Україна
Донецький окружний адміністративний суд
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
14 серпня 2024 року Справа№200/3776/24
Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Галатіної О.О. розглянувши в порядку спрощеного провадження без виклику сторін адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Європейська морська компанія С.ПОІНТ до Головного управління ДПС України в Донецькій області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення щодо податку на додану вартість, -
В С Т А Н О В И В:
До Донецького окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю Європейська морська компанія С.ПОІНТ до Головного управління ДПС України в Донецькій області, в якій позивач просив:
скасувати Податкове повідомлення-рішення від 19 січня 2024 року № 55/05- 99-04-09/32781859 (Форма Н) Головного управління Державної податкової служби України у Донецькій області (код ЄДРПОУ 44070187) яким до Позивача застосовано штраф в розмірі 76 690, 66 грн.;
зобов`язати Головне управління Державної податкової служби України в Донецькій області відобразити в інтегрованій картці платника податків - Товариства з обмеженою відповідальністю Європейська морська компанія С.ПОІНТ (код ЄДРПОУ 37281859) облікову операцію зі зменшення зобов`язань зі сплати штрафу за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних за лютий, березень, грудень 2022 року, травень 2023 року;
В обґрунтування позовних вимог позивачем зазначено, що згідно з Актом камеральної перевірки, під час перевірки інформації, наявної в базах даних ДПС України, відомостей з Єдиного реєстру податкових накладних, щодо податкових накладних та розрахунків коригування, згідно з наданими платником податків електронними документами, Відповідачем виявлено порушення терміну реєстрації податкових накладних за лютий, березень, грудень 2022 року, травень 2023 року.
Проте відповідач, всупереч положенням п. 86.2 ст. 86 Податкового кодексу своєчасно не направив Акт від 27.11.2023 № 180/05-99-04-09/37281859 про результати камеральної перевірки дотримання порядку реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування до таких накладних з податку на додану вартість в Єдиному реєстрі податкових накладних за лютий, березень, грудень 2022 року, травень 2023 року (далі - Акт) Позивачу, чим позбавив Позивача права на подання обґрунтованих заперечень на Акт камеральної перевірки.
Окрім зазначеного Товариство з обмеженою відповідальністю Європейська морська компанія С.ПОІНТ вказує, що законодавець шляхом внесення змін до ПКУ (пункт 52-1підрозділу 10 розділу XX Перехідні положення ПК України), запровадив мораторій на застосування штрафних санкцій, у тому числі за порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних у відповідний період.
У тому числі Позивач 01.04.2022 року перейшов на спрощену систему оподаткування платник податку третьої групи за ставкою 2 %, а з 01.07.2022 - на загальну систему оподаткування.
Таким чином, враховуючи, що положеннями абзацом 5 п.п. 69.1. підпункт 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ ПКУ, передбачена можливість платника податків зареєструвати податкові накладні при переході зі спрощеної системи оподаткування на загальну систему протягом 60 календарних днів, з дня переходу на систему оподаткування, на якій такі платники податку перебували до обрання особливостей оподаткування єдиним податком за ставкою 2 відсотки, граничним строком для реєстрації податкових накладних є 29 серпня 2022 року.
Тобто позивач вважає, що податкові накладні, які складені після 24.02.2022, зареєстровані у строк, передбачений законом, тому Позивач мав право на звільнення від сплати штрафних санкцій. Разом з цим, Відповідач протиправно, не врахувавши те, що Позивач змінював систему оподаткування протягом 2022 року, невірно визначив граничний термін для реєстрації податкових накладних 15 липня 2022 року замість 29 серпня 2022 року, про що зазначив в Акті камеральної перевірки. З Акту Камеральної перевірки вбачається, що Позивач зареєстрував ці податкові накладні в межах граничного строку.
Щодо податкової накладної № 3 від 16.02.2022 з обсягом постачання 584 114,00 грн (без ПДВ) (ПДВ 116 822,80 грн), позивач зауважує, що в цей період платник податків також був звільнений від відповідальності за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних, складених до 24.02.2022, тобто в період дії мораторію, запровадженого пунктом 52-1 підрозділу 10 розділу XX Перехідні положення ПК України, а саме з 01 березня 2020 року по 26 травня 2022 року.
На підставі визначеного позивач вважає, що Відповідач не врахував наведених положень законодавства, та прийшов до протиправного рішення щодо застосовування до позивача штрафу в сумі 76 690,66 грн., відтак спірне ППР підлягає скасуванню.
Ухвалою суду від 14.06.2024 року прийнято до розгляду позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю Європейська морська компанія С.ПОІНТ до Головного управління ДПС України в Донецькій області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення щодо податку на додану вартість. Відкрито провадження в адміністративній справі.
01.07.2024 року було надано відзив по справі, згідно змісту якого відповідач проти позовних вимог заперечує на підставі наведеного нижче.
А саме: апелюючи до агрументів з приводу ненадання Акту перевірки, Головне управління ДПС у Донецькій області зауважує, що заява про бажання отримувати документи через електронний кабінет ТОВ ЄМК С.ПОІНТ до Головного управління ДПС у Донецькій області на момент складання акту не надавалась, а тому Акт камеральної перевірки у порядку, визначеному ст. 42 Кодексу, було надіслано для підписання за податковою адресою платника: Донецька область, м. Краматорськ, вул. Паркова, буд. 19, рекомендованим листом з повідомленням про вручення 28.11.2023 року, тобто протягом трьох робочих днів, як передбачено п.п. 86.2 ст. 86 ПКУ. Рекомендований лист №0210200489289 був повернутий поштою з відміткою повернення за закінченням терміну зберігання 02.01.2024 року.
Таким чином відповідач вважає, що акт камеральної перевірки ТОВ ЄМК С.ПОІНТ від 27.11.2023 №180/05-99-04-09/33781859 в розумінні п.п. 42.2 ст. 42 ПКУ вручено належним чином.
Щодо порушення термінів реєстрації накладних відповідач зазначає, що ТОВ ЄМК С.ПОІНТ були складені податкові накладні, граничний термін реєстрації яких згідно Закону №2836 припадав на 15 липня 2022 року, тобто в періоді перебування платника на загальній системі оподаткування. ТОВ ЄМК С.ПОІНТ повернувся 30.06.2022 на загальну систему оподаткування та мав можливість реєструвати податкові накладні в ЄРПН. На вищевказані податкові накладні були розраховані фінансові санкції відповідно до пункту 1201 .1 статті 1201 Кодексу на загальну суму 76690,66 грн.
Крім цього, відповідно до ІКС Податковий блок, ТОВ ЄМК С.ПОІНТ не зверталось до контролюючого органу в порядку Наказу Міністерства фінансів України від 29 липня 2022 року №225 Про затвердження Порядку підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у підпункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ Перехідні положення ПКУ.
Отже, інформація щодо наявності обставин, які відповідно до Податкового кодексу України пом`якшують або звільняють від фінансової відповідальності відсутня.
Таким чином відповідач вважає, що штрафні санкції за порушення термінів реєстрації податкових накладних згідно податкового повідомлення рішення від 19 січня 2024 року №55/05- 99-04-09/32781859 на загальну суму 76 690,66 грн. застосовані правомірно, а тому позовні вимоги задоволенню не підлягають.
02.07.2024 року позивачем надано відповідь на відзив, згідно змісту якої визначено, що копія конверту № 0210200489289 не може бути належним та допустимим доказом своєчасного надсилання Позивачу Акту камеральної перевірки від 27.11.2023 за №180/05-99-04-09/33781859, оскільки конверт не містить початкових даних щодо дати його відправлення та адресату; відповідачем не надано жодного доказу, який свідчить про фактичну відправку листа. А тому, в сукупності з тим, що Відповідачем не надано поштову квитанцію (фіскальний чек), а також відсутність на сайті Укрпошта відомостей про відправку поштового відправлення № 0210200489289, позивач вважає очевидним, що Відповідачем такий Акт на поштову адресу Позивача не відправлявся. Вищезазначені висновки вказують на неможливість встановлення достовірності дотримання строків прийняття спірного ППР.
Щодо дат реєстрації податкових накладних, позивач наводить обгрутування, аналогічні викладеному в позові.
Відтак ТОВ ЄМК С.ПОІНТ позовні вимоги підтримало.
Дослідивши подані документи і матеріали, заслухавши пояснення представників сторін всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.
ТОВ ЄМК С.ПОІНТ перебуває на обліку у відповідача як суб`єкт господарської діяльності та платник податків.
Як не заперечується сторонами позивачем складено наступні податкові накладні:
податкова накладна № 5 від 16.02.2022 на суму 584114,00грн (ПДВ 116822, 80грн.) зареєстрована 22.08.2022 року, граничний термін 15.07.2022 року, кількість календарних днів порушення граничного терміну реєстрації 38 днів;
податкова накладна № 4 від 14.03.2022 на суму 29676,60грн (ПДВ 5935,31грн.) зареєстрована 12.08.2022 року, граничний термін 15.07.2022 року, кількість календарних днів порушення граничного терміну реєстрації 28 днів;
податкова накладна № 3 від 14.03.2022 на суму 23689,73грн (ПДВ 4737,95грн.) зареєстрована 12.08.2022 року, граничний термін 15.07.2022 року, кількість календарних днів порушення граничного терміну реєстрації 28 днів;
податкова накладна № 5 від 14.03.2022 на суму 22392,45грн (ПДВ 4778,49грн.) зареєстрована 12.08.2022 року, граничний термін 15.07.2022 року, кількість календарних днів порушення граничного терміну реєстрації 28 днів;
податкова накладна № 1 від 14.03.2022 на суму 362500,10грн (ПДВ 72500,02грн.) зареєстрована 25.08.2022 року, граничний термін 15.07.2022 року, кількість календарних днів порушення граничного терміну реєстрації 41 день;
податкова накладна № 6 від 14.03.2022 на суму 37025,55грн (ПДВ 7405,11грн.) зареєстрована 12.08.2022 року, граничний термін 15.07.2022 року, кількість календарних днів порушення граничного терміну реєстрації 28 днів;
податкова накладна № 10 від 15.03.2022 на суму 29767,60грн (ПДВ 5935,35грн.) зареєстрована 12.08.2022 року, граничний термін 15.07.2022 року, кількість календарних днів порушення граничного терміну реєстрації 28 днів;
податкова накладна № 7 від 15.03.2022 на суму 96035,72грн (ПДВ 19207,14грн.) зареєстрована 12.08.2022 року, граничний термін 15.07.2022 року, кількість календарних днів порушення граничного терміну реєстрації 28 днів;
податкова накладна № 9 від 15.03.2022 на суму 23689,73грн (ПДВ 4737,95грн.) зареєстрована 12.08.2022 року, граничний термін 15.07.2022 року, кількість календарних днів порушення граничного терміну реєстрації 28 днів;
податкова накладна № 8 від 15.03.2022 на суму 116654,53грн (ПДВ 23330,91грн.) зареєстрована 28.05.2022 року, граничний термін 15.07.2022 року, кількість календарних днів порушення граничного терміну реєстрації 41 день;
податкова накладна № 12 від 16.03.2022 на суму 23689,72грн (ПДВ 4737,95грн.) зареєстрована 26.08.2022 року, граничний термін 15.07.2022 року, кількість календарних днів порушення граничного терміну реєстрації 42 дні;
податкова накладна № 11 від 21.03.2022 на суму 22392,45грн (ПДВ 4478,49грн.) зареєстрована 12.08.2022 року, граничний термін 15.07.2022 року, кількість календарних днів порушення граничного терміну реєстрації 29 днів.
Позивач 01.04.2022 року перейшов на спрощену систему оподаткування платник податку третьої групи за ставкою 2 %, підтверджується Заявою про застосування спрощеної системи оподаткування від 29.03.2022 з 01.04.2022, квитанцією № 2, реєстраційний номер 9044422100.
Позивач з 01.07.2022 перейшов на загальну систему оподаткування, що підтверджується Заявою про застосування спрощеної системи оподаткування від 29.03.2022, згідно з п. 5.5. якої Позивач відмовився від спрощеної системи оподаткування з 01.07.2022. Доказами отримання Відповідачем зазначеної заяви є квитанція № 2 від 09.06.2022, реєстраційний номер - 9071339789.
На підставі підпункту 20.1.4 пункту 20.1 статті 20 розділу І, пункту 75.1 статті 75 розділ ІІ Податкового кодексу України (далі Кодекс, ПКУ), у порядку визначеному пунктом 76.2 статті 76 розділу ІІ Кодексу, проведено камеральну перевірку своєчасності реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних ТОВ ЄМК С.ПОІНТ за період лютий, березень, грудень 2022 року та травень 2023 року.
За результатами камеральної перевірки відповідно до п.п. 86.2 ст. 86 ПКУ було складено акт камеральної перевірки ТОВ ЄМК С.ПОІНТ щодо дотримання порядку реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування таких накладних з податку на додану вартість від 27.11.2023 за №180/05-99-04-09/33781859.
Відповідно даного Акту та що не заперечується сторонами, відповідачем встановлено, що позивачем було складено податкові накладні та зареєстровано їх з порушенням строків:
податкова накладна № 5 від 16.02.2022 на суму 584114,00грн (ПДВ 116822, 80грн.) зареєстрована 22.08.2022 року, граничний термін 15.07.2022 року, кількість календарних днів порушення граничного терміну реєстрації 38 днів;
податкова накладна № 4 від 14.03.2022 на суму 29676,60грн (ПДВ 5935,31грн.) зареєстрована 12.08.2022 року, граничний термін 15.07.2022 року, кількість календарних днів порушення граничного терміну реєстрації 28 днів;
податкова накладна № 3 від 14.03.2022 на суму 23689,73грн (ПДВ 4737,95грн.) зареєстрована 12.08.2022 року, граничний термін 15.07.2022 року, кількість календарних днів порушення граничного терміну реєстрації 28 днів;
податкова накладна № 5 від 14.03.2022 на суму 22392,45грн (ПДВ 4778,49грн.) зареєстрована 12.08.2022 року, граничний термін 15.07.2022 року, кількість календарних днів порушення граничного терміну реєстрації 28 днів;
податкова накладна № 1 від 14.03.2022 на суму 362500,10грн (ПДВ 72500,02грн.) зареєстрована 25.08.2022 року, граничний термін 15.07.2022 року, кількість календарних днів порушення граничного терміну реєстрації 41 день;
податкова накладна № 6 від 14.03.2022 на суму 37025,55грн (ПДВ 7405,11грн.) зареєстрована 12.08.2022 року, граничний термін 15.07.2022 року, кількість календарних днів порушення граничного терміну реєстрації 28 днів;
податкова накладна № 10 від 15.03.2022 на суму 29767,60грн (ПДВ 5935,35грн.) зареєстрована 12.08.2022 року, граничний термін 15.07.2022 року, кількість календарних днів порушення граничного терміну реєстрації 28 днів;
податкова накладна № 7 від 15.03.2022 на суму 96035,72грн (ПДВ 19207,14грн.) зареєстрована 12.08.2022 року, граничний термін 15.07.2022 року, кількість календарних днів порушення граничного терміну реєстрації 28 днів;
податкова накладна № 9 від 15.03.2022 на суму 23689,73грн (ПДВ 4737,95грн.) зареєстрована 12.08.2022 року, граничний термін 15.07.2022 року, кількість календарних днів порушення граничного терміну реєстрації 28 днів;
податкова накладна № 8 від 15.03.2022 на суму 116654,53грн (ПДВ 23330,91грн.) зареєстрована 28.05.2022 року, граничний термін 15.07.2022 року, кількість календарних днів порушення граничного терміну реєстрації 41 день;
податкова накладна № 12 від 16.03.2022 на суму 23689,72грн (ПДВ 4737,95грн.) зареєстрована 26.08.2022 року, граничний термін 15.07.2022 року, кількість календарних днів порушення граничного терміну реєстрації 42 дні;
податкова накладна № 11 від 21.03.2022 на суму 22392,45грн (ПДВ 4478,49грн.) зареєстрована 12.08.2022 року, граничний термін 15.07.2022 року, кількість календарних днів порушення граничного терміну реєстрації 29 днів;
податкова накладна № 7 від 21.12.2022 на суму 2000,00грн (ПДВ 400,00грн.) зареєстрована 18.01.2023 року, граничний термін 15.01.2023 року, кількість календарних днів порушення граничного терміну реєстрації 3 дні;
податкова накладна № 1 від 21.12.2022 на суму -2000,00грн (ПДВ -400,00грн.) зареєстрована 18.01.2023 року, граничний термін 15.01.2023 року, кількість календарних днів порушення граничного терміну реєстрації 3 дні;
податкова накладна № 3 від 19.05.2023 на суму 2500,00грн (ПДВ 500,00грн.) зареєстрована 19.06.2023 року, граничний термін 18.06.2023 року, кількість календарних днів порушення граничного терміну реєстрації 1 день;
На підтвердження відправлення Акту до позивача відповідачем було надано копію поштового конверту № 0210200489289.
За результатами проведеної перевірки за порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних, визначених пунктом 201.10 статті 201 та згідно з пунктом 1201.1 статті 120 1, пунктом 89 підрозділу 2 розділу ХХ Перехідні положення, та згідно з пунктом 90 підрозділу 2 розділу ХХ Перехідні положення Податкового кодексу України, Відповідачем прийнято Податкове повідомлення-рішення від 19 січня 2024 року № 55/05-99-04-09/32781859 (далі по тексту ППР) Форма Н яким до Позивача застосовано штраф в розмірі 76 690, 66 грн.
З приводу спірних правовідносин суд зазначає наступне.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, здійснення контролю за платниками податків та зборів, їх права та обов`язки, повноваження і обов`язки посадових осіб контролюючих органів під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулюються Податковим кодексом України (далі ПК України).
Відповідно до завдань та функцій, визначених діючими нормами Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI (із змінами та доповненнями), органами податкової служби здійснюється контроль своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податків та зборів (обов`язкових платежів), дотримання вимог валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи ДПС.
Статтею 19-1 Податкового кодексу України (далі по тексту ПКУ) визначено перелік функцій контролюючих органів, в тому числі функції проведення перевірок.
Пунктом 75.1 статті 75 ПКУ передбачено, що контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки. Камеральні та документальні перевірки проводяться контролюючими органами в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом. Камеральною вважається перевірка, яка проводиться у приміщенні контролюючого органу виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків, та даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість (даних органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, в якому відкриваються рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, даних Єдиного реєстру податкових накладних та даних митних декларацій), а також даних Єдиного реєстру акцизних накладних та даних системи електронного адміністрування реалізації пального (п.п.75.1.1 п.75.1 ст.75 ПКУ).
Відповідно до п.п. 76.1-76.3 ст. 76 ПКУ (в редакції станом на момент проведення перевірки) камеральна перевірка проводиться посадовими особами контролюючого органу без будь-якого спеціального рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) такого органу або направлення на її проведення. Камеральній перевірці підлягає вся податкова звітність суцільним порядком. Згода платника податків на перевірку та його присутність під час проведення камеральної перевірки не обов`язкова.
Порядок оформлення результатів камеральної перевірки здійснюється відповідно до вимог статті 86 цього Кодексу.
Так, відповідно до положень п.п. 86.2 ст. 86 ПКУ 86.2. за результатами камеральної перевірки у разі встановлення порушень складається акт у двох примірниках, який підписується посадовими особами такого органу, які проводили перевірку, і після реєстрації у контролюючому органі вручається або надсилається для підписання протягом трьох робочих днів платнику податків у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу.
Відповідно до п.п. 42.1. ст. 42 ПКУ податкові повідомлення - рішення, податкові вимоги або інші документи з питань адміністрування податків, зборів, платежів, податкового контролю, у тому числі з питань проведення перевірок, звірок, адресовані контролюючим органом платнику податків, повинні бути складені у письмовій формі, відповідним чином підписані та у випадках, передбачених законодавством, завірені печаткою такого контролюючого органу і відображатися в електронному кабінеті.
Документи вважаються належним чином врученими, якщо вони надіслані у порядку, визначеному пунктом 42.4 цієї статті, надіслані за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто вручені платнику податків (його представнику) (п.п. 42.2 ст. 42 ПКУ).
Платники податків, які подають звітність в електронній формі та/або пройшли електронну ідентифікацію онлайн в електронному кабінеті, можуть здійснювати листування з контролюючими органами засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Для осіб, які є фінансовими агентами, листування з контролюючим органом в електронній формі є обов`язковим у випадках, визначених цим Кодексом. (абз.1 п.п. 42.4 ст. 42 ПКУ).
Листування контролюючих органів з платниками податків, зазначеними в абзаці першому цього пункту, які подали заяву про бажання отримувати документи через електронний кабінет, а також з фінансовими агентами у випадках, визначених цим Кодексом, здійснюється засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги" шляхом надіслання документа в електронний кабінет з одночасним надісланням платнику податків на його електронну адресу (адреси) інформації про вид документа, дату та час його надіслання в електронний кабінет (абз.2 п.п. 42.4 ст. 42 ПКУ).
Документ, надісланий контролюючим органом в електронний кабінет, вважається врученим платнику податків або фінансовому агенту, якщо він сформований з дотриманням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги" та є доступним в електронному кабінеті (абз.3 п.п. 42.4 ст. 42 ПКУ).
Датою вручення платнику податків або фінансовому агенту документа є дата, зазначена у квитанції про доставку у текстовому форматі, що відправляється з електронного кабінету автоматично та свідчить про дату та час доставки документа платнику податків/фінансовому агенту. У разі якщо доставка документа відбулася після 18 години, датою вручення документа платнику податків/фінансовому агенту вважається наступний робочий день. Якщо доставка відбулася у вихідний чи святковий день, датою вручення документа платнику податків/фінансовому агенту вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем (абз.4 п.п. 42.4 ст. 42 ПКУ).
У разі неотримання контролюючим органом квитанції про доставку документа в електронний кабінет протягом двох робочих днів з дня його надіслання такий документ у паперовій формі на третій робочий день з дня відправлення з електронного кабінету надсилається за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків/фінансового агента рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто вручається платнику податків/ фінансовому агенту (його представнику) (абз.5 п.п. 42.4 ст. 42 ПКУ).
При цьому строк доставки документа в електронний кабінет, визначений абзацом п`ятим цього пункту, не зараховується до строку надіслання документів, визначеного цим Кодексом (абз.6 п.п. 42.4 ст. 42 ПКУ).
Платник податків (крім фінансового агента у частині листування з контролюючим органом з питань, визначених статтею 39-3 цього Кодексу) один раз протягом року може надіслати до контролюючого органу через електронний кабінет заяву про відмову отримувати документи через електронний кабінет. Датою завершення листування платника податків через електронний кабінет є дата, зазначена у квитанції про доставку контролюючому органу заяви про відмову отримувати документи через електронний кабінет (абз.7 п.п. 42.4 ст. 42 ПКУ).
Враховуючи викладені вимоги законодавства та аналізуючи позицію сторін по справі щодо дотримання процедури надіслання Акту позивачу, суд зазначає, що ТОВ ЄМК С.ПОІНТ не було надано суду заяву про бажання отримувати документи через електронний кабінет, як це передбачено абз.2 п.п. 42.4 ст. 42 ПКУ станом на 27.11.2023 року (дату складання Акту). А тому суд не може вважати позицію Товариства щодо неотримання Акту через електронний кабінет такою, що підтверджена доказами.
Поряд з цим суд погоджується з позицією Товариства, що копія конверту № 0210200489289 не може бути належним та допустимим доказом своєчасного надсилання Позивачу Акту камеральної перевірки від 27.11.2023 за №180/05-99-04-09/33781859, оскільки на конверті відсутня інформація про отримувача поштової кореспонденції -найменування та адреса, що не дає можливості визначити чи дійсно цим листом направлявся зазначений Акт. Опис вкладення в лист Відповідачем не надано, як і не надано поштову квитанцію (фіскальний чек).
У тому числі, Рекомендоване повідомлення про вручення поштового відправлення № 0210200489289 не містить дати відправки та жодного відбитку штемпеля поштового відправлення про дату подання цього відправлення до відділення, про дату його повернення.
Відтак суд приходить до висновку, що подані Відповідачем докази на підтвердження факту своєчасного надсилання Акту камеральної перевірки, є недопустимим, оскільки обставини справи, які за законом мають бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування (ч. 2 ст. 74 КАС України) та неналежним, оскільки належними є докази, які містять інформацію щодо предмета доказування (ч.1 ст. 73 КАС України).
Таким чином, в розумінні обов*язку, визначеного ч. 2 ст. 77 КАС України, суд вважає, що відповідачем не доведено дотримання порядку надсилання Акту до позивача.
Відповідно п.п. 86.8. ст. 86 ПКУ податкове повідомлення-рішення приймається в порядку, передбаченому статтею 58 цього Кодексу, керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу протягом п`ятнадцяти робочих днів з дня, наступного за днем вручення платнику податків, його представнику або особі, яка здійснювала розрахункові операції, Акту перевірки, та надсилається (вручається) платнику податків у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу.
За наявності заперечень посадових осіб платника податків до Акту перевірки та додаткових документів і пояснень, зокрема документів, що підтверджують відсутність вини, наявність пом`якшуючих обставин або обставин, що звільняють від фінансової відповідальності відповідно до цього Кодексу, поданих у порядку, встановленому цією статтею, податкове повідомлення-рішення приймається в порядку та строки, визначені пунктом 86.7 цієї статті.
Вищевказана обставина щодо неможливості встановлення дотримання процедури направлення Акту перевірки позивачу тягне за собою й те, що визначення дотримання відповідачем термінів надсилання спірного ППР не вдається можливим.
Щодо порядку реєстрації податкових накладних та порушених термінів. З 12 березня 2020 року Кабінет Міністрів України установив на території карантин на підставі постанови від 11 березня 2020 року № 211.
18 березня 2020 року набрав чинності Закон України Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) від 17 березня 2020 року № 533- IX (далі - Закон № 533- IX).
У зв`язку із набранням чинності Закону №533-ІХ (з урахуванням змін, внесених Законом України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв`язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) від 30 березня 2020 року № 540-IX та Закону України від 13 травня 2020 року № 591-ІХ Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо додаткової підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)) підрозділ 10 розділу XX Перехідні положення ПК України доповнений пунктом 52-1 такого змісту: За порушення податкового законодавства, вчинені протягом періоду з 1 березня 2020 року по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), штрафні санкції не застосовуються, крім санкцій за: порушення вимог до договорів довгострокового страхування життя чи договорів страхування в межах недержавного пенсійного забезпечення, зокрема страхування додаткової пенсії; відчуження майна, що перебуває у податковій заставі, без згоди контролюючого органу; порушення вимог законодавства в частині: обліку, виробництва, зберігання та транспортування пального, спирту етилового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів; цільового використання пального, спирту етилового платниками податків; обладнання акцизних складів витратомірами-лічильниками та/або рівномірами- лічильниками; здійснення функцій, визначених законодавством у сфері виробництва і обігу спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів, пального; здійснення суб`єктами господарювання операцій з реалізації пального або спирту етилового без реєстрації таких суб`єктів платниками акцизного податку; порушення нарахування, декларування та сплати податку на додану вартість, акцизного податку, рентної плати. Протягом періоду з 1 березня 2020 року по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), платникам податків не нараховується пеня, а нарахована, але не сплачена за цей період пеня підлягає списанню.
Пункт 52-1 підрозділу 10 розділу ХХ Перехідні положення ПКУ містив чітку вказівку на критерій незастосування штрафних санкцій за вчиненні відповідні порушення: з 1 березня 2020 року і по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину.
Тобто, законодавець шляхом внесення змін до ПКУ, запровадив мораторій на застосування штрафних санкцій, у тому числі за порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних у відповідний період.
Постановою від 27 червня 2023 року № 651 Про відміну на всій території України карантину, встановленого з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 Кабінет Міністрів України відмінив з 24 години 00 хвилин 30 червня 2023 року на всій території України карантин, встановлений з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.
Разом з тим, до завершення карантину Указом Президента України Про введення воєнного стану в Україні № 64/2022 від 24 лютого 2022 року в Україні введений воєнний стан, який на підставі Указів Президента України Про продовження строку дії воєнного стану в Україні продовжується станом на час подання позову.
З метою реалізації необхідних заходів щодо підтримки військових і правоохоронних підрозділів у відбитті збройного нападу російської федерації та забезпечення прав і обов`язків платників податків Верховна Рада прийняла Закон України Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо особливостей оподаткування та подання звітності у період дії воєнного стану від 3 березня 2022 року №2118-IX, який набрав чинності 7 березня 2022 року (далі - Закон № 2118-IX).
Законом №2118-IX підрозділ 10 розділу XX Перехідні положення ПК України доповнений пунктом 69, яким установлено, що тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, справляння податків і зборів здійснюється з урахуванням особливостей, визначених у цьому пункті.
В подальшому Верховна Рада України прийняла Закон України Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану від 12 травня 2022 року № 2260-IX (далі - Закон № 2260-IX).
У зв`язку із набранням чинності 27 травня 2022 року Закону № 2260-IX підпункт 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ ПКУ викладено у такій редакції: 69.1. У разі відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов`язок щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від передбаченої цим Кодексом відповідальності з обов`язковим виконанням таких обов`язків протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні.
У разі відсутності можливості у платника податків щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу своєчасно виконати свій податковий обов`язок щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, такий платник податків звільняється від відповідальності, визначеної цим Кодексом, у межах діяльності, що провадиться через такі філії, представництва, відокремлені чи інші структурні підрозділи, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України.
Платники податків, які мають можливість своєчасно виконувати податкові обов`язки щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових накладних, розрахунків коригування, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків, граничний термін виконання яких припадає на період починаючи з 24 лютого 2022 року до дня набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану" за умови реєстрації такими платниками податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних до 15 липня 2022 року, подання податкової звітності до 20 липня 2022 року та сплати податків та зборів у строк не пізніше 31 липня 2022 року.
Платники податків, у тому числі щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу, у яких відновилася можливість виконувати свої податкові обов`язки, граничний термін виконання яких припадає на період починаючи з 24 лютого 2022 року до дня відновлення можливості платника податків, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків, передбачених цим Кодексом, за умови виконання ними таких податкових обов`язків, щодо реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, подання звітності, сплати податків і зборів, протягом 60 календарних днів з першого дня місяця, наступного за місяцем відновлення таких можливостей платників податків.
Платники єдиного податку третьої групи, які використовують особливості оподаткування єдиним податком за ставкою 2 відсотки, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання податкових обов`язків, граничний термін виконання яких припадає на період починаючи з 24 лютого 2022 року до дня переходу таких платників на застосування особливостей оподаткування єдиним податком третьої групи за ставкою 2 відсотки за умови виконання ними таких податкових обов`язків, щодо реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, подання звітності, сплати податків і зборів, протягом 60 календарних днів з дня переходу на систему оподаткування, на якій такі платники податку перебували до обрання особливостей оподаткування єдиним податком за ставкою 2 відсотки.
У разі самостійного виправлення платником податків у податкових періодах до 25 липня 2022 року, з дотриманням порядку, вимог та обмежень, визначених статтею 50 цього Кодексу, помилок, що призвели до заниження податкового зобов`язання у звітних (податкових) періодах, що припадають на період дії воєнного стану, такі платники звільняються від нарахування та сплати штрафних санкцій, передбачених пунктом 50.1 статті 50 цього Кодексу, та пені.
Платники податку на додану вартість, тимчасово, до припинення або скасування воєнного стану, не мають права на подання уточнюючих розрахунків до податкових декларацій, передбаченого пунктом 50.1 статті 50 цього Кодексу, за звітні (податкові) періоди до лютого 2022 року із показниками на зменшення податкових зобов`язань та/або декларування суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість.
Порядок підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у цьому підпункті, та перелік документів на підтвердження затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Отже з набранням чинності Законом № 2260-IX передбачене підпунктом 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ ПК України звільнення від відповідальності поставлене в залежність від підтвердження у визначеному законодавством порядку можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язку, зокрема, щодо реєстрації у відповідному реєстрі податкових накладних.
Закон № 2260-IX підпункт 69.2 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX Перехідні положення ПКУ доповнив положеннями, відповідно до яких у разі виявлення порушень законодавства за результатами проведення перевірок до платників податків застосовується відповідальність згідно з цим Кодексом, законами, контроль за виконанням яких покладено на контролюючі органи, з урахуванням обставин, передбачених підпунктом 112.8.9 пункту 112.8 статті 112 цього Кодексу, що звільняють від фінансової відповідальності. При цьому вимоги законодавства щодо мораторію (зупинення) застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) на період дії воєнного, надзвичайного стану та/або на період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), не застосовуються.
Отже, з 27 травня 2022 року припинили застосовуватися положення законодавства щодо мораторію (зупинення) застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) на період дії воєнного, надзвичайного стану та/або на період дії карантину, які поширювалися на правовідносини, що врегульовувались пунктом 52-1 підрозділу 10 розділу XX Перехідні положення ПК України.
Таким чином, платник податків був звільнений від відповідальності за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних, складених до 24.02.2022, в період дії мораторію, запровадженого пунктом 52-1 підрозділу 10 розділу XX Перехідні положення ПК України, а саме з 01 березня 2020 року по 26 травня 2022 року.
Оскільки податкове правопорушення у вигляді несвоєчасної реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних є триваючим порушенням, початком якого є наступний день за останнім (граничним) днем реєстрації податкової накладної, а припиняється таке порушення в день фактичної реєстрації податкової накладної в ЄРПН, то у випадку коли податкова накладна/розрахунок коригування складена(ий) в період дії мораторію, а зареєстрована(ий) в ЄРПН після скасування дії мораторію (тобто після 26 травня 2022 року), відповідальність за порушення строків реєстрації податкових накладних застосовується за період у якому підстави для звільнення від відповідальності перестали існувати.
Але, в той же час, як було зазначено вище, абзацом 5 п.п. 69.1. підпункт 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ ПКУ, передбачено, що: Платники єдиного податку третьої групи, які використовують особливості оподаткування єдиним податком за ставкою 2 відсотки, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання податкових обов`язків, граничний термін виконання яких припадає на період починаючи з 24 лютого 2022 року до дня переходу таких платників на застосування особливостей оподаткування єдиним податком третьої групи за ставкою 2 відсотки за умови виконання ними таких податкових обов`язків, щодо реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, подання звітності, сплати податків і зборів, протягом 60 календарних днів з дня переходу на систему оподаткування, на якій такі платники податку перебували до обрання особливостей оподаткування єдиним податком за ставкою 2 відсотки..
Як вже було зазначено вище, Позивач 01.04.2022 року перейшов на спрощену систему оподаткування платник податку третьої групи за ставкою 2 %.
До моменту переходу на спрощену систему оподаткування Позивачем були складені: податкова накладна № 5 від 16.02.2022, податкова накладна № 4 від 14.03.2022, податкова накладна № 3 від 14.03.2022, податкова накладна № 5 від 14.03.2022, податкова накладна № 1 від 14.03.2022, податкова накладна № 6 від 14.03.2022, податкова накладна № 10 від 15.03.2022, податкова накладна № 7 від 15.03.2022, податкова накладна № 9 від 15.03.2022, податкова накладна № 8 від 15.03.2022, податкова накладна № 12 від 16.03.2022, податкова накладна № 11 від 21.03.2022.
Позивач з 01.07.2022 перейшов на загальну систему оподаткування.
Враховуючи, що положеннями абзацом 5 п.п. 69.1. підпункт 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ ПКУ, передбачена можливість платника податків зареєструвати податкові накладні при переході зі спрощеної системи оподаткування на загальну систему протягом 60 календарних днів, з дня переходу на систему оподаткування, на якій такі платники податку перебували до обрання особливостей оподаткування єдиним податком за ставкою 2 відсотки, граничним строком для реєстрації податкових накладних є 29 серпня 2022 року.
Тобто, податкові накладні, які складені після 24.02.2022, зареєстровані у строк, передбачений законом, тому Позивач мав право на звільнення від сплати штрафних санкцій.
Таким чином, Відповідач протиправно, не врахувавши те, що Позивач змінював систему оподаткування протягом 2022 року, невірно визначив граничний термін для реєстрації податкових накладних 15 липня 2022 року замість 29 серпня 2022 року, про що зазначив в Акті камеральної перевірки.
Суд наголошує, що з Акту Камеральної перевірки вбачається, що Позивач зареєстрував ці податкові накладні в межах граничного строку.
Зазначений строк передбачений іншим абзацом п.п 6.1. п.69 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ ПКУ, а саме абзацом 3 п.п 6.1. п.69 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ ПКУ відповідно до якого платники податків, які мають можливість своєчасно виконувати податкові обов`язки щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових накладних, розрахунків коригування, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків, граничний термін виконання яких припадає на період починаючи з 24 лютого 2022 року до дня набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану" за умови реєстрації такими платниками податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних до 15 липня 2022 року, подання податкової звітності до 20 липня 2022 року та сплати податків та зборів у строк не пізніше 31 липня 2022 року.
Відтак, з Акту Камеральної перевірки вбачається саме те, що Позивач зареєстрував ці податкові накладні в межах граничного строку, тобто до 29 серпня 2022 року, а тому звільняється від відповідальності.
Щодо податкової накладної № 3 від 16.02.2022 з обсягом постачання 584 114,00 грн. (без ПДВ) (ПДВ 116 822,80 грн), суд наголошує, що в цей період платник податків також був звільнений від відповідальності за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних, складених до 24.02.2022, тобто в період дії мораторію, запровадженого пунктом 52-1 підрозділу 10 розділу XX Перехідні положення ПК України, а саме з 01 березня 2020 року по 26 травня 2022 року.
Згідно ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 78 цього Кодексу.
Відповідно до ч. 2 ст. 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Беручи до уваги зазначені вище нормативно-правові приписи та враховуючи встановлені обставини, суд дійшов висновку, що відповідачем не доведено належними та допустимими доказами правомірність спірного повідомлення-рішення, а відтак Податкове повідомлення-рішення від 19 січня 2024 року № 55/05- 9-04-09/32781859 (Форма Н) Головного управління Державної податкової служби країни у Донецькій області (код ЄДРПОУ 44070187) яким до Позивача застосовано штраф в розмірі 76 690, 66 грн. підлягає скасуванню.
Крім цього, з метою всебічного захисту прав позивача, суд вважає за належне зобов`язати Головне управління Державної податкової служби України в Донецькій області відобразити в інтегрованій картці платника податків - Товариства обмеженою відповідальністю Європейська морська компанія С.ПОІНТ (код ЄДРПОУ 37281859) облікову операцію зі зменшення зобов`язань зі сплати штрафу за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних за лютий, березень, грудень 2022 року, травень 2023 року.
Відтак позовні вимоги підлягають задоволенню.
Згідно з ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Оскільки позивачем при зверненні до суду було сплачено судовий збір в розмірі 3028, 00 грн., суд дійшов висновку про необхідність стягнення вказаної суми з відповідача за рахунок його бюджетних асигнувань.
Керуючись положеннями Кодексу адміністративного судочинства України, -
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю Європейська морська компанія С.ПОІНТ до Головного управління ДПС України в Донецькій області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення щодо податку на додану вартість, - задовольнити.
Скасувати Податкове повідомлення-рішення від 19 січня 2024 року № 55/05- 9-04-09/32781859 (Форма Н) Головного управління Державної податкової служби країни у Донецькій області (код ЄДРПОУ 44070187) яким до Товариства з обмеженою відповідальністю Європейська морська компанія С.ПОІНТ застосовано штраф в розмірі 76 690, 66 грн.
Зобов`язати Головне управління Державної податкової служби України в Донецькій області відобразити в інтегрованій картці платника податків - Товариства обмеженою відповідальністю Європейська морська компанія С.ПОІНТ (код ЄДРПОУ 37281859) облікову операцію зі зменшення зобов`язань зі сплати штрафу за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних за лютий, березень, грудень 2022 року, травень 2023 року.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС України в Донецькій області на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Європейська морська компанія С.ПОІНТ судовий збір у розмірі 3028 грн., 00 коп.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Учасники справи, а також особи, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси та (або) обов`язки, мають право оскаржити в апеляційному порядку рішення суду першої інстанції повністю або частково, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів.
Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Суддя О.О. Галатіна
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 14.08.2024 |
Оприлюднено | 16.08.2024 |
Номер документу | 121005027 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних) |
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Сіваченко Ігор Вікторович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Сіваченко Ігор Вікторович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Сіваченко Ігор Вікторович
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Галатіна О.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні