Справа № 404/6437/23
Номер провадження 1-кс/404/2777/24
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
16 серпня 2024 року слідчий суддя Кіровського районного суду міста Кіровограда ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 розглянувши матеріали клопотання слідчого СВ Кропивницького РУП ГУНП в Кіровоградській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_3 погодженого з прокурором Кропивницької окружної прокуратури ОСОБА_4 про надання тимчасового доступу до речей та документів по матеріалам кримінального провадження № 12023121010002021 від 18.07.2023 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191, ч.1 ст. 209 КК України, -
ВСТАНОВИВ:
Слідчий, за погодженням з прокурором, звернувся до слідчого судді Кіровського районного суду міста Кіровограда з клопотанням по вказаному кримінальному провадженню, щодо надання дозволу слідчому слідчого відділу Кропивницького РУП ГУПН в Кіровоградській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_3 тимчасовий доступ до оригіналів документів в яких містяться зразки підпису ОСОБА_5 , ОСОБА_6 з метою проведення судово-почеркознавчої експертизи з можливістю їх вилучення, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 , а саме:
1. Оригінали договору № 25/04 від 25.04.2019 з додатками щодо надання послуг енергосервісу з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та оригінали укладених додаткових угод до вказаного договору з додатками;
Оригінал даних бухгалтерського обліку по взаємовідносинах з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » по Договору № 25/04 від 25.04.2019;
Оригінали актів про надання послуг енергосервісу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » для ІНФОРМАЦІЯ_3 » за період з 2019 - 2024 роки;
Оригінали рахунків на оплату послуг енергосервісу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » для ІНФОРМАЦІЯ_3 » за період з 2019 2024 роки;
Оригінал платіжних доручень, виписки банку про проведення розрахунків за надані послуги енергосервісу TOB « ІНФОРМАЦІЯ_2 » для ІНФОРМАЦІЯ_3 » за період з 2019 2024 роки;
Оригінали даних КП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » про загальну кількість споживання теплової енергії ІНФОРМАЦІЯ_3 » помісячно за період з 2019 2024 роки;
Оригінали документів (угоди, платіжні доручення, акти прийому передачі теплової енергій, акти звірки) щодо отримання теплової енергії ІНФОРМАЦІЯ_3 » помісячно за період з 2019 2024 роки;
Оригінали документів та дані щодо добової фіксації температурного режиму в приміщеннях ІНФОРМАЦІЯ_3 » помісячно за період з 2019 2024 роки;
Оригінали документів, на підставі яких було визначено базовий рівень споживання паливно-енергетичних ресурсів та житлово-комунальних послуг на об?єкті ІНФОРМАЦІЯ_3 » в натуральних показниках з помісячним розподілом споживання;
Оригінали кошторисів зі змінами та виконанням щодо послуг енергосревісу за період 2019 по 2024 роки.
2. Оригінали договору № 2190 від 05.11.2019 з додатками щодо надання послуг енергосервісу з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та оригінали укладених додаткових угод до вказаного договору з додатками;
Оригінал даних бухгалтерського обліку по взаємовідносинах з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » по Договору № 2190 від 05.11.2019;
Оригінали актів про надання послуг енергосервісу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » для ІНФОРМАЦІЯ_6 » за період з 2019 - 2024 роки;
Оригінали рахунків на оплату послуг енергосервісу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » для ІНФОРМАЦІЯ_6 » за період з 2019 2024 роки;
Оригінал платіжних доручень, виписки банку про проведення розрахунків за надані послуги енергосервісу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » для ІНФОРМАЦІЯ_6 » за період з 2019 2024 роки;
Оригінали даних КП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » про загальну кількість споживання теплової енергії ДНЗ (ясла-садок) № 19 «Дзвінок» помісячно за період з 2019 2024 роки;
Оригінали документів (угоди, платіжні доручення, акти прийому передачі теплової енергій, акти звірки) щодо отримання теплової енергії ДНЗ (ясла-садок) № 19 «Дзвінок» помісячно за період з 2019 2024 роки;
Оригінали документів та дані щодо добової фіксації температурного режиму в приміщеннях ДНЗ (ясла-садок) № 19 «Дзвінок» помісячно за період з 2019 2024 роки;
Оригінали документів, на підставі яких було визначено базовий рівень споживання паливно-енергетичних ресурсів та житлово-комунальних послуг на об?єкті ДНЗ (ясла-садок) № 19 «Дзвінок» в натуральних показниках з помісячним розподілом споживання;
Оригінали кошторисів зі змінами та виконанням щодо послуг енергосревісу за період 2019 по 2024 роки.
3. Оригінали договору № 2191 від 05.11.2019 з додатками щодо надання послуг енергосервісу з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та оригінали укладених додаткових угод до вказаного договору з додатками;
Оригінал даних бухгалтерського обліку по взаємовідносинах з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » по Договору №2191 від 05.11.2019;
Оригінали актів про надання послуг енергосервісу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » для ІНФОРМАЦІЯ_7 за період з 2019 - 2024 роки;
Оригінали рахунків на оплату послуг енергосервісу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » для ІНФОРМАЦІЯ_7 за період з 2019 2024 роки;
Оригінал платіжних доручень, виписки банку про проведення розрахунків за надані послуги енергосервісу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » для ІНФОРМАЦІЯ_7 за період з 2019 2024 роки;
Оригінали даних КП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » про загальну кількість споживання теплової енергії ІНФОРМАЦІЯ_7 помісячно за період з 2019 2024 роки.
Оригінали документів (угоди, платіжні доручення, акти прийому передачі теплової енергій, акти звірки) щодо отримання теплової енергії ІНФОРМАЦІЯ_7 помісячно за період з 2019 - 2024 роки;
Оригінали документів та дані щодо добової фіксації температурного режиму в приміщеннях ІНФОРМАЦІЯ_7 помісячно за період з 2019 2024 роки.
Оригінали документів, на підставі яких було визначено базовий рівень споживання паливно-енергетичних ресурсів та житлово-комунальних послуг на об?єкті ІНФОРМАЦІЯ_7 в натуральних показниках з помісячним розподілом споживання;
Оригінали кошторисів зі змінами та виконанням щодо послуг енергосревісу за період 2019 по 2024 роки.
4. Оригінали договору № 646 від 24.04.2019 з додатками щодо надання послуг енергосервісу з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » та оригінали укладених додаткових угод до вказаного договору з додатками;
Оригінал даних бухгалтерського обліку по взаємовідносинах з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » по Договору №646 від 24.04.2019;
Оригінали актів про надання послуг енергосервісу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » для КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » за період з 2019 - 2024 роки;
Оригінали рахунків на оплату послуг енергосервісу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » для КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » за період з 2019 2024 роки;
Оригінал платіжних доручень, виписки банку про проведення розрахунків за надані послуги енергосервісу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » для КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » за період з 2019 2024 роки;
Оригінали даних КП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » про загальну кількість споживання теплової енергії КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » помісячно за період з 2019 2024 роки;
Оригінали документів (угоди, платіжні доручення, акти прийому передачі теплової енергій, акти звірки) щодо отримання теплової енергії КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » помісячно за період з 2019 2024 роки;
Оригінали документів та дані щодо добової фіксації температурного режиму в приміщеннях КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » помісячно за період з 2019 2024 роки.
Оригінали документів, на підставі яких було визначено базовий рівень споживання паливно-енергетичних ресурсів та житлово-комунальних послуг на об?єкті КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » в натуральних показниках з помісячним розподілом споживання;
Оригінали кошторисів зі змінами та виконанням щодо послуг енергосревісу за період 2019 по 2024 роки.
5. Копію положення ІНФОРМАЦІЯ_1 , що діяло в період 2019-2024 років.
- Копію положення ІНФОРМАЦІЯ_10 , що діяло в період 2019-2024 років.
6. Документи в яких містяться вільні зразки підписів начальника ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_5 та техніка 1 категорії ІНФОРМАЦІЯ_10 ОСОБА_6 :
- Оригінали посадових інструкцій начальника ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_5 з усіма додатками, що діяли в період 2019-2024 років.
- Оригінали посадових інструкцій техніка 1 категорії ІНФОРМАЦІЯ_10 ОСОБА_6 з усіма додатками, що діяли в період 2019-2024 років.
- Оригінали наказів/розпорядження про призначення/переведення ОСОБА_6 та ОСОБА_5 з моменту прийняття на посаду та по дату надходження ухвали.
- Копії табелів обліку робочого часу ОСОБА_6 та ОСОБА_5 за 2019-2024 роки.
- Оригінали заяв про надання відпусток ОСОБА_6 та ОСОБА_5 за період з 2019-2024 роки.
- Оригінали особових справ ОСОБА_6 та ОСОБА_5 .
На обґрунтування клопотання слідчий зазначив, що службові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 за попередньою домовленістю з ОСОБА_7 , використовуючи його підконтрольні підприємства, по результатам проведених фіктивних тендерних закупівель, уклали по завищеній вартості зазначені угоди та в подальшому на підставі підроблених документів щодо виконання послуг здійснили розкрадання бюджетних коштів.
Обґрунтуванням необхідності у проведенні тимчасового доступу до документів із можливістю їх вилучення являється потреба у встановленні об`єктивної істини під час досудового розслідування.
В ході проведення досудового розслідування призначено судово-почеркознавчу експертизу, внаслідок чого виникла необхідність у отриманні тимчасового доступу до вищевказаних документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 .
Документи, з приводу яких внесено клопотання, самі по собі та в сукупності з іншими здобутими доказами в ході проведення досудового розслідування, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у даному кримінальному провадженні.
Потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи осіб, про який йдеться в клопотанні, оскільки орган досудового розслідування має намір отримати тимчасовий доступ до речей та документів і вилучити їх, що забезпечить швидке та неупереджене проведення досудового розслідування та встановлення істини у справі.
Крім того, звертаю увагу суду, що іншим способом ніж вилучення документів вказаним вище шляхом, неможливо довести обставини причетності вказаної осіб до вчинення кримінального правопорушення.
Враховуючи, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, відповідно до ч. 2 ст. 9 КПК України, всебічно, повно і неупереджено дослідити обставини кримінального провадження, надати їм належну правову оцінку та забезпечити прийняття законних процесуальних рішень, а також з метою притягнення до відповідальності винних осіб в міру своєї вини, необхідно отримати тимчасовий доступ до речей і документів з можливістю їх вилучення (виїмка документів).
До початку судового розгляду слідчий подав письмову заяву, відповідно до якої вказав, що підтримує клопотання в повному обсягу, просить його задовольнити, а також провести судовий розгляд без його участі.
Враховуючи такі обставини, відповідно до ч.4 ст.107 КПК України розгляд клопотання проведено за відсутності учасників процесу та без фіксації судового процесу технічними засобами.
Дослідивши матеріали клопотання, слідчий суддя вважає, що клопотання підлягає задоволенню з таких підстав:
У провадженні СВ Кропивницького РУП ГУНП в Кіровоградські області перебуває кримінальне провадження №12023121010002021 від 18.07.2023 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191, ч.1 ст. 209 КК України.
Відповідно до клопотання експерта про надання додаткових доказів № 1621/24-27 від 30.08.2024 року експертом ІНФОРМАЦІЯ_11 ОСОБА_8 , якому доручено виконання судової почеркознавчої експертизи № 1621/24-27, за результатами попереднього вивчення постанови від 26.07.2024 слідчого ІНФОРМАЦІЯ_12 ОСОБА_3 про призначення судової почеркознавчої експертизи у кримінальному провадженні № 12023121010002021 від 18.07.2023, встановив, що досліджувані документи та порівняльні зразки для проведення дослідження не надано, а тому на підставі ст. 69 КПК України, а також пп. 2.1 Інструкції про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень, затвердженої наказом Міністерства юстиції України 08.10.1998 № 53/5, зареєстрованим у ІНФОРМАЦІЯ_13 03.11.1998 за № 705/3145, заявлено клопотання щодо надання:
- Енергосервісного договору № 647 від 24.04.2019;
- Енергосервісного договору № 644 від 24.04.2019;
- Енергосервісного договору № 648 від 24.04.2019;
- Енергосервісного договору № 2209 від 07.11.2019;
- вільниз, умовно-вільних та експериментальних зразків підписів ОСОБА_5 та ОСОБА_6 , які повинні відповідати вимогам НАУКОВО-МЕТОДИЧНИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень, затверджених наказом ІНФОРМАЦІЯ_13 від 08.10.1998 № 53/5, зареєстрованим у ІНФОРМАЦІЯ_13 03.11.1998 за № 705/3145.
Згідно з ст. 2 КПК України завданнями кримінального провадження є захист особи, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, охорона прав, свобод та законних інтересів учасників кримінального провадження, а також забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності в міру своєї вини, жоден невинуватий не був обвинувачений або засуджений, жодна особа не була піддана необґрунтованому процесуальному примусу і щоб до кожного учасника кримінального провадження була застосована належна правова процедура.
Відповідно до ч. 2 ст. 91 КПК України доказування полягає у збиранні, перевірці та оцінці доказів з метою встановлення обставин, що мають значення для кримінального провадження, зокрема і подія кримінального правопорушення (час, місце, спосіб та інші обставини вчинення кримінального правопорушення). При цьому, положеннями ст. 92 КПК України регламентовано, що обов`язок доказування обставин, передбачених ст. 91 цього Кодексу покладається на слідчого, прокурора та, в установлених цим Кодексом випадках, - на потерпілого.
Для забезпечення повноти і всебічності досудового розслідування та викриття винних осіб у вчиненні кримінального правопорушення існує об`єктивна необхідність для надання тимчасового доступу до вищевказаних документів.
Тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх-здійснити їх виїмку (ч. 1 ст. 159 КК України).
Матеріали клопотання містять достатні письмові докази, які засвідчують необхідність огляду та вилучення означених документів, оскільки існує обґрунтована потреба у тимчасовому доступі до вищевказаних документів та їх огляду, з метою з`ясування важливих обставин у кримінальному провадженні та здобуття прямих доказів для розкриття даного кримінального правопорушення, при цьому іншим законним способом оглянути їх неможливо.
Таким чином, слідчий суддя вважає, що клопотання підлягає задоволенню.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст.ст. 131, 132, 159-166, 246-247, 258, 263-264, 309 КПК України, -
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання про тимчасовий доступ до речей та документів задовольнити.
Надати дозвіл слідчому слідчого відділу Кропивницького РУП ГУПН в Кіровоградській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_3 на проведення тимчасового доступу до оригіналів документів, які містять зразки почерку та підпису ОСОБА_5 та ОСОБА_6 , з можливістю їх вилучення на час проведення експертиз по кримінальному провадженню №12023121010002021 від 18.07.2023 року, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 , а саме до наступних документів:
1. - договору № 25/04 від 25.04.2019 з додатками щодо надання послуг енергосервісу з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та оригінали укладених додаткових угод до вказаного договору з додатками;
- даних бухгалтерського обліку по взаємовідносинах з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » по Договору № 25/04 від 25.04.2019;
- актів про надання послуг енергосервісу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » для ІНФОРМАЦІЯ_3 » за період з 2019 - 2024 роки;
- рахунків на оплату послуг енергосервісу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » для ДНЗ №16 «Дружба» за період з 2019 2024 роки;
- платіжних доручень, виписки банку про проведення розрахунків за надані послуги енергосервісу TOB « ІНФОРМАЦІЯ_2 » для ІНФОРМАЦІЯ_3 » за період з 2019 2024 роки;
- даних КП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » про загальну кількість споживання теплової енергії ДНЗ №16 «Дружба» помісячно за період з 2019 2024 роки;
- документів (угоди, платіжні доручення, акти прийому передачі теплової енергій, акти звірки) щодо отримання теплової енергії ІНФОРМАЦІЯ_3 » помісячно за період з 2019 2024 роки;
- документів та дані щодо добової фіксації температурного режиму в приміщеннях ІНФОРМАЦІЯ_3 » помісячно за період з 2019 2024 роки;
- документів, на підставі яких було визначено базовий рівень споживання паливно-енергетичних ресурсів та житлово-комунальних послуг на об`єкті ІНФОРМАЦІЯ_3 » в натуральних показниках з помісячним розподілом споживання;
- кошторисів зі змінами та виконанням щодо послуг енергосревісу за період 2019 по 2024 роки.
2. - договору № 2190 від 05.11.2019 з додатками щодо надання послуг енергосервісу з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та оригінали укладених додаткових угод до вказаного договору з додатками;
- даних бухгалтерського обліку по взаємовідносинах з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » по Договору № 2190 від 05.11.2019;
- актів про надання послуг енергосервісу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » для ІНФОРМАЦІЯ_6 » за період з 2019 - 2024 роки;
- рахунків на оплату послуг енергосервісу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » для ІНФОРМАЦІЯ_6 » за період з 2019 2024 роки;
- платіжних доручень, виписки банку про проведення розрахунків за надані послуги енергосервісу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » для ІНФОРМАЦІЯ_6 » за період з 2019 2024 роки;
- даних КП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » про загальну кількість споживання теплової енергії ДНЗ (ясла-садок) № 19 «Дзвінок» помісячно за період з 2019 2024 роки;
- документів (угоди, платіжні доручення, акти прийому передачі теплової енергій, акти звірки) щодо отримання теплової енергії ДНЗ (ясла-садок) № 19 «Дзвінок» помісячно за період з 2019 2024 роки;
- документів та дані щодо добової фіксації температурного режиму в приміщеннях ДНЗ (ясла-садок) № 19 «Дзвінок» помісячно за період з 2019 2024 роки;
- документів, на підставі яких було визначено базовий рівень споживання паливно-енергетичних ресурсів та житлово-комунальних послуг на об`єкті ДНЗ (ясла-садок) № 19 «Дзвінок» в натуральних показниках з помісячним розподілом споживання;
- кошторисів зі змінами та виконанням щодо послуг енергосревісу за період 2019 по 2024 роки.
3. - договору № 2191 від 05.11.2019 з додатками щодо надання послуг енергосервісу з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та оригінали укладених додаткових угод до вказаного договору з додатками;
- даних бухгалтерського обліку по взаємовідносинах з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » по Договору №2191 від 05.11.2019;
- актів про надання послуг енергосервісу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » для ІНФОРМАЦІЯ_7 за період з 2019 - 2024 роки;
- рахунків на оплату послуг енергосервісу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » для ІНФОРМАЦІЯ_7 за період з 2019 2024 роки;
- платіжних доручень, виписки банку про проведення розрахунків за надані послуги енергосервісу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » для ІНФОРМАЦІЯ_7 за період з 2019 2024 роки;
- даних КП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » про загальну кількість споживання теплової енергії ІНФОРМАЦІЯ_7 помісячно за період з 2019 2024 роки.
- документів (угоди, платіжні доручення, акти прийому передачі теплової енергій, акти звірки) щодо отримання теплової енергії ІНФОРМАЦІЯ_7 помісячно за період з 2019 2024 роки;
- документів та дані щодо добової фіксації температурного режиму в приміщеннях ІНФОРМАЦІЯ_7 помісячно за період з 2019 2024 роки.
- документів, на підставі яких було визначено базовий рівень споживання паливно-енергетичних ресурсів та житлово-комунальних послуг на об`єкті ІНФОРМАЦІЯ_7 в натуральних показниках з помісячним розподілом споживання;
- кошторисів зі змінами та виконанням щодо послуг енергосревісу за період 2019 по 2024 роки.
4. - договору № 646 від 24.04.2019 з додатками щодо надання послуг енергосервісу з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » та оригінали укладених додаткових угод до вказаного договору з додатками;
- даних бухгалтерського обліку по взаємовідносинах з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » по Договору №646 від 24.04.2019;
- актів про надання послуг енергосервісу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » для КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » за період з 2019 - 2024 роки;
- рахунків на оплату послуг енергосервісу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » для КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » за період з 2019 2024 роки;
- платіжних доручень, виписки банку про проведення розрахунків за надані послуги енергосервісу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » для КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » за період з 2019 2024 роки;
- даних КП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » про загальну кількість споживання теплової енергії КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » помісячно за період з 2019 2024 роки;
- документів (угоди, платіжні доручення, акти прийому передачі теплової енергій, акти звірки) щодо отримання теплової енергії КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » помісячно за період з 2019 2024 роки;
- документів та дані щодо добової фіксації температурного режиму в приміщеннях КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » помісячно за період з 2019 2024 роки.
- документів, на підставі яких було визначено базовий рівень споживання паливно-енергетичних ресурсів та житлово-комунальних послуг на об?єкті КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » в натуральних показниках з помісячним розподілом споживання;
- кошторисів зі змінами та виконанням щодо послуг енергосревісу за період 2019 по 2024 роки.
5. - посадових інструкцій начальника ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_5 з усіма додатками, що діяли в період 2019-2024 років;
- посадових інструкцій техніка 1 категорії ІНФОРМАЦІЯ_10 ОСОБА_6 з усіма додатками, що діяли в період 2019-2024 років;
- наказів/розпорядження про призначення/переведення ОСОБА_6 та ОСОБА_5 з моменту прийняття на посаду по 16.08.2024 року;
- заяв про надання відпусток ОСОБА_6 та ОСОБА_5 за період з 2019-2024 роки;
- особових справ ОСОБА_6 та ОСОБА_5 .
Надати дозвіл слідчому слідчого відділу Кропивницького РУП ГУПН в Кіровоградській області старшому лейтенанту ОСОБА_3 на проведення тимчасового доступу до оригіналів документів, з можливістю ознайомитися з ними, виготовити з них копії та вилучити ці копії, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 , а саме до наступних документів, а саме до наступних документів:
- положення ІНФОРМАЦІЯ_1 , що діяло в період 2019-2024 років.
- положення ІНФОРМАЦІЯ_10 , що діяло в період 2019-2024 років;
- табелів обліку робочого часу ОСОБА_6 та ОСОБА_5 за 2019-2024 роки.
Строк дії ухвали визначити до 15.10.2024 року включно.
Роз`яснити, що відповідно до ч. 1 ст. 166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала набирає законної сили з моменту оголошення та оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя Кіровського
районного суду
м.Кіровограда ОСОБА_1
Суд | Кіровський районний суд м.Кіровограда |
Дата ухвалення рішення | 16.08.2024 |
Оприлюднено | 23.08.2024 |
Номер документу | 121140156 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Кіровський районний суд м.Кіровограда
Галаган О. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні