Справа № 953/1147/24
н/п 1-кс/953/5305/24
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"02" серпня 2024 р. Київський районний суд м. Харкова у складі:
слідчого судді - ОСОБА_1 ,
за участю секретаря - ОСОБА_2 ,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі судових засідань у приміщенні суду в м. Харкові клопотання слідчого 3 відділення слідчого відділу Управління СБ України в Харківській області молодший лейтенант юстиції ОСОБА_3 , по кримінальному провадженню внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42023000000000847 від 24.05.2023, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 190 та ч. 2 ст. 364, ч. 5 ст. 27, ч. 4 ст. 190 КК України про тимчасовий доступ до документів, -
ВСТАНОВИВ:
18.07.2024 до Київського районного суду м. Харкова надійшло клопотання слідчого про надання дозволу на тимчасовий доступ з можливістю вилучення речей і документів, що знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) за адресою: АДРЕСА_1 , а саме:
-Статут ІНФОРМАЦІЯ_2 із змінами до нього;
-договори міни, укладені між ІНФОРМАЦІЯ_3 та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 », (у т.ч. від 06.05.2019, від 03.03.2020, від 26.06.2020) з додатками, додатковими угодами та актами приймання-передачі;
-договір реконструкції (ремонту) будівель й приміщень від 31.07.2019 №0731001, укладений між ІНФОРМАЦІЯ_3 та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 », з додатками та додатковими угодами (у т.ч. №1 від 24.12.2019);
-постанови, розпорядження, службове листування тощо, щодо погодження вищезазначених договорів ІНФОРМАЦІЯ_5 ;
-протоколи (акти) розподілу площ відповідно до вказаних договорів та додаткових угод (у разі відсутності, надати інформацію щодо причин не підписання такого протоколу/акту);
-службове листування (у т.ч. пропозиція інвестора), щодо укладання та погодження вищезазначених договорів ІНФОРМАЦІЯ_3 з ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 »;
-обґрунтування укладення вказаних договорів та обґрунтування способу використання майна отриманого за результатами міни;
-звіти про оцінки ринкової вартості корпусів, які є об`єктами укладеного договору та земельних ділянок;
-довідки про балансову вартість нерухомого майна (майнових прав на нерухоме майно) ІНФОРМАЦІЯ_3 та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 »;
-договори (з додатками та додатковими угодами), укладені з суб`єктами господарювання на розробку проектно-кошторисної документації (у т.ч. коригування), актів виконаних робіт, актів приймання-передачі;
-договори (з додатками та додатковими угодами) на проведення експертизи проектно-кошторисної документації (у т.ч. коригованої), актів виконаних робіт, актів приймання-передачі;
-договори (з додатками та додатковими угодами), укладені з суб`єктами господарювання на проведення підготовчих та будівельних робіт;
-затверджену у встановленому порядку проектно-кошторисну документацію на проведення будівельних робіт (у т.ч. стадії ТЕО, ТЕР, ЕП, П, РП, Р, кошторисної документації), а також електронних файлів формату *.ims, *.imd, *.bdsu, *.bdsr, щодо означеного об`єкта будівництва (в т.ч. зі змінами та доповненнями);
-експертні звіти (висновки, оцінки) щодо розгляду проектно-кошторисної документації, в т.ч. зі змінами та доповненнями;
-зареєстровані відповідними органами державного архітектурно-будівельного контролю дозвільні документи на проведення підготовчих і будівельних робіт за вказаною адресою (дозволів, декларацій, повідомлень); повідомлення про зміну даних у виданому дозволі (декларацій); сертифікатів відповідності (декларацій про готовність, актів готовності) закінчених будівництвом об`єктів;
-дефектні акти, акти обстеження, акти виконаних робіт форми КБ-2В, довідок про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт; актів вартості устаткування, придбання якого покладено на виконавця робіт; підсумкових відомостей ресурсів; розрахунків загальновиробничих витрат до актів КБ-2В; розрахунків загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат;
-акти приймання-передачі ТМЦ, накладних (видаткових, податкових, товарно-транспортних), шляхових листів, вантажно-митних декларацій, платіжних доручень, рахунків на оплату, банківських виписок та інших розрахункових документів, реєстрів отриманих та виданих податкових накладних, рахунків-фактур, довіреностей;
-документальні матеріали щодо якості та походження товарно-матеріальних цінностей (висновки про проведення експертних випробувань, сертифікати, паспорти, ліцензії тощо на устаткування що закуплялось в рамках вищезазначених проектів);
-акти, журнали, іншу документацію щодо проведення авторського та технічного нагляду на об`єкті будівництва;
-договори, накази про призначення осіб, відповідальних за виконання робіт, авторського та технічного нагляду;
-копії наказів про призначення службових осіб на посаду директора, головного бухгалтера їх посадові інструкції та контракти;
-договір оренди від 04.05.2020 № 4 укладений між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та ФОП ОСОБА_4 ;
-Акт приймання-передачі нежитлового приміщення підписаний ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та ФОП ОСОБА_4 01.05.2020;
-Додаткова угода № 1 від 22.05.2020 укладена між ІНФОРМАЦІЯ_6 та ФОП ОСОБА_4 ;
-Додаткова угода № 2 від 01.09.2020 до договору оренди від 04.05.2020 укладена між ІНФОРМАЦІЯ_6 та ФОП ОСОБА_4 ;
-Додаткова угода № 3 від 01.01.2021 до договору оренди від 04.05.2020 укладена між ІНФОРМАЦІЯ_6 та ФОП ОСОБА_4 ;
-Додаткова угода № 4 від 01.01.2022 до договору оренди від 04.05.2020 укладена між ІНФОРМАЦІЯ_6 та ФОП ОСОБА_4 ;
-Договір про реструктуризацію заборгованості від 12.06.2023 укладений між ІНФОРМАЦІЯ_6 та ФОП ОСОБА_4 ;
-Документи, що підтверджують перерахування ФОП ОСОБА_4 грошових коштів на користь ІНФОРМАЦІЯ_6 згідно договору оренди від 04.05.2020 № 4 та додаткових угод № 1 від 22.05.2020, № 2 від 01.09.2020, № 3 від 01.01.2021, № 4 від 01.01.2022 (роздруківки платіжних доручень з відповідною відміткою банківської установи про проведення платежу, роздруківки банківських виписок, тощо);
-Договір оренди від 15.05.2020 № 15/05/2020 укладений між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та Громадською організацією « ІНФОРМАЦІЯ_7 »;
-акт приймання передачі від 15.05.2020 підписаний ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та ГО « ІНФОРМАЦІЯ_7 »;
-Договір оренди від 16.05.2020 № 16/05/2020 укладений між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та ГО « ІНФОРМАЦІЯ_7 »;
-Акт приймання передачі до договору оренди від 16.05.2020 № 16/05/2020;
-Листи ГО « ІНФОРМАЦІЯ_7 » на адресу ДЖКП б/н та б/д щодо внесення змін до договорів оренди №15/05/2020 та №16/05/2020 в частині їх продовження на 10 та 15 років на підставі пункту 2.4. вказаних договорів;
-Лист ІНФОРМАЦІЯ_6 від 14.05.2021 № 101 на адресу НАНУ щодо можливості внесення відповідних змін до договорів оренди нежитлових приміщень;
-Лист НАНУ від 03.06.2021 №16/575-21/149 на адресу ІНФОРМАЦІЯ_6 щодо оренди приміщень;
-Договір про внесення змін до договору №15/05/2020 від 02.02.2022, який посвідчено нотаріально, згідно з умовами якого новим орендодавцем є ІНФОРМАЦІЯ_6 , а строк дії договору оренди продовжено до 02.02.2032 (включно) та визначено, що орендна плата не включає оплату комунальних послуг та інших витрат на утримання об`єкту оренди, а оплата послуг на електро-, водопостачання , інших експлуатаційних витрат здійснюється орендарем за окремими договорами пропорційно до орендованої площі;
-Договір про внесення змін до договору № 16/05/20 від 02.02.2022, який посвідчено нотаріально, згідно з умовами якого новим орендодавцем є ІНФОРМАЦІЯ_6 , а строк дії договору оренди продовжено до 02.02.2037 (включно) та визначено, що об`єктом оренди є нежитлові приміщення площею 135,4 кв. м, додатково в користування орендарю надаються місця загального користування площею 18,5 кв.м, орендна плата не включає оплату комунальних послуг та інших витрат на утримання об`єкту оренди, а оплата послуг на електро-, водопостачання , інших експлуатаційних витрат здійснюється орендарем за окремими договорами пропорційно до орендованої площі;
-Листи ІНФОРМАЦІЯ_6 від 30.03.2023 №№ 98, 99, від 07.09.2023 №№ 336, 337, від 16.11.2023 №436 на адресу ГО « ІНФОРМАЦІЯ_7 » щодо заборгованості з орендної плати та відшкодування комунальних послуг;
-Документи, що підтверджують перерахування ГО « ІНФОРМАЦІЯ_7 » грошових коштів на користь ІНФОРМАЦІЯ_6 згідно договору оренди від 15.05.2020 № 15/05/2020 від 16.05.2020 № 16/05/2020 та додаткових угод до вказаних договорів (роздруківки платіжних доручень з відповідною відміткою банківської установи про проведення платежу, роздруківки банківських виписок, тощо);
-Договір оренди від 15.05.2020 № 15/05-2020 укладений між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 »;
-Акт приймання-передачі до договору оренди від 15.05.2020 №15/05-2020;
-Додаткова угода від 15.06.2020 № 1укладений між ІНФОРМАЦІЯ_6 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 »;
-Договір страхування орендованого майна орендарем від 02.10.2023;
-Додаткова угода від 01.11.2020 № 3 щодо зміни до договору №15/05-2020;
-Документи, що підтверджують перерахування ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » грошових коштів на користь ІНФОРМАЦІЯ_6 згідно договору оренди від 15.05.2020 № 15/05-2020 та додаткових угод до вказаних договорів (роздруківки платіжних доручень з відповідною відміткою банківської установи про проведення платежу, роздруківки банківських виписок, тощо);
-Договір оренди від 04.05.2020 № 04/05-2020 укладений між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та ПП « ОСОБА_5 »;
-Акт прийманняпередачі від 04.05.2020 до договору оренди від 04.05.2020 № 04/05-2020;
-Додаткова угода від 22.05.2020 № 1 щодо зміни до договору оренди від 04.05.2020 № 04/05-2020 в частині зміни орендодавця на ІНФОРМАЦІЯ_6 у зв`язку з переходом права власності на приміщення;
-Додаткова угода від 10.11.2021 № 2 укладена між ІНФОРМАЦІЯ_6 та ПП « ОСОБА_5 » щодо продовження строку оренди;
-Додаткова угода від 01.09.2020 № 3 укладена між ІНФОРМАЦІЯ_6 та ПП « ОСОБА_5 »;
-Додаткова угода від 01.01.2021 № 4 укладена між ІНФОРМАЦІЯ_6 та ПП « ОСОБА_5 »;
-Документи, що підтверджують перерахування ПП « ОСОБА_5 » грошових коштів на користь ІНФОРМАЦІЯ_6 згідно договору оренди від 04.05.2020 № 04/05-2020 та додаткових угод (роздруківки платіжних доручень з відповідною відміткою банківської установи про проведення платежу, роздруківки банківських виписок, тощо);
-Договір оренди від 07.05.2020 б/н укладений між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та ФОП ОСОБА_6 ;
-Договір оренди від 25.02.2021 за № 25/02-2021 укладений між ІНФОРМАЦІЯ_6 та ФОП ОСОБА_6 ;
-Акт приймання-передачі наведених нежитлових приміщень від 01.03.2021;
-Лист ФОП ОСОБА_6 від 07.03.2022 на адресу ІНФОРМАЦІЯ_6 щодо розірвання договору оренди;
-Розписка ФОП ОСОБА_6 щодо погашення заборгованості перед ДЖКП до кінця 2023 року;
-Документи, що підтверджують перерахування ФОП ОСОБА_6 грошових коштів на користь ІНФОРМАЦІЯ_6 згідно договору оренди від 07.05.2020 б/н та додаткових угод (роздруківки платіжних доручень з відповідною відміткою банківської установи про проведення платежу, роздруківки банківських виписок, тощо);
-Договір оренди від 15.02.2020 № 1 укладений між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та ФОП ОСОБА_7 ;
-Акт приймання-передачі від 15.02.2020 нежитлових приміщень до договору від 15.02.2020 № 1;
-Додаткова угода від 18.05.2020 № 1 укладена між ІНФОРМАЦІЯ_6 та ФОП ОСОБА_7 ;
-Документи, що підтверджують перерахування ФОП ОСОБА_7 грошових коштів на користь ІНФОРМАЦІЯ_6 згідно договору оренди від від 15.02.2020 № 1 та додаткових угод (роздруківки платіжних доручень з відповідною відміткою банківської установи про проведення платежу, роздруківки банківських виписок, тощо);
-Договір оренди від 01.03.2017 укладений між ІНФОРМАЦІЯ_9 та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » щодо оренди приміщень на 1-му та 2-му поверхах будинку по АДРЕСА_2 площею 479,6 кв.м;
-Акт прийманняпередачі від 01.03.2017 до договору від 01.03.2017;
-Договір оренди від 15.01.2016 укладений між ІНФОРМАЦІЯ_9 та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » щодо оренди приміщень на 2 поверсі будинку по АДРЕСА_2 площею 315,7 кв.м;
-Акт прийманняпередачі від 15.01.2016 до договору оренди від 15.01.2016;
-Договір оренди від 07.02.2017 укладений між ІНФОРМАЦІЯ_9 та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » щодо оренди приміщень на 2 поверсі будинку по АДРЕСА_2 площею 311,5 кв.м;
-Акту прийманняпередачі від 07.02.2017 до договору від 07.02.2017;
-Договір оренди від 01.08.2018 укладений між ІНФОРМАЦІЯ_9 та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » щодо оренди приміщень на 1 поверсі будинку по АДРЕСА_2 площею 17 кв.м;
-Акту прийманняпередачі від 01.08.2018 до договору від 01.08.2018;
-Акти повернення майна загальною площею 1123,8 кв.м з оренди від ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » до ІНФОРМАЦІЯ_6 ;
-Документи щодо підтвердження вжиття ІНФОРМАЦІЯ_6 заходів зі стягнення заборгованості з ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 »;
-Угода від 30.11.2023 укладена між ІНФОРМАЦІЯ_6 та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » про проведення зарахування зустрічних однорідних вимог за договором від 31.07.2019 № 0731001 та договорів оренди від 15.01.2016, від 07.02.2017, від 01.03.2017, від 01.08.2018 на суму 295,2 тис. грн;
-Договір оренди від 11.12.2017 укладений між ІНФОРМАЦІЯ_6 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » щодо оренди приміщень по АДРЕСА_2 площею 127,7 кв.м;
-Акт прийманняпередачі від 11.12.2017 до договору оренди від 11.12.2017;
-Акт приймання-передачі нерухомого майна від 02.03.2020 до договору від 11.12.2017;
-Договір оренди від 14.01.2015 укладений між ІНФОРМАЦІЯ_6 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » щодо оренди приміщень по АДРЕСА_2 площею 85,9 кв.м;
-Акт прийманняпередачі від 14.01.2015 до договору оренди від 14.01.2015;
-Акт приймання-передачі нерухомого майна від 19.05.2020 до договору від 14.01.2015;
-Документальні матеріали, які підтверджують надходження орендної плати ІНФОРМАЦІЯ_6 за приміщення по АДРЕСА_2 площею 1467,8 кв.м, переданих в оренду ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 »;
-Розпорядження ІНФОРМАЦІЯ_12 від 17.03.2023 № 124 щодо погодження передачі в оренду за результатами електронних аукціонів нерухомого майна, розташованого по АДРЕСА_3 , що перебуває на балансі ІНФОРМАЦІЯ_3 ;
-Наказ ІНФОРМАЦІЯ_6 від 30.11.2022 № 66 щодо передачі майна в оренду;
-Розпорядження ІНФОРМАЦІЯ_12 від 09.11.2022 № 343, яким погоджено намір передати в оренду за результатами електронних аукціонів майно за адресою: АДРЕСА_4 , площею 95,2 кв.м;
-Постанова ІНФОРМАЦІЯ_12 від 09.11.2022 № 345 щодо надання дозволу ІНФОРМАЦІЯ_6 на продовження строку оренди та укладання додаткової угоди від 10.11.2021 № 2 з ПП « ОСОБА_5 »;
-Положення про передачу в оренду майна ІНФОРМАЦІЯ_3 , затвердженого постановою ІНФОРМАЦІЯ_12 від 11.09.2020 № 150.
В обґрунтування клопотання зазначає, що Слідчим відділом Управління СБ України в Харківській області, за процесуального керівництва Генеральної інспекції Офісу Генерального прокурора, здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42023000000000847 від 24.05.2023 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 190 та ч. 2 ст. 364, ч. 5 ст. 27, ч. 4 ст. 190 КК України.
Досудовим розслідуванням встановлено, що постановою ІНФОРМАЦІЯ_13 від 03.07.2019 № 186 надано дозвіл ІНФОРМАЦІЯ_14 (ЄДРПОУ НОМЕР_2 , далі ІНФОРМАЦІЯ_6 ) на проведення будівельних робіт з реконструкції (ремонту) житлових та нежитлових будівель та приміщень за адресами: АДРЕСА_5 , АДРЕСА_6 та АДРЕСА_2 .
Згідно з п. 2 вищезазначеної постанови реконструкція (ремонт) зазначених об`єктів здійснюється шляхом укладання договору між ІНФОРМАЦІЯ_6 та Дочірнім підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 , далі ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 ») з урахуванням таких основних умов:
-передбачити отримання ІНФОРМАЦІЯ_6 від ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » додаткових нежитлових приміщень;
-вартість робіт з реконструкції (ремонту) будівель та приміщень i вартість додаткових нежитлових приміщень, які отримає ІНФОРМАЦІЯ_6 , має бути не менше ринкової вартості нежитлових приміщень, відведених для ремонту по АДРЕСА_2 ;
-реконструкція (ремонт) будівель та приміщень має здійснюватися без залучення бюджетних коштів i коштів державного підприємства та без відшкодування вартості таких робіт.
31.07.2019, на виконання постанови ІНФОРМАЦІЯ_13 від 03.07.2019 № 186, між ІНФОРМАЦІЯ_6 та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » укладено договір № 0731001 щодо проведення за рахунок ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » реконструкції (ремонту) будівель та приміщень, які обліковуються на балансі ІНФОРМАЦІЯ_15 та розташовані в м. Києві за адресами: АДРЕСА_5 (об`єкт № 1), АДРЕСА_6 (об`єкт № 2), нежитлові приміщення № 118, № 119, №120, АДРЕСА_7 (об`єкт № 3).
Зокрема, встановлено, що відповідно до умов вищезазначеного договору ІНФОРМАЦІЯ_6 отримує реконструйовані (відремонтовані), за рахунок ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 », об`єкти № 1, 2 та додаткові приміщення, також, попередньо придбані за рахунок ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 ». При цьому, ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » отримає у власність реконструйоване (відремонтоване) державне майно об`єкт № 3 (нежитлові приміщення № 118, № 119, №120, АДРЕСА_7 , загальною площею 1467,8 кв.м.), який на праві власності належить ІНФОРМАЦІЯ_6 .
Досудовим розслідуванням встановлено, що на момент укладення вищезазначеного договору, погоджена ІНФОРМАЦІЯ_6 та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » ринкова вартість об`єктів № 1 та № 2, згідно зі Звітом про незалежну оцінку, виконаного суб`єктом оціночної діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 », становить відповідно 42,593 млн грн та 39,989 млн грн з урахуванням ПДВ. При цьому, загальна ринкова вартість об`єкту № 3 становить 40,934 млн грн (у т.ч.: група приміщень № 118 площею 523,1 кв.м. 15,990 млн грн, гpyпa приміщень № 119 площею 106,4 кв.м. 3,355 млн грн, гpyпa приміщень № 120 площею 127,7 кв.м. 3,954 млн грн, гpyпa приміщень № 121 площею 710,6 кв.м. 17,633 млн грн).
Достовірність та об`єктивність даного звіту підтверджено рецензентом-оцінювачем ОСОБА_8 (кваліфікаційне свідоцтво оцінювача ФДМУ та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » серії МФ № 120 від 25.06.2016, сертифікат підвищення кваліфікації серії МФ № 0403-ПK від 01.06.2018).
24.12.2019, між ІНФОРМАЦІЯ_6 та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 », укладено додаткову угоду № 1 до договору від 31.07.2019 № 0731001, якою погоджено основні техніко-економічні показники по об`єктах: капітальні ремонти з метою підвищення енергоефективності будівель гуртожитку № 2 по АДРЕСА_5 та гуртожитку АДРЕСА_8 , а також капітальний ремонт вбудованих нежитлових приміщень 1-го та 2-го поверхів житлового будинку по АДРЕСА_2 (нежитлові приміщення № 118, № 119, №120, АДРЕСА_7 , загальною площею 1467,8 кв.м.).
Зокрема, техніко-економічними показниками передбачено, що вартість капітального ремонту з метою підвищення енергоефективності будівель гуртожитку № 2 по АДРЕСА_5 8 млн грн, а вартість капітального ремонту з метою підвищення енергоефективності будівель гуртожитку № 5 по АДРЕСА_6 7,759 млн грн, при цьому, вартість капітального ремонту вбудованих нежитлових приміщень 1-го та 2-го поверхів житлового будинку по АДРЕСА_2 (нежитлові приміщення № 118, № 119, №120, АДРЕСА_7 , загальною площею 1467,8 кв.м.) 18,516 млн грн.
Водночас, встановлено, що згідно з протоколом розподілу об`єктів №№ 1-3 та додаткових приміщень, за результатами реалізації договору від 31.07.2019 № 0731001, ДЖКП НАНУ отримує капітально відремонтовані (у відповідності до погодженої проектно-кошторисної документації) будівлі гуртожитку № 2 по АДРЕСА_5 та гуртожитку № 5 по АДРЕСА_6 , а також право власності на нежитлові приміщення загальною площею 794,3 кв.м. та ринковою вартістю, визначеною за результатами незалежної оцінки 29,377 млн грн (з урахуванням ПДВ), а саме:
-група приміщень № 73 на 1 поверсі по АДРЕСА_3 , загальною площею 127,2 кв.м.;
-група приміщень № 18 на 1 поверсі по АДРЕСА_4 , загальною площею 53,8 кв.м.;
-група приміщень № 19 на цокольному поверсі по АДРЕСА_4 , загальною площею 65,2 кв.м.;
-група приміщень № 34 на 1 поверсі по АДРЕСА_4 , загальною площею 47,5 кв.м.;
-гpyпa приміщень № 35 на цокольному поверсі (антресоль) по АДРЕСА_4 , загальною площею 122,6 кв.м.;
-rpyпa приміщень № 36 на цокольному 1 поверсі по АДРЕСА_4 , загальною площею 304 кв.м.;
-гpyпa приміщень № 16 на цокольному поверсі по АДРЕСА_9 , загальною площею 74 кв.м.
при цьому, ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » отримує у власність капітально відремонтовані вбудовані нежитлові приміщення 1-го та 2-го поверхів житлового будинку по АДРЕСА_2 загальною площею 1467,8 кв.м. та ринковою вартістю, визначеною за результатами незалежної оцінки 40,934 млн грн (з урахуванням ПДВ), а саме:
-гpyпa приміщень № 118, загальною площею 523,1 кв.м.;
-гpyпa приміщень № 119, загальною площею 106,4 кв.м.;
-гpyпa приміщень № 120, загальною площею 127,7 кв.м.;
-гpyпa приміщень № 121, загальною площею 710,6 кв.м.
Крім цього, в ході досудового розслідування кримінального провадження встановлено, що обмін приміщеннями між ІНФОРМАЦІЯ_6 та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » здійснювався частинами, шляхом обміну приміщень на приміщення та на виконані роботи з реконструкції (ремонту) двох гуртожитків, зокрема, ДЖКП НАНУ передало ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » 1023,67 кв.м. (з 1467,8 кв.м.) нежитлових приміщень по АДРЕСА_2 загальною вартістю 29,377 млн грн, а взамін ДЖКП НАНУ на цю ж суму отримало нежитлові приміщення по АДРЕСА_3 , загальною площею 127,2 кв.м., по АДРЕСА_4 , загальною площею 593,1 кв.м. та по АДРЕСА_9 , загальною площею 74 кв.м.
В подальшому, ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » отримало останні 444,13 кв.м. (з 1467,8 кв.м.) нежитлових приміщень по АДРЕСА_2 загальною вартістю 11,557 млн грн в обмін на виконані роботи з реконструкції гуртожитків по АДРЕСА_10 , на загальну суму 12,124 млн грн.
Виходячи з вищевикладеного, у діях посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_6 та НАНУ вбачається зловживання службовим становищем, з метою одержання неправомірної вигоди для юридичних осіб всупереч інтересам служби, що завдало істотної шкоди інтересам НАНУ.
Встановлено, що у володінні ІНФОРМАЦІЯ_3 знаходяться наступні документи, що мають значення для досудового розслідування.
На даний час з метою збирання доказів у кримінальному провадженні, встановлення осіб причетних до вчинення кримінального правопорушення, обставин, що мають важливе значення для встановлення об`єктивної істини існує необхідність у тимчасовому доступі до оригіналів вказаних документів та додатків до них, у яких міститься зазначена інформація.
Вищевказана інформація та документи самі по собі та в сукупності з іншими доказами (речами та документами) мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, без встановлення яких неможливо всебічно, повно і неупереджено дослідити всі обставини кримінального правопорушення, встановити всіх осіб, причетних до вчинення кримінальних правопорушень, надати правову оцінку їхнім діям та забезпечити прийняття законних процесуальних рішень.
Відповідно до п. 7 пп. 4 «Рішення координаційної наради з проблем судової експертизи при ІНФОРМАЦІЯ_18 » від 02.03.2013 проведення експертизи по копіям документів, а саме її висновок, формулюється виключно у вірогідній формі з відповідним обґрунтуванням, зокрема фактом відсутності оригіналу документа, тому в органів досудового розслідування виникає необхідність у безпосередньому вилученні саме оригіналів, а не їх копій. Крім того, нормами п. 1.1., «Науково-методичних рекомендацій з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень» визначено, що для проведення почеркознавчих досліджень рукописних записів та підписів надаються оригінали.
З метою встановлення всіх осіб, які причетні до вчинення кримінального правопорушення, необхідне проведення почеркознавчої експертизи, виконання якої відповідно до встановлених відомчими наказами та методичними рекомендаціями неможливе без наявності об`єкту дослідження (оригіналів документів), вільних та експериментальних зразків підпису, а також враховуючи, що отриманий висновок експерта буде використаний як доказ в матеріалах кримінального провадження та має істотне значення для встановлення істини у даному кримінальному провадженні і швидкого, повного та неупередженого розслідування, встановлення та притягнення винних до кримінальної відповідальності, а також те, що отримати вказані документи з вільними зразками підпису у інший спосіб неможливо.
Слідчий до судового засідання не з`явився, до суду надав заяву про розгляд клопотання у його відсутність, просив задовольнити клопотання.
За клопотанням слідчого, розгляд даного клопотання здійснюється без повідомлення особи, у володінні якої знаходяться речі та документи, відповідно до ч.2 ст.163 КПК України.
Враховуючи неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснювалося, що відповідає положенням ч.4 ст.107 КПК України.
Слідчий суддя, дослідивши Витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань, надані докази та обґрунтування клопотання, вважає клопотання таким, що підлягає задоволенню. Сторона обвинувачення довела наявність достатніх підстав вважати, що вказані речі перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_3 самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин, необхідні для проведення експертизи у кримінальному провадженні, іншими способами неможливо довести обставини, які передбачається довести за допомогою зазначених речей.
Керуючись ст.ст. 107, 159, 163, 164, 165, 166, 372 КПК України, слідчий суддя,
ПОСТАНОВИВ:
Дозволити право тимчасовогодоступу доречей тадокументів,зобов`язавши уповноваженуособу ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 за адресою: АДРЕСА_1 ) надати слідчому 3 відділення слідчого відділу Управління Служби безпеки України в Харківській області молодшому лейтенанту юстиції ОСОБА_3 , або заступнику начальника другого відділу управління процесуального керівництва досудовим розслідуванням та підтримання публічного обвинувачення Генеральної інспекції Офісу Генерального прокурора ОСОБА_9 можливість доступу,шляхом вилученнякопій та оригіналів документів, а саме:
-Статут ІНФОРМАЦІЯ_2 із змінами до нього;
-договори міни, укладені між ІНФОРМАЦІЯ_3 та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 », (у т.ч. від 06.05.2019, від 03.03.2020, від 26.06.2020) з додатками, додатковими угодами та актами приймання-передачі;
-договір реконструкції (ремонту) будівель й приміщень від 31.07.2019 №0731001, укладений між ІНФОРМАЦІЯ_3 та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 », з додатками та додатковими угодами (у т.ч. №1 від 24.12.2019);
-постанови, розпорядження, службове листування тощо, щодо погодження вищезазначених договорів ІНФОРМАЦІЯ_5 ;
-протоколи (акти) розподілу площ відповідно до вказаних договорів та додаткових угод (у разі відсутності, надати інформацію щодо причин не підписання такого протоколу/акту);
-службове листування (у т.ч. пропозиція інвестора), щодо укладання та погодження вищезазначених договорів ІНФОРМАЦІЯ_3 з ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 »;
-обґрунтування укладення вказаних договорів та обґрунтування способу використання майна отриманого за результатами міни;
-звіти про оцінки ринкової вартості корпусів, які є об`єктами укладеного договору та земельних ділянок;
-довідки про балансову вартість нерухомого майна (майнових прав на нерухоме майно) ІНФОРМАЦІЯ_3 та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 »;
-договори (з додатками та додатковими угодами), укладені з суб`єктами господарювання на розробку проектно-кошторисної документації (у т.ч. коригування), актів виконаних робіт, актів приймання-передачі;
-договори (з додатками та додатковими угодами) на проведення експертизи проектно-кошторисної документації (у т.ч. коригованої), актів виконаних робіт, актів приймання-передачі;
-договори (з додатками та додатковими угодами), укладені з суб`єктами господарювання на проведення підготовчих та будівельних робіт;
-затверджену у встановленому порядку проектно-кошторисну документацію на проведення будівельних робіт (у т.ч. стадії ТЕО, ТЕР, ЕП, П, РП, Р, кошторисної документації), а також електронних файлів формату *.ims, *.imd, *.bdsu, *.bdsr, щодо означеного об`єкта будівництва (в т.ч. зі змінами та доповненнями);
-експертні звіти (висновки, оцінки) щодо розгляду проектно-кошторисної документації, в т.ч. зі змінами та доповненнями;
-зареєстровані відповідними органами державного архітектурно-будівельного контролю дозвільні документи на проведення підготовчих і будівельних робіт за вказаною адресою (дозволів, декларацій, повідомлень); повідомлення про зміну даних у виданому дозволі (декларацій); сертифікатів відповідності (декларацій про готовність, актів готовності) закінчених будівництвом об`єктів;
-дефектні акти, акти обстеження, акти виконаних робіт форми КБ-2В, довідок про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт; актів вартості устаткування, придбання якого покладено на виконавця робіт; підсумкових відомостей ресурсів; розрахунків загальновиробничих витрат до актів КБ-2В; розрахунків загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат;
-акти приймання-передачі ТМЦ, накладних (видаткових, податкових, товарно-транспортних), шляхових листів, вантажно-митних декларацій, платіжних доручень, рахунків на оплату, банківських виписок та інших розрахункових документів, реєстрів отриманих та виданих податкових накладних, рахунків-фактур, довіреностей;
-документальні матеріали щодо якості та походження товарно-матеріальних цінностей (висновки про проведення експертних випробувань, сертифікати, паспорти, ліцензії тощо на устаткування що закуплялось в рамках вищезазначених проектів);
-акти, журнали, іншу документацію щодо проведення авторського та технічного нагляду на об`єкті будівництва;
-договори, накази про призначення осіб, відповідальних за виконання робіт, авторського та технічного нагляду;
-копії наказів про призначення службових осіб на посаду директора, головного бухгалтера їх посадові інструкції та контракти;
-договір оренди від 04.05.2020 № 4 укладений між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та ФОП ОСОБА_4 ;
-Акт приймання-передачі нежитлового приміщення підписаний ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та ФОП ОСОБА_4 01.05.2020;
-Додаткова угода № 1 від 22.05.2020 укладена між ІНФОРМАЦІЯ_6 та ФОП ОСОБА_4 ;
-Додаткова угода № 2 від 01.09.2020 до договору оренди від 04.05.2020 укладена між ІНФОРМАЦІЯ_6 та ФОП ОСОБА_4 ;
-Додаткова угода № 3 від 01.01.2021 до договору оренди від 04.05.2020 укладена між ІНФОРМАЦІЯ_6 та ФОП ОСОБА_4 ;
-Додаткова угода № 4 від 01.01.2022 до договору оренди від 04.05.2020 укладена між ІНФОРМАЦІЯ_6 та ФОП ОСОБА_4 ;
-Договір про реструктуризацію заборгованості від 12.06.2023 укладений між ІНФОРМАЦІЯ_6 та ФОП ОСОБА_4 ;
-Документи, що підтверджують перерахування ФОП ОСОБА_4 грошових коштів на користь ІНФОРМАЦІЯ_6 згідно договору оренди від 04.05.2020 № 4 та додаткових угод № 1 від 22.05.2020, № 2 від 01.09.2020, № 3 від 01.01.2021, № 4 від 01.01.2022 (роздруківки платіжних доручень з відповідною відміткою банківської установи про проведення платежу, роздруківки банківських виписок, тощо);
-Договір оренди від 15.05.2020 № 15/05/2020 укладений між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та Громадською організацією « ІНФОРМАЦІЯ_7 »;
-акт приймання передачі від 15.05.2020 підписаний ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та ГО « ІНФОРМАЦІЯ_7 »;
-Договір оренди від 16.05.2020 № 16/05/2020 укладений між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та ГО « ІНФОРМАЦІЯ_7 »;
-Акт приймання передачі до договору оренди від 16.05.2020 № 16/05/2020;
-Листи ГО « ІНФОРМАЦІЯ_7 » на адресу ДЖКП б/н та б/д щодо внесення змін до договорів оренди №15/05/2020 та №16/05/2020 в частині їх продовження на 10 та 15 років на підставі пункту 2.4. вказаних договорів;
-Лист ІНФОРМАЦІЯ_6 від 14.05.2021 № 101 на адресу НАНУ щодо можливості внесення відповідних змін до договорів оренди нежитлових приміщень;
-Лист НАНУ від 03.06.2021 №16/575-21/149 на адресу ІНФОРМАЦІЯ_6 щодо оренди приміщень;
-Договір про внесення змін до договору №15/05/2020 від 02.02.2022, який посвідчено нотаріально, згідно з умовами якого новим орендодавцем є ІНФОРМАЦІЯ_6 , а строк дії договору оренди продовжено до 02.02.2032 (включно) та визначено, що орендна плата не включає оплату комунальних послуг та інших витрат на утримання об`єкту оренди, а оплата послуг на електро-, водопостачання , інших експлуатаційних витрат здійснюється орендарем за окремими договорами пропорційно до орендованої площі;
-Договір про внесення змін до договору № 16/05/20 від 02.02.2022, який посвідчено нотаріально, згідно з умовами якого новим орендодавцем є ІНФОРМАЦІЯ_6 , а строк дії договору оренди продовжено до 02.02.2037 (включно) та визначено, що об`єктом оренди є нежитлові приміщення площею 135,4 кв. м, додатково в користування орендарю надаються місця загального користування площею 18,5 кв.м, орендна плата не включає оплату комунальних послуг та інших витрат на утримання об`єкту оренди, а оплата послуг на електро-, водопостачання , інших експлуатаційних витрат здійснюється орендарем за окремими договорами пропорційно до орендованої площі;
-Листи ІНФОРМАЦІЯ_6 від 30.03.2023 №№ 98, 99, від 07.09.2023 №№ 336, 337, від 16.11.2023 №436 на адресу ГО « ІНФОРМАЦІЯ_7 » щодо заборгованості з орендної плати та відшкодування комунальних послуг;
-Документи, що підтверджують перерахування ГО « ІНФОРМАЦІЯ_7 » грошових коштів на користь ІНФОРМАЦІЯ_6 згідно договору оренди від 15.05.2020 № 15/05/2020 від 16.05.2020 № 16/05/2020 та додаткових угод до вказаних договорів (роздруківки платіжних доручень з відповідною відміткою банківської установи про проведення платежу, роздруківки банківських виписок, тощо);
-Договір оренди від 15.05.2020 № 15/05-2020 укладений між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 »;
-Акт приймання-передачі до договору оренди від 15.05.2020 №15/05-2020;
-Додаткова угода від 15.06.2020 № 1укладений між ІНФОРМАЦІЯ_6 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 »;
-Договір страхування орендованого майна орендарем від 02.10.2023;
-Додаткова угода від 01.11.2020 № 3 щодо зміни до договору №15/05-2020;
-Документи, що підтверджують перерахування ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » грошових коштів на користь ІНФОРМАЦІЯ_6 згідно договору оренди від 15.05.2020 № 15/05-2020 та додаткових угод до вказаних договорів (роздруківки платіжних доручень з відповідною відміткою банківської установи про проведення платежу, роздруківки банківських виписок, тощо);
-Договір оренди від 04.05.2020 № 04/05-2020 укладений між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та ПП « ОСОБА_5 »;
-Акт прийманняпередачі від 04.05.2020 до договору оренди від 04.05.2020 № 04/05-2020;
-Додаткова угода від 22.05.2020 № 1 щодо зміни до договору оренди від 04.05.2020 № 04/05-2020 в частині зміни орендодавця на ІНФОРМАЦІЯ_6 у зв`язку з переходом права власності на приміщення;
-Додаткова угода від 10.11.2021 № 2 укладена між ІНФОРМАЦІЯ_6 та ПП « ОСОБА_5 » щодо продовження строку оренди;
-Додаткова угода від 01.09.2020 № 3 укладена між ІНФОРМАЦІЯ_6 та ПП « ОСОБА_5 »;
-Додаткова угода від 01.01.2021 № 4 укладена між ІНФОРМАЦІЯ_6 та ПП « ОСОБА_5 »;
-Документи, що підтверджують перерахування ПП « ОСОБА_5 » грошових коштів на користь ІНФОРМАЦІЯ_6 згідно договору оренди від 04.05.2020 № 04/05-2020 та додаткових угод (роздруківки платіжних доручень з відповідною відміткою банківської установи про проведення платежу, роздруківки банківських виписок, тощо);
-Договір оренди від 07.05.2020 б/н укладений між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та ФОП ОСОБА_6 ;
-Договір оренди від 25.02.2021 за № 25/02-2021 укладений між ІНФОРМАЦІЯ_6 та ФОП ОСОБА_6 ;
-Акт приймання-передачі наведених нежитлових приміщень від 01.03.2021;
-Лист ФОП ОСОБА_6 від 07.03.2022 на адресу ІНФОРМАЦІЯ_6 щодо розірвання договору оренди;
-Розписка ФОП ОСОБА_6 щодо погашення заборгованості перед ДЖКП до кінця 2023 року;
-Документи, що підтверджують перерахування ФОП ОСОБА_6 грошових коштів на користь ІНФОРМАЦІЯ_6 згідно договору оренди від 07.05.2020 б/н та додаткових угод (роздруківки платіжних доручень з відповідною відміткою банківської установи про проведення платежу, роздруківки банківських виписок, тощо);
-Договір оренди від 15.02.2020 № 1 укладений між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та ФОП ОСОБА_7 ;
-Акт приймання-передачі від 15.02.2020 нежитлових приміщень до договору від 15.02.2020 № 1;
-Додаткова угода від 18.05.2020 № 1 укладена між ІНФОРМАЦІЯ_6 та ФОП ОСОБА_7 ;
-Документи, що підтверджують перерахування ФОП ОСОБА_7 грошових коштів на користь ІНФОРМАЦІЯ_6 згідно договору оренди від від 15.02.2020 № 1 та додаткових угод (роздруківки платіжних доручень з відповідною відміткою банківської установи про проведення платежу, роздруківки банківських виписок, тощо);
-Договір оренди від 01.03.2017 укладений між ІНФОРМАЦІЯ_9 та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » щодо оренди приміщень на 1-му та 2-му поверхах будинку по АДРЕСА_2 площею 479,6 кв.м;
-Акт прийманняпередачі від 01.03.2017 до договору від 01.03.2017;
-Договір оренди від 15.01.2016 укладений між ІНФОРМАЦІЯ_9 та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » щодо оренди приміщень на 2 поверсі будинку по АДРЕСА_2 площею 315,7 кв.м;
-Акт прийманняпередачі від 15.01.2016 до договору оренди від 15.01.2016;
-Договір оренди від 07.02.2017 укладений між ІНФОРМАЦІЯ_9 та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » щодо оренди приміщень на 2 поверсі будинку по АДРЕСА_2 площею 311,5 кв.м;
-Акту прийманняпередачі від 07.02.2017 до договору від 07.02.2017;
-Договір оренди від 01.08.2018 укладений між ІНФОРМАЦІЯ_9 та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » щодо оренди приміщень на 1 поверсі будинку по АДРЕСА_2 площею 17 кв.м;
-Акту прийманняпередачі від 01.08.2018 до договору від 01.08.2018;
-Акти повернення майна загальною площею 1123,8 кв.м з оренди від ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » до ІНФОРМАЦІЯ_6 ;
-Документи щодо підтвердження вжиття ІНФОРМАЦІЯ_6 заходів зі стягнення заборгованості з ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 »;
-Угода від 30.11.2023 укладена між ІНФОРМАЦІЯ_6 та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » про проведення зарахування зустрічних однорідних вимог за договором від 31.07.2019 № 0731001 та договорів оренди від 15.01.2016, від 07.02.2017, від 01.03.2017, від 01.08.2018 на суму 295,2 тис. грн;
-Договір оренди від 11.12.2017 укладений між ІНФОРМАЦІЯ_6 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » щодо оренди приміщень по АДРЕСА_2 площею 127,7 кв.м;
-Акт прийманняпередачі від 11.12.2017 до договору оренди від 11.12.2017;
-Акт приймання-передачі нерухомого майна від 02.03.2020 до договору від 11.12.2017;
-Договір оренди від 14.01.2015 укладений між ІНФОРМАЦІЯ_6 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » щодо оренди приміщень по АДРЕСА_2 площею 85,9 кв.м;
-Акт прийманняпередачі від 14.01.2015 до договору оренди від 14.01.2015;
-Акт приймання-передачі нерухомого майна від 19.05.2020 до договору від 14.01.2015;
-Документальні матеріали, які підтверджують надходження орендної плати ІНФОРМАЦІЯ_6 за приміщення по АДРЕСА_2 площею 1467,8 кв.м, переданих в оренду ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 »;
-Розпорядження ІНФОРМАЦІЯ_12 від 17.03.2023 № 124 щодо погодження передачі в оренду за результатами електронних аукціонів нерухомого майна, розташованого по АДРЕСА_3 , що перебуває на балансі ДЖКП;
-Наказ ІНФОРМАЦІЯ_6 від 30.11.2022 № 66 щодо передачі майна в оренду;
-Розпорядження ІНФОРМАЦІЯ_12 від 09.11.2022 № 343, яким погоджено намір передати в оренду за результатами електронних аукціонів майно за адресою: АДРЕСА_4 , площею 95,2 кв.м;
-Постанова ІНФОРМАЦІЯ_12 від 09.11.2022 № 345 щодо надання дозволу ІНФОРМАЦІЯ_6 на продовження строку оренди та укладання додаткової угоди від 10.11.2021 № 2 з ПП « ОСОБА_5 »;
-Положення про передачу в оренду майна ІНФОРМАЦІЯ_3 , затвердженого постановою ІНФОРМАЦІЯ_12 від 11.09.2020 № 150.
Встановити строк дії цієї ухвали 1 місяць, тобто до 02.09.2024 року включно.
Роз`яснити уповноваженій особі ІНФОРМАЦІЯ_1 , що у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Ухвала підлягає негайному виконанню після її оголошення.
Слідчий суддя - ОСОБА_1
Суд | Київський районний суд м.Харкова |
Дата ухвалення рішення | 02.08.2024 |
Оприлюднено | 08.08.2024 |
Номер документу | 120859835 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні