2021, на 5 арк.;
- Відомість №1 за вересень 2021, на 5 арк.;
- Відомість №1 за жовтень 2021, на 5 арк.;
- Відомість №1 за листопад 2021, на 5 арк.;
- Відомість №1 за грудень 2021, на 5 арк.;
- Відомість №1 за січень 2022, на 5 арк.;
- Відомість №1 за лютий 2022, на 5 арк.;
- Відомість №1 за квітень 2022, на 4 арк.;
- Відомість №1 за травень 2022, на 5 арк.;
- Відомість №1 за червень 2022, на 5 арк.;
- Відомість №1 за липень 2022, на 5 арк.;
- Відомість №1 за серпень 2022, на 5 арк.;
- Відомість №1 за вересень 2022, на 5 арк.;
- Відомість №1 за жовтень 2022, на 5 арк.;
- Відомість №1 за листопад 2022, на 5 арк.;
- Відомість №1 за грудень 2022, на 5 арк.;
- Відомість №1 за січень 2023, на 5 арк.;
- Відомість №1 за лютий 2023, на 5 арк.;
- Відомість №1 за березень 2023, на 5 арк.;
- Відомість №1 за квітень 2023, на 5 арк.;
- Відомість №1 за травень 202_, на 5 арк.;
- Відомість №1 за червень 2023, на 5 арк.;
- Відомість №1 за липень 202_, на 5 арк.;
- Відомість №1 за липень 202__ по рахунку 631, на 1 арк.;
- Відомість №1 за липень 2023 по рахунку 631, на 1 арк.;
- Відомість №1 за серпень 2023, на 5 арк.;
- Відомість №1 за вересень 2023, на 5 арк.;
- Відомість №1 за жовтень 202_, на 4 арк.;
- Відомість №1 за листопад 2023, на 4 арк.;
- Відомість №1 за грудень 202_, на 4 арк.;
- Акт від 28.06.2024, на 1 арк.;
- Акт на списання, на 1 арк.;
- Акт від __.06.2024, на 1 арк.;
- Акт від __.06.2024, на 1 арк.;
- Договір про закупівлю №__ від 17.11.2023, на 2 арк.;
- Другу сторінку договору між КП «Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування» Чернігівської міської ради та ФОП ОСОБА_9 , на 1 арк.;
- Другу сторінку договору між КП «Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування» Чернігівської міської ради та ФОП ОСОБА_9 , на 1 арк.;
- Другу сторінку договору між КП «Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування» Чернігівської міської ради та ФОП ОСОБА_9 , на 1 арк.;
- Другу сторінку договору між КП «Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування» Чернігівської міської ради та ФОП ОСОБА_9 , на 1 арк.;
- Акт звірки взаєморозрахунків період 01.01.2023-01.11.2023, на 1 арк.;
- Договір про закупівлю №_ від 03.01.2024, на 2 арк.;
- Прейскурант на гранітні деталі пам`ятника від 28.06.2024, на 1 арк.;
- Прейскурант на гранітні деталі пам`ятника від 19.06.2024, на 1 арк.;
- Прейскурант на гранітні деталі пам`ятника від 26.04.2024, на 3 арк.;
- Прейскурант на гранітні деталі пам`ятника від 26.04.2024, на 3 арк.;
- Прейскурант на гранітні деталі пам`ятника від 26.06.2024, на 1 арк.;
- Прейскурант на гранітні деталі пам`ятника від 08.03.2024, на 1 арк.;
- Прейскурант на гранітні деталі пам`ятника від 08.03.2024, на 3 арк.;
- Прейскурант на гранітні деталі пам`ятника від 08.03.2024, на 2 арк.;
- Прейскурант на гранітні деталі пам`ятника від 08.03.2024, на 2 арк.;
- Прейскурант на гранітні деталі пам`ятника від 08.03.2024, на 1 арк.;
- Прейскурант на гранітні деталі пам`ятника від 08.03.2024, на 1 арк.;
- Прейскурант на гранітні деталі пам`ятника від 08.03.2024, на 2 арк.;
- Прейскурант на гранітні деталі пам`ятника від 08.03.2024, на 1 арк.;
- Прейскурант на гранітні деталі пам`ятника від 08.03.2024, на 1 арк.;
- Прейскурант на гранітні деталі пам`ятника від 08.03.2024, на 1 арк.;
- Прейскурант на гранітні деталі пам`ятника від 08.03.2024, на 1 арк.;
- Прейскурант на гранітні деталі пам`ятника від 08.03.2024, на 2 арк.;
- Прейскурант на гранітні деталі пам`ятника від 2024, на 1 арк.;
- Прейскурант на гранітні деталі пам`ятника від 08.03.2024, на 1 арк.;
- Прейскурант на гранітні деталі пам`ятника від 08.03.2024, на 1 арк.;
- Прейскурант послуг, які надаються КП «Спецкомбінат КПО» з 15.01.2024, на 1 арк.;
- Прейскурант послуг, які надаються КП «Спецкомбінат КПО» з 15.01.2024, на 1 арк.;
- Прейскурант послуг, які надаються КП «Спецкомбінат КПО» з 15.01.2024, на 2 арк.;
- Накладну №22-І від 02.07.2024, на 1 арк.;
- Договір про закупівлю №101 від 02.06.2021, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №101 від 02.06.2021, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №_ від 30.11.2023, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №_ від 30.11.2023, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №_ від ____2023, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №_ від 20.11.2023, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №_ від 20.11.2023, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №_ від 17.11.2023, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №_ від 17.11.2023, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №_ від 17.11.2023, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №_ від 17.11.2023, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №_ від 15.11.2023, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №_ від 15.11.2023, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №_ від 15.11.2023, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №_ від 15.11.2023, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №_ від 27.11.2023, на 2 арк.;
- Накладну №17 від 30.11.2023, на 1 арк.;
- Накладну №16 від 24.11.2023, на 1 арк.;
- Накладну №15 від 17.11.2023, на 1 арк.;
- Робочий зошит «Огорожі, столи, лавки 2023», на 96 арк.;
- Робочий зошит «Огорожі, столи, лавки 2024», на 96 арк.;
- Накладну №1 від 10.04.2020, на 1 арк.;
- Накладну №2 від 10.04.2020, на 1 арк.;
- Накладну №3 від 21.05.2020, на 1 арк.;
- Взаєморозрахунки між СКПО та ФОП ОСОБА_11 за 2018 рік, на 2 арк.;
- Взаєморозрахунки між СКПО та ФОП ОСОБА_11 за 2019 рік, на 2 арк.;
- Накладну №9 від 30.08.2018, на 1 арк.;
- Накладну №8 від 30.08.2018, на 1 арк.;
- Накладну №5 від 13.06.2018, на 1 арк.;
- Накладну №6 від 13.06.2018, на 1 арк.;
- Накладну №7 від 18.06.2018, на 1 арк.;
- Накладну №3 від 19.04.2018, на 1 арк.;
- Накладну №1-І від 19.04.2018, на 1 арк.;
- Накладну №2 від 16.03.2018, на 1 арк.;
- Накладну №1 від 16.03.2018, на 1 арк.;
- Накладну №12 від 27.11.2018, на 1 арк.;
- Накладну №11 від 27.11.2018, на 1 арк.;
- Накладну №10 від 27.11.2018, на 1 арк.;
- Накладну №4 від 19.04.2018, на 1 арк.;
- Накладну №11 від 03.12.2019, на 1 арк.;
- Накладну №10 від 03.12.2019, на 1 арк.;
- Накладну №9 від 03.12.2019, на 1 арк.;
- Накладну №8 від 12.07.2019, на 1 арк.;
- Накладну №7 від 04.07.2019, на 1 арк.;
- Накладну №6 від 04.07.2019, на 1 арк.;
- Накладну №5 від 04.07.2019, на 1 арк.;
- Накладну №4 від 19.03.2019, на 1 арк.;
- Накладну №3 від 19.03.2019, на 1 арк.;
- Накладну №2 від 19.03.2019, на 1 арк.;
- Накладну №1 від 19.03.2019, на 1 арк.;
- Додаткову угоду №367/вс від 11.07.2022, на 1 арк.;
- Витяг з розпорядження Чернігівської міської ради №417-ркп/вс від 03.11.2023, на 1 арк.;
- Додаткову угоду №367/вс від 11.07.2022, на 1 арк.;
- Статут КП «Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування» Чернігівської міської ради, на 10 арк.;
- Аркуш з відтиском печатки КП «Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування» Чернігівської міської ради, код ЄДРПОУ №03357636, на 1 арк.;
- Аркуш з відтиском печатки КП «Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування» Чернігівської міської ради, код ЄДРПОУ №03357636, тел. 676-597, Чернігів, вул. Старобілоуська, 6, на 1 арк.;
- Завірену копію особової картки ОСОБА_13 , на 1 арк.;
- Завірену копію особової картки ОСОБА_7 , на 1 арк.;
- Завірену копію особової картки ОСОБА_12 , на 1 арк.;
- Завірену копію особової картки ОСОБА_4 , на 1 арк.;
- Накладну №7 від 06.06.2023, на 1 арк.;
- Накладну №8 від 09.06.2023, на 1 арк.;
- Накладну №9 від 14.06.2023, на 1 арк.;
- Накладну №10 від 19.06.2023, на 1 арк.;
- Накладну №11 від 20.06.2023, на 1 арк.;
- Накладну №12 від 26.06.2023, на 1 арк.;
- Накладну №13 від 29.06.2023, на 1 арк.;
- Накладну №15 від 10.11.2023, на 1 арк.;
- Накладну №16 від 14.11.2023, на 1 арк.;
- Накладну №17 від 20.11.2023, на 1 арк.;
- Накладну №18 від 24.11.2023, на 1 арк.;
- Накладну №15 від 17.11.2023, на 1 арк.;
- Накладну №16 від 24.11.2023, на 1 арк.;
- Накладну №17 від 30.11.2023, на 1 арк.;
- Накладну №18 від __.11.2023, на 1 арк.;
- Накладну №19 від __.11.2023, на 1 арк.;
- Накладну №17 від 17.07.2023, на 1 арк.;
- Накладну №16 від 14.07.2023, на 1 арк.;
- Накладну №15 від 10.07.2023, на 1 арк.;
- Накладну №14 від 07.07.2023, на 1 арк.;
- Накладну №6 від 12.12.2023, на 1 арк.;
- Накладну №7 від 12.07.2023, на 1 арк.;
- Накладну №8 від 12.07.2023, на 1 арк.;
- Накладну №14 від 09.11.2023, на 1 арк.;
- Накладну №10 від 12.10.2023, на 1 арк.;
- Накладну №9 від 10.10.2023, на 1 арк.;
- Накладну №11 від 17.10.2023, на 1 арк.;
- Накладну №12 від 19.10.2023, на 1 арк.;
- Накладну №13 від 23.10.2023, на 1 арк.;
- Накладну №14 від 26.10.2023, на 1 арк.;
- Накладну №19 від 02.08.2023, на 1 арк.;
- Накладну №20 від 03.08.2023, на 1 арк.;
- Накладну №18 від 01.08.2023, на 1 арк.;
- Накладну №12 від 30.08.2023, на 1 арк.;
- Накладну №11 від 30.08.2023, на 1 арк.;
- Накладну №10 від 30.08.2023, на 1 арк.;
- Накладну №9 від 30.08.2023, на 1 арк.;
- Договір про закупівлю №94 від 02.10.2023, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №102 від 06.10.2023, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №104 від 01.11.2023, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №19 від 10.02.2023, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №84 від 01.09.2023, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №33 від 11.05.2023, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №62 від 12.06.2023, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №151 від 28.10.2021, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №__ від 29.03.2021, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №104 від 01.08.2022, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №4 від 01.12.2022, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №__ від 28.07.2023, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №61 від 03.07.2023, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №45 від 03.04.2023, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №09 від 09.11.2023, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №14 від 17.11.2023, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №13 від 10.11.2023, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №10 від 15.11.2023, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №98 від 06.09.2023, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №56 від 22.07.2022, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №97 від 20.07.2022, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №115 від 16.02.2022, на 2 арк.;
- Договір про закупівлю №15 від 04.01.2022, на 3 арк.;
- Посадову інструкцію головного бухгалтера, на 3 арк.;
- Посадову інструкцію начальника виробничого підрозділу, на 4 арк.;
- Посадову інструкцію монтажника пам`ятників, на 1 арк.;
- Рахунок №16 від 21.08.2023, на 1 арк.;
- Рахунок №18 від 01.08.2023, на 1 арк.;
- Рахунок №7 від 11.05.2023, на 1 арк.;
- Рахунок №1 від 12.05.2023, на 1 арк.;
- Рахунок №17 від 21.04.2023, на 1 арк.;
- Рахунок №18 від 24.04.2023, на 1 арк.;
- Рахунок №19 від 08.05.2023, на 1 арк.;
- Рахунок №16 від 19.04.2023, на 1 арк.;
- Рахунок №15 від 17.04.2023, на 1 арк.;
- Рахунок №10 від 20.12.2022, на 1 арк.;
- Рахунок №1 від 14.02.2023, на 1 арк.;
- Рахунок №3 від 16.02.2023, на 1 арк.;
- Рахунок №4 від 17.02.2023, на 1 арк.;
- Рахунок №1 від 06.03.2023, на 1 арк.;
- Рахунок №5 від 20.02.2023, на 1 арк.;
- Виписку по рахунку за 06.03.2023, на 3 арк.;
- Виписку по рахунку за 08.03.2023, на 2 арк.;
- Рахунок №6 від 21.02.2023, на 1 арк.;
- Рахунок №8 від 23.02.2023, на 1 арк.;
- Виписку по рахунку за 10.03.2023, на 2 арк.;
- Виписку по рахунку за 14.03.2023, на 2 арк.;
- Рахунок №9 від 01.03.2023, на 1 арк.;
- Виписку по рахунку за 15.03.2023, на 2 арк.;
- Рахунок №2 від 07.03.2023, на 1 арк.;
- Виписку по рахунку за 22.03.2023, на 1 арк.;
- Рахунок №10 від 03.03.2023, на 1 арк.;
- Виписку по рахунку за 28.03.2023, на 2 арк.;
- Рахунок №11 від 06.03.2023, на 1 арк.;
- Виписку по рахунку за 19.04.2023, на 2 арк.;
- Рахунок №6 від 17.04.2023, на 1 арк.;
- Виписку по рахунку за 24.04.2023, на 3 арк.;
- Рахунок №14 від 14.04.2023, на 1 арк.;
- Виписку по рахунку за 10.04.2023, на 2 арк.;
- Рахунок №12 від 09.03.2023, на 1 арк.;
- Виписку по рахунку за 04.04.2023, на 2 арк.;
- Рахунок №13 від 14.03.2023, на 1 арк.;
- Накладну №1, на 1 арк.;
- Накладну №2 від 12.01.2023, на 1 арк.;
- Накладну №3 від 14.01.2023, на 1 арк.;
- Накладну №4 від 20.01.2023, на 1 арк.;
- Накладну №5 від 24.01.2023, на 1 арк.;
- Накладну №1 від 04.01.2022, на 1 арк.;
- Накладну №2 від 04.01.2022, на 1 арк.;
- Накладну №14 від 18.10.2022, на 1 арк.;
- Накладну №15 від 20.10.2022, на 1 арк.;
- Накладну №6 від 06.10.2022, на 1 арк.;
- Накладну №8 від 22.08.2022, на 1 арк.;
- Накладну №9 від 29.08.2022, на 1 арк.;
- Накладну №7 від 18.08.2022, на 1 арк.;
- Накладну №6 від 16.08.2022, на 1 арк.;
- Накладну №5 від 12.08.2022, на 1 арк.;
- Накладну №6 від 11.02.2022, на 1 арк.;
- Накладну №7 від 14.02.2022, на 1 арк.;
- Накладну №8 від 16.02.2022, на 1 арк.;
- Накладну №9 від 17.02.2022, на 1 арк.;
- Накладну №10 від 21.02.2022, на 1 арк.;
- Накладну №18 від 24.04.2023, на 1 арк.;
- Накладну №17 від 21.04.2023, на 1 арк.;
- Накладну №16 від 19.04.2023, на 1 арк.;
- Накладну №15 від 17.04.2023, на 1 арк.;
- Накладну №14 від 14.04.2023, на 1 арк.;
- Накладну №9 від 01.03.2023, на 1 арк.;
- Накладну №10 від 03.03.2023, на 1 арк.;
- Накладну №11 від 06.03.2023, на 1 арк.;
- Накладну №12 від 09.03.2023, на 1 арк.;
- Накладну №13 від 14.03.2023, на 1 арк.;
- Накладну №19 від 01.12.2023, на 1 арк.;
- Накладну №20 від 04.12.2023, на 1 арк.;
- Накладну №21 від 06.12.2023, на 1 арк.;
- Накладну №22 від 08.12.2023, на 1 арк.;
- Накладну №1 від 22.07.2022, на 1 арк.;
- Накладну №2 від 25.07.2022, на 1 арк.;
- Накладну №3 від 27.07.2022, на 1 арк.;
- Накладну №10 від 20.09.2022, на 1 арк.;
- Накладну №11 від 22.09.2022, на 1 арк.;
- Накладну №12 від 26.09.2022, на 1 арк.;
- Накладну №13 від 28.09.2022, на 1 арк.;
- Накладну №4 від 29.07.2022, на 1 арк.;
- Накладну №19 від 18.07.2022, на 1 арк.;
- Накладну №20 від 21.07.2022, на 1 арк.;
- Накладну №3 від 21.09.2022, на 1 арк.;
- Накладну №4 від 21.09.2022, на 1 арк.;
- Накладну №5 від 21.09.2022, на 1 арк.;
- Накладну №1 від 11.05.2023, на 1 арк.;
- Накладну №2 від 11.05.2023, на 1 арк.;
- Накладну №3 від __.05.2023, на 1 арк.;
- Накладну №4 від __.05.2023, на 1 арк.;
- Накладну №5 від __.05.2023, на 1 арк.;
- Накладну №1-І від 11.05.2023, на 1 арк.;
- Накладну №2-І від 11.05.2023, на 1 арк.;
- Накладну №19 від 08.05.2023, на 1 арк.;
- Накладну №1 від 12.05.2023, на 1 арк.;
- Накладну №2 від 15.05.2023, на 1 арк.;
- Накладну №3 від 19.05.2023, на 1 арк.;
- Накладну №4 від 22.05.2023, на 1 арк.;
- Накладну №5 від 26.05.2023, на 1 арк.;
- Накладну №6 від 29.05.2023, на 1 арк.;
- Накладну №1 від 14.02.2023, на 1 арк.;
- Накладну №2 від 15.02.2023, на 1 арк.;
- Накладну №3 від 16.02.2023, на 1 арк.;
- Накладну №4 від 17.02.2023, на 1 арк.;
- Накладну №5 від 20.02.2023, на 1 арк.;
- Накладну №6 від 21.02.2023, на 1 арк.;
- Накладну №7 від 22.02.2023, на 1 арк.;
- Накладну №8 від 23.02.2023, на 1 арк.;
- Накладну №16 від 02.11.2022, на 1 арк.;
- Накладну №17 від 04.11.2022, на 1 арк.;
- Накладну №18 від 08.11.2022, на 1 арк.;
- Накладну №19 від 22.11.2022, на 1 арк.;
- Накладну №20 від 24.11.2022, на 1 арк.;
- Накладну №13 від 03.06.2022, на 1 арк.;
- Накладну №14 від 07.06.2022, на 1 арк.;
- Накладну №15 від 09.06.2022, на 1 арк.;
- Накладну №16 від 13.06.2022, на 1 арк.;
- Накладну №17 від 15.06.2022, на 1 арк.;
- Накладну №18 від 17.06.2022, на 1 арк.;
- Накладну №11 від 16.05.2022, на 1 арк.;
- Накладну №12 від 18.05.2022, на 1 арк.;
- Накладну №1 від 08.09.2023, на 1 арк.;
- Накладну №2 від 11.09.2023, на 1 арк.;
- Накладну №3 від 14.09.2023, на 1 арк.;
- Накладну №4 від 18.09.2023, на 1 арк.;
- Накладну №5 від 20.09.2023, на 1 арк.;
- Накладну №6 від 22.09.2023, на 1 арк.;
- Накладну №7 від 26.09.2023, на 1 арк.;
- Накладну №8 від 28.09.2023, на 1 арк.;
- Накладну №68 від 14.12.2023, на 1 арк.;
- Накладну №65 від 23.12.2023, на 1 арк.;
- Накладну №7 від 20.12.2022, на 1 арк.;
- Накладну №8 від 20.12.2022, на 1 арк.;
- Накладну №9 від 20.12.2022, на 1 арк.;
- Накладну №10 від 20.12.2022, на 1 арк.;
- Рахунок №20 від 24.11.2023, на 1 арк.;
- Рахунок №18 від 24.11.2023, на 1 арк.;
- Рахунок №17 від 20.11.2023, на 1 арк.;
- Рахунок №19 від 01.12.2023, на 1 арк.;
- Рахунок №20 від 04.12.2023, на 1 арк.;
- Рахунок №22 від 08.12.2023, на 1 арк.;
- Рахунок №21 від 06.12.2023, на 1 арк.;
- Рахунок №6 від 11.02.2022, на 1 арк.;
- Рахунок №7 від 14.02.2022, на 1 арк.;
- Рахунок №9 від 17.02.2022, на 1 арк.;
- Рахунок №6 від 29.05.2023, на 1 арк.;
- Рахунок №6 від 29.05.2023, на 1 арк.;
- Рахунок №5 від 26.05.2023, на 1 арк.;
- Рахунок №4 від 22.05.2023, на 1 арк.;
- Рахунок №3 від 19.05.2023, на 1 арк.;
- Рахунок №2 від 15.05.2023, на 1 арк.;
- Рахунок №11 від 03.07.2023, на 1 арк.;
- Рахунок №10 від 16.06.2023, на 1 арк.;
- Рахунок №12 від 04.07.2023, на 1 арк.;
- Рахунок №11 від 20.06.2023, на 1 арк.;
- Рахунок №13 від 29.06.2023, на 1 арк.;
- Рахунок №14 від 06.07.2023, на 1 арк.;
- Рахунок №15 від 10.07.2023, на 1 арк.;
- Рахунок №16 від 14.07.2023, на 1 арк.;
- Рахунок №17 від 17.07.2023, на 1 арк.;
- Рахунок №17 від 30.08.2023, на 1 арк.;
- Рахунок №12 від 19.10.2023, на 1 арк.;
- Рахунок №13 від 23.10.2023, на 1 арк.;
- Рахунок №10 від 12.10.2023, на 1 арк.;
- Рахунок №9 від 10.10.2023, на 1 арк.;
- Рахунок №9 від 14.06.2023, на 1 арк.;
- Рахунок №14 від 26.10.2023, на 1 арк.;
- Рахунок №12 від 18.05.2022, на 1 арк.;
- Рахунок №11 від 16.05.2022, на 1 арк.;
- Рахунок №10 від 21.02.2022, на 1 арк.;
- Рахунок №08 від 16.02.2022, на 1 арк.;
- Рахунок №2 від 15.08.2022, на 1 арк.;
- Рахунок №14 від 07.06.2022, на 1 арк.;
- Рахунок №13 від 03.06.2022, на 1 арк.;
- Рахунок №1 від 04.01.2022, на 1 арк.;
- Рахунок №1 від 10.01.2022, на 1 арк.;
- Рахунок №2 від 11.09.2023, на 1 арк.;
- Рахунок №3 від 14.09.2023, на 1 арк.;
- Рахунок №4 від 18.09.2023, на 1 арк.;
- Рахунок №1 від 08.09.2023, на 1 арк.;
- Рахунок №11 від 17.10.2023, на 1 арк.;
- Рахунок №15 від 10.11.2023, на 1 арк.;
- Рахунок №16 від 14.11.2023, на 1 арк.;
- Рахунок №19 від 17.11.2023, на 1 арк.;
- Рахунок №18 від 09.11.2023, на 1 арк.;
- Рахунок №23 від 27.12.2023, на 1 арк.;
- Рахунок №21 від 30.11.2023, на 1 арк.;
- Рахунок №22, на 1 арк.;
- Рахунок №4 від 29.07.2022, на 1 арк.;
- Рахунок №8 від 22.08.2022, на 1 арк.;
- Рахунок №6 від 16.08.2022, на 1 арк.;
- Рахунок №5 від 12.08.2022, на 1 арк.;
- Рахунок №9 від 29.08.2022, на 1 арк.;
- Рахунок №10 від 20.09.2022, на 1 арк.;
- Рахунок №3 від 27.07.2022, на 1 арк.;
- Рахунок №5 від 21.10.2022, на 1 арк.;
- Рахунок №2 від 25.07.2022, на 1 арк.;
- Рахунок №1 від 22.07.2022, на 1 арк.;
- Рахунок №4 від 14.09.2022, на 1 арк.;
- Рахунок №7 від 18.08.2022, на 1 арк.;
- Рахунок №20 від 21.07.2022, на 1 арк.;
- Рахунок №19 від 18.07.2022, на 1 арк.;
- Рахунок №18 від 17.06.2022, на 1 арк.;
- Рахунок №17 від 15.06.2022, на 1 арк.;
- Рахунок №15 від 09.06.2022, на 1 арк.;
- Рахунок №16 від 13.06.2022, на 1 арк.;
- Рахунок №3 від 09.09.2022, на 1 арк.;
- Рахунок №8 від 14.12.2022, на 1 арк.;
- Рахунок №9 від 15.12.2022, на 1 арк.;
- Рахунок №7 від 29.11.2022, на 1 арк.;
- Рахунок №20 від 24.11.2022, на 1 арк.;
- Рахунок №19 від 22.11.2022, на 1 арк.;
- Рахунок №18 від 08.11.2022, на 1 арк.;
- Рахунок №16 від 02.11.2022, на 1 арк.;
- Рахунок №17 від 04.11.2022, на 1 арк.;
- Рахунок №15 від 20.10.2022, на 1 арк.;
- Рахунок №14 від 18.10.2022, на 1 арк.;
- Рахунок №13 від 29.09.2022, на 1 арк.;
- Рахунок №12 від 26.09.2022, на 1 арк.;
- Рахунок №11 від 22.09.2022, на 1 арк.;
- Рахунок №3 від 14.01.2022, на 1 арк.;
- Рахунок №4 від 20.01.2022, на 1 арк.;
- Рахунок №5 від 24.01.2022, на 1 арк.;
- Договір про закупівлю №51 від 02.03.2023, на 3 арк.;
- Виписку по рахунку за 19.06.2023, на 1 арк.;
- Рахунок №7 від. 06.06.2023, на 1 арк,
які належать КП «Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування» Чернігівської міської ради.
6. Накласти арешт на вилучене майно в ході проведення обшуку квартири, розташованої за адресою: АДРЕСА_6 , що належить ОСОБА_4 , що проводився 22.07.2024 на підставі ухвали слідчого судді Новозаводського районного суду м. Чернігова від 03.07.2024 (справа № 751/5931/24, провадження № 1-кс/751/1482/24) у кримінальному провадженні за № 12024270000000533 від 04.01.2024, а саме:
- Мобільний телефон марки «Sony» сірого кольору, в чохлі чорного кольору, модель «F3212» з сім картою «Київстар» та номером м.т. НОМЕР_12 , який належить ОСОБА_5 ;
- Флеш накопичувач марки «Vega» на 4 Гб. з інформацією в ел. вигляді;
- Чекову книжку на 25 чеків з написом «НК372812» 1 шт.;
- Чекову книжку на 25 чеків 1шт.;
- Накладну б/н від 14.07.2021р. на 1 арк.;
- Рахунок №2-№3 від 14.06.2021 та 14.07.2021 на 1 арк.;
- Довіреність №516 від 22.07.2021 на 1 арк.;
- Платіжну інструкцію кредитового переказу коштів, заповнену, за період лютий-червень 2024 р. на 11 арк.;
- Бланки пусті платіжних інструкцій кредитового переказу коштів, з підписами ОСОБА_11 на 34 арк.;
- Виписку по особовим рахункам за період з 01.01.2024 по 31.05.2024 на ФОП ОСОБА_11 на 20 арк.;
- Договір про закупівлю товарів від 25.03.2024 на 2 арк.;
- Договір про закупівлю товарів від 22.03.2024 на 2 арк.;
- Договір про закупівлю товарів від 18.03.2024 на 2 арк.;
- Договір про закупівлю товарів від 15.03.2024 на 2 арк.;
- Договір про закупівлю товарів від 04.03.2024 на 2 арк.;
- Договір про закупівлю товарів від 15.04.2024 на 2 арк.;
- Договір про закупівлю товарів від 16.04.2024 на 2 арк.;
- Договір про закупівлю товарів від 17.04.2024 на 2 арк.;
- Банківську карту «Кредобанк» з № НОМЕР_13 1 шт.;
- Довіреність №123 від 30.03.2011р. на 1 арк.;
- Рахунок №1929 від 02.09.2021 на 1 арк.;
- Акти виконаних робіт з 02.09.2021 на 4 арк.;
- Накладну №22-І та довіреність №107 на 2 арк.;
- Накладну №21 та довіреність №98 на 2 арк.;
- Накладні №20,№19,№17,№18 на 4 арк.;
- Довіреності №63 та №90 на 2 арк.;
- Рахунок на оплату №183239 від 02.02.2024 на 1 арк.;
- Аркуш паперу з написом « ОСОБА_5 АДРЕСА_7 » на 1 арк.;
- Видаткову накладну №3 від 24.04.2024 на 2 арк.;
- Договір постачання №1 від 03.01.2022 на 2 арк.;
- Прайс-лист від 01.02.2023 на деталі пам`ятників із габро на 4 арк.;
- Аркуш паперу з даними рахунків в ГУ ДПС в Чернігівській області та ГУК в Чернігівській області 1 шт.;
- Виписку по особовим рахункам з 01.11.23 по 30.11.2023 на 4 арк.;
- Податкові декларації ОСОБА_11 на 16 арк.;
- Накладну з підписами ймовірно ОСОБА_11 на 41 арк. (пусті);
- Накладні, заповнені з підписом ймовірно ОСОБА_11 на 2 арк.;
- Чорнові записи з розпорядженням на 26 арк.;
- Зошит з різнокольоровою обгорткою та з наявними чорновими записами 1шт.;
- Аркуші з написом «Заказ граніта» на 6 арк.;
- Аркуш з написом «деталі гранітного пам`ятника» на 1 арк.;
- Рахунок №2 та накладну №2 на 2 арк.;
- Конверт з написом « ОСОБА_11 » та з податковим повідомленням рішенням від 30.06.2020 та з розрахунком штрафних санкцій на 2 арк.;
- Платіжну інструкцію кредитового переказу (пуста) з підписами ймовірно ОСОБА_11 на 24 арк.;
- Платіжні доручення №8 та №9 на 2 арк.;
- Платіжні інструкції кредитового переказу (заповнені) з підписами ймовірно ОСОБА_11 на 20 арк.;
- Анкету заяву на оформлення корпоративної БПК на 1 арк.;
- Фіскальний чек від 29.05.2023 на 1 арк.;
- ТТН від 16.12.2022 ФОП ОСОБА_11 на 1 арк.;
- Рахунок фактуру б/н від 16.12.2022 та від 18.10.2022 на 2 арк.;
- Видаткову накладну від 16.12.2022 на 1 арк.;
- Виписки по рахункам ФОП ОСОБА_11 на 69 арк. (за 2023 рік);
- Платіжні доручення за період 2020 р. та 2021 р. на 18 арк.;
- Чорнові записи з бухгалтерськими розрахунками на 6 арк.;
- Довіреність №95 від 09.04.20220 на 1 арк.;
- Аркуш з написом «270776,91, 03.11.2020» на 1 арк.;
- Чекову книжку на 25 чеків для отримання готівки 1 шт.;
- Платіжні доручення на 7 арк. (пусті бланки);
- Договір обслуговування реєстраторів розрахункових операцій на 1 арк.;
- Заяву про видачу грошової чекової книжки (бланк з підписами ймовірно ОСОБА_11 ) 1 шт.;
- Виписки по рахункам ФОП « ОСОБА_11 » за період 2020 рр. на 36 арк.;
- Платіжні доручення за 2021 рр. на 12 арк.;
- Виписки по особовим рахункам ФОП « ОСОБА_11 » за 2022 рік на 3 арк.;
- Платіжні доручення за 2022 рік на 9 арк.;
- Реквізити рахунків клієнта, відкритих в АТ «Кредобанк» на 1 арк.;
- Чекову книжку на 25 чеків для отримання готівки з написом (НК372842) 1 шт.;
- Рахунок фактуру та видаткову накладну від 12.09.2022 на 2 арк.;
- Виписки по рахункам «ФОП ОСОБА_11 » за період 2021-2022рр. на 60 арк.,
які перебували в користуванні ОСОБА_4 ,
із забороною власникам, користувачам та будь-яким іншим третім особам розпоряджатися та користуватися вказаним майном.
Ухвала про арешт майна виконується негайно слідчим, прокурором.
Копія ухвали негайно після її постановлення вручається слідчому, прокурору, підозрюваному, обвинуваченому, представнику юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, підозрюваному, обвинуваченому, засудженому, третім особам, які були присутні під час оголошення ухвали. У разі відсутності таких осіб під час оголошення ухвали копія ухвали надсилається їм не пізніше наступного робочого дня після її постановлення.
Ухвала може бути оскаржена безпосередньо до Чернігівського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її оголошення.
Слідчий cуддя ОСОБА_1
Суд | Новозаводський районний суд м.Чернігова |
Дата ухвалення рішення | 02.08.2024 |
Оприлюднено | 05.08.2024 |
Номер документу | 120762657 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна |
Кримінальне
Новозаводський районний суд м.Чернігова
Яременко І. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні