Ухвала
від 05.08.2024 по справі 463/7157/24
ЛИЧАКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЛЬВОВА

Справа №463/7157/24

Провадження №1-кс/463/5772/24

У Х В А Л А

про тимчасовий доступ до речей і документів

05 серпня 2024 року слідчий суддя Личаківського районного суду м. Львова ОСОБА_1 , за участю секретаря судових засідань ОСОБА_2 , розглянувши клопотання старшого слідчого СВ Львівського районного управління поліції №1 ГУ НП у Львівської області ОСОБА_3 , погоджене прокурором Галицької окружної прокуратури м.Львова ОСОБА_4 , про надання тимчасового доступу у кримінальному провадженні №42024142040000049 від 02.07.2024 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 367 КК України, -

встановив:

Слідчий СВ Львівського районного управління поліції №1 ГУ Національної поліції у Львівській області за погодженням з прокурором Галицької окружної прокуратури м.Львова звернувся з клопотанням до слідчого судді Личаківського районного суду м. Львова про надання тимчасового доступу до оригіналів документів, з можливістю їх вилучення, які перебувають у володінні Національного університету « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ( АДРЕСА_1 ), детальний перелік яких передбачено у прохальній частині поданого слідчим клопотання.

Клопотання мотивує тим, що в провадженні СВ ЛРУП №1 ГУ Національної поліції у Львівській області за процесуального керівництва Галицької окружної прокуратури м.Львова перебувають матеріали кримінального провадження №42024142040000049 від 02.07.2024 за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч. 2 ст. 367 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що на адресу Галицької окружної прокуратури міста Львова надійшла інформація ІНФОРМАЦІЯ_2 №131303-17/4809-2024 від 19.06.2024 «Про результати ревізії фінансово-господарської діяльності Національного університету « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та його 4 структурних підрозділів» та акт ревізії фінансово-господарської діяльності Національного університету « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за період з 01.01.2021 по 31.12.2023 №131303-21/03 від 24.05.2024.

Окрім того, на адресу ІНФОРМАЦІЯ_3 через систему електронного документообігу органів прокуратури України надійшла інформація «Про скерування повідомлення» ІНФОРМАЦІЯ_4 №23.11/3.1/30/4015-24 від 28.06.2024, яким скеровано на адресу окружної прокуратури скановану копію вищевказаного акту ревізії фінансово-господарської діяльності Національного університету « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за період з 01.01.2021 по 31.12.2023 №131303-21/03 від 24.05.2024.

Так, вищевказаною ревізією встановлено, що в гуртожитках та навчальних корпусах Автомобільно-дорожнього коледжу та Техніко-економічного коледжу, згідно з листами начальника ІНФОРМАЦІЯ_5 (далі ІНФОРМАЦІЯ_6 ), з березня 2022 року розміщено особовий склад ІНФОРМАЦІЯ_7 .

Відповідно до укладених Договорів між вищевказаними коледжами Національним університетом « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (далі - Сторона 1, Коледж) та ІНФОРМАЦІЯ_7 (далі - Сторона 2; академія), коледжами в спільне безоплатне користування надано приміщення гуртожитків навчальних закладів.

Згідно з п. 9.1 цих Договорів, їх укладено до завершення потреби Стороною 2 у використанні майном та розпочинають свою дію з 07 березня 2022 року.

У відповідності до п.п. 3.1, 3.2 Договорів, спільне користування майном здійснюється на безоплатній основі. Відшкодування витрат Стороні 1 за комунальні послуги, які були отримані Стороною 2 за час дії цих Договорів, проводиться відповідно до порядку, викладеному в постанові КМУ від 11.03.2022 №261 «Про затвердження Порядку та умов надання компенсації місцевим бюджетам на оплату комунальних послуг, що надаються під час розміщення тимчасово переміщених осіб, у період воєнного стану» зі змінами (далі - Порядок №261).

Порядком №261 визначено механізм надання компенсації центральним та місцевим органам виконавчої влади, військовим адміністраціям за спожиті комунальні. послуги під час розміщення внутрішньо переміщених осіб у будівлях (приміщеннях) об`єктів державної, комунальної та приватної власності у період воєнного стану (далі - компенсація).

Статтею 4 Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо перемішених осіб» від 20.10.2014 №1706-VII передбачено, що факт внутрішнього переміщення підтверджується довідкою про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, що діє безстроково, крім випадків, передбачених статтею 12 цього Закон №1706-VII, які підставою для скасування дії довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи та внесення відомостей про це в Єдину інформаційну базу даних про внутрішньо переміщених осіб.

У відповідності до п.1.3 Положення про організацію квартирно - експлуатаційного забезпечення ЗСУ, затвердженого наказом ІНФОРМАЦІЯ_8 від 03.07.2013 №448, основними завданнями квартирно - експлуатаційного забезпечення є забезпечення військових комунальними послугами та енергоносіями.

Водночас, Коледжами договори на відшкодування комунальних послуг з ІНФОРМАЦІЯ_9 не укладались, та відповідно, відшкодування спожитих комунальних послуг не проводилось.

Згідно з вимогами статті 7 Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 №2456-VI (далі - Кодекс №2456-VI) та п.20 Порядку №228 бюджетні кошти використовуються тільки на цілі, визначені бюджетними призначеннями та бюджетними асигнуваннями.

Водночас, проведеними ревізіями фінансово-господарської діяльності Автомобільно-дорожнього коледжу та Техніко-економічного коледжу встановлено, що в періоді з березня 2022 року по березень 2024 року бухгалтеріями цих коледжів до ІНФОРМАЦІЯ_10 подано заяви і документи про отримання компенсації на оплату комунальних послуг, спожитих курсантами Академії.

Вищенаведене призвело до покриття витрат сторонньої юридичної особи-академії імені П. Сагайдачного в частині споживання комунальних послуг, відповідно в сумах 853,2 тис. грн та 531,2 тис. грн, а всього - 1384,4 тис. грн, внаслідок чого завдано матеріальної шкоди (збитків) на вказану суму.

Також ревізією встановлено, що в період з березня 2022 року по грудень 2023 року, відповідно до звернень ІНФОРМАЦІЯ_11 на безоплатній основі (без укладання договорів) у гуртожитках Національного університету « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (далі Університет) проживало від 380 до 938 осіб, з них військовослужбовців, курсантів і викладачів вищих військових начальних закладів від 380 до 800 осіб, які згідно з нормами Порядку №261 не є внутрішньо переміщеними особами. Водночас університетом до ІНФОРМАЦІЯ_12 подано заявки щодо відшкодування комунальних послуг в сумі 4552,1 тис. грн, які профінансовано по КПКВК 2201700 «Надання компенсації закладам, установам та організаціям державної та приватної форми власності, у приміщеннях (будівлях) яких в умовах воєнного стану на безоплатній основі розмішувалися тимчасово переміщенні особи» на зазначену суму, чим недотримано вимоги ст.7 Кодексу №2456-VI, п.20 Порядку №228 та п.6 Порядку №261.

Внаслідок недотримання вимог п.п.19,20,23 Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою КМУ від 28.02.2002 №228, відокремленими структурними підрозділами не враховано реальну потребу та не здійснено коригування обсягів зобов`язань на оплату комунальних послуг та оплату праці за загальним фондом кошторису для проведення видатків з цих зобов`язань за рахунок коштів спеціального фонду кошторису, які передбачені розрахунками вартості платних послуг, внаслідок чого зайво заплановано в розрахунках до кошторису загального фонду коштів в загальній сумі 617,6 тис. грн., які відповідно профінансовано та використано.

Відповідно до п.19 Порядку призначення і виплати стипендій, затвердженого постановою КМУ від 12.07.2004 №882, академічна стипендія аспірантам, які навчаються за денною формою (з відривом від виробництва), установлюється у розмірі 90 відсотків посадового окладу викладача. Тим же пунктом 19 визначено, що аспіранти мають право на роботу у режимі неповного робочого часу (але не більш, як на 0,5 ставки за займаною посадою).

Водночас, ревізією встановлено випадки нарахування ІНФОРМАЦІЯ_13 , які працювали на повну ставку, як наслідок, зайво використано бюджетних коштів на виплату стипендії в сумі 435,8 тис. грн.

Внаслідок недотримання рішень ІНФОРМАЦІЯ_14 від 04.08.2017 №675 та від 27.06.2022 №471 та оплати коштів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » за вивезення твердих побутових відходів по завищених тарифах, Університетом передплачено бюджетних коштів в сумі 220,5 тис. грн., Автомобільно-дорожнім коледжем - 5,4 тис. грн та Техніко-економічним коледжем - 3,5 тис. грн, чим завдано матеріальної шкоди (збитків) на вказані суми.

Крім того ревізією встановлено, що згідно з Актом розподілу квартир (площ) від 02.05.2019 в багатоквартирному житловому будинку з гаражами та стоянками на АДРЕСА_2 на генплані) Університетом за інвестиційним договором від 11.01.2006 №10/1-333 недоотримано 15,58 кв.м. житла, внаслідок чого Інвестором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » взято на себе гарантійні зобов`язання на відшкодування Університету 384,7 тис. гривень.

Поряд з цим, Інвестором не виконано належним чином своїх гарантійних зобов`язань з відшкодування вказаної суми, а Університет не вжив заходів щодо отримання компенсації за недоотримане ним житло, розмір якої станом на 31.12.2023 з урахуванням інфляційних витрат становить 594,7 тис. грн, що свідчить про порушення вимог ст. 193 Господарського кодексу України, ст. ст. 526, 629 Цивільного кодексу України.

До того ж, Університетом не відображено в обліку наявний студентський навчально-спортивний комплекс (стадіон), споруджений інвестиційним договором від 11.01.2006 (реєстраційний номер 10/1-333), чим порушено вимоги ч. 5 ст. 9, ч. 1 ст. 10 Закону України «Про бухгалтерський облік і фінансову звітність в Україні», пунктів 1.1, 1.5 розділу ІІІ Положення №879, пунктів 1, 2, 4, 5, розділу ІІ НП(С)БОДС 121 «Основні засоби», пунктів 1, 2, 3 розділу III Методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку для суб`єктів державного сектору, затверджених наказом ІНФОРМАЦІЯ_17 від 23.01.2015 №11, та своєю чергою призвело до заниження вартості активів на суму 12225,2 тис. грн.

Слід відмітити, що інвестиційний договір від 11.01.2006 (реєстраційний номер 10/1-333), а також додаткові договори до нього від 08.07.2019, від 27.01.2023 та від 21.05.2024 Університетом не приведено у відповідність до вимог Порядку укладення державними підприємствами, установами, організаціями, а також господарськими товариствами, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі, у яких утворення наглядової ради не є обов`язковим відповідно до закону, а також у яких утворення наглядової ради не передбачено статутом, договорів про спільну діяльність та управління майном затвердженого постановою КМУ від 11.04.2012 №296.

Також ревізією встановлено інші порушення фінансової дисципліни про які вказано в акті ревізії фінансово-господарської діяльності Національного університету « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за період з 01.01.2021 по 31.12.2023 №131303-21/03 від 24.05.2024.

Крім того, на адресу ІНФОРМАЦІЯ_3 02.07.2024 надійшло з ІНФОРМАЦІЯ_18 «Повідомлення про вчинення кримінального правопорушення» від 02.07.2024 №62/5/8-3423нт.

Необхідність отриманнятимчасового доступудозазначених уклопотанні документів слідчиймотивує тим,що такінеобхідніз метою всебічного, повного та неупередженого дослідження всіх обставин кримінального провадження, надання їм належної правової оцінки та прийняття законного процесуального рішення в передбачені кримінальним процесуальним законодавством строки, а також проведення експертих досліджень. Іншим способом встановити відповідні обставини неможливо.

А томуслідчий звернувсядо слідчогосудді звідповідним клопотанням,яке просить задовольнити.

Зважаючи на вимогист.163 КПК Українивважаю можливим розглядати клопотання у відсутності представників осіб, у володінні яких знаходяться документи, тимчасовий дозвіл на доступ до яких та можливість їхнього вилучення просить надати слідчий.

Слідчий просив розгляд клопотання проводити у його та прокурора відсутність та без фіксування технічними засобами, підтримує його в повному обсязі та просить задовольнити.

Дослідивши матеріали клопотання та докази, додані до такого, слідчий суддя встановив наступне.

Згідно з ч.5ст.163 КПК Українислідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

Частиною 6ст.163 КПК Українивстановлено, що слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Зважаючи на вищевказані обставини, те, що документи, дозвіл на тимчасовий доступ до яких з можливістю вилучення просить надати слідчий мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні №42024142040000049 від 02.07.2024 за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч. 2 ст. 367 КК України, відомості, що містяться в цих документах можуть бути використані як доказ, іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів неможливо, приходжу до висновку, що клопотання підставне та його слід задовольнити, надавши слідчому тимчасовий доступ до вказаних у клопотанні документів з можливістю їх вилучення.

Керуючись вимогами статей131,159,160,163,164 КПК України, -

постановив:

Клопотання задовольнити.

Надати старшому слідчому слідчого відділу ЛРУП № 1 ГУНП у Львівській області ОСОБА_5 , а також слідчим, які входять в групу слідчих у кримінальному провадженні №42024142040000049, тимчасовий доступ до речей та документів, які містятьохоронювану закономтаємницю та знаходяться у володінні Національного університету « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ( АДРЕСА_1 ) із можливістю вилучення оригіналів, а саме:

1. Оригінал Договору від 11.01.2006 б/н на будівництво навчального, навчально-спортивного та житлового комплексу від 11.01.2006 (реєстраційний номер 10/1-333) з наявними додатками; оригінал Договору на будівництво навчального, навчально-спортивного та житлового комплексу від 29.06.2010 (реєстраційний №10/1-333), який погоджено ІНФОРМАЦІЯ_10 30.06.2010 з наявними додатками.

2. Оригінали погоджень, листів, звернень, відповідей на звернення тощо Національного університету « ІНФОРМАЦІЯ_1 » до ІНФОРМАЦІЯ_10 щодо погодження Договору від 11.01.2006 б/н на будівництво навчального, навчально-спортивного та житлового комплексу від 11.01.2006 (реєстраційний номер 10/1-333); Договору на будівництво навчального, навчально-спортивного та житлового комплексу від 29.06.2010 (реєстраційний №10/1-333), який погоджено Міністерством освіти та науки України 30.06.2010.

3. Оригінали технічноїдокументації (оригінали договорів орендиземлі іздодатками,тощо)на земельну ділянку за адресою: АДРЕСА_3 , 4а, 4б, 5 (державний акт на право постійного користування землею від 21.02.2001, серія ІІ-ЛВ №004814); земельну ділянку за адресою: АДРЕСА_4 , 38, 40, 42, 42а (державний акт на право постійного користування землею від 21.02.2001р. серія ІІ-ЛВ №004812); земельну ділянку за адресою: АДРЕСА_5 (державний акт на право постійного користування землею від 19.04.2001р. серія І-ЛВ № АДРЕСА_6 .

4. Оригінали правовстановлюючих документів на володіння, користування та розпорядження нерухомим майном (договори, технічні паспорти, акти приймання-передачі, свідоцтво про право власності на нерухоме майно, тощо) Національного університету « ІНФОРМАЦІЯ_1 » на нерухоме майно станом на 2006 рік та станом на 2024 рік, за адресами: АДРЕСА_3 , АДРЕСА_7 , 5, АДРЕСА_4 , 38, 40, 42, АДРЕСА_8 , АДРЕСА_5 , АДРЕСА_9 .

5. Звернення Національного університету « ІНФОРМАЦІЯ_1 » адресовані до ІНФОРМАЦІЯ_19 про передачу нерухомого майна за адресами: АДРЕСА_3 , АДРЕСА_7 , 5, АДРЕСА_4 , 38, 40, 42, АДРЕСА_8 , АДРЕСА_5 , АДРЕСА_9 у володіння, користування, розпорядження Університету.

6. Рішення ІНФОРМАЦІЯ_19 про передачу нерухомого майна за адресами: АДРЕСА_3 , АДРЕСА_7 , 5, АДРЕСА_4 , 38, 40, 42, АДРЕСА_8 , АДРЕСА_5 , АДРЕСА_9 у володіння, користування, розпорядження Національного університету « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

7. Звернення Національного університету « ІНФОРМАЦІЯ_1 » про погодження ІНФОРМАЦІЯ_19 знесення наступних об`єктів: корпус №30 (торгівельно-побутовий комплекс) загальною площею 2500 кв. м, в тому числі, їдальня площею 1100 кв.м., який знаходиться на земельній ділянці території забудови за адресою: АДРЕСА_10 ; бакова загальною площею 320 кв. м, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 , належать Університету; тепловий розподільчий вузол (котельня) загальною площею 480 кв. м, що знаходиться за адресою:

АДРЕСА_11 . Оригінали дозволів ІНФОРМАЦІЯ_14 (на виконання будівельних робіт, матеріали перевірок відповідності виконання ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » чи іншими підрядними, субпідрядними організаціями підготовчих та будівельних робіт, підготовчих за адресами: АДРЕСА_3 , АДРЕСА_7 , 5, АДРЕСА_4 , 38, 40, 42, 42а, АДРЕСА_5 , АДРЕСА_9 вимогам законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил, затвердженим проектним вимогам, рішенням, технічним умовам, своєчасності та якості проведення передбачених нормативно-технічною і проектною документацією зйомок, замірів, випробувань, а також ведення журналів робіт, наявності у випадках, передбачених законодавством, паспортів, актів та протоколів випробувань, сертифікатів та іншої документації (накази на проведення перевірок; повідомлення про проведення перевірок; складені акти; протоколи, приписи, постанови; матеріали фото-, відео фіксації; пояснення, тощо), акти готовності об`єкта до експлуатації, декларації про готовність об`єкта до експлуатації, сертифікати готовності об`єкта за адресами: АДРЕСА_3 , АДРЕСА_7 , 5, АДРЕСА_4 , 38, 40, 42, АДРЕСА_8 , АДРЕСА_5 , АДРЕСА_9 ; містобудівні умови та обмеження на об`єкти будівництва; експертні звіти; судові рішення прийняті за результатом оскарження Національним університетом « ІНФОРМАЦІЯ_1 » чи іншими фізичними/юридичними особами (в т.ч. підрядними, субпідрядними організаціями) заходів архітектурно-будівельного контролю, інші наявні матеріали щодо даних об`єктів будівництва.

9. Оригінали погоджень, дозволів рішення, накази, розпорядження, доручення, заяви тощо ІНФОРМАЦІЯ_10 про знесення наступних об`єктів: корпус №30 (торгівельно-побутовий комплекс) загальною площею 2500 кв. м, в тому числі, їдальня площею 1100 кв.м., який знаходиться на земельній ділянці території забудови за адресою: АДРЕСА_10 ; бакова загальною площею 320 кв. м, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 ; тепловий розподільчий вузол (котельня) загальною площею 480 кв. м, що знаходиться за адресою:

АДРЕСА_12 . Документацію на пам`ятку архітектури місцевого значення ох. № 4085-Лв - Будинку Другого дому техніків 19211927 рр., що за адресою: АДРЕСА_5 , зокрема: документи по паспортизації, інвентаризації пам`ятки, матеріали графічної, фотофіксації, натурного обстеження (дослідження), матеріали історико-архівних і бібліографічних досліджень, відомості щодо ступеня схоронності, науково-проектну документацію, науково-технічні експертизи робіт, які можуть призвести до руйнування, знищення чи пошкодження пам`ятки, облікові картки, історичні довідки, акти технічного стану, охоронні договори з додатками, інші документи, які містять інформацію про об`єкт.

11. Оригінали звернень Національного університету « ІНФОРМАЦІЯ_1 », відповіді на звернення (погодження, дозволи, тощо) ІНФОРМАЦІЯ_21 , ІНФОРМАЦІЯ_22 , ІНФОРМАЦІЯ_23 про проведення будівельних робіт на пам`ятці архітектури місцевого значення ох. № 4085-Лв - Будинку Другого дому техніків 19211927 рр., що за адресою: АДРЕСА_5 .

12. Оригінали документів, які підтверджують проведення Національним університетом « ІНФОРМАЦІЯ_1 » будівельних робіт по об`єктах за адресами: АДРЕСА_13 , 5, АДРЕСА_4 , 38, 40, 42, АДРЕСА_8 , АДРЕСА_5 , АДРЕСА_9 а саме: тендерна документація, тендерні пропозиції учасників з додатками, протоколи розгляду тендерних пропозицій, договори підрядів з додатками та додатковими угодами, повідомленнями про внесення змін до договору; рішення тендерного комітету, яке є підставою укладення договору, інші рішення, які приймалися в ході розгляду пропозицій учасників; завірених копій посадових інструкцій учасників тендерного комітету; проектна, кошторисна документація у повному обсязі, у тому числі з коригуванням та змінами; протоколи (акти) перевірок, акти приймання виконаних робіт форми №КБ-2в (в тому числі Коригування), довідки про вартість виконаних робіт форми № КБ-3, дефектні акти, акти на приховані роботи, інші акти та протоколи, які складались в ході виконання робіт по об?єкту; супровідна документація щодо погодження, перевірки чи повернення актів приймання виконаних робіт, довідок про вартість виконаних робіт; повідомлень про готовність об`єкта до експлуатації, акти робочої комісії, розрахунок розподілу квартир в Об`єкті (акт розподілу площ), список службових осіб Національного університету « ІНФОРМАЦІЯ_1 », які набули у власність квартири, протокол погодження черговості будівництва від 02.04.2008, оціночна вартість будівель, що підлягають знесенню (висновок експерта щодо оцінки).

13. Оригінал проектно-кошторисної документації по виконанню будівельних робіт по об`єктах за адресами: АДРЕСА_3 , АДРЕСА_7 , 5, АДРЕСА_4 , 38, 40, 42, 42а, АДРЕСА_5 , АДРЕСА_9 а саме: накази про її затвердження/погодження, договірна ціна, зведені та локальні кошториси, відомості щодо використання та залучення ресурсів по об?єкту; договори генпідряду, підряду, субпідряду з додатками та додатковими угодами; журнали виконання робіт на об?єкті, накладні, довіреності, повідомлення про виявлення відхилень від проекту, недоробок та дефектів у період виконання договору; накладні, рахунки, платіжні доручення про оплату виконаних робіт, в тому числі платіжні доручення про оплату проектно-кошторисної документації, листи переписки та відповіді на них з виконавцями робіт; висновки експертиз та досліджень по вказаному об?єкту, іншу документацію, яка підтверджує об?єми, вартість та якість виконання робіт, закупівлю матеріалів.

14. Оригінали документів авторського та технічного нагляду по об`єктах за адресами: АДРЕСА_3 , АДРЕСА_7 , 5, АДРЕСА_4 , 38, 40, 42, АДРЕСА_8 , АДРЕСА_5 , АДРЕСА_9 , а саме: укладені договори на проведення нагляду з додатками та додатковими угодами, акти виконаних робіт (наданих послуг), журнали ведення робіт, акти проміжного приймання окремих видів робіт та виконавчої документації у повному обсязі, інші документи, передані замовнику до здачі об?єкта в експлуатацію; електронні версії кошторисної документації; електронні версії звітної документації; статутна документації юридичних осіб - сторін договору.

15. Завірені копії наказів про закріплення відповідальних осіб по контролю та нагляду за виконанням будівельних робіт по об`єктах за адресами: АДРЕСА_3 , АДРЕСА_7 , 5, АДРЕСА_4 , 38, 40, 42, АДРЕСА_8 , АДРЕСА_5 , АДРЕСА_9 , посадові інструкції, накази про звільнення/призначення на роботу вказаних осіб.

16. Оригінали правовстановлюючих документів на володіння, користування розпорядження нерухомим майном (договори, технічні паспорти, акти приймання-передачі, свідоцтво про право власності на нерухоме майно, тощо) Національного університету « ІНФОРМАЦІЯ_1 », а саме: приміщення надбудови до навчального корпусу над існуючим технічним поверхом IV-го навчального корпусу, який знаходиться за адресою: АДРЕСА_14 ; на студентський навчально-спортивний комплекс, який знаходиться за адресою: АДРЕСА_3 та об`єкт по АДРЕСА_15 .

17. Оригінал наказу ректора Національного університету « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_6 від 24.04.2008 №262-1-10 з наявними додатками.

18. Документація щодо проектування навчального корпусу за адресою:

АДРЕСА_16 . Акт розподілу квартир (площ) в багатоквартирному житловому будинку з гаражами та стоянками на АДРЕСА_3 від 02.05.2019, документація, яка підтверджує виконання гарантійних зобов`язань на відшкодування Національному університету « ІНФОРМАЦІЯ_1 » суми 384 703,80грн. або площі житла 15,58 кв. м.

20. Рішення ІНФОРМАЦІЯ_14 «Про затвердження містобудівних умов та обмежень», містобудівний розрахунок з техніко-економічними показниками об`єктах за адресами: АДРЕСА_3 , АДРЕСА_7 , 5, АДРЕСА_4 , 38, 40, 42, АДРЕСА_8 , АДРЕСА_5 , АДРЕСА_9 .

21. Оригінал додатку до договору на будівництво навчального, навчально-спортивного та житлового комплексу №10/1-333 зі змінами та доповненнями від 29.06.2010.

22. Оригінал додаткового договору до договору №10/1-333 (зі змінами та доповненнями від 29.06.2010) від 08.07.2019 з наявними додатками.

23. Оригіналзвернення Підрядника-Товариства зобмеженою відповідальністюБудівельно-ремонтногопідприємства « ІНФОРМАЦІЯ_20 »до Національногоуніверситету « ІНФОРМАЦІЯ_1 », щодо відсутності у подальшому технічної можливості виконувати умови Договору №10/1-333.

24. Оригінали Договорів укладених із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » за вивезення твердих побутових відходів за період часу з 01.01.2021 по 31.12.2023 із додатками, акти виконаних послуг, рахунки на оплату, ТТН, подорожні листи, платіжні інструкції.

25. Належним чином завірені копії: Статуту НУ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в редакціях чинних з 11.01.2006, накази про призначення та посадові інструкції посадових осіб НУ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », які укладали Договір від 11.01.2006 б/н, Договір на будівництво навчального, навчально-спортивного та житлового комплексу від 29.06.2010, а також підписували первинну звітну документацію, що стосується виконання умов вищевказаних Договорів.

26. Належним чином завірені копії документів, а саме: Договорів між Автомобільно-дорожнім коледжом та Техніко-економічним коледжом Національного університету « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ІНФОРМАЦІЯ_7 , щодо надання в безоплатне користування приміщеннями гуртожитків навчальних закладів; документів щодо відшкодування витрат за оплату комунальних послуг НУ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за період проживання в гуртожитках студентів ІНФОРМАЦІЯ_7 ; відомості щодо об`ємів спожитої електроенергії, газу, водопостачання та ін. за вищевказаний період.

Обов`язок надатитимчасовий доступдо зазначенихдокументів,що перебувають у володінні Національного університету « ІНФОРМАЦІЯ_1 », покладається на уповноважену особу Національного університету « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

Строк дії ухвали становить 1 місяць з дня її винесення.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів, у відповідності до вимог ч. 1ст. 166 КПК України, слідчий суддя за клопотанням слідчого, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннямиКПК Україниз метою відшукання та вилучення зазначених вище речей.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

СудЛичаківський районний суд м.Львова
Дата ухвалення рішення05.08.2024
Оприлюднено07.08.2024
Номер документу120818527
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —463/7157/24

Ухвала від 19.11.2024

Кримінальне

Личаківський районний суд м.Львова

Білоус Ю. Б.

Ухвала від 19.11.2024

Кримінальне

Личаківський районний суд м.Львова

Білоус Ю. Б.

Ухвала від 19.11.2024

Кримінальне

Личаківський районний суд м.Львова

Білоус Ю. Б.

Ухвала від 19.11.2024

Кримінальне

Личаківський районний суд м.Львова

Білоус Ю. Б.

Ухвала від 19.11.2024

Кримінальне

Личаківський районний суд м.Львова

Білоус Ю. Б.

Ухвала від 19.11.2024

Кримінальне

Личаківський районний суд м.Львова

Білоус Ю. Б.

Ухвала від 19.11.2024

Кримінальне

Личаківський районний суд м.Львова

Білоус Ю. Б.

Ухвала від 05.08.2024

Кримінальне

Личаківський районний суд м.Львова

Білоус Ю. Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні