Рішення
від 29.08.2024 по справі 460/6540/24
РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

29 серпня 2024 року м. Рівне№460/6540/24

Рівненський окружний адміністративний суд у складі судді О.Р. Греська, розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи адміністративну справу за позовом

ОСОБА_1

доТериторіального управління Державної судової адміністрації України в Рівненській області, Кузнецовського міського суду Рівненської області про визнання протиправним та скасування наказу, зобов`язання вчинення певних дій,В С Т А Н О В И В:

До Рівненського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява ОСОБА_1 (далі по тексту позивач) до Територіального управління Державної судової адміністрації України в Рівненській області та до Кузнецовського міського суду Рівненської області (далі по тексту відповідачі), в якому позивач просить суд визнати протиправним та скасувати наказ від 13.02.2024 №3-к/А "Про встановлення державним службовцям надбавки за вислугу років на 2024 рік", яким встановлено з 01.01.2024 надбавку за вислугу років на державній службі на рівні 2% посадового окладу державного службовця за кожний календарний рік стажу державної служби, але не більше 30 відсотків посадового окладу державним службовцям Кузнецовського міського суду Рівненської області, в частині позивача та зобов`язати Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Рівненській області здійснити з 01.01.2024 перерахунок та виплату надбавки за вислугу років на державній службі відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу» та наказу №18-к/А від 17.05.2016 «Про встановлення надбавки за вислугу років державним службовцям Кузнецовського міського суду Рівненської області», а саме на рівні 3 % посадового окладу державного службовця за кожний календарний рік стажу державної служби, але не більше 50 відсотків посадового окладу, з урахуванням раніше виплачених сум.

На обґрунтування позовної заяви позивач зазначає, що вона працює в Кузнецовському міському суді Рівненської області на посаді консультанта суду. Згідно з наказом Про встановлення надбавки за вислугу років державним службовцям Кузнецовського міського суду Рівненської області №18-к/А від 17.05.2016 їй було встановлено надбавку за вислугу років на державній службі у розмірі 50 % посадового окладу, як такій, вислуга років якої на державній службі становить 31 рік 02 місяці 8 днів. 01 січня 2024 року набрав чинності Закон України Про державний бюджет України на 2024 рік №3460-ІХ, абзацом другим пункту 12 розділу Прикінцеві положення якого визначено, що надбавка за вислугу років на державній службі встановлюється на рівні 2% посадового окладу державного службовця за кожний календарний рік стажу державної служби, але не більше 30% посадового окладу. На виконання вимог зазначеного Закону наказом Кузнецовського міського суду Рівненської області №3-к/А від 13.02.2024 їй було встановлено надбавку за вислугу років на державній службі на 2024 рік (з 01 січня 2024 року) у розмірі 30% посадового окладу. Вважає, що внаслідок таких протиправних дій були порушені її права на належний рівень оплати праці державних службовців, гарантовані Законом України Про державну службу.

Ухвалою суду від 09.07.2024 позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження в адміністративній справі та вирішено розглядати справу за правилами спрощеного позовного провадження, без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами; встановлено відповідачам строк на позовну заяву.

Відповідач Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Рівненській області, проти задоволення позову заперечує, у встановлений судом строк подав відзив на позов. На обґрунтування заперечення відповідач зазначає, що відповідно до пункту 12 розділу Прикінцеві положення Закону України Про Державний бюджет України на 2024 рік, у 2024 році заробітна плата державного службовця органу, який провів класифікацію посад державної служби, складається з посадового окладу, надбавки за ранг державного службовця, надбавки за вислугу років, місячної або квартальної премії, компенсації за додаткове навантаження та за вакантною посадою, грошової допомоги, що виплачується з наданням щорічної основної оплачуваної відпустки, матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань та інших доплат, передбачених законами України. Згідно з абзацом 2 цього ж пункту, надбавка за вислугу років на державній службі встановлюється на рівні 2% посадового окладу державного службовця за кожний календарний рік стажу державної служби, але не більше 30% посадового окладу. Пунктом 13 цього ж розділу зазначено, що умови оплати праці державних службовців, передбачені Законом України Про Державний бюджет України на 2024 рік, не застосовуються для державних службовців у державних органах, що не провели класифікацію посад державної служби. Оплата праці таких державних службовців здійснюється відповідно до умов, встановлених на 2023 рік, при цьому стимулюючі виплати можуть бути нараховані в граничному розмірі до 50% посадового окладу на місяць. Відповідно до листа ДСА України №8-4279/24 від 12.02.2024 результати класифікації посад державної служби Кузнецовського міського суду Рівненської області погоджені з 25.01.2024. Враховуючи Прикінцеві положення Закону України Про Державний бюджет України на 2024 рік та роз`яснення Національного агентства України з питань державної служби №176-р/з від 10.01.2024 щодо умов оплати праці державних службовців державних органів, які провели класифікацію посад державної служби, Кузнецовського міського судом Рівненської області було видано наказ №3-К/а від 13.02.2024. Сторона даного відповідача звертала увагу, що положення пункту 12 розділу Прикінцеві положення Закону України Про Державний бюджет України на 2024 рік, якими визначено надбавку за вислугу років на державній службі в максимальному розмірі 30% посадового окладу, є чинними, не конституційними не визнавались та не скасовувались, а тому підлягають виконанню.

Кузнецовський міський суд Рівненської області у встановлений судом строк відзив на позов не подав, причини не подання суду не повідомив. Подав заяву, в якій просив справу розглянути без їх участі. Відповідно до статті 162 Кодексу адміністративного судочинства України, суд розглядає справу за наявними матеріалами.

Ухвалою суду від 29.08.2024 поновлено позивачу строк на звернення до суду з позовною заявою у даній справі.

Враховуючи, що розгляд справи здійснюється у порядку письмового провадження, то відповідно до частини четвертої статті 229 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Розглянувши матеріали та з`ясувавши всі обставини адміністративної справи, які мають юридичне значення для розгляду та вирішення спору по суті, дослідивши наявні у справі докази у їх сукупності, суд встановив наступне.

Відповідно до змісту позовної заяви ОСОБА_1 працює в Кузнецовському міському суді Рівненської області на посаді консультанта суду.

Наказом керівника апарату суду №18-к/А від 17.05.2016 позивачу з 01.05.2016 встановлено надбавку за вислугу років на державній службі у розмірі 50 % посадового окладу, як такій, стаж державної служби якої становить 31 рік 02 місяці 8 днів.

Наказом керівника апарату Про встановлення державним службовцям надбавки за вислугу років на 2024 рік №3-к/А від 13.02.2024, відповідно до ст.46 Закону України Про державну службу, пункту 12 розділу Прикінцеві положення Закону України Про Державний бюджет України на 2024 рік, Порядку обчислення стажу державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №229 від 25.03.2016, Положення про апарат Кузнецовського міського суду Рівненської області, затвердженого рішенням зборів суддів №11 від 08.08.2019, враховуючи наказ керівника апарату суду від 27.10.2023 № 40-к/А Про проведення класифікації посад державної служби в Кузнецовському міському суді Рівненської області, встановлено з 01 січня 2024 року державним службовцям апарату Кузнецовського міського суду Рівненської області надбавку за вислугу років на державній службі на рівні 2 % посадового окладу державного службовця за кожний календарний рік стажу державної служби, але не більше 30% посадового окладу, у тому числі, ОСОБА_1 консультанту суду, в розмірі 30% посадового окладу, як такій, стаж державної служби якої станом на 01.01.2024 становить 39 років 05 місяці 14 днів. Відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності територіального управління Державної судової адміністрації України в Рівненській області наказано провести перерахунок надбавок за вислугу років на державній службі державним службовцям суду з 01.01.2024 та здійснювати їх виплату у 2024 році згідно з пунктом 1 цього наказу.

Не погодившись з наказом №3-к/А від 13.02.2024 у частині встановленого їй розміру надбавки за вислугу років з 01.01.2024 на рівні 30% місячного посадового окладу, позивачка звернулася до суду з цим позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з такого.

За приписами частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відтак суб`єкт владних повноважень зобов`язаний діяти лише на виконання закону, за умов і обставин, визначених ним, вчиняти дії, не виходячи за межі прав та обов`язків, дотримуватися встановленої законом процедури, обирати лише встановлені законодавством України способи правомірної поведінки під час реалізації своїх владних повноважень.

Відповідно до статті 43 Конституції України кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується. Держава створює умови для повного здійснення громадянами права на працю, гарантує рівні можливості у виборі професії та роду трудової діяльності, реалізовує програми професійно-технічного навчання, підготовки і перепідготовки кадрів відповідно до суспільних потреб. Використання примусової праці забороняється. Не вважається примусовою працею військова або альтернативна (невійськова) служба, а також робота чи служба, яка виконується особою за вироком чи іншим рішенням суду або відповідно до законів про воєнний і про надзвичайний стан. Кожен має право на належні, безпечні і здорові умови праці, на заробітну плату, не нижчу від визначеної законом. Використання праці жінок і неповнолітніх на небезпечних для їхнього здоров`я роботах забороняється. Громадянам гарантується захист від незаконного звільнення. Право на своєчасне одержання винагороди за працю захищається законом.

Структура заробітної плати визначена статтею 2 Закону України Про оплату праці №108/95-ВР від 24.03.1995 та включає в себе такі складові:

- основна заробітна плата (винагорода за виконану роботу відповідно до встановлених норм праці (норми часу, виробітку, обслуговування, посадові обов`язки), встановлюється у вигляді тарифних ставок (окладів) і відрядних розцінок для робітників та посадових окладів для службовців);

- додаткова заробітна плата (винагорода за працю понад установлені норми, за трудові успіхи та винахідливість і за особливі умови праці; включає доплати, надбавки, гарантійні і компенсаційні виплати, передбачені чинним законодавством; премії, пов`язані з виконанням виробничих завдань і функцій);

- інші заохочувальні та компенсаційні виплати (виплати у формі винагород за підсумками роботи за рік, премії за спеціальними системами і положеннями, виплати в рамках грантів, компенсаційні та інші грошові і матеріальні виплати, які не передбачені актами чинного законодавства або які провадяться понад встановлені зазначеними актами норми).

За частиною першою статті 13 Закону №108/95-ВР, оплата праці працівників установ і організацій, що фінансуються з бюджету, здійснюється на підставі актів Кабінету Міністрів України в межах бюджетних асигнувань.

Відносини, що виникають у зв`язку із вступом на державну службу, її проходженням та припиненням регулює Закон України Про державну службу №889-VIII від 10.12.2015.

Частина перша статті 5 Закону №889-VIII визначає, що правове регулювання державної служби здійснюється Конституцією України, Законом України Про державну службу та іншими законами України, міжнародними договорами, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, постановами Верховної Ради України, указами Президента України, актами Кабінету Міністрів України та центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері державної служби.

В силу вимог частини другої цієї ж статті, відносини, що виникають у зв`язку із вступом, проходженням та припиненням державної служби, регулюються цим Законом, якщо інше не передбачено законом.

А згідно з частиною четвертою - особливості правового регулювання державної служби в системі правосуддя визначаються законодавством про судоустрій і статус суддів.

Відповідно до частини першої статті 150 Закону України Про судоустрій і статус суддів №1402-VIII від 02.06.2016 призначення на посади державних службовців, працівників, які виконують функції з обслуговування, оплата праці та соціальні гарантії працівників апаратів місцевих, апеляційних судів, вищих спеціалізованих судів, апарату Верховного Суду, секретаріатів Вищої ради правосуддя і Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, Державної судової адміністрації України, Служби судової охорони регулюються нормами законодавства про державну службу з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.

Згідно з частиною четвертою цієї ж статті, розмір посадового окладу працівника апарату суду, посада якого віднесена до найнижчої за умовами оплати праці посади державної служби, установлюється в розмірі, встановленому законодавством про державну службу. Розмір посадових окладів інших працівників апарату суду збільшується на відповідний коефіцієнт пропорційно посадовим окладам працівників, посади яких віднесені до попередньої за умовами оплати праці посади державної служби в такому суді з урахуванням юрисдикцій державних органів.

А в силу вимог частини шостої - схема посадових окладів із визначенням коефіцієнтів для державних службовців судів, органів та установ системи правосуддя затверджується Кабінетом Міністрів України за поданням Державної судової адміністрації України.

Відповідно до пункту 4 частини першої статті 7 Закону №889-VIII державний службовець має право, в тому числі на оплату праці залежно від займаної посади, результатів службової діяльності, стажу державної служби, рангу та умов контракту про проходження державної служби (у разі укладення).

Згідно з частиною першою статті 46 Закону №889-VIII стаж державної служби дає право на встановлення державному службовцю надбавки за вислугу років.

За приписами частин першої- другої статті 50 Закону №889-VIII держава забезпечує достатній рівень оплати праці державних службовців для професійного виконання посадових обов`язків, заохочує їх до результативної, ефективної, доброчесної та ініціативної роботи. Заробітна плата державного службовця складається з: посадового окладу; надбавки за вислугу років; надбавки за ранг державного службовця; премії (у разі встановлення).

Згідно з частиною четвертою цієї статті джерелом формування фонду оплати праці державних службовців є державний бюджет.

А відповідно до частини восьмої - особливості оплати праці державних службовців в апаратах (секретаріатах) судів та інших органах системи правосуддя визначаються Законом України Про судоустрій і статус суддів.

Частиною першою статті 52 Закону №889-VIII передбачено, що надбавка за вислугу років на державній службі встановлюється на рівні 3% посадового окладу державного службовця за кожний календарний рік стажу державної служби, але не більше 50% посадового окладу.

Аналіз наведених норм дозволяє дійти висновку, що стаття 43 Конституції України гарантує право на працю, яке включає в себе право на оплату праці не нижче встановленого державою мінімального розміру.

Законодавство про плату праці передбачає, що структура заробітної плати включає в себе доплати, надбавки, гарантійні і компенсаційні виплати, передбачені чинним законодавством.

При цьому, особливості оплати праці державних службовців в апаратах (секретаріатах) судів та інших органах системи правосуддя, які визначені Законом №1402-VIII, не врегульовують питання, пов`язані з обчисленням та виплатою надбавки за вислугу років, отже, визначення відповідного права здійснюється на підставі норм Закону №889-VIII.

Також слід зазначити, що частина перша статті 5 Закону № 889-VIII передбачає можливість правового регулювання державної служби також іншими законами України.

9 листопада 2023 року Верховна Рада України ухвалила Закон України Про Державний бюджет на 2024 рік №3460-IX, пункт 12 розділу Прикінцеві положення якого передбачає, що у 2024 році заробітна плата державного службовця державного органу, який провів класифікацію посад державної служби, складається з посадового окладу, надбавки за ранг державного службовця, надбавки за вислугу років, місячної або квартальної премії, компенсації за додаткове навантаження та за вакантною посадою, грошової допомоги, що виплачується з наданням щорічної основної оплачуваної відпустки, матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань та інших доплат, передбачених законами України.

Надбавка за вислугу років на державній службі встановлюється на рівні 2% посадового окладу державного службовця за кожний календарний рік стажу державної служби, але не більше 30% посадового окладу.

Грошова допомога, що виплачується державному службовцю під час надання щорічної основної відпустки, визначається у розмірі суми посадового окладу, надбавки за вислугу років та надбавки за ранг державного службовця станом на останній день місяця, що передує першому дню такої відпустки, незалежно від фактично відпрацьованого часу в місяці.

Норми Закону України Про державну службу щодо умов та порядку оплати праці державних службовців застосовуються в частині, що не суперечить цьому Закону.

Таким чином, Законом №3460-ІХ на 2024 рік запроваджено інше правове врегулювання умов та порядку оплати праці державних службовців, зокрема, структури заробітної плати державного службовця та порядку обчислення надбавки за вислугу років.

При цьому, Закон №3460-ІХ містить застереження про те, що Закон №889-VIII щодо умов та порядку оплати праці державних службовців застосовуються в частині, що не суперечить цьому Закону.

Вказані положення Закону №3460-ІХ є чинними, в установленому законом порядку неконституційними не визнавались, а суд адміністративної юрисдикції не наділений повноваженнями надавати оцінку їх відповідності Конституції України.

Слід зазначити, що норми Закону №889-VIII та Закону №3460-ІХ є нормами одного ієрархічного рівня, а тому, з урахуванням принципу lex posterior derogat priori підлягає застосуванню закон, прийнятий у часі пізніше, тобто Закон №3460-ІХ.

Водночас, вказані закони не співвідносяться між собою як загальний та спеціальний, оскільки у сфері оплати праці загальним законом є Закон №108/95-ВР, а Закон №889-VIII визначає особливості регулювання оплати праці державних службовців, у тому числі, з урахуванням особливостей оплати праці державних службовців в апаратах (секретаріатах) судів та інших органах системи правосуддя, які визначаються Законом №1402-VIII.

Окремо слід наголосити на тому, що пункт 12 розділу Прикінцеві положення Закону №3460-IX визначає нову структуру заробітної плати державного службовця лише того державного органу, який провів класифікацію посад державної служби.

Згідно ж з пунктом 13 Прикінцевих положень Закону №3460-IX умови оплати праці державних службовців, передбачені цим Законом, не застосовуються для державних службовців у державних органах, що не провели класифікацію посад державної служби. Оплата праці таких державних службовців здійснюється відповідно до умов, встановлених на 2023 рік, при цьому стимулюючі виплати можуть бути нараховані в граничному розмірі до 50% посадового окладу на місяць.

На виконання пункту 12 розділу Прикінцеві положення Закону №3460-IX Кабінет Міністрів України постановою Про підготовку до запровадження умов оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році №1109 від 23.10.2023 затвердив каталог типових посад державної служби і критерії віднесення до таких посад, алгоритм проведення класифікації посад державної служби в умовах воєнного стану, а також установив, що у 2023 році з метою підготовки до впровадження у 2024 році єдиних підходів в оплаті праці державних службовців на основі класифікації посад державної служби після набрання чинності законом щодо зміни моделі оплати праці державних службовців класифікація посад державної служби державними органами проводиться у місячний строк з дня набрання чинності цією постановою згідно з Алгоритмом проведення класифікації посад державної служби в умовах воєнного стану, затвердженим цією постановою.

З метою упорядкування умов оплати праці державних службовців державних органів на основі класифікації посад Кабінет Міністрів України 29.12.2023 прийняв постанову Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році №1409 , якою затвердив схему посадових окладів на посадах державної служби з урахуванням сімей і рівнів посад, юрисдикції та типів державних органів у 2024 році; перелік типових посад державної служби в межах рівнів посад. Пунктом 3 такої постанови установлено, що: схема посадових окладів на посадах державної служби з урахуванням категорій, підкатегорій та рівнів державних органів у 2023 році та Положення про застосування стимулюючих виплат державним службовцям, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 р. № 15 "Питання оплати праці працівників державних органів" (Офіційний вісник України, 2017 р., № 9, ст. 284; 2022 р., № 12, ст. 667; 2023 р., № 9, ст. 642), не застосовуються до державних службовців державних органів, що провели класифікацію посад державної служби; під час переведення державних службовців на інші посади державної служби застосовується перелік посад державної служби, що прирівнюються до відповідних підкатегорій, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 р. № 15 "Питання оплати праці працівників державних органів" (Офіційний вісник України, 2017 р., № 9, ст. 284; 2020 р., № 12, ст. 478), для визначення підкатегорії посади державної служби, необхідної для встановлення рівнозначності посади. Зазначена постанова набрала чинності з 1 січня 2024 року.

Судом встановлено, що Кузнецовський міський суд провів класифікацію посад.

Відповідно до цього ним були внесені зміни до штатного розпису на 2024 рік і з вказівкою на класифікацію посад змінено показники посадових окладів і місячний фонд заробітної плати.

Відповідно до змін з урахуванням Закону №3460-IX та постанови КМУ №1409 посадовий оклад ОСОБА_1 становить 8591 грн.

У 2024 році, після збільшення посадових окладів, і зменшення відсоткового значення надбавки за вислугу років до 30%, щомісячна сума надбавки позивача, при умові отримання заробітної плати за повний місяць, становила 2577,30 грн. (8591 х 30%).

Таким чином, навіть без урахування надбавки за ранг державного службовця та щомісячної премії, позивач з 01.01.2024 почала отримувати заробітну плату у розмірі 11168,30 грн.

Разом з тим, позивачка не навела суду жодних аргументів стосовно того, що внаслідок застосованого наказом №3-к/А від 13.02.2024 обмеження надбавки за вислугу років зменшився фактичний розмір її заробітної плати як державного службовця. Наведене ж вище свідчить на користь того, що матеріальне забезпечення позивачки у 2024 році покращилось.

За наведеного, суд взагалі не вбачає порушеного права, яке підлягає судовому захисту.

Стаття 19 Конституції України передбачає, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Враховуючи вищевикладене у сукупності, суд дійшов висновку, що у спірних правовідносинах відповідачі не мали підстав для незастосування положень пункту 12 розділу Прикінцеві положення Закону № 3460-ІХ, які є чинними, у встановленому порядку неконституційними не визнавались, а тому спірні дії та наказ суд вважає правомірними.

Також відсутні будь-які правові підстави для того, щоб надбавку за вислугу років, встановлену наказом №18-к/А від 17.05.2016, тобто до посадових окладів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №15 від 18.01.2017, застосовувати до посадових окладів, затверджених постановою Кабінет Міністрів України №1409 від 29.12.2023.

Якщо позивач з якихось причин не влаштовувала зміна моделі оплати її праці, пов`язана з проведенням класифікації посад державної служби за новим алгоритмом, вона повинна була заявити про це на відповідному етапі роботодавцю.

Разом з тим, позивач 19.03.2024 погодилася з класифікацією посад державної служби в Кузнецовському міському суді Рівненської області, яка проводилась за наказом №40-к/А від 27.10.2023, а відповідно і зі схемою посадових окладів на посадах державної служби з урахуванням сімей і рівнів посад, юрисдикції та типів державних органів у 2024 році.

За наведеного вище суд вважає, що заявлені позовні вимоги є необґрунтованими, а надані сторонами письмові докази є належними та достатніми для постановлення судового рішення про відмову в задоволенні адміністративного позову.

Враховуючи висновки суду про відсутність підстав для задоволення позову, розподіл судових витрат відповідно до статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України не здійснюється.

Керуючись статтями 241-246, 255, 257-262, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В :

В задоволенні позовної заяви ОСОБА_1 до Територіального управління Державної судової адміністрації України в Рівненській області, Кузнецовського міського суду Рівненської області про визнання протиправним та скасування наказу та зобов`язання вчинити певні дії, відмовити повністю.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення. Апеляційна скарга подається безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Учасники справи:

Позивач - ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 . ЄДРПОУ/РНОКПП НОМЕР_1 )

Відповідач - Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Рівненській області (вул. Симона Петлюри, буд. 10,м. Рівне,Рівненська обл.,33028. ЄДРПОУ/РНОКПП 26259988) Відповідач - Кузнецовський міський суд Рівненської області (м-н Будівельників, 3,м. Вараш,Вараський р-н, Рівненська обл.,34402. ЄДРПОУ/РНОКПП 26406308)

Повний текст рішення складений 29.08.2024.

Суддя Олег ГРЕСЬКО

СудРівненський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.08.2024
Оприлюднено02.09.2024
Номер документу121275911
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи, що виникають з відносин публічної служби, зокрема справи щодо проходження служби, з них

Судовий реєстр по справі —460/6540/24

Ухвала від 07.10.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Затолочний Віталій Семенович

Ухвала від 07.10.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Затолочний Віталій Семенович

Рішення від 29.08.2024

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

О.Р. Гресько

Ухвала від 29.08.2024

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

О.Р. Гресько

Ухвала від 09.07.2024

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

О.Р. Гресько

Ухвала від 24.06.2024

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

О.Р. Гресько

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні