Рішення
від 30.08.2024 по справі 160/18587/24
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

30 серпня 2024 рокуСправа №160/18587/24

Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Сластьон А.О. розглянув у порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю «Автопідприємство «СПЕЦАВТОТРАНС» до Головного управління Державної податкової служби в Дніпропетровській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії.

Суть спору: 11 липня 2024 року Товариство з обмеженою відповідальністю «Автопідприємство «СПЕЦАВТОТРАНС» (далі по тексту позивач, Товариство) звернулося до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Головного управління Державної податкової служби в Дніпропетровській області (далі по тексту відповідач -1), Державної податкової служби України (далі по тексту відповідач-2), в якому позивач просить суд:

- визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії ГУ ДПС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову у такій реєстрації, від 15.01.2024 року №10362122/44863064, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №7 від 12.01.2023 року;

- визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії ГУ ДПС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову у такій реєстрації, від 15.01.2024 року №10362123/44863064, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №6 від 12.01.2023 року;

- визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії ГУ ДПС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову у такій реєстрації, від 15.01.2024 року №10362124/44863064, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №4 від 12.01.2023 року;

- визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії ГУ ДПС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову у такій реєстрації, від 15.01.2024 року №10362125/44863064, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №5 від 12.01.2023 року;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні: №4 від 12.01.2023 року, №5 від 12.01.2023 року, №6 від 12.01.2023 року та №7 від 12.01.2023 року.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що позивачем було подано на реєстрацію до податкового органу податкові накладні №4 від 12.01.2023 року, №5 від 12.01.2023 року, №6 від 12.01.2023 року та №7 від 12.01.2023 року, однак згідно квитанцій реєстрацію податкових накладних було зупинено та запропоновано платнику податків подати додаткові документи та пояснення, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК. На виконання п.п.201.16.2 п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України позивачем було направлено документи, запитувані відповідачем. Однак, комісією Головного управління ДПС у Дніпропетровській області було прийнято рішення про відмову у реєстрації податкових накладних.

Позивач вважає, що рішення відповідача-1 про відмову в реєстрації податкових накладних є протиправними, оскільки підстав для зупинення реєстрації податкових накладних не було. Подані позивачем документи повністю підтверджують реальність господарських операцій, за результатами яких складено надіслані на реєсрацію податкові накладні. З урахуванням наведеного, рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, є протиправними та підлягають скасуванню. З огляду на викладене, просить задовольнити позовні вимоги в повному обсязі.

Ухвалою Дніпропетровського оркужного адміністративного суду від 25 липня 2024 року відкрито провадження у справі та призначено справу до розгляду в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи.

25.07.2024 та 06.08.2024 через підсистему «Електронний суд» від представника відповідачів надійшло клопотання про долучення відзивів на позовну заяву до матеріалів справи.

В обґрунтування відзиву відповідач-1 зазначив, що оскаржувані рішення правомірні, та такі, що винесені відповідно до вимог діючого законодавства, оскільки платником податків надано копії документів, які складені із порушенням законодавства, а платник податків відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Також відповідач-1 зауважив, що дії по реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН є дискреційними повноваженнями. У зв`язку з чим відповідач-1 просить суд відмовити в задоволенні позовних вимог.

В обґрунтування відзиву відповідач-2 зазначив, що оскаржувані рішення винесені відповідно до вимог діючого законодавства, оскільки платником податків надано копії документів, які складені із порушенням законодавства. Також, відповідач-2 зауважив, що дії по реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН є дискреційними повноваженнями. З огляду на викладене, просив відмовити у задоволенні позову.

Розглянувши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши фактичні обставини справи, на яких ґрунтується позовна заява, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд, -

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОПІДПРИЄМСТВО «СПЕЦАВТОТРАНС» (ідентифікаційний код: 44863064, місцезнаходження: 52030, Дніпропетровська область, Дніпровський район, селище міського типу Обухівка, провулок Садовий, буд. 5) є юридичною особою, яка зареєстрована 18.02.2022 в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємцців та громадських формувань за №1002031020000031312.

Видами економічної діяльності Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОПІДПРИЄМСТВО «СПЕЦАВТОТРАНС» є: 33.11 Ремонт і технічне обслуговування готових металевих виробів; 33.17 Ремонт і технічне обслуговування інших транспортних засобів; 45.20 Технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів; 46.71 Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами; 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля; 49.41 Вантажний автомобільний транспорт (основний); 77.11 Надання в оренду автомобілів і легкових автотранспортних засобів; 77.12 Надання в оренду вантажних автомобілів; 77.33 Надання в оренду офісних машин і устаткування, у тому числі комп`ютерів та інші види діяльності, що підтверджується даними з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (Відповідь №760508 від 29.08.2024).

Позивач має у власності вантажні транспортні засоби, на підтвердження чого в матеріалах справи наявні свідоцтва про реєстрацію НОМЕР_1 , СТХ №916046, СТХ №346134, СХЕ №944890, СХІ №547288, СХЕ №049688, СТТ №757091, СХІ №975177, СХА №432453, СТТ №891865.

Також, Товариством з обмеженою відповідальністю «АВТОПІДПРИЄМСТВО «СПЕЦАВТОТРАНС» орендуються вантажні транспортні засоби на підставі договору від 21.04.2022 №21/04; договору від 08.11.2022 б/н, зареєстрованого в реєстрі №528; договору від 08.11.2022, зареєстрованого в реєстрі №525.

Також, позивачем орендується нежитлове приміщення площею 2000 кв.м. для зберігання транспортних засобів за адресою: м. Дніпро, вул. Широка, 225 на підставі договору оренди від 01.05.2022 №03.05.2022.

10.01.2023 року між Товариством з обмеженою відповідальністю «АВТОПІДПРИЄМСТВО «СПЕЦАВТОТРАНС» (перевізник) та ТОВ «Арстак» (замовник) укладено договір перевезення №10/01/23 (далі потексту - Договір), згідно якого перевізник зобов`язується доставити прийнятий до перевезення товар, у відповідності та згідно із заявками Замовника та цим Договором, видати отриманий до перевезення Вантаж Вантажоодержавачу, а Замовник зобов`язується сплатити за перевезення встановлену цим Договором плату.

Відповідно до пункту 2.4. Договору, після здійснення доставки Вантажу та видачі його Вантажоодержувачу перевізник зобов`язаний надати Замовникові один примірник товарно-транспортної накладної із відміткою про видачу Вантажу Вантажоодержувачу, акт наданих послуг, податкову накладу (якщо перевізник є платником ПДВ) та рахунок-фактуру та, на вимогу Замовника, завірену Перевізником копію подорожнього листа транспортного засобу, яким були надані послуги з перевезення вантажу.

Згідно з пунктом 5.3. Договору після надання послуг із перевезення Перевізник складає відповідний акт наданих послуг та надає його разом з документами, визначеними пунктом 2.4. Договору Замовникові протягом трьох (3) днів з моменту надання послуг дати вивантаження (доставки Вантажу Вантажоодержувачу).

Оплата належним чином наданих Перевізником послуг проводиться Замовником у строк не пізніше 1 (одного) робочого дня з дати підписання обома Сторонами акта наданих послуг, але у будь-якому випадку не раніше наступного робочого дня з моменту отримання Замовником всіх необхідних та передбачених цим Договором документів від Перевізника (п. 5.4. Договору).

Згідно з актом надання послуг №4 від 12.01.2023 року Товариством з обмеженою відповідальністю "АВТОПІДПРИЄМСТВО «СПЕЦАВТОТРАНС" здійснено постачання послуг з перевезення вантажу Товариства з обмеженою відповідальністю «АРСТАК» на суму 85 000,00 грн., в тому числі ПДВ 14166,67 грн. Зокрема, як встановлено судом, на підтвердження здійснення перевезення складено товарно-транспортну накладну на відпуск нафтопродуктів (нафти) №АР000000081 від 10.01.2023.

Згідно з актом надання послуг №5 від 12.01.2023 року Товариством з обмеженою відповідальністю "АВТОПІДПРИЄМСТВО «СПЕЦАВТОТРАНС" здійснено постачання послуг з перевезення вантажу Товариства з обмеженою відповідальністю «АРСТАК» на суму 85 000,00 грн., в тому числі ПДВ 14166,67 грн. Зокрема, як встановлено судом, на підтвердження здійснення перевезення складено товарно-транспортну накладну на відпуск нафтопродуктів (нафти) №АР000000082 від 10.01.2023.

Згідно з актом надання послуг №6 від 12.01.2023 року Товариством з обмеженою відповідальністю "АВТОПІДПРИЄМСТВО «СПЕЦАВТОТРАНС" здійснено постачання послуг з перевезення вантажу Товариства з обмеженою відповідальністю «АРСТАК» на суму 85 000,00 грн., в тому числі ПДВ 14166,67 грн. Зокрема, як встановлено судом, на підтвердження здійснення перевезення складено товарно-транспортну накладну на відпуск нафтопродуктів (нафти) №АР000000080 від 10.01.2023.

Згідно з актом надання послуг №7 від 12.01.2023 року Товариством з обмеженою відповідальністю "АВТОПІДПРИЄМСТВО «СПЕЦАВТОТРАНС" здійснено постачання послуг з перевезення вантажу Товариства з обмеженою відповідальністю «АРСТАК» на суму 85 000,00 грн., в тому числі ПДВ 14166,67 грн. Зокрема, як встановлено судом, на підтвердження здійснення перевезення складено товарно-транспортну накладну на відпуск нафтопродуктів (нафти) №АР000000078 від 10.01.2023.

Судом встановлено, що на виконання вимог ст.187 та ст.201 Податкового кодексу України, Товариством з обмеженою відповідальністю «АВТОПІДПРИЄМСТВО «СПЕЦАВТОТРАНС» з настанням першої події - постачання послуг було складено і направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних наступні податкові накладні:

- №4 від 12.01.2023 року на суму 85 000,00 грн., в тому числі ПДВ 14166,67 грн;

- №5 від 12.01.2023 року на суму 85 000,00 грн., в тому числі ПДВ 14166,67 грн.;

- №6 від 12.01.2023 року на суму 85 000,00 грн., в тому числі ПДВ 14166,67 грн.;

- №7 від 12.01.2023 року на суму 85 000,00 грн., в тому числі ПДВ 14166,67 грн.

Відповідно до наявних в матеріалах справи квитанцій від 30.01.2023 та 31.01.2023 податкові накладні №4 від 12.01.2023, №5 від 12.01.2023, №6 від 12.01.2023 та №7 від 12.01.2023 прийнято, однак реєстрацію зупинено та зазначено наступні підстави для зупинення: ПН складена та подана платником податку, який відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Позивачу запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН. Додатково повідомлено: показник «D»=2.1346%, «Р»=0.

В січні 2024 року на виконання п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, Товариством з обмеженою відповідальністю було надано копії документів та пояснення щодо реєстрації податкових накладних №4 від 12.01.2023, №5 від 12.01.2023, №6 від 12.01.2023 та №7 від 12.01.2023, реєстрацію яких було зупинено.

За результатами розгляду наданих позивачем пояснень та документів, Комісією ГУ ДПС у Дніпропетровській області прийнято наступні рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних:

-від 15.01.2024 року №10362122/44863064, яким відмовлено в реєстрації податкової накладної від 12.01.2023 №7;

-від 15.01.2024 року №10362123/44863064, яким відмовлено в реєстрації податкової накладної від 12.01.2023 №6;

-від 15.01.2024 року №10362125/44863064, яким відмовлено в реєстрації податкової накладної від 12.01.2023 №5;

-від 15.01.2024 року №10362124/44863064, яким відмовлено в реєстрації податкової накладної від 12.01.2023 №4.

Підставою для відмови в реєстрації податкових накладних в кожному з чотирьох оскаржуваних рішень зазначено надання платником податку копій докуметів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

В графі додаткова інформація зазначено: наявність в органах державної податкової служби України податкової інформації, що свідчить про здійснення платником податків ризикових операцій.

Не погоджуючись із вказаними рішеннями, позивач звернувся до суду з даною позовною заявою.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступного.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює та визначає Податковий кодекс України(далі -ПК України).

Згідно з п.187.1 ст. 187 Податкового кодексу України(далі -ПК України) датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Відповідно до пункту 201.1 статті 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної/розрахунку коригування на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.

Відповідно до пункту 12 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1246 від 29.12.2010 року (далі - Порядок № 1246), після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДПС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 ПК України; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 ПК України; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 ПК України (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до пункту 13 Порядку № 1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, права та обов`язки їх членів визначені Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165 (далі - Порядок №1165).

Пунктами 5, 6 Порядку №1165 передбачено, що платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2). Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється. Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку. Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення. Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення (додаток 4). У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку. Комісією регіонального рівня розглядається питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, у разі виявлення обставин та/або отримання інформації, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку та/або отримання інформації та копій відповідних документів від платника податку, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку. У разі виявлення обставин та/або отримання інформації, визначених абзацом сьомим цього пункту, та прийняття комісією регіонального рівня рішення про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку платник податку отримує таке рішення в електронному кабінеті в день його прийняття (додаток 4). Інформація та копії документів подаються платником податку до ДПС в електронній формі засобами електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг", "Про електронні довірчі послуги" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого Мінфіном.

Документами, необхідними для розгляду питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, можуть бути:

договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством;

інші документи, що підтверджують невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Інформацію та копії документів, подані платником податку, комісія регіонального рівня розглядає протягом семи робочих днів, що настають за датою їх надходження, та приймає відповідне рішення.

Якщо комісією регіонального рівня протягом семи робочих днів, що настають за датою надходження зазначеної інформації та документів, не прийнято відповідного рішення, платник податку виключається з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

У разі надходження до контролюючого органу відповідного рішення суду, яке набрало законної сили, комісія регіонального рівня виключає платника податку з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

Комісія регіонального рівня постійно проводить моніторинг щодо відповідності/невідповідності платників податку критеріям ризиковості платника податку.

Згідно п. 7, 8, 9 Порядку № 1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється. Платник податку отримує інформацію щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, через електронний кабінет. Платник податку отримує розраховані показники позитивної податкової історії через електронний кабінет.

Додатком 3 до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних визначено Критерії ризиковості платника податку на додану вартість, якими є, зокрема, відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 рази, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 року у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

Наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 року №520 затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок 520).

Відповідно до п. 2-11 Порядку 520 прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).

Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстр платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження: інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питанні прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.

Перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригуванню в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:

договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлене повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійсненню операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній / розрахунку коригування.

Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних / розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні / розрахунки коригування складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних / розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)).

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг"; "Про електронні довірчі послуги" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.

Комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком до цього Порядку.

Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі в разі:

-ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній /розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;

-та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;

-та/або надання платником податку копій документів, складених/ оформлених із порушенням законодавства.

Враховуючи викладене вище нормативне обґрунтування, первинним об`єктом судового дослідження в даній справі є обставини, за яких відповідач вчинив дії щодо зупинення реєстрації податкових накладних. Підставою для таких дій мають бути: чіткі критерії оцінки ступеня ризиків відповідних господарських операцій; конкретний перелік документів, встановлений податковим законодавством.

Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.

При цьому, податковий орган, як встановлено судом, не навів в квитанції переліку документів, надання яких було б достатнім для прийняття суб`єктом владних повноважень рішення щодо реєстрації податкових накладних.

З матеріалів справи вбачається, що підставою для відмови у реєстрації податкових накладних є встановлення відповідності позивача критерія ризиковості, з чим суд не може погодитися, з наступних підстав.

Позивачем до матеріалів справи додані документи на підтвердження реальності здійснення господарських операцій, а саме: договір перевезення №10/01/23 від 10.01.2023 року, акт надання послуг №4 від 12.01.2023; акт надання послуг №5 від 12.01.2023; акт надання послуг №6 від 12.01.2023; акт надання послуг №7 від 12.01.2023; товарно-транспортна накладна на відпуск нафтопродуктів №АР000000080; товарно-транспортна накладна на відпуск нафтопродуктів №АР000000082; товарно-транспортна накладна на відпуск нафтопродуктів №АР000000078; товарно-транспортна накладна на відпуск нафтопродуктів №АР000000081; повідомлення про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (форми 20-ОПП); свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу НОМЕР_1 ; свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу НОМЕР_2 ; свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу НОМЕР_3 ; свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу НОМЕР_4 ; свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу НОМЕР_5 ; свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу НОМЕР_6 ; свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу НОМЕР_7 ; свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу НОМЕР_8 ; свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу НОМЕР_9 ; НОМЕР_10 ; договір найму (оренди) транспортного засобу №21/04 від 21.04.2022; договір оренди №03.05.2022 від 01.05.2022; договір оренди транспортного засобу від 08.11.2022 № 528; договір оренди транспортного засобу від 08.11.2022 року №525.

Зазначені документи також надавалися податковому органу після зупинення реєстрації податкових накладних.

Суд зазначає, що надані позивачем документи в повній мірі підтверджували реальність господарської діяльності позивача та відповідно реальність операцій, які пов`язані зі складанням податкових накладних, реєстрацію яких було зупинено, а в подальшому в реєстрації яких було відмовлено.

Будь-яких зауважень до поданих позивачем документів відповідачем-1 в оскаржуваних рішеннях не зазначено, відтак, не знайшли свого підтвердження в ході судового розгляду обставини про надання платником податків документів, складених/оформлених з порушенням законодавства.

Під час розгляду справи судом також встановлено, що в реєстрації податкових накладних було відмовлено з тієї підстави, що позивач відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку.

З цих підстав суд зазначає таке.

Також, пункт 10 Порядку №520 містить вичерпний перелік підстав для відмови в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, про що судом вже було зазначено вище.

Зазначений перелік не містить такої підстави для відмови в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування як відповідність платника податків критеріям ризиковості.

Також, судом в ході судового розгляду встановлено, що рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 29.09.2023 у справі №160/12864/23, залишеним без змін постановою Третього апеляційного адміністративного суду від 17.01.2024, задоволено адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "АВТОПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦАВТОТРАНС" до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області та визнано протиправними та скасовані рішення Комісії ГУ ДПС у Дніпропетровській області, з питань зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригувань в ЄРПН №1651 від 24.01.2023, №4852 від 09.03.2023, №6632 від 05.04.2023, №8474 від 04.05.2023 про відповідність платника податку на додану вартість Товариства з обмеженою відповідальністю "АВТОПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦАВТОТРАНС" критеріям ризиковості платника податків.

Також, зобов`язано Головне управління ДПС у Дніпропетровській області виключити Товариство з обмеженою відповідальністю "АВТОПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦАВТОТРАНС" з переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості, у порядку та у спосіб, що передбачені Порядком №1165.

За насліками прийнятого судового рішення у справі №160/12864/23 було відкрито виконавче провадження №74257569, в рамках якого 05 березня 2024 року представником Головного управління ДПС у Дніпропетровській області було подано заяву про закінчення виконачого провадження, оскільки станом на 01.03.2024 року платник податків ТОВ «АВТОПІДПРИЄМСТВО «СПЕЦАВТОТРАНС» не відповідає критеріям ризиковості платника податку.

З наявного у справі листа Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 05.03.2024 №10529/5/04-36-05-03-10 вбачається, що за результатами розгляду інформації та документів, наданих ТОВ «Автопідприємство «Спецавтотранс» комісією Головного управління ДПС у Дніпропетровській області прийнято рішення від 27.09.2023 №17532 про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Попри те, що рішення у справі №160/12864/23 на момент спірних правовідносин гн набрало законної сили, проте, встановлені в ньому обставини щодо невідповідності позивача критеріям ризиковості існували на момент прийняття оскаржуваних рішень.

Отже, віднесення позивача до критеріїв ризиковості на момент спірних правовідносин було протиправним, відтак, оскаржувані рішення про відмову в реєстрації податкових накладних в ЄРПН є такими, що підлягають скасуванню.

Рішення суб`єкта владних повноважень повинно ґрунтуватися на оцінці усіх фактів та обставин, що мають значення. Мають значення, як правило, ті обставини, які передбачені нормою права, що застосовується. Суб`єкт владних повноважень повинен врахувати усі ці обставини, тобто надати їм правову оцінку: прийняти до уваги або відхилити. У разі відхилення певних обставин висновки повинні бути мотивованими, особливо, коли має місце несприятливе для особи рішення.

Принцип обґрунтованості рішення вимагає від суб`єкта владних повноважень враховувати як обставини, на обов`язковість урахування яких прямо вказує закон, так і інші обставини, що мають значення у конкретній ситуації. Для цього він має ретельно зібрати і дослідити матеріали, що мають доказове значення у справі.

При цьому, суб`єкт владних повноважень повинен уникати прийняття невмотивованих висновків, обґрунтованих припущеннями та неперевіреними фактами, а не конкретними обставинами. Несприятливе для особи рішення повинно бути вмотивованим.

Головною рисою індивідуальних актів є їхня конкретність (гранична чіткість), а саме: чітке формулювання конкретних юридичних волевиявлень суб`єктами адміністративного права, які видають такі акти; розв`язання за їх допомогою конкретних, а саме індивідуальних, справ або питань, що виникають у сфері державного управління; чітка визначеність адресата, конкретної особи або осіб; виникнення конкретних адміністративно-правових відносин, обумовлених цими актами; чітка відповідність такого акту нормам чинного законодавства.

Відтак, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акту індивідуальної дії призводить до його протиправності.

Оскаржувані рішення Головного управління ДПС у Дніпропетровській області не відповідають наведеним вище вимогам щодо чіткості та зрозумілості, та породжують їх неоднозначне трактування, що в свою чергу впливає на неможливість реалізації свого права або обов`язку платником податків щодо виконання юридичного волевиявлення суб`єкта владних повноважень.

Так, з наявних матеріалів справи вбачається, що первинні документи, оформлені позивачем в рамках господарських відносин із контрагентом, копії яких надані разом із поясненнями для прийняття рішення щодо реєстрації податкових накладних, складені у відповідності до вимог законодавства та є первинними документами, які засвідчують факт реального виконання позивачем та його контрагентом господарських зобов`язань.

Також, суд зазначає, що надіслані позивачу квитанціх містять вимогу щодо надання пояснень та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, без зазначення конкретного переліку документів, необхідних та достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН.

Отже, в даному випадку суд зазначає, що використання податковим органом загальних висновків призвело до необґрунтованого обмеження права платника податків бути обізнаним у моделюванні поведінки, оскільки платник не був повідомлений про необхідність надання документів за вичерпним і зрозумілим переліком.

При цьому, рішення про зупинення реєстрації податкових накладних не містили чітких підстав для відмови в реєстрації податкових накладних із зазначенням, зокрема, тих документів, які були б достатніми для прийняття комісією ДПС рішення про реєстрацію податкових накладних.

З огляду на викладене, суд доходить висновку, що за відсутності конкретної пропозиції про необхідність надання певних документів, та за умови не наведення комісією доказів того, що документи, які подані позивачем є недостатніми чи такими, що у своїй сукупності викликають сумнів у достовірності наданої інформації, свідчить про протиправність оскаржуваних рішень податкового органу.

Крім того, обставини відповідності позивача пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку не знайшли свого підтвердження в ході судового розгляду.

Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.

Аналогічний висновок міститься в постанові Верховного Суду від 23.10.2018р. у справі № 822/1817/18.

Відтак, за викладених обставин, рішення про відмову у реєстрації податкових накладних не є обґрунтованими та вмотивованими, та не містять переконливих і зрозумілих мотивів їх прийняття, оскільки не встановлюють, які саме первинні документи позивач не надав податковому органу для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних.

Отже, зафіксована у спірних рішеннях позиція відповідача щодо надання платником податків копій первинних документів з порушенням вимог податкового законодавства є необґрунтованою, а в спірних рішеннях не наведено належного мотивування причин відмови у реєстрації податкових накладних, складених контрагентом.

При цьому, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.

Аналогічний правовий висновок викладено Верховним Судом у постанові від 15.02.2023 року у справі № 2240/3117/18.

Про дотримання податковим органом вимог обґрунтованості під час прийняття відповідного акта індивідуальної дії свідчитиме належна мотивація його висновку, зокрема зі встановленням обставин, що мають значення для реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, а також за умови посилання на докази, якими такі обставини обґрунтовані, із зазначенням причин їх прийняття чи відхилення.

І навпаки, не наведення мотивів прийнятих рішень "суб`єктивізує" акт державного органу і не дає змоги суду встановити дійсні підстави та причини, за яких цей орган дійшов саме таких висновків, надати їм правову оцінку, та встановити законність, обґрунтованість, пропорційність прийнятого рішення.

Оскільки відповідач у спірних рішеннях зазначив загальну, неконкретизовану та неоднозначну причину відмови у реєстрації податкових накладних, без наведення в таких рішеннях конкретних недоліків щодо поданих позивачем документів, суд прийшов до висновку, що податковим органом прийнято невмотивовані рішення, оскільки їх зміст не дає чіткого розуміння обставин, за яких були прийняті негативні для платника податків рішення. Прийняття негативних для платника податків рішень без зазначення конкретних мотивів дає підстави для висновку про необхідність відновлення порушеного права позивача шляхом скасування рішень про відмову в реєстрації податкових накладних.

Враховуючи викладене, суд приходить до висновку про задоволення позовних вимог щодо визнання протиправним та скасування:

-Рішення Комісії ГУ ДПС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову у такій реєстрації від 15.01.2024 року №10362122/44863064, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №7 від 12.01.2023 року;

- Рішення Комісії ГУ ДПС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову у такій реєстрації від 15.01.2024 року №10362123/44863064, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №6 від 12.01.2023 року;

- Рішення Комісії ГУ ДПС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову у такій реєстрації від 15.01.2024 року №10362124/44863064, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №5 від 12.01.2023 року;

-Рішення Комісії ГУ ДПС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову у такій реєстрації від 15.01.2024 року №10362125/44863064, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №4 від 12.01.2023 року.

Суд також враховує, що чинним законодавством покладено на Державну податкову службу України обов`язок щодо прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Тобто, податковому органу надано право вільно обирати одне з двох рішень, яке на його думку є законодавчо обґрунтованим та правильним. А отже, «свобода розсуду» податкового органу, у разі встановлення судом протиправності відмови у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, звужується до єдиного юридично допустимого рішення, в даному випадку рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку про наявність правових підстав для зобов`язання ДПС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №4 від 12.01.2023, податкову накладну №5 від 12.01.2023, податкову накладну №6 від 12.01.2023, податкову накладну №7 від 12.01.2023 датою їх подання на реєстрацію.

Відповідно до ч.1 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна, довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до ст.90 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Згідно з ч.5 ст.242 Кодексу адміністративного судочинства України при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

За вказаних обставин, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку про задоволення позовної заяви.

З огляду не те, що позовні вимоги були задоволені в повному обсязі, судовий збір, понесений позивачем за подачу адміністративного позову до суду в розмірі 12112,00 грн., підлягає стягненню з Головного управління ДПС у Дніпропетровській області за рахунок бюджетних асигнувань.

Керуючись статтями 241 - 246, 250, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,

УХВАЛИВ:

Позов задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії ГУ ДПС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову у такій реєстрації від 15.01.2024 року №10362122/44863064, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №7 від 12.01.2023 року.

Визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії ГУ ДПС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову у такій реєстрації від 15.01.2024 року №10362123/44863064, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №6 від 12.01.2023 року.

Визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії ГУ ДПС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову у такій реєстрації від 15.01.2024 року №10362124/44863064, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №4 від 12.01.2023 року;

Визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії ГУ ДПС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову у такій реєстрації від 15.01.2024 року №10362125/44863064, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №5 від 12.01.2023 року.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкову накладну №4 від 12.01.2023 року складену Товариством з обмеженою відповідальністю «Автопідприємством «СПЕЦАВТОТРАНС»» (код ЄДРПОУ 44863064), датою її фактичного подання на реєстрацію.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкову накладну №5 від 12.01.2023 року складену Товариством з обмеженою відповідальністю «Автопідприємством «СПЕЦАВТОТРАНС»» (код ЄДРПОУ 44863064), датою її фактичного подання на реєстрацію.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкову накладну №6 від 12.01.2023 року складену Товариством з обмеженою відповідальністю «Автопідприємством «СПЕЦАВТОТРАНС»» (код ЄДРПОУ 44863064), датою її фактичного подання на реєстрацію.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкову накладну №7 від 12.01.2023 року складену Товариством з обмеженою відповідальністю «Автопідприємство «СПЕЦАВТОТРАНС»» (код ЄДРПОУ 44863064), датою її фактичного подання на реєстрацію.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (місцезнаходження: 49005, Дніпропетровська область, м. ніпро, вул. Сімферопольська, буд.17-а, ідентифікаційний код ВП: 44118658) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Автопідприємство «СПЕЦАВТОТРАНС» (ідентифікаційний код: 44863064; місцезнаходження: 52030, Дніпропетровська область, Дніпровський район, селище міського типу Обухівка, пров. Садовий, буд.5) судові витрати зі сплати судового збору у розмірі 12112,00 грн. (дванадцять тисяч сто дванадцять гривень 00 копійок).

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Третього апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Суддя А.О. Сластьон

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.08.2024
Оприлюднено02.09.2024
Номер документу121296577
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо

Судовий реєстр по справі —160/18587/24

Ухвала від 18.12.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Сластьон Анна Олегівна

Ухвала від 06.12.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Дашутін І.В.

Постанова від 13.11.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Малиш Н.І.

Ухвала від 22.10.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Малиш Н.І.

Ухвала від 09.10.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Малиш Н.І.

Ухвала від 27.09.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Малиш Н.І.

Рішення від 30.08.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Сластьон Анна Олегівна

Ухвала від 25.07.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Сластьон Анна Олегівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні