Ухвала
від 19.08.2024 по справі 569/12705/24
РІВНЕНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

Справа № 569/12705/24

1-кс/569/5583/24

19 серпня 2024 року Рівненський міський суд Рівненської області

у складі:

слідчого судді ОСОБА_1 ,

секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,

розглянув у відкритому судовому засіданні в м. Рівне клопотання старшого слідчого відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого управління Головного управління Національної поліції в Рівненській області капітана поліції ОСОБА_3 про арешт майна,

ВСТАНОВИВ:

Старший слідчийвідділу розслідуваннязлочинів усфері господарськоїта службовоїдіяльності слідчогоуправління Головногоуправління Національноїполіції вРівненській областікапітан поліції ОСОБА_3 за погодженняміз прокуроромвідділу наглядуза додержаннямзаконів органамиБЕБ УкраїниРівненської обласноїпрокуратури ОСОБА_4 звернувся досуду зклопотанням пронакладення арештуна майно,а самена майно,що перебуваєу власностіпідозрюваного ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 ,зокрема нанерухоме майно,а саменаступне:квартира,загальною площею49,2кв.м.,житловою площею20,5кв.м.,за адресою: АДРЕСА_1 ;нежитлове приміщення,загальною площею20,3кв.м.,за адресою: АДРЕСА_2 ;земельна ділянка,площею 0,0951 га, кадастровий номер 5624687400:04:010:1285, за адресою: Рівненська область, Рівненський район, Обарівська сільська рада, а також на рухоме майно, а саме: легковий автомобіль FiatDoblo, 2009 року випуску, білого кольору, д.н.з. НОМЕР_1 , номер кузова НОМЕР_2 , із забороною будь-яким особам розпоряджатись та відчужувати вказане майно.

В обґрунтування клопотання вказав, що слідчим управлінням Головного управління Національної поліції в Рівненській області проводиться досудове розслідування кримінального провадження №12024180000000508 від 07.06.2024 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 191, ч. 3 ст.191, ч. 2 ст.191, ч. 2 ст.366, ч.1 ст.366, ч. 2 ст. 205-1, ч. 1 ст. 212, ч. 1 ст.240-1, ч. 1 ст. 263КК України.

Із матеріалів клопотання вбачається, що 21.09.2021 на підставі акту приймання-передачі частки у статутному капіталі ТОВ «ВінартТрейд» (місцезнаходження: м. Рівне, вул. Соломії Крушельницької, 77А, ідентифікаційний код 41538218, статутний капітал 10 000 (десять тисяч) гривень 00 копійок) (далі ТОВ «ВінартТрейд»), ОСОБА_6 передав, а ОСОБА_5 прийняв частку у статутному капіталі ТОВ «ВінартТрейд» у розмірі 100 %.

21.09.2021 ОСОБА_5 подано до Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради пакет документів для проведення державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу ТОВ «ВінартТрейд», а саме про зміну засновників (учасників) або відомостей про таких осіб.

Відповідно до рішення № 03/2021 одноособового учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ВінартТрейд» (ідентифікаційний номер 41538218) щодо зміни керівника від 22.09.2021, ОСОБА_5 призначено на посаду директора ТОВ «ВінартТрейд» з 23.09.2021.

Згідно з наказом по Товариству № 11-к від 23.09.2021 ОСОБА_5 приступив до виконання обов`язків директора ТОВ «ВінартТрейд» з 23.09.2021 за зовнішнім сумісництвом на 0,5 ставки з оплатою згідно штатного розпису, залишивши за собою право підпису усіх фінансових та організаційно-розпорядчих документів, що стосуються господарської діяльності Товариства.

25.09.2021 ОСОБА_5 подано до Управління забезпечення надання адміністративних послуг пакет документів для проведення державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу ТОВ «ВінартТрейд», а саме наступних: зміна інформації для здійснення зв`язку; зміна особи, яка може вчиняти дії від імені юридичної особи, або відомостей про таку особу; зміна керівника або відомостей про керівника.

Відповідно до п. 35 модельного Статуту, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27.03.2019 № 367 (далі - Статуту), до компетенції виконавчого органу Товариства належить вирішення усіх питань діяльності Товариства, крім тих, що відповідно до закону або Статуту належать до компетенції загальних зборів учасників.

Згідно із п.п. 36.1.1.1, 36.1.2 Статуту, одноосібний виконавчий орган має таку назву: директор, який може діяти від імені Товариства, без довіреності.

Також, відповідно до відомостей, вказаних у Заяві щодо державної реєстрації юридичної особи (крім громадських формувань та органів влади) (з 11 липня 2021 року), Форми 2, від 25.09.2021, ОСОБА_5 , будучи кінцевим бенефіціарним власником юридичної особи ТОВ «ВінартТрейд», здійснює прямий вирішальний вплив (контроль) зі 100 % права голосу.

Таким чином, ОСОБА_5 будучи директором ТОВ «ВінартТрейд» в силу покладених на нього обов`язків, виконує організаційно-розпорядчі та адміністративно-господарські функції, а тому являється службовою особою, відповідно до ч. 3 ст. 18 КК України.

В ході досудового розслідування встановлено, що ОСОБА_5 , будучи службовою особою директором ТОВ «ВінартТрейд», та наділеним у зв`язку з цим організаційно-розпорядчими та адміністративно-господарськими функціями, заволодів бюджетними коштами шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем та вчинив службове підроблення за наступних фактичних обставин.

Так, 13.10.2020 між Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації, в особі в.о. директора департаменту ОСОБА_7 (далі Замовник) та ТОВ «ВінартТрейд» в особі директора ОСОБА_6 (далі - Підрядник) укладено договір підряду № 34 на виконання робіт на об`єкті «Реконструкція приймального відділення КНП «Березнівська центральна районна лікарня» Березнівської районної ради на вул. Київська, 19 в м. Березне Рівненської області» (Згідно ДК 021:2015 код 45454000-4 Реконструкція) із договірною ціною 9 993 165 грн. 00 коп. (з єдиним податком 5%), в тому числі на 2020 рік 1 120 780 грн. 00 коп. (з єдиним податком 5%).

30.03.2021 укладено додаткову угоду №2 до договору підряду від 13.10.2020 № 34, відповідно до якої договірна ціна становить всього 9 993 165 грн. 00 коп. (з єдиним податком 5%), в тому числі на 2021 рік 97 671 грн. 00 коп. (з єдиним податком 5%).

Відповідно до пункту 1.1. Договору підряду, Підрядник за дорученням Замовника зобов`язується на свій ризик виконати комплекс робіт по об`єкту за кодом ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (Згідно ДК 021:2015 код 45454000-4 Реконструкція) по об`єкту «Реконструкція приймального відділення КНП «Березнівська центральна районна лікарня» Березнівської районної ради на вул. Київська, 19 в м. Березне Рівненської області» згідно із проектно-кошторисною документацією та умов цього Договору, а Замовник зобов`язується надати Підряднику будівельний майданчик, передати проектно-кошторисну документацію, прийняти та оплатити виконані Роботи, згідно з умовами чинного Договору підряду.

В пункті 3 Договору підряду зазначено, що розрахунки за виконані роботи на об?єкті здійснюється на підставі п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України (проміжними платежами за фактично виконані роботи) в національній валюті України. Розрахунки за чинним Договором підряду здійснюються Замовником, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника: попередня оплата може здійснюватися на строк не більше трьох місяців в розмірі 30% вартості обсягу за чинним Договором річного та протягом поточного бюджетного періоду; в подальшому розрахунки здійснюються за фактично виконані роботи на підставі актів форми № КБ-2в та форми № КБ-3 згідно об?ємів виконаних робіт, але не більше як 95% загальної вартості за договірною ціною. Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3 та Акта приймання-передачі виконаних робіт за формою № КБ-2В, які складаються і підписуються Підрядником в трьох примірниках та передаються Замовникові станом на 25 число місяця, не пізніше, як за два останніх робочих дні звітного періоду. Замовник перевіряє ці документи і в разі відсутності зауважень підписує їх і передає один примірник Підрядникові.

Відповідно до пункту 5.9. Договору підряду, повну відповідальність за достовірність наданих в актах виконаних робіт цін на матеріальні ресурси, їх кількість та відповідність первинним бухгалтерським документам несе керівництво підрядної організації, що засвідчує своїми підписами та печаткою на ресурсних відомостях. Крім того, підрядник щомісяця надає довідку про фактичне використання загальновиробничих та адміністративних витрат при здійсненні робіт на даному об?єкті.

Також, 29.11.2021 між Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації, в особі директора департаменту ОСОБА_7 (далі Замовник) та ТОВ «ВінартТрейд» в особі директора ОСОБА_5 (далі - Підрядник) укладено договір підряду № 44 на виконання комплексу робіт по об`єкту «Реконструкція приймального відділення КНП «Березнівська центральна районна лікарня» Березнівської районної ради на вул. Київська, 19 в м. Березне Рівненської області» із договірною ціною 3 422 892 грн. 00 коп. (з єдиним податком 5%).

Відповідно до пункту 1.1. Договору підряду, Підрядник за дорученням Замовника зобов`язується на свій ризик виконати комплекс робіт за кодом ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (Згідно ДК 021:2015 код 45454000-4 Реконструкція) по об`єкту «Реконструкція приймального відділення КНП «Березнівська центральна районна лікарня» Березнівської районної ради на вул. Київська, 19 в м. Березне Рівненської області» згідно із проектно-кошторисною документацією та умов цього Договору, а Замовник зобов`язується надати Підряднику будівельний майданчик, передати проектно-кошторисну документацію, прийняти та оплатити виконані Роботи, згідно з умовами чинного Договору підряду.

В пункті 3 Договору підряду зазначено, що розрахунки за виконані роботи на об?єкті здійснюється на підставі п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України (проміжними платежами за фактично виконані роботи) в національній валюті України. Розрахунки за чинним Договором підряду здійснюються Замовником, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника: попередня оплата може здійснюватися на строк не більше трьох місяців в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду; в подальшому розрахунки здійснюються за фактично виконані роботи на підставі актів форми № КБ-2в та форми № КБ-3 згідно об?ємів виконаних робіт, але не більше як 95% загальної вартості за договірною ціною. Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3 та Акта приймання-передачі виконаних робіт за формою № КБ-2В, які складаються і підписуються Підрядником в трьох примірниках та передаються Замовникові станом на 25 число місяця, не пізніше, як за два останніх робочих дні звітного періоду. Замовник перевіряє ці документи і в разі відсутності зауважень підписує їх і передає один примірник Підрядникові.

Відповідно до пункту 5.9. Договору підряду, повну відповідальність за достовірність наданих в актах виконаних робіт цін на матеріальні ресурси, їх кількість та відповідність первинним бухгалтерським документам несе керівництво підрядної організації, що засвідчує своїми підписами та печаткою на ресурсних відомостях. Крім того, підрядник щомісяця надає довідку про фактичне використання загальновиробничих та адміністративних витрат при здійсненні робіт на даному об?єкті.

Таким чином, ОСОБА_5 будучи службовою особою, а саме директором ТОВ «ВінартТрейд», перебуваючи в м. Рівне, в період часу з 23.09.2021 по 28.12.2021, точної дати та місця перебування досудовим розслідуванням не встановлено, діючи умисно, усвідомлюючи суспільно небезпечний характер своїх дій та передбачаючи їх суспільно небезпечні наслідки, достовірно знаючи про невиконання усього обсягу робіт на об`єкті «Реконструкція приймального відділення КНП «Березнівська центральна районна лікарня» Березнівської районної ради на вул. Київська, 19 в м. Березне Рівненської області», що є предметом договору підряду № 34 від 13.10.2020 та договору підряду № 44 від 29.11.2021, вніс недостовірні відомості до наступних офіційних документів, а саме: Акту № 5 від 11.10.2021 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2021 року примірної форми №КБ-2в, в якому зазначено неправдиві дані щодо фактично не виконаних робіт та відсутніх матеріалів на загальну суму 24 368,00 грн, зокрема: підшивання стелі листами із свинцю не виконано обсягом 6,5 м2, вартістю 169,00 грн.; свинцевий лист, товщиною 1,5 мм, відсутній обсягом 6,5 м2, вартістю 24 199,00 грн.; Акту № 7 від 20.10.2021 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2021 року примірної форми №КБ-2в, в якому зазначено неправдиві дані щодо фактично не виконаних робіт та відсутніх матеріалів на загальну суму 3 670,00 грн, зокрема: улаштування каркасу однорівневих підвісних стель із металевих профілів не виконано обсягом 6,6 м2, вартістю 672,00 грн.; профіль CD-60 відсутній обсягом 12 м, вартістю 232,00 грн.; підвіс для профіля відсутній в кількості 20 шт., вартістю 225,00 грн.;монтаж стальних плінтусів із гнутого профілю не виконано протяжністю 5 м, вартістю 60,00 грн.; рейкова стеля по металевим направляючим (готовий комплект) не виконано обсягом 5 м2, вартістю 2 481,00 грн.; Акту № 8 від 28.10.2021 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2021 року примірної форми №КБ-2в, в якому зазначено неправдиві дані щодо фактично відсутніх матеріалів на загальну суму 8 272,00 грн, зокрема: колода дерев`яна діам. 150 мм., відсутня обсягом 0,4 м3, вартістю 3 284,00 грн.; брус 200х150 мм., відсутній обсягом 0,4 м3, вартістю 3 274,00 грн.; брус 50х150 мм., відсутній обсягом 0,1 м3, вартістю 819,00 грн.; брус дубовий 150х100 мм., відсутній обсягом 0,06 м3, вартістю 642,00 грн.; скоба металева пряма L=250 мм., відсутня в кількості 10 шт., вартістю 253,00 грн.; Акту № 11 від 23.11.2021 приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2021 року примірної форми №КБ-2в, в якому зазначено неправдиві дані щодо фактично не виконаних робіт та відсутніх матеріалів на загальну суму 3 115,00 грн, зокрема: улаштування каркасу однорівневих підвісних стель із металевих профілів не виконано обсягом 7 м2, вартістю 765,00 грн.; профіль CD 60/27 (3 м) відсутній в кількості 6 шт., вартістю 666,00 грн.; профіль UD 28/27 (3 м) відсутній в кількості 2 шт., вартістю 148,00 грн.; CD-подовжувач профіля 60х27 відсутній в кількості 2 шт., вартістю 12,00 грн.; CD-з`єднувач профіля однорівневий відсутній в кількості 13 шт., вартістю 172,00 грн.; підвіс з зажимом для профілю CD 60/27 відсутній в кількості 5 шт., вартістю 19,00 грн.; тяга підвісу L=250 відсутня в кількості 4 шт., вартістю 16,00 грн.; саморізи 3,5х9,5 мм відсутні в кількості 117 шт., вартістю 25,00 грн.; дюбель для кріплення профілю відсутній в кількості 18 шт., вартістю 40,00 грн.; стрічка ущільнювальна звукоізоляційна, ширина 30 мм, відсутня протяжністю 7 м, вартістю 34 грн.; улаштування підшивки горизонтальних поверхонь підвісних стель гіпсокартонними листами товщ. 12,5 мм., не виконано обсягом 7 м2, вартістю 678,00 грн.; лист гіпсокартонний рентгенозахисний KnaufSafeboard р-ри 625 х 2500 х 12,5, відсутній обсягом 7,372 м2, вартістю 424,00 грн.; стрічка армувальна відсутня протяжністю 8,11 м, вартістю 26,00 грн.; саморізи 3,5х25 мм відсутні в кількості 158 шт., вартістю 62,00 грн.; шпаклівка «Фюгенфюллер» відсутня обсягом 2,7 кг, вартістю 28,00 грн.; Акту № 16 від 28.12.2021 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2021 року примірної форми №КБ-2в, в якому зазначено неправдиві дані щодо фактично не виконаних робіт та відсутніх матеріалів на загальну суму 94 948,00 грн, зокрема: улаштування каркасу підвісних стель «Армстронг» не виконано обсягом 44,5 м2, вартістю 9 280,00 грн.; укладання плит стельових в каркас стелі «Армстронг» не виконано обсягом 42,1 м2, вартістю 9 224,00 грн.; улаштування каркасу однорівневих підвісних стель із металевих профілів не виконано обсягом 18,7 м2, вартістю 2 041,00 грн.; профіль CD 60/27 (3 м) відсутній в кількості 16 шт., вартістю 1 777,00 грн.; профіль UD 28/27 (3 м) відсутній в кількості 6 шт., вартістю 444,00 грн.; CD-подовжувач профіля 60х27 відсутній в кількості 5 шт., вартістю 31,00 грн.; CD-з`єднувач профіля однорівневий відсутній в кількості 32 шт., вартістю 424,00 грн.; підвіс з зажимом для профілю CD 60/27 відсутній в кількості 13 шт., вартістю 77,00 грн.; тяга підвісу L=250 відсутня в кількості 13 шт., вартістю 78,00 грн.; саморізи 3,5х9,5 мм відсутні в кількості 292 шт., вартістю 47,00 грн.; дюбель для кріплення профілю відсутній в кількості 44 шт., вартістю 121,00 грн.; стрічка ущільнювальна звукоізоляційна, ширина 30 мм, відсутня протяжністю 16,3 м, вартістю 94 грн.; улаштування каркасу однорівневих підвісних стель із металевих профілів не виконано обсягом 140 м2, вартістю 15 584,00 грн.; профіль CD 60/27 (3 м) відсутній в кількості 122 шт., вартістю 13 547,00 грн.; профіль UD 28/27 (3 м) відсутній в кількості 46 шт., вартістю 3 403,00 грн.; підвіс з зажимом для профілю CD 60/27 відсутній в кількості 713 шт., вартістю 4200,00 грн.; саморізи 3,5х9,5 мм відсутні в кількості 2228 шт., вартістю 356,00 грн.; улаштування покриттів з керамічних плиток на розчині із сухої клеючої суміші, кількість плиток в 1 м2 понад 7 до 12 шт, не виконано обягом 60 м2, вартістю 34 220 грн.; Акту № 2 від 28.12.2021 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2021 року примірної форми №КБ-2в, в якому зазначено неправдиві дані щодо фактично не виконаних робіт та відсутніх матеріалів на загальну суму 205 439,00 грн, зокрема: установлення і розбирання зовнішніх інвентарних риштувань трубчастих висотою до 16 м для інших оздоблювальних робіт, не виконано обсягом 127 м2 вп, вартістю 8 700,00 грн.; утеплення фасадів мінеральними плитами товщиною 150 мм з опорядженням декоративним розчином за технологією «CEZERIT», стіни гладкі, не виконано обсягом 126 м2, вартістю 100 360,00 грн.; плити теплоізоляційні із мінеральної вати на синтетичному зв`язувальному товщиною 150 мм., відсутні обсягом 20,19 м3, вартістю 96 379,00 грн.

В подальшому, зазначені вище документи директор ТОВ «ВінартТрейд» ОСОБА_5 особисто підписав від імені товариства в графі «Підрядник» та скріпив відтиском печатки ТОВ «ВінартТрейд» (код ЄДРПОУ 41538218), надавши тим самим вказаним документам усіх необхідних реквізитів, як офіційних, після чого передав їх службовим особам Департаменту з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації, чим здійснив видачу вищезазначених завідомо неправдивих офіційних документів.

Внаслідок вчинення описаних протиправних дій, Департаменту з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації спричинено матеріальну шкоду в сумі 339 812,00 грн.

Окрім цього, ОСОБА_5 , будучи службовою особою ТО«³нарт Трейд», наділеною організаційно-розпорядчими та адміністративно-господарськими функціями, маючи умисел на заволодіння чужим майном шляхом зловживання службовим становищем, діючи умисно, з корисливих мотивів, перебуваючи в м. Рівне, в період часу з 21.09.2021 по 29.12.2021, точної дати та місця перебування досудовим розслідуванням не встановлено, достовірно знаючи про невиконання усього обсягу робіт на об`єкті «Реконструкція приймального відділення КНП«Березнівська центральна района лікарня» Березнівської районної ради на вул.Київська, 19 в м. Березне Рівненської області», що є предметом договору підряду № 34 від 13.10.2020 та договору підряду № 44 від 29.11.2021, вніс недостовірні відомості до офіційних документів, а саме до: акту № 5 від 11.10.2021 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2021 року примірної форми №КБ-2в, в якому зазначено неправдиві дані щодо фактично не виконаних робіт та відсутніх матеріалів на загальну суму 24368,00 грн.; акту № 7 від 20.10.2021 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2021 року примірної форми №КБ-2в, в якому зазначено неправдиві дані щодо фактично не виконаних робіт та відсутніх матеріалів на загальну суму 3670,00 грн.; акту № 8 від 28.10.2021 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2021 року примірної форми №КБ-2в, в якому зазначено неправдиві дані щодо фактично відсутніх матеріалів на загальну суму 8272,00 грн.; акту № 16 від 28.12.2021 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2021 року примірної форми №КБ-2в, в якому зазначено неправдиві дані щодо фактично не виконаних робіт та відсутніх матеріалів на загальну суму 94948,00 грн.; акту № 2 від 28.12.2021 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2021 року примірної форми №КБ-2в, в якому зазначено неправдиві дані щодо фактично не виконаних робіт та відсутніх матеріалів на загальну суму 205439,00 грн.,які затвердив шляхом проставлення особистого підпису та відтиску круглої печатки ТО«³нарт Трейд», після чого передав їх службовим особам Департаменту з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації.

В подальшому, на підставі поданих ОСОБА_5 завідомо неправдивих документів, а саме: акту № 5 від 11.10.2021 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2021 року примірної форми №КБ-2в; акту № 7 від 20.10.2021 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2021 року примірної форми №КБ-2в; акту № 8 від 28.10.2021 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2021 року примірної форми №КБ-2в; акту № 16 від 28.12.2021 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2021 року примірної форми №КБ-2в; акту № 2 від 28.12.2021 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2021 року примірної форми №КБ-2в, які містили завідомо неправдиву інформацію про обсяги та вартість виконаних робіт та матеріалів, Департаментом будівництва та архітектури Рiвненськоїобласної державної адміністрації перераховано грошові кошти на банківський рахунок ТО«³нартТрейд» (код ЄДРПОУ 41538218)№ НОМЕР_3 , відкритий в АТ«Укрсиббанк», в загальній сумі 4 333 381 грн. як оплата за виконання будівельних робіт, зокрема: 12.10.2021 для ТОВ «ВінартТрейд» надійшло 1064665,00 грн з призначенням платежу « НОМЕР_4 ; НОМЕР_5 ; за вик. Роб. По реконструкції приймального відділення КНП "Бер. ЦРЛ" Берез. р/р на вул. Київська, 19 в мБерезне. РО; КБ-2в№5/11.10.21 дог №34/13.10.20, ду №3/08.09.21, без ПДВ», з яких безпідставно зараховано 24368,00 грн.;21.10.2021 для ТОВ «ВінартТрейд» надійшло 191501,00грн з призначенням платежу « НОМЕР_4 ;3142; за вик. Роб. По об. Рек. приймального відділення КНП "Бер. ЦРЛ" Берез. р/р на вул. Київська, 19 в м.Березне. РО; КБ-2в№7/20.10.21 дог №34/13.10.20, ду №3/08.09.21, без ПДВ», з яких безпідставно зараховано 3670,00 грн.; 29.10.2021 для ТОВ «ВінартТрейд» надійшло 501032,00 грн з призначенням платежу «1517369;3142; за вик. Роб. По об. Рек. приймального відділення КНП "Бер. ЦРЛ" Берез. р/р на вул. Київська, 19 в м. Березне. РО; КБ-2в№8/28.10.21 дог №34/13.10.20, ду №3/08.09.21, без ПДВ», з яких безпідставно зараховано 8272,00 грн.; 24.11.2021 для ТОВ «ВінартТрейд» надійшло 580268,00 грн з призначенням платежу «1517369;3142; за вик. Роб. По об. Рек. приймального відділення КНП "Бер. ЦРЛ" Берез. р/р на вул. Київська, 19 в м. Березне. РО; КБ-2в№11/23.1121 дог №34/13.10.20, ду №4/22.11.21, без ПДВ», з яких безпідставно зараховано 3115,00 грн.; 29.12.2021 для ТОВ «ВінартТрейд» надійшло 1585380,00 грн з призначенням платежу «1517369;3142; за вик. Роб. По об. Рек. приймального відділення КНП "Бер. ЦРЛ" Берез. р/р на вул. Київська, 19 в м. Березне. РО; КБ-2в№16/28.12.21 дог №34/13.10.20 ду №4/22.11.21, без ПДВ», з яких безпідставно зараховано 94948,00 грн.; 29.12.2021 для ТОВ «ВінартТрейд» надійшло 410 535,00 грн з призначенням платежу «1517369;3142; за вик. Роб. По об. Рек. приймального відділення КНП "Бер. ЦРЛ" Берез. р/р на вул. Київська, 19 в м. Березне. РО; КБ-2в№2/28.12.21 дог №44/29.11.21, без ПДВ», з яких безпідставно зараховано 205439,00 грн.

В результаті описаних протиправних дій, директор ТОВ «ВінартТрейд» ОСОБА_5 шляхом зловживання своїм службовим становищем,діючи умисно, з корисливих мотивів, незаконно заволодів грошовими коштами Департаменту з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації на загальну суму 339812,00 грн., чим спричинив матеріальну шкоду у великому розмірі.

За результатами досудового розслідування, 16.08.2024 ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженцю смт. Степань Сарненського району Рівненської області, українцю, громадянину України, зареєстрованому за адресою: АДРЕСА_3 ,проживаючому за адресою: АДРЕСА_1 , працюючому на посаді директора ТОВ«СТС»,раніше не судимому, повідомлено про підозру за ч. 4 ст. 191, ч. 2 ст. 366 КК України.

Крім того в ході проведення досудового розслідування встановлено, що у власності ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , перебуває нерухоме майно, а саме: квартира, загальною площею 49,2 кв.м., жиловою площею 20,5 кв.м., за адресою: АДРЕСА_1 ; нежитлове приміщення, загальною площею 20,3 кв.м., за адресою: АДРЕСА_2 ; земельна ділянка, площею 0,0951 га, кадастровий номер 5624687400:04:010:1285, за адресою: Рівненська область, Рівненський район, Обарівська сільська рада.

Також, встановлено, що у власності ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , перебуває рухоме майно, а саме: легковий автомобіль Fiat Doblo, 2009 року випуску, білого кольору, д.н.з. НОМЕР_1 , номер кузова НОМЕР_2 .

Старший слідчий слідчого управління Головного управління Національної поліції в Рівненській області капітан поліції ОСОБА_3 подав суду заяву про розгляд клопотання у його відсутність, просив задовольнити.

Відповідно до ч.4 ст.107 КПК України, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження під час розгляду питань слідчим суддею, крім вирішення питання про проведення негласних слідчих (розшукових) дій, та в суді під час судового провадження є обов`язковим. У разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цьогоКодексусудове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.

Враховуючи те, що учасники процесуальної дії не з`явились в судове засідання, слідчий суддя вважає за можливим розглянути дане клопотання без застосування технічних засобів фіксування.

Дослідивши клопотання та додані до нього матеріали, оцінивши їх у сукупності з іншими доказами, слідчий суддя прийшов до висновку, що клопотання слід задовольнити із наступних підстав.

Відповідно до ч. 1 ст. 170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом кримінального правопорушення, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.

Згідно ч. 2 ст. 170 КПК України арешт майна допускається з метою забезпечення:

1) збереження речових доказів;

2) спеціальної конфіскації;

3) конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи;

4) відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.

Відповідно до ч. 5 ст. 170 КПК України у випадку, передбаченому пунктом 3 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно підозрюваного, обвинуваченого, засудженого або юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, за наявності достатніх підстав вважати, що суд у випадках, передбачених Кримінальним кодексом України, може призначити покарання у виді конфіскації майна або застосувати до юридичної особи захід кримінально-правового характеру у виді конфіскації майна.

Частиною 10 статті 170 КПК України передбачено, що арешт може бути накладений у встановленому цим Кодексом порядку на рухоме чи нерухоме майно, гроші у будь-якій валюті готівкою або у безготівковій формі, в тому числі кошти та цінності, що знаходяться на банківських рахунках чи на зберіганні у банках або інших фінансових установах, видаткові операції, цінні папери, майнові, корпоративні права, віртуальні активи, щодо яких ухвалою чи рішенням слідчого судді, суду визначено необхідність арешту майна.

Відповідно доч.11ст.170КПК України заборона або обмеження користування, розпорядження майном можуть бути застосовані лише у разі, коли існують обставини, які підтверджують, що їх незастосування призведе до приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі майна.

Одночасно згідно ч. 12 ст. 170 КПК України заборона використання житлового приміщення особам, які на законних підставах проживають у такому житловому приміщенні, не допускається.

Враховуючи викладене, з метою забезпечення подальшого відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), у ході досудового розслідування виникла необхідність у накладенні арешту майно, що перебуває у власності підозрюваного ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , із забороною розпорядження та відчуження вказаного майна будь-яким чином, оскільки незастосування вказаних заходів може призвести до приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі майна або настання інших наслідків, які можуть перешкоджати кримінальному провадженню.

Як убачається із п.7 ч. 2 ст.131 КПК України, що заходом забезпечення кримінального провадження для досягнення його дієвості є арешт майна.

Враховуючи, те що слідчим доведено, що з метою забезпечення відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), необхідним є накласти арешт на належне ОСОБА_5 майно, за таких обставин слідчий суддя прийшов до висновку про наявність достатніх підстав для задоволення даного клопотання.

На підставі вищенаведеного та керуючись ст.ст. 131-132, 170-173, 174, 175 КПК України, слідчий суддя

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання задоволити.

Накласти арешт на майно, що перебуває у власності підозрюваного ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , зокрема на нерухоме майно, а саме наступне: квартира, загальною площею 49,2 кв.м., житловою площею 20,5 кв.м., за адресою: АДРЕСА_1 ; нежитлове приміщення, загальною площею 20,3 кв.м., за адресою: АДРЕСА_2 ; земельна ділянка, площею 0,0951 га, кадастровий номер 5624687400:04:010:1285, за адресою: Рівненська область, Рівненський район, Обарівська сільська рада, а також на рухоме майно, а саме: легковий автомобіль FiatDoblo, 2009 року випуску, білого кольору, д.н.з. НОМЕР_1 , номер кузова НОМЕР_2 , із забороною будь-яким особам розпоряджатись та відчужувати вказане майно.

Роз`яснити, що відповідно до ч.1ст. 174 КПК України, що підозрюваний, обвинувачений, їх захисник, законний представник, інший власник або володілець майна, представник юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, які не були присутні при розгляді питання про арешт майна, мають право заявити клопотання про скасування арешту майна повністю або частково. Таке клопотання під час досудового розслідування розглядається слідчим суддею, а під час судового провадження - судом.

Ухвала про арешт майна виконується негайно слідчим, прокурором.

На ухвалу може бути подана апеляційна скарга до Рівненського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її оголошення.

Слідчий суддя Рівненського міського суду Рівненської області ОСОБА_8

СудРівненський міський суд Рівненської області
Дата ухвалення рішення19.08.2024
Оприлюднено23.08.2024
Номер документу121145286
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —569/12705/24

Ухвала від 05.11.2024

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Даш’ян К. Е.

Ухвала від 05.11.2024

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Даш’ян К. Е.

Ухвала від 04.11.2024

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Даш’ян К. Е.

Ухвала від 03.10.2024

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Даш’ян К. Е.

Ухвала від 03.10.2024

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Даш’ян К. Е.

Ухвала від 03.10.2024

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Даш’ян К. Е.

Ухвала від 19.09.2024

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Сидорук Є. І.

Ухвала від 19.08.2024

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Денисюк П. Д.

Ухвала від 19.08.2024

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Денисюк П. Д.

Ухвала від 19.08.2024

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Денисюк П. Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні