Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
09 вересня 2024 р. № 520/19718/24
Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Спірідонова М.О., розглянувши в порядку спрощеного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ГІС Кепітал" (вул. Піонерська, буд. 84-А, смт. Шевченкове, Шевченківський район, Харківська область, 63601) до Головного управління ДПС у Харківській області (вул. Григорія Сковороди, 46, м.Харків, Харківська обл., Харківський р-н, 61057) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,-
В С Т А Н О В И В :
Позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю "ГІС Кепітал", звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з зазначеним позовом до Головного управління ДПС у Харківській області, в якому просить суд:
1. Визнати протиправним та скасувати рішення ГУ ДПС від 21.06.2023 № 254/20-40-04-05-16 щодо можливості чи неможливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку.
2. Зобов`язати ГУ ДПС прийняти рішення щодо неможливості своєчасного виконання платником податків ТОВ «ГІС Кепітал» свого податкового обов`язку.
3. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Харківській області на користь ТОВ «ГІС Кепітал» витрати по оплаті судового збору у розмірі 2 422,40 грн.
В обґрунтування позову зазначено, що рішення ГУ ДПС від 21.06.2023 № 254/20-40-04-05-16 щодо можливості чи неможливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку є протиправним та таким, що винесено з порушенням норм чинного законодавства України, а тому підлягає скасуванню.
Ухвалою суду від 17.07.2024 року відкрито спрощене провадження по справі та запропоновано відповідачу надати відзив на позов.
Представником відповідача 31.07.2024 року надано відзив на позовну заяву, в якому він просив відмовити позивачу в задоволенні позовних вимог, та зазначає, що оскаржуване позивачем рішення ГУ ДПС від 21.06.2023 № 254/20-40-04-05-16 щодо можливості чи неможливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку є таким, що винесено в межах чинного законодавства України, а тому не підлягає скасуванню.
Відповідно до п. 10 ч. 1 ст. 4 Кодексу адміністративного судочинства України зазначено, що письмове провадження - розгляд і вирішення адміністративної справи або окремого процесуального питання в суді першої, апеляційної чи касаційної інстанції без повідомлення та (або) виклику учасників справи та проведення судового засідання на підставі матеріалів справи у випадках, встановлених цим Кодексом.
Відповідно до ч. 4 ст. 229 КАС України зазначено, що у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
З огляду на вищезазначені приписи Кодексу адміністративного судочинства України, суд вважає за можливе розглянути справу за відсутності сторін в порядку письмового провадження за наявними в матеріалах справи доказами.
Суд, дослідивши матеріали справи, проаналізувавши докази у їх сукупності, вивчивши норми матеріального та процесуального права, якими врегульовані спірні правовідносини вважає, що позов не підлягає задоволенню з наступних підстав та мотивів.
Судом встановлено, що позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю «ГІС Кепітал» зареєстровано 20.01.2014, є платником податку на додану вартість та перебуває на податковому обліку у Головному управлінні ДПС у Харківській області.
Місцезнаходженням ТОВ «ГІС Кепітал» є: Україна, 63601, Харківська область, Куп`янський район, селище міського типу Шевченкове, вулиця Покровська, будинок 84А. Основний вид економічної діяльності надання в оренду власного чи орендованого нерухомого майна (КВЕД 68.20).
Фактична адреса знаходження нерухомого майна, що надавалось в оренду ТОВ «ГІС» (код ЄДРПОУ 37352840) згідно Договору оренди № 01/01/20ОН від 18.01.2021: Україна, 63601, Куп`янський район, смт. Шевченкове, вул. Покровська, буд.84А. Оригінал договору, актів приймання-передачі майна в оренду, додаткових угод, актів наданих послуг та інших документів, що стосуються орендних правовідносин знаходяться в смт Дворічна.
У період з 24.02.2022 по 08.09.2022 смт Шевченкове Куп`янського району Харківської області було тимчасово окуповане збройними формуваннями Російської Федерації, а з 08.09.2022 належить до територій, на яких ведуться активні бойові дії, що підтверджується Переліком територій на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженим наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309.
В позовній заяві позивачем зазначено, що через окупацію та активні бойові дії, підприємство тривалий час не отримувало доходів з оренди, та за настанням деокупаційного періоду змушено відновлювати майно для можливості його використання орендарем. У свою чергу, бухгалтерія, а відповідно і всі документи відносно господарської діяльності підприємства у паперовій та електронній формі (на відповідних електронних носіях інформації), серверне та комп`ютерне обладнання, що містить регістри бухгалтерського обліку ТОВ «ГІС Кепітал» розміщуються за адресою: 62702, Куп`янський район, смт. Дворічна, вул. Сонячна, 38, де підприємство орендує приміщення на підставі договору суборенди № 01/02/2022СО від 01.02.2022, укладеного з ТОВ «ГІС Полімер». Через окупацію смт. Дворічна та триваючі активні бойові дії ТОВ «ГІС Кепітал» позбавлено доступу до приміщень у смт Дворічна, у яких розміщено всі документи, що стосуються господарської діяльності підприємства та комп`ютерне і серверне обладнання.
Також під час розгляду справи судом встановлено, що 29.05.2023 року позивачем до ГУ ДПС було подано заяву про неможливість своєчасно виконувати податковий обов`язок № 5 (вх. ГУ ДПС у Харківській області від 31.05.2023 № 39545/6/ЕКП).
До заяви підприємством надано наступні документи, а саме:
1. Копія Договору оренди №01/01/20ОН від 18.01.2021 укладеного з ТОВ «ГІС» (код ЄДРПОУ 37352840) на 5 аркушах;
2. Копія наказу ТОВ «ГІС КЕПІТАЛ» № 2-од від 24.03.2022 року про призупинення дії трудових договорів з працівниками Товариства на 1 арк.;
3. Копія наказу ТОВ «ГІС КЕПІТАЛ» № 3-од від 18.10.2022 року про скасування призупинення дії трудових договорів з працівниками Товариства на 1 аркушах (поновлення діяльності);
4. Копія повідомлення ТОВ «ГІС КЕПІТАЛ» про неможливість вивезення первинних документів за вих.№3 від 09.05.2023 року на 3 аркушах;
5. Інформація з електронного кабінету платника податків про прийняття повідомлення ТОВ «ГІС КЕПІТАЛ» про неможливість вивезення первинних документів за вих.№3 від 09.05.2023 року, зареєстрованого за № 34127 від 10.05.2023, реєстраційний індекс 34127/6/ЕКП у формі скріншоту на 1 аркуші.
За результатами розгляду заяви контролюючим органом було прийнято попереднє рішення щодо можливості чи неможливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку від 07.06.2023 року № 244/20-40-04-05-16, яке направлене до Електронного кабінету платника 08.06.2023 року та запропоновано надати перелік документів, що підтверджують неможливість платника податків - юридичної особи своєчасно виконати свій податковий обов`язок, у тому числі податкового агент відповідно до Порядку № 225.
16.06.2023 року позивачем, у відповідь на попереднє рішення, надіслано до Головного управління ДПС у Харківській області пояснення № 8, проте додаткових документів, які відповідають Переліку документів надано не було.
За результатами розгляду заяви та наявних документів, Комісією щодо підтвердження можливості чи неможливості виконання обов`язків платником податків, визначених підпунктом 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України та вимогами наказу Міністерства фінансів України від 29.07.2022 року № 225 «Про затвердження Порядку підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків», винесено рішення щодо можливості виконання платником податків обов`язків від 21.06.2023 № 254/20-40-04-05-16 та надіслано на електронний кабінет платника 22.06.2023.
Підставою для винесення рішення від 21.06.2023 №254/20-40-04-05-16 було те, що до заяви не надано достатнього переліку документів, що підтверджують неможливість платника податків юридичної особи своєчасно виконати свій податковий обов`язок, у тому числі податкового агента, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.07.2022 №225.
Позивач, вбачаючи в зазначеному порушення своїх прав, звернувся за їх захистом до суду.
Суд, надаючи оцінку спірним правовідносинам, зазначає наступне.
24.02.2022 року військовими формуваннями РФ здійснено вторгнення на територію суверенної держави Україна. З початку військової агресії РФ Харківська область до теперішньою часу є територією активних бойових дій.
На підставі Указу Президента України від 24.02.2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 № 2102-ІХ «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні»» (далі - Указ), на всій території України запроваджено воєнний стан, який продовжує діяти до теперішнього часу. На підставі Указу, Законом України «Про внесенні змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо особливостей оподаткування та подання звітності у період дії воєнного стану» від 03.03.2022 №2118-ІХ підрозділ 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України доповнено пунктом 69, відповідно до якого до платників податків та контролюючих органів зупинився перебіг строків визначених податковим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи. Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану» від 12.05.2022 №2260-ІХ до пункту 69.9 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України внесено зміни згідно яких для платників податків та контролюючих органів поновлено строки сплати податків та зборів, визначених податковим законодавством та іншим законодавством, контроль за дотримання якого покладено на контролюючі органи.
Підпункт 69.1 викладено в такій редакції: «У разі відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов`язок щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних. розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від передбаченої цим Кодексом відповідальності з обов`язковим виконанням таких обов`язків протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні.
У разі відсутності можливості у платника податків щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу своєчасно виконати свій податковий обов`язок щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, такий платник податків звільняється від відповідальності, визначеної цим Кодексом, у межах діяльності, що провадиться через такі філії, представництва, відокремлені чи інші структурні підрозділи, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України.
Платники податків, які мають можливість своєчасно виконувати податкові обов`язки щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації відповідних реєстрах податкових накладних, розрахунків коригування, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків, граничний термін виконання яких припадає на період починаючи з 24 лютого 2022 року до дня набрання чинності Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану» за умови реєстрації такими платниками податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних до 15 липня 2022 року подання податкової звітності до 20 липня 2022 року та сплати податків та зборів у строк не пізніше 31 липня 2022 року.
Платники податків, у тому числі щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу, у яких відновилася можливість виконувати свої податкові обов`язки, граничний термін виконання яких припадає на період починаючи з 24 лютого 2022 року до дня відновлення можливості платника податків, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків, передбачених цим Кодексом, за умови виконання ними таких податкових обов`язків, щодо реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, подання звітності, сплати податків і зборів, протягом 60 календарних днів з першого дня місяця, наступного за місяцем відновлення таких можливостей платників податків. Порядок підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених і цьому пункті та перелік документів на підтвердження затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику».
06 вересня 2022 року набрав чинності наказ Міністерства фінансів України «Про затвердження Порядку підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у підпункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України, та переліків документів на підтвердження» від 29.07.2022 №225 (далі - Наказ №225), яким затверджено Порядок підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у підпункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України (далі - Порядок); перелік документів, що підтверджують неможливість платника податків - юридичної особи, зокрема щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу, своєчасно виконані свій податковий обов`язок, у тому числі обов`язок податкового агента (далі - Перелік документів для юридичної особи); перелік документів, що підтверджують неможливість платника податків фізичної особи, зокрема самозайнятої особи, своєчасно виконати свій податковий обов`язок, у тому числі обов`язок податкового агента.
Порядок розроблено відповідно до п.п. 69.1 п. 69 підрозділу 10 розд. XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України з метою тимчасового, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, підтвердження платниками податків можливості чи неможливості своєчасного виконання податкового обов`язку щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої п. 46.2 ст. 46 глави 2 розд. II Податкового кодексу України, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо (п. І розд. І Порядку).
Підстави неможливості виконання платниками податків - юридичними особами та їх відокремленими підрозділами податкових обов`язків (у тому числі обов`язків податкових агентів), крім підстав, встановлених підпунктами 102.6.1-102.6.5 п. 102.6 ст. 102 Податкового кодексу України визначені у п.1 розділу II Порядку.
Так, згідно п. 1 розд. II Порядку - підставами неможливості виконання платниками податків - юридичними особами та їх відокремленими підрозділами податкових обов`язків (у тому числі обов`язків податкових агентів) є: 1) втрата (знищення чи зіпсуття) первинних документів, комп`ютерного та іншого обладнання внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації; 2) неможливість використати чи вивезти документи, комп`ютерне та інше обладнання внаслідок ведення бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації; 3) використання чи вивезення документів, комп`ютерного або іншого обладнання, пов`язане з ризиком для життя чи здоров`я посадової особи платника податків або неможливе у зв`язку з встановленням уповноваженими органами державної влади відповідно до закону в умовах воєнного стану заборон та/або обмежень; 4) можливість витоку інформації щодо обсягів та місць зберігання пального або спирту етилового та їх знищення надалі внаслідок складання та реєстрації акцизних накладних, та/або подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового, та/або подання заявки на переміщення пального або спирту етилового транспортними засобами, що не є акцизними складами пересувними тощо (виключно в частині виконання визначених цим абзацом обов`язків); 5) відсутність у платника податків інших посадових осіб, уповноважених відповідно до законодавства нараховувати, стягувати та вносити до бюджету податки, збори, а також вести бухгалтерський облік, складати та подавати податкову та фінансову звітність, відсутність можливості у власника призначити таких посадових осіб за умови відсутності у такого платника податків об`єктів оподаткування, або показників, які підлягають декларуванню, відповідно до вимог Податкового кодексу, може бути пов`язана з такими обставинами: посадова особа є одночасно одним із власників юридичної особи за умови, що відсутність такого співвласника (акціонера, учасника, засновника) унеможливлює прийняття рішення про призначення на постійній або тимчасовій основі іншої посадової особи; юридична особа заснована на власності окремої фізичної особи, яка одночасно є єдиною посадовою особою такої юридичної особи. 6) перебування (податкова адреса платника податків та/або фактичне знаходження / знаходження виробничих потужностей тощо) на території населеного пункту, у якому ведуться воєнні (бойові) дії, який (які) знаходиться в оточенні (блокуванні) або тимчасово окупований збройними формуваннями Російської Федерації; 7) інші обставини непереборної сили (форс-мажорні обставини), підтверджені документально.
Відповідно до п. 3 розділу II Порядку до платників податків, у тому числі щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу, які на дату набрання чинності Порядком (06.09.2022) мають можливість подані до контролюючого органу заяву та документи (копії документів), інформацію про відсутність можливіші виконання податкових обов`язків, застосовуються такі правила. У разі неможливості виконання платником податків податкового обов`язку, у тому числі щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу, платник податків подає не пізніше 30 вересня 2022 року заяву про відсутність такої можливості (крім виконання обов`язку щодо реєстрації акцизних накладних та/або подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового, та/або подання заявки на переміщення пального або спирту етилового транспортними засобами, що не є акцизними складами пересувними тощо) разом з вичерпним переліком документів (копій документів), інформації, які передбачені Переліком документів для юридичної особи або Переліком документів для фізичної особи до контролюючого органу в порядку передбаченому п. 8 розділу II Порядку.
Платники податків подають до контролюючого органу заяву та документи в електронній формі шляхом надсилання через Електронний кабінет або у паперовій формі шляхом подання до контролюючого органу за місцем податкової адреси або будь-якого сервісною центру контролюючого органу, або надсилання поштою з повідомленням про вручення (п. 8 розділу II Порядку).
Абзацом першим п. 1 розділу III Порядку встановлено, що заява платника податків у довільній формі та відповідні документи (копії документів) розглядаються контролюючим органом протягом 20 календарних днів з дня, наступного за днем їх отримання, з можливістю продовження терміну розгляду з урахуванням строку, передбаченого для направлення попереднього рішення.
Платники податків надають документ чи кілька документів (копію документа чи документів), інформацію, що можуть бути використані для підтвердження неможливості виконання ними своїх податкових обов`язків.
Суд наголошує, що для звільнення платника від виконання податкових обов`язків обставини неможливості своєчасного виконання податкового обов`язку мають бути реальними та об`єктивними, а не формальними. Платник має надати вичерпний перелік документів, які підтверджують виникнення саме у нього обставин, що унеможливлюють ведення господарської діяльності та виконання податкового обов`язку.
Зазначене узгоджується з позицією КАС ВС в постанові від 04.10.2023 року у справі № 160/19575/22.
Згідно з наказом Міністерства з питань інтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 року № 309, «Про затвердження переліку територій на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією територій» (зі змінами), з 08 вересня 2022 року територія смт. Шевченкове, Куп`янського району, Харківської області, де розташоване майно та здійснюється господарська діяльність ТОВ «ГІС КЕПІТАЛ» - деокуповано.
В Повідомленні про неможливість вивезення первинних документів від 09.05.2023 року реєстраційний індекс 34127/6/ЕКП, позивачем зазначено, що ТОВ «ГІС КЕПІТАЛ» починаючи з 24.02.2022 року і по час подання зазначеного повідомлення, не мало доступу до приміщень, в якому було організовано зберігання документації господарської діяльності.
Суд окремо наголошує, що згідно даних ІКС «Податковий блок» перша подія господарської діяльності ТОВ «ГІС КЕПІТАЛ» відбулась: - 30.12.2022 - надано податковий розрахунок 4 ДФ за І кв 2022; - 14.01.2023 - надано податковий розрахунок 4 ДФ за ІІ та ІІІ кв 2022; - 27.01.2023 та 02.02.2023 - надано податковий розрахунок 4 ДФ за IV кв 2022; - 02.05.2023 - надано податковий розрахунок 4 ДФ за І кв 2023 року, що свідчить про початок здійснення позивачем господарських операцій.
Аналізуючи вищевикладене суд дійшов висновку, що подані контролюючому органу до заяви № 5 від 29.05.2023 року документи не можуть бути поважною підставою для визнання неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у підпункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України, оскільки суду не видається можливим встановити поважні підстави неможливості позивачем своєчасного виконання податкового обов`язку, оскільки позивачем не надано суду документів визначених згідно п. 1 розд. II Порядку та враховуючи, що позивач здійснює господарську діяльність, а отже позовні вимоги є необґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню.
Відповідно до частини 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Частиною 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Відповідно до ст. 2 КАС України, завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
Отже, розглянувши подані сторонами документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до висновку про те, що позовні вимоги не підлягають задоволенню.
Керуючись статтями 14, 243-246, 293, 295-296 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
В И Р І Ш И В:
В задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю "ГІС Кепітал" (вул. Піонерська, буд. 84-А, смт. Шевченкове, Шевченківський район, Харківська область, 63601) до Головного управління ДПС у Харківській області (вул. Григорія Сковороди, 46, м.Харків, Харківська обл., Харківський р-н, 61057) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії - відмовити.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Учасник справи, якому повне рішення суду не були вручені у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження: на рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Суддя Спірідонов М.О.
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 09.09.2024 |
Оприлюднено | 11.09.2024 |
Номер документу | 121478082 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Спірідонов М.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні