Рішення
від 09.09.2024 по справі 420/15181/24
ПРИМОРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ОДЕСИ

Справа № 420/15181/24

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

09 вересня 2024 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд під головуванням судді Андрухіва В.В., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження у порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС» до Головного управління ДПС в Одеській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС» звернулося до суду з позовом до Головного управління ДПС в Одеській області, Державної податкової служби України, в якому просить:

1. Визнати протиправними та скасувати рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладеної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області від 25.04.2024 р. №10963388/44456421 про відмову у реєстрації податкової накладної №2, дата складання: від 30.06.2023, дата реєстрації: 17.07.2023 реєстраційний номер документа: 9175943025, на суму 1795086,50 грн., ПДВ 299181,08 грн.

2. Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних складену Товариством з обмеженою відповідальністю ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС податкову накладну №2, дата складання: від 30.06.2023, дата реєстрації: 17.07.2023 реєстраційний номер документа: 9175943025, на суму 1795086,50 грн., ПДВ 299181,08 грн., датою її первинного подання на реєстрацію.

3. Визнати протиправними та скасувати рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладеної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області від 25.04.2024 р. № 10963389/44456421 про відмову у реєстрації розрахунку коригування кількісних і вартісних показників № 1, дата складання: від 30.06.2023, дата реєстрації: 14.07.2023, реєстраційний номер документа: 9174112688 до податкової накладної №1 від 31.01.2023, дата реєстрації податкової накладної: 11.01.2024 р., реєстраційний номер податкової накладної: 9025454196.

4. Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних складену Товариством з обмеженою відповідальністю ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС розрахунок коригування кількісних і вартісних показників № 1, дата складання: від 30.06.2023, дата реєстрації: 14.07.2023, реєстраційний номер документа: 9174112688 до податкової накладної № 1 від 31.01.2023, дата реєстрації податкової накладної: 11.01.2024 р., реєстраційний номер податкової накладної: 9025454196, датою її первинного подання на реєстрацію.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив про те, що Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС» зареєстроване платником податку на додану вартість та здійснює діяльність за КВЕД 43.21 Електромонтажні роботи. У рамках даного виду діяльності підприємство здійснює реконструкцію та будівництво енергетичних об`єктів, електромонтажні, будівельно-монтажні та пусконалагоджувальні роботи щодо енергетичних об`єктів (підстанцій енергетичної системи України до 750 кВ, високовольтних повітряних ліній до 35 кВ, високовольтних кабельних ліній до 10 кВ, сонячних та вітряних електростанцій, міських мереж зовнішнього освітлення та зовнішніх мереж електропостачання цивільних і промислових будівель).

Для здійснення господарської діяльності позивач використовує орендовані нежитлові офісні та складські приміщення, а вся виробнича діяльність провадиться безпосередньо на об`єктах замовників.

Як зазначено у позові, 13 січня 2023 року між ТОВ «НОВІ ПРОДУКТИ» (Замовник) та ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС» (Виконавець) укладено Договір підряду № 13/01/2022-ЕС, згідно якого Виконавець зобов`язується за завданням Замовника виконати Роботи з переносу ТП № 78 та чотирьох кабельних ліній 10 кВ (далі Роботи) на об`єкті Замовника (надалі Об`єкт), розташованому за адресою: Черкаська обл., Уманський р-н, м. Жашків, вул. Перемоги, буд.10, а Замовник зобов`язується прийняти належним чином виконані Роботи та оплатити їх. Згідно п.1.11. Договору підряду від 13.01.2023 р. № 13/01/2022-ЕС до початку виконання робіт ТОВ «НОВІ ПРОДУКТИ» передав ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС» проектну документацію «Внесення змін до проекту «Перенесення трьох КЛ-10 кВ за зону забудови за адресою: вул. Перемоги, 10 м. Жашків, Черкаська область» у паперовому вигляді, один екземпляр із печаткою «У виробництво». Відповідно до п. 2.1. Договору підряду від 13.01.2023 р. № 13/01/2022-ЕС загальна вартість Договору складає 3 449 805 грн.

Згідно п. 3.1. Договору підряду від 13.01.2023 р. № 13/01/2022-ЕС розрахунки за виконання Робіт проводяться Замовником в наступному порядку: 3.1.1. 1 частина оплати: попередня оплата 40% від загальної вартості що складає 1 379 922,00 грн. з ПДВ, оплачується після підписання даного Договору протягом 5 банківських днів з дати рахунка на оплату; 3.1.2. 2 частина оплати: оплата 10% від загальної вартості що складає 344 980,50 грн. з ПДВ оплачується після виконання та здачі Виконавцем демонтажних робіт протягом 5 банківських днів з дати підписаного обома сторонами Акту демонтажних робіт; 3.1.3. 3 частина оплати: доплата 50% від загальної вартості що складає 1 724 902,50 грн. з ПДВ оплачується після виконання та здачі Виконавцем Робіт у повному обсязі протягом 15 банківських днів з дати підписаного обома сторонами фінального Акту прийому-передачі виконаних робіт.

В порядку, передбаченому Договором підряду від 13.01.2023 р. № 13/01/2022- ЕС на банківський рахунок ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС» надійшов авансовий платіж у розмірі 40% від загальної вартості що складає 1 379 922,00 грн. з ПДВ, на підставі чого було зареєстровано відповідну податкову накладну № 1 від 31.01.2023, реєстраційний номер документа: 9025454196.

У травні 2023 року ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС» виконані роботи та в порядку, передбаченому Договором від 13.01.2023 р. № 13/01/2022-ЕС, надіслано для підписання Акт приймання-передачі виконаних робіт.

01 червня 2023 року ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС» отримало електронною поштою лист-відмову від підписання Акту №1 приймання виконаних будівельних робіт за травень 2023 року.

У подальшому, за результатами робочої зустрічі представників Сторін по Договору підряду № 13/01/2022-ЕС від 13.01.2023 р., погоджені зміни до акту приймання.

30.06.2023р. ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС» був виписаний новий акт про надання послуги з виконання робіт з переносу ТП № 78 та чотирьох кабельних ліній 10 кВ згідно з договором підряду №13/01/2022-ЕС від 13.01.2023 р. в сумі 3 175 008,50 грн. в.т.ч. ПДВ 529 168,08 грн.

Таким чином, як пояснює позивач, у зв`язку із фактичним виконанням меншого обсягу робіт за Договором підряду від 13.01.2023 р. № 13/01/2022-ЕС зменшено ціну договору з 3 449 805,00 грн. на в сумі 3 175 008,50 грн.

Вказане стало підставою для подачі Розрахунку коригування кількісних і вартісних показників від 30.06.2023 (Реєстраційний номер документа: 9174112688), дата складання: від 30.06.2023 до податкової накладної № 1 від 31.01.2023 (реєстраційний номер документа: 9025454196), в якому коригування було здійснено виключно в частині коригування кількості об`єму обсягу з 0,4 на 0,434619939.

Також згідно з актом приймання виконаних будівельних робіт за червень 2023 р. виписана податкова накладна № 2 від 30.06.2023р. на суму 1 795 086,50 грн., ПДВ 299 181,08 грн., на різницю між загальною вартістю виконаних робіт та передплатою.

Проте, реєстрацію Розрахунку коригування кількісних і вартісних показників (реєстраційний номер документа: 9174112688) від 30.06.2023 до податкової накладної № 1 від 31.01.2023 року, а також податкової накладної № 2 від 30.06.2023 р. було зупинено. Підставою зупинення зазначено п. 8 Критеріїв ризиковості платника податків.

Як зазначено у позові, на пропозицію контролюючого органу ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС» подані письмові пояснення та документи щодо Розрахунку коригування кількісних і вартісних показників від 30.06.2023 до податкової накладної № 1 від 31.01.2023 року, а також податкової накладної № 2 від 30.06.2023 р.

Однак, не зважаючи на надання документів та пояснень, відповідачем прийняті оскаржувані рішення від 25.04.2024 р. №10963388/44456421 про відмову у реєстрації податкової накладної №2 від 30.06.2023 на суму 1 795 086,50 грн., ПДВ 299 181,08 грн., а також рішення від 25.04.2024 р. № 10963389/44456421 про відмову у реєстрації розрахунку коригування кількісних і вартісних показників № 1 від 30.06.2023 до податкової накладної №1 від 31.01.2023.

Не погоджуючись із рішеннями Комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної та розрахунку коригування, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Як стверджує позивач, ним надано всі передбачені законодавством документи, які свідчать про здійснення господарських операцій, що є підставою для складання та реєстрації розрахунку коригування та податкової накладної, у зв`язку з чим контролюючий орган не мав правових підстав для відмови у їх реєстрації.

Натомість, відповідач, як контролюючий орган, приймаючи оскаржені рішення про відмову у реєстрації податкової накладної №2 від 30.06.2023 та розрахунку коригування кількісних і вартісних показників № 1 від 30.06.2023 до податкової накладної №1 від 31.01.2023 з підстав того, що позивач надав копії первинних документів, складених із порушенням законодавства, не довів, що надані документи складенні із порушенням законодавства та не зазначив, які саме документи, надані позивачем, були складені із порушенням законодавства.

Таким чином, позивач вважає, що відповідач прийняв невмотивовані рішення, зміст яких не дає чіткого розуміння обставин, за яких було прийняте негативне для платника податків рішення, що є підставою їх скасування.

Посилаючись на відсутність обставин, які б унеможливлювали реєстрацію податкової накладної №2 від 30.06.2023 та розрахунку коригування кількісних і вартісних показників № 1 від 30.06.2023 до податкової накладної №1 від 31.01.2023 в Єдиному реєстрі податкових накладних, ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС» просить суд зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати їх в Єдиному реєстрі податкових накладних датою подання на реєстрацію.

Ухвалою суду від 22.05.2024 року прийнято до розгляду вказану позовну заяву та відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у письмовому провадженні) за наявними у справі матеріалами.

13.06.2024 року до суду надійшов відзив на позовну заяву представника Головного управління ДПС в Одеській області.

Відповідно до спільного відзиву, відповідачі позов не визнають, з позовними вимогами не погоджуються, з огляду на наступне.

Так, у відзиві зазначено, що відповідно до п. 12 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 р. № 1246, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДПС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки, серед іншого, щодо наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування.

Відповідно до фактичних обставин справи, відповідачем зазначено, що ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС» направило на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних податкову накладну № 2 від 30.06.2023, виписану на адресу ТОВ «НОВІ ПРОДУКТИ» (код ЄДРПОУ 33234957) на загальну суму з урахуванням ПДВ 1 795 086, 50 грн. із номенклатурою товару «Роботи з переносу ТП № 78 та чотирьох кабельних ліній 10 кВ».

Також відповідач підтвердив направлення ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС» на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних розрахунок коригування № 1 від 30.06.2023, виписаний на адресу ТОВ «НОВІ ПРОДУКТИ» (код ЄДРПОУ 33234957) із номенклатурою товару «Роботи з переносу ТП № 78 та чотирьох кабельних ліній 10 кВ».

За отриманими Квитанціями №1 з Єдиного вікна приймання звітності Державної податкової служби України, позивачу було повідомлено, що реєстрацію податкової накладної № 2 від 30.06.2023 року та розрахунку коригування № 1 від 30.06.2023 року було зупинено, оскільки їх складено та подано платником податку, який відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку (додаток 1 Порядку №1165). Запропоновано надати пояснення та копії документів для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Пункт 8 Критеріїв ризиковості включає в себе наявність інформації, що свідчить про ризиковість здійснення господарської операції.

Відповідач зазначив, що станом на момент зупинення реєстрації податкової накладної № 2 від 30.06.2023 року та розрахунку коригування № 1 від 30.06.2023 року ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС» було включено до переліку платників податку з ознаками ризиковості згідно рішення від 30.05.2023 року № 62445.

У подальшому, на підставі наданого ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС» повідомлення про невідповідність платника податку критеріям ризиковості № 1 від 21.05.2024 року, позивача вдруге було включено до переліку ризиковості платників податку згідно рішення від 28.05.2024 року № 56507. Податкова інформація: Подані документи не відображають у повному обсязі провадження фінансово-господарської діяльності підприємства, що унеможливлює прийняття рішення про невідповідність критеріям ризиковості. Придбання в період з 03.02.2022 по 01.04.2024 товару у ризикового СГ: ТОВ "ЄВРО СМАРТ ПАУЕР" (42547705), розрахунковий документ.

Відповідач підтвердив, що на виконання п. 11 Порядку №1165 позивачем 19.04.2024 року направлено повідомлення № 1 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено. Разом з повідомленням було направлено первинні документи, що підтверджують здійснення господарської операції у загальній кількості 42 (скріншоти з аналітичної системи АІС «Податковий блок»).

Як зазначено у відзиві, за результатами розгляду наданих документів, контролюючим органом було виявлено, що документи, надані на розгляд комісії, є сумнівними та ймовірно складені із порушенням законодавства.

Так, відповідач наголошує, між ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС» (Виконавець) та ТОВ «НОВІ ПРОДУКТИ» (Замовник) було укладено договір підряду № 13/01/2022-ЕС від 13.01.2023 року, згідно якого Виконавець зобов`язується за завданням Замовника виконати роботи, а Замовник прийняти та оплатити послуги, надані Виконавцем. Відповідно до умов договору, Виконавець підтверджує, що має відповідну кваліфікацію, однак, серед переліку документів відсутні дозволи та ліцензії на виконання робіт. Також, за умовами договору, розрахунки виконуються в порядку 3-х частин оплати, проте, ані рахунків на оплату, ані платіжних інструкцій, ані банківських виписок платником не надавалось.

Одночасно у відзиві відповідач вказав, що платіжні інструкції, надані позивачем, є сумнівними та ймовірно складені з порушенням чинного законодавства, так як в зазначених документах відсутній підписи платника, як у фізичному, так і в електронному вигляді. Також, відповідач вказує, що товарно-транспортні накладні, надані позивачем на розгляд комісії регіонального рівня не відповідають вимогам наказу Міністерства транспорту України «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні» від 14.10.1997 № 363 (в редакції від 12.07.2019), а саме підпункту 11.1 пункту 11, зокрема у наданих товарно-транспортних накладних не заповнено обов`язкових граф вантажно-розвантажувальних робіт.

У зв`язку з викладеним, як слідує з відзиву, відповідно до п. 9. Порядку № 520, Комісією регіонального рівня прийняті оскаржені рішення від 25.04.2024 р. №10963388/44456421 про відмову у реєстрації податкової накладної №2 від 30.06.2023 на суму 1 795 086,50 грн., ПДВ 299 181,08 грн., а також рішення від 25.04.2024 р. № 10963389/44456421 про відмову у реєстрації розрахунку коригування кількісних і вартісних показників № 1 від 30.06.2023 до податкової накладної №1 від 31.01.2023.

При цьому, відповідач стверджує, що у наведених спірних рішеннях Комісії було зазначено причину відмови в реєстрації податкової накладної №2 від 30.06.2023 та розрахунку коригування кількісних і вартісних показників № 1 від 30.06.2023, а саме надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства.

Крім того, у відзиві відповідач зазначив, що обов`язок довести реальність господарської операції та підтвердити її належними документами покладається виключно на позивача. Вказані первинні документи мають відповідати стандартам бухгалтерського обліку та вимогам Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність.

Відтак, прийняті рішення, на переконання відповідачів, є законними та обґрунтованими.

Щодо позовної вимоги про зобов`язання зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних спірні податкову накладну та розрахунок коригування датою їх фактичного подання до ДПС України, відповідач послався на їх передчасність та дискреційність повноважень контролюючого органу.

18.06.2024 року представником позивача подано відповідь на відзив з додатками.

У відповіді на відзив представник позивача апелював доводам відзиву стосовно того, що на підприємство покладається обов`язок довести реальність господарської операції та підтвердити її належними документами тим, що під час вирішення питання про реєстрацію податкової накладної чи відмову у її реєстрації контролюючий не має права здійснювати аналіз господарської операцій платника податків на предмет її реальності (нереальності), оскільки така оцінка може надаватись контролюючим органом виключно у межах проведення відповідної документальної перевірки платника податків. Посилався на те, що у спірних правовідносинах предметом дослідження є виключно стадія правильності та правомірності зупинення та відмови в реєстрації ПН та РК, а не реальність та товарність здійснення господарських операцій між позивачем та його контрагентом.

Представник позивача наполягав на позовних вимогах, посилаюсь на те, що ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС» надано всі передбачені законодавством документи, які свідчать про здійснення господарських операцій, що є підставою для складання та реєстрації податкової накладної. Натомість, контролюючим органом на стадії зупинення реєстрації податкової накладної не вказано щодо необхідності подання конкретного та вичерпного переліку документів.

09.07.2024 року представником позивача подані додаткові пояснення з додатками, у яких повідомлено про те, що рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області від 28.05.2024 р. № 56507 про відповідність платника податку ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС» критеріям ризиковості платника податку оскаржене у судовому порядку та наразі відкрито провадження по справі № 420/20103/24.

Інші заяви по суті справи до суду не надходили.

Дослідивши в письмовому провадженні наявні в матеріалах справи докази, суд встановив такі обставини.

Судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС» (надалі ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС»), код ЄДРПОУ 44456421, зареєстроване як юридична особа 05.01.2022 року; перебуває на обліку в ГУ ДПС в Одеській області та зареєстроване з 01.02.2022 року платником податку на додану вартість (а.с. 27, 149-150 том 1).

Основним видом економічної діяльності товариства є: 43.21 Електромонтажні роботи.

На підставі Договору оренди від 01.08.2022 року № 13, ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС» орендує нежитлові офісні та складські приміщення у ТОВ «ГРАНД ЛОГІСТІК» за адресою: 65031, м. Одеса, вул. Хімічна, 1/27, офіс 415 (а.с. 154-158, том 1)

Виробнича діяльність провадиться безпосередньо на об`єктах замовників

У межах здійснення власної господарської діяльності, 05.12.2022 року між ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС» та ТОВ «НОВІ ПРОДУКТИ УКРАЇНА» укладений Договір підряду № 02/12, відповідно до якого Підрядник зобов`язався своїми силами і засобами за завданням Замовника і за його рахунок виконати весь комплекс електромонтажних робіт та пусконалагоджувальних роботи із підключення двох дизель генераторів, а також здійснити перемонтаж існуючого обладнання щитової 0,4 кВ., монтаж кабельної лінії від генератору до щитової 0,4 кВ (а.с. 48-49, 53-55 том 1).

На виконання умов Договору підряду від 05.12.2022 року № 02/12 ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС» із грудня по серпень 2023 року було здійснено монтаж кабельних лотків, кабелю силового ВВГнг 1х240 150 м, кінцевих муфт, контрольного кабелю, шаф силових з вступним вимикачем від генераторів (АВР 1), монтаж малої шафи, розведення контрольного кабелю КВВГнг 4х1,5 240 м, переробка схеми АВР (демонтаж старого АВР із підключенням нового АВР), пусконалагоджувальні роботи, виготовлення виконавчих схем.

З метою подальшого монтажу та підключення вищевказаних двох дизель генераторів виникла потреба у виконанні робіт з переносу ТП № 78 та чотирьох кабельних ліній 10 кВ на території підприємства групи компаній «Нові Продукти» у м. Жашків.

З метою переносу ТП № 78 та чотирьох кабельних ліній 10 кВ, ПП «ЦЕНТР-МОНТАЖ-ЕНЕРГО» розроблений Робочий проект (РП) «Внесення змін до проєкту «Перенесення трьох КЛ-10 кВ за зону забудови за адресою: вул. Перемоги, 10, м. Жашків, Черкаська область» РОБОЧІ КРЕСЛЕННЯ МАРОК: ПЗ - Загальна пояснювальна записка 5-2022-ПЗ, ЕП - Зовнішні мережі електропостачання 35-2022- ЕП (а.с. 67-108, том 1).

У зв`язку з викладеними обставинами, 13.01.2023 року між ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС» (Виконавець) та ТОВ «НОВІ ПРОДУКТИ» (Замовник) укладений Договір підряду № 13/01/2022-ЕС (а.с. 171-176, том 1), за умовами якого Виконавець зобов`язується за завданням Замовника виконати Роботи з переносу ТП № 78 та чотирьох кабельних ліній 10 кВ (далі Роботи) на об`єкті Замовника (надалі Об`єкт), розташованому за адресою: Черкаська обл., Уманський р-н, м. Жашків, вул. Перемоги, буд.10, а Замовник зобов`язується прийняти належним чином виконані Роботи та оплатити їх (п. 1.1).

Згідно п. 1.2 Договору підряду № 13/01/2022-ЕС від 13.01.2023 року, найменування, характеристика, асортимент, кількість, загальна вартість Матеріалів, Обладнання та Робіт, що буде використовуватися Виконавцем на об`єкті Замовника, визначається Сторонами у Додатку №1 «Договірна ціна на будівельні роботи та кошторисна документація», який є невід`ємною частиною даного Договору. Передача Виконавцю робочого проекту «Внесення змін до проєкту «Перенесення трьох КЛ-10 кВ за зону забудови за адресою: вул. Перемоги, 10 м. Жашків, Черкаська область» підтверджується підписанням обома Сторонами відповідного Акту прийому-передачі.

Згідно п. 1.3 Договору підряду № 13/01/2022-ЕС від 13.01.2023 року, сторони також вправі підписувати будь-які інші додатки до цього Договору, котрі визначають та/або уточнюють умови щодо предмету цього Договору та зобов`язань Сторін за цим Договором.

Згідно п. 1.4 Договору підряду № 13/01/2022-ЕС від 13.01.2023 року, Виконавець зобов`язується виконати Роботи, власними силами та засобами, з можливим залучення третіх осіб, у строки та на умовах визначених в Договорі, у відповідності до завдань Замовника (у випадку наявності такого завдання підписаного Сторонами), чинного законодавства України, якщо інше прямо не передбачено Договором.

Згідно п.п. 1.11-1.12 Договору підряду № 13/01/2022-ЕС від 13.01.2023 року, до початку виконання робіт Замовник повинен передати Виконавцю на протязі 3 робочих днів з дати підписання договору проектну документацію «Внесення змін до проекту «Перенесення трьох КЛ-10 кВ за зону забудови за адресою: вул. Перемоги, 10 м. Жашків. Черкаська область» у паперовому вигляді, один екземпляр із печаткою "У виробництво".

Для початку виконання робіт Замовник повинен передати Виконавцю майданчик проведення робіт за актом здачі на роботу.

Розділ 2 Договору підряду № 13/01/2022-ЕС від 13.01.2023 року визначає умови щодо ціни Договору, зокрема, згідно п.п. 2.1.-2.5, загальна вартість Договору складає 3 449 805 (три мільйони чотириста сорок дев`ять тисяч вісімсот п`ять) грн. 00 коп., у тому числі ПДВ 20%. 2.2. Загальна ціна Договору може бути змінена за згодою Сторін згідно з п. 2.3., виключно після підписання Сторонами Додатків та/або Додаткових угод до даного Договору, які Сторони складають та підписують протягом строку дії цього Договору. Ціна щодо даного обсягу Робіт є фіксованою. При виникненні додаткових робіт, зміні обсягів Обладнання, матеріалів та складу Робіт в бік збільшення чи зменшення, ціна Договору може переглядатися Сторонами. Перегляд Договірної ціни обґрунтовується розрахунками і оформлюється шляхом підписання Сторонами додаткових угод до даного Договору, та затверджується Сторонами. Замовник має право вносити зміни та доповнення в склад і обсяги робіт. Виконавець зобов`язаний враховувати ці зміни, якщо вони не загрожують якості Робіт, які виконуються та строкам виконання Робіт, а також якщо вони офіційно передані.

Розділ 3 Договору підряду № 13/01/2022-ЕС від 13.01.2023 року визначає умови щодо прядку розрахунків, зокрема, згідно п. 3.1, розрахунки за виконання Робіт проводяться Замовником в наступному порядку:

3.1.1. 1 частина оплати: попередня оплата 40% від загальної вартості що складає 1379 922,00 грн. з ПДВ, оплачується після підписання даного Договору протягом 5 банківських днів з дати отримання рахунка на оплату;

3.1.2. 2 частина оплати: оплата 10% від загальної вартості що складає 344 980,50 грн. з ПДВ оплачується після виконання та здачі Виконавцем демонтажних робіт протягом 5 банківських днів з дати підписаного обома сторонами Акту демонтажних робіт;

3.1.3. 3 частина оплати: доплата 50% від загальної вартості що складає 1 724 902,50 грн. з ПДВ оплачується після виконання та здачі Виконавцем Робіт у повному обсязі протягом 15 банківських днів з дати підписаного обома сторонами фінального Акту прийому-передачі виконаних робіт.

Як встановлено судом, з метою виконання Договору підряду № 13/01/2022-ЕС від 13.01.2023 року, ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС» укладено Договір підряду №01.01 від 25.01.2023 року з ФОП ОСОБА_1 , як Виконавцем, відповідно до якого у порядку та на умовах, визначених цим Договором Виконавець зобов`язується за завданням Замовника виконати Роботи з переносу ТП № 78 та чотирьох кабельних ліній 10 кВ (далі Роботи) на об`єкті Замовника (надалі Об`єкт), розташованому за адресою: Черкаська обл., Уманський р-н, м. Жашків, вул. Перемоги, буд. 10, а Замовник зобов`язується прийняти належним чином виконані Роботи та оплатити їх (а.с. 191-194, том 1).

За наслідками отримання в порядку, передбаченому Договором підряду № 13/01/2022-ЕС від 13.01.2023 року, на банківський рахунок ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС» авансового платежу від ТОВ «НОВІ ПРОДУКТИ» у розмірі 40% від загальної вартості що складає 1 379 922,00 грн. з ПДВ, ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС» було зареєстровано Податкову накладну №1 від 31.01.2023 року, реєстраційний номер документа: 9025454196.

У матеріалах справи також наявна копія Платіжної інструкції від 31.01.2023 року, яка підтверджує перерахунок коштів у сумі 1379922,00 грн. ТОВ «НОВІ ПРОДУКТИ» на користь ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС» згідно Договору підряду від 13.01.2023 року № 13/01/2022-ЕС (а.с. 110, том 2).

У травні 2023 року ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС» виконані роботи та в порядку, передбаченому Договором від 13.01.2023 року № 13/01/2022-ЕС, надіслано ТОВ «НОВІ ПРОДУКТИ» для підписання Акт №1 приймання-передачі виконаних робіт за травень 2023 року.

Листом від 31.05.2023 року вих. №42 ТОВ «НОВІ ПРОДУКТИ» відмовило у підписання Акту №1 приймання-передачі виконаних будівельних робіт за травень 2023 року (а.с. 51-52, том 1).

У подальшому, за результатами робочої зустрічі представників Сторін Договору підряду № 13/01/2022-ЕС від 13.01.2023 р., погоджені зміни до Акту приймання передачі виконаних будівельних робіт за травень 2023 року.

30.06.2023 року сторонами Договору підряду № 13/01/2022-ЕС від 13.01.2023 року підписаний Акт № 3 приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) про надання послуги з виконання робіт з переносу ТП № 78 та чотирьох кабельних ліній 10 кВ згідно з Договором підряду №13/01/2022-ЕС від 13.01.2023 року, на суму 3 175 008,50 грн. в т.ч. ПДВ 529 168,08 грн. (а.с. 113-124, том 1).

30.06.2023 року сторонами Договору підряду № 13/01/2022-ЕС від 13.01.2023 року підписана Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3), згідно з Договором підряду №13/01/2022-ЕС від 13.01.2023 року, на суму 3 175 008,50 грн. в т.ч. ПДВ 529 168,08 грн. (а.с. 50, том 1).

У зв`язку із фактичним виконанням меншого обсягу робіт за Договором підряду від 13.01.2023 року № 13/01/2022-ЕС зменшено ціну договору з 3 449 805,00 грн. на 3 175 008,50 грн., що стало підставою для формування ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС» Розрахунку коригування кількісних і вартісних показників №1 від 30.06.2023 року до податкової накладної № 1 від 31.01.2023 року на суму 1149935,00 грн. (а.с. 56, том 2).

Указаний Розрахунок коригування №1 від 30.06.2023 року позивач направив для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Згідно Квитанції з єдиного вікна подання електронної звітності ДПС України, вищезазначений Розрахунок коригування прийнято, однак реєстрація зупинена з тих підстав, що платник податку, яким подано для реєстрації РК в ЄРПН, відповідає п. 8 Критеріїв ризикованості платника податку. Також запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Також згідно з Актом приймання виконаних будівельних робіт за червень 2023 року ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС» виписана податкова накладна № 2 від 30.06.2023 року на суму 1 795 086,50 грн., ПДВ 299 181,08 грн. (а.с. 44, том 2).

Вказану вище податкову накладну ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС» направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Згідно Квитанції від 17.07.2023 року, реєстрація податкової накладної № 2 від 30.06.2023 року в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України з підстав: ПН складена та подана платником податку, який відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с. 29 том 1, а.с. 45 том 2).

З метою подальшої реєстрації Розрахунку коригування кількісних і вартісних показників №1 від 30.06.2023 року до податкової накладної № 1 від 31.01.2023 року та податкової накладної № 2 від 30.06.2023 року, ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС» через електронний кабінет направлено до контролюючого органу Повідомлення №1 від 19.04.2024 року про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, з додатками та поясненнями. Кількість додатків: 42 (а.с. 46-48, том 2).

За результатами розгляду наданих пояснень і документів, доданих до них, Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийняті:

Рішення від 25.04.2024 року №10963388/44456421 про відмову у реєстрації податкової накладної №2 від 30.06.2023 року на суму 1 795 086,50 грн., ПДВ 299 181,08 грн. (а.с. 32 том 1, а.с. 49 том 2);

Рішення від 25.04.2024 року № 10963389/44456421 про відмову у реєстрації розрахунку коригування кількісних і вартісних показників № 1 від 30.06.2023 року до податкової накладної №1 від 31.01.2023 року (а.с. 33 том 1, а.с. 57-58 том 2).

Підставою відмови зазначено: надання платником податків копій документів, складених/оформлених з порушенням законодавства.

Не погоджуючись із прийнятими Комісією регіонального рівня рішеннями про відмову в реєстрації Розрахунку коригування кількісних і вартісних показників №1 від 30.06.2023 року та Податкової накладної № 2 від 30.06.2023 року, позивачем подано Скаргу з додатками до Комісії центрального рівня.

Рішенням Комісії центрального рівня від 06.05.2024 року № 28635/44456421/2 скаргу ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС» на рішення від 25.04.2024 року №10963388/44456421 про відмову у реєстрації податкової накладної №2 від 30.06.2023 року залишено без задоволення, а рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних - без змін (а.с. 30, том 1).

Рішенням Комісії центрального рівня від 06.05.2024 року № 28636/44456421/2 скаргу ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС» на рішення від 25.04.2024 року № 10963389/44456421 про відмову у реєстрації розрахунку коригування кількісних і вартісних показників № 1 від 30.06.2023 року залишено без задоволення, а рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних - без змін (а.с. 31, том 1).

Не погоджуючись із рішеннями Комісії регіонального рівня від 25.04.2024 року №10963388/44456421 про відмову у реєстрації податкової накладної №2 від 30.06.2023 року та від 25.04.2024 року № 10963389/44456421 про відмову у реєстрації розрахунку коригування кількісних і вартісних показників № 1 від 30.06.2023 року, вважаючи, що відповідач безпідставно відмовив у реєстрації податкової накладної №2 від 30.06.2023 року та розрахунку коригування кількісних і вартісних показників № 1 від 30.06.2023 року, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Відповідно до ст. 19 Конституції України, правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.

Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно ст. 67 Конституції України, кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Відповідно до п. 187.1 ст. 187 Податкового кодексу України, датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на рахунок платника податку в банку/небанківському надавачу платіжних послуг як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг, оплата яких здійснюється електронними грошима, - дата зарахування електронних грошей платнику податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, на електронний гаманець, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку. Для документів, складених в електронній формі, датою оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку, вважається дата, зазначена у самому документі як дата його складення відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", незалежно від дати накладення електронного підпису.

Відповідно до п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно з п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Згідно з п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 р. № 1165 затверджений Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (надалі - Порядок №1165 у редакції від 08.07.2023, чинній на момент зупинення реєстрації спірної податкової накладної та РК).

Цей Порядок визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів.

Згідно п. 3 Порядку №1165, податкові накладні/розрахунки коригування (крім розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, складеної на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості хоча б одного з товарів/послуг їх постачальнику, та розрахунків коригування, складених на неплатника податку, за винятком розрахунку коригування, визначеного підпунктом 7 цього пункту), що подаються для реєстрації в Реєстрі, перевіряються щодо відповідності ознакам безумовної реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування

Пункт 4 Порядку №1165 визначає, що у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.

Пунктом 5 Порядку №1165 передбачено, що платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

Згідно п. 6 Порядку №1165, у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено та/або подано податкову накладну/розрахунок коригування для реєстрації в Реєстрі, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація такої податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Відповідно до п.п. 7-8 Порядку №1165, у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Платник податку отримує інформацію щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, через електронний кабінет.

Згідно з п. 10 Порядку №1165, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

Пунктом 11 Порядку №1165 визначено, що у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:

1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування;

2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;

3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів відповідно до Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Мінфіну від 12 грудня 2019 р. № 520.

Відповідно до п. 26 Порядку №1165, комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Згідно з п. 26 Порядку №1165, комісія регіонального рівня діє в межах повноважень, визначених цим Порядком та Порядком прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим Мінфіном.

Механізм прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України, визначає Порядок прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 року № 520, зареєстрований в Міністерстві юстиції України від 13.12.2019 за № 1245/34216 (далі - Порядок № 520, в редакції від 30.09.2023 року, чинній на момент прийняття спірного рішення про відмову в реєстрації ПН).

Згідно з п. 2 Порядку №520, рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, приймають комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі територіальних органів ДПС (далі - комісія регіонального рівня).

Пунктом 4 Порядку №520 визначено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.

Відповідно до п. 5 Порядку №520, платник податку, який склав податкову накладну / розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації таких податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі може подати такі документи:

договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури / інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством;

інші документи, що підтверджують інформацію, зазначену у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі.

У разі, коли у квитанції до податкової накладної / розрахунку коригування зазначено код товару/ послуги згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності / умовним кодом товару / Державним класифікатором продукції та послуг, операція за яким стала підставою для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування, платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів виключно до такої операції.

Відповідно до пункту 6 Порядку № 520, письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній / розрахунку коригування.

Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних / розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні / розрахунки коригування складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних / розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)).

Пункт 9 Порядку № 520, в редакції Наказів Міністерства фінансів № 19 від 12.01.2023 та № 394 від 14.07.2023, передбачає наступний порядок розгляду контролюючим органом поданих платником податків письмових пояснень та копій документів до зупинених ПН/РК, а саме:

Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня

За результатами розгляду поданих письмових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку:

або приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України Про електронні документи та електронний документообіг та Про електронні довірчі послуги за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку;

або надсилає повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі (далі - Повідомлення), засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України Про електронні документи та електронний документообіг та Про електронні довірчі послуги за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку з пропозицією щодо надання платником податку додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування;

або приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі у разі надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства, та надсилає його платнику податку засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України Про електронні документи та електронний документообіг та Про електронні довірчі послуги за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.

Платник податку має право подати до контролюючого органу додаткові пояснення та копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, протягом 5 робочих днів з дня, наступного за днем отримання Повідомлення.

Додаткові письмові пояснення та копії документів, зазначені в абзаці шостому цього пункту, платник податку подає до ДПС засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України Про електронні документи та електронний документообіг та Про електронні довірчі послуги.

За результатами розгляду поданих додаткових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем їх отримання, приймає рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України Про електронні документи та електронний документообіг та Про електронні довірчі послуги за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.

Якщо платник податку не надав додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі протягом 5 робочих днів, що настають за днем граничного строку їх подання, визначеного абзацом шостим цього пункту, та надсилає його платнику податку засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України Про електронні документи та електронний документообіг та Про електронні довірчі послуги за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.

Відповідно до п. 10 Порядку № 520, Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:

ненадання / часткового надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, при отриманні Повідомлення;

та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Як встановлено судом з матеріалів справи, Комісією регіонального рівня прийняті оскаржені рішення про відмову у реєстрації спірних ПН та РК саме з підстави надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства.

Надаючи оцінку правомірності оскаржуваних рішень, суд дійшов наступного.

Щодо дотримання відповідачем вимог законодавства на етапі зупинення реєстрації податкової накладної №2 від 30.06.2023 року та розрахунку коригування кількісних і вартісних показників № 1 від 30.06.2023 року.

Як встановлено судом, реєстрація податкової накладної №2 від 30.06.2023 року та розрахунку коригування кількісних і вартісних показників № 1 від 30.06.2023 року в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена з підстав відповідності п. 8 Критеріїв ризиковості платника податків.

Суд зазначає, що Критерії ризиковості платника податку на додану вартість є Додатком №1 до Порядку №1165 (у редакції від 08.07.2023, чинній на момент виникнення спірних правовідносин).

Пунктом 8 Критеріїв ризиковості платника податку на додану вартість передбачено такий критерій: «У контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

Довідник кодів податкової інформації, що стала підставою для розгляду питання про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, визначається ДПС та затверджується відповідним наказом, який оприлюднюється на офіційному веб-сайті ДПС.».

Суд звертає увагу на те, що зміст пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку стосується конкретної господарської операції, зазначеної в поданій на реєстрацію податковій накладній, яка на підставі податкової інформації є ризиковою та з цих підстав платник податків включається до переліку ризикових, однак з квитанцій не вбачається яка ризикова операція та по якій податкові накладній досліджувалася податкова інформація по платнику податків.

Контролюючим органом не ідентифіковано конкретну господарську операцію, яку контролюючий орган визначає як ризикову, та/або податкові накладні/розрахунки коригування платника, в яких були зафіксовані такі операції.

Верховний Суд постанові від 05.01.2021 по справі №640/11321/20 зазначив, що комісія контролюючого органу, приймаючи рішення з посиланням на те, що у контролюючих органів наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування, має обґрунтувати суду, на підставі якої інформації комісія дійшла такого висновку та надати належні, допустимі докази в підтвердження цієї інформації. При цьому, незважаючи на те, що затверджена Порядком №1165 форма рішення не передбачає конкретизації підстав у разі відповідності пунктам 1 - 8 критеріїв ризиковості платника податку, зазначене не скасовує обов`язок доказування, покладений на суб`єкта владних повноважень частиною 2 статті 77 КАС України.

У квитанції про зупинення контролюючий орган запропонував надати платнику податку пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Під час розгляду справи суд встановив, що з метою подальшої реєстрації Розрахунку коригування кількісних і вартісних показників №1 від 30.06.2023 року до податкової накладної № 1 від 31.01.2023 року та податкової накладної № 2 від 30.06.2023 року, ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС» через електронний кабінет направлено до контролюючого органу Повідомлення №1 від 19.04.2024 року про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, з додатками та поясненнями. Кількість додатків: 42 (а.с. 46-48, том 2).

На переконання позивача, обсяг інформації, що містився у вказаних документах, був достатнім для підтвердження підстав формування податкових накладних, адже відповідач не конкретизував, які саме документи необхідно надати платнику податків, та чого мають стосуватися пояснення такого платника податків для того, щоб реєстрація ПН стала можливою.

Суд погоджується з наведеними доводами позивача.

Відповідач у відзиві підтвердив, що на виконання Порядку №1165 позивачем було подано до контролюючого органу Повідомлення з додатками.

Вирішуючи цей спір, суд виходить із того, що можливість виконання платником податків обов`язку надати документи, необхідні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК, прямо залежить від чіткого визначення контролюючим органом переліку цих документів.

Матеріалами справи підтверджується, що в надісланих позивачу квитанціях про зупинення реєстрації ПН та РК не було зазначено вичерпного переліку документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної та розрахунку коригування в ЄРПН, що не надало позивачу можливості надати достатній обсяг підтверджуючих документів.

Контролюючий орган не конкретизував, які саме документи необхідно надати платнику податків, та чого мають стосуватися пояснення такого платника податків для того, щоб ПН та РК були зареєстровані.

Верховний Суд у постановах від 14.12.2022 у справі № 560/11825/21 (ЄДРСР 107878016), від 16.02.2023 у справі № 380/7648/22 (ЄДРСР 109063942) виснував, що у випадку загальної вказівки щодо необхідності подати документи у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної платник податків перебуває у стані правової невизначеності, що позбавляє його можливості надати контролюючому органу необхідний саме в розумінні суб`єкта владних повноважень пакет документів, а для контролюючого органу, відповідно, створюються передумови для можливого прояву негативної дискреції - прийняття необґрунтованого рішення про відмову у реєстрації податкової накладної.

Також, у постанові від 03.11.2021 у справі № 360/2460/20 (ЄДРСР 100789179) Верховний Суд за наслідками аналізу положень Порядку №520 зазначив, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної до реєстрації в ЄРПН прямо залежить від чіткого визначення податковим органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків із зазначенням необхідності надання документів за вичерпним переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не довільно, на власний розсуд.

Аналогічна позиція також висловлена у постанові Верховного Суду від 29.06.2022 у справі 380/5383/21 (ЄДРСР 105024835).

Щодо обґрунтування підстав прийняття оскаржених рішень про відмову реєстрації податкової накладної №2 від 30.06.2023 року та розрахунку коригування кількісних і вартісних показників № 1 від 30.06.2023 року.

Як вже було зазначено, відповідачем прийнято оскаржувані рішення з підстав надання копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Суд зауважує, що ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС» через електронний кабінет направлено до контролюючого органу Повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, з додатками та поясненнями. Кількість додатків: 42.

У даному випадку платником податку було надано первинні документи, які, на його думку, підтверджують господарську операцію, так як подання конкретних документів контролюючий орган не вимагав надати.

Разом із Повідомленням ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС» подано, зокрема Договір підряду від 13.01.2023 року № 13/01/2022-ЕС (а.с. 171-176, том 1), укладений між ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС» (Виконавець) та ТОВ «НОВІ ПРОДУКТИ» (Замовник), за умовами якого Виконавець зобов`язується за завданням Замовника виконати Роботи з переносу ТП № 78 та чотирьох кабельних ліній 10 кВ (далі Роботи) на об`єкті Замовника (надалі Об`єкт), розташованому за адресою: Черкаська обл., Уманський р-н, м. Жашків, вул. Перемоги, буд.10, а Замовник зобов`язується прийняти належним чином виконані Роботи та оплатити їх.

Також надані до контролюючого органу надані Акти приймання виконаних будівельних робіт за травень 2023 року та червень 2023 року, на підставі яких ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС» й були складені спірні розрахунок коригування кількісних і вартісних показників № 1 від 30.06.2023 року та податкова накладна №2 від 30.06.2023 року.

У матеріалах справи також наявна копія Платіжної інструкції від 31.01.2023 року, яка підтверджує перерахунок коштів у сумі 1 379 922, 00 грн. ТОВ «НОВІ ПРОДУКТИ» на користь ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС» згідно Договору підряду від 13.01.2023 року № 13/01/2022-ЕС (а.с. 110, том 2).

Також у матеріалах справи також наявна копія Платіжної інструкції від 10.07.2023 року, яка підтверджує перерахунок коштів у сумі 1 795 086, 50 грн. ТОВ «НОВІ ПРОДУКТИ» на користь ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС» згідно Договору підряду від 13.01.2023 року № 13/01/2022-ЕС (а.с. 119, том 2).

Судом досліджено надані копії первинних документів та пояснення позивача, з яких встановлено, що вони є належно оформленими, містять всі необхідні реквізити, підписані уповноваженими особами, то ж вважати їх неналежними доказами відсутні підстави. Доказів зворотного відповідачами суду не надано.

Разом з тим, не зважаючи на надані пояснення та додані документи, що підтверджують наведені у поясненнях факти, контролюючий орган відмовив у реєстрації податкової накладної №2 від 30.06.2023 року та розрахунку коригування кількісних і вартісних показників № 1 від 30.06.2023 року, обмежившись в оскаржуваних рішеннях лише посиланням на надання платником податку документів, складених із порушенням законодавства.

Водночас, відповідач жодним чином не конкретизував у спірному рішенні, які з поданих ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС» копій документів складені/оформлені із порушенням законодавства, та у чому полягають ці порушення.

У графі Додаткова інформація (зазначити конкретні документи) відповідач зазначив загальну фразу: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/ інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні.

Отже, зміст спірних рішень не дає чіткого розуміння обставин, за яких було прийняте оскаржувані позивачем рішення.

Лише у відзиві відповідач зазначив, що ані рахунків на оплату, ані платіжних інструкцій, ані банківських виписок платником не надавалось. Одночасно у відзиві відповідач вказав, що платіжні інструкції, надані позивачем, є сумнівними та ймовірно складені з порушенням чинного законодавства, так як в зазначених документах відсутній підписи платника, як у фізичному, так і в електронному вигляді. Також, відповідач вказав, що товарно-транспортні накладні, надані позивачем на розгляд комісії регіонального рівня не відповідають вимогам наказу Міністерства транспорту України «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні» від 14.10.1997 № 363 (в редакції від 12.07.2019), а саме підпункту 11.1 пункту 11, зокрема у наданих товарно-транспортних накладних не заповнено обов`язкових граф вантажно-розвантажувальних робіт.

Проте, суд відхиляє наведені обґрунтування відповідача, оскільки вони не узгоджуються з обставинами справи.

У матеріалах справи наявна копія Платіжної інструкції від 31.01.2023 року, яка підтверджує перерахунок коштів у сумі 1 379 922, 00 грн. ТОВ «НОВІ ПРОДУКТИ» на користь ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС» згідно Договору підряду від 13.01.2023 року № 13/01/2022-ЕС (а.с. 110, том 2).

Також у матеріалах справи також наявна копія Платіжної інструкції від 10.07.2023 року, яка підтверджує перерахунок коштів у сумі 1 795 086, 50 грн. ТОВ «НОВІ ПРОДУКТИ» на користь ТОВ «ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС» згідно Договору підряду від 13.01.2023 року № 13/01/2022-ЕС (а.с. 119, том 2).

Крім того, суд зауважує, що як квитанції про зупинення реєстрації, так і спірні рішення, не містять посилання та вимоги про необхідність надання та ненадання позивачем зазначених документів.

У квитанціях про зупинення відповідач не конкретизував, які саме документи необхідно надати платнику податків, для того, щоб реєстрація ПН та РК стала можливою, а тому твердження у відзиві про ненадання певних доказів, як обґрунтування правомірності рішення про відмову реєстрації податкової накладної №2 від 30.06.2023 року та розрахунку коригування кількісних і вартісних показників № 1 від 30.06.2023 року, є противоправним.

Окрім того, суд звертає увагу, що ухвалюючи рішення про реєстрацію податкової накладної, контролюючий орган не повинен здійснювати повний аналіз господарських операцій позивача на предмет їх реальності. Змістовна оцінка господарських операцій може бути проведена лише за результатом здійснення податкової перевірки платника податків, підстави та порядок проведення якої визначено нормами Податкового кодексу України. Предметом розгляду в цій справі є виключно питання правильності та правомірності зупинення та відмови в реєстрації податкової накладної, а не реальність та товарність здійснення господарських операцій між позивачем та його контрагентом.

Дана позиція викладена у постановах Верховного Суду від 07.12.2022 у справі № 500/2237/20, від 16.09.2022 у справі № 380/7736/21, від 16 лютого 2023 року по справі №380/7648/22.

Отже, всі сумніви та протиріччя контролюючого органу щодо дотримання позивачем вимог податкового законодавства України під час здійснення господарської діяльності повинні досліджуватися шляхом проведення перевірок такого платника податків, за умови наявності підстав для її проведення, визначених ПК України, а не шляхом блокування реєстрації податкових накладних.

З огляду на вказане вище, суд доходить висновку, що рішення Комісії Головного управління ДПС в Одеській області про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 25.04.2024 року №10963388/44456421 про відмову у реєстрації податкової накладної №2 від 30.06.2023 року та від 25.04.2024 року № 10963389/44456421 про відмову у реєстрації розрахунку коригування кількісних і вартісних показників № 1 від 30.06.2023 року слід визнати протиправним та скасувати.

Щодо зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати податкову накладну №2 від 30.06.2023 року та розрахунок коригування кількісних і вартісних показників № 1 від 30.06.2023 року в Єдиному реєстрі податкових накладних, суд зазначає таке.

Згідно частини 3 статті 245 КАС України у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.

Згідно пунктів 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 р. № 1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення).

Внесення відомостей до Реєстру на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, здійснюється з дотриманням вимог цього Порядку. При цьому вимоги абзацу десятого пункту 12 цього Порядку не застосовуються до податкової накладної та/або розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в установленому порядку.

Датою внесення відомостей до Реєстру вважається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням.

Отже, реєстрація в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної/розрахунку коригування, реєстрацію якої попередньо було зупинено, є повноваженням ДПС України.

У цьому випадку, зобов`язання ДПС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних подану позивачем податкову накладну датою її фактичного надходження є дотриманням судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений, та належним способом захисту порушеного права.

Аналогічна правова позиція викладена в постановах Верховного Суду від 11.06.2019 у справі №480/4038/18 та від 28.11.2019 у справі №1640/2650/18.

Зважаючи на те, що судом встановлено протиправність рішень Комісії Головного управління ДПС України в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про відмову в реєстрації спірної податкової накладної, то, відповідно, слід зобов`язати ДПС України зареєструвати податкову накладну №2 від 30.06.2023 року та розрахунок коригування кількісних і вартісних показників № 1 від 30.06.2023 року в Єдиному реєстрі податкових накладних датою їх подання на реєстрацію.

Згідно з ч.ч. 1, 2 ст.77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідно до ч.1 ст.90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Згідно ч.1 ст.139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Як встановлено судом, при зверненні до суду позивачем сплачено судовий збір в сумі 6056 грн., що підтверджується платіжною інструкцією № 68 від 16.05.2024 року (а.с.25, т.1)

Вирішуючи питання щодо розподілу судових витрат, згідно ч.1 ст.139 КАС України, суд присуджує позивачу підтверджені судові витрати зі сплати судового збору за рахунок бюджетних асигнувань відповідача ГУ ДПС в Одеській області, у складі якого утворено Комісію, що прийняла оскаржуване рішення.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 2, 5-6, 9, 72, 77, 90, 139, 241-246, 262 КАС України, суд,

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС» (адреса: вул. Хімічна, буд. 1/27, офіс 415, м. Одеса, 65031; код ЄДРПОУ 44456421) до Головного управління ДПС в Одеській області (адреса: вул. Семінарська, 5, м. Одеса, 65044, код ЄДРПОУ ВП 44069166), Державної податкової служби України (адреса: Львівська площа, 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) - задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладеної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області від 25.04.2024 р. №10963388/44456421 про відмову у реєстрації податкової накладної №2 від 30.06.2023 року на суму 1795086,50 грн, ПДВ 299181,08 грн.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних подану Товариством з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС» податкову накладну № 2 від 30.06.2023 року датою її первинного подання на реєстрацію.

Визнати протиправним та скасувати рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладеної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області від 25.04.2024 р. № 10963389/44456421 про відмову у реєстрації розрахунку коригування кількісних і вартісних показників № 1 від 30.06.2023 до податкової накладної №1 від 31.01.2023 року.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних поданий Товариством з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС» розрахунок коригування кількісних і вартісних показників № 1 від 30.06.2023 року до податкової накладної № 1 від 31.01.2023 року датою його первинного подання на реєстрацію.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС в Одеській області на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОСІСТЕМС ПЛЮС» судові витрати зі сплати судового збору у розмірі 6056 грн (шість тисяч п`ятдесят шість гривень).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до П`ятого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Суддя В.В. Андрухів

СудПриморський районний суд м.Одеси
Дата ухвалення рішення09.09.2024
Оприлюднено11.09.2024
Номер документу121487414
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —420/15181/24

Ухвала від 08.01.2025

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Дашутін І.В.

Постанова від 10.12.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Семенюк Г.В.

Ухвала від 15.10.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Семенюк Г.В.

Ухвала від 03.10.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Семенюк Г.В.

Рішення від 09.09.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Андрухів В.В.

Ухвала від 22.05.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Андрухів В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні