Ухвала
від 02.08.2024 по справі 953/1147/24
КИЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ХАРКОВА

Справа № 953/1147/24

н/п 1-кс/953/5303/24

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"02" серпня 2024 р. Київський районний суд м. Харкова у складі:

слідчого судді - ОСОБА_1 ,

за участю секретаря - ОСОБА_2 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі судових засідань у приміщенні суду в м. Харкові клопотання слідчого 3 відділення слідчого відділу Управління СБ України в Харківській області молодший лейтенант юстиції ОСОБА_3 , по кримінальному провадженню внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42023000000000847 від 24.05.2023, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 190 та ч. 2 ст. 364, ч. 5 ст. 27, ч. 4 ст. 190 КК України про тимчасовий доступ до документів, -

ВСТАНОВИВ:

18.07.2024 до Київського районного суду м. Харкова надійшло клопотання слідчого про надання дозволу на тимчасовий доступ з можливістю вилучення речей і документів, що знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) за адресою: АДРЕСА_1 , а саме:

-Статут ІНФОРМАЦІЯ_1 із змінами до нього;

-договори міни, укладені між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 », (у т.ч. від 06.05.2019, від 03.03.2020, від 26.06.2020) з додатками, додатковими угодами та актами приймання-передачі;

-договір реконструкції (ремонту) будівель й приміщень від 31.07.2019 №0731001, укладений між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 », з додатками та додатковими угодами (у т.ч. №1 від 24.12.2019);

-постанови, розпорядження, службове листування тощо, щодо погодження вищезазначених договорів ІНФОРМАЦІЯ_4 ;

-протоколи (акти) розподілу площ відповідно до вказаних договорів та додаткових угод (у разі відсутності, надати інформацію щодо причин не підписання такого протоколу/акту);

-службове листування (у т.ч. пропозиція інвестора), щодо укладання та погодження вищезазначених договорів ІНФОРМАЦІЯ_2 з ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 »;

-обґрунтування укладення вказаних договорів та обґрунтування способу використання майна отриманого за результатами міни;

-звіти про оцінки ринкової вартості корпусів, які є об`єктами укладеного договору та земельних ділянок;

-довідки про балансову вартість нерухомого майна (майнових прав на нерухоме майно) ІНФОРМАЦІЯ_2 та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 »;

-договори (з додатками та додатковими угодами), укладені з суб`єктами господарювання на розробку проектно-кошторисної документації (у т.ч. коригування), актів виконаних робіт, актів приймання-передачі;

-договори (з додатками та додатковими угодами) на проведення експертизи проектно-кошторисної документації (у т.ч. коригованої), актів виконаних робіт, актів приймання-передачі;

-договори (з додатками та додатковими угодами), укладені з суб`єктами господарювання на проведення підготовчих та будівельних робіт;

-затверджену у встановленому порядку проектно-кошторисну документацію на проведення будівельних робіт (у т.ч. стадії ТЕО, ТЕР, ЕП, П, РП, Р, кошторисної документації), а також електронних файлів формату *.ims, *.imd, *.bdsu, *.bdsr, щодо означеного об`єкта будівництва (в т.ч. зі змінами та доповненнями);

-експертні звіти (висновки, оцінки) щодо розгляду проектно-кошторисної документації, в т.ч. зі змінами та доповненнями;

-зареєстровані відповідними органами державного архітектурно-будівельного контролю дозвільні документи на проведення підготовчих і будівельних робіт за вказаною адресою (дозволів, декларацій, повідомлень); повідомлення про зміну даних у виданому дозволі (декларацій); сертифікатів відповідності (декларацій про готовність, актів готовності) закінчених будівництвом об`єктів;

-дефектні акти, акти обстеження, акти виконаних робіт форми КБ-2В, довідок про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт; актів вартості устаткування, придбання якого покладено на виконавця робіт; підсумкових відомостей ресурсів; розрахунків загальновиробничих витрат до актів КБ-2В; розрахунків загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат;

-акти приймання-передачі ТМЦ, накладних (видаткових, податкових, товарно-транспортних), шляхових листів, вантажно-митних декларацій, платіжних доручень, рахунків на оплату, банківських виписок та інших розрахункових документів, реєстрів отриманих та виданих податкових накладних, рахунків-фактур, довіреностей;

-документальні матеріали щодо якості та походження товарно-матеріальних цінностей (висновки про проведення експертних випробувань, сертифікати, паспорти, ліцензії тощо на устаткування що закуплялось в рамках вищезазначених проектів);

-акти, журнали, іншу документацію щодо проведення авторського та технічного нагляду на об`єкті будівництва;

-договори, накази про призначення осіб, відповідальних за виконання робіт, авторського та технічного нагляду;

-копії наказів про призначення службових осіб на посаду директора, головного бухгалтера їх посадові інструкції та контракти;

-договір оренди від 04.05.2020 № 4 укладений між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ФОП ОСОБА_4 ;

-Акт приймання-передачі нежитлового приміщення підписаний ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ФОП ОСОБА_4 01.05.2020;

-Додаткова угода № 1 від 22.05.2020 укладена між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ФОП ОСОБА_4 ;

-Додаткова угода № 2 від 01.09.2020 до договору оренди від 04.05.2020 укладена між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ФОП ОСОБА_4 ;

-Додаткова угода № 3 від 01.01.2021 до договору оренди від 04.05.2020 укладена між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ФОП ОСОБА_4 ;

-Додаткова угода № 4 від 01.01.2022 до договору оренди від 04.05.2020 укладена між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ФОП ОСОБА_4 ;

-Договір про реструктуризацію заборгованості від 12.06.2023 укладений між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ФОП ОСОБА_4 ;

-Документи, що підтверджують перерахування ФОП ОСОБА_4 грошових коштів на користь ІНФОРМАЦІЯ_5 згідно договору оренди від 04.05.2020 № 4 та додаткових угод № 1 від 22.05.2020, № 2 від 01.09.2020, № 3 від 01.01.2021, № 4 від 01.01.2022 (роздруківки платіжних доручень з відповідною відміткою банківської установи про проведення платежу, роздруківки банківських виписок, тощо);

-Договір оренди від 15.05.2020 № 15/05/2020 укладений між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та Громадською організацією « ІНФОРМАЦІЯ_6 »;

-акт приймання передачі від 15.05.2020 підписаний ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ГО « ІНФОРМАЦІЯ_6 »;

-Договір оренди від 16.05.2020 № 16/05/2020 укладений між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ГО « ІНФОРМАЦІЯ_6 »;

-Акт приймання передачі до договору оренди від 16.05.2020 № 16/05/2020;

-Листи ГО « ІНФОРМАЦІЯ_6 » на адресу ДЖКП б/н та б/д щодо внесення змін до договорів оренди №15/05/2020 та №16/05/2020 в частині їх продовження на 10 та 15 років на підставі пункту 2.4. вказаних договорів;

-Лист ІНФОРМАЦІЯ_5 від 14.05.2021 № 101 на адресу НАНУ щодо можливості внесення відповідних змін до договорів оренди нежитлових приміщень;

-Лист НАНУ від 03.06.2021 №16/575-21/149 на адресу ІНФОРМАЦІЯ_5 щодо оренди приміщень;

-Договір про внесення змін до договору №15/05/2020 від 02.02.2022, який посвідчено нотаріально, згідно з умовами якого новим орендодавцем є ІНФОРМАЦІЯ_5 , а строк дії договору оренди продовжено до 02.02.2032 (включно) та визначено, що орендна плата не включає оплату комунальних послуг та інших витрат на утримання об`єкту оренди, а оплата послуг на електро-, водопостачання , інших експлуатаційних витрат здійснюється орендарем за окремими договорами пропорційно до орендованої площі;

-Договір про внесення змін до договору № 16/05/20 від 02.02.2022, який посвідчено нотаріально, згідно з умовами якого новим орендодавцем є ІНФОРМАЦІЯ_5 , а строк дії договору оренди продовжено до 02.02.2037 (включно) та визначено, що об`єктом оренди є нежитлові приміщення площею 135,4 кв. м, додатково в користування орендарю надаються місця загального користування площею 18,5 кв.м, орендна плата не включає оплату комунальних послуг та інших витрат на утримання об`єкту оренди, а оплата послуг на електро-, водопостачання , інших експлуатаційних витрат здійснюється орендарем за окремими договорами пропорційно до орендованої площі;

-Листи ІНФОРМАЦІЯ_5 від 30.03.2023 №№ 98, 99, від 07.09.2023 №№ 336, 337, від 16.11.2023 №436 на адресу ГО « ІНФОРМАЦІЯ_6 » щодо заборгованості з орендної плати та відшкодування комунальних послуг;

-Документи, що підтверджують перерахування ГО « ІНФОРМАЦІЯ_6 » грошових коштів на користь ІНФОРМАЦІЯ_5 згідно договору оренди від 15.05.2020 № 15/05/2020 від 16.05.2020 № 16/05/2020 та додаткових угод до вказаних договорів (роздруківки платіжних доручень з відповідною відміткою банківської установи про проведення платежу, роздруківки банківських виписок, тощо);

-Договір оренди від 15.05.2020 № 15/05-2020 укладений між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 »;

-Акт приймання-передачі до договору оренди від 15.05.2020 №15/05-2020;

-Додаткова угода від 15.06.2020 № 1укладений між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 »;

-Договір страхування орендованого майна орендарем від 02.10.2023;

-Додаткова угода від 01.11.2020 № 3 щодо зміни до договору №15/05-2020;

-Документи, що підтверджують перерахування ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » грошових коштів на користь ІНФОРМАЦІЯ_5 згідно договору оренди від 15.05.2020 № 15/05-2020 та додаткових угод до вказаних договорів (роздруківки платіжних доручень з відповідною відміткою банківської установи про проведення платежу, роздруківки банківських виписок, тощо);

-Договір оренди від 04.05.2020 № 04/05-2020 укладений між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ПП « ОСОБА_5 »;

-Акт прийманняпередачі від 04.05.2020 до договору оренди від 04.05.2020 № 04/05-2020;

-Додаткова угода від 22.05.2020 № 1 щодо зміни до договору оренди від 04.05.2020 № 04/05-2020 в частині зміни орендодавця на ІНФОРМАЦІЯ_5 у зв`язку з переходом права власності на приміщення;

-Додаткова угода від 10.11.2021 № 2 укладена між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ПП « ОСОБА_5 » щодо продовження строку оренди;

-Додаткова угода від 01.09.2020 № 3 укладена між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ПП « ОСОБА_5 »;

-Додаткова угода від 01.01.2021 № 4 укладена між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ПП « ОСОБА_5 »;

-Документи, що підтверджують перерахування ПП « ОСОБА_5 » грошових коштів на користь ІНФОРМАЦІЯ_5 згідно договору оренди від 04.05.2020 № 04/05-2020 та додаткових угод (роздруківки платіжних доручень з відповідною відміткою банківської установи про проведення платежу, роздруківки банківських виписок, тощо);

-Договір оренди від 07.05.2020 б/н укладений між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ФОП ОСОБА_6 ;

-Договір оренди від 25.02.2021 за № 25/02-2021 укладений між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ФОП ОСОБА_6 ;

-Акт приймання-передачі наведених нежитлових приміщень від 01.03.2021;

-Лист ФОП ОСОБА_6 від 07.03.2022 на адресу ІНФОРМАЦІЯ_5 щодо розірвання договору оренди;

-Розписка ФОП ОСОБА_6 щодо погашення заборгованості перед ДЖКП до кінця 2023 року;

-Документи, що підтверджують перерахування ФОП ОСОБА_6 грошових коштів на користь ІНФОРМАЦІЯ_5 згідно договору оренди від 07.05.2020 б/н та додаткових угод (роздруківки платіжних доручень з відповідною відміткою банківської установи про проведення платежу, роздруківки банківських виписок, тощо);

-Договір оренди від 15.02.2020 № 1 укладений між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ФОП ОСОБА_7 ;

-Акт приймання-передачі від 15.02.2020 нежитлових приміщень до договору від 15.02.2020 № 1;

-Додаткова угода від 18.05.2020 № 1 укладена між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ФОП ОСОБА_7 ;

-Документи, що підтверджують перерахування ФОП ОСОБА_7 грошових коштів на користь ІНФОРМАЦІЯ_5 згідно договору оренди від від 15.02.2020 № 1 та додаткових угод (роздруківки платіжних доручень з відповідною відміткою банківської установи про проведення платежу, роздруківки банківських виписок, тощо);

-Договір оренди від 01.03.2017 укладений між ІНФОРМАЦІЯ_8 та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » щодо оренди приміщень на 1-му та 2-му поверхах будинку по АДРЕСА_2 площею 479,6 кв.м;

-Акт прийманняпередачі від 01.03.2017 до договору від 01.03.2017;

-Договір оренди від 15.01.2016 укладений між ІНФОРМАЦІЯ_8 та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » щодо оренди приміщень на 2 поверсі будинку по АДРЕСА_2 площею 315,7 кв.м;

-Акт прийманняпередачі від 15.01.2016 до договору оренди від 15.01.2016;

-Договір оренди від 07.02.2017 укладений між ІНФОРМАЦІЯ_8 та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » щодо оренди приміщень на 2 поверсі будинку по АДРЕСА_2 площею 311,5 кв.м;

-Акту прийманняпередачі від 07.02.2017 до договору від 07.02.2017;

-Договір оренди від 01.08.2018 укладений між ІНФОРМАЦІЯ_8 та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » щодо оренди приміщень на 1 поверсі будинку по АДРЕСА_2 площею 17 кв.м;

-Акту прийманняпередачі від 01.08.2018 до договору від 01.08.2018;

-Акти повернення майна загальною площею 1123,8 кв.м з оренди від ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » до ІНФОРМАЦІЯ_5 ;

-Документи щодо підтвердження вжиття ІНФОРМАЦІЯ_5 заходів зі стягнення заборгованості з ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 »;

-Угода від 30.11.2023 укладена між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » про проведення зарахування зустрічних однорідних вимог за договором від 31.07.2019 № 0731001 та договорів оренди від 15.01.2016, від 07.02.2017, від 01.03.2017, від 01.08.2018 на суму 295,2 тис. грн;

-Договір оренди від 11.12.2017 укладений між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » щодо оренди приміщень по АДРЕСА_2 площею 127,7 кв.м;

-Акт прийманняпередачі від 11.12.2017 до договору оренди від 11.12.2017;

-Акт приймання-передачі нерухомого майна від 02.03.2020 до договору від 11.12.2017;

-Договір оренди від 14.01.2015 укладений між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » щодо оренди приміщень по АДРЕСА_2 площею 85,9 кв.м;

-Акт прийманняпередачі від 14.01.2015 до договору оренди від 14.01.2015;

-Акт приймання-передачі нерухомого майна від 19.05.2020 до договору від 14.01.2015;

-Документальні матеріали, які підтверджують надходження орендної плати ІНФОРМАЦІЯ_5 за приміщення по АДРЕСА_2 площею 1467,8 кв.м, переданих в оренду ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 »;

-Розпорядження ІНФОРМАЦІЯ_11 від 17.03.2023 № 124 щодо погодження передачі в оренду за результатами електронних аукціонів нерухомого майна, розташованого по АДРЕСА_3 , що перебуває на балансі ІНФОРМАЦІЯ_2 ;

-Наказ ІНФОРМАЦІЯ_5 від 30.11.2022 № 66 щодо передачі майна в оренду;

-Розпорядження ІНФОРМАЦІЯ_11 від 09.11.2022 № 343, яким погоджено намір передати в оренду за результатами електронних аукціонів майно за адресою: АДРЕСА_4 , площею 95,2 кв.м;

-Постанова ІНФОРМАЦІЯ_11 від 09.11.2022 № 345 щодо надання дозволу ІНФОРМАЦІЯ_5 на продовження строку оренди та укладання додаткової угоди від 10.11.2021 № 2 з ПП « ОСОБА_5 »;

-Положення про передачу в оренду майна ІНФОРМАЦІЯ_2 , затвердженого постановою ІНФОРМАЦІЯ_11 від 11.09.2020 № 150.

В обґрунтування клопотання зазначає, що Слідчим відділом Управління СБ України в Харківській області, за процесуального керівництва Генеральної інспекції Офісу Генерального прокурора, здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42023000000000847 від 24.05.2023 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 190 та ч. 2 ст. 364, ч. 5 ст. 27, ч. 4 ст. 190 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що постановою ІНФОРМАЦІЯ_12 від 03.07.2019 № 186 надано дозвіл ІНФОРМАЦІЯ_13 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 , далі ІНФОРМАЦІЯ_5 ) на проведення будівельних робіт з реконструкції (ремонту) житлових та нежитлових будівель та приміщень за адресами: АДРЕСА_5 , АДРЕСА_6 та АДРЕСА_2 .

Згідно з п. 2 вищезазначеної постанови реконструкція (ремонт) зазначених об`єктів здійснюється шляхом укладання договору між ІНФОРМАЦІЯ_5 та Дочірнім підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 , далі ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 ») з урахуванням таких основних умов:

-передбачити отримання ІНФОРМАЦІЯ_5 від ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » додаткових нежитлових приміщень;

-вартість робіт з реконструкції (ремонту) будівель та приміщень i вартість додаткових нежитлових приміщень, які отримає ІНФОРМАЦІЯ_5 , має бути не менше ринкової вартості нежитлових приміщень, відведених для ремонту по АДРЕСА_2 ;

-реконструкція (ремонт) будівель та приміщень має здійснюватися без залучення бюджетних коштів i коштів державного підприємства та без відшкодування вартості таких робіт.

31.07.2019, на виконання постанови ІНФОРМАЦІЯ_12 від 03.07.2019 № 186, між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » укладено договір № 0731001 щодо проведення за рахунок ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » реконструкції (ремонту) будівель та приміщень, які обліковуються на балансі ІНФОРМАЦІЯ_14 та розташовані в м. Києві за адресами: АДРЕСА_5 (об`єкт № 1), АДРЕСА_6 (об`єкт № 2), нежитлові приміщення № 118, № 119, №120, АДРЕСА_7 (об`єкт № 3).

Зокрема, встановлено, що відповідно до умов вищезазначеного договору ІНФОРМАЦІЯ_5 отримує реконструйовані (відремонтовані), за рахунок ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 », об`єкти № 1, 2 та додаткові приміщення, також, попередньо придбані за рахунок ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 ». При цьому, ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » отримає у власність реконструйоване (відремонтоване) державне майно об`єкт № 3 (нежитлові приміщення № 118, № 119, №120, АДРЕСА_7 , загальною площею 1467,8 кв.м.), який на праві власності належить ІНФОРМАЦІЯ_5 .

Досудовим розслідуванням встановлено, що на момент укладення вищезазначеного договору, погоджена ІНФОРМАЦІЯ_5 та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ринкова вартість об`єктів № 1 та № 2, згідно зі Звітом про незалежну оцінку, виконаного суб`єктом оціночної діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 », становить відповідно 42,593 млн грн та 39,989 млн грн з урахуванням ПДВ. При цьому, загальна ринкова вартість об`єкту № 3 становить 40,934 млн грн (у т.ч.: група приміщень № 118 площею 523,1 кв.м. 15,990 млн грн, гpyпa приміщень № 119 площею 106,4 кв.м. 3,355 млн грн, гpyпa приміщень № 120 площею 127,7 кв.м. 3,954 млн грн, гpyпa приміщень № 121 площею 710,6 кв.м. 17,633 млн грн).

Достовірність та об`єктивність даного звіту підтверджено рецензентом-оцінювачем ОСОБА_8 (кваліфікаційне свідоцтво оцінювача ФДМУ та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » серії МФ № 120 від 25.06.2016, сертифікат підвищення кваліфікації серії МФ № 0403-ПK від 01.06.2018).

24.12.2019, між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 », укладено додаткову угоду № 1 до договору від 31.07.2019 № 0731001, якою погоджено основні техніко-економічні показники по об`єктах: капітальні ремонти з метою підвищення енергоефективності будівель гуртожитку № 2 по АДРЕСА_5 та гуртожитку АДРЕСА_8 , а також капітальний ремонт вбудованих нежитлових приміщень 1-го та 2-го поверхів житлового будинку по АДРЕСА_2 (нежитлові приміщення № 118, № 119, №120, АДРЕСА_7 , загальною площею 1467,8 кв.м.).

Зокрема, техніко-економічними показниками передбачено, що вартість капітального ремонту з метою підвищення енергоефективності будівель гуртожитку № 2 по АДРЕСА_5 8 млн грн, а вартість капітального ремонту з метою підвищення енергоефективності будівель гуртожитку № 5 по АДРЕСА_6 7,759 млн грн, при цьому, вартість капітального ремонту вбудованих нежитлових приміщень 1-го та 2-го поверхів житлового будинку по АДРЕСА_2 (нежитлові приміщення № 118, № 119, №120, АДРЕСА_7 , загальною площею 1467,8 кв.м.) 18,516 млн грн.

Водночас, встановлено, що згідно з протоколом розподілу об`єктів №№ 1-3 та додаткових приміщень, за результатами реалізації договору від 31.07.2019 № 0731001, ДЖКП НАНУ отримує капітально відремонтовані (у відповідності до погодженої проектно-кошторисної документації) будівлі гуртожитку № 2 по АДРЕСА_5 та гуртожитку № 5 по АДРЕСА_6 , а також право власності на нежитлові приміщення загальною площею 794,3 кв.м. та ринковою вартістю, визначеною за результатами незалежної оцінки 29,377 млн грн (з урахуванням ПДВ), а саме:

-група приміщень № 73 на 1 поверсі по АДРЕСА_3 , загальною площею 127,2 кв.м.;

-група приміщень № 18 на 1 поверсі по АДРЕСА_4 , загальною площею 53,8 кв.м.;

-група приміщень № 19 на цокольному поверсі по АДРЕСА_4 , загальною площею 65,2 кв.м.;

-група приміщень № 34 на 1 поверсі по АДРЕСА_4 , загальною площею 47,5 кв.м.;

-гpyпa приміщень № 35 на цокольному поверсі (антресоль) по АДРЕСА_4 , загальною площею 122,6 кв.м.;

-rpyпa приміщень № 36 на цокольному 1 поверсі по АДРЕСА_4 , загальною площею 304 кв.м.;

-гpyпa приміщень № 16 на цокольному поверсі по АДРЕСА_9 , загальною площею 74 кв.м.

при цьому, ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » отримує у власність капітально відремонтовані вбудовані нежитлові приміщення 1-го та 2-го поверхів житлового будинку по АДРЕСА_2 загальною площею 1467,8 кв.м. та ринковою вартістю, визначеною за результатами незалежної оцінки 40,934 млн грн (з урахуванням ПДВ), а саме:

-гpyпa приміщень № 118, загальною площею 523,1 кв.м.;

-гpyпa приміщень № 119, загальною площею 106,4 кв.м.;

-гpyпa приміщень № 120, загальною площею 127,7 кв.м.;

-гpyпa приміщень № 121, загальною площею 710,6 кв.м.

Крім цього, в ході досудового розслідування кримінального провадження встановлено, що обмін приміщеннями між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » здійснювався частинами, шляхом обміну приміщень на приміщення та на виконані роботи з реконструкції (ремонту) двох гуртожитків, зокрема, ДЖКП НАНУ передало ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » 1023,67 кв.м. (з 1467,8 кв.м.) нежитлових приміщень по АДРЕСА_2 загальною вартістю 29,377 млн грн, а взамін ДЖКП НАНУ на цю ж суму отримало нежитлові приміщення по АДРЕСА_3 , загальною площею 127,2 кв.м., по АДРЕСА_4 , загальною площею 593,1 кв.м. та по АДРЕСА_9 , загальною площею 74 кв.м.

В подальшому, ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » отримало останні 444,13 кв.м. (з 1467,8 кв.м.) нежитлових приміщень по АДРЕСА_2 загальною вартістю 11,557 млн грн в обмін на виконані роботи з реконструкції гуртожитків по АДРЕСА_10 , на загальну суму 12,124 млн грн.

Виходячи з вищевикладеного, у діях посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_5 та НАНУ вбачається зловживання службовим становищем, з метою одержання неправомірної вигоди для юридичних осіб всупереч інтересам служби, що завдало істотної шкоди інтересам НАНУ.

Встановлено, що у володінні ІНФОРМАЦІЯ_2 знаходяться наступні документи, що мають значення для досудового розслідування.

На даний час з метою збирання доказів у кримінальному провадженні, встановлення осіб причетних до вчинення кримінального правопорушення, обставин, що мають важливе значення для встановлення об`єктивної істини існує необхідність у тимчасовому доступі до оригіналів вказаних документів та додатків до них, у яких міститься зазначена інформація.

Вищевказана інформація та документи самі по собі та в сукупності з іншими доказами (речами та документами) мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, без встановлення яких неможливо всебічно, повно і неупереджено дослідити всі обставини кримінального правопорушення, встановити всіх осіб, причетних до вчинення кримінальних правопорушень, надати правову оцінку їхнім діям та забезпечити прийняття законних процесуальних рішень.

Відповідно до п. 7 пп. 4 «Рішення координаційної наради з проблем судової експертизи при ІНФОРМАЦІЯ_17 » від 02.03.2013 проведення експертизи по копіям документів, а саме її висновок, формулюється виключно у вірогідній формі з відповідним обґрунтуванням, зокрема фактом відсутності оригіналу документа, тому в органів досудового розслідування виникає необхідність у безпосередньому вилученні саме оригіналів, а не їх копій. Крім того, нормами п. 1.1., «Науково-методичних рекомендацій з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень» визначено, що для проведення почеркознавчих досліджень рукописних записів та підписів надаються оригінали.

З метою встановлення всіх осіб, які причетні до вчинення кримінального правопорушення, необхідне проведення почеркознавчої експертизи, виконання якої відповідно до встановлених відомчими наказами та методичними рекомендаціями неможливе без наявності об`єкту дослідження (оригіналів документів), вільних та експериментальних зразків підпису, а також враховуючи, що отриманий висновок експерта буде використаний як доказ в матеріалах кримінального провадження та має істотне значення для встановлення істини у даному кримінальному провадженні і швидкого, повного та неупередженого розслідування, встановлення та притягнення винних до кримінальної відповідальності, а також те, що отримати вказані документи з вільними зразками підпису у інший спосіб неможливо.

Слідчий до судового засідання не з`явився, до суду надав заяву про розгляд клопотання у його відсутність, просив задовольнити клопотання.

За клопотанням слідчого, розгляд даного клопотання здійснюється без повідомлення особи, у володінні якої знаходяться речі та документи, відповідно до ч.2 ст.163 КПК України.

Враховуючи неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснювалося, що відповідає положенням ч.4 ст.107 КПК України.

Слідчий суддя, дослідивши Витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань, надані докази та обґрунтування клопотання, вважає клопотання таким, що підлягає задоволенню. Сторона обвинувачення довела наявність достатніх підстав вважати, що вказані речі перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_2 самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин, необхідні для проведення експертизи у кримінальному провадженні, іншими способами неможливо довести обставини, які передбачається довести за допомогою зазначених речей.

Керуючись ст.ст. 107, 159, 163, 164, 165, 166, 372 КПК України, слідчий суддя,

ПОСТАНОВИВ:

Дозволити право тимчасовогодоступу доречей тадокументів,зобов`язавши уповноваженуособу ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 за адресою: АДРЕСА_1 ) надати слідчому 3 відділення слідчого відділу Управління Служби безпеки України в Харківській області молодшому лейтенанту юстиції ОСОБА_3 , або заступнику начальника другого відділу управління процесуального керівництва досудовим розслідуванням та підтримання публічного обвинувачення Генеральної інспекції Офісу Генерального прокурора ОСОБА_9 можливість доступу,шляхом вилученнякопій та оригіналів документів, а саме:

-Статут ІНФОРМАЦІЯ_1 із змінами до нього;

-договори міни, укладені між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 », (у т.ч. від 06.05.2019, від 03.03.2020, від 26.06.2020) з додатками, додатковими угодами та актами приймання-передачі;

-договір реконструкції (ремонту) будівель й приміщень від 31.07.2019 №0731001, укладений між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 », з додатками та додатковими угодами (у т.ч. №1 від 24.12.2019);

-постанови, розпорядження, службове листування тощо, щодо погодження вищезазначених договорів ІНФОРМАЦІЯ_4 ;

-протоколи (акти) розподілу площ відповідно до вказаних договорів та додаткових угод (у разі відсутності, надати інформацію щодо причин не підписання такого протоколу/акту);

-службове листування (у т.ч. пропозиція інвестора), щодо укладання та погодження вищезазначених договорів ІНФОРМАЦІЯ_2 з ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 »;

-обґрунтування укладення вказаних договорів та обґрунтування способу використання майна отриманого за результатами міни;

-звіти про оцінки ринкової вартості корпусів, які є об`єктами укладеного договору та земельних ділянок;

-довідки про балансову вартість нерухомого майна (майнових прав на нерухоме майно) ІНФОРМАЦІЯ_2 та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 »;

-договори (з додатками та додатковими угодами), укладені з суб`єктами господарювання на розробку проектно-кошторисної документації (у т.ч. коригування), актів виконаних робіт, актів приймання-передачі;

-договори (з додатками та додатковими угодами) на проведення експертизи проектно-кошторисної документації (у т.ч. коригованої), актів виконаних робіт, актів приймання-передачі;

-договори (з додатками та додатковими угодами), укладені з суб`єктами господарювання на проведення підготовчих та будівельних робіт;

-затверджену у встановленому порядку проектно-кошторисну документацію на проведення будівельних робіт (у т.ч. стадії ТЕО, ТЕР, ЕП, П, РП, Р, кошторисної документації), а також електронних файлів формату *.ims, *.imd, *.bdsu, *.bdsr, щодо означеного об`єкта будівництва (в т.ч. зі змінами та доповненнями);

-експертні звіти (висновки, оцінки) щодо розгляду проектно-кошторисної документації, в т.ч. зі змінами та доповненнями;

-зареєстровані відповідними органами державного архітектурно-будівельного контролю дозвільні документи на проведення підготовчих і будівельних робіт за вказаною адресою (дозволів, декларацій, повідомлень); повідомлення про зміну даних у виданому дозволі (декларацій); сертифікатів відповідності (декларацій про готовність, актів готовності) закінчених будівництвом об`єктів;

-дефектні акти, акти обстеження, акти виконаних робіт форми КБ-2В, довідок про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт; актів вартості устаткування, придбання якого покладено на виконавця робіт; підсумкових відомостей ресурсів; розрахунків загальновиробничих витрат до актів КБ-2В; розрахунків загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат;

-акти приймання-передачі ТМЦ, накладних (видаткових, податкових, товарно-транспортних), шляхових листів, вантажно-митних декларацій, платіжних доручень, рахунків на оплату, банківських виписок та інших розрахункових документів, реєстрів отриманих та виданих податкових накладних, рахунків-фактур, довіреностей;

-документальні матеріали щодо якості та походження товарно-матеріальних цінностей (висновки про проведення експертних випробувань, сертифікати, паспорти, ліцензії тощо на устаткування що закуплялось в рамках вищезазначених проектів);

-акти, журнали, іншу документацію щодо проведення авторського та технічного нагляду на об`єкті будівництва;

-договори, накази про призначення осіб, відповідальних за виконання робіт, авторського та технічного нагляду;

-копії наказів про призначення службових осіб на посаду директора, головного бухгалтера їх посадові інструкції та контракти;

-договір оренди від 04.05.2020 № 4 укладений між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ФОП ОСОБА_4 ;

-Акт приймання-передачі нежитлового приміщення підписаний ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ФОП ОСОБА_4 01.05.2020;

-Додаткова угода № 1 від 22.05.2020 укладена між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ФОП ОСОБА_4 ;

-Додаткова угода № 2 від 01.09.2020 до договору оренди від 04.05.2020 укладена між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ФОП ОСОБА_4 ;

-Додаткова угода № 3 від 01.01.2021 до договору оренди від 04.05.2020 укладена між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ФОП ОСОБА_4 ;

-Додаткова угода № 4 від 01.01.2022 до договору оренди від 04.05.2020 укладена між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ФОП ОСОБА_4 ;

-Договір про реструктуризацію заборгованості від 12.06.2023 укладений між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ФОП ОСОБА_4 ;

-Документи, що підтверджують перерахування ФОП ОСОБА_4 грошових коштів на користь ІНФОРМАЦІЯ_5 згідно договору оренди від 04.05.2020 № 4 та додаткових угод № 1 від 22.05.2020, № 2 від 01.09.2020, № 3 від 01.01.2021, № 4 від 01.01.2022 (роздруківки платіжних доручень з відповідною відміткою банківської установи про проведення платежу, роздруківки банківських виписок, тощо);

-Договір оренди від 15.05.2020 № 15/05/2020 укладений між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та Громадською організацією « ІНФОРМАЦІЯ_6 »;

-акт приймання передачі від 15.05.2020 підписаний ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ГО « ІНФОРМАЦІЯ_6 »;

-Договір оренди від 16.05.2020 № 16/05/2020 укладений між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ГО « ІНФОРМАЦІЯ_6 »;

-Акт приймання передачі до договору оренди від 16.05.2020 № 16/05/2020;

-Листи ГО « ІНФОРМАЦІЯ_6 » на адресу ДЖКП б/н та б/д щодо внесення змін до договорів оренди №15/05/2020 та №16/05/2020 в частині їх продовження на 10 та 15 років на підставі пункту 2.4. вказаних договорів;

-Лист ІНФОРМАЦІЯ_5 від 14.05.2021 № 101 на адресу НАНУ щодо можливості внесення відповідних змін до договорів оренди нежитлових приміщень;

-Лист НАНУ від 03.06.2021 №16/575-21/149 на адресу ІНФОРМАЦІЯ_5 щодо оренди приміщень;

-Договір про внесення змін до договору №15/05/2020 від 02.02.2022, який посвідчено нотаріально, згідно з умовами якого новим орендодавцем є ІНФОРМАЦІЯ_5 , а строк дії договору оренди продовжено до 02.02.2032 (включно) та визначено, що орендна плата не включає оплату комунальних послуг та інших витрат на утримання об`єкту оренди, а оплата послуг на електро-, водопостачання , інших експлуатаційних витрат здійснюється орендарем за окремими договорами пропорційно до орендованої площі;

-Договір про внесення змін до договору № 16/05/20 від 02.02.2022, який посвідчено нотаріально, згідно з умовами якого новим орендодавцем є ІНФОРМАЦІЯ_5 , а строк дії договору оренди продовжено до 02.02.2037 (включно) та визначено, що об`єктом оренди є нежитлові приміщення площею 135,4 кв. м, додатково в користування орендарю надаються місця загального користування площею 18,5 кв.м, орендна плата не включає оплату комунальних послуг та інших витрат на утримання об`єкту оренди, а оплата послуг на електро-, водопостачання , інших експлуатаційних витрат здійснюється орендарем за окремими договорами пропорційно до орендованої площі;

-Листи ІНФОРМАЦІЯ_5 від 30.03.2023 №№ 98, 99, від 07.09.2023 №№ 336, 337, від 16.11.2023 №436 на адресу ГО « ІНФОРМАЦІЯ_6 » щодо заборгованості з орендної плати та відшкодування комунальних послуг;

-Документи, що підтверджують перерахування ГО « ІНФОРМАЦІЯ_6 » грошових коштів на користь ІНФОРМАЦІЯ_5 згідно договору оренди від 15.05.2020 № 15/05/2020 від 16.05.2020 № 16/05/2020 та додаткових угод до вказаних договорів (роздруківки платіжних доручень з відповідною відміткою банківської установи про проведення платежу, роздруківки банківських виписок, тощо);

-Договір оренди від 15.05.2020 № 15/05-2020 укладений між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 »;

-Акт приймання-передачі до договору оренди від 15.05.2020 №15/05-2020;

-Додаткова угода від 15.06.2020 № 1укладений між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 »;

-Договір страхування орендованого майна орендарем від 02.10.2023;

-Додаткова угода від 01.11.2020 № 3 щодо зміни до договору №15/05-2020;

-Документи, що підтверджують перерахування ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » грошових коштів на користь ІНФОРМАЦІЯ_5 згідно договору оренди від 15.05.2020 № 15/05-2020 та додаткових угод до вказаних договорів (роздруківки платіжних доручень з відповідною відміткою банківської установи про проведення платежу, роздруківки банківських виписок, тощо);

-Договір оренди від 04.05.2020 № 04/05-2020 укладений між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ПП « ОСОБА_5 »;

-Акт прийманняпередачі від 04.05.2020 до договору оренди від 04.05.2020 № 04/05-2020;

-Додаткова угода від 22.05.2020 № 1 щодо зміни до договору оренди від 04.05.2020 № 04/05-2020 в частині зміни орендодавця на ІНФОРМАЦІЯ_5 у зв`язку з переходом права власності на приміщення;

-Додаткова угода від 10.11.2021 № 2 укладена між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ПП « ОСОБА_5 » щодо продовження строку оренди;

-Додаткова угода від 01.09.2020 № 3 укладена між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ПП « ОСОБА_5 »;

-Додаткова угода від 01.01.2021 № 4 укладена між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ПП « ОСОБА_5 »;

-Документи, що підтверджують перерахування ПП « ОСОБА_5 » грошових коштів на користь ІНФОРМАЦІЯ_5 згідно договору оренди від 04.05.2020 № 04/05-2020 та додаткових угод (роздруківки платіжних доручень з відповідною відміткою банківської установи про проведення платежу, роздруківки банківських виписок, тощо);

-Договір оренди від 07.05.2020 б/н укладений між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ФОП ОСОБА_6 ;

-Договір оренди від 25.02.2021 за № 25/02-2021 укладений між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ФОП ОСОБА_6 ;

-Акт приймання-передачі наведених нежитлових приміщень від 01.03.2021;

-Лист ФОП ОСОБА_6 від 07.03.2022 на адресу ІНФОРМАЦІЯ_5 щодо розірвання договору оренди;

-Розписка ФОП ОСОБА_6 щодо погашення заборгованості перед ДЖКП до кінця 2023 року;

-Документи, що підтверджують перерахування ФОП ОСОБА_6 грошових коштів на користь ІНФОРМАЦІЯ_5 згідно договору оренди від 07.05.2020 б/н та додаткових угод (роздруківки платіжних доручень з відповідною відміткою банківської установи про проведення платежу, роздруківки банківських виписок, тощо);

-Договір оренди від 15.02.2020 № 1 укладений між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ФОП ОСОБА_7 ;

-Акт приймання-передачі від 15.02.2020 нежитлових приміщень до договору від 15.02.2020 № 1;

-Додаткова угода від 18.05.2020 № 1 укладена між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ФОП ОСОБА_7 ;

-Документи, що підтверджують перерахування ФОП ОСОБА_7 грошових коштів на користь ІНФОРМАЦІЯ_5 згідно договору оренди від від 15.02.2020 № 1 та додаткових угод (роздруківки платіжних доручень з відповідною відміткою банківської установи про проведення платежу, роздруківки банківських виписок, тощо);

-Договір оренди від 01.03.2017 укладений між ІНФОРМАЦІЯ_8 та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » щодо оренди приміщень на 1-му та 2-му поверхах будинку по АДРЕСА_2 площею 479,6 кв.м;

-Акт прийманняпередачі від 01.03.2017 до договору від 01.03.2017;

-Договір оренди від 15.01.2016 укладений між ІНФОРМАЦІЯ_8 та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » щодо оренди приміщень на 2 поверсі будинку по АДРЕСА_2 площею 315,7 кв.м;

-Акт прийманняпередачі від 15.01.2016 до договору оренди від 15.01.2016;

-Договір оренди від 07.02.2017 укладений між ІНФОРМАЦІЯ_8 та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » щодо оренди приміщень на 2 поверсі будинку по АДРЕСА_2 площею 311,5 кв.м;

-Акту прийманняпередачі від 07.02.2017 до договору від 07.02.2017;

-Договір оренди від 01.08.2018 укладений між ІНФОРМАЦІЯ_8 та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » щодо оренди приміщень на 1 поверсі будинку по АДРЕСА_2 площею 17 кв.м;

-Акту прийманняпередачі від 01.08.2018 до договору від 01.08.2018;

-Акти повернення майна загальною площею 1123,8 кв.м з оренди від ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » до ІНФОРМАЦІЯ_5 ;

-Документи щодо підтвердження вжиття ІНФОРМАЦІЯ_5 заходів зі стягнення заборгованості з ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 »;

-Угода від 30.11.2023 укладена між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » про проведення зарахування зустрічних однорідних вимог за договором від 31.07.2019 № 0731001 та договорів оренди від 15.01.2016, від 07.02.2017, від 01.03.2017, від 01.08.2018 на суму 295,2 тис. грн;

-Договір оренди від 11.12.2017 укладений між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » щодо оренди приміщень по АДРЕСА_2 площею 127,7 кв.м;

-Акт прийманняпередачі від 11.12.2017 до договору оренди від 11.12.2017;

-Акт приймання-передачі нерухомого майна від 02.03.2020 до договору від 11.12.2017;

-Договір оренди від 14.01.2015 укладений між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » щодо оренди приміщень по АДРЕСА_2 площею 85,9 кв.м;

-Акт прийманняпередачі від 14.01.2015 до договору оренди від 14.01.2015;

-Акт приймання-передачі нерухомого майна від 19.05.2020 до договору від 14.01.2015;

-Документальні матеріали, які підтверджують надходження орендної плати ІНФОРМАЦІЯ_5 за приміщення по АДРЕСА_2 площею 1467,8 кв.м, переданих в оренду ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 »;

-Розпорядження ІНФОРМАЦІЯ_11 від 17.03.2023 № 124 щодо погодження передачі в оренду за результатами електронних аукціонів нерухомого майна, розташованого по АДРЕСА_3 , що перебуває на балансі ДЖКП;

-Наказ ІНФОРМАЦІЯ_5 від 30.11.2022 № 66 щодо передачі майна в оренду;

-Розпорядження ІНФОРМАЦІЯ_11 від 09.11.2022 № 343, яким погоджено намір передати в оренду за результатами електронних аукціонів майно за адресою: АДРЕСА_4 , площею 95,2 кв.м;

-Постанова ІНФОРМАЦІЯ_11 від 09.11.2022 № 345 щодо надання дозволу ІНФОРМАЦІЯ_5 на продовження строку оренди та укладання додаткової угоди від 10.11.2021 № 2 з ПП « ОСОБА_5 »;

-Положення про передачу в оренду майна ІНФОРМАЦІЯ_2 , затвердженого постановою ІНФОРМАЦІЯ_11 від 11.09.2020 № 150.

-Встановити строк дії цієї ухвали 1 місяць, тобто до 02.09.2024 року включно.

Роз`яснити уповноваженій особі ІНФОРМАЦІЯ_2 , що у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Ухвала підлягає негайному виконанню після її оголошення.

Слідчий суддя - ОСОБА_1

СудКиївський районний суд м.Харкова
Дата ухвалення рішення02.08.2024
Оприлюднено08.08.2024
Номер документу120859836
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —953/1147/24

Ухвала від 01.11.2024

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Демченко С. В.

Ухвала від 01.11.2024

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Демченко С. В.

Ухвала від 01.11.2024

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Демченко С. В.

Ухвала від 01.11.2024

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Демченко С. В.

Ухвала від 25.10.2024

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Губська Я. В.

Ухвала від 25.10.2024

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Губська Я. В.

Ухвала від 25.10.2024

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Губська Я. В.

Ухвала від 25.10.2024

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Губська Я. В.

Ухвала від 25.10.2024

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Губська Я. В.

Ухвала від 25.10.2024

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Губська Я. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні