ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
27 серпня 2024 рокуЛьвівСправа № 260/10926/23 пров. № А/857/8617/24
Восьмий апеляційний адміністративний суд в складі колегії:
Головуючого судді Ніколіна В.В.,
суддів Гінди О.М., Матковської З.М.,
за участі секретаря судового засідання Гладкої С.Я.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Закарпатській області на рішення Закарпатського окружного адміністративного суду від 13 березня 2024 року (суддя Плеханова З.Б., м. Ужгород) у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВА СОЛЯНА КОМПАНІЯ» до Головного управління ДПС у Закарпатській області, Державної податкової служби України про визнання дії та бездіяльності протиправними,-
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВА СОЛЯНА КОМПАНІЯ» у грудні 2023 року звернулося до суду з адміністративним позовом до Головного управління ДПС у Закарпатській області, Державної податкової служби України в якому просило: визнати протиправними дії Державної податкової служби України щодо відмови у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних - податкової накладної Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВА СОЛЯНА КОМПАНІЯ» №4 від 25.10.2023р. з контрагентом ПрАТ "Звенигородський сироробний комбінат" (ІПН 4478123120); скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10017775/44751214 від 27.11.2023р. про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №4 від 25.10.2023р. з контрагентом ПрАТ "Звенигородський сироробний комбінат" (ІПН 4478123120). В обґрунтування позовних вимог зазначає, що рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС у Закарпатській області № 10017775/44751214 від 27.11.2023р. є безпідставним, протиправним та таким, що підлягають скасуванню.
Рішенням Закарпатського окружного адміністративного суду від 13 березня 2024 року позов задоволено частково. Визнано протиправним Рішення Комісії з питань зупинення реєстрації ГУ ДПС у Закарпатській області Державної податкової служби України № 10017775/44751214 від 27.11.2023 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної № 4 від 25.10.2023 , подану ТзОВ "ТОРГОВА СОЛЯНА КОМПАНІЯ" ( код ЄДРПОУ 44751214). Зобов`язано Державну податкову службу України ( код ЄДРПОУ 43005393) м. Київ, Львівська площа зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 4 від 25.10.2023, подану 13.11.23 року ТзОВ "ТОРГОВА СОЛЯНА КОМПАНІЯ" ( код ЄДРПОУ 44751214). Стягнуто на користь ТзОВ "ТОРГОВА СОЛЯНА КОМПАНІЯ" (код ЄДРПОУ 44751214) м. Тячів, вул. Армійська, 129 за рахунок бюджетних асигнувань ГУ ДПС у Закарпатській області Державної податкової служби України ( код ЄДРПОУ 441-6694) м. Ужгород, вул. Волошина,52 судовий збір в розмірі 2684,00 грн. У задоволенні вимоги про стягнення витрат на професійну правову допомогу-відмовлено.
Не погодившись з ухваленим судовим рішення, його оскаржив відповідач Головне управління ДПС у Закарпатській області, який із покликанням на неправильне застосування норм матеріального права та порушення норм процесуального права, просить скасувати рішення суду першої інстанції та ухвалити нове, яким в задоволенні позову відмовити. В обґрунтування апеляційних вимог зазначає, що на засіданні, що відбулося 25.11.2023 року Комісії ГУ ДПС у Закарпатській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних було розглянуто, в тому числі питання прийняття рішень щодо відмови у реєстрації ПН/РК по поданих повідомленнях щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим ПН/РК, яким надсилались повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію ПН/РК в Реєстрі, однак від платників не отримано додаткові пояснення та копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у ПН/РК. За наслідками обговорення було прийнято рішення Комісії ГУ ДПС у Закарпатській області щодо відмови в реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних. Відповідно до Рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 27.11.2023 року № 10017775/44751214 відмовлено у реєстрації податкової накладної від 25.10.2023 №1 у зв`язку з ненаданням платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства. Не надано: розрахункові документи з постачальником ТОВ "ХІМСЕРВІСГРУП". Зазначає, що повідомлення про зупинення реєстрації податкових накладних не є рішенням суб`єкта владних повноважень в розумінні п.19 ч. 1 ст. 4 КАС України, так як не містять волі суб`єкта, який здійснює владні управлінські функції, позаяк їх формує та направляє платнику Автоматизована система «Єдине вікно подання електронних документів» ДПС України. Відповідно до п.11. Порядку №1165 в квитанції згідно абз.3 повинна міститися тільки пропозиція платнику податків подати документи. Вказаним Порядком не передбачено зазначення у квитанції конкретного переліку документів, що їх необхідно подати на розгляд комісії для підтвердження інформації, зазначеної в податковій накладній. Таким чином спростовується висновок позивача про залежність дій платника податків від зазначення в квитанції переліку документів, оскільки можливі дії платника у випадку автоматичного зупинення системою реєстрації податкової накладної чітко врегульовано Порядком №1165. Крім того, відсутність у квитанції конкретного переліку документів жодним чином не впливає на критерії чіткості, зрозумілості та обґрунтованості рішення комісії ГУ ДПС у Закарпатській області, оскільки квитанція і рішення - це 2 окремих та не пов`язаних документи. При цьому квитанція не є рішенням суб`єкта владних повноважень, а є тільки повідомленням платнику про зупинення реєстрації накладної, не впливає на права платника податків і не створює будь-яких обов`язків для нього. Додатково наголошує, що реєстрація в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної/розрахунку коригування, реєстрацію якої попередньо було зупинено, є дискреційним повноваженням Державної податкової служби України.
Позивач правом подання письмового відзиву на апеляційну скаргу не скористався.
Учасники справи, в судове засідання не з`явились, про дату, час і місце розгляду справи були повідомлені належним чином, а тому, апеляційний суд, відповідно до частини четвертої статті 229 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України) вважає за можливе провести розгляд справи за відсутності учасників справи, без здійснення фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу.
Заслухавши суддю-доповідача, переглянувши справу за наявними у ній доказами, перевіривши законність та обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги, суд апеляційної інстанції приходить до переконання, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Судом першої інстанції встановлено та знайшло своє підтвердження під час розгляду апеляційної скарги, що Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВА СОЛЯНА КОМПАНІЯ» є юридичною особою приватного права. Зареєстроване в ЄДР юридичних та фізичних осіб 01 вересня 2022 року. Податкова адреса: Тячівська державна податкова інспекція ГУ ДПС у Закарпатській області.
Посаду директора Товариства з 01.09.2022р. по сьогоднішній день обіймає ОСОБА_1 ІПН НОМЕР_1
У межах зареєстрованих видів діяльності в ЄДР Товариство здійснює наступні види діяльності: 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля (основний), 46.18 Діяльність посередників, що спеціалізуються в торгівлі іншими товарами.
Товариство відвантажило Азотну кислоту, розчин за кодом УКТЗЕД 2808000000 (далі- ТОВАР) в сумі 320068,80 грн покупцю ПрАТ «Звенигородський сироробний комбінат»» (ЄДРПОУ 00447818), а саме: відповідно до ПН № 4 від 25.10.2023р. , що стверджується Видатковою накладною №44 від 25.10.2023 р.
Для здійснення постачання «ТОВАРУ» Товариство заключило договір №6 від 18.05.2023року з постачальником, а саме ТзОВ «ХІМСЕРВІСГРУП» (ЄДРПОУ 38596065), товар отримано в повному обсязі згідно видаткової накладної №291 від 25.10.2023року , та оплачено згідно платіжної інструкції № 112 від 30.10.2023 року, що відображено в Акті звірки з постачальником та ОБС 631 за період 01.10.2023-31.10.2023 .
Постачання товару здійснювалося на виконання умов договору поставки (товару) № 1512 від 15.12.2022р., укладеного з покупцем ПрАТ «Звенигородський сироробний комбінат» видаткова накладна № 44 від 25.10.2023 .
Товариством з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВА СОЛЯНА КОМПАНІЯ» була здійснена пряма поставка покупцю ПрАТ «Звенигородський сироробний завод», тобто куплений товар відправляється покупцеві безпосередньо від виробника, а саме від ТзОВ «ХІМСЕРВІСГРУП» (ЄДРПОУ 38596065).
Право власності на товар виникає у покупця, а саме ТзОВ «ТОРГОВА СОЛЯНА КОМПАНІЯ», з моменту вигрузки товару на території ПрАТ «Звенигородський сироробний завод» (за його адресою, адреса вигрузки вказана в ТТН). Передання товару оформлюється накладною, підписаною особою уповноваженою на одержання товару.
Перевізником виступає ТОВ «Актив Райс» (код 39306154), замовником послуг виступає ТзОВ «ХІМСЕРВІСГРУП» (ЄДРПОУ 38596065).
Умови поставки зазначені в специфікації до Договору№6 від 18.05.2023р
Оплата за товар отримана в повному обсязі, що відображено в банківській виписці Платіжна інструкції № 1035 від 17.11.23р. , що відображено в Акті звірки з покупцем , та ОБС 361 за період 01.10.2023-17.11.2023 .
Товариством з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВА СОЛЯНА КОМПАНІЯ» було складено податкову накладну № 4 від 25.10.2023 р. на ПрАТ «Звенигородський сироробний комбінат» код ЄДРПОУ 00447818, опис (номенклатура) товарів/послуг складала: азотна кислота, розчин, обсяг постачання без урахування ПДВ 265856,00 грн., сума ПДВ 53171,2 грн.
Вказана накладна була направлена засобами інформаційно-телекомунікаційних систем для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Згідно квитанції від 13.11.2023 року реєстраційні номера документів: 9304942992 документ збережено, реєстрація зупинена.
Причина зупинення реєстрації: Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 (зі змінами), реєстрація податкової накладної від 25.10.2023 №4 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 2808, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій (додаток 3 Порядку). Додатково повідомляємо: показник "D"-1.4836%, "Р"-271076.02. Пропонуємо надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Відправник: Автоматизована система "Єдине вікно подання електронних документів"».
20 листопада 2023 року Позивачем засобами інформаційно-телекомунікаційних систем відправлено до автоматизованої системи «Єдине вікно подання електронних документів» ДПС України Повідомлення №1 від 20.11.2023 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено.
У графі «пояснення» вказаного повідомлення зазначено: Для доведення реальності операції до пояснень позивачем додано копії наступних документів:
-Видаткова накладна № 44 від 25 жовтня 2023р. між позивачем та ПрАТ "Звенигородський сироробний комбінат" (ІПН 4478123120);
- Товаро-транспортна накладна № 291 від 25 жовтня 2023р.;
- Видаткова накладна між позивачем та ТОВ «ХІМСЕРВІСГРУП» № 291 від 25 жовтня 2023р. (на закупівлю товару);
-Договір постачання між позивачем та ПрАТ "Звенигородський сироробний комбінат" №1512 від 12 грудня 2022р. з додатками та специфікацією;
- Договір поставки № 6 від 18 травня 2022р. між позивачем та ТОВ « ХІМСЕРВІСГРУП» на закупівлю товару з додатком № 8 від 25 жовтня 2023р., що передбачає оплату за товар - до 30 жовтня 2023р. на обґрунтування зауваження податкового органу - що «обсяг постачання товару/послуги 2808, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання ».
22 листопада 2023 року на засіданні Комісії ГУ ДПС у Закарпатській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних було вирішено направити повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та / або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі щодо ПН/РК, а саме: по податковій накладній № 4 від 25.10.2023 р.
У повідомленні № 9988652/44751214 зазначено, що «у зв`язку з необхідністю надання додаткових пояснень та/або документів для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних запропоновано надати такі додаткові пояснення та копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування:
копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/ розрахунку коригування:
-договорів, довіреностей, актів керівного органу платника податку, яким оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податків.
-первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи.
-первинних документів щодо придбання послуг, транспортування товару.
-розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків.
Додатково запитано розрахункові документи щодо придбання та реалізації ТМЦ, пояснення щодо транспортування, договір з ТОВ «АКТИВ РАЙС», розрахунки та акти наданих послуг з перевізником.
23 листопада 2023р. на адресу ГУ ДПС позивачем подано додаткові пояснення з додатками .
В додаткових поясненнях позивачем зазначено, що Товариством з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВА СОЛЯНА КОМПАНІЯ» була здійснена пряма поставка покупцю ПрАТ «Звенигородський сироробний завод», тобто куплений товар відправляється покупцеві безпосередньо від виробника, а саме від ТОВ «ХІМСЕРВІСГРУП» (ЄДРПОУ 38596065).
Право власності на товар виникає у покупця, а саме ТзОВ «ТОРГОВА СОЛЯНА КОМПАНІЯ», з моменту вигрузки товару на території ПрАТ «Звенигородський сироробний завод» (за його адресою, адреса вигрузки вказана в ТТН). Передання товару оформлюється накладною, підписаною особою уповноваженою на одержання товару. Перевізником виступає ТОВ «Актив Райс» (код 39306154) згідно Договору (додаток 1), що підтверджено Актом (додаток 2), замовником послуг виступає ТзОВ «ХІМСЕРВІСГРУП» (ЄДРПОУ 38596065). Оплата за товар отримана в повному обсязі, що відображено в банківській виписці Платіжна інструкції № 1035 від 17.11.23р. Продукція не зберігається Товариством з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВА СОЛЯНА КОМПАНІЯ», бо одразу відвантажується на покупця в день покупки.
27 листопада 2023 року було прийнято рішення № 10017775/44751214 Комісії ГУ ДПС у Закарпатській області щодо відмови в реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних.
Відповідно до Рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 27.11.2023 року № 10017775/44751214 відмовлено у реєстрації податкової накладної від 25.10.2023 №1 у зв`язку з ненаданням платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства. Не надано: розрахункові документи з постачальником ТОВ "ХІМСЕРВІСГРУП".
05 грудня 2023 року позивачем подано скаргу на рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної № 10017775/44751214 від 27.11.2023р. .
До скарги від 05.12.2023р. позивачем додано копії наступних документів:
- Видаткова накладна № 44 від 25 жовтня 2023р. між позивачем та ПрАТ "Звенигородський сироробний комбінат" (ІПН 4478123120);
- Товаро-транспортна накладна № 291 від 25 жовтня 2023р.;
- Видаткова накладна між позивачем та ТОВ « ХІМСЕРВІСГРУП» № 291 від 25 жовтня 2023р. (на закупівлю товару);
- Договір постачання між позивачем та ПрАТ "Звенигородський сироробний комбінат" № 1512 від 12 грудня 2022р. з додатками та специфікацією;
- Договір поставки № 6 від 18 травня 2022р. між позивачем та ТОВ « ХІМСЕРВІСГРУП» на закупівлю товару з додатком № 8 від 25 жовтня 2023р.;
- акт звірки взаємних рахунків з ТОВ «ХІМСЕРВІСГРУП» за жовтень 2023р.,
- акт звірки взаємних рахунків з ПрАТ "Звенигородський сироробний комбінат" за період 01.10.2023р. по 17.11.2023р.,
- оборотно-сальдова відомість по рахунку 361 за 01.10.2023р.-17.11.2023р.,
- оборотно-сальдова відомість по рахунку 631 за жовтень 2023р.,
- виписка банку за період з 17.11.2023р. по 17.11.2023р.,
- виписка банку за період з 30.10.2023р. по 30.10.2023р.
20 грудня 2023 року рішенням за результатами розгляду скарги щодо рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 85134/44751214/2 за підписом Голови комісії з питань зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ОСОБА_2 , яким залишено скаргу без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних - без змін.
Підстави: ненадання платником податків копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки - фактури/інвойси, акти приймання-передачі товару з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.
Задовольняючи позов частково суд першої інстанції виходив з того, що відповідачі, як суб`єкти владних повноважень, не надали суду доказів, які спростовували б доводи позивача, а відтак, не довели правомірності спірних рішень, а тому заявлені позивачем вимоги є такими, що підлягають задоволенню в цій частині .
Згідно з частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює ПК України.
Відповідно до абзацу першого пункту 201.1 статті 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс) (пункт 201.7 статті 201 ПК України).
За правилами абзаців першого, п`ятого пункту 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин. Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку (абзаци десятий, дванадцятий пункту 201.10 статті 201 ПК України).
Відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України реєстрація податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165 Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.
Пунктом 3 Порядку №1165 визначені ознаки податкових накладних/розрахунків коригування, яким вони повинні відповідати для безумовної їх реєстрації.
У разі, коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/ розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі (пункт 4 Порядку №1165).
За приписами пункту 5 зазначеного Порядку платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2). Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).
Пунктом 7 Порядку №1165 передбачено, що у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Згідно з пунктами 10, 11 Порядку №1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації. У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.
У спірних правовідносинах зі змісту квитанцій від 17.02.2023 про зупинення реєстрації податкових накладних встановлено, що реєстрацію податкових накладних зупинено, оскільки обсяг постачання товару/послуги 2521 дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.
Додатком 3 до Порядку №1165 визначені Критерії ризиковості здійснення операцій, серед них обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі.
Водночас у разі зупинення реєстрації податкової накладної на підставі пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, контролюючий орган має витребувати від платника документи на спростування наявних у органу ДПС сумнівів, пов`язаних з легальністю діяльності юридичної особи, вказавши які саме аспекти належить висвітити платнику податків у своїх поясненнях.
Надіслана позивачу квитанція містять вимогу щодо надання пояснень та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, без зазначення конкретної пропозиції щодо переліку документів, необхідних та достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН.
Сформована у такий спосіб комісією регіонального рівня пропозиція щодо надання документів є загальною та формальною, вона за своїм змістом дублює припис підпункту 3 пункту 11 Порядку №1165. Така пропозиція щодо надання документів не є конкретизованою, що може свідчити про наявність у платника податків вільного розсуду щодо переліку документів, які слід надати.
У постанові від 03.11.2021 у справі №360/2460/20 Верховний Суд зазначив, що можливість надання платником податків переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення податковим органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків із зазначенням необхідності надання документів за переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не довільно, на власний розсуд (ця правова позиція підтримана у постановах Верховного Суду від 20.01.2022 у справі №140/4162/21, від 28.06.2022 у справі №380/9411/21, від 29.06.2022 у справі №380/5383/21, від 16.09.2022 у справі №380/7736/21, від 27.04.2023 у справі №460/8040/20).
У свою чергу у постанові Верховного Суду від 22.07.2019 у справі №815/2985/18 сформовано висновок, згідно з яким у випадку не конкретизації переліку документів у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної платник податків перебуває у стані правової невизначеності, що позбавляє його можливості надати контролюючому органу необхідний в розумінні суб`єкта владних повноважень пакет документів, а для контролюючого органу відповідно створюються передумови для можливого прояву негативної дискреції - прийняття рішення про відмову у реєстрації податкової накладної.
За правилами пункту 4 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 №520 (зі змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства фінансів від 12.01.2023 №19, чинними з 08.03.2023), у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/ розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.
Пунктом 5 Порядку №520 встановлено, що перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній / розрахунку коригування (пункт 6 Порядку №520).
Пункт 5 Порядку №520 визначає перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, який не є вичерпним та не передбачає необхідності надання платником податку усіх документів згідно з таким переліком. Наданню підлягають лише ті документи, які безпосередньо стосуються предмета господарської операції, за якою оформлено податкову накладну, суб`єктного складу її учасників, їх податкової поведінки. Можливість надання платником податків достатніх документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення податковим органом конкретного переліку необхідних документів для прийняття рішення щодо реєстрації податкової накладної.
За обставин цієї справи контролюючим органом у квитанціях не сформовано конкретних вимог щодо необхідності подання вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання для реєстрації в ЄРПН податкової накладної.
У повідомленнях Комісії ГУ ДПС у Закарпатській області надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних..
На повідомлення Комісії ГУ ДПС у Закарпатській області позивачем було надано копії окремих документів.
20 листопада 2023 року Позивачем засобами інформаційно-телекомунікаційних систем відправлено до автоматизованої системи «Єдине вікно подання електронних документів» ДПС України Повідомлення №1 від 20.11.2023 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено.
У графі «пояснення» вказаного повідомлення зазначено: Для доведення реальності операції до пояснень позивачем додано копії наступних документів:
-Видаткова накладна № 44 від 25 жовтня 2023р. між позивачем та ПрАТ "Звенигородський сироробний комбінат" (ІПН 4478123120);
- Товаро-транспортна накладна № 291 від 25 жовтня 2023р.;
- Видаткова накладна між позивачем та ТОВ «ХІМСЕРВІСГРУП» № 291 від 25 жовтня 2023р. (на закупівлю товару);
-Договір постачання між позивачем та ПрАТ "Звенигородський сироробний комбінат" №1512 від 12 грудня 2022р. з додатками та специфікацією;
- Договір поставки № 6 від 18 травня 2022р. між позивачем та ТОВ « ХІМСЕРВІСГРУП» на закупівлю товару з додатком № 8 від 25 жовтня 2023р., що передбачає оплату за товар - до 30 жовтня 2023р. на обґрунтування зауваження податкового органу - що «обсяг постачання товару/послуги 2808, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання ».
23 листопада 2023р. на адресу ГУ ДПС позивачем подано додаткові пояснення з додатками .
В додаткових поясненнях позивачем зазначено, що Товариством з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВА СОЛЯНА КОМПАНІЯ» була здійснена пряма поставка покупцю ПрАТ «Звенигородський сироробний завод», тобто куплений товар відправляється покупцеві безпосередньо від виробника, а саме від ТОВ «ХІМСЕРВІСГРУП» (ЄДРПОУ 38596065).
Право власності на товар виникає у покупця, а саме ТзОВ «ТОРГОВА СОЛЯНА КОМПАНІЯ», з моменту вигрузки товару на території ПрАТ «Звенигородський сироробний завод» (за його адресою, адреса вигрузки вказана в ТТН). Передання товару оформлюється накладною, підписаною особою уповноваженою на одержання товару. Перевізником виступає ТОВ «Актив Райс» (код 39306154) згідно Договору (додаток 1), що підтверджено Актом (додаток 2), замовником послуг виступає ТзОВ «ХІМСЕРВІСГРУП» (ЄДРПОУ 38596065). Оплата за товар отримана в повному обсязі, що відображено в банківській виписці Платіжна інструкції № 1035 від 17.11.23р. Продукція не зберігається Товариством з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВА СОЛЯНА КОМПАНІЯ», бо одразу відвантажується на покупця в день покупки.
Отже, після зупинення реєстрації податкових накладних платник податків подав документи, які стосуються безпосередньо господарських операцій з постачання продукції контрагенту, по яких виписані та подавалися на реєстрацію в ЄРПН податкові накладні.
Предметом доказування у цій справі є наявність підстав, підтверджених належними та достатніми документами, для реєстрації спірних податкових накладних.
Відповідно до пункту 2 Порядку №520 прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).
Комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі у терміни, визначені пунктом 9 цього Порядку, та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 глави 1 розділу II Кодексу (пункт 3 Порядку №520).
Як встановлено пунктом 9 Порядку №520, письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня. За результатами розгляду поданих письмових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку:
або приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 глави 1 розділу II Кодексу, за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку;
або направляє повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та / або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі (далі - Повідомлення), за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку з пропозицією щодо надання платником податку додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/ розрахунку коригування;
або приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі у разі надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства, та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 глави 1 розділу II Кодексу, за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.
Платник податку має право подати до контролюючого органу додаткові пояснення та копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, протягом 5 робочих днів з дня, наступного за днем отримання Повідомлення.
Додаткові письмові пояснення та копії документів, зазначені в абзаці шостому цього пункту, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України Про електронні документи та електронний документообіг, Про електронні довірчі послуги та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 №557, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.08.2017 за №959/30827 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 01.06.2020 №261).
За результатами розгляду поданих додаткових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем їх отримання, приймає рішення про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.
Якщо платник податку не надав додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/ розрахунку коригування, комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі протягом 5 робочих днів, що настають за днем граничного строку їх подання, визначеного абзацом шостим цього пункту.
Відповідно до пункту 10 Порядку №520 комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:
ненадання/ часткового надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/ розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, при отриманні Повідомлення;
та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Згідно пункту 11 Порядку №520, комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Тобто, рішення Комісії регіонального рівня повинно містити чітку підставу для відмови у реєстрації ПН / РК в ЄРПН.
Верховний Суд у постанові від 27.07.2022 у справі №520/15348/2020 зазначив, що за відсутності чіткої вимоги щодо документів, які контролюючий орган вважав необхідними для реєстрації податкової накладної, в квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної на позивача не може бути перекладена відповідальність у вигляді відмови в реєстрації податкової накладної (як несприятливий наслідок для позивача через обмеження його в правах платника ПДВ.
У постанові від 26.05.2021 у справі №560/3609/18 Верховний Суд сформулював правову позицію, відповідно до якої для кожного критерію, на підставі якого було зупинено реєстрацію податкової накладної, передбачений самостійний список документів, за умови подання якого приймається рішення про реєстрацію податкової накладної, при цьому загальне посилання на "вичерпний перелік" документів контролюючим органом не є достатнім, а перелік документів, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення контролюючим органом, повинен бути конкретизованим та чітким. Дотримання вимоги чіткості і недвозначності щодо інформації, яка зазначена в квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної, є особливо важливим з огляду на специфіку податкового законодавства та наслідки недотримання платником податків вимог щодо подання повного переліку документів. Суд зауважує, що у зв`язку із не конкретизацією переліку документів у квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних, надісланих позивачу, платник податків перебував у стані правової невизначеності, що позбавило його можливості надати контролюючому органу необхідний в розумінні суб`єкта владних повноважень пакет документів, а для контролюючого органу, відповідно, створило передумови для можливого прояву негативної дискреції - прийняття рішення про відмову у реєстрації податкової накладної.
Така позиція суду узгоджується з висновками Верховного Суду, викладеними у постановах від 22.07.2019 у справі №815/2985/18, від 10.04.2020 у справі №819/330/18, від 05.08.2021 у справі №816/2222/18, від 10.06.2021 у справі №822/1886/18, які є обов`язковими для врахування судом в силу вимог частини п`ятої статті 242 КАС України.
Незважаючи на те, що затверджена Порядком №1165 форма рішення не передбачає конкретизації підстав у разі відповідності Критеріям ризиковості, не скасовує обов`язок податкового органу необхідності доказування, передбаченого частиною другою статті 77 КАС України.
Таке правозастосування викладене у постановах Верховного Суду від 05.01.2021 у справі №640/11321/20 та від 05.01.2021 у справі №640/10988/20.
Всі сумніви та протиріччя контролюючого органу щодо дотримання позивачем вимог податкового законодавства України під час здійснення господарської діяльності повинні досліджуватися шляхом проведення перевірок такого платника податків, за умови наявності підстав для її проведення, визначених ПК України, а не шляхом блокування реєстрації податкових накладних. Під час реєстрації податкової накладної фактично проводиться моніторинг операції чи платника податків лише за зовнішніми критеріями шляхом дослідження документів (в тому числі договору), наданих на підтвердження інформації, зазначеної саме у податкових накладних. Здійснення моніторингу не повинне підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій контролюючого органу.
Така правова позиція вже неодноразово викладалась Верховним Судом, зокрема у постановах від 28.11.2019 у справі №1640/2650/18, від 21.05.2019 у справі №0940/1240/18, від 12.11.2019 у справі №816/2183/18, від 18.02.2020 у справі №360/1776/19, від 27.04.2020 у справі №360/1050/19, від 18.06.2020 у справі №824/245/19-а.
Апеляційний суд резюмує, що відповідач не довів правомірності рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10017775/44751214 від 27.11.2023р. про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №4 від 25.10.2023р, а тому позовні вимоги в цій частині є підставними та підлягають задоволенню.
Стосовно позовної вимоги в частині зобов`язання ДПС України зареєструвати в ЄРПН податкову накладну №4 від 25.10.2023р.
Апеляційний суд зазначає, що відповідно до вимог пп. 201.1, 201.10 ст. 201 ПК України реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних віднесено до обов`язків платника податків.
У той же час, наведені норми розраховані на відсутність спірних правовідносин, оскільки у випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування механізм її подальшої реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних є іншим.
Згідно з нормами п.п. 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1246 від 29.12.2010 (далі - Порядок № 1246), податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.
У разі надходження до ДПС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.
Отже, реєстрація в ЄРПН податкових накладних/розрахунку коригування, реєстрацію яких попередньо було зупинено, є повноваженням ДПС України.
Як встановлено вище, надані позивачем документи складені з дотриманням вимог законодавства та були достатніми для реєстрації розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Обставин, які б унеможливлювали реєстрацію розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, судом не встановлено.
Отже, помилковими є твердження апелянта про наявність у ДПС України дискреційних повноважень щодо реєстрації зазначеного розрахунку коригування та передчасність вимоги про зобов`язання її реєстрації, оскільки зміст дискреційних повноважень передбачає законність будь-якого із можливих рішень суб`єкта владних повноважень, прийнятого ним у певній ситуації, а судом встановлено незаконність рішення про відмову в реєстрації розрахунку коригування.
З огляду на наведене, суд першої інстанції дійшов вірного висновку про те, що порушене право позивача підлягає захисту шляхом зобов`язання ДПС України зареєструвати податкову накладну №4 від 25.10.2023р датою їх подання на реєстрацію.
Вказане узгоджуються із висновками Верховного Суду, викладеними у постановах від 02.04.2019 у справі № 822/1878/18 та від 18.07.2019 у справі №1740/2004/18.
Отже, за результатами розгляду апеляційної скарги колегія суддів суду апеляційної інстанції дійшла висновку, що суд першої інстанції прийняв правильне рішення про задоволення адміністративного позову.
В підсумку, апеляційний суд переглянув оскаржуване рішення суду і не виявив порушень норм матеріального чи процесуального права, які могли призвести до ухвалення незаконного судового рішення, щоб його скасувати й ухвалити нове.
Міркування і твердження апелянта не спростовують правильності правових висновків цього рішення, у зв`язку з чим його апеляційна скарга на рішення суду не підлягає задоволенню.
Згідно із статтею 242 КАС України, рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.
Враховуючи наведене, колегія суддів вважає, що рішення суду першої інстанції відповідає вимогам статті 242 КАС України, підстав для задоволення вимог апеляційної скарги колегією суддів не встановлено.
Відповідно до статті 316 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
На підставі викладеного, колегія суддів, погоджуючись з висновками суду першої інстанції, вважає, що суд дійшов вичерпних юридичних висновків щодо встановлення фактичних обставин справи і правильно застосував до спірних правовідносин норми матеріального та процесуального права. Доводи апеляційної скарги, з наведених вище підстав, висновків суду не спростовують, а зводяться до переоцінки доказів та незгоди з ними.
Керуючись ст. 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 328 КАС України, суд,-
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Закарпатській області залишити без задоволення, а рішення Закарпатського окружного адміністративного суду від 13 березня 2024 року в справі №260/10926/23 без змін.
Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції.
Головуючий суддя В. В. Ніколін судді О. М. Гінда З. М. Матковська Повне судове рішення складено 29.08.24
Суд | Восьмий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 27.08.2024 |
Оприлюднено | 02.09.2024 |
Номер документу | 121280261 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Ніколін Володимир Володимирович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Ніколін Володимир Володимирович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Ніколін Володимир Володимирович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Ніколін Володимир Володимирович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Ніколін Володимир Володимирович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні