Рішення
від 12.08.2024 по справі 340/2344/24
КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 серпня 2024 року м. Кропивницький Справа № 340/2344/24

Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Казанчук Г.П, розглядаючи у порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю ';'Іксора Плюс'' до Головного управління ДПС у Кіровоградській області про визнання протиправним та скасування рішення,

ВИКЛАД ОБСТАВИН:

ТОВ ''Іксора Плюс'', через свого представника адвоката Березовську Ірину Анатоліївну, звернулось до суду з позовною заявою, в якій просить визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Кіровоградській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 19 березня 2024 року №69607 про відповідність ТОВ ''Іксора Плюс'' (ЄДРПОУ 43702758) критеріям ризиковості платника податку та зобов`язати Головне управління ДПС у Кіровоградській області виключити ТОВ ''Іксора Плюс'' (ЄДРПОУ 43702758) з переліку платників податку, які відповідають критеріям бази ризиковості платника податку.

В обґрунтування позовних вимог представник позивача зазначила про те, що 19.03.2024 року до електронного кабінету позивача як платника податків надійшло рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку №9607 про відповідність позивача п.8 критеріям ризиковості, серед кодів податкової інформації, яка є підставою для прийняття рішення було зазначено 06 та 07, проте вказане рішення не містить належної мотивації підстав та причин віднесення позивача до ризикових платників податків. В цьому рішенні не зазначена конкретна інформація, яка слугувала підставою для прийняття рішення з посиланням на відповідні документи, не приведено конкретні ризикові операції та/або податкові накладні платника, в яких були зафіксовані такі операції.

Крім того, представник позивача зазначає, що в розділу ''Інформація, за якою внесена відповідність платника податку критеріям ризиковості'' зазначено контрагента податковий номер 44479758, період: 13.03.2023 13.07.2023 та код згідно УКТЗЕД операції 2710124512, однак, жодної господарської операції по вказаному коду з даним контрагентом у вказаний період позивачем не здійснювалось (а.с.54).

Суддя Кіровоградського окружного адміністративного суду ухвалою від 22.04.2024 року відкрила провадження у даній справі та, встановила процесуальний строк для подання заяв по суті спору.

Від головного управління ДПС у Кіровоградській області (надалі відповідач, а.с.77-89) надійшов відзив із запереченнями проти позову, оскільки ТОВ ''Іксора Плюс'' включено до переліку ризикових підприємств 20.07.2023 року відповідно п.8 Критеріїв ризиковості платника податків, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 року №1165 згідно Довідника кодів податкової інформації, затвердженого наказом ДПС України від 11.01.2023 №17 за кодами: 06 - платник податку задіяний у здійсненні групою платників податку, у тому числі щодо яких прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку, циклу операцій один з одним щодо придбання/реалізації одного й того ж товару/послуги для формування штучного обсягу такого товару/послуги; 07 - недостатня кількість трудових ресурсів, необхідних для здійснення господарської операції в обсягах, зазначених у податковій накладній/розрахунку коригування (за відсутності інформації щодо придбання послуг з виконання робіт, які необхідні для здійснення господарської операції).

В ході проведеного аналізу Єдиного реєстру податкових накладних встановлено, що ТОВ ''Іксора Плюс'' протягом 2023 року придбало 985,4тис.л та 178,1т (дизпаливо), 612,0т та 219,1тис.л (газ скраплений і вуглеводний), 211,3тис.л (бензин) та транспортні послуги. При цьому, реалізувало дизпаливо в кількості 1134,4тис.л та 268,1т (чим перевищило обсяги придбання) та газ скраплений і вуглеводний -355,4т та 882,8тис.л, 39,1тис.л та 126,3кг (бензин).

Ухвалою Кіровоградського окружного адміністративного суду від 08.07.2024 року витребувано у ТОВ ''Іскора Плюс'' та ГУ ДПС у Кіровоградькій області усю наявну інформацію з відповідними документами та рішення щодо включення ТОВ ''Іскора плюс'' до переліку ризикових підприємств (орієнтовна дата 20.07.2023).

Позивачем вимоги ухвали суду виконані не були.

На виконання вимог ухвали суду надані витребувані документи (а.с.93-110).

Ухвалою Кіровоградського окружного адміністративного суду від 19.07.2024 року подальший розгляд цієї справи здійснити за правилами спрощеного позовного провадження з викликом сторін на 07 серпня 2024 року. Вдруге витребувати у ТОВ ''Іскора Плюс'': усю наявну інформацію з відповідними документами щодо включення ТОВ ''Іскора плюс'' до переліку ризикових підприємств; письмові пояснення у зв`язку з якими обставинами / подіями (реєстрація податкової накладної, тощо) подано повідомлення від 11.03.2024 №35984.

В судове засідання представник позивача не з`явилась, до суду надійшла заява представника позивача адвоката І.А.Березовської про те, що про включення ТОВ ''Іскора Плюс'' до переліку ризикових підприємств позивачу стало відомо з оскаржуваного рішення ГУ ДППС у Кіровоградській області, що датоване 9.03.2024 року, після його надходження до електронного кабінету. Будь-якого іншого рішення про включення ТОВ ''Іскора Плюс'' до переліку ризиковим на адресу ТОВ не надходило.

До матеріалів позову були надані податкові накладні з квитанціями про реєстрацію по всім господарським операціям за вказані у спірному рішенні період, контрагент та код операції, при реєстрації яких податковий орган здійснив відповідну перевірку (а.с.115-116).

Представник позивача просила провести розгляд справи без її участі (а.с.121).

Представник відповідача в судове засідання не з`явився, направивши до суду копії повідомлень з додатками подані ТОВ ''Іскора Плюс'' від 14.08.2023, 06.09.2023 та від 11.03.2024 (а.с.123).

Згідно довідки про реєстрацію без друку документів, що надійшли в електронній формі від 07.08.2024 року у зв`язку з великим обсягом аркушів в документах, передавання додатків здійснених в електронній формі, прийнято рішення про формування даної справи у паперовій та електронній формі (змішано форма адміністративної справи, а.с.126).

Відповідно до частини 9 статті 205 КАС України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з`явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Враховуючи відсутність сторін, суд ухвалив подальший розгляд справи в порядку письмового провадження.

Дослідивши надані сторонами матеріали та з`ясувавши фактичні обставини справи, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи та вирішення спору по суті, суд, -

В С Т А Н О В И В:

ТОВ ''Іскора Плюс'' (надалі - позивач) зареєстровано в Єдиному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та перебуває на податковому обліку в ГУ ДПС у Кіровоградській області. Позивач зареєстрований як платник ПДВ.

Позивач звернувся із повідомленням про подання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку від 11.03.2024 року №4 на рішення про відповідність платника податків критеріям ризиковості платника податку від 14.09.2023 року №35984 (а.с.16).

Рішенням Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Кіровоградській області № 9607 від 19.03.2024 позивача визнано таким, що відповідає критеріям ризиковості платника податку за п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Підставою такого рішення у відповідній його графі зазначено наступне: ''06-платник податку задіяний у здійсненні групою платників податку, у тому числі щодо яких прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку, циклу операцій один з одним щодо придбання/реалізації одного й того ж товару/послуги для формування штучного обсягу такого товару/послуги; 07-недостатня кількість трудових ресурсів, необхідних для здійснення господарської операції в обсягах, зазначених у податковій накладній/розрахунку коригування (за відсутності інформації щодо придбання послуг з виконання робіт, які необхідні для здійснення господарської операції)'' (надалі спірне рішення, а.с.13-15).

Крім цього у вказаному рішенні зазначено про ненадання товариством щодо своєї господарської діяльності та встановлено відсутність копій документів щодо формування податкового кредиту з ТОВ ''Темис'', ФОП ОСОБА_1 , ТОВ ''Захід транс ойл'' та ТОВ ''Транзитоілгруп'', ТОВ ''Нафтатрейдгруп'', ТОВ ''Сінтонек Україна'', ТОВ ''Омнія Трейд'', ПП ''Укрпалетсистем'', ТОВ ''Мартін Трейд'', ТОВ ''Нафтогаз Трейд Плюс'', ТОВ ''Кінг Оіл'', ТОВ ''Арстак'', ТОВ ''Пронафта'', ТОВ ''Баштарнафта'', ТОВ ''Бурджойл'', ТОВ ''Баффер'' та ТОВ ''Галлон ЛТД''.

Отже, правомірність та законність вказаного рішення є предметом спору, переданого на вирішення адміністративного суду.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює та визначає Податковий кодекс України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI (далі - ПК України).

Відповідно до пункту 201.1 статті 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, права та обов`язки їх членів визначені Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 р. № 1165.

Представник позивача, як у позові так і у письмових поясненнях, зазначала про відсутність інших рішень щодо віднесення позивача до ризикових платників податків. Проте, вказані доводи не відповідають дійсності, з огляду на таке.

Рішенням Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Кіровоградській області № 28874 від 20.07.2023 позивача визнано таким, що відповідає критеріям ризиковості платника податку за п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Підставою такого рішення у відповідній його графі зазначено наступне: ''09-відсутня/анульована ліцензія, видана органами ліцензування, які засвідчують право платника податку на виробництво та/або торгівлю підакцизними товарами (продукцією), визначеними підпунктами 215.2.1, 215.3.2, 215.3.3 прим.1 та 215.3.4 пункту 215 статті 215 ПК України.''

Також у вказане рішення містить наступну розшифровку:

-тип операції постачання,

-період здійснення господарської операції 14.07.2023-20.07.2023,

-код згідно з УКТЗЕД операції, визначеної як ризикова 2710194300,

-податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції - 43702758,

-дата включення платника податку, задіяного в ризиковій операції, до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку 20.07.2023 (надалі рішення 1, а.с.94-98).

На вказане рішення позивачем було подано повідомлення про подання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку №1 від 14.08.2023 року на рішення про відповідність платника податків критеріям ризиковості платника податку від 20.07.2023 року №28874 (а.с.127-133) із письмовими поясненнями та копіями документів на 87 арк.

За результатом розгляду вказаного повідомлення, Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Кіровоградській області № 32830 від 22.08.2023 позивача визнано таким, що відповідає критеріям ризиковості платника податку за п.8 Критеріїв ризиковості за кодами ''06, 07'' та не підлягає виключенню з переліку ризикових платників (надалі рішення 2, а.с.99-101).

На вказане рішення позивачем було подано повідомлення про подання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку №3 від 06.09.2023 року на рішення про відповідність платника податків критеріям ризиковості платника податку від 22.08.2023 року №32830 (а.с.136-144) із письмовими поясненнями та копіями документів на 94 арк.

За результатом розгляду вказаного повідомлення, Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Кіровоградській області № 35984 від 14.09.2023 позивача визнано таким, що відповідає критеріям ризиковості платника податку за п.8 Критеріїв ризиковості та не підлягає виключенню з переліку ризикових платників (надалі рішення 3, а.с.103-105).

І вже на ось це рішення, позивач подав повідомлення про подання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку №4 від 11.03.2024 року на рішення про відповідність платника податків критеріям ризиковості платника податку від 14.09.2023 року №35984 (а.с.16) із копіями документів на 93 арк.

Доводи представника позивача щодо відсутності інших рішень щодо включення позивача до ризикових платників податків спростовано доказами, наданими відповідачем. В матеріалах справи наявні чотири рішення про віднесення позивача до ризикових платників податків. При цьому, суд не має розумних пояснень щодо ненадання вищеописаної інформації суду.

Згідно Порядку №1165 включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення (додаток 4).

Отже, усі рішення про включення позивача до платників податків, які відповідають критеріям ризиковості, позивач отримував у день їх прийняття в електронному кабінеті платника податків.

Уперше позивача віднесено до ризикових платників податків 20.07.2023 року, у зв`язку з анулюванням ліцензії на право оптової торгівлі пальним за розпорядженням ГУ ДПС у Кіровоградській області від 14.07.2023 року №417-рс (а.с.106). У вказаному рішенні вказано, що позивача віднесено до ризикових платників податків за кодом ''09'' Довідника кодів податкової інформації, яка є підставою для прийнятті рішень про відповідність платника податку на додану вартість. В подальшому відповідачем, саме за повідомленням позивача та наданими позивачем документами вирішувалось питання про виключення позивача із ризикових платників податків, що не приводило до позитивного для позивача, результату.

Принагідно суд зауважує, що предметом спору не є три інші рішення про включення позивача до ризикових платників податків, а є лише законність рішення № 9607 від 19.03.2024, у якому зазначено, що позивач відповідає критеріям ризиковості за п.8 згідно коду ''06 та 07''.

Тобто, як вбачається із усіх чотирьох рішень, відповідачем під час розгляду повідомлень позивача змінили підставу віднесення його до ризикових, шляхом зміни коду податкової інформації з ''09'' на ''06 та 07''.

Відповідно до п. 6 Порядку № 1165 У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено та/або подано податкову накладну/розрахунок коригування для реєстрації в Реєстрі, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація такої податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Суд зауважує, що наразі не є предметом спору правомірність віднесення позивача до ризикових платників податку (20.07.2023), при цьому за переконанням суду, розглядаючи повідомлення позивача від 1.03.2024 року №4 (а.с.16), відповідач зобов`язаний був перевірити наявність відповідність позивача до коду податкової інформації ''09'', а не зміненій у подальшому на ''06 та 07''. Тобто, відповідач не мав правових підстав для здійснення перевірки господарських операцій позивача.

Інформація та копії документів у вигляді Повідомлення про подання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку ризиковості подаються платником податку до ДПС в електронній формі.

За результатами розгляду інформації та копій документів протягом семи робочих днів, що настають за датою їх надходження, комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, яке платник ПДВ отримує в електронному кабінеті у день його прийняття.

Платник податку не обмежений у кількості разів для подання повідомлення на розгляд комісії регіонального рівня у разі, якщо він не скористався процедурою адміністративного оскарження.

Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.

Згідно пункту 6 Порядку №1165, якщо за результатами розгляду інформації та копій документів, що свідчать про невідповідність платника податку вимогам пункту 8 додатка 1, комісією регіонального рівня прийнято рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, в такому рішенні зазначається:

актуальна інформація щодо податкової інформації, що стала підставою для розгляду питання про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, та ризикових операцій, відображених у попередньому рішенні про відповідність критеріям ризиковості платника податку. До такої інформації не застосовуються вимоги абзацу дев`ятого цього пункту;

інформація щодо операцій, відображених у податковій накладній/розрахунку коригування, дата подання для реєстрації в Реєстрі яких не раніше 180 днів до дати прийняття попереднього рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку. До такої інформації не застосовуються вимоги абзацу дев`ятого цього пункту.

Тобто, отримуючи повідомлення про подання інформації та копії документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості, відповідач повинен здійснити їх перевірку у межах підстав, які слугували прийняттю рішення про віднесення позивача до ризикових в розрізі Кодів податкової інформації, в даному випадку в розрізі коду податкової інформації, вказаному у рішенні від 20.07.2023 року №28874 - ''09''.

У разі прийняття комісією регіонального рівня рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку за результатами розгляду інформації та копій документів, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, попереднє рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку втрачає чинність.

Так, в оскаржуваному рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку від 19.03.2024 року відсутня інформація щодо підтвердження чи то спростування наявності порушень за кодом податкової інформації 09, натомість містить інші підстави (коди 06, 07). Вказане, свідчить про протиправність спірного рішення та як наслідок його скасування.

Водночас, не підлягає задоволенню позовна вимога щодо зобов`язання виключити ТОВ ''Іксора Плюс'' з переліку платників податку, які відповідають критеріям бази ризиковості платника податку, оскільки у спірному рішенні відсутня інформації про проведення перевірки за наданими позивачем повідомленням від 11.03.2024 року, підтвердження наявності податкової інформації за кодом 09, з огляду на те, що саме така інформації слугувала підставою віднесення позивача до ризикових платників податків.

Відповідно до частини першої статті 72 КАС України, доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Частинами першою, другою статті 77 КАС України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Отже, суд приходить до висновку, що відповідачем не доведено, що існують підстави для застосування до позивача пункту 8 Критеріїв ризиковості платників податку з відповідним внесенням до переліку ризикових суб`єктів господарювання за кодом 09 станом на день розгляду повідомлення позивача від 11.03.2024 року №4, у зв`язку з чим рішення відповідача є протиправними та підлягає скасуванню.

Суд не надає правову оцінку спірному рішенні в частині кодів податкової інформації "06 та 07", оскільки вказана інформації отримана відповідачем поза межами перевірки податкової накладної, поданої до реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних. Тобто, доводи позивача та відповідача суд відхиляє за їх безпідставнюстю.

При цьому, саме по собі скасування спірного рішення не відновить порушене право позивача, а тому, суд вважає, що належним способом відновлення порушеного права позивача є зобов`язання відповідача повторно розглянути Повідомлення про надання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку від 11.03.2024 року №4 із врахуванням висновків рішення суду щодо проведення цих документів в розрізі податкової інформації за кодом 09.

Згідно Порядку №1165 інформацію та копії документів, подані платником податку, комісія регіонального рівня розглядає протягом семи робочих днів, що настають за датою їх надходження, та приймає відповідне рішення.

А відтак, суд вважає за необхідне встановити строк повторного розгляду повідомлення, а саме протягом семи робочих днів, з дня набрання даним рішенням законної сили.

Таким чином, позов підлягає частковому задоволенню.

Що стосується стягнення судових витрат, суд зазначає наступне.

Розподіл судових витрат здійснюється у відповідності до статті 139 КАС України.

Відповідно до частини 3 статті 139 КАС України при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору.

До матеріалів справи додано платіжну інструкцію про сплату судового збору у розмірі 3028,00 грн. (а.с. 69-70), тому, враховуючи часткове задоволення позовних вимог, на користь позивача слід стягнути 2018,67 грн (3028/3 х 2) за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.

Керуючись ст.ст. 77, 80, 139, 241-246, 250 КАС України, суд

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю ';'Іксора Плюс'' (вул. В. Чміленка, 46/11, кв.3, м. Кропивницький, Кіровоградська область, 25006; код ЄДРПОУ 43702758) до Головного управління ДПС у Кіровоградській області (вул. Велика Перспективна, 55, м. Кропивницький, 25006; код ЄДРПОУ 43142606) задовольнити частково.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Кіровоградській області від 19.03.2024 №9607.

Зобов`язати Комісію з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Кіровоградській області повторно розглянути повідомленням про подання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку від 11.03.2024 року №4 на рішення про відповідність платника податків критеріям ризиковості платника податку від 14.09.2023 року №35984 із урахуванням висновків суду щодо меж здійснення перевірки (код 09), протягом семи днів, з дня набрання рішенням суду законної сили.

У задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Стягнути на користь товариства з обмеженою відповідальністю ';'Іксора Плюс'' понесені судові витрати зі сплати судового збору у розмірі 2018,67 гривень за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Кіровоградській області.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржено до Третього апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення за правилами, встановленими ст.ст. 293, 295 - 297 КАС України.

Суддя Кіровоградського

окружного адміністративного суду Г.П. КАЗАНЧУК

СудКіровоградський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.08.2024
Оприлюднено15.08.2024
Номер документу120978923
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —340/2344/24

Ухвала від 12.09.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Рішення від 12.08.2024

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Г.П. КАЗАНЧУК

Ухвала від 19.07.2024

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Г.П. КАЗАНЧУК

Ухвала від 08.07.2024

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Г.П. КАЗАНЧУК

Ухвала від 22.04.2024

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Г.П. КАЗАНЧУК

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні