Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Харків
15 серпня 2024 р.№ 520/4715/24
Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Полях Н.А., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи адміністративну справу за позовною заявою ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) до Головного управління ДПС в Харківській області (код ЄДРПОУ 43983495, вул. Пушкінська, буд. 46, м. Харків, 61057) про скасування податкових повідомлень-рішень,-
В С Т А Н О В И В:
До Харківського окружного адміністративного суду звернувся позивач з адміністративним позовом, в якому просить суд:
- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення ГУ ДПС у Харківській області №483786-2405-2030-UA63120270000028556 від 30.11.2023 року на суму 81 130,93 грн., яким ОСОБА_1 визначено суму податкового зобов`язання за платежем: земельний податок з фізичних осіб за 2023 рік;
- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення ГУ ДПС у Харківській області № 483787-2405-2030-UA63120270000028556 від 30.11.2023 року на суму 353179,22 грн., яким ОСОБА_1 визначено суму податкового зобов`язання за платежем: земельний податок з фізичних осіб за 2023 рік;
- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення ГУ ДПС у Харківській області № 000/38111/2405-2030 від 30.11.2023 року на суму 64135,12 грн., яким ОСОБА_1 визначено суму податкового зобов`язання за платежем: земельний податок з фізичних осіб за 2021 рік;
- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення ГУ ДПС у Харківській області № 000/38114/2405-2030 від 30.11.2023 року на суму 278402,54 грн., яким ОСОБА_1 визначено суму податкового зобов`язання за платежем: земельний податок з фізичних осіб за 2021 рік;
- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення ГУ ДПС у Харківській області № 000/38115/2405-2030 від 30.11.2023 року на суму 278402,54 грн., яким ОСОБА_1 визначено суму податкового зобов`язання за платежем: земельний податок з фізичних осіб за 2020 рік;
- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення ГУ ДПС у Харківській області № 000/38112/2405-2030 від 30.11.2023 року на суму 64135,12 грн., яким ОСОБА_1 визначено, суму податкового зобов`язання за платежем: земельний податок з фізичних осіб за 2020 рік;
- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення ГУ ДПС у Харківській Області № 000/38117/2405-2030 від 30.11.2023 року на суму 240391,90 грн., яким ОСОБА_1 визначено суму податкового зобов`язання за платежем: земельний податок з фізичних осіб за 2019 рік;
- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення ГУ ДПС у Харківській області № 000/38113/2405-2030 від 30.11.2023 року на суму 55378,68 грн., яким ОСОБА_1 визначено суму податкового зобов`язання за платежем: земельний податок з фізичних осіб за 2019 рік.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що при обчисленні грошового зобов`язання, ГУ ДПС у Харківській області не було використано офіційні дані Державного земельного кадастру, використання яких прямо передбачено законодавством, а було використано інформацію невідомого походження. Так, як вбачається із оскаржуваних податкових повідомлень-рішень вони винесені по 2 земельним ділянкам: площею 0,0663 га (кадастровий номер 6310136600:04:009:0043) та площею 0,2878 га (кадастровий номер 6310136600:04:009:0042). Однак, з доданих до позову матеріалів, а саме витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку (номер витягу НВ-6315766032021 від 09.08.2021 року), позивачці на праві власності належить одна земельна ділянка загальною площею 0,3541 за адресою АДРЕСА_2 , кадастровий номер земельної ділянки 6310136600:04:009:0047. Окрім того, оскаржувані податкові повідомлення - рішення № 000/38113/2405-2030 та № 000/38П7/2405-2030 (за 2019 рік) винесені поза межами встановлених ст. 102.1 ст. 102 ПК України строків а отже є незаконними та підлягають скасуванню також і з цих підстав. На підставі викладеного просив задовольнити адміністративний позов в повному обсязі.
Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду було прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито спрощене провадження в адміністративній справі.
Сторони були належним чином повідомлені про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття спрощеного провадження у справі.
У відзиві на позовну заяву представник відповідача наголосив на тому, що відповідно до інформації, отриманої з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, земельні ділянки за адресою: АДРЕСА_2 , загальною площею 0,0663 га, кадастровий номер 6310136600:04:009:0043 та загальною площею 0,2878 га, кадастровий номер 6310136600:04:009:0042 на праві приватної власності належать фізичній особі ОСОБА_1 з 06.12.2017 року. На підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що узгоджується з вимогами п. 286.1 ст. 286 ПК України, ГУ ДПС винесено: ППР від 30.11.2023 № 483786-2405-2030-UA63120270000028556, № 000/38111/2405-2030, № 000/38112/2405-2030, № 000/38113/2405-2030 за 2019 - 2021 та 2023 роки за земельну ділянку, розташовану за адресою: АДРЕСА_2 , площею 0,0663 га, кадастровий номер 6310136600:04:009:0043; ППР від 30.11.2023 № 483787-2405-2030-UA63120270000028556, № 000/38114/2405-2030, № 000/38115/2405- 2030, № 000/38117/2405-2030 за 2019 - 2021 та 2023 роки за земельну ділянку, розташовану за адресою: АДРЕСА_2 , площею 0,2878 га, кадастровий номер 6310136600:04:009:0042. Відповідно до п.1.1. та п. 1.2 додатку 2 рішення 11 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 22.02.2017 №542/17 « Про місцеві податки і збори у м. Харкові» (в редакції рішення 23 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 28.11.2018 № 1284/48) ставка земельного податку за земельні ділянки, відносно яких відсутня довідка (витяг) про розмір нормативно грошової оцінки земельної ділянки розраховується у відсотках від добутку базової вартості одного квадратного метру земель и. Харкова, помноженої на коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф), та на зональний коефіцієнт, який характеризує містобудівну цінність території в межах населеного пункту (економіко-планувальні зони) (Км2), за 1 квадратний метр бази оподаткування. На підставі викладеного просив відмовити у задоволенні адміністративного позову в повному обсязі.
Керуючись приписами ст. 171, 257, 258 КАС України, суд зазначає, що розгляд позовної заяви здійснюється за правилами спрощеного позовного провадження.
Відповідно до приписів ч. 4 ст. 229 КАС України, оскільки розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи згідно із приписами ст.258 КАС України, то фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
Суд, повно виконавши процесуальний обов`язок зі збору доказів, перевіривши доводи сторін добутими доказами, дослідивши зібрані по справі докази в їх сукупності, проаналізувавши зміст належних норм матеріального і процесуального права, які врегульовують спірні правовідносини, виходить з таких підстав та мотивів.
Судом встановлено, що 06 грудня 2023 року ОСОБА_1 , засобами поштового зв`язку отримала оскаржувані податкові повідомлення-рішення ГУ ДПС у Харківській області:
- податкове повідомлення-рішення ГУ ДПС у Харківській області №483786-2405-2030-UA63120270000028556 від 30.11.2023 року на суму 81 130,93 грн., яким ОСОБА_1 визначено суму податкового зобов`язання за платежем: земельний податок з фізичних осіб за 2023 рік;
- податкове повідомлення-рішення ГУ ДПС у Харківській області № 483787-2405-2030-UA63120270000028556 від 30.11.2023 року на суму 353179,22 грн., яким ОСОБА_1 визначено суму податкового зобов`язання за платежем: земельний податок з фізичних осіб за 2023 рік;
- податкове повідомлення-рішення ГУ ДПС у Харківській області № 000/38111/2405-2030 від 30.11.2023 року на суму 64135,12 грн., яким ОСОБА_1 визначено суму податкового зобов`язання за платежем: земельний податок з фізичних осіб за 2021 рік;
- податкове повідомлення-рішення ГУ ДПС у Харківській області № 000/38114/2405-2030 від 30.11.2023 року на суму 278402,54 грн., яким ОСОБА_1 визначено суму податкового зобов`язання за платежем: земельний податок з фізичних осіб за 2021 рік;
- податкове повідомлення-рішення ГУ ДПС у Харківській області № 000/38115/2405-2030 від 30.11.2023 року на суму 278402,54 грн., яким ОСОБА_1 визначено суму податкового зобов`язання за платежем: земельний податок з фізичних осіб за 2020 рік;
- податкове повідомлення-рішення ГУ ДПС у Харківській області № 000/38112/2405-2030 від 30.11.2023 року на суму 64135,12 грн., яким ОСОБА_1 визначено, суму податкового зобов`язання за платежем: земельний податок з фізичних осіб за 2020 рік;
- податкове повідомлення-рішення ГУ ДПС у Харківській Області № 000/38117/2405-2030 від 30.11.2023 року на суму 240391,90 грн., яким ОСОБА_1 визначено суму податкового зобов`язання за платежем: земельний податок з фізичних осіб за 2019 рік;
- податкове повідомлення-рішення ГУ ДПС у Харківській області № 000/38113/2405-2030 від 30.11.2023 року на суму 55378,68 грн., яким ОСОБА_1 визначено суму податкового зобов`язання за платежем: земельний податок з фізичних осіб за 2019 рік.
Позивач звернулася до ДПС України зі скаргою на зазначені вище податкові повідомлення-рішення.
Засобами поштового зв`язку позивач отримала рішення ДПС України про результати розгляду скарги від 31.01.2024 року вих. № 2436/6/99-00-06-01-03-06 за змістом якого податкові повідомлення-рішення ГУ ДПС у Харківській області від 30.11.2023 року залишені без змін, а скарга без задоволення.
Не погоджуючись із такими рішеннями контролюючого органу та вважаючи їх такими, що порушують права позивача, ОСОБА_1 звернулася за захистом порушеного права до Харківського окружного адміністративного суду.
По суті спірних відносин суд зазначає наступне.
Земельні відносини в Україні регулюються Земельним кодексом України від 25.10.2001 № 2768-III (далі за текстом - Земельний кодекс).
Відповідно до статті 206 Земельного кодексу використання землі в Україні є платним.
Правовідносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, визначення компетенції контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює Податковий кодекс України (далі за текстом ПК України).
Відповідно до п.п. 14.1.72 п. 14.1 ст. 14 ПК України земельний податок - обов`язковий платіж, що справляється з власників земельних ділянок та земельних часток (паїв), а також постійних землекористувачів.
Приписами ст. 10 ПК України земельний податок віднесено до місцевих податків, які відповідно до п. 12.3 ст. 12 ПК приймаються рішеннями сільських, селищних, міських рад в межах своїх повноважень. Відповідно до п. 284.1 ст. 284 ПК України органам місцевого самоврядування надано повноваження щодо встановлення ставок плати за землю та пільг щодо земельного податку, що сплачується на відповідній території.
Відповідно до ст. 269 ПК України платниками земельного податку є власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі.
Відповідно до ст. 270 ПК України об`єктами оподаткування земельним податком є, зокрема, земельні ділянки, які перебувають у власності. Базою оподаткування плати за землю є нормативна грошова оцінка земельної ділянки з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом (п.п. 271.1.1 п. 271.1 ст.271 ПК України).
Порядок індексації нормативної грошової оцінки земель визначений ст. 289 ПК України, згідно з яким коефіцієнт індексації прямо залежить від індексу споживчих цін за попередній рік.
Відповідно до положень п. 286.1 ст. 286 ПК України підставою для нарахування земельного податку є, зокрема, дані державного земельного кадастру, дані Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, дані інших правовстановлюючих документів, якими посвідчується право власності. Центральні органи виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері земельних відносин та у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, у сфері будівництва щомісяця, але не пізніше 10 числа наступного місяця, а також за запитом відповідного контролюючого органу за місцезнаходженням земельної ділянки подають інформацію, необхідну для обчислення і справляння плати за землю, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до п. 287.1 ст. 287 ПК України власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.
Відповідно до п. 286.5 ст. 286 ПК України нарахування фізичним особам сум плати за землю проводиться контролюючими органами (за місцем знаходження земельної ділянки), які надсилають платнику податку у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу, до 1 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення податку за формою, встановленою у порядку, визначеному статтею 58 цього Кодексу, разом із детальним розрахунком суми податку, який, зокрема, але не виключно, має містити кадастровий номер та площу земельної ділянки, розмір ставки податку та розмір пільги зі сплати податку.
Відповідно до п. 287.5 ст. 287 ПК України податок фізичними особами сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.
Пунктом 287.1 статті 287 ПК України передбачено, що власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.
Згідно з пунктом 287.8 статті 287 ПК України, власник нежилого приміщення (його частини) у багатоквартирному жилому будинку сплачує до бюджету податок за площі під такими приміщеннями (їх частинами) з урахуванням пропорційної частки прибудинкової території з дати державної реєстрації права власності на нерухоме майно.
Відповідно до пункту 286.6 статті 286 ПК України за земельну ділянку, на якій розташована будівля, що перебуває у спільній власності кількох юридичних або фізичних осіб, податок нараховується з урахуванням прибудинкової території кожному з таких осіб:
у рівних частинах - якщо будівля перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб, але не поділена в натурі, або одній з таких осіб-власників, визначеній за їх згодою, якщо інше не встановлено судом;
пропорційно належній частці кожної особи - якщо будівля перебуває у спільній частковій власності;
пропорційно належній частці кожної особи - якщо будівля перебуває у спільній сумісній власності і поділена в натурі.
Пунктом 286.1 статті 286 ПК України передбачено, що підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру. Центральні органи виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері земельних відносин та у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно у сфері будівництва щомісяця, але не пізніше 10 числа наступного місяця, а також за запитом відповідного контролюючого органу за місцезнаходженням земельної ділянки подають інформацію, необхідну для обчислення і справляння плати за землю, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Так, для реалізації контролюючим органом повноважень щодо нарахування земельного податку фізичним особам законодавством встановлено порядок та способи отримання необхідних відомостей для здійснення відповідних розрахунків, зокрема щодо площі земельної ділянки, нормативно-грошової оцінки, коефіцієнтів.
Аналогічна позиція у подібних правовідносинах викладена у постановах Верховного Суду від 13 червня 2019 року у справі № 820/5042/16, від 26 лютого 2019 року у справі №826/17070/16, від 26 червня 2018 року у справі № 826/18899/16.
Судом встановлено, що разом з тим, при обчисленні грошового зобов`язання, ГУ ДПС у Харківській області не було використано офіційні дані Державного земельного кадастру, використання яких прямо передбачено законодавством, а було використано інформацію невідомого походження.
Так, як вбачається із оскаржуваних податкових повідомлень-рішень вони винесені по 2 земельним ділянкам: площею 0,0663 га (кадастровий номер 6310136600:04:009:0043) та площею 0,2878 га (кадастровий номер 6310136600:04:009:0042).
Однак, з доданих до позову матеріалів, а саме витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку (номер витягу НВ-6315766032021 від 09.08.2021 року), позивачці на праві власності належить одна земельна ділянка загальною площею 0,3541 за адресою АДРЕСА_2 , кадастровий номер земельної ділянки 6310136600:04:009:0047.
Цільове призначення ділянки - для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості Категорія земель: землі промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення, вид використання: для експлуатації та обслуговування нежитлової будівлі літ. "Я-1" (цех). Орган, що зареєстрував земельну ділянку - відділ у м. Харкові ГУ Держземкадастру у Харківській області 09.08.2021 року.
Таким чином, при винесені оскаржуваних податкових повідомлень-рішень податковим органом не враховано дані Державного земельного кадастру.
Відповідно до абзацу 1 пункту 286.5 статті 286 ПК України нарахування фізичним особам сум податку проводиться контролюючими органами, які видають платникові до 1 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення податку за формою, встановленою у порядку визначеному, статтею 58 цього Кодексу.
Відповідно п. 102.1. ст.102 ПКУ контролюючий орган, крім випадків, визначених пунктом 102.2 цієї статті, має право самостійно визначити суму грошових зобов`язань платника податків у випадках, визначених цим Кодексом, не пізніше закінчення 1095 дня, що настає за останнім днем граничного строку подання податкової декларації та/або граничного строку сплати грошових зобов`язань, нарахованих контролюючим органом, а якщо така податкова декларація була надана пізніше, - за днем її фактичного подання.
Якщо протягом зазначеного строку контролюючий орган не визначає суму грошових зобов`язань, платник податків вважається вільним від такого грошового зобов`язання, а спір стосовно такої декларації та/або податкового повідомлення не підлягає розгляду в адміністративному або судовому порядку.
Оскаржувані податкові повідомлення - рішення № 000/38113/2405-2030 та № 000/38П7/2405-2030 (за 2019 рік) винесені поза межами встановлених ст. 102.1 ст. 102 ПК України строків а отже є незаконними та підлягають скасуванню.
Крім того, всупереч положенням Порядку надіслання контролюючими органами податкових повідомлень-рішень платникам податків, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України №1204 від 25.12.2015р., податковим органом до спірних податкових повідомлень-рішень не додано розрахунку податкового зобов`язання у якому б зазначалася інформація про базу оподаткування, податкову ставку, що також не дає можливості встановити їх обґрунтованість.
Отже, спірні податкові повідомлення-рішення є протиправними та підлягають скасуванню.
Відповідно до ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Частиною 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Отже, розглянувши подані сторонами документи і матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до висновку про те, що позовні вимоги підлягають задоволенню в повному обсязі.
Розподіл судових витрат здійснюється відповідно до ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України.
Керуючись ст. 14, 22, 194, 243, 246, 249, 250, 255, 262, 295 КАС України, суд, -
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) до Головного управління ДПС в Харківській області (код ЄДРПОУ 43983495, вул. Пушкінська, буд. 46, м. Харків, 61057) про скасування податкових повідомлень-рішень задовольнити в повному обсязі.
Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення ГУ ДПС у Харківській області №483786-2405-2030-UA63120270000028556 від 30.11.2023 року на суму 81 130,93 грн., яким ОСОБА_1 визначено суму податкового зобов`язання за платежем: земельний податок з фізичних осіб за 2023 рік.
Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення ГУ ДПС у Харківській області № 483787-2405-2030-UA63120270000028556 від 30.11.2023 року на суму 353179,22 грн., яким ОСОБА_1 визначено суму податкового зобов`язання за платежем: земельний податок з фізичних осіб за 2023 рік.
Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення ГУ ДПС у Харківській області № 000/38111/2405-2030 від 30.11.2023 року на суму 64135,12 грн., яким ОСОБА_1 визначено суму податкового зобов`язання за платежем: земельний податок з фізичних осіб за 2021 рік.
Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення ГУ ДПС у Харківській області № 000/38114/2405-2030 від 30.11.2023 року на суму 278402,54 грн., яким ОСОБА_1 визначено суму податкового зобов`язання за платежем: земельний податок з фізичних осіб за 2021 рік.
Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення ГУ ДПС у Харківській області № 000/38115/2405-2030 від 30.11.2023 року на суму 278402,54 грн., яким ОСОБА_1 визначено суму податкового зобов`язання за платежем: земельний податок з фізичних осіб за 2020 рік.
Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення ГУ ДПС у Харківській області № 000/38112/2405-2030 від 30.11.2023 року на суму 64135,12 грн., яким ОСОБА_1 визначено, суму податкового зобов`язання за платежем: земельний податок з фізичних осіб за 2020 рік.
Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення ГУ ДПС у Харківській Області № 000/38117/2405-2030 від 30.11.2023 року на суму 240391,90 грн., яким ОСОБА_1 визначено суму податкового зобов`язання за платежем: земельний податок з фізичних осіб за 2019 рік.
Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення ГУ ДПС у Харківській області № 000/38113/2405-2030 від 30.11.2023 року на суму 55378,68 грн., яким ОСОБА_1 визначено суму податкового зобов`язання за платежем: земельний податок з фізичних осіб за 2019 рік.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань з до Головного управління ДПС в Харківській області (код ЄДРПОУ 43983495, вул. Пушкінська, буд. 46, м. Харків, 61057) на користь ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) суму судового збору у розмірі 15140,00 грн. (п`ятнадцять тисяч сто сорок гривень).
Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня проголошення рішення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Повний текст рішення складено 15 серпня 2024 року.
СуддяН.А. Полях
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 15.08.2024 |
Оприлюднено | 19.08.2024 |
Номер документу | 121033435 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них плати за землю |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Полях Н.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні