Україна
Донецький окружний адміністративний суд
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
04 вересня 2024 року Справа№200/4907/24
Донецький окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді Дмитрієва В.С., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження (в письмовому провадженні) справу за позовом адвоката Верченко Ольги Олександрівни в інтересах ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області про визнання протиправними дій, зобов`язання вчинити певні дії,
ВСТАНОВИВ:
17.07.2024 до Донецького окружного адміністративного суду, через систему Електронний суд, надійшов позов адвоката Верченко Ольги Олександрівни в інтересах ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області з вимогами:
- визнати протиправною дій Головного управління Пенсійного фонду України в Донецький області, щодо розрахунку розміру пенсії ОСОБА_1 , без урахування заробітної плати за період з 01.04.2021 по 31.08.2023 з дня призначення пенсії 13.09.2023;
- зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Донецький області включити до розрахунку середньої заробітної плати з якої розраховується розмір пенсії ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , заробітну плату з дня призначення пенсії 13.09.2023 в розмірі: у 2021 році квітень - 18226.54, травень - 18991.47, червень - 20614.68, липень - 20480.93, серпень - 16787.24, вересень - 19453.47, жовтень - 20529.97, листопад - 23871.12, грудень - 24595.18, у 2022 році січень - 26659.32, лютий - 29103.41, березень - 21444.73, квітень - 22719.61, травень - 26814.03, червень - 37341.65, липень - 25883.69, серпень - 32754.31, вересень - 31713.47, жовтень - 32818.78, листопад - 32901.28, грудень - 32511.51, у 2023 році січень - 31216.42, лютий - 34313.03, березень - 37625.79, квітень - 36865.58, травень - 34826.83, червень - 32646.29, липень - 35127.86, серпень - 36516.78;
- зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Донецький області, здійснити донарахування пенсії ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , з урахуванням заробітної плати за період з 01.04.2021 по 31.08.2023, та сплатити різницю між сплаченою та донарахованою пенсією з дня призначення пенсії 13.09.2023.
В обґрунтування позовних вимог зазначено, що на виконання судового рішення позивачеві призначена пенсія за віком на пільгових умовах, проте при розрахунку середнього заробітку з якого розраховується розмір пенсії, відповідач не включив заробітну плату за період з 01.04.2021 по 31.08.2023, що обумовлено відсутністю відомостей про сплату єдиного внеску за цей період. Позивач вказав, що працівник не може нести відповідальність за неналежне виконання своїх обов`язків підприємством, на якому він працює. Вважаючи дії відповідача протиправними, позивач звернувся з цим позовом.
Відповідач позов не визнав, надав відзив на адміністративний позов, зі змісту якого просив відмовити у задоволенні позовних вимог. В обґрунтування своєї позиції зазначив, щозгідно з частиною другою статті 24 Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» страховий стаж обчислюється територіальними органами Пенсійного фонду відповідно до вимог цього Закону за даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку, а за періоди до впровадження системи персоніфікованого обліку - на підставі документів та в порядку, визначеному законодавством, що діяло до набрання чинності цим Законом. Згідно індивідуальних відомостей про застраховану особу та даних персоніфікованого обліку ОСОБА_1 за період з 01.04.2021 по 31.08.2023 відсутня сплата страхових внесків, отже підстави для врахування заробітної плати за період з 01.04.2021 по 31.08.2023 при обчисленні пенсії ОСОБА_1 відсутні. При цьому, в рішенні суду відсутні зобов`язання щодо врахування заробітної плати за період з 01.04.2021 по 31.08.2023, отже пенсію ОСОБА_1 обчислено з врахуванням вимог чинного законодавства.
Ухвалою судді Донецького окружного адміністративного суду від 22.07.2024 відкрито провадження в справі, розгляд справи призначено за правилами спрощеного позовного провадження, витребувано у відповідача докази у справі.
Оскільки суддя Дмитрієв В.С. у період з 05.08.2024 по 30.08.2024 перебував у відпустці, розгляд справи здійснюється після виходу з відпустки.
Дослідивши докази та письмові пояснення, викладені в заявах по суті справи, з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов та відзив на нього, суд встановив наступне.
Позивач ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянин України, зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 , що підтверджується копією паспорта громадянина України серії НОМЕР_1 , виданого 23.0.12001 Гірницьким МВМ Селидівського МВУМВС України в Донецькій області.
ОСОБА_1 перебуває на обліку в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Донецькій області, як отримувач пенсії за віком на пільгових умовах.
Так, рішенням Донецького окружного адміністративного суду від 04.01.2024 у справі №200/7116/23 виішено, зокрема зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області повторно розглянути заяву ОСОБА_1 від 13 вересня 2023 року, зарахувавши до страхового стажу періоди роботи: 30 вересня 2020 року (один день); 30 листопада 2020 року (один день); з 28 лютого 2021 року по 01 березня 2021 року; з 27 квітня 2021 року по 30 квітня 2021 року; з 29 серпня 2021 року по 02 вересня 2021 року; 31 серпня 2022 року (один день); з 26 липня 2023 року по 13 вересня 2023 року; до пільгового підземного стажу, що дає право на призначення пенсії відповідно до частини третьої статті 114 Закону України Про загальнообов`язкове держав не пенсійне страхування від 09 липня 2003 року № 1058-IV, періоди роботи: з 05 жовтня 1995 року по 30 жовтня 1997 року; з 01 листопада 1997 року по 01 червня 1998 року; з 23 вересня 1998 року по 16 липня 2001 року; з 14 жовтня 2004 року по 29 листопада 2004 року; з 30 листопада 2004 року по 01 лютого 2005 року; з 01 жовтня 2012 року по 03 жовтня 2012 року; 30 червня 2014 року (один день); з 26 серпня 2014 року по 05 вересня 2014 року; з 27 лютого 2015 по 05 березня 2015 року; 30 квітня 2015 року (один день); з 29 червня 2015 року по 03 липня 2015 року; 31 жовтня 2015 року (один день); з 31 січня 2016 року по 01 лютого 2016 року; 31 березня 2016 року (один день); з 29 червня 2016 року по 01 липня 2016 року; 31 серпня 2016 року по 03 вересня 2016 року; 30 листопада 2016 року (один день); з 28 квітня 2019 року по 30 квітня 2019 року; з 31 серпня 2019 року по 03 вересня 2019 року; з 30 грудня 2019 року по 31 грудня 2019 року; з 31 липня 2020 року по 02 серпня 2020 року; 30 вересня 2020 року (один день); 30 листопада 2020 року (один день); з 28 лютого 2021 року по 01 березня 2021 року; з 27 квітня 2021 року по 30 квітня 2021 року; з 29 серпня 2021 року по 02 вересня 2021 року; 31 серпня 2022 року (один день); з 26 липня 2023 року по 13 вересня 2023 року.
На виконання вказаного вище судового рішення позивачу призначено пенсію за віком на пільгових умовах відповідно до ч.3 ст.114 Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» з 13.09.2023, що підтверджується розпорядженням з пенсійної справи та не є спірним між сторонами.
Згідно з розрахунку розміру пенсії (заробітку/коефіцієнту) до розрахунку середнього заробітку з якого розраховується розмір пенсії, відповідач не включив заробітну плату ОСОБА_1 за період з 01.04.2021 по 31.08.2023.
Вважаючи протиправними дії відповідача, позивач звернувся з позовом до суду.
З приводу спірних правовідносин суд зазначає наступне.
Відповідно дост. 19 Конституції Україниоргани державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбаченіКонституцієюта законами України.
Статтею 46 Конституції Українивизначено, що громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом. Це право гарантується загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням за рахунок страхових внесків громадян, підприємств, установ і організацій, а також бюджетних та інших джерел соціального забезпечення; створенням мережі державних, комунальних, приватних закладів для догляду за непрацездатними. Пенсії, інші види соціальних виплат та допомоги, що є основним джерелом існування, мають забезпечувати рівень життя, не нижчий від прожиткового мінімуму, встановленого законом.
Закон України від 09.07.2003 №1058-IV(далі Закон №1058-IV) «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» визначає принципи, засади і механізми функціонування системи загальнообов`язкового державного пенсійного страхування, призначення, перерахунку і виплати пенсій, надання соціальних послуг з коштів Пенсійного фонду, що формуються за рахунок страхових внесків роботодавців, бюджетних та інших джерел, передбачених цимЗаконом, а також регулює порядок формування Накопичувального пенсійного фонду та фінансування за рахунок його коштів видатків на оплату договорів страхування довічних пенсій або одноразових виплат застрахованим особам, членам їхніх сімей та іншим особам, передбаченим цим Законом.
Відповідно до абзацу першого частини другоїстатті 24 Закону № 1058-IVстраховий стаж обчислюється територіальними органами Пенсійного фонду відповідно до вимог цьогоЗаконуза даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку, а за періоди до впровадження системи персоніфікованого обліку - на підставі документів та в порядку, визначеному законодавством, що діяло до набрання чинності цим Законом, а також даних, включених на підставі цих документів до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування.
Страховий стаж - період (строк), протягом якого особа підлягає загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню та за який щомісяця сплачені страхові внески в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок (абзац перший частини першоїстатті 24 Закону № 1058-IV).
Згідно з абзацом першим частини третьоїстатті 24 Закону № 1058-IVстраховий стаж обчислюється в місяцях. Неповний місяць роботи, якщо застрахована особа підлягала загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню або брала добровільну участь у системі загальнообов`язкового державного пенсійного страхування, зараховується до страхового стажу як повний місяць за умови, що сума сплачених за цей місяць страхових внесків з урахуванням сум страхових внесків, сплачених виходячи з мінімальної заробітної плати, є не меншою, ніж мінімальний страховий внесок.
Згідно з абзацом першим частини першоїстатті 40 Закону № 1058-IVдля обчислення пенсії враховується заробітна плата (дохід) за весь період страхового стажу починаючи з 1 липня 2000 року. За бажанням пенсіонера та за умови підтвердження довідки про заробітну плату первинними документами або в разі, якщо страховий стаж починаючи з 1 липня 2000 року становить менше 60 місяців, для обчислення пенсії також враховується заробітна плата (дохід) за будь-які 60 календарних місяців страхового стажу підряд по 30 червня 2000 року незалежно від перерв.
Заробітна плата (дохід) за період страхового стажу до 1 липня 2000 року враховується для обчислення пенсії на підставі документів про нараховану заробітну плату (дохід), виданих у порядку, встановленому законодавством, за умови підтвердження довідки про заробітну плату первинними документами, а за період страхового стажу починаючи з 1 липня 2000 року - за даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку (абзац п`ятий частини першоїстатті 40 Закону № 1058-IV).
Пунктом 1, абзацом першим пункту 2статті 41 Закону № 1058-IVвстановлено, що до заробітної плати (доходу) для обчислення пенсії враховуються: 1) суми виплат (доходу), отримуваних застрахованою особою після набрання чинності цим Законом, з яких згідно з цим Законом були фактично нараховані (обчислені) та сплачені страхові внески в межах встановленої законодавством максимальної величини заробітної плати (доходу), з якої сплачуються страхові внески, а після набрання чинностіЗаконом України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування»- максимальної величини бази нарахування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, визначеної відповідно до закону; 2) суми виплат (доходу), отримуваних застрахованою особою до набрання чинності цим Законом, у межах сум, на які відповідно до законодавства, що діяло раніше, нараховувалися внески на державне соціальне страхування або збір на обов`язкове державне пенсійне страхування, а за періоди до запровадження обмеження максимального розміру заробітної плати (доходу), з якої сплачувалися зазначені внески (збір), - у межах сум, які відповідно до законодавства, що діяло раніше, включалися до заробітної плати, з якої обчислювалася пенсія відповідно доЗакону України «Про пенсійне забезпечення», і не перевищують 5,6 розміру середньої заробітної плати в Україні на день отримання зазначених сум.
В індивідуальних відомостях Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування (Форма ОК-5) про застраховану особу ОСОБА_1 станом на 30.06.2024, за спірний період, з квітня 2021 року по серпень 2023 року, страхувальником Відокремлений підрозділ ШАХТА 1-3 "НОВОГРОДІВСЬКА" ДП "СЕЛИДІВВУГІЛЛЯ" (код 33621589) наявні відомості про нарахування та виплату заробітної плати.
Так, згідно з вказаними відомостями, заробітна плата позивача становила: квітень - 18226.54, травень - 18991.47, червень - 20614.68, липень - 20480.93, серпень - 16787.24, вересень - 19453.47, жовтень - 20529.97, листопад - 23871.12, грудень - 24595.18, у 2022 році січень - 26659.32, лютий - 29103.41, березень - 21444.73, квітень - 22719.61, травень - 26814.03, червень - 37341.65, липень - 25883.69, серпень - 32754.31, вересень - 31713.47, жовтень - 32818.78, листопад - 32901.28, грудень - 32511.51, у 2023 році січень - 31216.42, лютий - 34313.03, березень - 37625.79, квітень - 36865.58, травень - 34826.83, червень - 32646.29, липень - 35127.86, серпень - 36516.78.
Разом з цим, відсутні відомості про сплату страхових внесків за означений період.
Згідно з розрахунком стажу період роботи з квітня 2021 року по серпень 2023 року зарахований до пільгового стажу позивача.
08.07.2010 прийнятоЗакон України № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування»(далі -Закон № 2464-VI), яким визначено правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, умови та порядок його нарахування і сплати та повноваження органу, що здійснює його збір та ведення обліку.
Відповідно до пункту 2 частини першоїстатті 1 Закону № 2464-VI єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок) - консолідований страховий внесок, збір якого здійснюється до системи загальнообов`язкового державного соціального страхування в обов`язковому порядку та на регулярній основі з метою забезпечення захисту у випадках, передбачених законодавством, прав застрахованих осіб на отримання страхових виплат (послуг) за діючими видами загальнообов`язкового державного соціального страхування.
Страхувальники - роботодавці та інші особи, які відповідно до цьогоЗаконузобов`язані сплачувати єдиний внесок (пункт 10 частини першоїстатті 1 Закону № 2464-VI).
Відповідно до абзацу другого пункту 1 частини першоїстатті 4 Закону № 2464платниками єдиного внеску роботодавці: підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, утворені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з фізичною особою - підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами.
Згідно з пунктом 1 частини другоїстатті 6 Закону № 2464-VI платник єдиного внеску зобов`язаний своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок.
Платник єдиного внеску зобов`язаний подавати звітність та сплачувати до органу доходів і зборів за основним місцем обліку платника єдиного внеску у строки, порядку та за формою, встановленими центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, за погодженням з Пенсійним фондом та фондами загальнообов`язкового державного соціального страхування. У разі надсилання звітності поштою вона вважається поданою в день отримання відділенням поштового зв`язку від платника єдиного внеску поштового відправлення із звітністю (пункт 4 частини другоїстатті 6 Закону № 2464-VI).
Відповідно до частини одинадцятоїстатті 9 Закону № 2464-VI у разі несвоєчасної або не в повному обсязі сплати єдиного внеску до платника застосовуються фінансові санкції, передбачені цимЗаконом, а посадові особи, винні в порушенні законодавства про збір та ведення обліку єдиного внеску, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність згідно із законом.
Аналіз вищенаведених приписів законодавства свідчить про те, що обов`язок сплати страхових внесків (єдиного внеску) та відповідальність за несвоєчасну або не в повному обсязі сплату страхових внесків (єдиного внеску)закономпокладено на страхувальника, а вказані внески підлягають сплаті незалежно від фінансового стану платника таких внесків.
Аналогічний висновок наведено й у постановах Верховного Суду від 27.03.2018 у справі № 208/6680/16-а (2а/208/245/16), від 24.05.2018 у справі № 490/12392/16-а, від 28.05.2021 у справі № 591/3839/16-а.
У вищенаведених постановах Верховного Суду зазначено й про те, що невиконання страхувальником обов`язку по сплаті страхових внесків (єдиного внеску) позбавляє особу соціальної захищеності та пенсійного стажу за час роботи, що є неприпустимим та суперечить основним конституційним засадам в сфері соціального захисту.
За наведеної вище правової регламентації спірних правовідносин, а також враховуючи наявну правозастосовчу практику Верховного Суду, застрахована особа не може нести відповідальність за невиконання страхувальником своїх обов`язків стосовно сплати у повному обсязі страхових внесків (єдиного внеску) і за неподання ним відомостей про застраховану особу до системи персоніфікованого обліку у системі загальнообов`язкового державного пенсійного страхування.
Такі обставини не можуть позбавляти гарантованогоКонституцієюі законами України права громадянина на соціальний захист та по суті перекладати відповідальність на працівника за неналежне виконання своїх обов`язків роботодавцем.
Таким чином, відсутність відомостей про сплату страхових внесків для нарахування пенсії не є підставою для не врахування заробітної плати за період з 11.06.2021 по 31.07.2022 У ВП шахта 1-3 "Новогродівська" ДП "СЕЛИДІВВУГІЛЛЯ" через несплату страхових внесків до Пенсійного фонду України, оскільки це є неприпустимим та таким, що суперечить основним конституційним засадам в сфері соціального захисту.
Таким чином, відповідачем протиправно при призначенні пенсії за віком та обчисленні розміру пенсії до розрахунку середньої заробітної плати з якої розраховується розмір пенсії ОСОБА_1 протиправно не ураховано заробітну плату за період з 01.04.2021 по 31.08.2023.
Отже, ураховуючи, що пенсія ОСОБА_1 призначена з 13.09.2023, порушені права позивача, суд вважає за необхідне відновити шляхом зобов`язання відповідача включити з 13.09.2023 до розрахунку середньої заробітної плати з якої розраховується розмір пенсії ОСОБА_1 , заробітну плату за період з 01.04.2021 по 31.08.2023 у розмірі: у 2021 році квітень - 18226.54, травень - 18991.47, червень - 20614.68, липень - 20480.93, серпень - 16787.24, вересень - 19453.47, жовтень - 20529.97, листопад - 23871.12, грудень - 24595.18, у 2022 році січень - 26659.32, лютий - 29103.41, березень - 21444.73, квітень - 22719.61, травень - 26814.03, червень - 37341.65, липень - 25883.69, серпень - 32754.31, вересень - 31713.47, жовтень - 32818.78, листопад - 32901.28, грудень - 32511.51, у 2023 році січень - 31216.42, лютий - 34313.03, березень - 37625.79, квітень - 36865.58, травень - 34826.83, червень - 32646.29, липень - 35127.86, серпень - 36516.78, та здійснити перерахунок та виплату пенсії з урахуванням заробітної плати за вказаний період, з урахуванням виплачених сум.
Відповідно дост. 77 КАС України, кожна сторона повинна, довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановленихстаттею 78 цього Кодексу.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Відповідач як суб`єкт владних повноважень не довів правомірності своїх дій та рішення. Натомість, позивачем доведено та підтверджено належними доказами обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги.
Оцінивши докази, які є у справі за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обставини, суд дійшов до висновку про задоволення позову.
Визначаючись щодо розподілу судових витрат суд виходив з такого.
Відповідно до ч. 1 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволені позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрат, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Згідно з квитанцією від 30.06.2024 позивачем сплачено судовий збір в розмірі 968,96 грн. Отже, судовий збір у розмірі 968,96 грн. підлягає стягненню на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.
Керуючись ст.ст. 2,5-10, 72-80, 159, 160, 171, 199-204, 205, 246, 250, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов задовольнити.
Визнати протиправними дії Головного управління Пенсійного фонду України в Донецької області щодо розрахунку розміру пенсії ОСОБА_1 , без урахування заробітної плати за період з 01.04.2021 по 31.08.2023.
Зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Донецької області (місцезнаходження: Донецька область, м. Слов`янськ, пл. Соборна, 3 код ЄДРПОУ: 13486010) включити з 13.09.2023 до розрахунку середньої заробітної плати з якої розраховується розмір пенсії ОСОБА_1 (місце реєстрації: АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_2 ) заробітну плату за період з 01.04.2021 по 31.08.2023 у розмірі: у 2021 році квітень - 18226.54, травень - 18991.47, червень - 20614.68, липень - 20480.93, серпень - 16787.24, вересень - 19453.47, жовтень - 20529.97, листопад - 23871.12, грудень - 24595.18, у 2022 році січень - 26659.32, лютий - 29103.41, березень - 21444.73, квітень - 22719.61, травень - 26814.03, червень - 37341.65, липень - 25883.69, серпень - 32754.31, вересень - 31713.47, жовтень - 32818.78, листопад - 32901.28, грудень - 32511.51, у 2023 році січень - 31216.42, лютий - 34313.03, березень - 37625.79, квітень - 36865.58, травень - 34826.83, червень - 32646.29, липень - 35127.86, серпень - 36516.78, та здійснити перерахунок та виплату пенсії з урахуванням заробітної плати за вказаний період, з урахуванням виплачених сум.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Пенсійного фонду України в Донецької області (місцезнаходження: Донецька область, м. Слов`янськ, пл. Соборна, 3 код ЄДРПОУ: 13486010) на користь на користь ОСОБА_1 (місце реєстрації: АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_2 ) судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 968,96 грн.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Першого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Текст рішення розміщений в Єдиному державному реєстрі судових рішень (веб-адреса сторінки: http://www.reyestr.court.gov.ua/).
Суддя В.С. Дмитрієв
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 04.09.2024 |
Оприлюднено | 06.09.2024 |
Номер документу | 121384033 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них |
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Гаврищук Тетяна Григорівна
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Гаврищук Тетяна Григорівна
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Гаврищук Тетяна Григорівна
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Гаврищук Тетяна Григорівна
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Дмитрієв В.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні