РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
і м е н е м У к р а ї н и
03 вересня 2024 року м. Рівне№460/2876/24
Рівненський окружний адміністративний суд у складі судді Нор У.М., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи, адміністративну справу за позовом
ОСОБА_1 доМіністерства внутрішніх справ України Ліквідаційна комісія Управління Міністерства внутрішніх справ України в Рівненській області про визнання дій протиправними, зобов`язання вчинення певних дій, -
В С Т А Н О В И В:
ОСОБА_1 (далі позивач) звернувся з позовом до Міністерства внутрішніх справ України (далі відповідач-1), Ліквідаційної комісії управління Міністерства внутрішніх справ України в Рівненській області (відповідач-2), в якому просить суд:
визнати протиправні дії Міністерства внутрішніх справ України, зобов`язати вчинити певні дії та скасувати незаконне рішення Департаменту пенсійних питань та соціального захисту Міністерства внутрішніх справи України, оформлене листом від 18.05.2023 №1/97 Ліквідаційної комісії УМВС України в Рівненській області про відмову виплати одноразової грошової допомоги у зв`язку з встановленням позивачу ІІ групи інвалідності, з причиною інвалідності захворювання так, пов`язане з проходженням служби в органах внутрішніх справ з ураженням опорно-рухового апарату та внутрішніх органів і двадцять відсотків ступені втрати працездатності з причини втрати професійної працездатності травми післятравматичного деформуючого артрозу правого колінного суглобу IV ступені, так пов`язане з виконанням службових обов`язків на момент звільнення з органів внутрішніх справ (07.12.2998) всупереч до Закону України «Про міліцію» та Порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №850, що свідчить вхідний №124 від 26.06.2023 повернення матеріалів Департаментом пенсійних питань та соціального захисту Міністерства внутрішніх справи України основного документа 2 Додаток 22, зазначений вхідний номер відділу документального забезпечення ГУ Національної поліції в Рівненській області;
зобов`язати Міністерство внутрішніх справ України та Ліквідаційну комісію УМВС України в Рівненській області вчинити дії щодо призначення ОСОБА_1 одноразової грошової допомоги у зв`язку з встановленням двадцять відсоткової втрати працездатності при виконанні службових обов`язків та ІІ групи інвалідності, що настала внаслідок захворювання, що мали місце в період проходження служби в органах внутрішніх справ в порядку та в розмірі, визначеному постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 850 «Про затвердження Порядку та умов призначення і виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті), інвалідності або часткової втрати працездатності без установлення інвалідності працівника міліції» з урахуванням усунення недоліків висновку, складеного 17.05.2023 та поданого до Міністерства внутрішніх справ України 18.05.2023 №1/97 Ліквідаційною комісією УМВС України в Рівненській області щодо виплати одноразової грошової допомоги у зв`язку з втратою професійної працездатності на виконання рішення Рівненського оружного адміністративного суду від 21.12.2022 у справі №460/17929/21.
В обґрунтування доводів заявленого позову позивач вказує на обставини порушення його права на отримання одноразової грошової допомоги відповідно до Порядку та умов призначення і виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті), інвалідності або часткової втрати працездатності без установлення інвалідності працівника міліції від 21.10.2015 №850.
Ухвалою суду від 22.03.2024 позовну заяву залишено без руху, встановлено позивачу строк для усунення недоліків позовної заяви шляхом подання до суду: позовної заяви, форма та зміст якої відповідає вимогам ст.160 КАС України (відповідно до кількості учасників справи), а також заяву про поновлення пропущеного строку звернення до суду із зазначенням підстав для його поновлення та доказів поважності причини його пропуску.
Ухвалою суду від 08.04.2024 позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження у справі та вирішено розгляд справи провести за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін. Встановлено відповідачам строк для подання відзиву.
26.04.2024 представником Міністерства внутрішніх справ України ОСОБА_2 подано відзив на позовну заяву, в якому зазначено, що під час розгляду Департаментом пенсійних питань та соціального захисту МВС України спільно із відповідальними підрозділами апарату МВС України матеріалів щодо призначення ОСОБА_1 одноразової грошової допомоги у зв`язку із встановленням групи інвалідності було з`ясовано, що позивач проходив службу на посаді начальника відділення державного пожежного нагляду ВПО УМВС України в Рівненській області та мав спеціальне звання «підполковник внутрішньої служби». Зазначає, що спеціальним законом, яким, зокрема, визначався особовий склад державної пожежної охорони, соціальний захист працівників державної пожежної служби, на час проходження позивачем служби та звільнення, був Закон України «Про пожежну безпеку». Однак, позивач у службу у підрозділах міліції, які визначені статтею 7 Закону №565-ХІІ, не проходив, йому не присвоювалося спеціальне звання міліції, тому позивач не належав до категорії працівників міліції. В задоволенні позовних вимог просить відмовити за безпідставністю.
01.05.2024 головою Ліквідаційної комісії УМВС України в Рівненській області Павлом Баранником подано відзив на позовну заяву, в якому зазначено, що позивач був звільнений у званні «підполковник внутрішньої служби», а не «підполковник міліції», тому права на одноразову грошову допомогу відповідно до ст.23 Закону України «Про міліцію» не має. Також, зазначено про те, що рішення Рівненського окружного адміністративного суду від 21.12.2022 у адміністративній справі №460/17929/21 в частині задоволених позовних вимог Ліквідаційною комісією УМВС України в Рівненській області було виконано повністю, про що позивач був належним чином повідомлений. Відповідач просить суд у задоволенні позовних вимог відмовити.
Відповідно до положень ч.4 ст.229 КАС України фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
Дослідивши подані письмові докази, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді у судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, суд виходить з наступного.
Згідно з витягом з наказу УМВС від 04.12.1998 №225о/с, підполковника внутрішньої служби ОСОБА_1 (Е-848941), начальника ВДПН ВДПО УМВС, звільнено з органів МВС у відставку (по ст.65 п. «б» Положення про проходження служби рядовим та начальницьким складом ОВС України через хворобу) з 07.12.1998.
Відповідно до пенсійного посвідчення № НОМЕР_1 від 27.05.2020 ОСОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_1 призначено пенсію за вислугу років, встановлено ІІ групу інвалідності (інвалідність армії).
З постанови медичної (військово-лікарської) комісії від 28.05.2020 №8 вбачається, що ОСОБА_1 встановлено ряд захворювань, які пов`язані з проходженням служби в органах внутрішніх справ на момент звільнення (07.12.1998).
Відповідно до довідки серії АГ №0025298 про результати визначення у застрахованої особи ступеня втрати професійної працездатності у відсотках, виданої 27.08.2020 Рівненською обласною МСЕК №1, ступінь втрати ОСОБА_1 професійної працездатності становить 20%.
Рішенням Рівненського окружного адміністративного суду від 21.12.2022 у справі №460/17929/21 позовні вимоги ОСОБА_1 задоволено частково: визнано протиправною відмову Ліквідаційної комісії УМВС України в Рівненській області, викладену в листі від 28.10.2020 №1/251, у виплаті ОСОБА_1 одноразової грошової допомоги у зв`язку з втратою професійної працездатності; зобов`язано Ліквідаційну комісію УМВС України в Рівненській області скласти та подати до Міністерства внутрішніх справ України висновок щодо виплати ОСОБА_1 одноразової грошової допомоги у зв`язку з втратою професійної працездатності.
Листом №1/97 від 18.05.2023 Ліквідаційною комісією УМВС України в Рівненській області надіслано до Міністерства внутрішніх справ України для розгляду висновок та матеріали одноразової грошової допомоги у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015.
Листом №1/120 від 29.06.2023 Ліквідаційна комісія УМВС України в Рівненській області повідомила про те, що Департаментом пенсійних питань та соціального захисту МВС України повернуто матеріали щодо призначення ОСОБА_1 одноразової грошової допомоги відповідно до Порядку та умов призначення і виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті), інвалідності або часткової втрати працездатності без установлення інвалідності працівника міліції, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №850.
У листі Департаменту пенсійних питань та соціального захисту №39742/49-10620-2023 від 20.06.2023 зазначено, що на дату звільнення ОСОБА_1 зі служби в державній пожежній охороні була чинною стаття 23 Закону України «Про пожежну безпеку», тому питання призначення йому одноразової грошової допомоги повинно регулюватися саме цим Законом, а не Порядком. Тому, підстав для розгляду матеріалів щодо призначення одноразової грошової допомоги ОСОБА_3 та прийняти рішення згідно з Порядком немає.
Вважаючи протиправними дії МВС України, а саме рішення Департаменту пенсійних питань та соціального захисту МВС України, яке оформлене листом №39742/49-10620-2023 від 20.06.2023, позивач оскаржив його в судовому порядку.
Надаючи правову оцінку спірним відносинам та відповідним доводам сторін, суд виходить з такого.
Згідно з ч.2 ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові засади організації та діяльності Національної поліції України, статус поліцейських, а також порядок проходження служби в Національній поліції України визначено Законом України «Про Національну поліцію» №580-VIII від 02.07.2015, який набрав чинності 07.11.2015 (далі Закон №580-VIII).
Відповідно до абз.3 п.15 розд.ХІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону №580-VIII, право на отримання одноразової грошової допомоги, інших виплат, передбачених Законом України «Про міліцію», зберігається і здійснюється в порядку, що діяв до набрання чинності Законом України «Про Національну поліцію».
Згідно з ч.6 ст.23 Закону України «Про міліцію» від 20.12.1990 N565-XII (далі Закон N565-XII), у разі поранення (контузії, травми або каліцтва), заподіяного працівнику міліції під час виконання ним службових обов`язків, яке призвело до встановлення йому інвалідності, а також інвалідності, що настала в період проходження служби в органах внутрішніх справ або не пізніше ніж через три місяці після звільнення зі служби чи після закінчення цього строку, але внаслідок захворювання або нещасного випадку, що мали місце в період проходження служби в органах внутрішніх справ, залежно від ступеня втрати працездатності йому виплачується одноразова грошова допомога в розмірі 250-кратного прожиткового мінімуму, встановленого законом для працездатних осіб, - у разі встановлення інвалідності I групи, 200-кратного прожиткового мінімуму, встановленого законом для працездатних осіб, - у разі встановлення інвалідності II групи, 150-кратного прожиткового мінімуму, встановленого законом для працездатних осіб, - у разі встановлення інвалідності III групи в порядку та на умовах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Визначення ступеня втрати працездатності працівником міліції у період проходження служби в органах внутрішніх справ у кожному випадку ушкодження здоров`я здійснюється в індивідуальному порядку відповідно до законодавства.
На виконання вимог ст.23 Закону N565-XII Кабінет Міністрів України постановою від 21.10.2015 №850 затвердив Порядок та умови призначення і виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті), інвалідності або часткової втрати працездатності без установлення інвалідності працівника міліції (далі Порядок №850), який визначає механізм призначення і виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті), інвалідності або часткової втрати працездатності без установлення інвалідності працівника міліції.
Згідно із підпунктом 2 пункту 3 Порядку №850, грошова допомога призначається і виплачується у разі установлення працівникові міліції інвалідності, що настала внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час виконання ним службових обов`язків, а також інвалідності, що настала в період проходження служби в органах внутрішніх справ або не пізніше ніж через три місяці після звільнення із служби чи після закінчення цього строку, але внаслідок захворювання або нещасного випадку, що мали місце в період проходження служби в органах внутрішніх справ, у розмірі: 250-кратного прожиткового мінімуму, установленого законом для працездатних осіб на дату встановлення інвалідності, - у разі встановлення інвалідності I групи; 200-кратного прожиткового мінімуму, установленого законом для працездатних осіб на дату встановлення інвалідності, - у разі встановлення інвалідності II групи; 150-кратного прожиткового мінімуму, установленого законом для працездатних осіб на дату встановлення інвалідності, - у разі встановлення інвалідності III групи.
Відповідно до пунктів 7-8 Порядку №850 (у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин), працівник міліції, якому призначається грошова допомога у разі встановлення інвалідності чи часткової втрати працездатності без установлення інвалідності, подає за місцем служби такі документи:
заяву (рапорт) про виплату грошової допомоги у зв`язку з установленням інвалідності або ступеня втрати працездатності без установлення інвалідності за формою згідно з додатком до цих Порядку та умов;
довідку медико-соціальної експертної комісії про результати визначення у застрахованої особи ступеня втрати професійної працездатності (у відсотках).
Керівник органу внутрішніх справ, у якому проходив (проходить) службу працівник міліції, подає МВС в 15-денний строк з дня реєстрації документи, зазначені в пунктах 6 або 7 цих Порядку та умов, висновок щодо виплати грошової допомоги, а також у разі загибелі (смерті) працівника міліції:
витяг з наказу про виключення загиблого (померлого) працівника міліції із списків особового складу;
витяг з особової справи про склад сім`ї загиблого (померлого) працівника міліції.
Пунктом 9 Порядку №850 (у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) передбачено, що МВС в місячний строк після надходження зазначених у пункті 8 цих Порядку та умов документів приймає рішення про призначення або у випадках, передбачених пунктом 14 цих Порядку та умов, про відмову в призначенні грошової допомоги і надсилає його разом із зазначеними документами керівникові органу внутрішніх справ, у якому проходив (проходить) службу працівник міліції, для видання наказу про виплату такої допомоги, або у разі відмови - для письмового повідомлення осіб із зазначенням мотивів відмови.
Отже, саме на МВС України покладено обов`язок вирішення питання про виплату одноразової грошової допомоги на підставі документів, направлених керівником органу внутрішніх справ, у якому проходив службу працівник міліції.
Згідно із ч.1 ст.18 Закону N565-XII, порядок та умови проходження служби в міліції регламентуються «Положенням про проходження служби особовим складом органів внутрішніх справ», затверджуваним Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до частини 1 статті 17 Закону України «Про пожежну безпеку» від 17.12.1993 N3745-XII, чинного на час звільнення позивача зі служби в ОВС (далі Закон N3745-XII), особовий склад державної пожежної охорони поділяється на рядовий та начальницький. Йому видається формений одяг за зразками, що встановлюються Кабінетом Міністрів України для особового складу підрозділів внутрішньої служби. На нього поширюються і відповідні відзнаки. Особовий склад чергових підрозділів для роботи на пожежах забезпечується спеціальним одягом, спорядженням і засобами індивідуального захисту. Особам рядового та начальницького складу державної пожежної охорони присвоюються відповідно до чинного законодавства спеціальні звання внутрішньої служби.
За приписами частини 1 статті 20 Закону N3745-XII, порядок та умови проходження служби в державній пожежній охороні регламентуються Положенням про проходження служби особовим складом органів внутрішніх справ, затверджуваним Кабінетом Міністрів України.
Згідно із пунктом 1 Положення про проходження служби рядовим і начальницьким складом органів внутрішніх справ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів УРСР від 29.07.1991 №114 (далі Положення №114), Положення визначає порядок проходження служби особами рядового і начальницького складу органів внутрішніх справ, їх права і обов`язки. До рядового і начальницького складу органів внутрішніх справ належать особи, які перебувають у кадрах Міністерства внутрішніх справ і яким присвоєно спеціальні звання, встановлені законодавством.
Суд враховує, що Указом Президента України від 27.01.2003 №47/2003 «Про заходи щодо вдосконалення державного управління в сфері пожежної безпеки, захисту населення і територій від наслідків надзвичайних ситуацій» органи і підрозділи Державної пожежної охорони виведені зі складу МВС і передані до складу МНС України у 2003 році.
Отже, до 2003 року підрозділи Державної пожежної охорони перебували у складі МВС.
Позивач відповідно до наказу УМВС України в Рівненській області від 04.12.1998 №225 о/с звільнений з органів внутрішніх справ України у відставку у званні підполковника внутрішньої служби з посади начальника відділення державного пожежного нагляду відділу Державної пожежної охорони УМВС України в Рівненській області з 07.12.1998.
У Рішенні Конституційного Суду України від 06.07.1999 № 8-рп/99 у справі за конституційним поданням Міністерства внутрішніх справ України та Міністерства фінансів України щодо офіційного тлумачення положень частини шостої статті 22 Закону України «Про міліцію» та частини сьомої статті 22 Закону України «Про пожежну безпеку» (справа щодо права на пільги) Конституційний суд зазначив, що служба в міліції, державній пожежній охороні передбачає ряд специфічних вимог, які дістали своє відображення у законодавстві. Норми, що регулюють суспільні відносини у цих сферах, враховують екстремальні умови праці, пов`язані з постійним ризиком для життя і здоров`я, жорсткі вимоги до дисципліни, професійної придатності, фахових, фізичних, вольових та інших якостей. Це повинно компенсуватись наявністю підвищених гарантій соціальної захищеності, тобто комплексу організаційно-правових та економічних заходів, спрямованих на забезпечення добробуту саме цієї категорії громадян як під час проходження служби, так і після її закінчення.
Отже, позивач на час звільнення зі служби 07.12.1998 належав до працівників міліції, що вказує безпідставність тверджень відповідачів щодо нерозповсюдження на спірні правовідносини ст.23 Закону N565-XII внаслідок відсутності спеціального звання міліції у позивача.
Висновки аналогічного характеру викладено у постановах Верховного Суду від 23.09.2021 у справі №440/1389/19, від 08.12.2021 у справі №580/1204/19, які в силу вимог ч.5 ст.242 КАС України враховуються судом під час прийняття цього рішення.
Аналіз наведених норм права дає суду підстави дійти наступних висновків з метою їх застосування до спірних правовідносин:
- за працівниками міліції зберігається право на отримання одноразової грошової допомоги, інших виплат, передбачених Законом №565-ХІІ відповідно до Порядку №850, який діяв до набрання чинності Законом №580-VІІІ;
- розгляд заяви (рапорту) і доданих до неї документів, поданих працівником міліції для призначення і виплати одноразової грошової допомоги, повинен закінчуватись прийняттям відповідного рішення (про призначення або відмову у призначенні одноразової грошової допомоги). Повернення документів як таких, що не відповідають вимогам законодавства Порядком №850 не передбачено.
- обов`язок прийняти рішення про призначення або про відмову у призначенні одноразової грошової допомоги за наслідками розгляду поданих працівником міліції заяви (рапорту) та документів покладений на Міністерство внутрішніх справ України.
Суд встановив, що Ліквідаційна комісія УМВС в Рівненській області надіслала до МВС для прийняття відповідного рішення заяву (рапорт) разом з пакетом документів про призначення позивачу одноразової грошової допомоги у зв`язку із встановленням йому інвалідності від захворювання, пов`язаного з проходженням служби.
Суд зазначає, що у відповідності до приписів п. 9 Порядку №850, МВС у місячний строк після надходження зазначених вище документів зобов`язане було прийняти рішення про призначення або у випадках, передбачених пунктом 14 цього Порядку, рішення про відмову у призначенні одноразової грошової допомоги та надіслати таке рішення (разом із зазначеними документами) керівникові органу внутрішніх справ, у якому проходив службу позивач.
Всупереч наведеному, МВС листом №39742/49-10620-2023 від 20.06.2023 повернув заяву (висновок та матеріали) позивача про призначення одноразової грошової допомоги без прийняття жодного рішення з числа тих, які передбачені вищезазначеним пунктом, а саме - про призначення або відмову у призначенні одноразової грошової допомоги позивачу.
Спосіб, у який Міністерство внутрішніх справ України здійснило розгляд заяви та документів щодо виплати позивачеві одноразової грошової допомоги у зв`язку із встановленням ІІ групи інвалідності ані Законом №565-ХІІ, ані Порядком №850 не передбачені.
Враховуючи те, що відповідач жодного рішення у відповідності до п. 9 Порядку №850 не прийняв, натомість надав лише відповідь, викладену в листі щодо повернення матеріалів, суд дійшов висновку про те, що з боку МВС фактично допущено протиправну бездіяльність щодо розгляду заяви про призначення одноразової грошової допомоги позивачу.
Суд критично оцінює доводи, викладені в листі №39742/49-10620-2023 від 20.06.2023 про те, що норми Порядку №850 на позивача не поширюється, оскільки він не належить до категорії працівників міліції, оскільки останні вже були спростовані в рішенні Рівненського окружного адміністративного суду від 21.12.2022 у справі №460/17929/21, яке набрало законної сили.
У зв`язку з цим, суд вважає за необхідне визнати протиправною бездіяльність Міністерства внутрішніх справ України, яка виявилася у не прийнятті жодного рішення за матеріалами, поданими Ліквідаційною комісією УМВС в Рівненській області листом №1/97 від 18.05.2023 щодо призначення ОСОБА_1 одноразової грошової допомоги відповідно до Порядку №850.
Частиною четвертою статті 245 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що у випадку, визначеному пунктом четвертим частини другої цієї статті, суд може зобов`язати відповідача - суб`єкта владних повноважень прийняти рішення на користь позивача, якщо для його прийняття виконано всі умови, визначені законом, і прийняття такого рішення не передбачає права суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд.
У випадку, якщо прийняття рішення на користь позивача передбачає право суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд, суд зобов`язує суб`єкта владних повноважень вирішити питання, щодо якого звернувся позивач, з урахуванням його правової оцінки, наданої судом у рішенні.
З огляду на відсутність будь-якого рішення компетентного органу з питання призначення та виплати позивачу спірної грошової допомоги, суд доходить висновку про необхідність зобов`язання МВС прийняти рішення відповідно до вимог пункту 9 Порядку №850 за наслідками розгляду матеріалів щодо призначення ОСОБА_1 одноразової грошової допомоги відповідно до Порядку №850, а також зобов`язати Ліквідаційну комісію УМВС в Рівненській області повторно направити до МВС України матеріалів щодо призначення ОСОБА_1 одноразової грошової допомоги відповідно до Порядку №850 для прийняття рішення щодо призначення і виплати одноразової грошової допомоги у зв`язку з втратою професійної працездатності.
Таким чином, позов слід задовольнити частково у спосіб, визначений судом.
Підстави для застосування положень ст.139 КАС України у суду також відсутні, оскільки позивач звільнений від сплати судового збору, а доказів понесення інших судових витрат учасниками справи суду не надано.
Керуючись статтями 241-246, 255, 257-262, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
В И Р І Ш И В :
Позовні вимоги ОСОБА_1 до Міністерства внутрішніх справ України, Ліквідаційної комісії УМВС України в Рівненській області про визнання протиправними дій, зобов`язання вчинення певних дій задовольнити частково.
Визнати протиправною бездіяльність Міністерства внутрішніх справ України щодо не прийняття рішення за матеріалами, поданими 18.05.2023 Ліквідаційною комісією УМВС в Рівненській області листом №1/97, щодо призначення ОСОБА_1 одноразової грошової допомоги відповідно до Порядку та умов призначення і виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті), інвалідності або часткової втрати працездатності без установлення інвалідності працівника міліції, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №850.
Зобов`язати Ліквідаційну комісію Управління Міністерства внутрішніх справ України в Рівненській області повторно направити до Міністерства внутрішніх справ України матеріали щодо призначення ОСОБА_1 одноразової грошової допомоги відповідно до Порядку та умов призначення і виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті), інвалідності або часткової втрати працездатності без установлення інвалідності працівника міліції, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №850, у зв`язку з втратою професійної працездатності.
Зобов`язати Міністерство внутрішніх справ України прийняти рішення відповідно до вимог пункту 9 Порядку та умов призначення і виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті), інвалідності або часткової втрати працездатності без установлення інвалідності працівника міліції, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №850, за наслідками розгляду матеріалів щодо призначення ОСОБА_1 одноразової грошової допомоги у зв`язку з втратою професійної працездатності.
В решті вимог позов залишити без задоволення.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення. Апеляційна скарга подається безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.
Повний текст рішення складений 03 вересня 2024 року
Учасники справи:
Позивач - ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , ЄДРПОУ/РНОКПП НОМЕР_1 )
Відповідач - Міністерство внутрішніх справ України (вул. Богомольця Академіка, 10,м. Київ,01024, ЄДРПОУ/РНОКПП 00032684) Відповідач - Ліквідаційна комісія Управління Міністерства внутрішніх справ України в Рівненській області (вул. Миколи Хвильового, 2,м. Рівне,Рівненська обл.,33028, ЄДРПОУ/РНОКПП 08592282)
Суддя У.М. Нор
Суд | Рівненський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.09.2024 |
Оприлюднено | 06.09.2024 |
Номер документу | 121385842 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо соціального захисту (крім соціального страхування), з них |
Адміністративне
Рівненський окружний адміністративний суд
У.М. Нор
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні