МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
15 серпня 2024 р. № 400/5417/24 м. Миколаїв
Миколаївський окружний адміністративний суд, у складі судді Мельника О.М. розглянувши у письмовому провадженні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу
за позовомФермерського господарства "Агро-Стар", вул. Польова, 2, с.Тарасівка,Первомайський район, Миколаївська область,55244,
до відповідача1. Головного управління ДПС у Миколаївській області, вул. Героїв Рятувальників, 6,м. Миколаїв,54005, 2.Державна податкова служба України, пл. Львівська, 8,м. Київ,04053,
провизнання протиправними та скасування рішень; зобов`язання зареєструвати податкові накладні,
ВСТАНОВИВ:
Фермерське господарство «Агро - Стар» (далі позивач або ФГ «Агро- Стар») звернулось з позовом до Головного управління ДПС у Миколаївській області (далі відповідач - 1) та Державної податкової служби України (далі - відповідач 2), в якому просить суд: визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління Державної податкової служби у Миколаївській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 03.05.2024 року № 28170/36855406/2 про відмову в реєстрації податкової накладної № 14 від 20.03.2024 року в Єдиному реєстрі податкових накладних. Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 14 від 20.03.2024 року, подану Фермерським господарством «Агро - стар», за датою фактичного подання - 20.03.2024 року; визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління Державної податкової служби у Миколаївській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 03.05.2024 року № 28163/36855406/2 про відмову в реєстрації податкової накладної № 15 від 22.03.2024 року в Єдиному реєстрі податкових накладних; зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 15 від 22.03.2024 року, подану Фермерським господарством «Агро-стар», за датою фактичного подання - 22.03.2024 року; визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління Державної податкової служби у Миколаївській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 03.05.2024 року № 28155/36855406/2 про відмову в реєстрації податкової накладної № 16 від 23.03.2024 року в Єдиному реєстрі податкових накладних; зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №16 від 23.03.2024 року, подану Фермерським господарством «Агро-стар», за датою фактичного подання - 23.03.2024 року.
В обґрунтування своїх вимог позивачем зазначено, що за результатами здійснення господарської операцій, позивачем сформовано та направлено на реєстрацію у Єдиному реєстрі податкових накладних, податкові накладні від 20.03.2024 за №14, від 22.03.2024 №15, від 23.03.2024 року за №16. Проте, за результатами обробки, реєстрацію податкових накладних зупинено, запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/Р К. На виконання цієї пропозиції, позивач надав пояснення щодо зупинених податкових накладних, однак відповідачем прийнято рішення про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних. Вважаючи, що рішення про відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних винесено протиправно, позивач звернувся до суду з позовом.
Від відповідачів до суду надійшов відзив на позовну заяву, в якому представник відповідачів заперечив проти позовних вимог зазначаючи, що оскаржувані рішення комісії про відмову у реєстрації податкових накладних за №14, №15, №16 платника податків ґрунтуються не на факті зупинення реєстрації податкової накладної, а на ненаданні позивачем на його пропозицію доказів здійснення господарської операції, а саме: ненадання первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки - фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних (роздруківка з кабінету платника податку додається). Обов`язок довести реальність господарської операції та підтвердити її належними документами покладається виключно на позивача.
Суд розглянув справу відповідно до вимог ст. 262 КАС України без проведення судового засідання, в порядку письмового провадження, на підставі матеріалів справи.
З`ясувавши всі обставини адміністративної справи в їх сукупності, перевіривши їх дослідженими доказами, суд встановив наступне.
Позивач здійснює діяльність за такими видами економічної діяльності від 17.03.2023 року: 01.11 Вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур (основний); 01.13 Вирощування овочів і баштанних культур, коренеплодів і бульбоплодів; 01.41 Розведення великої рогатої худоби молочних порід;01.50 Змішане сільське господарство; 01.61 Допоміжна діяльність у рослинництві; 01.62 Допоміжна діяльність у тваринництва; 49.41 Вантажний автомобільний У власності фермерського господарства є сільськогосподарська техніка: сіялки, трактори, комбайни та інше.
Також у позивача в наявності є орендовані виробничо - складські приміщення, офісне приміщення, 99 орендованих земельних ділянок для проведення потреб господарської діяльності. Підтвердженням даного факту є повідомлення про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність форма 20 - ОПП від 19.02.2020 року, 20 -ОПП від 01.02.2021 року, 20 - ОПП від 14.02.2022 року.
Для здійснення господарської діяльності позивачем укладено Договір купівлі - продажу №180324 з Товариством з обмеженною відповідальністю «Ромир - Трейд» від 18.03.2024 року. За договором постачальник зобов`язаний поставити, а покупець прийняти та оплатити товар українського походження, врожаю 2023 року на умовах, зазначених у договорі купівлі - продажу.
На виконання умов даного договору позивачем виконані зобов`язання щодо поставки продукції і виставлено рахунки на оплату №14 від 20.03.2024 року загальна сума 482 326,00 коп., де ПДВ 59 233,02 коп., №15 від 22.03.2024 року загальна сума 952 146,00 коп., де ПДВ 116 930,21 коп., №16 23.03.2024 року загальна сума 485 368,00 коп., де ПДВ 59 606,60 коп. За послідовністю дій фермерське господарство виписує податкові накладні на ТОВ «РОМИР - ТРЕЙД» № 14 від 20.03.2024 року на суму 482 326,00 коп., де 59 233,02 коп. ПДВ, №15 від 22.03.2024 року на суму 952 146,00 коп., де 116 930,21 коп. ПДВ, №16 від 23.03.2024 року на суму 485 368,00 коп., де 59606,60 коп. ПДВ. В свою чергу ТОВ «РОМИР - ТРЕЙД» здійснює оплату по рахункам Фермерського господарства «Агро - Стар» про що свідчать виписки банку від 20.03.2024 року на суму 740 000,00 коп., з них 14% ПДВ 90 877,19 коп., від 25.03.2024 року на суму 650 000,00 коп., з них 14% ПДВ 79 824,56 коп., від 27.03.2024 року на суму 300 000,00 коп., з них 14% ПДВ 36 842,11 коп.. Але ТОВ «РОМИР - ТРЕЙД» оплатив не всю суду, а залишив за собою 229 840,00 коп. суму ПДВ. Підтвердженням поставки товару відповідно до Договору купівлі - продажу №180324 від 18 березня 2024 року є первинні документи: Договору поставки №180324 від 18 березня 2024 року, укладений та підписаний сторонами; Додаткова угода №1 від 18.03.2024 року; Довіренність №8 від 18.03.2024 року; рахунок №14 від 20.03.2024 року; рахунок №15 від 22.03.2024 року; рахунок №16 від 23.03.2024 року; Видаткова накладна №14 від 20.03.2024 року; Видаткова накладна №15 від 22.03.2024 року; Видаткова накладна №16 від 23.03.2024 року; Товаро - транспортні накладні у кількості 4 шт.; виписки банку про надходження коштів на поточний рахунок ФГ «Агро Стар» за договором №180324 від 18.03.2024 року; Договір купівлі - продажу насіння ріпаку №01/09/2018 від 01.09.2018 року; видаткова накладна №ПП- 0000015 від 11.08.2021 року; Платіжне доручення №1343 від 26.08.2021 року на суму 25 000,00 за посівний матеріал; Акт ФОК/Seeds- FOC приймання передачі гібридів призначених для проведення демонстраційного випробування від 22.05.2022 року; Зазначені документи були прикріплені до Повідомлень про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунку коригування реєстрацію якої зупинені, але не були взяті до уваги.
Відповідно до приписів п. 201.10. ст.201 Податкового кодексу України позивачем за поставлену продукцію (ріпак 2023 року) ТОВ «РОМИР - ТРЕЙД» було виставлено рахунки на оплату та складено податкові накладні: № 14 від 20 березня 2024 року та направлено для реєстрації в Єдиний реєстр податкових накладних; № 15 від 22 березня 2024 року та направлено для реєстрації в Єдиний реєстр податкових накладних; № 16 від 23 березня 2024 року та направлено для реєстрації в Єдиний реєстр податкових накладних
Згідно квитанцій про реєстрацію податкових накладних від 17 жовтня 2023 зареєстрованої в ЄРПН за № 9274820960 реєстрація ПН зупинена з підстав не відповідності вимогам п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій (обсяг постачання товарів перевищує величину залишків) та запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в ЄРПН.
У квитанції визначено, що відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України реєстрація ПК/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару/послуги «показник «D» = 5.1951 %, «Рпоточ» = 0, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Позивачем було подано до контролюючого органу всі необхідні документи.
За результатами розгляду наданих позивачем документів було прийняті рішення від 03.05.2024 року № 28170/36855406/2 про відмову в реєстрації податкової накладної № 14 від 20.03.2024 року від 03.05.2024 року № 28163/36855406/2 про відмову в реєстрації податкової накладної № 15 від 22.03.2024 року рішення від 03.05.2024 року № 28155/36855406/2 про відмову в реєстрації податкової накладної №16 від 23.03.2024 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Не погоджуючись з рішеннями зазначеними вище, позивач, реалізував своє право на звернення до суду з позовною заявою.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, що виникли між сторонами, суд виходив з такого.
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно з п. 201.1. ст. 201 ПК України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Пунктом 201.10. ст. 201 ПК України, передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Пунктом 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1246 від 29.12.10 р. (далі - Порядок №1246) визначено, що податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.
Згідно з пунктом 12 Порядку №1246, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Відповідно до пункту 13 Порядку № 1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).
З 01.02.2020 р. набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 11.12.19 р. № 1165 "Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" (далі Порядок № 1165), яка визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, права та обов`язки їх членів.
Відповідно до п. 2 Порядку № 1165, автоматизований моніторинг відповідності податкової накладної/розрахунку коригування критеріям оцінки ступеня ризиків - сукупність заходів та методів, що застосовуються контролюючим органом для виявлення ознак наявності ризиків порушення норм податкового законодавства за результатами проведення автоматизованого аналізу наявної в інформаційних системах контролюючих органів податкової інформації.
Критерій оцінки ступеня ризиків, достатній для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, - визначений показник автоматизованого моніторингу, що характеризує ризик.
Відповідно до п. 6 Порядку № 1165, у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється. Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня. У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Як вбачається із змісту квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної, підставою для такого зупинення став п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку.
Відповідно до п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку (додаток № 1 до Порядку № 1165), відсутність товару/послуги, зазначеної в ПН, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у ПК/РК до ПН на збільшення суми податкових зобов`язань, яку подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку.
Суд звертає увагу, що посилання у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної на п. 1 Критеріїв ризиковості не розкриває зміст та не конкретизує підстав зупинення реєстрації податкових накладних, а також не відображає переліку документів, необхідних податковому органу для реєстрації такої накладної.
Верховний Суд у постановах від 16.04.19 р. у справі № 826/10649/17, від 28.11.19 р. у справі № 1640/2650/18, від 03.11.21 р. у справі № 360/2460/20 вказав, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків з зазначенням необхідності надання документів за вичерпним переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не довільно, на власний розсуд.
Відповідно до матеріалів справи, у квитанції не конкретизовано, які саме документи слід надати платнику податків та чого мають стосуватися пояснення такого платника податків для того, аби реєстрація податкової накладної стала можливою, що також свідчить про невідповідність сформованої квитанції вимогам до неї, які визначені пунктом 11 Порядку № 1165.
Формальне зазначення у квитанціях пропозиції "надання пояснень та копій документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в податковій накладній/розрахунку коригування для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН" є лише дублюванням норми пп. 3 п. 11 Порядку № 1165.
Умови такої пропозиції дають підстави позивачу самостійно визначати перелік необхідних документів, що в подальшому виключає посилання відповідача на їх недостатність чи неповноту та спростовує доводи про недостатність документів, поданих позивачем на підтвердження реальності проведених операцій.
Таким чином, жодних відомостей стосовно господарської операції з контрагентом відповідач 1 у квитанції не зазначає, але витребує документи та пояснення, які спростовують цю податкову інформацію, не зазначаючи при цьому їх перелік.
За таких умов, рішення податкового органу не відповідає критеріям чіткості та зрозумілості актів індивідуальної дії та породжує неоднозначне їх трактування, що в свою чергу впливає на можливість реалізації права або виконання обов`язку платником податків виконати юридичне волевиявлення суб`єкта владних повноважень.
Наказом Міністерства фінансів України № 520 від 12.12.19 р. затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Порядок № 520). Згідно п.4 Порядку №520, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.
За приписами п. 5 Порядку № 520, перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
За приписами п. 11 Порядку № 520, комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Тобто чинними нормативно - правовими актами визначено вичерпний перелік підстав, які можуть слугувати підставою для прийняття рішення про відмову у реєстрації податкових накладних.
З оскаржуваних рішень про відмову у реєстрації податкової накладної вбачається, що воно не містить конкретної інформації, щодо причин та підстав для прийняття такого рішення, а лише містить загальну фразу про те, що причиною їх прийняття є ненадання платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування , навантаження, розвантаження продукції складських документів (інвентаризаційні описи); у тому числі рахунки-фактури /інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні.
Як вбачається з матеріалів справи, позивачем виконано вимоги контролюючого органу та надано відповідні пояснення до яких долучено копії наявних документів, що підтверджують реальність здійснення господарських операцій.
Суд дійшов висновку, що позивачем надано повний пакет документів щодо виконання договірних відносин з ТОВ «РОМИР - ТРЕЙД».
Не надаючи оцінки наданим позивачем первинним документам, податковий орган прийняв рішення про відмову в реєстрації податкових накладних №14, №15, №16.
Доказів та обґрунтувань того, що подані документи складені або оформлені з порушенням вимог чинного законодавства відповідачем не надано.
Наявні в матеріалах справи документи у повній мірі підтверджують реальність вищевказаної господарської операцій, за наслідками якої складено та направлено для реєстрації податкові накладні.
Таким чином, відповідачем не доведено правомірність рішень щодо відмови у реєстрації податкових накладних, відтак спірні рішення підлягають скасуванню.
Згідно з ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Керуючись ст. 2, 19, 139, 241, 244, 242 - 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
1. Позов задовольнити. 2. Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління Державної податкової служби у Миколаївській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 03.05.2024 року № 28170/36855406/2 про відмову в реєстрації податкової накладної № 14 від 20.03.2024 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.
3.Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 14 від 20.03.2024 року, подану Фермерським господарством «Агро-стар» (код ЄДРПОУ 36855406) за датою фактичного подання - 20.03.2024 року.
4.Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління Державної податкової служби у Миколаївській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 03.05.2024 року № 28163/36855406/2 про відмову в реєстрації податкової накладної № 15 від 22.03.2024 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.
5. Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №15 від 22.03.2024 року, подану Фермерським господарством «Агро-стар» (код ЄДРПОУ 36855406) за датою фактичного подання - 22.03.2024 року.
6. Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління Державної податкової служби у Миколаївській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 03.05.2024 року № 28155/36855406/2 про відмову в реєстрації податкової накладної № 16 від 23.03.2024 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.
7. Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 16 від 23.03.2024 року, подану Фермерським господарством «Агро-стар» (код ЄДРПОУ 36855406), за датою фактичного подання - 23.03.2024 року.
8.Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (пл. Львівська, 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) на користь Фермерського господарства "Агро-стар", вул. Польова, 2, с. Тарасівка, Первомайський район, Миколаївська область, 55244, ЄДРПОУ 36855406 судові витрати в розмірі 9084,00 грн.
9.Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Миколаївській області (вул. Лягіна, 6, м. Миколаїв, 54001, код ЄДРПОУ 44104027) на користь Фермерського господарства "Агро-стар", вул. Польова, 2, с. Тарасівка, Первомайський район, Миколаївська область, 55244, ЄДРПОУ 36855406 судові витрати в розмірі 9084,00 грн.
Рішення суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи в порядку, визначеному ст. 255 КАС України. Апеляційна скарга може бути подана до П`ятого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
Суддя О.М. Мельник
Суд | Миколаївський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 15.08.2024 |
Оприлюднено | 19.08.2024 |
Номер документу | 121032677 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних |
Адміністративне
Миколаївський окружний адміністративний суд
Мельник О.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні