Ухвала
від 07.08.2024 по справі 140/3751/23
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про залучення третьої особи до участі у справі

07 серпня 2024 року ЛуцькСправа № 140/3751/23 Волинський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого-судді Ксензюка А.Я.,

при секретарі судового засідання Торгун С.В.,

за участю представника позивача Ємчика Р.І.,

представника відповідача Дмитрук Я.В.

розглянувши у підготовчому засіданні клопотання представника Головного управління ДПС у Волинській області про залучення третьої особи в адміністративній справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Грандтермінал» до Головного управління ДПС у Волинській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Грандтермінал» звернулося з позовом до Головного управління ДПС у Волинській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 09.12.2021 № 0075970904.

Рішенням Волинського окружного адміністративного суду від 12.06.2023 в задоволенні позову Товариства з обмеженою відповідальністю «Грандтермінал» до Головного управління ДПС у Волинській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 09.12.2021 № 0075970904 відмовлено повністю.

Постановою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 04.10.2023 апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Грандтермінал» залишено без задоволення, а рішення Волинського окружного адміністративного суду від 12.06.2023 по справі №140/3751/23 без змін.

Постановою Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду від 30.05.2024 касаційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Грандтермінал» задоволено частково. Рішення Волинського окружного адміністративного суду від 12.06.2023 та постанову Восьмого апеляційного адміністративного суду від 04.10.2023 скасовано. Постановлено справу №140/3751/23 направити на новий розгляд до Волинського окружного адміністративного суду.

27.06.2024 вказана справа надійшла до Волинського окружного адміністративного суду та автоматизованою системою документообігу суду визначено головуючого суддю для її розгляду Ксензюка А.Я.

Ухвалою судді 02.07.2024 прийнято до провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Грандтермінал» до Головного управління ДПС у Волинській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення та призначено у даній справі підготовче засідання.

06.08.2024 на адресу суду від представника Головного управління ДПС у Волинській області надійшло клопотання про залучення до участі у справу як третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача Головне управління ДПС у місті Києві. Клопотання обґрунтоване тим, що фактичну перевірку суб`єкта господарської діяльності ТзОВ «Грандтермінал» проводило Головне управління ДПС у місті Києві за результатами якої винесено податкове повідомлення-рішення.

Представник позивача заперечив щодо задоволення клопотання.

Відповідно до частини третьої статті 166 Кодексу адміністративного судочинства України заяви, клопотання і заперечення подаються та розглядаються в порядку, встановленому цим Кодексом. У випадках, коли цим Кодексом такий порядок не встановлений, він встановлюється судом.

Таким чином, розгляд вказаного клопотання за встановленим судом порядком проведено у письмовому провадженні.

Клопотання представника Головного управління ДПС у Волинській області про залучення третьої особи підлягає до задоволення з огляду на наступне.

Відповідно до частин другою, п`ятою статті 49 Кодексу адміністративного судочинства України треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача до закінчення підготовчого засідання або до початку першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження, у разі коли рішення у справі може вплинути на їхні права, свободи, інтереси або обов`язки. Вони можуть бути залучені до участі у справі також за клопотанням учасників справи. Якщо адміністративний суд при вирішенні питання про відкриття провадження у справі або при підготовці справи до судового розгляду встановить, що судове рішення може вплинути на права та обов`язки осіб, які не є стороною у справі, суд залучає таких осіб до участі в справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору. Вступ третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, не має наслідком розгляд адміністративної справи спочатку.

Про залучення третіх осіб до участі у справі суд постановляє ухвалу, в якій зазначає, на які права чи обов`язки такої особи та яким чином може вплинути рішення суду у справі. Ухвала за наслідками розгляду питання про вступ у справу третіх осіб окремо не оскаржується. Заперечення проти такої ухвали може бути включено до апеляційної чи касаційної скарги на рішення суду, прийняте за результатами розгляду справи.

Враховуючи те, що оскаржуване податкове повідомлення-рішення від 09.12.2021 № 0075970904 винесене на підставі інформації, викладеної в акті перевірки ГУ ДПС у місті Києві, тому для повного, всебічного та об`єктивного вирішення справи, Головне управління ДПС у місті Києві належить залучити до участі у справі як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача.

Крім того на виконання ухвали Волинського окружного адміністративного суду від 02.07.2024 року позивач надав докази в електронному вигляді на 2500 арк.

Відповідно до частини дев`ятої статті 18 КАС України, суд проводить розгляд судової справи за матеріалами у формах, визначених Положенням про Єдину судову інформаційно-комунікаційну систему та/або положеннями, що визначають порядок функціонування її окремих підсистем (модулів).

При цьому суд враховує, що відповідно до пп. 15.3 пп. 15 п. 1 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, до визначення Положенням про Єдину судову інформаційно-комунікаційну систему та/або положеннями, що визначають порядок функціонування її окремих підсистем (модулів), можливості вчинення передбачених цим Кодексом дій з використанням підсистем (модулів) Єдиної судової інформаційно-комунікаційної системи такі дії вчиняються в такому порядку: розгляд справи у суді здійснюється за матеріалами у формах, визначених Положенням про Єдину судову інформаційно-комунікаційну систему та/або положеннями, що визначають порядок функціонування її окремих підсистем (модулів).

Згідно п. 113 Положення про порядок функціонування окремих підсистем Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи, затвердженого рішенням Вищої ради правосуддя від 17.08.2021 №1845/0/15-21, до початку функціонування всіх підсистем (модулів) ЄСІТС справи можуть розглядатися (формуватися та зберігатися) в паперовій, електронній чи змішаній формі залежно від наявних у суді можливостей.

Пунктом 122 Розділу VI Положення про порядок функціонування окремих підсистем Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи, затвердженого рішенням Вищої ради правосуддя від 17.08.2021 року № 1845/0/15-21, передбачено, що до початку функціонування всіх підсистем (модулів) ЄСІТС справи можуть розглядатися (формуватися та зберігатися) в паперовій, електронній чи змішаній формі залежно від наявних у суді можливостей.

Електронні документи та електронні копії паперових документів вносяться до АСДС та зберігаються в централізованому файловому сховищі.

Документи, що надійшли до суду в електронній формі, за потреби можуть роздруковуватися та приєднуватися до матеріалів справи у паперовій формі.

П. 1 розділу VІІ Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України від 20 серпня 2019 року №814 (у редакції, чинній на момент вчинення відповідної процесуальної дії) передбачено, що у випадку прийняття суддею (суддею-доповідачем), у провадженні якого перебуває судова справа, рішення щодо розгляду (формування та зберігання) судової справи (матеріалів кримінального провадження) в електронній чи змішаній (паперовій та електронній) формі, формування матеріалів судової справи здійснюється у відповідній(их) формі(ах) (паперовій та/або електронній).

З огляду на значний обсяг доказів, що витребовуються судом, та з метою економії наявних ресурсів суд вважає за можливе здійснювати подальший розгляд справи за матеріалами у змішаній формі.

Керуючись статтями 49, 248, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

УХВАЛИВ:

Клопотання представника Головного управління ДПС у Волинській області про залучення третьої особи до участі у справі задовольнити.

Залучити до участі у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Грандтермінал» до Головного управління ДПС у Волинській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача Головне управління ДПС у місті Києві.

Встановити третій особі, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача строк для подачі пояснення щодо позову - 7 днів з дня отримання даної ухвали та роз`яснити, що пояснення щодо позову або відзиву подаються з дотриманням вимог статей 162, 165 Кодексу адміністративного судочинства України. Пояснення третьої особи одночасно з їх надісланням (наданням) до суду також повинні бути надіслані іншим учасникам справи.

Письмові докази подаються безпосередньо до суду в оригіналі або належним чином засвідченій копії з дотриманням вимог статей 79, 94 Кодексу адміністративного судочинства України.

Здійснювати подальший розгляд (формування та зберігання) справи№140/3751/23 у змішаній (паперовій та електронній) формі.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання і не може бути оскаржена.

Суддя А.Я. Ксензюк

Ухвала в повному обсязі складена 07.08.2024.

СудВолинський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.08.2024
Оприлюднено09.08.2024
Номер документу120867328
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них

Судовий реєстр по справі —140/3751/23

Ухвала від 27.11.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шевчук Світлана Михайлівна

Ухвала від 21.11.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Пліш Михайло Антонович

Ухвала від 07.11.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Пліш Михайло Антонович

Рішення від 23.09.2024

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Ксензюк Андрій Ярославович

Ухвала від 23.09.2024

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Ксензюк Андрій Ярославович

Рішення від 23.09.2024

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Ксензюк Андрій Ярославович

Ухвала від 23.09.2024

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Ксензюк Андрій Ярославович

Ухвала від 03.09.2024

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Ксензюк Андрій Ярославович

Ухвала від 07.08.2024

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Ксензюк Андрій Ярославович

Ухвала від 07.08.2024

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Ксензюк Андрій Ярославович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні