Рішення
від 07.08.2024 по справі 580/3475/24
ЧЕРКАСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07 серпня 2024 року справа № 580/3475/24

м. Черкаси

Черкаський окружний адміністративний суд одноособово у складі головуючого судді Бабич А.М., за участю:

секретаря судового засідання Міщенко Д.А.,

представника позивача Сергєєва П.О. (згідно з ордером),

представник відповідача не прибув,

розглянувши правилами загального позовного провадження в залі суду адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю АГРО-РОСЬ-ІНВЕСТ до Головного управління ДПС у Черкаській області про визнання протиправним і скасування рішення,

УСТАНОВИВ:

09.04.2024 адвокатка Берьозкіна Ю.В. (01001, м.Київ, вул.Прорізна, буд.21, оф.11) подала у Черкаський окружний адміністративний суд позов від імені Товариства з обмеженою відповідальністю АГРО-РОСЬ-ІНВЕСТ (04071, м.Київ, вул.Спаська, 5; код ЄДРПОУ 32347925) (далі позивач) до Головного управління ДПС у Черкаській області (18000, м.Черкаси, вул.Хрещатик, буд.235; код ЄДРПОУ ВП44131663) (далі відповідач) про визнання протиправним і скасування податкового повідомлення-рішення (далі ППР) від 22.03.2024 №3500/23-00-07-04-01, відповідно до якого збільшено суму його грошового зобов`язання за платежем`податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг)» (далі - ПДВ) у розмірі 238924,00грн (з них 191139,00грн - сума основного зобов`язання та 47785,00 грн - штрафна санкція).

Додатково просить присудити судові витрати зі сплати судового збору та витрати на професійну правничу допомогу у розмірі, визначеному за результатами розгляду справи на підставі доказів, що будуть подані протягом 5-ти днів з дня прийняття рішення судом згідно з абз.2 ч.7 ст.139 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України).

Позивач вважає, що при проведенні документальної перевірки, на підставі якої складено акт та прийнято оскаржуване ППР, службові особи відповідача дійшли помилкових та необґрунтованих висновків про господарську діяльність позивача, ведення бухгалтерського обліку, подачі звітності, сплати податків. Такі висновки відповідача суперечать чинному законодавству, дійсним обставинам справи та матеріалам перевірки, є безпідставними, надуманими.

15 квітня 2024 року суд прийняв позовну заяву до розгляду та призначив до розгляду правилами загального позовного провадження. 05.06.2024 продовжив термін підготовчого провадження на 30днів. 19.06.2024 закрив підготовче провадження та призначив справу до розгляду по суті у відкритих засіданнях перше з яких призначив на 14год00хв. 11.07.2024.

30.04.2024 та 13.06.2024 відповідач подав суду відзив на позов, в якому просив відмовити у його задоволенні, оскільки не допустив порушень закону. Зазначив, що дотримався правових підстав для проведення податкової перевірки. Стверджує про допущення позивачем порушення Податкового кодексу України (далі ПК України) внаслідок взяття податкового кредиту за рахунок безтоварних операцій, опис обґрунтування чого зафіксовано в акті податкової перевірки.

05 червня 2024 суд постановив ухвалу про продовження терміну підготовчого провадження на 30днів, задовольнив клопотання про участь представника позивача в режимі відеоконференції та допит в якості свідків вагаря ОСОБА_1 , завідуючої лабораторії позивача ОСОБА_2 . Суд долучив усі подані сторонами документи, як докази.

Дослідивши письмові докази, допитавши свідків та оцінивши доводи сторін, суд дійшов висновку про необґрунтованість позовних вимог з огляду на таке.

Згідно з відомостями ЄДРПОУ позивач створений як юридична особа з 06.02.2003. Основний вид діяльності «01.11 Вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур». Інші:

01.19 Вирощування інших однорічних і дворічних культур

01.50 Змішане сільське господарство

01.61 Допоміжна діяльність у рослинництві

46.11 Діяльність посередників у торгівлі сільськогосподарською сировиною, живими тваринами, текстильною сировиною та напівфабрикатами

46.21 Оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин

46.90 Неспеціалізована оптова торгівля

52.10 Складське господарство

56.29 Постачання інших готових страв

68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна

10.73 Виробництво макаронних виробів і подібних борошняних виробів

10.89 Виробництво інших харчових продуктів, н.в.і.у.

10.72 Виробництво сухарів і сухого печива; виробництво борошняних кондитерських виробів, тортів і тістечок тривалого зберігання

10.62 Виробництво крохмалів і крохмальних продуктів

01.63 Післяурожайна діяльність

10.71 Виробництво хліба та хлібобулочних виробів; виробництво борошняних кондитерських виробів, тортів і тістечок нетривалого зберігання

10.61 Виробництво продуктів борошномельно-круп`яної промисловості

10.41 Виробництво олії та тваринних жирів

10.92 Виробництво готових кормів для домашніх тварин

10.91 Виробництво готових кормів для тварин, що утримуються на фермах

01.64 Оброблення насіння для відтворення

01.13 Вирощування овочів і баштанних культур, коренеплодів і бульбоплодів

01.29 Вирощування інших багаторічних культур

45.11 Торгівля автомобілями та легковими автотранспортними засобами

45.19 Торгівля іншими автотранспортними засобами

45.31 Оптова торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів

46.18 Діяльність посередників, що спеціалізуються в торгівлі іншими товарами

46.31 Оптова торгівля фруктами й овочами

46.32 Оптова торгівля м`ясом і м`ясними продуктами

46.33 Оптова торгівля молочними продуктами, яйцями, харчовими оліями та жирами

46.47 Оптова торгівля меблями, килимами й освітлювальним приладдям

46.49 Оптова торгівля іншими товарами господарського призначення

46.51 Оптова торгівля комп`ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням

46.61 Оптова торгівля сільськогосподарськими машинами й устаткованням

46.65 Оптова торгівля офісними меблями

46.66 Оптова торгівля іншими офісними машинами й устаткованням

46.69 Оптова торгівля іншими машинами й устаткованням

68.10 Купівля та продаж власного нерухомого майна

77.11 Надання в оренду автомобілів і легкових автотранспортних засобів

77.12 Надання в оренду вантажних автомобілів

77.31 Надання в оренду сільськогосподарських машин і устатковання

77.33 Надання в оренду офісних машин і устатковання, у тому числі комп`ютерів

82.99 Надання інших допоміжних комерційних послуг, н.в.і.у.

Перебуває на податковому обліку відповідача.

На підставі наказу від 08.02.2024 №283-п та направлень посадові особі відповідача провели документальну позапланову виїзну перевірку позивача щодо дотримання вимог податкового законодавства з ПДВ у правовідносинах з ТОВ «БЛАГОДІЙНИЙ СОЮЗ» за жовтень 2020 року, про що склала акт від 23.02.2024 №1823/23-00-23-07-04-01/032347925 (далі Акт перевірки). У ньому зафіксоване порушення позивачем вимог п.п.198.1-198.3, 198.6 ст.198 та п.п.201.1, 201.7 ст.201 ПК України, що призвело до заниження ПДВ за жовтень 2020 року у сумі 191139грн.

В описовій його частині вказано про декларування позивачем податкового кредиту з ПДВ за жовтень 2020 року в сумі 5015034грн, з якого 191139грн за рахунок правочинів про придбання сої у ТОВ «БЛАГОДІЙНИЙ СОЮЗ» (код ЄДРПОУ 35893156) у жовтні 2020 року згідно з ПН від 06.10.2020 №№16 (23,499т), 17 (29,68т) та від 07.10.2020 №18 (29,26т), що виписані до договору поставки від 05.10.2020 №05/10-02. При цьому позивач надав для податкової перевірки ВН від 06.10.2020 №№766, 767, від 07.10.2020 №773 та ТТН від 05.10.2020 щодо переміщення 23,49т сої та від 06.10.2020 щодо переміщення 29,68т та 29,26т сої. Також надані платіжні доручення від 09.10.2020, 16.10.2020. Зазначені документи відповідач не урахував, виснувавши удаваність правочинів (безтоварність), посилаючись на:

всупереч вимог п.п.2.4, 3.1 договору поставки не надано свідоцтво якості товару;

у ТТН вказаний автомобільним перевізником ТОВ «Транспортно-експедиційна «Агенція» код ЄДРПОУ 35756725: його підписи та печатка відсутня в ТТН та відсутнє місце їх складання; у звітності з ПДФ форми 1-ДФ нарахування та виплату доходів вказаним в ТТН, як водії, фізичним особам не задеклароване; вказані автомобілі за ним не зареєстровані та відповідно до податкової звітності та ЄРПН їх не використовує, маючи власний автопарк інших транспортних засобів; оскільки зареєстрований у м.Луцьк, а місце вчинення правочину Черкаська обл. м.Ташлик, його залучення економічно не обґрунтоване із-за собівартості витрат на транспортування; ТТН виписані та товар прибув раніше дати виписування первинних-бухгалтерських документів (ВН);

ТОВ «БЛАГОДІЙНИЙ СОЮЗ» (код ЄДРПОУ 35893156) (далі контрагент) визнане ризиковим платником податків рішеннями від 14.05.2020, 09.06.2021, 08.11.2021, 01.12.2021. Має основний вид діяльності вирощування зерновий культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур. Відповідно до звітності 4-СГ і 29-СГ та ЄРПН, його пояснень для зняття статусу ризикового не вирощувало та не придбавало сою для можливості продажу в жовтні 2020 року позивачу, не мало достатній площ земельних ділянок для цього.

Тому відповідач виніс оскаржуване ППР від 22.03.2024 №3500/23-00-07-04-01 про донарахування позивачу ПДВ у розмірі 238924,00грн (191139,00грн - основне зобов`язання та 47785,00 грн штрафна санкція 25%).

Тому позивач звернувся в суд позовною заявою.

Для оцінки спірних обставин суд урахував вимоги ст.19 Конституції України про обов`язок органів державної влади та їх службових і посадових осіб діяти в межах, порядку і спосіб, визначених законом.

Контролюючі органи відповідно до положень ст.75 ПК України мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов`язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також отриманих в установленому законодавством порядку контролюючим органом документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків.

Документальна позапланова перевірка не передбачається у плані роботи контролюючого органу і проводиться за наявності хоча б однієї з підстав, визначених цим Кодексом.

Документальною виїзною перевіркою вважається перевірка, яка проводиться за місцезнаходженням платника податків чи місцем розташування об`єкта права власності, стосовно якого проводиться така перевірка.

Порядок проведення документальних позапланових перевірок урегульований нормами ст.78 ПК України.

Порушень процедури проведення перевірки позивача не встановлено.

Відповідно до п.201.1 ст.201 ПК України сума ПДВ, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України або бюджетному відшкодуванню, визначається як різниця між сумою податкового зобов`язання звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредиту такого звітного (податкового) періоду.

При позитивному значенні суми, розрахованої згідно з пунктом 200.1 цієї статті, така сума згідно з п.200.2. підлягає сплаті (перерахуванню) до бюджету у строки, встановлені цим розділом.

Порядок формування податкового кредиту урегульований нормами ст.198 ПК України.

Зокрема, до податкового кредиту відносяться суми податку, сплачені/нараховані у разі здійснення операцій з:

а) придбання або виготовлення товарів та послуг;

б) придбання (будівництво, спорудження, створення) необоротних активів (у тому числі у зв`язку з придбанням та/або ввезенням таких активів як внесок до статутного капіталу та/або при передачі таких активів на баланс платника податку, уповноваженого вести облік результатів спільної діяльності);

в) отримання послуг, наданих нерезидентом на митній території України, та в разі отримання послуг, місцем постачання яких є митна територія України;

г) ввезення необоротних активів на митну територію України за договорами оперативного або фінансового лізингу;

ґ) ввезення товарів та/або необоротних активів на митну територію України.

Датою віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше:

дата списання коштів з рахунку платника податку в банку/небанківському надавачу платіжних послуг на оплату товарів/послуг, а в разі постачання товарів/послуг, оплата яких здійснюється електронними грошима, - дата списання електронних грошей платника податків як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, на електронний гаманець постачальника;

дата отримання платником податку товарів/послуг.

Для операцій із ввезення на митну територію України товарів датою віднесення сум податку до податкового кредиту є дата сплати податку за податковими зобов`язаннями згідно з пунктом 187.8 статті 187 цього Кодексу, а для операцій з постачання послуг нерезидентом на митній території України - дата складення платником податкової накладної за такими операціями, за умови реєстрації такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Датою віднесення сум до податкового кредиту замовника з договорів (контрактів), визначених довгостроковими відповідно до пункту 187.9 статті 187 цього Кодексу, є дата фактичного отримання замовником результатів робіт (оформлених актами виконаних робіт) за такими договорами (контрактами).

Податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг та складається із сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв`язку з:

придбанням або виготовленням товарів та наданням послуг;

придбанням (будівництвом, спорудженням) основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи;

ввезенням товарів та/або необоротних активів на митну територію України.

Нарахування податкового кредиту здійснюється незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні засоби почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах провадження господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.

Згідно з положеннями п.198.6 вказаної статті ПК України не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв`язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних податковими накладними/розрахунками коригування до таких податкових накладних чи не підтверджені митними деклараціями (тимчасовими, додатковими та іншими видами митних декларацій, за якими сплачуються суми податку до бюджету при ввезенні товарів на митну територію України), іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу.

У разі коли на момент перевірки платника податку контролюючим органом суми податку, попередньо включені до складу податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними у абзаці першому цього пункту документами, платник податку несе відповідальність відповідно до цього Кодексу.

Податкові накладні, отримані з Єдиного реєстру податкових накладних, є для отримувача товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

У разі якщо платник податку не включив у відповідному звітному періоді до податкового кредиту суму податку на додану вартість на підставі отриманих податкових накладних/розрахунків коригування до таких податкових накладних, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, таке право зберігається за ним протягом 365 календарних днів з дати складення податкової накладної/розрахунку коригування.

Суми податку, сплачені (нараховані) у зв`язку з придбанням товарів/послуг, зазначені в податкових накладних/розрахунках коригування до таких податкових накладних, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних з порушенням строку реєстрації, включаються до податкового кредиту за звітний податковий період, в якому зареєстровано податкові накладні/розрахунки коригування до таких податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, але не пізніше ніж через 365 календарних днів з дати складення податкових накладних/розрахунків коригування до таких податкових накладних.

Відповідно до підп.а п.185.1 ст.185 ПК України об`єктом оподаткування ПДВ є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з безоплатної передачі та з передачі права власності на об`єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об`єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю.

Підпунктом 14.1.191 п.14.1 ст.14 ПК України визначено, що постачання товарів - будь-яка передача права на розпоряджання товарами як власник, у тому числі продаж, обмін чи дарування такого товару, а також постачання товарів за рішенням суду.

Згідно з підп.14.1.202 п.14.1 ст.14 ПК України продаж (реалізація) товарів - будь-які операції, що здійснюються згідно з договорами купівлі-продажу, міни, поставки та іншими господарськими, цивільно-правовими договорами, які передбачають передачу прав власності на такі товари за плату або компенсацію незалежно від строків її надання, а також операції з безоплатного надання товарів.

Як визначено підп.14.1.36 п.14.1 ст.14 ПК України, господарська діяльність - це діяльність особи, що пов`язана з виробництвом (виготовленням) та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг, спрямована на отримання доходу і проводиться такою особою самостійно та/або через свої відокремлені підрозділи, а також через будь-яку іншу особу, що діє на користь першої особи, зокрема за договорами комісії, доручення та агентськими договорами.

Вимоги до підтвердження даних, визначених у податковій звітності, визначені нормами ст.44 ПК України у редакції станом на дату її формування.

Так, для цілей оподаткування платники податків зобов`язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов`язаних з визначенням об`єктів оподаткування та/або податкових зобов`язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.

Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.

У випадках, передбачених статтею 216 Цивільного кодексу України, платники податків мають право вносити відповідні зміни до податкової звітності у порядку, визначеному статтею 50 цього Кодексу.

Для обрахунку об`єкта оподаткування платник податку на прибуток використовує дані бухгалтерського обліку та фінансової звітності щодо доходів, витрат та фінансового результату до оподаткування.

Платники податків зобов`язані забезпечити зберігання документів, визначених пунктом 44.1 цієї статті, а також документів, пов`язаних із виконанням вимог законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, протягом не менш як 1095 днів (2555 днів - для документів та інформації, необхідної для здійснення податкового контролю за трансфертним ціноутворенням відповідно до статті 39 цього Кодексу) з дня подання податкової звітності, для складення якої використовуються зазначені документи, а в разі її неподання - з передбаченого цим Кодексом граничного терміну подання такої звітності. Якщо документи, визначені у пункті 44.1 цієї статті, пов`язані з предметом перевірки, проведенням процедури адміністративного оскарження прийнятого за її результатами ППР або судового розгляду, такі документи повинні зберігатися до закінчення перевірки та передбаченого законом строку оскарження прийнятих за її результатами рішень та/або вирішення справи судом, але не менше строків, передбачених пунктом 44.3 цієї статті.

У разі втрати, пошкодження або дострокового знищення документів, зазначених в пунктах 44.1 і 44.3 цієї статті, платник податків зобов`язаний у п`ятиденний строк з дня такої події письмово повідомити контролюючий орган за місцем обліку в порядку, встановленому цим Кодексом для подання податкової звітності, та контролюючий орган, яким було здійснено митне оформлення відповідної митної декларації.

Платник податків зобов`язаний відновити втрачені документи протягом 90 календарних днів з дня, що настає за днем надходження повідомлення до контролюючого органу.

У разі неможливості проведення перевірки платника податків у випадках, передбачених цим підпунктом, терміни проведення таких перевірок переносяться до дати відновлення та надання документів до перевірки в межах визначених цим підпунктом строків.

У разі якщо до закінчення перевірки або у терміни, визначені в абзаці другому пункту 44.7 цієї статті платник податків не надає посадовим особам контролюючого органу, які проводять перевірку, документи (незалежно від причин такого ненадання, крім випадків виїмки документів або іншого вилучення правоохоронними органами), що підтверджують показники, відображені таким платником податків у податковій звітності, вважається, що такі документи були відсутні у такого платника податків на час складення такої звітності.

Якщо платник податків після закінчення перевірки та до прийняття рішення контролюючим органом за результатами такої перевірки надає документи, що підтверджують показники, відображені таким платником податків у податковій звітності, не надані під час перевірки (у випадках, передбачених абзацами другим і четвертим пункту 44.7 цієї статті), такі документи повинні бути враховані контролюючим органом під час розгляду ним питання про прийняття рішення.

Протягом 10 робочих днів з дня, наступного за днем отримання акта перевірки, платник податків має право подати контролюючому органу, що проводив перевірку, заперечення та/або додаткові документи, які підтверджують показники, відображені таким платником податків у податковій звітності.

У разі якщо під час проведення перевірки платник податків надає документи менше ніж за три дні до дня її завершення або коли надіслані у передбаченому абзацом першим цього пункту порядку документи надійшли до контролюючого органу менше ніж за три дні до дня завершення перевірки, проведення перевірки продовжується на строк, визначений статтею 82 цього Кодексу.

У разі якщо надіслані у передбаченому абзацом першим цього пункту порядку документи надійшли до контролюючого органу після завершення перевірки або у разі надання таких документів відповідно до абзацу другого цього пункту, контролюючий орган має право не приймати рішення за результатами проведеної перевірки та призначити позапланову документальну перевірку такого платника податків.

Отже, податкова звітність платника податку має формуватися на підставі наявних у нього документів належного бухгалтерського обліку. Ці документи мають надаватися контролюючим органам під час податкової перевірки у визначені строки. За умови їх ненадання презюмується, що вони відсутні.

Згідно зі ст. 9 Закону України 16 липня 1999 року № 996-XIV Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.

Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов`язкові реквізити, якщо інше не передбачено окремими законодавчими актами України:

назву документа (форми);

дату складання;

назву підприємства, від імені якого складено документ;

зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції;

посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення;

особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

Первинні документи, складені в електронній формі, застосовуються у бухгалтерському обліку за умови дотримання вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг.

Неістотні недоліки в документах, що містять відомості про господарську операцію, не є підставою для невизнання господарської операції, за умови, що такі недоліки не перешкоджають можливості ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, та містять відомості про дату складання документа, назву підприємства, від імені якого складено документ, зміст та обсяг господарської операції тощо.

Господарські операції повинні бути відображені в облікових регістрах у тому звітному періоді, в якому вони були здійснені.

У разі складання та зберігання первинних документів і регістрів бухгалтерського обліку з використанням електронних засобів оброблення інформації підприємство зобов`язане за свій рахунок виготовити їх копії на паперових носіях на вимогу інших учасників господарських операцій, а також правоохоронних органів та відповідних органів у межах їх повноважень, передбачених законами.

Підприємство вживає всіх необхідних заходів для запобігання несанкціонованому та непомітному виправленню записів у первинних документах і регістрах бухгалтерського обліку та забезпечує їх належне зберігання протягом встановленого строку.

Відповідальність за несвоєчасне складання первинних документів і регістрів бухгалтерського обліку та недостовірність відображених у них даних несуть особи, які склали та підписали ці документи.

Загальні вимоги щодо подання фінансової звітності, настанови щодо її структури та мінімальні вимоги щодо її змісту визначає Міжнародний стандарт бухгалтерського обліку 1 (далі - МСБО 1).

Так, згідно з п.9 МСБО №1 фінансова звітність є структурованим відображенням фінансового стану та фінансових результатів діяльності суб`єкта господарювання. Метою фінансової звітності є надання інформації про фінансовий стан, фінансові результати діяльності та грошові потоки суб`єкта господарювання, яка є корисною для широкого кола користувачів при прийнятті ними економічних рішень. Фінансова звітність також демонструє результати того, як управлінський персонал суб`єктів господарювання розпоряджається ввіреними йому ресурсами. Для досягнення цієї мети фінансова звітність надає таку інформацію про суб`єкт господарювання:

а) активи;

б) зобов`язання;

в) власний капітал;

г) дохід та витрати, у тому числі прибутки та збитки;

ґ) внески та виплати власникам, які діють згідно з їхніми повноваженнями власників;

д) грошові потоки.

Повний комплект фінансової звітності відповідно до п.10 МСБО №1 включає:

а) звіт про фінансовий стан на кінець періоду;

б) звіт про сукупні доходи за період;

в) звіт про зміни у власному капіталі за період;

г) звіт про рух грошових коштів за період;

ґ) примітки, що містять стислий виклад суттєвих облікових політик та інші пояснення;

д) звіт про фінансовий стан на початок найбільш давнього порівняльного періоду, коли суб`єкт господарювання застосовує облікову політику ретроспективно або здійснює ретроспективний перерахунок статей своєї фінансової звітності, або коли він перекласифікує статті своєї фінансової звітності. Суб`єкт господарювання може використовувати інші назви для звітів, ніж ті, що використовуються у цьому Стандарті.

Відповідно до п.15 МСБО №1 фінансова звітність має достовірно подавати фінансовий стан, фінансові результати діяльності та грошові потоки суб`єкта господарювання. Достовірне подання вимагає правдивого подання впливу операцій, інших подій та умов відповідно до визначень та критеріїв визнання для активів, зобов`язань, доходу та витрат, наведених у Концептуальній основі*. Передбачається, що в результаті застосування МСФЗ з розкриттям додаткової інформації (за потреби) буде досягнуто достовірне подання у фінансовій звітності.

Тобто, платник зобов`язаний формувати податкову звітність виключно на підставі належно оформлених первинних бухгалтерських документах, якими посвідчені реальні господарські операції. Неістотні недоліки оформлення їх дійсність не спростовують.

Відповідно до підп.1.31 п.1, підп.2.1 п.2 Положення про документальне забезпечення записів бухгалтерського обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України 24.05.1995 № 88 (далі Положення №88), господарські операції відображаються у бухгалтерському обліку методом їх суцільного і безперервного документування. Записи в регістрах бухгалтерського обліку провадяться на підставі первинних документів, створених відповідно до вимог цього Положення. Підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи. При реалізації товарів за готівку допускається складання первинного документа не рідше одного разу на день на підставі даних касових апаратів, чеків тощо. Для контролю та впорядкування обробки інформації на основі первинних документів можуть складатися зведені документи (далі первинні документи).

Первинні документи відповідно до підп.2.3 п.2 Положення №88 повинні мати такі обов`язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, назва документа (форми), дата складання, зміст та обсяг господарської операції, одиниця виміру господарської операції (у грошовому та за можливості у натуральних вимірниках), посади і прізвища (крім первинних документів, вимоги до яких встановлюються Національним банком України) осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

Залежно від характеру операції та технології обробки даних до первинних документів можуть бути включені додаткові реквізити: печатка, ідентифікаційний код підприємства, установи з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, номер документа, підстава для здійснення операцій, дані про документ, що засвідчує особу-одержувача тощо.

Неістотні недоліки в документах, що містять відомості про господарську операцію, не є підставою для невизнання господарської операції, за умови, що такі недоліки не перешкоджають можливості ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, та містять відомості про дату складання документа, назву підприємства, від імені якого складено документ, зміст та обсяг господарської операції тощо.

Згідно з підп.2.4 п.2 Положення №88 документ має бути підписаний особисто, а підпис може бути скріплений печаткою. Електронний підпис накладається відповідно до законодавства про електронні документи та електронний документообіг. Використання при оформленні первинних документів факсимільного відтворення підпису допускається у порядку, встановленому законом, іншими актами цивільного законодавства.

Повноваження на здійснення господарської операції особи, яка в інтересах юридичної особи або фізичної особи - підприємця одержує основні засоби, запаси, нематеріальні активи, грошові документи, цінні папери та інші товарно-матеріальні цінності згідно з договором, підтверджуються відповідно до законодавства. Такі повноваження можуть бути підтверджені, зокрема, письмовим договором, довіреністю, актом органу юридичної особи тощо.

Господарські операції, наведені у внутрішньому первинному документі (акті), відповідно до абзацу третього підп.2.5 п.2 Положення №88 оцінюються в порядку, визначеному національними положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку або міжнародними стандартами фінансової звітності.

Згідно з підп.2.14-2.15 п.2 Положення №88 первинні документи підлягають обов`язковій перевірці (в межах компетенції) працівниками, які ведуть бухгалтерський облік, за формою і змістом, тобто перевіряється наявність у документі обов`язкових реквізитів та відповідність господарської операції чинному законодавству у сфері бухгалтерського обліку, логічна ув`язка окремих показників. У разі виявлення невідповідності первинного документа вимогам законодавства у сфері бухгалтерського обліку такі документи з письмовим обґрунтуванням передаються керівнику підприємства, установи. До окремого письмового рішення керівника такі документи не приймаються до виконання.

Зберігання первинних документів та регістрів бухгалтерського обліку, що пройшли обробку і були підставою для складання звітності, а також бухгалтерської та іншої звітності, оформлення і передачу їх до архіву згідно з підп.6.7 п.6 Положення №88 забезпечує головний бухгалтер підприємства, установи або особа, яка забезпечує ведення бухгалтерського обліку підприємства.

У разі пропажі або знищення первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку і звітності керівник підприємства, установи відповідно до підп.6.10. п.6 Положення №88 письмово повідомляє про це правоохоронні органи та наказом призначає комісію для встановлення переліку відсутніх документів та розслідування причин їх пропажі або знищення. Для участі в роботі комісії запрошуються представники слідчих органів, охорони і державного пожежного нагляду. Результати роботи комісії оформляються актом, який затверджується керівником підприємства, установи. Копія акта надсилається органу, в сфері управління якого перебуває підприємство, установа, а також територіальним органам центрального органу виконавчої влади, який реалізує державну податкову політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, та центрального органу виконавчої влади, який реалізує державну митну політику, державну політику у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування законодавства з питань митної справи, - підприємствами та місцевому фінансовому органу - установами, в 10-денний строк.

Отже, відсутність документів для підтвердження формування показників податкової звітності означає безпідставність декларування відповідних податків і зборів.

Визначальною ознакою господарської операції є те, що вона повинна спричиняти реальні зміни майнового стану платника податків. Транзитний рух коштів на рахунках контрагентів не є достатнім доказом таких обставин та в сукупності зі вказаними вище фактами доводить мету штучного формування показників податкової звітності, отримання податкової вигоди.

Перевіряючи доводи сторін про дотримання вказаних норм закону, суд урахував.

Відповідно до договору №05/10-02 поставки сої від 05.10.2020 позивач, як покупець, придбаває у ТОВ «Благодійний Союз» в особі керівника ОСОБА_3 , як постачальника, сою. Вимоги до якості сої, відповідності ДСТУ вказані в т.2 Договору. У пункті 3.1 його ст.3 вказано, що постачальник зобов`язаний передавати партії товару покупцю протягом дії цього Договору та забезпечити покупця такими документами: свідоцтвом про відповідність якості та безпечності товару, а також ТТН.

У позивача щодо вказаних поставок відсутні свідоцтва про відповідність якості та безпечності товару від постачальника, як на дату податкової перевірки, так і на дату судового розгляду спору. Наявність первинних бухгалтерських документів ВН, ПН до них та ТТН, про які описано в Акті податкової перевірки, підтверджено. Суд звернув увагу на такі факти в їх оформленні, у т.ч. про які зауважив відповідач.

Зі сторони постачальника вказані документи підписані, як керівником, ОСОБА_4 ем та скріплені печаткою ТОВ «БЛАГОДІЙНИЙ СОЮЗ» - код ЄДРПОУ 35893156.

Відповідно до відомостей ЄДРПОУ юридична особа з кодом ЄДРПОУ 35893156 (вказаний як код ЄДРПОУ ТОВ «БЛАГОДІЙНИЙ СОЮЗ» у ВН, ПН та ТТН позивача для декларування податкового кредиту) зареєстрована з 17.04.2008 та має назву ТОВ «СХІД-АГРОТРЕЙД» (Київська обл., Бучанський р-н, село Софіївська Борщагівка, вул.Соборна, 103/10, приміщення 316) (https://clarity-project.info/edr/35893156). Підписант - ОСОБА_3 . Анульоване свідоцтво платника ПДВ 17.02.2023. За вказаною адресою також зареєстровані: ТОВ "БІПЕР ТРЕЙД", ПІДПРИЄМСТВО ОБ`ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЦЕНТР РЕАБІЛІТАЦІЇ "ПАЛІТРА", ТОВ "НАРОДЖЕНІ В УКРАЇНІ" (https://clarity-project.info/edrs?query="Київська+обл.%2C+Бучанський+р-н%2C+С.+Софіївська+Борщагівка%2C+вул.+Соборна%2C+буд.+103%2F10%2C+Приміщення+316") .

Основний вид зареєстрованої господарської діяльності вказаного підприємства « 01.11 Вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур». Інші:

10.12 Виробництво м`яса свійської птиці

88.99 Надання іншої соціальної допомоги без забезпечення проживання, н.в.і.у.

70.22 Консультування з питань комерційної діяльності й керування

69.20 Діяльність у сфері бухгалтерського обліку й аудиту; консультування з питань оподаткування

68.32 Управління нерухомим майном за винагороду або на основі контракту

46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням

46.21 Оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин

46.13 Діяльність посередників у торгівлі деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічними виробами

46.11 Діяльність посередників у торгівлі сільськогосподарською сировиною, живими тваринами, текстильною сировиною та напівфабрикатами

41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель

16.24 Виробництво дерев`яної тари

10.51 Перероблення молока, виробництво масла та сиру

10.11 Виробництво м`яса

01.63 Післяурожайна діяльність

01.62 Допоміжна діяльність у тваринництві

01.61 Допоміжна діяльність у рослинництві

01.50 Змішане сільське господарство

01.47 Розведення свійської птиці

01.46 Розведення свиней

01.41 Розведення великої рогатої худоби молочних порід

01.19 Вирощування інших однорічних і дворічних культур

01.13 Вирощування овочів і баштанних культур, коренеплодів і бульбоплодів.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ БЛАГОДІЙНИЙ СОЮЗ є іншою юридичною особою, що зареєстрована 10.06.2019 з кодом ЄДРПОУ 43051760 та місцезнаходженням: Житомирська обл., Коростенський р-н, село Покалів, вул.Шляхова (https://youcontrol.com.ua/catalog/company_details/43051760/). Уповноважена особа - ОСОБА_5 . Анульоване свідоцтво ПДВ 09.10.2023 із-за надання декларацiй про вiдсутнiсть поставок.

Основний вид зареєстрованої господарської діяльності вказаного підприємства 01.11 Вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур. Інші:

01.13 Вирощування овочів і баштанних культур, коренеплодів і бульбоплодів

01.19 Вирощування інших однорічних і дворічних культур

01.41 Розведення великої рогатої худоби молочних порід

01.50 Змішане сільське господарство

10.12 Виробництво м`яса свійської птиці

10.51 Перероблення молока, виробництво масла та сиру

46.11 Діяльність посередників у торгівлі сільськогосподарською сировиною, живими тваринами, текстильною сировиною та напівфабрикатами

88.99 Надання іншої соціальної допомоги без забезпечення проживання, н.в.і.у.

46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням

68.32 Управління нерухомим майном за винагороду або на основі контракту

70.22 Консультування з питань комерційної діяльності й керування

41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель.

Звітністю форми 4-сг та 29-сг вказаного контрагента позивача підтверджується, що соя, як товар, ним не вирощувалася, а згідно з ЄРПН придбавалася.

Допитом свідків у суді в цій справі встановлено, що жоден з них не знає посадових осіб вказаного контрагента не перевіряв приналежність товару, відповідність даних документів щодо постачальника товару.

Щодо доказів транспортування суд встановив обґрунтованість твердження відповідача щодо їх виписування раніше дат ВН та вказана в них кількість товару не співпадає вказаним у ВН та ПН щодо кожної з партій, що підтверджує порушення пункту 187.1 ст.187 ПК України, який приписує, що датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку. Для документів, складених в електронній формі, датою оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку, вважається дата, зазначена у самому документі як дата його складення відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", незалежно від дати накладення електронного підпису.

Виписування ПН з порушенням правила «першої події» (факти поставки товару згідно з ТТН) обґрунтовують доводи відповідача про безпідставне взяття позивачем на їх підставі податкового кредиту.

Згідно з підп. а п.198.1 ст.198 ПК України до податкового кредиту відносяться суми податку, сплачені/нараховані у разі здійснення операцій з придбання або виготовлення товарів та послуг.

Пунктом 198.2 ст.198 ПК України визначено, що датою віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше:

дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг;

дата отримання платником податку товарів/послуг.

Відповідно до абзаців 2 та 3 п.201.10 ст.201 ПК України ПН, складена та зареєстрована в ЄРПН, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Згідно з абз.1 п.201.1 ст.201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти ПН в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в ЄРПН у встановлений цим Кодексом термін. ПН складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс) (абз.1 п.201.7 ст.201 ПК України). Відповідно до вимог п.201.10 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в ЄРПН та надати покупцю за його вимогою.

Відомостями бази «НАІС ДДАІ» МВС України підтверджується, що у період оформлення ТТН вказані в них автомобілі належали фізичним особам, оренда в яких або нарахування та виплата їм доходу в цей період звітністю автоперевізника не підтверджена. Хоча відповідно до п.8.1 Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України 09.12.2011 № 1588, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 грудня 2011 року за № 1562/20300, платник податків зобов`язаний повідомляти про всі об`єкти оподаткування і об`єкти, пов`язані з оподаткуванням, контролюючий орган за основним місцем обліку у порядку, встановленому цим розділом.

Крім того, в ТТН відсутні підписи та печатки автоперевізника. Приналежність автомобілів вказаному автоперевізнику не підтверджена та з огляду на що фото зважування автомобілів не враховані. Також, оскільки придбання у вказаного контрагента не підтверджене, докази реалізації сої позивачем суд не врахував.

Так, на дату виписування ТТН порядок заповнення ТТН визначали Правила перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджені наказом Міністерства транспорту України від 14.10.97 № 363 у редакції від 12.07.2019. Зокрема, відповідно до п.11.1. основним документом на перевезення вантажів є ТТН, форму якої наведено в додатку 7 до цих Правил. Суб`єкт господарювання може оформлювати її без дотримання форми, наведеної в додатку 7 до цих Правил, за умови наявності в ній інформації про назву документа, дату і місце його складання, найменування (прізвище, ім`я, по батькові) Перевізника та/або експедитора, замовника, вантажовідправника, вантажоодержувача, найменування та кількість вантажу, його основні характеристики та ознаки, які дають можливість однозначно ідентифікувати цей вантаж, автомобіль (марка, модель, тип, реєстраційний номер), причіп/напівпричіп (марка, модель, тип, реєстраційний номер), пункти навантаження та розвантаження із зазначенням повної адреси, посади, прізвища та підписів відповідальних осіб вантажовідправника, вантажоодержувача, водія та/або експедитора. ТТН на перевезення вантажів автомобільним транспортом виписує Замовник (вантажовідправник) у трьох примірниках (п.11.3). Час прибуття (вибуття) автомобіля для завантаження і розвантаження Замовник зобов`язаний зазначати відповідно до пунктів 8.25, 8.26 глави 8 цих Правил (п.11.7).

Відсутність підписів уповноважених осіб перевізника та його печатки свідчить про обґрунтованість сумнівів відповідача щодо реальності посвідчуваних такими ТТН операцій. У сукупності з відсутністю в даних ЄРПН відомостей про придбання сої, а в статистичних звітах щодо її вирощування та відсутність основних засобів для зберігання доводять обґрунтованість доводів відповідача про ознаки безтоварності таких операцій та безпідставне взяття податкового кредиту за ними, що порушило обчислення розміру ПДВ для сплати в державний бюджет. То ж основне донарахування ПДВ відповідачем спірним ППР правомірне.

Відповідно до ст.123 ПК України вчинення платником податків діянь, що зумовили визначення контролюючим органом суми податкового зобов`язання та/або іншого зобов`язання, контроль за сплатою якого покладено на контролюючі органи, зменшення суми бюджетного відшкодування та/або від`ємного значення суми податку на додану вартість платника податків на підставах, визначених підпунктами 54.3.1, 54.3.2 (крім випадків зменшення суми податку на доходи фізичних осіб, задекларованої до повернення з бюджету у зв`язку із використанням права на податкову знижку), 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, тягне за собою накладення на платника податків штрафу в розмірі 10 відсотків суми визначеного податкового зобов`язання та/або іншого зобов`язання, контроль за сплатою якого покладено на контролюючі органи, завищеної суми бюджетного відшкодування. Якщо ці діяння, передбачені пунктом 123.1 цієї статті, вчинені умисно, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 25 відсотків від суми визначеного податкового зобов`язання та/або іншого зобов`язання, контроль за сплатою якого покладено на контролюючі органи, завищеної суми бюджетного відшкодування.

Для донарахування штрафу у вказаному ППР відповідач дотримався.

Отже, оскаржуване ППР правомірне та відсутні підстави для його скасування.

Згідно зі ст.132 КАС України судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи. Розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом. До витрат, пов`язаних з розглядом справи, належать витрати: на професійну правничу допомогу; сторін та їхніх представників, що пов`язані із прибуттям до суду; пов`язані із залученням свідків, спеціалістів, перекладачів, експертів та проведенням експертиз; пов`язані з витребуванням доказів, проведенням огляду доказів за їх місцезнаходженням, забезпеченням доказів; пов`язані із вчиненням інших процесуальних дій або підготовкою до розгляду справи.

Відповідно до ч.1 ст.139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Зважаючи на те, що позовні вимоги позивача не підлягають задоволенню, відсутні підстави відшкодування судових витрат.

Керуючись ст.ст.2-20, 72-78, 132-139, 242-245, 255, 295 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

1. Відмовити повністю у задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю АГРО-РОСЬ-ІНВЕСТ (04071, м.Київ, вул.Спаська, 5; код ЄДРПОУ 32347925) до Головного управління ДПС у Черкаській області (18000, м.Черкаси, вул.Хрещатик, буд.235; код ЄДРПОУ ВП44131663) про визнання протиправним і скасування податкового повідомлення-рішення від 22.03.2024 №3500/23-00-07-04-01, відповідно до якого збільшено суму його грошового зобов`язання з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) (далі - ПДВ) у розмірі 238924,00грн (з них 191139,00грн - сума грошового зобов`язання та 47785,00 грн - штрафна санкція).

2. Судові витрати розподілу не підлягають.

3. Копію рішення направити учасникам справи.

4. Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. Апеляційна скарга може бути подана до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного його тексту.

Суддя Анжеліка БАБИЧ

Повний текст рішення виготовлений і підписаний 08.08.2024.

СудЧеркаський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.08.2024
Оприлюднено12.08.2024
Номер документу120897331
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних)

Судовий реєстр по справі —580/3475/24

Постанова від 10.12.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Файдюк Віталій Васильович

Постанова від 10.12.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Файдюк Віталій Васильович

Ухвала від 23.10.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Файдюк Віталій Васильович

Ухвала від 14.10.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Файдюк Віталій Васильович

Ухвала від 14.10.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Файдюк Віталій Васильович

Ухвала від 09.09.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Файдюк Віталій Васильович

Рішення від 07.08.2024

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Анжеліка БАБИЧ

Рішення від 07.08.2024

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Анжеліка БАБИЧ

Ухвала від 11.07.2024

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Анжеліка БАБИЧ

Ухвала від 04.06.2024

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Анжеліка БАБИЧ

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні