РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
05.08.2024 м. Івано-ФранківськСправа № 909/514/24
Господарський суд Івано-Франківської області у складі судді Малєєвої О. В., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін справу, у якій
позивач - Акціонерне товариство "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ",
відповідач - УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БОЛЕХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ,
про стягнення 8 750 грн заборгованості за договором від 20.01.2023 №Л/ДН-4-2305/ДНЮ/п про компенсацію за пільговий проїзд залізничним транспортом окремих категорій громадян,
ухвалив таке рішення.
1. Предмет позову.
1.1. АТ "Українська залізниця" звернулось з позовом до Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Болехівської міської ради про стягнення 8 750 грн заборгованості за договором від 20.01.2023 №Л/ДН-4-2305/ДНЮ/п про компенсацію за пільговий проїзд залізничним транспортом окремих категорій громадян.
2. Вирішення процесуальних питань під час розгляду справи.
2.1. Суд відповідно до приписів ст. 252 ГПК України ухвалив здійснювати розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін за наявними у справі матеріалами (ухвала про відкриття провадження від 06.06.2024).
Клопотань про розгляд справи у судовому засіданні з повідомленням сторін до суду не надходило.
2.2. Відповідно до ч. 5 ст. 176 ГПК України ухвала про відкриття провадження у справі надсилається учасникам справи в порядку, встановленому ст. 242 цього Кодексу, та з додержанням вимог ч. 4 ст. 120 цього Кодексу. За приписами ч. 11 ст. 242 ГПК України, якщо учасник справи має електронний кабінет, суд надсилає всі судові рішення такому учаснику в електронній формі виключно за допомогою Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи чи її окремої підсистеми (модуля), що забезпечує обмін документами.
В п. 37 Положення про ЄСІТС передбачено, що підсистема "Електронний суд" забезпечує можливість автоматичного надсилання матеріалів справ в електронному вигляді до Електронних кабінетів учасників справи та їхніх повірених. До Електронних кабінетів користувачів надсилаються у передбачених законодавством випадках документи у справах, які внесені до автоматизованої системи діловодства судів (далі - АСДС) та до автоматизованих систем діловодства, що функціонують в інших органах та установах у системі правосуддя. Документи у справах надсилаються до Електронних кабінетів користувачів у випадку, коли вони внесені до відповідних автоматизованих систем у вигляді електронного документа, підписаного кваліфікованим підписом підписувача (підписувачів), чи у вигляді електронної копії паперового документа, засвідченої кваліфікованим електронним підписом відповідального працівника суду, іншого органу чи установи правосуддя (далі - автоматизована система діловодства).
Ухвала про відкриття провадження у справі від 06.06.2024 була внесена до АСДС та автоматично направлена в електронний кабінет відповідача.
Відповідно до п. 2 ч. 6 ст. 242 ГПК України днем вручення судового рішення є день отримання судом повідомлення про доставлення копії судового рішення до електронного кабінету особи.
Ухвала про відкриття провадження у справі була доставлена в електронній формі до електронного кабінету відповідача в підсистемі "Електронний суд" 06.06.2024, що підтверджується довідкою, сформованою в автоматизованій системі документообігу суду.
Отже, відповідач належним чином повідомлений про розгляд цієї справи.
2.3. Суд в ухвалі про відкриття провадження від 06.06.2024 встановив відповідачу строк для подання відзиву на позовну заяву та всіх документів, що підтверджують заперечення проти позову, протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення ухвали. Відповідач у встановлений строк відзив не подав.
3. Зміст позовних вимог, заперечень на позов.
3.1. Позовна заява від 03.06.2024 (вх.№ 4994/24 від 05.06.2024).
Позовні вимоги мотивовані тим, що між позивачем та відповідачем був укладений договір від 20.01.2023 №Л/ДН-4-2305/ДНЮ/п про компенсацію за пільговий проїзд залізничним транспортом окремих категорій громадян. Позивач з січня до грудня 2023 року здійснив перевезення залізницею пільгових категорій населення за пільговими тарифами. Проте відповідач договірні зобов`язання в повному обсязі не виконав - не сплатив 8 750 грн. Свою позицію обґрунтовує приписами ст. 144, 174, 193 ГК України, ст. 525, 526 ЦК України, ст. 7 ЗУ "Про залізничний транспорт", Порядком розрахунку обсягів компенсаційних виплат за пільгові перевезення залізничним транспортом окремих категорій громадян, який затверджений постановою КМУ від 16.12.2009 №135.
3.2. Відповідач відзив на позов не надав, проти позову не заперечив.
А тому згідно з ч. 9 ст. 165 ГПК України, ч. 2 ст. 178 ГПК України суд вирішує спір за наявними матеріалами справи.
4. Обставини справи, оцінка доказів.
Дослідивши зібрані у справі докази, оцінивши їх відповідно до приписів ст. 86 ГПК України, суд встановив таке.
4.1. Болехівською міською радою Івано-Франківської області на позачерговій XXIII сесії VIII демократичного скликання було прийнято рішення від 30.12.2022 №02-23/22 "Про бюджет Болехівської міської територіальної громади на 2023 рік", де у розділі "Видаткова частина бюджету Болехівської міської територіальної громади" щодо Управління праці та соціального захисту населення передбачено видатки за бюджетною програмою "Компенсаційні виплати за пільговий проїзд окремих категорій громадян на залізничному транспорті" на 2023 рік в загальному фонду в сумі 15 000 грн (https://docs.google.com/document/d/1Q3D4VuSy2WSSbbjaq9fRIER5aM-pa3tu/edit).
4.2. Між Акціонерним товариством "Українська залізниця" та Управлінням праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Болехівської міської ради було укладено договір №Л/ДН-4-2305/ДНЮ/п від 20.01.2023 про компенсацію за пільговий проїзд залізничним транспортом окремих категорій громадян Болехівської територіальної громади (далі - Договір).
Умови Договору такі.
Договір регламентує відносини сторін щодо забезпечення потреб в перевезенні залізничним транспортом у приміському сполученні окремих категорій громадян, які згідно чинного законодавства мають право безкоштовного проїзду (далі - пільгові категорії громадян) та здійснення компенсаційних виплат за проїзд залізничним транспортом пільгових категорій громадян в межах бюджетних призначень, які передбачені в міському бюджеті (п. 1.1.)
При виконанні умов Договору сторони керуються нормами Бюджетного кодексу України, ЗУ "Про залізничний транспорт", постановою КМУ від 16.12.2009 № 1359 "Про затвердження Порядку розрахунку При виконанні умов Договору сторони керуються нормами Бюджетного кодексу України, ЗУ "Про залізничний транспорт", постановою КМУ від 16.12.2009 № 1359 "Про затвердження Порядку розрахунку обсягів компенсаційних витрат за пільгові перевезення залізничним транспортом окремих категорій громадян" (п. 1.2.).
Права платника (п. 2.1.):
у разі зменшення кошторисних призначень в зв`язку із зміною фінансових можливостей міського бюджету, укладати додаткову угоду до Договору з перевізником та зменшувати річну суму Договору (п. 2.1.2.)
Права перевізника (п. 2.3.):
перевізник має право на компенсацію за пільгові перевезення окремих категорій громадян у сумі, що не перевищує кошторисних призначень платника по КПКВ МБ 0813035 "Компенсаційні виплати за пільговий проїзд окремих категорій громадян на залізничному транспорті2 на 2023 рік (п. 2.3.1.).
Перевізник зобов`язується (п. 2.4.):
забезпечити пільговий проїзд залізничним транспортом загального користування з застосуванням пільгових тарифів пільгових категорій громадян, які звернулися до перевізника за отриманням послуг та належним чином оформили пільгові проїзні документи (п. 2.4.3.).
Подавати платнику щомісячно, не пізніше 10 числа місяця наступного за звітним періодом, акт наданих послуг на суму, що підлягає компенсації за пільговий проїзд, розрахунок збитків від перевезення пільгових категорій громадян та облікову форму, відповідно до Порядку розрахунку обсягів компенсаційних виплат за пільгові перевезення залізничним транспортом окремих категорій громадян, затвердженого постановою КМУ від 16.12.2009 № 1359, акти звірки розрахунків із платником щодо надання послуг пільгового проїзду окремим категоріям громадян згідно з кошторисними призначеннями (п. 2.4.6.).
Компенсація коштів за перевезення пільгових категорій населення Болехівської територіальної громади перевізнику відшкодовується в межах бюджетних призначень, передбачених в місцевому бюджеті на пільгове перевезення окремих категорій громадян, які мають право на пільговий проїзд (п. 3.1.).
Платник протягом місяця з дня отримання акту звірки розрахунків на компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян залізничним транспортом згідно кошторисних призначень перераховує кошти на рахунок перевізника (п. 3.2.).
Загальна сума Договору на 2023 рік становить 15 000 гривень (п. 3.4.).
Договір набирає чинності з моменту підписання сторонами та скріплення печатками сторін і діє в частині надання послуг з перевезення пільгових категорій громадян до 31 грудня 2023 року, а в частині здійснення компенсаційних виплат - до їх повного погашення (п. 7.1.).
Разом з тим, Сторони домовилися, що відповідно до ст. 631 ЦК України, умови цього Договору застосовуються до відносин між сторонами до його укладення, тобто з 01 січня 2023 року (п. 7.2.).
Умови цього Договору можуть бути змінені та доповнені за взаємною згодою сторін шляхом підписання додаткових письмових угод, які є його невід`ємною частиною (п. 7.3.).
Закінчення строку цього Договору не звільняє сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії цього Договору (п. 7.4.).
4.3. За період з січня до грудня 2023 року позивач здійснив перевезення пільгової категорії громадян на суму 27 144, 84 грн, що підтверджується обліковою формою про недоотримані кошти за перевезення залізничним транспортом окремих категорій громадян, витрати на перевезення яких відшкодовуються з державного та місцевих бюджетів:
у січні 2023 року залізницею оформлено всього 49 пільгових проїзних документів (квитків), сума недоотриманих коштів з урахуванням ПДВ становить 1 932,33 грн,
у лютому 2023 року залізницею оформлено 57 пільгових проїзних документів (квитків), сума недоотриманих коштів з урахуванням ПДВ становить 2 113,05 грн,
у березні 2023 року залізницею оформлено 81 пільгових проїзних документів (квитків), сума недоотриманих коштів з урахуванням ПДВ становить 3 157, 24 грн,
у квітні 2023 року залізницею оформлено 64 пільгових проїзних документів (квитків), сума недоотриманих коштів з урахуванням ПДВ становить 2 247, 96 грн,
у травні 2023 року залізницею оформлено 67 пільгових проїзних документів (квитків), сума недоотриманих коштів з урахуванням ПДВ становить 2 098, 01 грн,
у червні 2023 року залізницею оформлено 76 пільгових проїзних документів (квитків), сума недоотриманих коштів з урахуванням ПДВ становить 2 821, 40 грн,
у липні 2023 року залізницею оформлено 45 пільгових проїзних документів (квитків), сума недоотриманих коштів з урахуванням ПДВ становить 1 732, 40 грн.,
у серпні 2023 року залізницею оформлено 54 пільгових проїзних документів (квитків), сума недоотриманих коштів з урахуванням ПДВ становить 2 504,87 грн,
у вересні 2023 року залізницею оформлено 52 пільгових проїзних документів (квитків), сума недоотриманих коштів з урахуванням ПДВ становить 2 130, 17 грн,
у жовтні 2023 року залізницею оформлено 48 пільгових проїзних документів (квитків), сума недоотриманих коштів з урахуванням ПДВ становить 2 097, 18 грн,
у листопаді 2023 року залізницею оформлено 47 пільгових проїзних документів (квитків), сума недоотриманих коштів з урахуванням ПДВ становить 2 311, 98 грн,
у грудні 2023 року залізницею оформлено 47 пільгових проїзних документів (квитків), сума недоотриманих коштів з урахуванням ПДВ становить 1 998, 25 грн.
На підтвердження наданих послуг позивач надав також акти виконаних робіт з забезпечення пільгового проїзду залізничним транспортом загального користування на території Болехівської міської ради за період з січня до грудня 2023 року на суму 15 000 грн. Кожного місяця відповідно до актів було надано послуги на суму 1 250 грн.
4.4. Відповідач частково виплатив компенсацію за надані послуги з перевезення пільгової категорії громадян у розмірі 6 250 грн, а саме з лютого до червня 2023 року по 1 250 грн за місяць, що підтверджується наданим розрахунком позивача.
4.5. У липні 2023 року відповідач звернувся до позивач із листом від 07.07.2023 №535-03/21 про розірвання договору. У вказаному листі вказав, що належить врахувати правову позицію, викладену у постанові Верховного Суду у справі № 916/3938/21, відповідно до якої пільги, введені законами України, мають компенсуватися з державного бюджету, оскільки їх було введено органом державної влади. Також зазначено, що фінансове управління виконавчого комітету Болехівської міської ради повідомило про припинення з 01.07.2023 фінансування видатків для здійснення компенсації за пільговий проїзд залізничним транспортом окремих категорій громадян Болехівської територіальної громади.
4.6. Позивач на цей лист дав відповідь про те, що згаданий правовий висновок не стосується правовідносин між сторонами, оскільки існують договірні відносини. Болехівська міська рада своїм рішенням прийняла та затвердила програму по фінансуванню компенсаційних виплат для залізниці, чим уповноважила начальника управління праці та соціального захисту населення на укладення відповідного договору. В результаті укладення договору у позивача виникло цивільне право на відшкодування вартості послуг перевезення, наданих особам, які згідно з чинним законодавством мають право на соціальні пільги, а у відповідача як замовника послуг цивільний обов`язок здійснити з перевізником розрахунок за надані цим особам послуги. Також звернув увагу, що Верховний Суд у постанові від 20.01.2022 у справі № 904/138/21 зазначив, що відшкодування витрат на перевезення пільговиків залізничним транспортом можливо за рахунок місцевих бюджетів на договірній основі. Це узгоджується із вимогами ч. 1 ст. 7 ЗУ "Про залізничний транспорт", відповідно до якої відносини підприємств залізничного транспорту з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування базуються на податковій і договірній основах відповідно до чинного законодавства України". Вказав на відсутність встановлених законодавством підстав для розірвання договору.
4.7. Позивач направляв відповідачу претензію про сплату компенсації за пільговий проїзд окремих категорій громадян за 2023 рік у розмірі 8 750 грн, в якій вказав, що відповідно до норм чинного законодавства та укладеного договору він щомісячно направляв документи для здійснення відповідних компенсаційних виплат.
4.8. Відповідач надав відповідь на цю претензію, де зазначив, що згідно з п. 3.4. Договору загальна сума компенсації на 2023 рік становить 15 000 грн. Рішенням Болехівської міської ради від 19.09.2023 № 02-35/23 "Про внесення змін до бюджету Болехівської міської територіальної громади на 2023 рік" зменшено бюджетні призначення по коду бюджетної програми 0813035 "Компенсаційні виплати за пільговий проїзд окремих категорій громадян на залізничному транспорті" на суму 8 750 грн та, відповідно, збільшено бюджетні призначення по коду бюджетної програми 0813242 "Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення" на суму 8 750 грн. Відповідач листом від 07.07.2023 № 535-03/21 повідомив позивача про припинення з 01.07.2023 фінансування видатків для здійснення вказаних компенсацій, тобто завчасно повідомив про відсутність фінансування. Вважає, що відповідно до вимог постанови КМУ 16.12.2009 № 1359 "Про затвердження порядку розрахунку обсягів компенсаційних виплат за пільгові перевезення залізничним транспортом окремих категорій громадян" єдиними органами, які зобов`язані відшкодовувати збитки залізничного транспорту від перевезень пільгових категорій громадян, є органи державної виконавчої влади, а саме Кабінет Міністрів України та місцеві державні адміністрації. У задоволенні претензії щодо сплати 8 250 грн по компенсації за пільговий проїзд громадян було відмовлено.
У відповіді на претензію відповідач не заперечив факт отримання документів для здійснення компенсаційних виплат.
4.9. Додаткових угод до Договору сторони не укладали.
5. Норми права та мотиви, якими суд керувався при ухваленні рішення.
5.1. Відповідно до ч. 6 ст. 9 Закону України "Про залізничний транспорт" (у редакції, чинній на момент спірних правовідносин) для захисту інтересів окремих категорій громадян на пасажирських перевезеннях, у тому числі приміських, можуть передбачатися пільгові тарифи. Збитки залізничного транспорту загального користування від їх використання відшкодовуються за рахунок державного або місцевих бюджетів залежно від того, яким органом прийнято рішення щодо введення відповідних пільг.
5.2. Суд встановив, що Болехівською міською радою було прийнято рішення "Про бюджет Болехівської міської територіальної громади на 2023 рік", в якому передбачено компенсаційні виплати за пільговий проїзд окремих категорій громадян на залізничному транспорті у розмірі 15 000 грн.
Відповідно до пп. ґ п. 3 ч. 1 ст. 91 Бюджетного кодексу України, чинного на час прийняття вказаного рішення, до видатків місцевих бюджетів, що можуть здійснюватися з усіх місцевих бюджетів, належать видатки на компенсаційні виплати за пільговий проїзд окремих категорій громадян.
В п. 55 постанови ОП КГС ВС від 09.06.2023 у справі № 916/3938/21 зазначено, що зміни у правозастосуванні пп. ґ п. 3 ч. 1 ст. 91 Бюджетного кодексу України з огляду на саме лише виключення статті 102 БК України - відсутні.
5.3. Порядок розрахунку обсягів компенсаційних виплат залізницям за пільгові перевезення окремих категорій громадян, яким таке право надано законом, що здійснюються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів, а також субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на зазначені цілі, встановлено постановою КМУ від 16.12.2009 № 1359 "Про затвердження порядку розрахунку обсягів компенсаційних виплат за пільгові перевезення залізничним транспортом окремих категорій громадян" (далі - Порядок №1359).
Відповідно до п. 3, 4 Порядку №1359 облік пільгових перевезень та визначення суми недоотриманих коштів від таких перевезень проводиться залізницями на підставі інформації автоматизованої системи керування пасажирськими перевезеннями та реєстраторів розрахункових операцій про оформлені та видані пасажирам безоплатні або пільгові проїзні документи (квитки). Сума недоотриманих коштів обчислюється в автоматизованому режимі під час оформлення кожного безоплатного та пільгового проїзного документа (квитка) як різниця між повною вартістю проїзду, встановленою згідно з діючими тарифами для відповідного виду сполучення, маршруту прямування, категорії поїзда та вагона, і вартістю проїзду, що сплачує пасажир відповідно до наданих пільг.
Сума недоотриманих коштів включається до місячної станційної звітності області, на території якої був придбаний пільговий проїзний документ (квиток), незалежно від місця проживання (навчання) пасажира (п. 7 Порядку № 1359).
Згідно з п. 9 - 11 Порядку № 1359 на підставі місячної станційної звітності залізниці складають облікову форму про недоотримані кошти за перевезення залізничним транспортом окремих категорій громадян, витрати на перевезення яких відшкодовуються з державного або місцевих бюджетів, згідно з додатком. Для компенсації недоотриманих коштів облікова форма складається окремо для органу виконавчої влади, який є головним розпорядником бюджетних коштів, передбачених на цю мету державним бюджетом, та органу виконавчої влади, який є головним розпорядником коштів, виділених місцевим бюджетом. Залізниці не пізніше ніж 15 числа місяця наступного звітного періоду подають відповідним головним розпорядникам коштів рахунок на суму, яка підлягає компенсації, та облікові форми. Головні розпорядники коштів, передбачених на компенсаційні виплати, після надходження їх на власні рахунки у п`ятиденний строк перераховують зазначені кошти відповідній залізниці.
5.4. Як передбачено в ч. 2 ст. 23 ГК України, відносини органів місцевого самоврядування з суб`єктами господарювання у випадках, передбачених законом, можуть здійснюватися на договірних засадах.
Відповідно до ч. 1 ст. 174 ГК України господарські зобов`язання можуть виникати, зокрема, з господарського договору та інших угод, передбачених законом, а також з угод, не передбачених законом, але таких, які йому не суперечать.
Суд встановив, що між сторонами був укладений Договір, який відповідно до ст. 204 ЦК України є правомірним і породжує виникнення у сторін відповідних зобов`язань. У позивача за Договором виникло цивільне право на відшкодування вартості послуг перевезення, наданих особам, які згідно з чинним законодавством мають право на соціальні пільги, а у відповідача як розпорядника коштів місцевого бюджету - цивільний обов`язок здійснити з позивачем розрахунок за надані цим особам послуги в обумовленій Договором сумі.
Позивач відповідно до умов Договору з січня до грудня 2023 року надав послуги з перевезення залізничним транспортом окремих категорій громадян на суму 27 144, 84 грн, а відповідач відповідно до умов п. 3.4. Договору зобов`язувався компенсувати надані послуги з у розмірі 15 000 грн. Проте відповідач здійснив таку компенсацію частково у розмірі 6 250 грн, а компенсацію в розмірі 8 750 грн не виплатив.
5.5. Щодо оцінки рішення Болехівської міської ради від 19.09.2023 № 02-35/23 "Про внесення змін до бюджету Болехівської міської територіальної громади на 2023 рік", яким зменшено бюджетні призначення по коду бюджетної програми 0813035 "Компенсаційні виплати за пільговий проїзд окремих категорій громадян на залізничному транспорті" на суму 8 750 грн, належить зазначити, що вказане рішення могло бути підставою для внесення змін в Договір відповідно до п. 2.1.2. Проте такі зміни не внесені. За приписами ч. 7 ст. 193 ГК України не допускається одностороння відмова від виконання зобов`язань, крім випадків, передбачених законом. Законом не передбачено право відповідача відмовитись від виконання зобов`язання в односторонньому порядку.
5.6. Належить також відмітити, що обставини згаданої справи № 916/3938/21, в який ОП КГС ВС сформулювала правовий висновок щодо можливості покладання обов`язків з відшкодування витрат на пільгові перевезення пасажирів на органи місцевого самоврядування, є відмінними від обставин цієї справи. У цій справі Болехівська міська рада прийняла рішення "Про бюджет Болехівської міської територіальної громади на 2023 рік", в якому перебачила компенсаційні виплати за пільговий проїзд окремих категорій громадян на залізничному транспорті у розмірі 15 000 грн, і відповідно був укладений Договір.
6. Висновок суду.
6.1. Враховуючи викладене, позов належить до задоволення - з відповідача на користь позивача належить стягнути 8 750 грн заборгованості за договором від 20.01.2023 №Л/ДН-4-2305/ДНЮ/п про компенсацію за пільговий проїзд залізничним транспортом окремих категорій громадян
7. Судові витрати.
7.1. Склад та порядок розподілу судових витрат визначено главою 8 ГПК України.
Згідно з ч. 1 ст. 123 ГПК України судові витрати складаються з судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи.
7.2. При зверненні з позовом позивач сплатив судовий збір у розмірі 3 028 грн, що підтверджується платіжною інструкцією від 24.04.2024 № 2066.
При визначенні розміру судового збору, який необхідно стягнути з відповідача, суд виходить з того, що позивач з цим позовом звернувся через підсистему "Електронний суд". А отже, розмір судового збору мав визначатись з урахуванням коефіцієнту 0,8 (3 028 * 0,8 = 2 422, 40 грн (ч. 3 ст. 4 ЗУ "Про судовий збір").
Відповідно до приписів ст. 129 ГПК України, враховуючи задоволення позову, судовий збір у розмірі 2 422, 40 грн покладається на відповідача.
Водночас, позивач не позбавлений можливості звернутись до суду із заявою про повернення надмірно сплаченої суми судового збору в розмірі 605, 60 грн (3 028 - 2 422,40).
Керуючись ст. 2, 86, 129, 233, 236 - 238, 240, 241, 256 ГПК України, суд
В И Р І Ш И В:
Позов задовольнити.
Стягнути з УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БОЛЕХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (вул. Січових Стрільців, буд. 22, м. Болехів, Івано-Франківська обл., 77202, ідентифікаційний код 20567482) на користь Акціонерного товариства "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" (вул. Єжи Ґедройця, буд. 5, м. Київ, 03150, ідентифікаційний код 40075815) 8 750 (вісім тисяч сімсот п`ятдесят) грн заборгованості за договором від 20.01.2023 №Л/ДН-4-2305/ДНЮ/п про компенсацію за пільговий проїзд залізничним транспортом окремих категорій громадян, а також 2 422, 40 грн (дві тисячі чотириста двадцять дві гривні сорок копійок) судового збору.
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Західного апеляційного господарського суду шляхом подання апеляційної скарги протягом двадцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Повне судове рішення складено 05.08.2024.
Суддя О.В. Малєєва
Суд | Господарський суд Івано-Франківської області |
Дата ухвалення рішення | 05.08.2024 |
Оприлюднено | 06.08.2024 |
Номер документу | 120798220 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із правочинів, зокрема, договорів Невиконання або неналежне виконання зобов’язань перевезення, транспортного експедирування |
Господарське
Господарський суд Івано-Франківської області
Малєєва О. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні