Ухвала
від 14.08.2024 по справі 910/6336/23
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01054, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 334-68-95, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.ua

УХВАЛА

м. Київ

14.08.2024Справа № 910/6336/23

Господарський суд міста Києва у складі судді Андреїшиної І.О., за участю секретаря судового засідання Березовської С.В., розглянувши заяву Головного управління Державної казначейської служби України у м. Києві про зміну способу і порядку виконання судового рішення у справі № 910/6336/23

За позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Альтернатива плюс" (01024, м. Київ, вул. Басейна, 6, ідентифікаційний код 24579401)

до Департаменту земельних ресурсів Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (01601, м. Київ, вул. Хрещатик, 32-А, (ідентифікаційний код 26199097)

треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмету спору, на стороні відповідача:

1) Головне управління Держгеокадастру у м. Києві та Київській області (02000, м. Київ, вулиця Серпова, 3/14)

2) Головне управління Державної казначейської служби України у м. Києві (01601, місто Київ, вулиця Терещенківська, будинок 11-А)

про стягнення 472 552,64 грн,

Представники учасників судового процесу:

Від заявника: не з`явився

Від позивача: не з`явився

Від відповідача: Гончаров О.В.

Від третьої особи 1: Шевчук-Мельниченко О.

ВСТАНОВИВ:

Приватне підприємство "Альтернатива плюс" звернулося до Господарського суду міста Києва з позовом до Департаменту земельних ресурсів Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про стягнення грошових коштів за угодою № 119 від 27.11.2007 про сплату авансового внеску в рахунок оплати вартості земельної ділянки, розташованої у Голосіївському району міста Києва за адресою просп. Академіка Глушкова, 5 у розмірі 472 552,64 грн, з яких 453 757,95 грн основного боргу, 8 764,37 грн трьох відсотків річних та 10 030,32 грн інфляційних втрат.

Господарський суд міста Києва ухвалою від 26.04.2023 залишив позов без руху, надав строк для усунення недоліків позову у встановлений спосіб.

02.05.2023 від позивача через систему "Електронний суд" надійшли матеріали на виконання вимог ухвали суду.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 09.05.2023 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі. Розгляд справи вирішено здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження без виклику сторін.

16.05.2023 через відділ діловодства суду від позивача надійшли додаткові пояснення та додаткові докази на їх підтвердження.

05.06.2023 засобами поштового зв`язку від відповідача надійшов відзив на позовну заяву.

06.06.2023 через відділ діловодства суду від позивача надійшла відповідь на відзив.

20.06.2023 засобами поштового зв`язку від відповідача надійшла заява про залучення до участі у розгляді справи № 910/6336/23 співвідповідачами - Головне управління Держгеокадастру у м. Києві та Київській області та Головне управління Державної казначейської служби України у м. Києві.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 26.06.2023 у задоволенні заяви Департаменту земельних ресурсів Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про залучення співвідповідачів у справі відмовлено.

21.06.2023 через відділ діловодства суду позивачем подано заяву про заміну сторони в судовому процесі, в якій останній просить суд здійснити заміну позивача у справі № 910/6336/23 його правонаступником - Товариством з обмеженою відповідальністю "Альтернатива плюс".

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 03.07.2023 заяву Приватного підприємства "Альтернатива плюс" про заміну сторони її правонаступником задоволено. Замінено позивача у справі № 910/6336/23 - Приватне підприємство "Альтернатива плюс" (01024, м. Київ, вул. Басейна, 6, ідентифікаційний код 24579401) на його правонаступника - Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтернатива плюс" (01024, м. Київ, вул. Басейна, 6, ідентифікаційний код 24579401).

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 31.07.2023 справу № 910/6336/23 постановлено розглядати за правилами загального позовного провадження, підготовче засідання призначено на 16.08.2023, залучено до участі у справі Головне управління Держгеокадастру у м. Києві та Київській області Головне управління Державної казначейської служби України у м. Києві третіми особами, які не заявляють самостійних вимог щодо предмету спору, на стороні відповідача.

Рішенням Господарського суду міста Києва від 29.11.2023 позов задоволено повністю; стягнуто з Департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Альтернатива плюс" заборгованість у розмірі 453 757 грн 95 коп., 3 % річних у розмірі 8 764 грн 37 коп., інфляційні втрати у розмірі 10 030 грн 32 коп. та 7 088 грн 29 коп. судового збору.

Постановою Північного апеляційного господарського суду від 27.02.2024 апеляційну скаргу Департаменту земельних ресурсів Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на рішення Господарського суду міста Києва від 29.11.2023 у справі №910/6336/23 залишено без задоволення, рішення Господарського суду міста Києва від 29.11.2023 у справі № 910/6336/23 залишено без змін.

01.04.2024 на виконання вказаного рішення Господарським судом міста Києва видано відповідний наказ.

25.04.2024 на електронну адресу та 29.04.2024 засобами поштового зв`язку до Господарського суду міста Києва від Головного управління Державної казначейської служби України у м. Києві надійшла заява про зміну способу і порядку виконання судового рішення у справі № 910/6336/23.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 01.05.2024 заяву Головного управління Державної казначейської служби України у м. Києві про зміну способу і порядку виконання рішення у справі № 910/6336/23 повернуто заявнику без розгляду.

24.05.2024 засобами поштового зв`язку до Господарського суду міста Києва від Головного управління Державної казначейської служби України у м. Києві надійшла заява про зміну способу і порядку виконання судового рішення у справі № 910/6336/23.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 30.05.2024 заяву Головного управління Державної казначейської служби України у м. Києві про зміну способу і порядку виконання рішення у справі № 910/6336/23 повернуто заявнику без розгляду.

13.06.2024 через підсистему "Електронний суд" до Господарського суду міста Києва від Головного управління Державної казначейської служби України у м. Києві надійшла заява про зміну способу і порядку виконання судового рішення у справі № 910/6336/23.

Розпорядженням Керівника апарату Господарського суду міста Києва від 02.07.2024 №01.3-16/996/24 у зв`язку із відпусткою судді Андреїшиної І.О., проведено повторний автоматичний розподіл матеріалів судової справи, за результатами якого заяву про зміну способу і порядку виконання судового рішення у справі № 910/6336/23 передано на розгляд судді Лиськова М.О.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 03.07.2024 заяву Головного управління Державної казначейської служби України у м. Києві № 04.1-03/4335 від 24.04.2024 про зміну способу і порядку виконання судового рішення у справі № 910/6336/23 з додатками повернуто без розгляду.

18.07.2024 через підсистему "Електронний суд" до Господарського суду міста Києва від Головного управління Державної казначейської служби України у м. Києві надійшла заява про зміну способу і порядку виконання судового рішення у справі № 910/6336/23, в якій заявник просить змінити спосіб та порядок виконання рішення Господарського суду міста Києва від 29.11.2023 року по справі № 910/6336/23 в частині стягнення коштів в сумі 453 757,95 грн, з "Стягнути з Департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (вул. Хрещатик, 32-А, м. Київ, 01601, ідентифікаційний код - 26199097) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Альтернатива плюс" (01024, м. Київ, вул. Басейна, 6, ідентифікаційний код 24579401) заборгованість у розмірі 453 757 (чотириста п`ятдесят три тисячі сімсот п`ятдесят сім) грн 95 коп." на спосіб "Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Альтернатива плюс" (01024, м. Київ, вул. Басейна, 6, ідентифікаційний код 24579401) з Державного бюджету України кошти у розмірі 453 757,95 грн"; розгляд даної заяви просив здійснювати без участі представників Головного управління Казначейства.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 24.07.2024 заяву Головного управління Державної казначейської служби України у м. Києві про зміну способу і порядку виконання рішення у справі № 910/6336/23 призначено на 14.08.2024.

13.08.2024 через відділ діловодства суду від Головного управління Держгеокадастру у м. Києві та Київській області надійшли заперечення на заяву про зміну способу і порядку виконання рішення суду.

Представник відповідача у судовому засіданні 14.08.2024 вказав про обґрунтованість заяви Головного управління Державної казначейської служби.

Представник третьої особи-1 проти задоволення заяви про зміну способу і порядку виконання рішення суду заперечив.

Розглянувши подану Головним управлінням Державної казначейської служби у м. Києві заяву про зміну способу виконання рішення господарського суду міста Києва від у справі № 910/6336/23, заслухавши пояснення представників сторін, всебічно і повно з`ясувавши фактичні обставини, на яких вона ґрунтується, об`єктивно оцінивши докази, які мають значення для її розгляду, господарський суд міста Києва встановив наступне.

Відповідно до статті 129-1 Конституції України суд ухвалює рішення іменем України. Судове рішення є обов`язковим до виконання. Держава забезпечує виконання судового рішення у визначеному законом порядку. Контроль за виконанням судового рішення здійснює суд.

За умовами статті 326 Господарського процесуального кодексу України судові рішення, що набрали законної сили, є обов`язковими на всій території України, а у випадках, встановлених міжнародними договорами, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, і за її межами. Невиконання судового рішення є підставою для відповідальності, встановленої законом.

Виконання судового рішення є невід`ємною складовою права кожного на судовий захист і охоплює, зокрема, законодавчо визначений комплекс дій, спрямованих на захист і відновлення порушених прав, свобод, законних інтересів фізичних та юридичних осіб, суспільства, держави (пункт 2 мотивувальної частини рішення Конституційного Суду України від 13.12.2012 року № 18-рп/2012).

Відповідно до частин 1-3 статті 331 Господарського процесуального кодексу України за заявою сторони суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, може відстрочити або розстрочити виконання рішення, а за заявою стягувача чи виконавця (у випадках, встановлених законом), - встановити чи змінити спосіб або порядок його виконання. Заява про встановлення або зміну способу або порядку виконання, відстрочення або розстрочення виконання судового рішення розглядається у десятиденний строк з дня її надходження у судовому засіданні з повідомленням учасників справи. Підставою для встановлення або зміни способу або порядку виконання, відстрочки або розстрочки виконання судового рішення є обставини, що істотно ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим.

Як було зазначено вище, рішенням Господарського суду міста Києва від 29.11.2023 позов задоволено повністю; стягнуто з Департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Альтернатива плюс" заборгованість у розмірі 453 757 грн 95 коп., 3 % річних у розмірі 8 764 грн 37 коп., інфляційні втрати у розмірі 10 030 грн 32 коп. та 7 088 грн 29 коп. судового збору.

Постановою Північного апеляційного господарського суду від 27.02.2024 апеляційну скаргу Департаменту земельних ресурсів Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на рішення Господарського суду міста Києва від 29.11.2023 у справі №910/6336/23 залишено без задоволення, рішення Господарського суду міста Києва від 29.11.2023 у справі № 910/6336/23 залишено без змін.

01.04.2024 на виконання вказаного рішення Господарським судом міста Києва видано відповідний наказ.

У частині 3 статті 33 Закону України "Про виконавче провадження" зазначено, що за наявності обставин, що ускладнюють виконання судового рішення або роблять його неможливим, сторони, а також виконавець за заявою сторін або державний виконавець з власної ініціативи у випадку, передбаченому Законом України "Про гарантії держави щодо виконання судових рішень", мають право звернутися до суду, який розглядав справу як суд першої інстанції, із заявою про встановлення або зміну способу і порядку виконання рішення.

Суд зазначає, що під зміною способу і порядку виконання рішення слід розуміти прийняття господарським судом нових заходів для реалізації рішення в разі неможливості його виконання у порядку і способом, раніше встановленими. Наприклад, зміна способу виконання рішення можлива шляхом видозмінення зазначеної у рішенні форми (грошової чи майнової) виконання, тобто за відсутності у боржника присудженого позивачеві майна в натурі або грошових коштів, достатніх для покриття заборгованості.

Зміна способу і порядку виконання рішення полягає у заміні одного заходу примусового виконання іншим. Вирішуючи питання про зміну способу виконання рішення, суд повинен з`ясувати обставини, що свідчать про абсолютну неможливість такого виконання рішення суду.

Предмет доказування під час розгляду справи у судах першої та апеляційної інстанцій складають факти, якими сторони обґрунтовують заявлені вимоги чи заперечення або які мають інше значення для вирішення справи і підлягають встановленню під час ухвалення судового рішення. Суд визначає предмет доказування, виходячи з вимог і заперечень сторін, керуючись нормами права, які повинні бути застосовані у такому випадку.

Поняття "спосіб і порядок" виконання судового рішення мають спеціальне значення, яке розраховане на виконавче провадження. Спосіб виконання судового рішення - це спосіб реалізації та здійснення способу захисту, встановленого статтею 16 ЦК України.

Для зміни способу виконання судового рішення необхідним є з`ясування питання чи не призведе така зміна способу виконання до зміни первісно обраного позивачем способу захисту своїх прав та інтересів, оскільки змінюючи спосіб виконання судового рішення, суд не може змінювати останнє по суті.

Аналогічна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду України від 25.11.2015 року в справі № 6-1829цс15, у постанові Верховного Суду від 11.04.2018 року в справі № 904/1478/15.

Зміна способу та порядку виконання рішення є однією з процесуальних гарантій захисту та відновлення захищених судом прав та інтересів фізичних і юридичних осіб. Зі змісту та призначення інституту зміни способу/порядку виконання рішення, ухвали, постанови вбачається, що він є ефективним процесуальним засобом на гарантування виконання рішення (пункт 3 мотивувальної частини рішення Конституційного Суду України від 25.04.2015 року № 11-рп/2012).

Суд зазначає, що зміна способу виконання рішення, здійснена судом у порядку, визначеному статтею 331 Господарського процесуального кодексу України, не є прийняттям нового рішення, яке підлягає окремому виконанню, але означає прийняття судом нових заходів для реалізації рішення в разі неможливості його виконання у спосіб, встановлений у рішенні та припинення здійснення тих заходів, які були визначені рішенням та здійснення їх у спосіб, встановлений ухвалою, винесеною відповідно до норм процесуального права. Отже, така ухвала є допоміжним процесуальним актом реагування суду на перешкоди, які унеможливлюють або ускладнюють виконання судового рішення та спрямована на забезпечення повного виконання рішення суду і відповідного судового наказу.

Таким чином процедура зміни порядку та способу виконання остаточного судового рішення, визначена частинами 1, 3 статті 331 Господарського процесуального кодексу України, є окремою формою судового процесу, що має свої особливості. Вона не є тотожною новому розгляду справи та не передбачає повторної оцінки всіх доводів сторін, як і не передбачає при цьому зміни резолютивної частини рішення.

Умови і порядок виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб), що відповідно до закону підлягають примусовому виконанню, у разі невиконання їх у добровільному порядку, регламентуються Законом України "Про виконавче провадження" (далі - Закон).

Частиною 2 статті 6 цього Закону встановлено, що рішення про стягнення коштів з державних органів, державного та місцевих бюджетів або бюджетних установ виконуються органами, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів.

Відповідно до Положення про Державну казначейську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.04.2015 року № 215, центральним органом виконавчої влади, який реалізує державну політику у сферах казначейського обслуговування бюджетних коштів, коштів клієнтів відповідно до законодавства, бухгалтерського обліку виконання бюджетів є Державна казначейська служба України (Казначейство). Казначейство здійснює свої повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку територіальні органи.

Головне управління Казначейства є територіальним органом Казначейства (Положення про Головне управління Казначейства, затверджене наказом Казначейства від 10.05.2018 року № 163).

Механізм виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників, прийнятих судами, визначено Порядком виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03.08.2011 року № 845 (далі - Порядок № 845).

Так, згідно з частиною 2 пункту 4 Порядку № 845 органи Казначейства вживають заходів до виконання виконавчих документів.

Відповідно до пунктів 3, 26 Порядку № 845 рішення про стягнення коштів державного бюджету або боржників виконуються на підставі виконавчих документів виключно органами Казначейства у порядку черговості надходження таких документів. Безспірне списання коштів з рахунків розпорядників (бюджетних установ) та одержувачів бюджетних коштів, на яких обліковуються кошти загального та спеціального фондів відповідного бюджету, здійснюється в межах бюджетних асигнувань, передбачених у затвердженому кошторисі або плані використання бюджетних коштів, та у разі наявності на його рахунках для обліку відкритих асигнувань (залишків коштів на рахунках).

Під час вжиття заходів щодо виконання рішення суду Головним управлінням Казначейства встановлено, що кошти в сумі 4 537 579,47 грн перераховані Приватним підприємством «Альтернатива плюс» (код ЄДРПОУ 24579401) 06.12.2007 року на рахунок № 37116001002659, згідно платіжного доручення від 06.12.2007 № 1, з призначенням платежу «Авансовий платіж в рахунок оплати вартості земельної ділянки згідно з угодою №119 від 27.11.07 без ПДВ».

Рахунок № 37116001002659 «Інші рахунки клієнтів Казначейства - це рахунок, відкритий на ім`я Головного управління земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (КМДА).

В подальшому кошти в сумі 4 537 579,47 грн перераховані Головним управлінням земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) платіжним дорученням від 27.12.2007 №U1949843 в загальній сумі 22 000 000,00 грн до бюджету на розподільчий рахунок № 33119327700001 «Кошти, які підлягають розподілу між державними і місцевими бюджетами», відкритий за кодом класифікації доходів бюджету (далі - код доходів) 33010101 «Кошти від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення до розмежування земель державної та комунальної власності (крім земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що перебувають у державній власності, на яких розташовані об`єкти, які підлягають приватизації, та земельних ділянок, які знаходяться на території Автономної Республіки Крим) (без пільг)».

Відповідно до нормативів, які діяли у 2010 році, надходження за кодом доходів 33010101 розподілялися між державним та місцевим бюджетами в автоматичному режимі протягом операційного дня за наявності таких коштів на відповідних рахунках, а саме:

- 10 % зараховувались до загального фонду державного бюджету (балансовий рахунок 3111);

- 90 % зараховувалось до спеціального фонду місцевого бюджету (балансовий рахунок 3151).

Отже, кошти в сумі 4 537 579,47 грн з розподільчого рахунку 3311 були розподілені в автоматичному режимі по рахунках наступним чином:

- 10% до загального фонду державного бюджету на рахунок 3111 «Надходження до загального фонду державного бюджету» на суму 453 757,95 грн;

- 90% до спеціального фонду місцевого бюджету на рахунок 3151 «Надходження коштів спеціального фонду місцевих бюджетів» на суму 4 083 821,52 грн.

Необхідно зазначити, що відповідно до Бюджетного кодексу України:

- до доходів загального фонду державного бюджету належать 10% коштів від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення або прав на них, що перебувають у державній власності (пункт 56 частини 2 статті 29 Бюджетного кодексу України);

- до доходів спеціального фонду місцевого бюджету належать 90% коштів від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення або прав на них, що перебувають у державній власності до розмежування земель державної і комунальної власності (пункт 6 частини 1 статті 71 Бюджетного кодексу України).

За змістом пункту 19 Порядку № 845 безспірне списання коштів державного та місцевих бюджетів і їх перерахування на рахунок, зазначений у виконавчому документі про стягнення надходжень бюджету або у заяві про виконання рішення про стягнення надходжень бюджету, здійснюються органами Казначейства з відповідного рахунка, на який такі кошти зараховані, шляхом оформлення розрахункових документів.

В Головному управлінні Казначейства по коду доходів 33010100 «Кошти від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що перебувають у державній або комунальній власності та земельних ділянок, які знаходяться на території Автономної Республіки Крим» відкрито окремі рахунки для зарахування надходжень, а саме:

- рахунок № НОМЕР_1 - для зарахування надходжень до загального фонду державного бюджету. Відповідно до Постанови № 106, контроль за справляння надходжень бюджету по цьому рахунку здійснює Державна служба з питань геодезії, картографії та кадастру (Головне управління Держгеокадастру у м. Києві);

- рахунок № UA608999980314111941000026001 - для зарахування надходжень до спеціального фонду місцевого бюджету. Відповідно до додатку 9 до рішення Київської міської ради від 08.12.2022 № 5828/5869 «Про бюджет міста Києва на 2023 рік», контроль справляння надходжень бюджету за цим рахунком здійснює Департамент земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (КМДА).

Так, враховуючи вищевказаний порядок повернення помилково або надміру зарахованих до бюджету зборів, платежів та інших доходів бюджетів, на підставі електронного подання Департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) від 02.02.2023 року № 1, кошти в сумі 4 083 821,52 грн 09.02.2023 року були повернуті Приватному підприємству «Альтернатива плюс» (код ЄДРПОУ 24579401) з рахунку № НОМЕР_2 платіжним дорученням від 03.02.2023 року № 465144651 з призначенням платежу: «*;107;24579401; повернення коштів 33010100;02.02.2023 №1;255158141».

Повернення коштів в сумі 453 757,95 грн з рахунків, відкритих за кодами доходів 33010101 та 33010100 Приватному підприємству «Альтернатива плюс», Головним управлінням Казначейства не здійснювалось, оскільки відповідне подання контролюючого органу не надходило.

Суд зазначає, що оскільки кошти в сумі 4 537 579,47 грн перераховано до державного бюджету та спеціального фонду бюджету м. Києва у вказаних вище пропорціях та розмірах, то безспірне списання коштів у розмірі 453 757,95 грн має здійснюватися з Державного бюджету України.

Підпунктом 2 пункту 5 Порядку № 845 передбачено, що під час виконання виконавчих документів органи Казначейства мають право порушувати клопотання про встановлення чи зміну порядку і способу виконання такого рішення.

Відповідно до підпункту 1 пункту 11 Порядку № 845 у разі призначення судом до розгляду заяви про встановлення або зміну порядку і способу виконання рішення здійснюється відкладення безспірного списання коштів.

Отже, запропонований Головним управлінням Державної казначейської служби у м. Києві порядок виконання рішення Господарського суду міста Києва від 29.11.2024 року у справі № 910/6336/23 забезпечить виконання рішення суду відповідно до норм законодавства України.

Заперечення Головного управління Держгеокадастру у м. Києві та Київській області щодо задоволення заяви про зміну способу і порядку виконання рішення суду суд оцінює критично, оскільки заявник просить суд змінити спосіб та порядок виконання рішення Господарського суду міста Києва від 29.11.2023 року по справі № 910/6336/23 в частині стягнення з Департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Альтернатива плюс» заборгованість у розмірі 453 757,95 грн саме шляхом стягнення на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Альтернатива плюс» з Державного бюджету України кошти у розмірі 453 757,95 грн.

Зважаючи на зумовлені нормативно-правовим регулюванням обставини неможливості виконання рішення Господарського суду міста Києва від 29.11.2024 року у справі №910/6336/23 в інший порядок, ніж шляхом стягнення на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Альтернатива плюс» з Державного бюджету України кошти у розмірі 453 757,95 грн, суд дійшов висновку про обґрунтованість заяви Головного управління Державної казначейської служби у м. Києві про зміну способу і порядку виконання судового рішення у справі № 910/6336/23.

Беручи до уваги вищенаведене, заява Головного управління Державної казначейської служби у м. Києві про зміну способу і порядку виконання судового рішення у справі №910/6336/23 підлягає задоволенню.

Враховуючи наведене та керуючись статтями 233-235, 331 Господарського процесуального кодексу України, Господарський суд міста Києва

УХВАЛИВ:

1. Заяву Головного управління Державної казначейської служби України у м. Києві про зміну способу і порядку виконання судового рішення у справі № 910/6336/23 задовольнити.

2 . Змінити спосіб та порядок виконання рішення Господарського суду міста Києва від 29.11.2023 року по справі № 910/6336/23 в частині стягнення з Департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (вул. Хрещатик, 32-А, м. Київ, 01601, ідентифікаційний код - 26199097) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Альтернатива плюс» (01024, м. Київ, вул. Басейна, 6, ідентифікаційний код 24579401) заборгованість у розмірі 453 757 (чотириста п`ятдесят три тисячі сімсот п`ятдесят сім) грн 95 коп. шляхом стягнення на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Альтернатива плюс» (01024, м. Київ, вул. Басейна, 6, ідентифікаційний код 24579401) з Державного бюджету України кошти у розмірі 453 757 (чотириста п`ятдесят три тисячі сімсот п`ятдесят сім) грн 95 коп.

3. Ухвала набирає законної сили з моменту її оголошення та може бути оскаржена в апеляційному порядку до Північного апеляційного господарського суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом 10 днів з дня її складання.

Дата підписання ухвали 19.08.2024

Суддя І.О. Андреїшина

СудГосподарський суд міста Києва
Дата ухвалення рішення14.08.2024
Оприлюднено20.08.2024
Номер документу121071527
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, щодо недоговірних зобов’язань про відшкодування шкоди

Судовий реєстр по справі —910/6336/23

Ухвала від 06.09.2024

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Міщенко І.С.

Ухвала від 14.08.2024

Господарське

Господарський суд міста Києва

Андреїшина І.О.

Ухвала від 24.07.2024

Господарське

Господарський суд міста Києва

Андреїшина І.О.

Ухвала від 03.07.2024

Господарське

Господарський суд міста Києва

Лиськов М.О.

Ухвала від 30.05.2024

Господарське

Господарський суд міста Києва

Андреїшина І.О.

Ухвала від 27.05.2024

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Міщенко І.С.

Ухвала від 01.05.2024

Господарське

Господарський суд міста Києва

Андреїшина І.О.

Ухвала від 11.04.2024

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Міщенко І.С.

Ухвала від 01.04.2024

Господарське

Господарський суд міста Києва

Андреїшина І.О.

Постанова від 27.02.2024

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Михальська Ю.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні