Рішення
від 09.09.2024 по справі 140/9298/24
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

09 вересня 2024 року ЛуцькСправа № 140/9298/24

Волинський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Каленюк Ж.В.,

за участю секретаря судового засідання Клочко А.С.,

представника заявника Дмитрук Я.В.,

представника платника податків Лавренюка Б.О.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за заявою Головного управління ДПС у Волинській області до Товариства з обмеженою відповідальністю ДС ОІЛ про зупинення видаткових операцій платника податків,

ВСТАНОВИВ:

Головне управління ДПС у Волинській області (далі ГУ ДПС у Волинській області, контролюючий орган, заявник) звернулося із заявою до Товариства з обмеженою відповідальністю ДС ОІЛ (далі - ТзОВ ДС ОІЛ, товариство, платник податків) про зупинення видаткових операцій платника податків на рахунках.

Вимоги заяви обґрунтовані тим, що на підставі наказу ГУ ДПС у Волинській області від 26 серпня 2024 року №2978-п призначено документальну позапланову виїзну перевірку ТзОВ «ДС ОІЛ» щодо дотримання податкового законодавства при декларуванні за липень 2024 року від`ємного значення з податку на додану вартість. 27 серпня 2024 року розпочати перевірку було неможливим, оскільки при виїзді за юридичною адресою товариства встановлено відсутність директора, який, як встановлено, вибув у відрядженні в місто Київ, тому до наказу ГУ ДПС у Волинській області від 26 серпня 2024 року №2978-п внесено зміни в частині дати початку перевірки з 30 серпня 2024 року. Станом на 03 вересня 2024 року керівнику ТзОВ ДС ОІЛ вручено наказ ГУ ДПС у Волинській області від 29 серпня 2024 року №3006-п, лист від 30 серпня 2024 року №3602/12/03-20-07-02-12 про проведення інвентаризації та вимогу щодо огляду складських приміщень 03 вересня 2024 року. Проте останнім не забезпечено огляд та проведення інвентаризації 03 вересня 2024 року, що задокументовано відповідним актом, при ознайомленні з яким керівник ТзОВ ДС ОІЛ надав пояснення про фізичну неможливість сформувати комісію та здійснити виїзд для огляду складських приміщень й запропонував перенести ці заходи на 04 вересня 2024 року. У вказану дату інспекторами здійснено виїзд за адресами складських приміщень ТзОВ ДС ОІЛ. Комісією в присутності працівників ГУ ДПС у Волинській області проведено інвентаризацію та огляд вибірковим порядком, однак керівником товариства не було забезпечено доступу для огляду складу №4, про що складено акт від 04 вересня 2024 року №3847/07-02/41390300. За поясненнями керівника товариства у складі №4 проводиться фумігація.

Контролюючий орган дійшов висновку, що платником податків умисно вчиняються дії, спрямовані на ненадання доступу до приміщень та іншого майна, які використовуються для провадження господарської діяльності та/або є об`єктами оподаткування.

Покликаючись на повноваження, визначені підпунктом 41.1.1 пункту 41.1 статті 41, підпунктом 20.1.31 пункту 20.1 статті 20 Податкового кодексу України (далі ПК України) та у зв`язку із недопущенням посадових осіб контролюючого органу до обстеження територій та приміщень, ГУ ДПС у Волинській області просило зупинити видаткові операції платника податків ТзОВ ДС ОІЛ на рахунках.

Ухвалою судді Волинського окружного адміністративного суду від 05 вересня 2024 заяву ГУ ДПС у Волинській області до ТзОВ ДС ОІЛ було залишено без руху та після усунення недоліків заяви ухвалою від 06 вересня 2024 року заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження у справі, розгляд якої призначено у судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін, з урахуванням §2 глави 11 розділу ІІ Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) на 14:30 09 вересня 2024 року.

ТзОВ ДС ОІЛ у відзиві на заяву просило відмовити у її задоволенні, зазначивши, що для здійснення господарської діяльності товариство володіє складськими приміщеннями у селищі Сенкевичівка (14 приміщень) та орендує складські приміщення у селах Немир та Ясенівка Луцького району Волинської області. Лист про проведення інвентаризації та щодо огляду приміщень був вручений керівнику товариства о 14:10 03 вересня 2024 року у місті Луцьку, а тому фізично не було можливим забезпечити проведення інвентаризації у встановлений вимогою строк - 03 вересня 2024 року (з огляду на те, що для проведення інвентаризації необхідно було створити комісію, а самі активи знаходилися на відстані 45-50 км від міста Луцька). Проведення цих заходів з дотриманням всіх норм законодавства щодо порядку проведення інвентаризації з ГУ ДПС у Волинській області було узгоджено провести 04 вересня 2024 року. На підставі наказу по товариству від 03 вересня 2024 року №1/0309 його комісією в присутності представників ГУ ДПС у Волинській області проведено інвентаризацію та огляд усіх активів ТзОВ ДС ОІЛ (а не вибірковим порядком). Єдиним приміщенням, яке не можна було оглянути, був склад №4 у селищі Сенкевичівка, оскільки на підставі наказу від 01 вересня 2024 року №2/1908 там проводилася фумігація у зв`язку із надходженням ріпака, зараженого кліщем. Допуск працівників, які не виконують роботи з фумігації, у зону, що охороняється, до закінчення дегазації забороняється.

ТзОВ ДС ОІЛ вважає, що не чинило перешкод в огляді приміщень, а не проведення у повному обсязі запланованих заходів зумовлене об`єктивними причинами, зокрема, щодо збереження здоров`я працівників.

У судовому засіданні представник заявника Дмитрук Я.В. підтримала вимоги заяви, яку просила задовольнити; представник платника податків Лавренюк Б.О. просив відмовити у задоволенні заяви з наведених у відзиві підстав.

Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши письмові докази, суд встановив такі обставини.

ТзОВ ДС ОІЛ зареєстроване як юридична особа; його видами діяльності є: основний - виробництво олії та тваринних жирів (10.41), інші - виробництво іншої хімічної продукції, н.в.і.у. (20.59), оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин (46.21), оптова торгівля іншими товарами господарського призначення (46.49) та ін., про що наявна інформація в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (а.с.46). ТзОВ ДС ОІЛ має відкриті рахунки в банківських установах (а.с.69). Для здійснення господарської діяльності товариство має об`єкти нерухомості (власні та орендовані) у селищі Сенкевичівка та у селах Немир та Ясенівка Луцького району Волинської області; власні об`єкти нерухомого майна має, зокрема, у селищі Сенкевичівка (а.с.53-60).

На підставі підпункту 20.1.4 пункту 20.1 статті 20, підпункту 75.1.2 пункту 75.1 статті 75, підпункту 78.1.8 пункту 78.1 статті 78 та пункту 200.11 статті 200, з урахуванням підпункту 69.2 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ ПК України, у зв`язку із поданням податкової декларації за липень 2024 року з від`ємним значенням з податку на додану вартість, яке становить більше 100 тис. грн наказом ГУ ДПС у Волинській області від 26 серпня 2024 року №2978-п призначено документальну позапланову виїзну перевірку ТзОВ ДС ОІЛ щодо дотримання податкового законодавства при декларуванні за липень 2024 року від`ємного значення податку на додану вартість, яку визначено провести з 27 серпня 2024 року тривалістю 5 робочих днів (а.с.8).

З акта від 27 серпня 2024 року №3714/07-02/41390300 про неможливість проведення перевірки платника податків ТзОВ ДС ОІЛ у зв`язку з відсутністю посадових осіб слідує, що інспекторами ГУ ДПС у Волинській області на підставі наказу від 26 серпня 2024 року №2978-п, направлень на перевірку від 26 серпня 2024 року №4671, №4672 здійснено вихід за юридичною адресою ТзОВ ДС ОІЛ (Волинська область, Луцький район, селище Сенкевичівка, вулиця Привокзальна, 90) для ознайомлення з направленнями та вручення копії наказу про проведення документальної позапланової виїзної перевірки, однак встановлено відсутність керівника ТзОВ ДС ОІЛ. У телефонному режимі до керівника/головного бухгалтера товариства останній повідомив, що перебуває у відрядженні в місті Києві з 26 по 30 серпня 2024 року (наказ від 23 серпня 2024 року №1/2608). У зв`язку із зазначеним станом на 27 серпня 2024 року вручити копію наказу та ознайомити з направленням на проведення перевірки немає можливості (а.с.6).

Наказом ГУ ДПС у Волинській області від 29 серпня 2024 року №3006-п внесено зміни до наказу від 26 серпня 2024 року №2978-п в частині дати початку проведення перевірки з 30 серпня 2024 року тривалістю 5 робочих днів (а.с.9).

Не є спірною та обставина, що 03 вересня 2024 року керівнику ТзОВ ДС ОІЛ у місті Луцьку вручено наказ ГУ ДПС у Волинській області від 29 серпня 2024 року №3006-п, лист від 30 серпня 2024 року №3602/12/03-20-07-02-12 про проведення інвентаризації 03 вересня 2024 року (а.с.5), вимогу від 03 вересня 2024 року №3622/12/03-20-07-02-12 щодо огляду складських приміщень підприємства (а.с.6), що зафіксовано актом від 04 вересня 2024 року №3821/07-02/41390300 (а.с.13), у якому також вказано, що керівником ТзОВ ДС ОІЛ не проведено інвентаризацію товарно-матеріальних цінностей та не забезпечено огляд складських приміщень. У своїх поясненнях на зазначений акт керівник ТзОВ ДС ОІЛ, покликаючись на те, що листи ГУ ДПС у Волинській області отримав о 14:10 03 вересня 2024 року у місті Луцьку, повідомив, що фізично не має можливості підготувати документи, сформувати інвентаризаційну комісію та здійснити виїзд у селище Сенкевичівку для проведення дій, про які йдеться у листі, які запропоновано провести 04 вересня 2024 року.

04 вересня 2024 року о 17:00 складено акт №3847/07-02/41390300 про те, що керівником ТзОВ ДС ОІЛ не забезпечено огляд складського приміщення №4 за адресою: Волинська область, Луцький район, селище Сенкевичівка, вулиця Привокзальна, 90 (а.с.14). У письмових поясненнях керівник товариства вказав, що у складі №4 проведена фумігація.

Частиною четвертою статті 5 КАС України обумовлено, що суб`єкти владних повноважень мають право звернутися до адміністративного суду виключно у випадках, визначених Конституцією та законами України.

Відповідно до пункту 1 частини першої статті 283 КАС України провадження у справах за зверненням податкових та митних органів при здійсненні ними визначених законом повноважень здійснюється на підставі заяви таких органів щодо: зупинення видаткових операцій платника податків на рахунках/електронних гаманцях платника податків.

Частина сьома цієї статті визначає, що у разі постановлення судом ухвали про відкриття провадження у справі суд приймає рішення по суті заявлених вимог не пізніше 96 годин з моменту встановлення обставин, що зумовлюють звернення заявника до суду.

Надаючи правову оцінку правовідносинам між сторонами, суд керується такими нормативно-правовими актами.

Пунктом 20.1 статті 20 ПК України передбачено, що контролюючі органи, визначені підпунктом 41.1.1 пункту 41.1 статті 41 цього Кодексу, мають право проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України), у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення (підпункт 20.1.4).

Як установлено підпунктом 75.1.2 пункту 75.1 статті 75 ПК України, документальна позапланова перевірка не передбачається у плані роботи контролюючого органу і проводиться за наявності хоча б однієї з підстав, визначених цим Кодексом. Документальною виїзною перевіркою вважається перевірка, яка проводиться за місцезнаходженням платника податків чи місцем розташування об`єкта права власності, стосовно якого проводиться така перевірка.

Згідно пунктом 78.1 статті 78 ПК України документальна позапланова перевірка здійснюється за наявності хоча б однієї з таких підстав: платником подано декларацію, в якій заявлено до відшкодування з бюджету податок на додану вартість, за наявності підстав для перевірки, визначених у розділі V цього Кодексу, та/або з від`ємним значенням з податку на додану вартість, яке становить більше 100 тис. гривень. Документальна позапланова перевірка з підстав, визначених у цьому підпункті, проводиться виключно щодо законності декларування заявленого до відшкодування з бюджету податку на додану вартість та/або з від`ємного значення з податку на додану вартість, яке становить більше 100 тис. гривень (підпункт 78.1.8).

Саме така підстава вказана у наказі ГУ ДПС у Волинській області від 26 серпня 2024 року №2978-п. При цьому суд зазначає, що правомірність наказу про призначення перевірки не є предметом розгляду цієї справи.

За приписами пункту 81.1 статті 81 ПК України посадові особи контролюючого органу мають право приступити до проведення документальної виїзної перевірки за наявності підстав для їх проведення, визначених цим Кодексом, та за умови пред`явлення таких документів: направлення на проведення такої перевірки, копії наказу про проведення перевірки, службового посвідчення осіб, які зазначені в направленні на проведення перевірки.

Відповідно до пункту 81.2 статті 81 ПК України у разі відмови платника податків та/або посадових (службових) осіб платника податків (його представників або осіб, які фактично проводять розрахункові операції) у допуску посадових (службових) осіб контролюючого органу до проведення перевірки посадовими (службовими) особами контролюючого органу за місцем проведення перевірки, невідкладно складається та реєструється в контролюючому органі не пізніше наступного робочого дня у двох примірниках акт, що засвідчує факт відмови, із зазначенням заявлених причин відмови, один примірник якого вручається під підпис, відразу після його складання, платнику податків та/або уповноваженій особі платника податків.

За обставин цієї справи платник податків допустив працівників контролюючого органу до проведення перевірки. Доказів протилежного суду не надано.

Відповідно до підпунктів 20.1.9, 20.1.12, 20.1.13 пункту 20.1 статті 20 ПК України контролюючі органи мають право: вимагати під час проведення перевірок від платників податків, що перевіряються, проведення інвентаризації основних засобів, товарно-матеріальних цінностей, коштів, зняття залишків товарно-матеріальних цінностей, готівки з використанням інформації та документів щодо результатів такої інвентаризації за наслідками таких перевірок або під час наступних заходів податкового контролю; вимагати під час проведення перевірок від посадових або службових осіб платника податків залучення повноважних осіб для спільного з працівниками контролюючого органу зняття показань внутрішніх та зовнішніх лічильників, якими обладнані технічні пристрої, що використовуються у процесі провадження діяльності, що перевіряється; доступу під час проведення перевірок до територій, приміщень (крім житла громадян) та іншого майна, що використовуються для провадження господарської діяльності та/або є об`єктами оподаткування, або використовуються для отримання доходів (прибутку), або пов`язані з іншими об`єктами оподаткування та/або можуть бути джерелом погашення податкового боргу.

Зазначеним правам контролюючого органу під час виконання ними визначених законом функцій кореспондують обов`язки платника не перешкоджати законній діяльності посадової особи контролюючого органу під час виконання нею службових обов`язків та виконувати законні вимоги такої посадової особи; допускати посадових осіб контролюючого органу під час проведення ними перевірок до податків обстеження приміщень, територій (крім житла громадян), що використовуються для одержання доходів чи пов`язані з утриманням об`єктів оподаткування, а також для проведення перевірок з питань обчислення і сплати податків та зборів у випадках, встановлених цим Кодексом (підпункти 16.1.9, 16.1.13 пункту 16.1 статті 16 ПК України).

Реалізуючи визначені підпунктами 20.1.9, 20.1.12, 20.1.13 пункту 20.1 статті 20 ПК України права, ГУ ДПС у Волинській області у листі від 30 серпня 2024 року №3602/12/03-20-07-02-12 просило ТзОВ ДС ОІЛ провести інвентаризацію основних засобів, нематеріальних активів, інших активів, запасів, товарно-матеріальних цінностей, коштів у присутності працівників, які проводять перевірку, в термін до 03 вересня 2024 року (а.с.5). Також у листі від 03 вересня 2024 року №3622/12/03-20-07-02-12 ГУ ДПС у Волинській області ТзОВ ДС ОІЛ вимагало забезпечити 03 вересня 2024 року спільний з працівниками контролюючого органу огляд основних засобів, земельних ділянок, виробничих та складських приміщень, товарно-матеріальних цінностей, зняття внутрішніх та зовнішніх лічильників, якими обладнані технічні пристрої, що використовуються у процесі провадження діяльності (а.с.6).

Як вже було зазначено вище, зазначені листи контролюючого органу вручені керівнику ТзОВ ДС ОІЛ 03 вересня 2024 року, що встановлено з акта від 04 вересня 2024 року №3821/07-02/41390300. Тобто, у той же день мала би бути проведена інвентаризація.

З матеріалів справи видно, що наказом ТзОВ ДС ОІЛ від 03 вересня 2024 року №1/0309 на виконання листа ГУ ДПС у Волинській області від 30 серпня 2024 року №3602/12/03-20-07-02-12 створено інвентаризаційну комісію для проведення інвентаризації основних засобів, нематеріальних та інших активів, запасів, товарно-матеріальних цінностей, коштів у період з 04 по 05 вересня 2024 року, яку провести у присутності представників ГУ ДПС у Волинській області (а.с.61).

ГУ ДПС у Волинській області не заперечує факт проведення інвентаризації з участю його працівників 04 вересня 2024 року.

Поряд з тим 04 вересня 2024 року складено акт №3847/07-02/41390300 про те, що керівником підприємства не забезпечено огляд складського приміщення №4 (селище Сенкевичівка, вулиця Привокзальна, 90) (а.с.14).

Згідно з пунктом 20.1.31 пункту 20.1 статті 20 ПК України контролюючі органи, визначені підпунктом 41.1.1 пункту 41.1 статті 41 цього Кодексу, мають право звертатися до суду щодо зупинення видаткових операцій платника податків на рахунках/електронних гаманцях такого платника податків у банках, інших фінансових установах, небанківських надавачах платіжних послуг, емітентах електронних грошей (крім операцій з видачі заробітної плати та сплати податків, зборів, єдиного внеску, а також визначених контролюючим органом грошових зобов`язань платника податків, погашення податкового боргу), у тому числі при недопущенні посадових осіб контролюючих органів до обстеження територій та приміщень.

За змістом наведеної норми контролюючий орган набуває право на звернення до суду задля настання визначених підпунктом 20.1.31 пункту 20.1 статті 20 ПК України наслідків у вигляді зупинення видаткових операцій платника податків на рахунках/електронних гаманцях при недопущенні посадових осіб контролюючих органів до обстеження територій та приміщень.

Тобто, у разі створення платником податків перешкод у реалізації податковим органом прав при виконанні покладених законом функцій - обстеження територій та приміщень під час проведення податкової перевірки - безпосередньо ПК України встановлює спосіб забезпечення виконання платником податків його обов`язків.

Зупинення видаткових операцій по суті є арештом коштів на рахунку/електронному гаманці платника податків.

Відповідно до абзаців другого, третього підпункту 94.6.2 пункту 94.6 статті 94 ПК України арешт коштів на рахунку/електронному гаманці платника податків здійснюється виключно на підставі рішення суду шляхом звернення контролюючого органу до суду. Звільнення коштів з-під арешту банк або інша фінансова установа здійснює за рішенням суду.

Однак наведені заявником підстави умисне вчинення дій, спрямованих на ненадання доступу посадових осіб контролюючого органу до приміщень (крім житла) та іншого майна, що використовуються для провадження господарської діяльності та/або є об`єктами оподаткування, не знаходять підтвердження належними доказами при розгляді справи.

Так згідно з поясненнями керівника ТзОВ ДС ОІЛ в акті від 04 вересня 2024 року №3847/07-02/41390300 у складському приміщенні №4 проводиться фумігація, наказ додається.

В матеріалах справи наявна копія наказу ТзОВ ДС ОІЛ від 01 вересня 2024 року №2/1908 (а.с.62), яким вирішено провести фумігацію складу №4 препаратом Джин з 01 по 07 вересня 2024 року; роботи виконати власними силами. Видачі наказу передувала службова записка завідувача лабораторії товариства про те, що на складі №4 зберігається ріпак урожаю 2024 року у кількості 194000,00 кг, заражений кліщем (2 ст.), що потребує фумігації (а.с.63).

Якісним посвідченням на зерно від 31 серпня 2024 року №264 (а.с.64) підтверджено, що ріпак урожаю 2024 року у кількості 194000,00 кг надійшов на зерновий склад ТзОВ ДС ОІЛ від поклажодавця Приватно-орендного сільськогосподарського підприємства імені Івана Франка (примітка: ріпак заражений кліщем).

Суд зауважує, що платник податків надавав під час перевірки документальне підтвердження проведення фумігації у складі №4, про що вказано у поясненнях до акту від 04 вересня 2024 року №3847/07-02/41390300.

Фумігація - метод боротьби зі шкідниками шляхом повного заповнення обсягу газоподібними пестицидами (фумігантами), які задушують або отруюють шкідників.

За приписами пунктів 2, 5, 6 глави 5 розділу ІІ Правил охорони праці для працівників, зайнятих на роботах зі зберігання та переробки зерна, затверджених наказом Міністерства соціальної політики України від 20 вересня 2017 року №1504 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 23 жовтня 2017 року за №1288/31156), фумігація проводиться у приміщеннях з надійною герметизацію під укриттям із синтетичних плівок чи брезентів, що забезпечують достатню газонепроникність. До початку фумігації всі працівники, що не беруть участі в роботах з фумігації, виводяться з об`єктів та захисної зони. Допуск працівників, які не виконують роботи з фумігації, у зону, що охороняється, до закінчення дегазації забороняється.

Зважаючи на вимоги безпеки під час здійснення технологічних процесів фумігації, проведення якої було заплановане ще до вручення платнику податків наказу про проведення позапланової перевірки та пред`явлення вимог про проведення інвентаризації і забезпечення огляду приміщень працівниками контролюючого органу, відсутні підстави вважати, що ТзОВ ДС ОІЛ умисно вчиняються дії, спрямовані на ненадання доступу до приміщень товариства. Суд враховує, що інвентаризація на підставі наказу від 03 вересня 2024 року №1/0309 за участю представників ГУ ДПС у Волинській області фактично проводилася 04 вересня 2024 року на всіх об`єктах, а неможливість обстеження складу №4 зумовлена об`єктивними причинами - особливістю здійснення технологічних процесів фумігації та дотримання вимог охорони праці, збереження здоров`я працівників товариства та контролюючого органу.

При цьому докази, які б спростували доводи ТзОВ ДС ОІЛ (щодо наявності об`єктивних обставин неможливості дослідження приміщення на дату складення акта), ГУ ДПС у Волинській області суду не надало.

Згідно з частиною першою статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

З урахуванням встановлених обставин, перевірених письмовими доказами, та на підставі аналізу нормативно-правових актів, якими врегульовані відносини між сторонами, суд дійшов висновку, що ГУ ДПС у Волинській області як суб`єкт владних повноважень не довело наявність підстав для задоволення заяви про зупинення видаткових операцій на рахунках ТзОВ ДС ОІЛ наявність умисних дій, спрямованих на недопущення посадових осіб контролюючого органу до обстеження територій та приміщень, тому у задоволенні заяви з наведених у ній мотивів належить відмовити.

Керуючись статтями 9, 72-77, 246, 272, 283 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

У задоволенні заяви Головного управління ДПС у Волинській області (43010, Волинська область, місто Луцьк, Київський майдан, будинок 4, ідентифікаційний код відокремленого підрозділу 44106679) до Товариства з обмеженою відповідальністю ДС ОІЛ (43000, Волинська область, Луцький район, селище Сенкевичівка, вулиця Привокзальна, будинок 90, ідентифікаційний код юридичної особи 41390300) про зупинення видаткових операцій платника податків відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржене в апеляційному порядку шляхом подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом десяти днів з дня його проголошення.

Суддя Ж.В. Каленюк

СудВолинський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.09.2024
Оприлюднено11.09.2024
Номер документу121475004
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —140/9298/24

Ухвала від 20.11.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Постанова від 23.10.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Пліш Михайло Антонович

Ухвала від 21.10.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Пліш Михайло Антонович

Ухвала від 21.10.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Пліш Михайло Антонович

Ухвала від 14.10.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Пліш Михайло Антонович

Ухвала від 14.10.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Пліш Михайло Антонович

Ухвала від 24.09.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Пліш Михайло Антонович

Рішення від 09.09.2024

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Каленюк Жанна Василівна

Ухвала від 06.09.2024

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Каленюк Жанна Василівна

Ухвала від 05.09.2024

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Каленюк Жанна Василівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні