ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
про залишення позовної заяви без руху
28 серпня 2024 року ЛуцькСправа № 140/8885/24 Суддя Волинського окружного адміністративного суду Шепелюк В.Л., вивчивши позовну заяву Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку Дім на Словацького до Луцької міської ради про визнання протиправним рішення та зобов`язання вчинити дії,
ВСТАНОВИВ:
Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку Дім на Словацького звернулося з позовом до Луцької міської ради, в якому просить визнати протиправним рішення Виконавчого комітету Луцької міської ради за підписом заступника міського голови ЧебелюкІ.І. (вих. № 6-13/588/2024 від 01 травня 2024 року) про повернення заяви та доданих до неї документів без розгляду на постійно діючій комісії з питань земельних відносин та земельного кадастру і сесії Луцької міської ради до закінчення дії воєнного стану в Україні або внесення відповідних змін до чинного законодавства; зобов`язати Луцьку міську раду розглянути заяву Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку Дім на Словацького від 09 квітня 2024 року про надання йому дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 0,16 га на вул. Словацького, 24 у м. Луцьку для будівництва та обслуговування багатоквартирного житлового будинку, з метою її подальшої передачі у власність об`єднання на першому черговому пленарному засіданні, яке відбудеться після набрання рішенням суду законної сили.
Відповідно до пункту 3 частини першої статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160, 161, 172 цього Кодексу.
Позовна заява не відповідає вимогам, встановленим статтями 160, 161 КАС України, та містить такі недоліки.
Так згідно з пунктами 4, 9 частини п`ятоїстатті 160 КАС Українив позовній заяві зазначається зміст позовних вимог і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів; у справах щодо оскарження рішень, дій та бездіяльності суб`єкта владних повноважень - обґрунтування порушення оскаржуваними рішеннями, діями чи бездіяльністю прав, свобод, інтересів позивача.
У позовній заяві відповідачем визначено Луцьку міську раду, до якої зверненні позовні вимоги зобов`язального характеру. Водночас позовні вимоги також заявлені до Виконавчого комітету Луцької міської ради, рішення якого оскаржує позивач, однак відповідачем у позові не зазначає. Стосовно цього відповідача не зазначено відомості, передбачені пунктом 2 частини п`ятоїстатті 160 КАС України(повне найменування (для юридичних осіб), місцезнаходження (для юридичних осіб), поштовий індекс, ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України (для юридичних осіб, зареєстрованих за законодавством України), відомі номери засобів зв`язку, адреса електронної пошти, відомості про наявність або відсутність електронного кабінету).
Отже, позивачу слід подати позовну заяву у новій редакції та її копії для інших учасників справи, де належним чином відобразити кількість відповідачів, до яких заявлені позовні вимоги.
Крім того, згідно з частиною третьою статті 161 КАС України до позовної заяви додається документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону.
Частиною першою статті 3 Закону України від 08 липня 2011 року №3674-VI Про судовий збір встановлено, що судовий збір справляється за подання до суду позовної заяви та іншої заяви, передбаченої процесуальним законодавством.
Відповідно до частини першої статті 4 зазначеного Закону судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Підпунктом 1 пункту 3 частини другої статті 4 Закону України Про судовий збір визначено, що ставки судового збору встановлюються у таких розмірах: за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано суб`єктом владних повноважень, юридичною особою або фізичною особою-підприємцем 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Відповідно до частини третьої статті 6 Закону України Про судовий збір у разі коли в позовній заяві об`єднано дві і більше вимог немайнового характеру, судовий збір сплачується за кожну вимогу немайнового характеру.
Законом України Про Державний бюджет України на 2024 рік установлено у 2024 році прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць для працездатних осіб з 1 січня 2024 року 3028 грн.
Позивачем заявлено дві позовні вимоги немайнового характеру, а саме: визнати протиправним рішення Виконавчого комітету Луцької міської ради за підписом заступника міського голови ОСОБА_1 (вих. № 6-13/588/2024 від 01 травня 2024 року) про повернення заяви та доданих до неї документів без розгляду на постійно діючій комісії з питань земельних відносин та земельного кадастру і сесії Луцької міської ради до закінчення дії воєнного стану в Україні або внесення відповідних змін до чинного законодавства; зобов`язати Луцьку міську раду розглянути заяву Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку Дім на Словацького від 09 квітня 2024 року про надання йому дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 0,16 га на АДРЕСА_1 для будівництва та обслуговування багатоквартирного житлового будинку, з метою її подальшої передачі у власність об`єднання на першому черговому пленарному засіданні, яке відбудеться після набрання рішенням суду законної сили, а тому за подання даного позову позивачу слід сплати судовий збір у сумі 6056,00 грн (3028 грн х 2).
Однак до позовної заяви не додано доказів сплати позивачем судового збору у сумі 6056,00 грн, а тому позивачу належить сплатити судовий збір у наведеному розмірі та надати до суду підтверджуючі документи.
Згідно із частинами першою, другою статті 169 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п`яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху. В ухвалі про залишення позовної заяви без руху зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб і строк їх усунення, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху. Якщо ухвала про залишення позовної заяви без руху постановляється з підстави несплати судового збору у встановленому законом розмірі, суд в такій ухвалі повинен зазначити точну суму судового збору, яку необхідно сплатити (доплатити).
Таким чином, оскільки позовна заява не відповідає зазначеним вище вимогам, встановленим статтями 160,161 КАС України, її належить залишити без руху, встановивши позивачу строк для усунення недоліків десять днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху.
Позивачу у цей строк слід усунути зазначені недоліки позовної заяви шляхом подання (надіслання) до суду нової редакції позовної заяви та її копії для інших учасників справи, у якій слід зазначити відповідну кількість відповідачів, до яких заявлені позовні вимоги, з урахуванням пункту 2 частини п`ятої статті 160 КАС України, а також надати докази сплати судового збору у сумі 6056,00 грн.
Керуючись статтями 160, 161, 169, 171, 248 КАС України, суд
УХВАЛИВ:
Позовну заяву Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку Дім на Словацького до Луцької міської ради про визнання протиправним рішення та зобов`язання вчинити дії залишити без руху.
Встановити позивачу строк для усунення недоліків позовної заяви десять днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху.
Роз`яснити, що у випадку не усунення недоліків позовної заяви у встановлений судом строк позовну заяву і додані до неї документи буде повернуто позивачеві без розгляду.
Копію ухвали надіслати особі, яка подала позовну заяву.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та не може бути оскаржена окремо від рішення суду.
Суддя В. Л. Шепелюк
Суд | Волинський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 28.08.2024 |
Оприлюднено | 30.08.2024 |
Номер документу | 121248939 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них |
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Шепелюк Віталій Леонідович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Шепелюк Віталій Леонідович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Шепелюк Віталій Леонідович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні